Omnigeek Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 38 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε σωωωωραιος Κολα στην λεξη ασε την ουσια...δεν σε συμφερει! Για να καταλαβω μονο του το εστειλε το αμαξι?Θες να το πεις ρουκετα πες το ρουκετα...κατι εστειλε ομως!Περα απο αμαξι εννοω...αρα πως συγκρινουμε τον εναν που μενει στα λογια και τον αλλον που κανει πραξεις και ΦΥΣΙΚΑ κανει λαθη...ΦΥΣΙΚΑ βγαινει εκτος προγραμματων...ΦΥΣΙΚΑ τον ρημαζουν και τον κριτικαρουν ολοι μιας και ασχολειται πολυ με social media και γενικα ανεβαζει συνεχεια διαφορα...ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 2 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ γιατι εδω μεσα απο μπλα μπλα ειστε ολοι καλοι να αποδειξετε ομως και τιποτα απο τα λεγομενα σας και να μην τα γραφετε για να τα γραφετε! Καλά το είπες διαστημόπλοιο. Το Dragon είναι το πρώτο ιδιωτικό διαστημόπλοιο στην ιστορία Και ρουκέτα δεν είναι ακριβής ορισμός αλλά δεν είναι λάθος. Rocket είναι ότι σκάφος προωθείται από rocket engine, όπως οι τροχιακοί φορείς falcon της spacex. Μην ασχολείσαι με άσχετα τρολ τυφλωμένα από το μίσος τους.
Whargoul Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Τυφλωμένος μπορεί να είναι αυτός που δεν πρόσεξε καν ότι έγραψε το έστειλε. Όταν το στείλει, και όταν δουλέψει όπως υποστηρίζει, βλέπουμε. Προς το παρών δεν είναι ούτε πρώτο ούτε τίποτα. Υπάρχει και το New Shepard της Blue Origin, και της Boeing που προγραμματίζεται να έχουν επανδρωμένα test πριν την Space-X. Αυτά γιατί δεν τα αναφέρετε και τα χώνετε κάτω απ το χαλί? Δεν βολεύει ε? Αλλιώς μετά πως θα πούμε ότι είναι πρωτοπόρος και οραματιστής. + αυτά όλα δεν είναι κάτι καινούργιο. Τέτοιες κάψουλες χρησιμοποιούνται από πριν το 1970. Είναι απλά νέα μοντέλα. Όταν κάποιο από αυτά πάει πέρα από το φεγγάρι και επιστρέψει, τότε μπορούμε να πούμε ότι είναι κάτι το καινούργιο.
isay Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Πριν λίγο διάβασα είδηση οτι η Tesla εστειλε email σε αυτους που έχουν ΠΡΟ-παραγγείλει (κάτι σαν κρατήσεις δηλαδή) το tesla 3 οτι αν θέλουν να "μην ακυρωθεί" η κράτηση θα πρέπει να δώσουν 2500 δολαρια σαν επιπροσθετη προκαταβολή. Τονιζω το επιπροσθετη γιατί μεχρι τώρα όσοι έβαζαν προπαραγγελία επρεπε να δώσουν 1000 δολάρια για την κράτηση. Με δυο λόγια για να βάλετε παραγγελία, πέρα απο τα 1000 δολάρια που ειχατε δώσει (κάποτε) τώρα θέλουμε άλλα 2500. Σε κανεναν όμως δε δίνει ημερομηνία παράδοσης. Και φανατικός τεσλάκιας να ήμουν, με το δικό μου τρόπο σκέψης, θα έλεγα ακύρωση της κράτησης, πίσω το αρχικό 1000αρικο (οποτε το δώσει) και αναμονη να στρώσει η παραγωγή για να ψωνίσω. Ετσι ουτε θα ρισκαρα επιπλεον χρήματα, ουτε να γινω beta tester.
Fubar.gr Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Στις 26/6/2018 στις 9:45 ΜΜ, Omnigeek είπε Δεν παίρνεις θέση όταν γράφεις ότι τα περί hacking, κλοπής και σαμποτάζ που λέει η Tesla είναι φαντασιώσεις του Musk, μπαρούφες και παραπλανητικά τεχνάσματα παρά την ομολογία του ίδιου ότι hackαρε τα συστήματα για να κλέψει εταιρικά μυστικά (που επανέλαβε και δημόσια στο CNN) και υιοθετείς την ανόητη δικαιολογία του ότι είναι whistleblower και πρόκειται περί δυσφήμησης; Σαν φαντασιώσεις χαρακτήρισα τη σύνδεση της υπόθεσης που προσπαθεί να κάνει ο Musk με big oil, big auto και άλλες σκοτεινές δυνάμεις. Στις 26/6/2018 στις 9:45 ΜΜ, Omnigeek είπε Ο ορισμός είναι ξεκάθαρος και δεν βλέπω που γράφει ότι είναι state law. Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι ο Tripp, με δική του δημόσια ομολογία (cnn), χάκαρε με την πλήρη σημασία του όρου, τα συστήματα μηχανογράφησης της παραγωγής για να υφαρπάξει μυστικά σημαντικής εμπορικής αξίας και προκάλεσε με πολλαπλούς και διάφορους τρόπους ζημιά στην Tesla και τις δράσεις της. Παραβίασε την ασφάλεια, εισέβαλε και αλλοίωσε τα συστήματα, έκρυψε malware κώδικα σχεδιασμένο να κατασκοπεύει μονίμως το σύστημα και προστάτευσε τις δράσεις του με το να ενοχοποιήσει συναδέλφους του, με σκοπό να πάρει εταιρικά μυστικά και να τα διοχετεύσει σε διάφορα τρίτα μέρη, μεταξύ άλλων δηλωμένα εχθρικά στην Tesla μέσα ενημέρωσης. Αυτά ξαναλέω είναι ο ορισμός του εταιρικού σαμποτάζ και της δολιοφθοράς (υπήρξε και δόλος και φθορά) και τα ομολογεί μόνος του. Η Tesla υποστηρίζει ότι η έρευνα της στο μέλλον θα αποκαλύψει και πιο σοβαρή δολιοφθορά. Αν τώρα το σαμποτάζ έγινε για προσωπικούς λόγους εκδίκησης, για λόγους υποτιθέμενης προστασίας του κοινού (whistleblowing, κατά την γνώμη μου μια γελοία απελπισμένη δικαιολογία), ή επί πληρωμή από τρίτους στους οποίους διοχέτευσε και τις πληροφορίες μένει να αποδειχθεί στο δικαστήριο. Όλα αυτά που λές περι σαμποτάζ, όπως και το οτι δήθεν ομολόγησε για το hacking, τα ισχυρίζεται η Tesla. Στη δήλωση του στο CNN, ο Tripp δήλωσε ακριβώς το αντίθετο, οτι δέν χάκαρε κάποιο υπολογιστή και ούτε έχει γνώσεις προγραμματισμού ωστε να το κάνει. http://money.cnn.com/2018/06/20/technology/tesla-sues-employee/index.html "I am being singled out for being a whistleblower. I didn't hack into system. The data I was collecting was so severe, I had to go to the media," said Martin Tripp, the defendant in Tesla's suit, told CNNMoney soon after the suit was filed. και Tripp also told CNNMoney he did not have the ability to make changes to the operating system at Tesla, and that he only did computer work that he had been hired to do in his role as a process technician. Σε πιό πρόσφατη συνέντευξη στο Ars Technica δήλωσε ξανά οτι δέν χάκαρε κάποιο σύστημα και οτι είχε πρόσβαση στα δεδομένα που εδωσε στους δημοσιογράφους έτσι κι αλλιώς, στα πλαίσια της δουλειάς του. https://arstechnica.com/tech-policy/2018/06/after-subpoenaing-apple-in-trade-secrets-case-tesla-goes-after-facebook/ "I NEVER said I was covering my tracks," he continued. "They started off by asking about my concerns of scrap, waste, and safety concerns. So informed them of everything. They then went into the Business Insider report and eventually showed me some specific numbers and that I had run a tableau report that showed those exact numbers. And that was it. They were just threatening me at the end that if I didn’t tell them how I was logged into nine computers/how I wrote the hacking software, that I would be in more trouble than if I answers truthfully. I laughed at them (hysterically) when they made those allegations. They got very pissed. Too bad. I do not know how to code, definitely never logged into any computers I didn’t have [issued] to me, and DEFINITELY don’t know how to get data that keeps feeding to outside Tesla lol! I was completely truthful and forthcoming with them." Tripp maintained that he "just ran a standard query that some engineer wrote. Filters on part number, the state (scrap), and the date/date range." "When I was running [the] query I wasn’t concerned because it was part of my job," he added. "When I found out about the 732 potentially punctured cells that are in cars driving around right now, that’s when I became so concerned about public safety and felt I had to do something. I realized there was a possibility of getting caught, but the impact of DEATH to any consumer was too critical to not take action." Δηλαδή η μεν Τέσλα ισχυρίζεται κάτι, ο δε Tripp ισχυρίζεται κάτι εκ διαμέτρου αντίθετο. Για κάποιο λόγο παίρνεις ως δεδομένο οτι αυτά που λέει η Tesla είναι η αλήθεια. Στις 26/6/2018 στις 9:45 ΜΜ, Omnigeek είπε Από που προκύπτει ότι το tension fabric building της Tesla έχει χειρότερες προδιαγραφές από τα άλλα τέτοια κτίρια που χρησιμοποιούνται για βιομηχανική παραγωγή; Είναι το μεγάλο του μέγεθος απόδειξη ότι δεν μπορεί να έχει τέτοιες προδιαγραφές; Οι φωτογραφίες για παράδειγμα που δείχνουν εργασίες ολοκλήρωσης της κατασκευής και εντελώς κλειστά τμήματα είναι ψεύτικες; Ξέρεις με σιγουριά ότι δεν είναι ήδη κλειστό (όπου χρειάζεται τουλάχιστον) και ότι δεν πρόκειται/δύναται να κλείσει ποτέ; Αν είναι τώρα (εν μέρη) ανοιχτό και στο μέλλον κλείσει θα μπορεί πιστεύεις να καλύπτει τις βιομηχανικές προδιαγραφές που πληρούν κτίρια του είδους του; Ξέρεις κάτι άλλο πέρα από τα αποδεδειγμένα αντιφατικά και ψευδή γραφόμενα στις πηγές που έχεις παραθέσει μέχρι τώρα που αποδεικνύουν ότι δεν μπορεί ποτέ να λειτουργήσει σωστά σαν εργοστάσιο με AC και όλα; Όπως είπα και πρίν, το θέμα των προδιαγραφών της τέντας είναι απο τα μικρότερα προβλήματα. Το πρώτο ζήτημα είναι οτι ο Musk είπε ξεκάθαρα ψέματα, καθώς την 16/6 είπε οτι η γραμμή ολοκληρώθηκε και παράγει αυτοκίνητα, ενώ όπως φάνηκε 4 ημέρες μετά καταθέσανε αιτήσεις για πυρόσβεση κτλ ενώ και οι εργασίες κατασκευής συνεχίζονταν. Οπότε ή η γραμμή δέν λειτουργούσε, ή λειτουργούσε παράνομα και σε ανασφαλείς συνθήκες. Και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για τεράστιο ψέμα και παραπλάνηση. Δεύτερον, το AC δέν είναι κάποιου είδους πολυτέλεια ή μόνο για την άνεση των εργαζομενων. Μια γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων έχει ρομποτικό εξοπλισμό υψηλής ακρίβειας που πρέπει να βρίσκεται σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ειδάλλως οι ανοχές στη συναρμολόγηση πάνε περίπατο. Τρίτον, ο Musk έλεγε για 10 χιλιάδες αυτοκίνητα την εβδομάδα μέσα στο 2018: Tesla Model 3: Elon Musk has ‘zero doubt’ about 10,000 units per week in 2018, corrects reservation tally Τώρα έχτισε μια επιπλέον γραμμή παραγωγής με την οποία πασχίζει να φτάσει τα 5000 αυτοκίνητα. Αν είναι έτσι, θα χρειαστεί άλλο ένα εργοστάσιο για να φτάσει τα 10000? Άλλη μία τεράστια ψευτιά. Τέταρτον, όπως φαίνεται απο χθεσινό άρθρο Tesla lagging on Model 3 production, workers say το μεγαλύτερο bottleneck είναι το paint shop που έχει όριο περίπου 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Επομένως για να αυξήσει την παραγωγή των 3 στο τέλος του κάθε μήνα/quarter και να δείξει πρόοδο, σταματά προσωρινά την παραγωγή