Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Έλεος είπε

Μόνο ένα άτομο χρησιμοποίησε την έρευνα στο επιχείρημά του. Κανείς δεν άφησε να εννοηθεί κάτι απο αυτά που λες.

Γενικά οι μελέτες προλαμβάνουν τους παράγοντες που αναφέρεις, και απο προσωπική εμπειρία, γνωρίζω ότι το Elsevier, στο οποίο είναι δημοσιευμένη η εν λόγω μελέτη, είναι σοβαρό, και περνάει απο peer-reviews πριν εκδοθεί. Δεν σημαίνει ότι είναι 100% fail-proof(τίποτα δεν είναι) αλλά το πιο πιθανό είναι ότι είναι ok. 👌

Εδώ είναι και η διαδικασία με την οποία γίνεται το peer-review στo Elsevier αν ενδιαφέρεσαι.

Απλά μια σημείωση

H Elsevier είναι "εκδοτικός οίκος". Κάθε journal έχει δικούς του κανόνες, editor, και τρόπους αξιολόγησης. Κάποια θέλουν 1 reviewer, άλλα θέλουν 3 κλπ. και παίζουν από πολύυυ χαλαρά κριτήρια μέχρι και έλεγχο του νοήματος κάθε πρότασης ξεχωριστά. 

  • Like 2
  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@Omnigeek

Μήν ξεχνάς οτι ο λόγος που διαδώθηκαν τα diesel τόσο πολύ στην Ευρώπη ήταν επειδή οι συνάδελφοί σου οικολόγοι της εποχής τα προωθούσαν μετα μανίας. Τότε ο μεγάλος μπαμπούλας ήταν το CO2, και τα diesel έχουν σημαντικά μικρότερες εκπομπές.

Περιμένω οτι σε 30 χρόνια απο τώρα, θα βγαίνει ο αντίστοιχος omnigeek στα forum να λέει πώς μας εξαπάτησαν με τα βρωμερά EV και τις θανατηφόρες μπαταρίες τους που μοιράζουν απλόχερα καρκίνο και θάνατο στον κοσμάκη!

Οσον αφορά το NOx, εχουμε τα εξής δεδομένα. Περίπου 40% του NOx προέρχεται απο road transport, το υπόλοιπο 60% απο άλλες δραστηριότητες.

Απο αυτό το 40%, η συντριπτική πλειοψηφία προέρχεται απο τα φορτηγά και άλλα βαρέα οχήματα, καθώς και κάνουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, και έχουν μεγαλύτερη ηλικία κατα μέσο όρο απο τα επιβατικά (αρα παλιότερα Euro) αλλά και τα στανταρ τους επιτρέπουν να ρυπαίνουν περισσότερο ανα χιλιόμετρο.

Επομένως μένει ένα μικρό ποσοστό για το οποίο ευθύνονται τα επιβατικά diesel και απο αυτό είναι ένα μικρό τμήμα του το επιπλέον λόγω dieselgate.

Σε καμία περίπτωση δέν υπερασπίζομαι το dieselgate, όμως δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι μια μικρή αύξηση στο συνολικό NOx  λόγω dieselgate έφερε την ανυπολόγιστη καταστροφή χιλιάδες θανάτους και δισεκατομύρια δολάρια επιβάρυνση που ισχυρίζονται οι μελέτες σου.

Επαναλαμβάνω, αν ήταν έτσι, τότε τη δεκαετία του 70-80 με την ατμοσφαιρική ρύπανση που επικρατούσε τότε, σε συνδυασμό με το κάπνισμα, οπου δέν υπήρχε εσωτερικός χώρος που να μήν είναι τεκές, έπρεπε να έχουμε τον αφανισμό πόλεων ολόκληρων και ο κόσμος να πέφτει ξερός στη μέση του δρόμου.

Εσείς οι πιτσιρικάδες δέν τα έχετε ζήσει αυτά, και τώρα κάνει ο άλλος ηλεκτρονικό τσιγάρο στα 30 μέτρα μακρυά και νομίζετε οτι θα έρθει η συντέλεια του κόσμου. 😄

 

Στις 10/7/2018 στις 1:09 ΠΜ, Omnigeek είπε

Αν έλεγε αλήθεια τότε το 3 είναι ένα κακοσχεδιασμένο κακοφτιαγμένο KIA του '90. Οπότε όλος αυτός ο κόσμος που και τα έχει κάνει πρώτα σε πωλήσεις και τα προτιμάει έναντι των ανταγωνιστικών του BMW, AUDI, Mercedes, Lexus και όλων των υπόλοιπων premium αυτοκινήτων της κατηγορίας του είναι στραβοί και βλαμμένοι;

Ούτε στραβοί είναι, ούτε βλαμμένοι. Μια χαρά βλέπουν τα προβλήματα και γράφουν για αυτά στα διάφορα φόρουμ.

