Omnigeek Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 14 ώρες πριν, Jimmy08 είπε 1. Ότι παίχτηκαν παιχνίδια πίσω από τα παρασκήνια είναι σχεδόν σίγουρο. Κάποιοι ήθελαν να βγάλουν λεφτά και το έκαναν με μη ηθικό τρόπο. Έτσι δουλεύει αυτός ο κόσμος και δεν καταλαβαίνω γιατι εκπλήσσεσαι. Πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει αυτό, σε οποιαδήποτε μορφή. Επίσης δε βλέπω όμως πως συνδυάζεται αυτό με το θέμα που συζητάμε. 2. Συμφωνώ σε αυτό, το οποίο συνδέεται με το "1" από πάνω. Κατακριτέο σίγουρα, αλλά και πάλι πως συνδέεται με το θέμα της Tesla; Όταν η αυτοκίνηση προχωρήσει στα ηλεκτρικά, πιστεύεις ότι οι απάτες και οι κομπίνες θα σταματήσουν ως δια μαγείας; Ο ίδιος κύκλος θα συνεχιστεί, απλά άλλος (μάλλον) θα έχει τα ηνία. Όταν σε πολεμούν μανιασμένα ανήθικοι απατεώνες εγκληματίες σαν αυτούς κάτι πρέπει να κάνεις καλά, έτσι δεν είναι; Αναφορά σε κείμενο 3. Υπερβάλλεις και το γνωρίζεις. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας έχουν μειωθεί οι εκπομπές ρύπων και συνεχώς μειώνονται. Με τα λεγόμενα σου η ανθρωπότητα θα έπρεπε να έχει αφανιστεί από τις ασθένειες που προκαλούνται από τους ρύπους, λίγο μετά την εμφάνιση των ΜΕΚ. Που τότε δεν τους ένοιαζε καθόλου τι έβγαινε από πίσω, αρκεί να προχωρούσε το όχημα. Κάθε μέρα βγαίνει και μια καινούργια μελέτη (πρόσφατη εδώ) που συνδέει την ατμοσφαιρική ρύπανση με εκατομμύρια πρόωρους θανάτους, με δεκάδες ασθένειες, με κυτταρικές βλάβες και καρκίνους. Ποιος ξέρει πόσες από τις ασθένειες που ρημάζουν την ανθρωπότητα, τους καρκίνους, τα αυτοάνοσα, τα αναπνευστικά προβλήματα που έχουν γίνει επιδημία και όσα άλλα μάθουμε στο μέλλον (πρόσφατα μια έρευνα βρήκε συσχέτιση της ατμ. ρύπανσης με τον διαβήτη π.χ.) δεν οφείλουν την έξαρση τους σε σημαντικό ποσοστό στους ρύπους. Τα θύματα των καυσαερίων τόσες δεκαετίες σιγά σιγά αποκαλύπτεται ότι είναι αμέτρητα. Αναφορά σε κείμενο 4. Αρχικά όπως είπαμε πριν, δεν τα προτιμάει όλος ο κόσμος ούτε τα έχει πρώτα σε πωλήσεις με ποσοστό λιγότερο του 0,2%. Δεύτερον, αυτοί που τα αγόρασαν φαίνεται ότι έχουν μια οικονομική άνεση που τους επιτρέπει να ξοδέψουν κάποια λεφτά ώστε να γίνουν beta testers, early adopters και να αποκτήσουν bragging rights ανάμεσα στον κύκλο τους, ότι οδηγούν ηλεκτρικό με αυτόματο πιλότο. Και τίποτα δεν αποκλείει όλους αυτούς από το να έχουν και μοντέλα των ανταγωνιστικών BMW, Mercedes κλπ. 5. Η Tesla δεν κάνει διαφημίσεις στα μέσα, αλλά ο Musk φροντίζει να είναι στο επίκεντρο. Δε μπορεί να μην έχει ακούσει το υπόλοιπο 99% του πληθυσμού της Αμερικής που δεν έχει Tesla, για την αυτήν ή έστω για τον Musk. "Ο πρώτος reusable πύραυλος που προσγειώνεται κάθετα", "η εταιρία που εκτόξευσε ένα αυτοκίνητο στο διάστημα γιατί έτσι", "ο τύπος που υπόσχεται μετακίνηση από το κέντρο του LA στο LAX σε 5 λεπτά, με 1$ αντίτιμο (hyperloop)" "ο τύπος που σχεδιάζει ταξίδι LA-Μελβούρνη" σε 45 λεπτά με πύραυλο (!!!) Και μην ξεχνάμε το οικιακό φλογοβόλο... Δε μπορεί, κάτι θα έχει πάρει το αυτί τους. Ξαναλέω, τα αυτοκίνητα αυτά είναι πρώτα σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους στην Αμερική. Τα S είναι πρώτο σε πωλήσεις στο large luxury