των S/X. Αυτό φαίνεται και απο το διάγραμμα του bloomberg, οπου ο αριθμός της παραγωγής είναι all over the place. Πάλι ψευτιά του Musk. Στις 26/6/2018 στις 9:45 ΜΜ, Omnigeek είπε Το άρθρο που έβαλες είναι ενδεικτικό της ποιότητας της ενημέρωσης του BI. Μερικά ειρωνικά σχολιακια της πλάκας, καμιά 10αριά ανακρίβειες, 1-2 "ειδικούς" που λένε ότι νά'ναι. Ο μόνιμος guest star ο τραγικός Lutz "προβλέπει" με απόλυτη σιγουριά την αδυναμία της εταιρίας να έχει κέρδη (και τώρα που βλέπει ότι θα έχει το γυρίζει στο θα είναι κάλπικα) και την χρεοκοπία της Tesla σε κάθε άρθρο εδώ και 6-7 χρόνια! Φαντάσου να πίστευε οτιδήποτε από τα ψέμματα που λέει και να είχε ποντάρει τα λεφτά του, σήμερα θα ήταν σε χαρτόκουτα να ζητιανεύει ή φυλακή να χρωστάει παντού! Μία εταιρία χρεοκοπεί όταν τελειώσει το cash και δέν μπορεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις της. Η Τεσλα μέχρι στιγμής ποτέ δέν έβγαλε λεφτά απο τα προιόντα που πουλάει. Λεφτά έβγαζε απο ZEV και GHG credits και κάποιες άλλες κρατικές επιδοτήσεις (λίγα σχετικά), καθώς και (κυρίως) απο δανεισμό, έκδοση μετοχών και ομολόγων. Απο τη στιγμή που τα προιόντα που πουλάνε απο μόνα τους δέν τους κάνουν επικερδείς, αν δεν καταφέρουν να βγάλουν ξανά χρήματα απο καινούρια δάνεια και μετοχές, τότε νομοτελειακά έρχεται η χρεοκοπία. Η Τεσλα ήταν σε αυτή την κατάσταση με χάλια οικονομικά σχεδόν για το σύνολο της μέχρι τώρα πορείας της, και γι αυτό διάφοροι αναλυτές θεωρούσαν την χρεοκοπία άμεση εδώ και χρόνια, όμως η πίστη των επενδυτών την έσωζε την τελευταία στιγμή. Στις 26/6/2018 στις 9:45 ΜΜ, Omnigeek είπε Απάντησε μου από περιέργεια. Δέχεσαι ότι το Big Oil χρησιμοποιεί όλα τα θεμιτά και αθέμιτα μέσα για να προστατεύσει τα συμφέροντά του με κάθε κόστος (π.χ. ο πόλεμος στο Ιράκ είχε σχέση με τα πετρέλαια ή έγινε για τα όπλα μαζικής καταστροφή του Σαντάμ); Δέν ξέρω για ποιό λόγο έγινε ο πόλεμος στο Ιράκ, αλλά συμφωνώ οτι big oil και γενικότερα όλος ο τομέας της ενέργειας (και των ανανεώσιμων μεσα) είναι μεγάλη λίγδα. Στις 26/6/2018 στις 9:45 ΜΜ, Omnigeek είπε Ποια είναι η άποψή σου για την παγκόσμια υπερθέρμανση και την αντίδραση του big oil; Υπάρχει ή είναι φαντασίωση της συντριπτικής πλειοψηφίας της επιστημονικής κοινότητας όπως προπαγανδίζει το BO εδώ και μερικές δεκαετίες; Αντίστοιχα, δεδομένου ότι η συντριπτική ζήτηση των προϊόντων του BO είναι από τις μεταφορές, θεωρείς ότι έχει κάποιο συμφέρον να σταματήσει η αλλαγή στην ηλεκτροκίνηση και τις ανανεώσιμες πηγές; Αν ναι, θεωρείς ότι θα χρησιμοποιούσε παρόμοια θεμιτά και αθέμιτα μέσα για να προστατεύσει τα συμφέροντά του; Η άποψή μου για την υπερθέρμανση είναι οτι ενώ είναι πραγματικό γεγονός 1) Είναι εντελώς υπερεκτημημένη η συνεισφορά του CO2. Τα μοντέλα πρίν 10 και 20 χρόνια προβλέπανε μεγάλες ανόδους της θερμοκρασίας. Σήμερα παράγουμε και πιό πολύ Co2 απ όσο υπολόγιζαν τα μοντέλα, και έχουμε μικρότερη ανοδο θερμοκρασίας απο την προβλεπόμενη. 2) Αν ισχύουν τα σενάρια καταστροφολογίας τότε απλά την έχουμε βάψει, γιατι δέν υπάρχει τεχνολογία που να μπορεί να αντικαταστήσει το πετρέλαιο και τα fossil γενικότερα. Αν χρειαστεί να κόψουμε δραστικά τη χρήση τους, τότε η κοινωνία θα περάσει βίαια σε καταστάσεις Mad Max. 3) Δέν νομίζω οτι το big oil απειλείται απο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτά πιστέυω οτι θα παραμείνουν niche product για αρκετές δεκαετίες ακόμα. Στο κάτω-κάτω, το τι κάνει το big oil δέν έχει καμία σημασία όσον αφορά την Tesla, καθώς όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει μέχρι τώρα είναι self-inflicted. 14 ώρες πριν, isay είπε Πριν λίγο διάβασα είδηση οτι η Tesla εστειλε email σε αυτους που έχουν ΠΡΟ-παραγγείλει (κάτι σαν κρατήσεις δηλαδή) το tesla 3 οτι αν θέλουν να "μην ακυρωθεί" η κράτηση θα πρέπει να δώσουν 2500 δολαρια σαν επιπροσθετη προκαταβολή. Τονιζω το επιπροσθετη γιατί μεχρι τώρα όσοι έβαζαν προπαραγγελία επρεπε να δώσουν 1000 δολάρια για την κράτηση. Με δυο λόγια για να βάλετε παραγγελία, πέρα απο τα 1000 δολάρια που ειχατε δώσει (κάποτε) τώρα θέλουμε άλλα 2500. Σε κανεναν όμως δε δίνει ημερομηνία παράδοσης. Και φανατικός τεσλάκιας να ήμουν, με το δικό μου τρόπο σκέψης, θα έλεγα ακύρωση της κράτησης, πίσω το αρχικό 1000αρικο (οποτε το δώσει) και αναμονη να στρώσει η παραγωγή για να ψωνίσω. Ετσι ουτε θα ρισκαρα επιπλεον χρήματα, ουτε να γινω beta tester. Αυτό φαίνεται σαν κίνηση απελπισίας απο την Tesla, σαν να θέλουν επειγόντως λεφτά. Παράλληλα μείωσαν τις τιμές για το performance πραγμα που δείχνει οτι η ζήτηση έχει πάει περίπατο. Επίσης κυκλοφορεί μια βρώμα οτι έχουν ήδη φτάσει τα 200 χιλιάδες αυτοκίνητα μέσα στο Q2. Αυτό σημαίνει οτι την πλήρη επιστροφή φόρου των $7500 θα την πάρουν μόνο όσοι παραλάβουν αυτοκίνητο μέσα στο Q3 (Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος). Στο Q4 θα πάρουν μισή επιστροφή ($3750), και μετά στο Q1 2019 ή πέφτει πάλι στο μισό ($1875) ή εξαφανίζεται.