Οι πιό πολλοί όντως νομίζουν οτι αγοράζοντας ένα Τεσλα κάνουν καλό στον πλανήτη, οπότε κάνουν τα στραβά μάτια.

Βέβαια, όταν παίρνεις καινούριο αυτοκίνητο των 50 χιλιάδων και ο προφυλακτήρας κρεμάει γιατι δέν είχαν βιδώσει όλες τις βίδες, ή η αγκράφα της ζώνης ασφαλείας δέν ήταν στερεωμένη στο σασί, η το πορτπαγκάζ μπάζει νερά, ή δέν λειτουργεί το ABS, κάποια στιγμή η υπομονή στερεύει και αρχίζεις να παραδέχεσαι οτι αγόρασες ενα αυτοκίνητο της πλάκας.

 

  • Like 2
Δημοσ.

@Fubar.gr Πάλι εδώ εσύ για τον Musk;; 😃

Γενικά αν η επιστημονική κοινότητα καταλήγει σε κάτι, καλό θα είναι να την ακούμε και τώρα, και σε 30 χρόνια από τώρα. Ο τρόπος με τον οποίο δουλεύει συνιστά το πιο ακριβές και το πιο αποτελεσματικό εργαλείο που έχουμε για την ώρα. Επιπλέον, το μαγικό που την καθιστά πάντα σχετική, είναι ότι είναι ανοιχτή στην αναθεώρηση, σε αντίθεση με την "άποψη" κάποιου ή, ακόμα χειρότερα, το δόγμα.

Επίσης ερώτημα: Τις δεκαετίες 70-80, με τις οποίες συγκρίνεις το σήμερα, υπήρχε η ίδια χρήση, και ο ίδιος αριθμός αυτοκινήτων στους δρόμους των πόλεων;

Και τέλος, μπορείς να συζητάς με "πιτσιρικάδες" χωρίς να τους πατρονάρεις. :P

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

@Omnigeek

Μήν ξεχνάς οτι ο λόγος που διαδώθηκαν τα diesel τόσο πολύ στην Ευρώπη ήταν επειδή οι συνάδελφοί σου οικολόγοι της εποχής τα προωθούσαν μετα μανίας. Τότε ο μεγάλος μπαμπούλας ήταν το CO2, και τα diesel έχουν σημαντικά μικρότερες εκπομπές.

Περιμένω οτι σε 30 χρόνια απο τώρα, θα βγαίνει ο αντίστοιχος omnigeek στα forum να λέει πώς μας εξαπάτησαν με τα βρωμερά EV και τις θανατηφόρες μπαταρίες τους που μοιράζουν απλόχερα καρκίνο και θάνατο στον κοσμάκη!

Έχεις κάποια στοιχεία για όλα αυτά ή έτσι φαντάζεσαι πάλι ότι πρέπει να έγιναν τα πράγματα;

Ας δούμε εδώ ένα σύντομο ιστορικό των diesel στην Βρετανία:

the European commission was lobbied strongly by big German car makers BMW, Volkswagen and Daimler, to incentivise diesel.

The subsequent EC 1998 Acea agreement with all European car makers...“It was practically an order to switch to diesel. The European car fleet was transformed from being almost entirely petrol to predominantly diesel. Britain, along with Germany, France and Italy, offered subsidies and sweeteners to persuade car makers and the public to buy diesel,” said Simon Birkett, director of the Clean Air London group.

The European auto industry ramped up diesel engine production. Under EU pressure, governments kept the diesel price below that of petrol. In the UK, the amount motorists paid in vehicle excise duty was linked to cars’ CO2 emissions, effectively incentivising people to buy diesels...The results were dramatic, says the Society of motor manufacturers and traders (SMMT). From being a quirky choice, diesel went mainstream in Europe. Its market share in the UK rose from under 10% in 1995 to over 50% in 2012.

But the trade-off between reducing climate emissions and increasing health problems was not widely debated, say civil servants and politicians. In addition, they say, carmakers found it easy to cheat the system... David Fisk, chief scientist and policy director in the department of environment and transport in the 1990s, told the Guardian that there had been “concern” in government when it was proposed that diesel be backed over petrol...He added that the air quality division in the then-Department of the Environment, Transport and the Regions (Detr) saw there was a problem he said – that local air pollution would increase as a result

Michael Meacher, environment minister 1997-2003, said he could not recall ever being consulted on the UK’s switch to diesel. “If it had been a question of a trade-off between carbon emissions and health, much as I would have wanted to reduce climate emissions, the medical effects would have trumped it. I would have been keen to see a major reduction in [carbon] emissions, but I would not have wanted that to be at the price of lives.”

https://www.theguardian.com/environment/2015/sep/22/the-rise-diesel-in-europe-impact-on-health-pollution