segment, το X στο Luxury SUV, και 3 πουλάει περισσότερο από τα αντίστοιχα BMW 3, Mercedes C-class, Audi A4, Lexus IS. Αυτές οι κατηγορίες τόσο ποσοστό έχουν στην Αμερικάνικη αγορά τι να κάνουμε. Εδώ η Ford σταματάει τις πωλήσεις κανονικών αυτοκίνητων και θα πουλάει μόνο φορτηγάκια pickup και SUV. Ford to stop making all passenger cars except the Mustang The sedan is becoming less and less relevant to American motorists. https://www.nbcnews.com/business/autos/ford-stop-making-all-passenger-cars-except-mustang-n869256 Επίσης, μπορεί τον Musk και την Tesla να τους έχουν ακούσει οι περισσότεροι αλλά μέχρι να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητα σε αριθμούς στους δρόμους και να αποκτήσει επαφή και εμπειρία με αυτά ο κόσμος δεν πρόκειται να γίνουν mainstream. Αναφορά σε κείμενο 6. Όταν γίνουν πραγματικά φθηνότερα, το συζητάμε. Μέχρι τώρα είναι proof of concept. Έχεις υπόψιν σου πόσο κοστίζει να συντηρήσεις ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ; Έχεις υπολογίσει έστω χοντρικά τι κοστίζει σε καύσιμα, αναλώσιμα, service, βλάβες κτλ στα 5 χρόνια; Βάλε στην φόρμα στο παρακάτω site μερικά αυτοκίνητα και δες λίγα στατιστικά για το κόστος συντήρησης https://www.edmunds.com/bmw/3-series/2013/st-200423478/cost-to-own/?zip=90012 model 3 της BMW αντίστοιχο του model 3 καύσιμα, συντήρηση και βλάβες περίπου $38000 στα 5 χρόνια https://www.edmunds.com/honda/civic/2015/st-200717033/cost-to-own/ Honda Civic αντίστοιχο του Leaf, καύσιμα, συντήρηση και βλάβες περίπου $20000 στα 5 χρόνια, Leaf τιμή αγοράς (ΗΠΑ) : ~33000, Civic τιμή αγοράς (ΗΠΑ) : ~23000 +20000 = 43000 Αναφορά σε κείμενο 7. Κρίνω με τη μπαταρία που έχω τώρα στο κινητό μου, η οποία έχει τα ίδια υλικά με αυτή που είναι μέσα στο Tesla. ΟΚ όλες οι μπαταρίες είναι ίδιες, έχουν τι ίδιες προδιαγραφές και διάρκεια ζωής και χρησιμοποιούνται με τον ίδιο τρόπο και όλοι οι κάτοχοι λένε ψέμματα. Αναφορά σε κείμενο 8. "Τα στοιχεία μέχρι τώρα για τα tesla τουλάχιστον φαίνεται να δείχνουν ότι η μπαταρία αντέχει περισσότερο από το προσδόκιμο ζωής του αυτοκινήτου" Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις πόσο πομπώδεις είναι αυτές οι δηλώσεις. Είναι δυνατόν μια μπαταρία να αντέξει περισσότερο από τη διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου; Μόνο αν υποθέσουμε ότι και το αυτοκίνητο "πετιέται" μαζί με τη μπαταρία, ή ότι το αυτοκίνητο θα αλλαχτεί σε λιγότερο από μια δεκαετία. Δε νομίζω να αλλάζεις το αυτοκίνητό σου όπως αλλάζεις κινητό. Ούτε εσύ, ούτε το υπόλοιπο 95% του πληθυσμού. Η μέση ηλικία ενός αυτοκινήτου στον αναπτυγμένο κόσμο σήμερα είναι χοντρικά περίπου 10 χρόνια. Πριν μερικά χρόνια ήταν ~2 χρόνια λιγότερο. Π.χ. με μέσο όρο ~15000 χιλιόμετρα τον χρόνο μας κάνει χοντρικά 150000 χιλιάδες χιλιόμετρα Στις εργαστηριακές δοκιμές τις Tesla η μπαταρία του αρχικού S (μερικές γενιές πίσω από του 3, υπολόγισε 6-8% βελτίωση τον χρόνο) στα 500.000 χιλιόμετρα διατηρούσε το 80% της αρχικής χωρητικότητας. Οι εργαστηριακές δοκιμές γίνονται βέβαια υπό ιδανικές συνθήκες. Ακόμα και την μισή ζωή να έχει όμως μιλάμε για αμελητέες απώλειες στην αναμενόμενη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου (10-11 χρόνια, 150.000 χιλιόμετρα)