Omnigeek Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 20 ώρες πριν, isay είπε Πριν λίγο διάβασα είδηση οτι η Tesla εστειλε email σε αυτους που έχουν ΠΡΟ-παραγγείλει (κάτι σαν κρατήσεις δηλαδή) το tesla 3 οτι αν θέλουν να "μην ακυρωθεί" η κράτηση θα πρέπει να δώσουν 2500 δολαρια σαν επιπροσθετη προκαταβολή. Τονιζω το επιπροσθετη γιατί μεχρι τώρα όσοι έβαζαν προπαραγγελία επρεπε να δώσουν 1000 δολάρια για την κράτηση. Με δυο λόγια για να βάλετε παραγγελία, πέρα απο τα 1000 δολάρια που ειχατε δώσει (κάποτε) τώρα θέλουμε άλλα 2500. Σε κανεναν όμως δε δίνει ημερομηνία παράδοσης. Και φανατικός τεσλάκιας να ήμουν, με το δικό μου τρόπο σκέψης, θα έλεγα ακύρωση της κράτησης, πίσω το αρχικό 1000αρικο (οποτε το δώσει) και αναμονη να στρώσει η παραγωγή για να ψωνίσω. Ετσι ουτε θα ρισκαρα επιπλεον χρήματα, ουτε να γινω beta tester. Από την αρχή η διαδικασία είναι $1000 η κράτηση (προπαραγγελίες για να καθορίσει την ζήτηση και να ρυθμίσει την πορεία την παραγωγής) και $2500 η προκαταβολή για την οριστικοποίηση της παραγγελίας ώστε να ετοιμαστεί το αυτοκίνητο για την παράδοση (όταν καλούν αυτούς που έχουν προ παραγγείλει να κάνουν την τελική διαμόρφωση στο site και να παραλάβουν στο προσεχές μέλλον). Δεν είναι "επιπρόσθετη προκαταβολή" εφόσον τα 1000 προστίθενται στα χρήματα αγοράς. Και πότε μέχρι τώρα δεν έδιναν ακριβή ημερομηνία παραλαβής όταν ζητούσαν τα 2500 προκαταβολή αλλά ένα διάστημα μερικών μηνών. Οπότε δεν βλέπω τι άλλαξε στην διαδικασία πέρα από τον μεγαλύτερο αριθμό ειδοποιήσεων αυτή την φορά που εξηγείται από το γεγονός ότι σκοπεύει να παραδώσει μαζικά αυτοκίνητα μετά την 1 Ιουλίου για να μπορέσει να κερδίσει ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός πελατών την φορολογική έκπτωση. Άλλο ένα δείγμα "αντικειμενικής" ενημέρωσης που γράφει μόνο ανακρίβειες για προπαγάνδα. 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Σαν φαντασιώσεις χαρακτήρισα τη σύνδεση της υπόθεσης που προσπαθεί να κάνει ο Musk με big oil, big auto και άλλες σκοτεινές δυνάμεις. Όλα αυτά που λές περι σαμποτάζ, όπως και το οτι δήθεν ομολόγησε για το hacking, τα ισχυρίζεται η Tesla. Στη δήλωση του στο CNN, ο Tripp δήλωσε ακριβώς το αντίθετο, οτι δέν χάκαρε κάποιο υπολογιστή και ούτε έχει γνώσεις προγραμματισμού ωστε να το κάνει. http://money.cnn.com/2018/06/20/technology/tesla-sues-employee/index.html "I am being singled out for being a whistleblower. I didn't hack into system. The data I was collecting was so severe, I had to go to the media," said Martin Tripp, the defendant in Tesla's suit, told CNNMoney soon after the suit was filed. και Tripp also told CNNMoney he did not have the ability to make changes to the operating system at Tesla, and that he only did computer work that he had been hired to do in his role as a process technician. Σε πιό πρόσφατη συνέντευξη στο Ars Technica δήλωσε ξανά οτι δέν χάκαρε κάποιο σύστημα και οτι είχε πρόσβαση στα δεδομένα που εδωσε στους δημοσιογράφους έτσι κι αλλιώς, στα πλαίσια της δουλειάς του. https://arstechnica.com/tech-policy/2018/06/after-subpoenaing-apple-in-trade-secrets-case-tesla-goes-after-facebook/ "I NEVER said I was covering my tracks," he continued. "They started off by asking about my concerns of scrap, waste, and safety concerns. So informed them of everything. They then went into the Business Insider report and eventually showed me some specific numbers and that I had run a tableau report that showed those exact numbers. And that was it. They were just threatening me at the end that if I didn’t tell them how I was logged into nine computers/how I wrote the hacking software, that I would be in more trouble than if I answers truthfully. I laughed at them (hysterically) when they made those allegations. They got very pissed. Too bad. I do not know how to code, definitely never logged into any computers I didn’t have [issued] to me, and DEFINITELY don’t know how to get data that keeps feeding to outside Tesla lol! I was completely truthful and forthcoming with them." Tripp maintained that he "just ran a standard query that some engineer wrote. Filters on part number, the state (scrap), and the date/date range." "When I was running [the] query I wasn’t concerned because it was part of my job," he added. "When I found out about the 732 potentially punctured cells that are in cars driving around right now, that’s when I became so concerned about public safety and felt I had to do something. I realized there was a possibility of getting caught, but the impact of DEATH to any consumer was too critical to not take action." Δηλαδή η μεν Τέσλα ισχυρίζεται κάτι, ο δε Tripp ισχυρίζεται κάτι εκ διαμέτρου αντίθετο. Για κάποιο λόγο παίρνεις ως δεδομένο οτι αυτά που λέει η Tesla είναι η αλήθεια. Όταν είπα το ομολόγησε στο CNN δεν εννοούσα ότι έκανε και ανοικτή ομολογία του hacking, σιγά μην παραδεχτεί δημόσια ότι είναι σαμποτερ και πάει και μόνος του στην φυλακή να μην κουράζονται να τον μαζευουν! Εννοούσα ότι παραδέχτηκε ότι συνέλεξε κρυφά, χωρίς άδεια (I realized there was a possibility of getting caught) εμπιστευτικές και απόρρητες πληροφορίες από την Tesla (εκτός αν αυτά που έκλεψε είναι και μέρος του public domain και δεν το κατάλαβα LOL) και τις διοχέτευσε προς πολλαπλά μέρη (σε πολλά μέσα λέει το CNN) καλύπτοντας τα ίχνη του (οπότε και άργησε να get caught). Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι είναι δυνατόν αυτές οι τόσο ευαίσθητες πληροφορίες (που μπορούν από το να αποκαλύψουν κρίσιμα εταιρικά μυστικά έως να είναι και ενοχοποιητικές κατά τον Tripp) να είναι χύμα και ο κάθε τεχνίτης της πλάκας μπορεί να τρέχει ένα απλό query και να τις παίρνει και να τις στέλνει όπου θέλει χωρίς κανένα πρόβλημα (μήπως τις έστειλε και από το προσωπικό email του LOL) τι να πω. Από την μια θεωρείς τον Musk αρχιαπατεώνα που έχει καταφέρει να κοροϊδέψει τον κόσμο όλο (εκτός από εσένα και 2-3 άλλους) και από την άλλη δέχεσαι άκριτα ότι ο κάθε υπάλληλάκος από τις 10άδες χιλιάδες της Tesla μπορεί να τον εκθέσει με ένα email. Η Λογική ζητάει έλεος! 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Όπως είπα και πρίν, το θέμα των προδιαγραφών της τέντας είναι απο τα μικρότερα προβλήματα. Το πρώτο ζήτημα είναι οτι ο Musk είπε ξεκάθαρα ψέματα, καθώς την 16/6 είπε οτι η γραμμή ολοκληρώθηκε και παράγει αυτοκίνητα, ενώ όπως φάνηκε 4 ημέρες μετά καταθέσανε αιτήσεις για πυρόσβεση κτλ ενώ και οι εργασίες κατασκευής συνεχίζονταν. Οπότε ή η γραμμή δέν λειτουργούσε, ή λειτουργούσε παράνομα και σε ανασφαλείς συνθήκες. Και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για τεράστιο ψέμα και παραπλάνηση. Δεύτερον, το AC δέν είναι κάποιου είδους πολυτέλεια ή μόνο για την άνεση των εργαζομενων. Μια γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων έχει ρομποτικό εξοπλισμό υψηλής ακρίβειας που πρέπει να βρίσκεται σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ειδάλλως οι ανοχές στη συναρμολόγηση πάνε περίπατο. Τρίτον, ο Musk έλεγε για 10 χιλιάδες αυτοκίνητα την εβδομάδα μέσα στο 2018: Tesla Model 3: Elon Musk has ‘zero doubt’ about 10,000 units per week in 2018, corrects reservation tally Τώρα έχτισε μια επιπλέον γραμμή παραγωγής με την οποία πασχίζει να φτάσει τα 5000 αυτοκίνητα. Αν είναι έτσι, θα χρειαστεί άλλο ένα εργοστάσιο για να φτάσει τα 10000? Άλλη μία τεράστια ψευτιά. Τέταρτον, όπως φαίνεται απο χθεσινό άρθρο Tesla lagging on Model 3 production, workers say το μεγαλύτερο bottleneck είναι το paint shop που έχει όριο περίπου 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Επομένως για να αυξήσει την παραγωγή των 3 στο τέλος του κάθε μήνα/quarter και να δείξει πρόοδο, σταματά προσωρινά την παραγωγή των S/X. Αυτό φαίνεται και απο το διάγραμμα του bloomberg, οπου ο αριθμός της παραγωγής είναι all over the place. Πάλι ψευτιά του Musk. Μία εταιρία χρεοκοπεί όταν τελειώσει το cash και δέν μπορεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις της. Η Τεσλα μέχρι στιγμής ποτέ δέν έβγαλε λεφτά απο τα προιόντα που πουλάει. Λεφτά έβγαζε απο ZEV και GHG credits και κάποιες άλλες κρατικές επιδοτήσεις (λίγα σχετικά), καθώς και (κυρίως) απο δανεισμό, έκδοση μετοχών και ομολόγων. Απο τη στιγμή που τα προιόντα που πουλάνε απο μόνα τους δέν τους κάνουν επικερδείς, αν δεν καταφέρουν να βγάλουν ξανά χρήματα απο καινούρια δάνεια και μετοχές, τότε νομοτελειακά έρχεται η χρεοκοπία. Η Τεσλα ήταν σε αυτή την κατάσταση με χάλια οικονομικά σχεδόν για το σύνολο της μέχρι τώρα πορείας της, και γι αυτό διάφοροι αναλυτές θεωρούσαν την χρεοκοπία άμεση εδώ και χρόνια, όμως η πίστη των επενδυτών την έσωζε την τελευταία στιγμή. Για όλα αυτά δεν έχεις κανένα στοιχείο πέρα από ότι διαβασες στα αντικειμενικότατα site που παραθέτεις που διαψεύδονται καθημερινά. Σε λίγο κλέινει ο χρόνος και θα δούμε πόσα από αυτά θα επαληθευτούν. 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Δέν ξέρω για ποιό λόγο έγινε ο πόλεμος στο Ιράκ, αλλά συμφωνώ οτι big oil και γενικότερα όλος ο τομέας της ενέργειας (και των ανανεώσιμων μεσα) είναι μεγάλη λίγδα. Η άποψή μου για την υπερθέρμανση είναι οτι ενώ είναι πραγματικό γεγονός 1) Είναι εντελώς υπερεκτημημένη η συνεισφορά του CO2. Τα μοντέλα πρίν 10 και 20 χρόνια προβλέπανε μεγάλες ανόδους της θερμοκρασίας. Σήμερα παράγουμε και πιό πολύ Co2 απ όσο υπολόγιζαν τα μοντέλα, και έχουμε μικρότερη ανοδο θερμοκρασίας απο την προβλεπόμενη. Όχι. 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε 2) Αν ισχύουν τα σενάρια καταστροφολογίας τότε απλά την έχουμε βάψει, γιατι δέν υπάρχει τεχνολογία που να μπορεί να αντικαταστήσει το πετρέλαιο και τα fossil γενικότερα. Αν χρειαστεί να κόψουμε δραστικά τη χρήση τους, τότε η κοινωνία θα περάσει βίαια σε καταστάσεις Mad Max. Επίσης Όχι. 