Να σου βάλω καμιά 50αριά ακόμα άρθρα αν θες που δείχνουν πως οι Γερμανοί κατασκευαστές εκμεταλλεύτηκαν την, απολύτως έγκυρη, ανησυχία του κόσμου για την αλλαγή του κλίματος, αγνοώντας τις ανησυχίες των ειδικών για τις σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία, ώστε να τους πουλήσουν τα diesel με απίστευτα ψέμματα (οι ανεξάρτητες μελέτες, όχι οι χρηματοδοτούμενες από την VW, έλεγαν ότι τα diesel συνολικά παράγουν παραπάνω CO2 από τα βενζινοκίνητα, και δικαιόνονται όταν π.χ. στην Ιαπωνία που τα diesel είναι σπάνια οι εκπομπές CO2 είναι κατά μέσο όρο 16% χαμηλότερες από την Ευρώπη, 108g/km vs 128g/km). Και με αυτό το πρόσχημα, με την προπαγάνδα και τους διεφθαρμένους πολιτικούς τους υποχρέωσαν την Ευρωπαϊκή Ένωση να δώσει επιδοτήσεις αμέτρητων δισεκατομμυρίων, να χαλαρώσει σημαντικά τα όρια ατμοσφαιρικής ρύπανσης και να τα βαφτίσει με ψέμματα οικολογικά, και έπεισαν τον κοσμάκι να τα αγοράσει για το "καλό του περιβάλλοντος" με πλήρη γνώση των συνεπειών για την δημόσια υγεία και το περιβάλλον. Οι ίδιοι εγκληματίες απατεώνες που προσπαθούν τώρα με όλα τα μέσα τους να μας πείσουν ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο βρώμικα, ότι οι μπαταρίες χαλάνε γρήγορα, ότι δεν τα σηκώνουν τα ηλ. δίκτυα και πρέπει να χρεωθούν οι κοινωνίες τρις για να φτιάξουν και άλλα βρώμικα εργοστάσια και δίκτυα φόρτισης, ότι δεν είναι ρεαλιστικά και πρακτικά (αντίθετα με τις μαγικές τεχνολογίες βενζινοκινητήρων και τα Fuelcell με υδρογόνο από φυσικό αέριο, που είναι πολύ βολικά μονίμως 5 χρόνια μακριά από το '70) και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς την ώρα που προσπαθούν να πλήξουν με ότι τρόπο μπορούν όποιον ταράζει τα νερά.  

 

Αναφορά σε κείμενο

Οσον αφορά το NOx, εχουμε τα εξής δεδομένα. Περίπου 40% του NOx προέρχεται απο road transport, το υπόλοιπο 60% απο άλλες δραστηριότητες.

Απο αυτό το 40%, η συντριπτική πλειοψηφία προέρχεται απο τα φορτηγά και άλλα βαρέα οχήματα, καθώς και κάνουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, και έχουν μεγαλύτερη ηλικία κατα μέσο όρο απο τα επιβατικά (αρα παλιότερα Euro) αλλά και τα στανταρ τους επιτρέπουν να ρυπαίνουν περισσότερο ανα χιλιόμετρο.

Επομένως μένει ένα μικρό ποσοστό για το οποίο ευθύνονται τα επιβατικά diesel και απο αυτό είναι ένα μικρό τμήμα του το επιπλέον λόγω dieselgate.

Σε καμία περίπτωση δέν υπερασπίζομαι το dieselgate, όμως δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι μια μικρή αύξηση στο συνολικό NOx  λόγω dieselgate έφερε την ανυπολόγιστη καταστροφή χιλιάδες θανάτους και δισεκατομύρια δολάρια επιβάρυνση που ισχυρίζονται οι μελέτες σου.

Επαναλαμβάνω, αν ήταν έτσι, τότε τη δεκαετία του 70-80 με την ατμοσφαιρική ρύπανση που επικρατούσε τότε, σε συνδυασμό με το κάπνισμα, οπου δέν υπήρχε εσωτερικός χώρος που να μήν είναι τεκές, έπρεπε να έχουμε τον αφανισμό πόλεων ολόκληρων και ο κόσμος να πέφτει ξερός στη μέση του δρόμου.

Καταρχήν τα NOx δεν είναι ο μόνος επικίνδυνος ρύπος των diesel. Ακόμα περισσότερες βλάβες έχουν φανεί μέχρι τώρα να προκαλούν τα μικροσωματίδια και το όζον. 