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 6 ώρες πριν, Omnigeek είπε Κάθε μέρα βγαίνει και μια καινούργια μελέτη (πρόσφατη εδώ) που συνδέει την ατμοσφαιρική ρύπανση με εκατομμύρια πρόωρους θανάτους, με δεκάδες ασθένειες, με κυτταρικές βλάβες και καρκίνους. Ποιος ξέρει πόσες από τις ασθένειες που ρημάζουν την ανθρωπότητα, τους καρκίνους, τα αυτοάνοσα, τα αναπνευστικά προβλήματα που έχουν γίνει επιδημία και όσα άλλα μάθουμε στο μέλλον (πρόσφατα μια έρευνα βρήκε συσχέτιση της ατμ. ρύπανσης με τον διαβήτη π.χ.) δεν οφείλουν την έξαρση τους σε σημαντικό ποσοστό στους ρύπους. Τα θύματα των καυσαερίων τόσες δεκαετίες σιγά σιγά αποκαλύπτεται ότι είναι αμέτρητα. Μελετη ειναι αυτο η αρθρο?Γτ δεν βρισκω ουτε μια πηγη?Πληροφοριες για την ερευνα που εγινε κτλπ κτλπ...Οπως και σε προηγουμενο συνδεσμο που αναφεροσουν στο περιοδικο Nature. Παλι δεν ηταν ερευνα αλλα αρθρο...Για αυτο και βγαινουν καθε μερα οπως λες.Για αυτο και ειναι αρθα...οι ερευνες οι σοβαρες οι επιστημονικες δεν βγαινουν καθε μερα αλλα και να βγει μια στο τοσο δεν εχει καμια αξια αφου πρεπει να βγουν αλλες τοσες ωστε να την επιβαιβεωσουν η να την διαψευσουν. Μεχρι να γινει λοιπον ολος αυτος ο κυκλος θα περασουν χρονια και μεχρι τοτε δεν ειναι ερευνες επιστημονικα τεκμηριωμενες. Επισης ποιες ξερει απο τις ασθενειες που λες οφειλονται στο φαγητο μας και στο νερο μας...Εκει να δεις ποσα θυματα υπαρχουν.Δεν σε βλεπω να φωναζεις ομως...Που να δεις ποσα θυματα θα ειχαμε αν δεν δημιουργουνταν φαρμακα ΑΦΟΥ ειχαν πεθανει πολλοι 1000αδες για δοκιμες κτλπ...Καπως ετσι δες και τα αυτοκινητα. Ειναι ενα μεσο με πολυ μεγαλη χρησιμοτητα που ναι μεν κανει κακο (αποδεδειγμενα) αλλα κανει πολυ μεγαλυτερο καλο...Και το ντεπον αν διαβασεις λεει οτι προκαλει απο πονοκεφαλο μεχρι κρισεις και καρδιακα προβληματα αλλα το παιρνεις.Εχεις παθει ποτε τιποτα? Παρολαυτα υπαρχει ερευνα που σου λεει οτι 1 στους πολλους κατι επαθε... Ηδη το αυτοκινητο με την παρουσα τεχνολογια (ακομα και μετα τις λαμογιες των διαφορων εταιριων) ειναι πολυ λιγοτερο ρυπογοννο απο τι ηταν παλιοτερα...την δεκαετια του 50,60,70,80,90.Ισως το κακο που εκανε τοτε το πληρωνουμε τωρα...Ισως ολα τα κακα που εχουμε κανει τοσα χρονια τα πληρωνουμε τωρα (το μονο σιγουρο ειναι αυτο) Ισως παλι η Γη να θελει να ξερασει απο πανω της αυτον τον καρκινο που λεγεται ανθρωπος και να μας κανει η ιδια κακο με τροπο που δεν θα καταλαβουμε ποτε...Και εμεις να ριχνουμε την ευθυνη σε 1000 πραγματα. Επειδη ξεφυγα ομως ενα ειναι το θεμα. Το αυτοκινητο,το κινητο,τα φαγητα και ο τροπος παραγωγης τους,μας ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑ ΚΑΚΟ. Πως το καταλαβαινει αυτο? Πρωτον ο πληθυσμος της Γης αυξανεται αντι να μειωνεται(ας μην συζητησουμε αν αυτο ειναι καλο η κακο απλα ειναι ενα δεδομενο.).Δευτερον εχουμε φαι και νερο να ταισουμε ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ απλα δεν το κανουμε για αλλους πολιτικους λογους ασχετους με το θεμα. Τριτον η τρυπα του οζοντος απο τι θυμαμαι κλεινει αντι να ξεχειλωνει(το εχω διαβασει σε διαφορα ΑΡΘΡΑ οχι ερευνες επιστημονικες ισως λεω @@) Αρα?