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε 3) Δέν νομίζω οτι το big oil απειλείται απο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτά πιστέυω οτι θα παραμείνουν niche product για αρκετές δεκαετίες ακόμα. Ξανά όχι. Σαν να διαβάζω το εγχειρίδιο της παραπληροφόρησης των πετραιλάϊκων. Η αλήθεια είναι ότι 1. όλα τα μοντέλα έχουν διαψευστεί προς το χειρότερο (μόνο προχθές βρήκαν ότι η Ανταρκτική θερμαίνεται τουλάχιστον 10% ταχύτερα από τις χειρότερες εκτιμήσεις που δεν λάμβαναν υπόψιν τον ρυθμό τεκτονικής άνοδου από την μείωση του βάρους του πάγου που λειώνει με πολύ ταχύτερο ρυθμό), 2. πολλές καθαρές τεχνολογίες υπάρχουν αλλά το κόστος τους διατηρείται πλασματικά υψηλά για να προστατεύσει τους πετρελαιάδες (κόψε τις επιδοτήσεις ή άλλαξε τες και άφησε ελεύθερα τα πυρηνικά, τα αιολικά τα φβ και τις μπαταρίες και τους άλλους 10 τρόπους αποθήκευσης που κανείς δεν λέει), 3. Εσύ δεν το νομίζεις όμως σχεδόν όλες οι αναλύσεις λένε ότι τα ηλεκτρικά είναι η μεγαλύτερη απειλή για το big oil (έβαλα κάμποσα άρθρα προηγουμένως, δες την ανάλυση του Bloomberg τελευταία) 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Στο κάτω-κάτω, το τι κάνει το big oil δέν έχει καμία σημασία όσον αφορά την Tesla, καθώς όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει μέχρι τώρα είναι self-inflicted. Το μόνο self-inflicted πρόβλημα είναι τα χρονοδιαγράμματα του Musk. Αν ήταν πιο έξυπνος και μίλαγε λιγότερο (σαν τον Bezos για παράδειγμα που 10 χρόνια έλεγαν για την Amazon ότι πάει για φούντο, θυμίζω το amazon.toast λολ και έβλεπαν σε κάθε γωνία amazon killers που θα την φάνε ζωντανή, αλλά ο Bezos δεν την πάτησε να τρέχει να βγάλει κέρδη για τους μετόχους, τους αγνόησε, πήρε τον χρόνο του και σήμερα τους έχει διαλύσει όλους, αγοράζει μια φαρμακαποθήκη και καταρρέουν σε μια ώρα οι μετοχές σε όλους τους ανταγωνιστές της!) δεν θα έδινε τόσα βέλη σε όσους θέλουν να σκοτώσουν την Tesla. 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αυτό φαίνεται σαν κίνηση απελπισίας απο την Tesla, σαν να θέλουν επειγόντως λεφτά. Παράλληλα μείωσαν τις τιμές για το performance πραγμα που δείχνει οτι η ζήτηση έχει πάει περίπατο. Επίσης κυκλοφορεί μια βρώμα οτι έχουν ήδη φτάσει τα 200 χιλιάδες αυτοκίνητα μέσα στο Q2. Αυτό σημαίνει οτι την πλήρη επιστροφή φόρου των $7500 θα την πάρουν μόνο όσοι παραλάβουν αυτοκίνητο μέσα στο Q3 (Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος). Στο Q4 θα πάρουν μισή επιστροφή ($3750), και μετά στο Q1 2019 ή πέφτει πάλι στο μισό ($1875) ή εξαφανίζεται. Η όλη προσπάθεια είναι να τα δώσει μαζικά από τον Ιούλιο. Επίσης στατιστικά αυτοί με τα 35000 καλύπτουν σε μικρότερο βαθμό της προϋποθέσεις για επιστροφές λόγω μικρότερων φορολογικών οφειλών. Αλλά ούτως η άλλως υπάρχει έντονη συζήτηση (και απαίτηση από την GM και άλλους μεγάλους παίκτες) να παραταθεί το μέτρο για αόριστο διάστημα.
Fubar.gr Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Όταν είπα το ομολόγησε στο CNN δεν εννοούσα ότι έκανε και ανοικτή ομολογία του hacking, σιγά μην παραδεχτεί δημόσια ότι είναι σαμποτερ και πάει και μόνος του στην φυλακή να μην κουράζονται να τον μαζευουν! Εννοούσα ότι παραδέχτηκε ότι συνέλεξε κρυφά, χωρίς άδεια (I realized there was a possibility of getting caught) εμπιστευτικές και απόρρητες πληροφορίες από την Tesla (εκτός αν αυτά που έκλεψε είναι και μέρος του public domain και δεν το κατάλαβα LOL) και τις διοχέτευσε προς πολλαπλά μέρη (σε πολλά μέσα λέει το CNN) καλύπτοντας τα ίχνη του (οπότε και άργησε να get caught). Και αυτό σχετικά με την κάλυψη των ιχνών το ισχυρίζεται η Tesla. Στο άρθρο του Ars Technica ο Tripp λέει απο την πλευρά του ξεκάθαρα οτι δέν προσπάθησε να κρύψει τα βήματά του. Οπότε είναι άλλη μία περίπτωση he said/she said. 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι είναι δυνατόν αυτές οι τόσο ευαίσθητες πληροφορίες (που μπορούν από το να αποκαλύψουν κρίσιμα εταιρικά μυστικά έως να είναι και ενοχοποιητικές κατά τον Tripp) να είναι χύμα και ο κάθε τεχνίτης της πλάκας μπορεί να τρέχει ένα απλό query και να τις παίρνει και να τις στέλνει όπου θέλει χωρίς κανένα πρόβλημα (μήπως τις έστειλε και από το προσωπικό email του LOL) τι να πω. Και αυτό περι εταιρικών μυστικών και το πόσο σημαντικά είναι αυτά, το ισχυρίζεται η Tesla. Ο Tripp ισχυρίζεται οτι είναι απλά δεδομένα παραγωγής και έτσι κι αλλιώς ειναι απίθανο ένας απλός τεχνικός να είχε πρόσβαση σε σημαντικά μυστικά της εταιρίας. 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Από την μια θεωρείς τον Musk αρχιαπατεώνα που έχει καταφέρει να κοροϊδέψει τον κόσμο όλο (εκτός από εσένα και 2-3 άλλους) και από την άλλη δέχεσαι άκριτα ότι ο κάθε υπάλληλάκος από τις 10άδες χιλιάδες της Tesla μπορεί να τον εκθέσει με ένα email. Η Λογική ζητάει έλεος! LOL! Ο Musk δέν τρέχει καμια sophisticated απάτη, είναι εντελώς διάφανη σε όποιον είναι ελάχιστα υποψιασμένος. Το οτι έχουν καταπιεί τόσοι μεγαλοεπενδυτές το παραμύθι είναι ενδεικτικό της δικής τους (ανύπαρκτης) εξυπνάδας, όχι της ικανότητας του Musk στην απατεωνιά. 13 ώρες πριν, Omnigeek είπε Για όλα αυτά δεν έχεις κανένα στοιχείο πέρα από ότι διαβασες στα αντικειμενικότατα site που παραθέτεις που διαψεύδονται καθημερινά. Σε λίγο κλέινει ο χρόνος και θα δούμε πόσα από αυτά θα επαληθευτούν. Η ψευτιά για την τεντα αποδεικνύεται απο τις φωτογραφίες, τα βίντεο και επίσημα έγγραφα απο τις διάφορες αρχές. Εδώ και τα σχετικά με το paint shop και την ανικανότητα να βαψει πάνω απο 5000/εβδομάδα, πάλι με επίσημα έγγραφα: Is Elon Musk Deceiving Investors and Creditors About Tesla’s True Production Capacity? 