Δεύτερον, το ποσοστό NOx από τα diesel οχήματα που υπολογίζει στατιστικά η ΕΕ (η ίδια που καθοδηγούμενη από τους Γερμανούς "υποχρέωσε" τους πολίτες της να γυρίσουν στα diesel με ψέμματα θυμίζω) βασίζεται στις επίσημες ανακοινωμένες τιμές εκπομπών που δίνουν οι κατασκευαστές, δηλαδή πολλές φορές κάτω από την πραγματικότητα. Οι τιμές επίσης έχουν σημασία ως ποσοστό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκαλεί βλάβες στην υγεία, οπότε στα στατιστικά για τις επιπτώσεις των ρύπων το εργοστάσιο που παράγει NOx κάπου στην ύπαιθρο απομονωμένο έχει πολύ μικρότερη σημασία από πηγές ρύπων μέσα στα πληθυσμιακά κέντρα. Εξ'άλλου οι μελέτες που αναφέρουν τους χιλιάδες πρόωρους θανάτους και τα μόνιμες βλάβες στην υγεία βασίζονται στα ανακοινωθέντα (πλασματικά κατά την γνώμη μου) ποσοστά:

Diesel cars have been emitting four to seven times more NOx in on-road driving than in type approval tests...Here we calculate health and environmental impacts of these excess NOx emissions in all European countries for the year 2013...We compare with impacts from hypothetical emissions where light duty diesel vehicles are assumed to emit only as much as their respective type approval limit value or as little as petrol cars of the same age. We estimate that almost 10 000 premature deaths from PM2.5 and ozone in the adult population (age >30 years) can be attributed to the NOx emissions from diesel cars and light commercial vehicles in EU28 plus Norway and Switzerland in 2013. About 50% of these could have been avoided if diesel limits had been achieved also in on-road driving; and had diesel cars emitted as little NOx as petrol cars, 80% of these premature deaths could have been avoided. Ecosystem eutrophication impacts (critical load exceedances) from the same diesel vehicles would also have been reduced at similar rates as for the health effects.

Road transport contributes about 40% of the land based NOx emissions in the EU28+ countries (EU28 plus Norway and Switzerland), and is one of the main reasons why several countries, including Germany, France, Austria, Belgium, and Ireland, consistently exceed their internationally agreed NOx. emission caps (Wankmuller et al 2015). Exceedances of Europe’s ambient NO2 air quality limit values have to a large part been attributed to the emissions from diesel cars (Kiesewetter et al 2014, Carslaw et al 2016, Degraeuwe et al 2016).

Euro 3 and newer LDDVs should emit less NOx than the older vehicles, both petrol and diesel, that they are replacing. However, unlike petrol cars, on the road these cars do not comply with Euro limit values. (Chen and Borken-Kleefeld 2014, Fontaras et al 2014, Hagman et al 2015, Yang et al 2015). In fact, measurements indicate that Euro 3, 4 and 5 DDVs may have higher emissions under actual driving conditions than older diesel vehicles (Chen and Borken-Kleefeld 2014). Furthermore Euro 5 LDDVs may have higher emissions than previous Euro class vehicles under actual driving conditions (Ligterink et al 2013).

http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/aa8850/pdf

 

Αναφορά σε κείμενο

Ούτε στραβοί είναι, ούτε βλαμμένοι. Μια χαρά βλέπουν τα προβλήματα και γράφουν για αυτά στα διάφορα φόρουμ.

Οι πιό πολλοί όντως νομίζουν οτι αγοράζοντας ένα Τεσλα κάνουν καλό στον πλανήτη, οπότε κάνουν τα στραβά μάτια.

Βέβαια, όταν παίρνεις καινούριο αυτοκίνητο των 50 χιλιάδων και ο προφυλακτήρας κρεμάει γιατι δέν είχαν βιδώσει όλες τις βίδες, ή η αγκράφα της ζώνης ασφαλείας δέν ήταν στερεωμένη στο σασί, η το πορτπαγκάζ μπάζει νερά, ή δέν λειτουργεί το ABS, κάποια στιγμή η υπομονή στερεύει και αρχίζεις να παραδέχεσαι οτι αγόρασες ενα αυτοκίνητο της πλάκας.

Η άποψη σού στηρίζεται σε τρολιές hater και αναφορές προβλημάτων σε fora. Αν κρίναμε από αυτά τότε όλα τα αυτοκίνητα στον πλανήτη θα έβγαιναν της πλάκας.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.

Και η βενζίνη πρέπει να φύγει. Εναλλακτικές υπάρχουν. Όπως η Ευρώπη σε μια νύχτα ουσιαστικά μετέτρεψε τον μισό στόλο αυτοκινήτων σε diesel, έτσι αν ήθελε (αν καταλάβαινε και το απαιτούσε άμεσα ο κόσμος δηλαδή, γιατί αυτή ενδιαφέρεται μόνο για τους Γερμανούς κατασκευαστές) θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα ίδια μέσα για να γυρίσει σε ηλεκτρικά. Όμως οι Γερμανοί πιάστηκαν στον ύπνο, η στρατηγική της πολεμικής κατά των ηλεκτρικών δεν της βγήκε, οπότε δεν βλέπω να γίνεται τίποτα.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...