NT1G Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Age-dependent health risk from ambient air pollution: a modelling and data analysis of childhood mortality in middle-income and low-income countries 1
Έλεος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 @Αλεξανδρος A.92 Το άρθρο γράφει: "In 2015, around 4.5 million people died prematurely from diseases attributed to ambient air pollution, including 237,000 children under the age of five from respiratory infections. This is the result of a study published by the Max Planck Institute for Chemistry in Mainz and the London School of Hygiene & Tropical Medicine." Αν το ψάξεις λίγο στο google θα καταλήξεις στο link που παρέθεσε απο πάνω ο NT1G, το οποίο είναι η εν λόγο μελέτη.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν μπορω αυτή την στιγμη να την διαβασω λογω του ότι είμαι στην δουλεια. Θα ασχοληθώ μολις παω σπιτι. Η λεξη κλειδι που κραταω μεχρι να την διαβασω είναι το Estimate που επαναλαμβάνεται καμια 30αρια φορες+...ΕΚτιμηση...Τι παει να πει εκτιμηση?Η υπαρχουν στοιχεια που αποδεικνυουν κατι η όχι...Όπως ειπα όμως δεν θελω να προτρέχω, θα την διαβασω το απόγευμα και θα επανελθω. Ειμαι λιγο καχυποπτος λοιπον... Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2018 από Αλεξανδρος A.92
Έλεος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε ΕΚτιμηση...Τι παει να πει εκτιμηση? Εκτίμηση, στα πλαίσια μιας επιστημονικής μελέτης, σημαίνει να χρησιμοποιείς τα αποτελέσματα μιας στατιστικής που βγαίνουν απο ένα δείγμα. Εκτιμήσεις κάνουν όλες οι επιστημονικές έρευνες και οι καλύτερες επιστημονικές θεωρίες, δεν είναι αυτές που μπορούν να αποδειχθούν, αλλά αυτές που δίνουν τα μεγαλύτερα περιθώρια για διαψευσιμότητα. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2018 από Έλεος
NT1G Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δεν νομίζω τέτοιες μελέτες να μην είναι με estimates, γιατί δεν μπορείς να πειραματιστείς σε ανθρώπους και είναι τόσες πολλές οι μεταβλητές που μάλλον δεν μπορείς να τις απομονώσεις.
Whargoul Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Δεν μπορω αυτή την στιγμη να την διαβασω λογω του ότι είμαι στην δουλεια. Θα ασχοληθώ μολις παω σπιτι. Η λεξη κλειδι που κραταω μεχρι να την διαβασω είναι το Estimate που επαναλαμβάνεται καμια 30αρια φορες+...ΕΚτιμηση...Τι παει να πει εκτιμηση?Η υπαρχουν στοιχεια που αποδεικνυουν κατι η όχι...Όπως ειπα όμως δεν θελω να προτρέχω, θα την διαβασω το απόγευμα και θα επανελθω. Ειμαι λιγο καχυποπτος λοιπον... Εκτίμηση είναι όταν χρησιμοποιείς ένα μοντέλο και με βάση αυτό προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα (στατιστικά συνήθως) για κάτι άλλο. Δεν είναι ανάλυση δεδομένων ή και πρόβλεψη με βάση αποδεδειγμένες θεωρίες. Το πόσο καλά θα προβλέψεις την πραγματικότητα εξαρτάται από το μοντέλο σου και τι λαμβάνει αυτό υπόψη (παραμέτρους) και σε ποιο βαθμό, οπότε μπορεί να σημαίνει πολλά αλλά και απολύτως τίποτα. Το πιο βασικό σε αυτού του είδους τις εκτιμήσεις, έχει πρώτα να καταλάβεις και να αποδείξεις το μοντέλο και όχι το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα οι εκτιμήσεις για την στάθμη της θάλασσα λόγω κλιμ. αλλαγής, που το κάθε μοντέλο κάθε ομάδας βγάζει άλλα. Αντιθέτως, και ο χρόνος που χρειάζεται ένα βαρίδι να πέσει από τα 10 μέτρα είναι εκτίμηση (πριν γίνει όντως η μέτρηση), αλλά αυτή προέρχεται από αποδεδειγμένες θεωρίες οπότε δεν τίθεται θέμα μεγάλου λάθους.
Jimmy08 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 11 ώρες πριν, Omnigeek είπε 1. Όταν σε πολεμούν μανιασμένα ανήθικοι απατεώνες εγκληματίες σαν αυτούς κάτι πρέπει να κάνεις καλά, έτσι δεν είναι; 2. Κάθε μέρα βγαίνει και μια καινούργια μελέτη (πρόσφατη εδώ) που συνδέει την ατμοσφαιρική ρύπανση με εκατομμύρια πρόωρους θανάτους, με δεκάδες ασθένειες, με κυτταρικές βλάβες και καρκίνους. Ποιος ξέρει πόσες από τις ασθένειες που ρημάζουν την ανθρωπότητα, τους καρκίνους, τα αυτοάνοσα, τα αναπνευστικά προβλήματα που έχουν γίνει επιδημία και όσα άλλα μάθουμε στο μέλλον (πρόσφατα μια έρευνα βρήκε συσχέτιση της ατμ. ρύπανσης με τον διαβήτη π.χ.) δεν οφείλουν την έξαρση τους σε σημαντικό ποσοστό στους ρύπους. Τα θύματα των καυσαερίων τόσες δεκαετίες σιγά σιγά αποκαλύπτεται ότι είναι αμέτρητα. 3. Αυτές οι κατηγορίες τόσο ποσοστό έχουν στην Αμερικάνικη αγορά τι να κάνουμε. Εδώ η Ford σταματάει τις πωλήσεις κανονικών αυτοκίνητων και θα πουλάει μόνο φορτηγάκια pickup και SUV. Επίσης, μπορεί τον Musk και την Tesla να τους έχουν ακούσει οι περισσότεροι αλλά μέχρι να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητα σε αριθμούς στους δρόμους και να αποκτήσει επαφή και εμπειρία με αυτά ο κόσμος δεν πρόκειται να γίνουν mainstream. 4. ΟΚ όλες οι μπαταρίες είναι ίδιες, έχουν τι ίδιες προδιαγραφές και διάρκεια ζωής και χρησιμοποιούνται με τον ίδιο τρόπο και όλοι οι κάτοχοι λένε ψέμματα. 5. Η μέση ηλικία ενός αυτοκινήτου στον αναπτυγμένο κόσμο σήμερα είναι χοντρικά περίπου 10 χρόνια. Πριν μερικά χρόνια ήταν ~2 χρόνια λιγότερο. Π.χ. Στις εργαστηριακές δοκιμές τις Tesla η μπαταρία του αρχικού S (μερικές γενιές πίσω από του 3, υπολόγισε 6-8% βελτίωση τον χρόνο) στα 500.000 χιλιόμετρα διατηρούσε το 80% της αρχικής χωρητικότητας. Οι εργαστηριακές δοκιμές γίνονται βέβαια υπό ιδανικές συνθήκες. Ακόμα και την μισή ζωή να έχει όμως μιλάμε για αμελητέες απώλειες στην αναμενόμενη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου (10-11 χρόνια, 150.000 χιλιόμετρα) 1. Πως ακριβώς τους πολεμάνε μανιασμένα και γιατί, όταν το μερίδιο αγοράς είναι κάτω του 0,1%; 2. Το άρθρο μεταξύ άλλων αναφέρεται σε αυξημένη επικινδυνότητα από τη ρύπανση σε φτωχές χώρες. 3. Σταματάει την εγχώρια παραγωγή όλων των οχημάτων εκτός από mustang και pickup trucks. Που θες να καταλήξεις; Ότι η Tesla την εκτόπισε από την αγορά; Δεν καταλαβαίνω.. Αν τα αυτοκίνητα αυτά δε γίνουν πιο πρακτικά στην καθημερινότητα, δε θα γίνουν mainstream. 4. Δεν είπα ότι κάποιος λέει ψέμματα. Δε νομίζω η αλλαγή μπαταριών λόγω παλαιότητας, να γινόταν πρωτοσέλιδο σε κάποια εφημερίδα. Μπορεί κάποιοι να έχουν προχωρήσει ήδη σε αλλαγή μπαταρίας, αλλά δεν έχει νόημα να βγουν να το φωνάξουν κιόλας. 5. Μπορούμε να βρούμε αυτές τις δοκιμές;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 40 λεπτά πριν, Whargoul είπε Εκτίμηση είναι όταν χρησιμοποιείς ένα μοντέλο και με βάση αυτό προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα (στατιστικά συνήθως) για κάτι άλλο. Δεν είναι ανάλυση δεδομένων ή και πρόβλεψη με βάση αποδεδειγμένες θεωρίες. Το πόσο καλά θα προβλέψεις την πραγματικότητα εξαρτάται από το μοντέλο σου και τι λαμβάνει αυτό υπόψη (παραμέτρους) και σε ποιο βαθμό, οπότε μπορεί να σημαίνει πολλά αλλά και απολύτως τίποτα. Το πιο βασικό σε αυτού του είδους τις εκτιμήσεις, έχει πρώτα να καταλάβεις και να αποδείξεις το μοντέλο και όχι το αποτέλεσμα. Αρα δεν ειμαστε σιγουροι για τα αποτελέσματα...Ωστόσο και στο αρθρο και στο νημα αφηνουν ολοι να εννοηθεί ότι οντως πεθαναν τοσα εκατομμύρια κοσμος από τα καυσαερια.ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΕΠΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 10000000 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. Που φυσικα κανεις δεν λαμβανει υποψη. Είναι σαν το ότι τα κινητα είναι καρκινογόνα μονο που κανεις δεν μπορει να το αποδειξει...Ακριβως γιατι παραλληλα με την χρηση των κινητών περνουμε αμφιλεγόμενα φαρμακα. Τρωμε κακης ποιοτητας τροφη. Πινουμε αθλιο νερο με ποιος ξερει τι άλλο μεσα. ΑΝαπνεουμε ότι εχει ο αερας μεσα. Κανουμε χαλια υπνο και αλλους 1000 λογους....Αρα παλι δεν υπαρχουν αποδειξεις. Απλα το μοντελο λεει ότι τα κινητα εκτιμούμε ότι είναι καρκινογόνα αφου εχουν ακτινοβολιο. Τωρα αν φταινε για κατι δεν ξερουμε...
Έλεος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Αρα δεν ειμαστε σιγουροι για τα αποτελέσματα...Ωστόσο και στο αρθρο και στο νημα αφηνουν ολοι να εννοηθεί ότι οντως πεθαναν τοσα εκατομμύρια κοσμος από τα καυσαερια.ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΕΠΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 10000000 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. Που φυσικα κανεις δεν λαμβανει υποψη. Είναι σαν το ότι τα κινητα είναι καρκινογόνα μονο που κανεις δεν μπορει να το αποδειξει...Ακριβως γιατι παραλληλα με την χρηση των κινητών περνουμε αμφιλεγόμενα φαρμακα. Τρωμε κακης ποιοτητας τροφη. Πινουμε αθλιο νερο με ποιος ξερει τι άλλο μεσα. ΑΝαπνεουμε ότι εχει ο αερας μεσα. Κανουμε χαλια υπνο και αλλους 1000 λογους....Αρα παλι δεν υπαρχουν αποδειξεις. Απλα το μοντελο λεει ότι τα κινητα εκτιμούμε ότι είναι καρκινογόνα αφου εχουν ακτινοβολιο. Τωρα αν φταινε για κατι δεν ξερουμε... Μόνο ένα άτομο χρησιμοποίησε την έρευνα στο επιχείρημά του. Κανείς δεν άφησε να εννοηθεί κάτι απο αυτά που λες. Γενικά οι μελέτες προλαμβάνουν τους παράγοντες που αναφέρεις, και απο προσωπική εμπειρία, γνωρίζω ότι το Elsevier, στο οποίο είναι δημοσιευμένη η εν λόγω μελέτη, είναι σοβαρό, και περνάει απο peer-reviews πριν εκδοθεί. Δεν σημαίνει ότι είναι 100% fail-proof(τίποτα δεν είναι) αλλά το πιο πιθανό είναι ότι είναι ok. 👌 Εδώ είναι και η διαδικασία με την οποία γίνεται το peer-review στo Elsevier αν ενδιαφέρεσαι. 1
NT1G Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Το The Lancet btw έχει μεγαλύτερο impact factor από το Nature. ...
Omnigeek Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) @Αλεξανδρος A.92 Καταρχήν έγραψες ένα αγανακτισμένο κατεβατό χωρίς να διαβάσεις καν 5 γραμμές από την πηγή που έβαλα. Δεν καταλαβαίνω την ένστασή σου. Έχουμε δεκάδες ή εκατοντάδες μελέτες που συσχετίζουν τους ατμοσφαιρικούς ρύπους με σοβαρότατες βλάβες στην υγεία και εκατομμύρια πρόωρους θανάτους (συσχετισμούς κάνει η επιστήμη, πολύ σπάνια κάτι είναι εντελώς ξεκάθαρα η μοναδική αιτία για κάτι, και οι μελέτες που συσχετίζουν το κάπνισμα με τον καρκίνο στατιστικές εκτιμήσεις κάνουν αλλά δεν πιστεύω να αμφισβητεί κανείς ότι αν καπνίζεις έχεις μεγάλες πιθανότητες να πάθεις καρκίνο), και έχουμε από την άλλη τα diesel που παράγουν υπέρμετρα αυτούς τους ίδιους ρύπους (η κύρια πηγή στον 1ο κόσμο και ακόμα χειρότερα κυκλοφορούν μέσα στις πόλεις). Και εσύ λες για κινητά, φαγητά, ντεπόν, την τρύπα του όζοντος και τι καλό που κάνει το αυτοκίνητο. Δηλαδή η μόνη επιλογή μας είναι diesel ή κάρα του 19ου αιώνα; Εσύ μπορεί να μην πιστεύεις την ζημία που κάνουν τα diesel όμως όλοι αυτοί που σταμάτησαν να τα αγοράζουν, όλες οι πόλεις που τα απαγορεύουν μαζικά το κατάλαβαν πολύ καλά και παίρνουν μέτρα για να προστατευτούν από αυτά και τους εγκληματίες που τους εξαπάτησαν. 12 ώρες πριν, Jimmy08 είπε 1. Πως ακριβώς τους πολεμάνε μανιασμένα και γιατί, όταν το μερίδιο αγοράς είναι κάτω του 0,1%; Αυτή όπως είπα είναι η γνώμη που έχω σχηματίσει παρακολουθώντας το θέμα τόσο καιρό. Το σημερινό ποσοστό είναι άσχετο, ο πόλεμος γίνεται για το μέλλον. Αναφορά σε κείμενο 2. Το άρθρο μεταξύ άλλων αναφέρεται σε αυξημένη επικινδυνότητα από τη ρύπανση σε φτωχές χώρες. Δες την απάντηση παραπάνω Αναφορά σε κείμενο 3. Σταματάει την εγχώρια παραγωγή όλων των οχημάτων εκτός από mustang και pickup trucks. Που θες να καταλήξεις; Ότι η Tesla την εκτόπισε από την αγορά; Δεν καταλαβαίνω.. Το ανέφερα σαν στοιχείο που δείχνει ότι η κατηγορία των sedan και hatch στην Αμερική έχει μικρό ποσοστό της αγοράς (που μικραίνει συνεχώς). Η Tesla φτιάχνει μέχρι στιγμής αυτοκίνητα μόνο σε 3 κατηγορίες που δεν έχουν μεγάλο ποσοστό της αγοράς (για αυτό έγινε ντόρος τελευταία με τα νέα για το pickup) Αναφορά σε κείμενο Αν τα αυτοκίνητα αυτά δε γίνουν πιο πρακτικά στην καθημερινότητα, δε θα γίνουν mainstream. Έχουν αναφερθεί τα υπέρ και τα κατά πολλές φορές στο θέμα αυτό. Κατά την γνώμη μου είναι ήδη ικανά να καλύψουν τις ανάγκες των περισσότερων οδηγών. Αναφορά σε κείμενο 4. Δεν είπα ότι κάποιος λέει ψέμματα. Δε νομίζω η αλλαγή μπαταριών λόγω παλαιότητας, να γινόταν πρωτοσέλιδο σε κάποια εφημερίδα. Μπορεί κάποιοι να έχουν προχωρήσει ήδη σε αλλαγή μπαταρίας, αλλά δεν έχει νόημα να βγουν να το φωνάξουν κιόλας. Άρα λες οι οδηγοί που αναφέρουν τα πολύ μικρά ποσοστά πτώσης της χωρητικότητας της μπαταρίας τους λένε αλήθεια αλλά έχουν αλλάξει κρυφά τις μπαταρίες τους δηλαδή λένε ψέμματα. Αναφορά σε κείμενο 5. Μπορούμε να βρούμε αυτές τις δοκιμές; Έκανα λάθος. Όχι 500.000 χιλιόμετρα αλλά μίλια! Elon Musk has stated that Tesla has a Model S in the lab with 500,000 miles (805,000 kilometers) on it, and without excess degradation. https://forums.tesla.com/it_IT/forum/forums/500000-miles-tesla "We don't think anybody could put enough miles on to kill the (85 kwh) pack. That could turn out to be wrong, but we have half-a-million miles on one in the lab," says Tesla chief Elon Musk. "Even the 60 kwh customers will be able to take it well over 200,000 miles." Researcher Andreas Gutsch from the Karlsruhe Institute of Technology said at the PV Symposium in Germany recently that some lithium-ion cells working in storage systems experienced up to 30% capacity loss after 1,000 cycles, while some cells have a better capacity after 5,000 cycles. In other words, there can be quite a lot of variation in lithium-ion cell performance. https://cleantechnica.com/2015/03/27/battery-storage-test-shows-lithium-ion-cells-last-5x-longer/ Και δεν είναι οι μόνοι που το ισχυρίζονται. Η BMW για παράδειγμα είπε ότι οι μπαταρίες τους κρατάνε πολύ παραπάνω από την αναμενόμενη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου (15 years and beyond) BMW’s head of battery development, Andreas Raith, interviewed by the CarAdvice, says that lithium-ion batteries in all-electric and plug-in hybrid cars are designed for “15 years and beyond.” “It’s not a marketing statement, those batteries are designed to last as long as the vehicle,” “We can prove that with the field data that we see today coming in from our existing fleet of plug-in hybrids… it’s fair to say and I think it’s a statement for the entire industry and community, everyone is so concerned about [battery] life time and the engineering community as a whole takes a very conservative approach to preserving those batteries.” “BMW specification in case of durability is no different between combustion engines or battery driven vehicles.” Ας πάρουμε το χειρότερο δυνατό σενάριο και η μπαταρία δεν αντέχει τους 5000 που βρήκαν στο άρθρο παραπάνω αλλά αντέχει μόνο 1000 πλήρεις (0-100%) κύκλους φόρτισης. 1000*220miles(m3 range)=220000 μιλια = 352.000 χιλιόμετρα = 23,4 χρόνια (μέσο όρο χιλιομέτρων 15000 τον χρόνο). Και δεν σημαίνει ότι τότε θα είναι νεκρή αλλά θα έχει χάσει σημαντικό μέρος της χωρητικότητας της. Σε 23 χρόνια αν κυκλοφορεί ακόμα κανένα στο δρόμο θα του κάνουν μια μετατροπούλα με ένα Mr. Fusion generator και θα είναι κομπλέ! Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από Omnigeek 1
sosna Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Μιας κ αναφέρθηκε οτι δεν στρίβουν ορίστε ένα ενδιαφέρον βίντεο. http://www.youtube.com/watch?v=P2fLYBaCWKM Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από sosna
logistoulis Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, sosna είπε Μιας κ αναφέρθηκε οτι δεν στρίβουν ορίστε ένα ενδιαφέρον βίντεο. http://www.youtube.com/watch?v=P2fLYBaCWKM χάλι φαίνεται, αν και δέχομαι ότι δεν πρόκειται για σπορ όχημα παρά την επιτάχυνση του Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από logistoulis
Προτεινόμενες αναρτήσεις