16 ώρες πριν, Omnigeek είπε Το μόνο self-inflicted πρόβλημα είναι τα χρονοδιαγράμματα του Musk. Αν ήταν πιο έξυπνος και μίλαγε λιγότερο (σαν τον Bezos για παράδειγμα που 10 χρόνια έλεγαν για την Amazon ότι πάει για φούντο, θυμίζω το amazon.toast λολ και έβλεπαν σε κάθε γωνία amazon killers που θα την φάνε ζωντανή, αλλά ο Bezos δεν την πάτησε να τρέχει να βγάλει κέρδη για τους μετόχους, τους αγνόησε, πήρε τον χρόνο του και σήμερα τους έχει διαλύσει όλους, αγοράζει μια φαρμακαποθήκη και καταρρέουν σε μια ώρα οι μετοχές σε όλους τους ανταγωνιστές της!) δεν θα έδινε τόσα βέλη σε όσους θέλουν να σκοτώσουν την Tesla. Πάλι η σύγκριση με Amazon! Ενδεικτικά, για το 2017 η Tesla είχε απώλειες 1,9 δίς: Θα μπορούσε να κόψει μαχαίρι όλο το R&D (1,3 δις) και πάλι θα έχανε 600 εκατομύρια το χρόνο! Πολύ απλά το μοντέλο τους δέν είναι βιώσιμο απο όποια άποψη και να το δείς. 16 ώρες πριν, Omnigeek είπε Η όλη προσπάθεια είναι να τα δώσει μαζικά από τον Ιούλιο. Επίσης στατιστικά αυτοί με τα 35000 καλύπτουν σε μικρότερο βαθμό της προϋποθέσεις για επιστροφές λόγω μικρότερων φορολογικών οφειλών. Αλλά ούτως η άλλως υπάρχει έντονη συζήτηση (και απαίτηση από την GM και άλλους μεγάλους παίκτες) να παραταθεί το μέτρο για αόριστο διάστημα. Δεν νομίζω οτι αν η φορολογία σου είναι χαμηλότερη απο 7500 τα χάνεις, λογικά μένει πιστωτικό για τα επόμενα χρόνια Υποτίθεται οτι υπήρχαν πάνω απο 450 χιλ κρατήσεις, οπου σύμφωνα με το Musk, οι νέες κρατήσεις κάλυπταν τις ακυρώσεις, οπότε δέν έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός. Κρίνοντας απο τις παγκόσμιες πωλήσεις των S/X μέχρι τώρα, το 60% απο αυτές αφορούν την Αμερική, δηλαδή 270 χιλιάδες Μέχρι τώρα έχουν παραχθεί περίπου 40 χιλιάδες αυτοκίνητα, οπότε μένουν 230 χιλιάδες Ακόμα και αν απο δώ και πέρα παράγει κάθε εβδομάδα 5 χιλιάδες αυτοκίνητα χωρίς καμία καθυστέρηση, θέλει 3 με 4 τρίμηνα για να καλύψει την ζήτηση στην Αμερική. Υπο ιδανικές συνθήκες δηλαδή, πάνω απο τους μισούς αγοραστές θα πάρουν απο μειωμένη εώς καθόλου επιστοφή. Και επειδή ξέρουμε καλά τι τσίρκο είναι η Tesla, αρχίζω απο τώρα να προμηθεύομαι ποπ-κόρν!
Omnigeek Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Και αυτό σχετικά με την κάλυψη των ιχνών το ισχυρίζεται η Tesla. Στο άρθρο του Ars Technica ο Tripp λέει απο την πλευρά του ξεκάθαρα οτι δέν προσπάθησε να κρύψει τα βήματά του. Οπότε είναι άλλη μία περίπτωση he said/she said. Και αυτό περι εταιρικών μυστικών και το πόσο σημαντικά είναι αυτά, το ισχυρίζεται η Tesla. Ο Tripp ισχυρίζεται οτι είναι απλά δεδομένα παραγωγής και έτσι κι αλλιώς ειναι απίθανο ένας απλός τεχνικός να είχε πρόσβαση σε σημαντικά μυστικά της εταιρίας. LOL! Ο Musk δέν τρέχει καμια sophisticated απάτη, είναι εντελώς διάφανη σε όποιον είναι ελάχιστα υποψιασμένος. Το οτι έχουν καταπιεί τόσοι μεγαλοεπενδυτές το παραμύθι είναι ενδεικτικό της δικής τους (ανύπαρκτης) εξυπνάδας, όχι της ικανότητας του Musk στην απατεωνιά.. Οπότε ο Tripp πρέπει να είναι είναι ο πρώτος whistleblower (κατά αυτόν, κλέφτης σαμποτέρ κατά την Tesla) στην ιστορία των whistleblower που δεν έβγαλε στην φόρα κανένα μυστικό αλλά απλές πληροφορίες που έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε απλός process technician. Άρα οι τρύπιες μπαταρίες που μπήκαν σε αυτοκίνητα με κίνδυνο να αναφλεχτούν ανά πάσα στιγμή, το 40% waste στην παραγωγή ένα τρελό νούμερο που θα φαλίριζε οποιαδήποτε εταιρία αποκαλυπτόταν για αυτήν, και τα γιγα λεπτομερών φωτογραφίων και βιντεο από την proprietary παραγωγική διαδικασία που η Tesla ισχυρίζεται ότι είναι όλο το μυστικό της και το ανταγωνιστικό ατού της, η εταιρία δεν είχε κανένα λόγο να τα προστατευει αλλά ήταν χύμα ελέυθερα σε όποιον είχε πρόσβαση σε ένα pc! Αν δεν βλέπεις καμία αντίφαση στις ανόητες εξηγήσεις του Tripp δεν έχει νόημα να συζητάμε άλλο την υπόθεση. Πίστευε ότι σε εξυπηρετεί. 5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Η ψευτιά για την τεντα αποδεικνύεται απο τις φωτογραφίες, τα βίντεο και επίσημα έγγραφα απο τις διάφορες αρχές. Εδώ και τα σχετικά με το paint shop και την ανικανότητα να βαψει πάνω απο 5000/εβδομάδα, πάλι με επίσημα έγγραφα: Is Elon Musk Deceiving Investors and Creditors About Tesla’s True Production Capacity? Πάλι η σύγκριση με Amazon! Εσύ δεν βρίσκεις ομοιότητες στις δυο ιστορίες; Παρόμοιες επιθέσεις έκαναν κατά της Amazon για 20 χρόνια, αποκαλώντας τους επενδυτές και τους υπερασπιστές της fanboys και πιστούς οπαδούς του cult του Bezos. Και για αυτούς οι 'Insiders" και οι "ειδικοί" κάθε τόσο αποκάλυπταν το τεράστιο ponzi scheme που το επόμενο τρίμηνο θα έσκαγε: The Accounting Ponzi Scheme Is Catching Up To Amazon “‘Faith’ is defined as “belief without evidence.” AMZN is a stock investment that thrives on investor faith. http://investmentresearchdynamics.com/the-accounting-ponzi-scheme-is-catching-up-to-amazon/ Και ο Bezos έκανε disrupt μόνο το εμπορικό retail, ο Musk κάνει disrupt τις 3-4 μεγαλύτερες και πιο βρώμικες βιομηχανίες που έχουν υπάρξει! 5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ενδεικτικά, για το 2017 η Tesla είχε απώλειες 1,9 δίς: Θα μπορούσε να κόψει μαχαίρι όλο το R&D (1,3 δις) και πάλι θα έχανε 600 εκατομύρια το χρόνο! Πολύ απλά το μοντέλο τους δέν είναι βιώσιμο απο όποια άποψη και να το δείς. Δεν νομίζω οτι αν η φορολογία σου είναι χαμηλότερη απο 7500 τα χάνεις, λογικά μένει πιστωτικό για τα επόμενα χρόνια Υποτίθεται οτι υπήρχαν πάνω απο 450 χιλ κρατήσεις, οπου σύμφωνα με το Musk, οι νέες κρατήσεις κάλυπταν τις ακυρώσεις, οπότε δέν έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός. Κρίνοντας απο τις παγκόσμιες πωλήσεις των S/X μέχρι τώρα, το 60% απο αυτές αφορούν την Αμερική, δηλαδή 270 χιλιάδες Μέχρι τώρα έχουν παραχθεί περίπου 40 χιλιάδες αυτοκίνητα, οπότε μένουν 230 χιλιάδες Ακόμα και αν απο δώ και πέρα παράγει κάθε εβδομάδα 5 χιλιάδες αυτοκίνητα χωρίς καμία καθυστέρηση, θέλει 3 με 4 τρίμηνα για να καλύψει την ζήτηση στην Αμερική. Υπο ιδανικές συνθήκες δηλαδή, πάνω απο τους μισούς αγοραστές θα πάρουν απο μειωμένη εώς καθόλου επιστοφή. Και επειδή ξέρουμε καλά τι τσίρκο είναι η Tesla, αρχίζω απο τώρα να προμηθεύομαι ποπ-κόρν! Από ότι έχω καταλάβει η επιστροφή του φόρου για τα EV αφορά αποκλειστικά την χρονιά που αγοράστηκε το αυτοκίνητο και μάλιστα έχουν προτεραιότητα σχεδόν όλες οι άλλες επιστροφές, όπως το child tax credit. Οπότε κάποιος για να επωφεληθεί κάποιος πρέπει να χρωστάει 7500 παραπάνω από όλα τα άλλα tax credits. Και τα περισσότερα από αυτά τα δικαιούνται τα χαμηλότερα εισοδήματα που δύσκολα θα φτάνουν τα εξτρά 7500. Αυτά τα ξέρουν οι Αμερικάνοι αγοραστές από την πρώτη στιγμή όταν ανακοίνωσε η Tesla το 3 και είπε ότι θα παράγει πρώτα τα ακριβά μοντέλα. Για τον αριθμό των αυτοκινήτων τόσο βγαίνει με τα 5000 την εβδομάδα, αλλά ο στόχος τώρα είναι 6000 και μετά 10000 (οπότε και το κόστος παραγωγής πέφτει στα 28000 που υπολόγισαν οι Γερμανοί αξιολογητές)
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Factory gated! 🤣 🤣 Τι σημαινει αυτο? Λιγο που εψαξα δεν βρηκα τιποτα...ισα ισα κοσμο να ρωταει τι σημαινει!
Fubar.gr Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 16 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Τι σημαινει αυτο? Λιγο που εψαξα δεν βρηκα τιποτα...ισα ισα κοσμο να ρωταει τι σημαινει! Αυτό αναρωτιούνται όλοι. Είναι περίεργο που ο Musk χρησιμοποίησε αυτό τον όρο και όχι "produce" στο email. “Not only did we factory gate 5000 Model 3’s, but we also achieved the S & X production target for a combined 7000 vehicle week!”
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Μυριζεσαι πουστια? Δεν το λεω ειρωνικα...ειλικρινα θελω την αποψη σου
Whargoul Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Μυριζεσαι πουστια? Δεν το λεω ειρωνικα...ειλικρινα θελω την αποψη σου Αναφορά σε κείμενο .....Tesla said it produced 53,339 vehicles during the second quarter, an increase of 55 percent from the prior period. That included 28,578 Model 3 sedans..... 28 578 αυτοκίνητα / 12 εβδομάδες = 2382 model 3s/εβδομάδα μέσος όρος παραγωγής για το τρίμηνο που πέρασε. Θεωρητικά, η Tesla είχε σχεδόν φτάσει τα 2500 model 3 ανά εβδομάδα στις αρχές του προηγούμενου τριμήνου, παρόλα αυτά η μέση σταθερή παραγωγή του τριμήνου αυτού δεν ξεπέρασε αυτό το νούμερο. Ουσιαστικά δεν έπιασε καν τις προσδοκίες παραγωγής του προηγούμενου τριμήνου. Με 2500 αρχική παραγωγή τριμήνου, και 5000 τελική, θα έπρεπε ο μέσος όρος εάν υποθέσουμε κάποια γραμμική ανάπτυξη να ήταν κοντά στα 3750 αυτοκίνητα την εβδομάδα με ολική παραγωγή κοντά τις 45 000. Φαίνεται ότι μάλλον είχαν δίκαιο αυτοί που έλεγαν πως απλά φιλάει αυτοκίνητα και τα παρουσιάζει σαν παραγωγή την τελευταία εβδομάδα, εξου και το απότομο peak στην παραγωγή πάντα την τελευταία εβδομάδα του τριμήνου. Μπορεί κάτι σε σχέση με αυτό να λεχει το gated, αντι produced, ή assempled Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2018 από Whargoul 1
Whargoul Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Μυριζεσαι πουστια? Δεν το λεω ειρωνικα...ειλικρινα θελω την αποψη σου Ένα άλλο προβληματικό σημείο είναι η νέα ζήτηση η οποία φαίνεται να είναι μηδαμινή. Αναφορά σε κείμενο Tesla said in May that its net Model 3 reservations - accounting for new orders and cancellations - exceeded 450,000 at the end of the first quarter The net Model 3 reservations count at the end of the second quarter was roughly 420,000, Tesla said. For the second quarter, Tesla delivered 18,440 Model 3 cars 450 000 - 420 000 = 30 000 αυτοκίνητα μείωση στις παραγγελίες, ενώ παρέδωσε 18440, πράγμα που δείχνει ότι τυχόν νέα ζήτηση όχι απλά δεν καλύπτει την παραγωγή των 2400 αυτοκινήτων την εβδομάδα για να δικαιολογήσει το ρυθμό παραγωγής των 10 000 αυτοκινήτων που έχει θέσει στόχο ο Musk, αλλά δεν καλύπτει καν τις ακυρώσεις! Αν δεν αλλάξει κάτι, ακόμα και με αυτόν τον χαμηλό ρυθμό παραδόσεων, σε ένα χρόνο θα καλύψει τις παραγγελίες και μετά θα μείνει να βλέπει ένα άδειο εργοστάσιο που θα μπορούσε να κατασκευάζει 10 000 model 3.
NT1G Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Να κάναν κάτι τέτοιο με τα νούμερα και να μην σκέφτηκαν ότι με μια διαίρεση μπορείς να δεις τι Μ.Ο. είχαν ; 🤨
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 αμα αρχιζει να πουλαει τα πρωτα και να κυκλοφορουν θα αυξηθει η ζητησει κατευθειαν...Ενω τωρα ειναι σε μια φαση ολοι οπως εμεις εδω ας πουμε...Οι μισοι λενε οτι ο Elon κοροιδευει οι αλλοι μισοι λενε Elon και ας πεθανω χθες και υπαρχει και μια τεραστια μεριδα του κοσμου που απλα περιμενει να δει πραγματακια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις