Droulas13 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 36 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Το άρθρο όμως δε διευκρινίζει το εξής: Το κόστος αλλαγής μπαταρίας συμπεριλαμβάνεται; Γιατί δε νομίζω στα 7 χρόνια η μπαταρία να έχει την ίδια απόδοση με τα πρώτα χρόνια. Επομένως προσθέτουμε άλλο ένα μεγάλο κόστος σε αυτό τον τομέα. Και κρίνοντας από τα γραφήματα, μάλλον δεν το υπολογίζει. Τα πρώτα model s συμπληρώνουν 6 χρόνια, ενώ αυτά που έχουν ήδη συμπληρώσει τα 5 χρόνια είναι περίπου 13.000. Δεν είναι τεράστιος ο αριθμός, αλλά αν έπαιζε πρόβλημα να είσαι σίγουρος ότι θα το είχαν κάνει πρωτοσέλιδο. Από τα μέχρι τώρα στατιστικά, η φθορά είναι περίπου 5% για τα πρώτα 70.000 χλμ και από εκεί και πέρα 1% για κάθε 40.000 χλμ. Αυτό βέβαια ισχύει για τα αυτοκίνητα της tesla, γιατί τα leaf δεν φαίνεται να τα πηγαίνουν το ίδιο καλά.
Jimmy08 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 4 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Τα πρώτα model s συμπληρώνουν 6 χρόνια, ενώ αυτά που έχουν ήδη συμπληρώσει τα 5 χρόνια είναι περίπου 13.000. Δεν είναι τεράστιος ο αριθμός, αλλά αν έπαιζε πρόβλημα να είσαι σίγουρος ότι θα το είχαν κάνει πρωτοσέλιδο. Από τα μέχρι τώρα στατιστικά, η φθορά είναι περίπου 5% για τα πρώτα 70.000 χλμ και από εκεί και πέρα 1% για κάθε 40.000 χλμ. Αυτό βέβαια ισχύει για τα αυτοκίνητα της tesla, γιατί τα leaf δεν φαίνεται να τα πηγαίνουν το ίδιο καλά. Δε μιλάω για ελαττωματικές μπαταρίες, αλλά για φυσιολογική φθορά. Τι πρωτοσέλιδο να γίνει; Ότι οι μπαταρίες φθείρονται από τους κύκλους φόρτισης;
Droulas13 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Ναι, θα σου έλεγαν απάτη τα tesla πρέπει να σκας κάθε 5 χρόνια 10.000, μακριά, μην πλησιάζετε κλπ
Whargoul Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Το μέσο αυτοκίνητο στις αναπτυγμένες χώρες είναι 12 χρονών. Αν είχαν τέτοιο μεγάλο πρόβλημα από τα 5 χρόνια με στατιστικό πληθυσμό 15000 high end luxury cars, θα ήταν απλά άχρηστος τρόπος μετακίνησης. Πρέπει να δείξουν ότι αντέχουν τουλάχιστο 12 τα low end αυτοκίνητα και σε "ακραίες" συνθήκες, όπως τα χρησιμοποιεί ο περισσότερος κόσμος. Δλδ παρκαρισμένα σε δρόμους και χωράφια σε χειμώνα με πλην κάτι βαθμούς, και το καλοκαίρι στον ήλιο με 42-45. Όχι 5 χρόνια σε πολυτελές γκαράζ με όλες τις ανέσεις. Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2018 από Whargoul 1
Jimmy08 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Ναι, θα σου έλεγαν απάτη τα tesla πρέπει να σκας κάθε 5 χρόνια 10.000, μακριά, μην πλησιάζετε κλπ Απάτη επειδή οι μπαταρίες φθείρονται μέσα στο φυσιολογικό κύκλο ζωής τους (όπως σε όλες τις άλλες συσκευές); Σίγουρα θα υπάρχουν οι κακές παρτίδες που θα κρατήσουν λιγότερο από το μέσο όρο, αλλά είναι τραβηγμένος ο όρος "απάτη" κάτι που είναι αναμενόμενο να χρειαστεί αλλαγή λόγω φθορών μετά από Χ χιλιόμετρα. Και από όσο ξέρω η Tesla δε χρησιμοποιεί καμιά εξωγήινη τεχνολογία στις μπαταρίες της, αλλά τις κλασσικές 18650 σε πακέτα...
Omnigeek Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Έχεις όλη τη σειρά των αντιπαραθέσεων? Γιατι ο Musk δέν χάνει την ευκαιρία να παρουσιάσει τη Ford ώς παράδειγμα διεφθαρμένης και κακοδιαχειριζόμενης εταιρίας και σε συνεντεύξεις και investors calls, ή κάποια σβησμένα tweet οπου είχε γράψει ανακρίβειες σχετικά με τους CEO της. Και όλη η πρεμούρα του Musk φαίνεται οτι ξεκίνησε απο όταν η Ford κατοχύρωσε πρώτη την ονομασία Model E και ο Musk αναγκάστηκε να αλλάξει το ονομα του αυτοκινήτου του σε Model 3. Η υπόθεση με την ονομασία του E λύθηκε χωρίς αντιπαραθέσεις, ή ίδια η Ford είπε ότι η υπόθεση επιλύθηκε φιλικά ( The matter has been resolved amicably. ). Η Tesla υποχώρησε στην απαίτηση της ford (για μια ονομασία που δεν έχει χρησιμοποιήσει τόσες δεκαετίες και ούτε πρόκειται). και τέλος. Κάτι αστεία έκανε ο Musk μόνο ότι η Ford προσπάθησε να σκοτώσει το SEX. (“Ford tried to kill sex.”, “And we’re like, Ford’s killing SEX … that’s terrible. So, OK, fine, we won’t use the Model E.”) Παρά το καλό κλίμα μέχρι τότε όμως (ο ίδιος ο εγγονός του Ford είχε πει ότι θαυμάζει την τεχνολογία της Tesla) η Ford (ίσως επειδή έπαψε κάθε ελπίδα εξαγοράς που συζητιόταν) κάνει ένα teardown στο S και το ψιλοθάβει (μέσω του Αμ. Τύπου που πρόσκειται στην Ford), όπως αντίστοιχα το θάψιμο του 3 με το teardown του Munro (παλιό στέλεχος της και συνεργάτης με πολύ στενούς δεσμούς). Αναφορά σε κείμενο Ο Musk συνεχίζει να δίνει ρεσιτάλ αυτή τη στιγμή στο τουίτερ, κατηγορώντας δημοσιογράφους οτι πληρώνονται απο τους short sellers για να κακολογούν την Tesla. Πάγια τακτική αποτυχημένων απατεώνων εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Τα ίδια έλεγαν στην υπεράσπιση τους οι διευθυντές της Enron το 2001, τα ίδια και η Lehman Brothers το 2008, τα ίδια και ο Ivar Kreuger το 1930. Απο εδώ: https://books.google.gr/books?id=eu1GNbmrTNUC&pg=PA172&lpg=PA172#v=onepage&q&f=false Οι ομοιότητες είναι εκπληκτικές. O Musk εκτός άλλων τις τελευταίες ημέρες αγοράζει και αυτός τις μετοχές του! Ξέχασες το Full Self Driving που κάποιοι κακομοίρηδες προπληρώσανε $3000 και δέν θα πάρουν τίποτα. Αυτοί οι κακομοίρηδες μπορεί να χάσουν ίσως ένα ποσό. Άλλα εκατομμύρια αθώα θύματα όμως χρυσοπληρώσανε τα χρέπια που τους πούλησαν οι Vw, Ford και σια για να αναπνέουν τον καρκίνο. 4 ώρες πριν, Jimmy08 είπε 1. Η λέξη "απενγωσμένα" δεν νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί εδώ. Όταν χρειάζεσαι πραγματικά ένα αυτοκίνητο, δεν μπορείς να περιμένεις επ'αόριστον μέχρι να σου παραδοθεί. Αυτοί που είναι σε αυτή τη λίστα, είναι άτομα που δε τους νοιάζει το χιλιάρικο που έχασαν εδώ και τόσα χρόνια και ήδη εξυπηρετούνται με άλλο όχημα. Και εδώ που τα λέμε 1.000$ είναι, so what; Για όποιον τον έχει ενθουσιάσει η ιδέα του ηλεκτρικού, για όποιον θέλει να δοκιμάσει autopilot και όλα τα γκατζετάκια που έρχονται με το αυτοκίνητο, για όποιον θέλει να κάνει το κέφι του κλπ, ναι τα 1.000 δολάρια είναι μικρό ποσό. Αλλά μη μου λές ότι το θέλει απεγνωσμένα ο κόσμος, όταν το ποσοστό κρατήσεων σε σχέση με τον πληθυσμό των ΗΠΑ είναι στο 0,1%. Τι σχέση έχει το ποσοστό με το αν το θέλει ο κόσμος; Και οι Ferrari πουλάνε ακόμα λιγότερο, δείχνει αυτό ότι ο κόσμος δεν τις θέλει απεγνωσμένα; Η αγορά αυτοκινήτου είναι συναισθηματική κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Ποιος χρειάζεται πραγματικά ένα premium ή ένα σπορ αυτοκίνητο ή μια πολυτελή λιμουζίνα ή οτιδήποτε πέρα από το ελάχιστο που του κάνει την δουλειά και τον πάει από το Α στο Β; Αναφορά σε κείμενο 2. Τα διαγράμματα που έβαλες είναι η μια όψη του νομίσματος, η οποία αφορά την πολυτελή κατηγορία οχημάτων. Και όπως βλέπουμε από τα υπόλοιπα γραφήματα (τα οποία βολικότατα παρέλειψες) στην πιο προσιτή κατηγορία τιμής, τα ηλεκτρικά τείνουν να εμφανίζουν τα οικονομικά οφέλη τους μετά το μέσον της ωφέλιμης ζωής τους, ήτοι αρκετά μετά τα 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Απόσβεση δηλαδή μετά από 7-8 χρόνια..Οικονομία... Για την Tesla μιλάμε, αυτά έβαλα. Τι λόγο είχα να παραλείψω τα υπόλοιπα; Καταλαβαίνεις ότι ένα από τα κύρια επιχειρήματα των πολέμιων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το (κατά αυτούς) υπερβολικό κόστος σε σχέση με τα συμβατικά; Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι ακόμα και τα σημερινά πρώτης γενιάς ηλεκτρικά με το μεγάλο κόστος μπαταριών (που πέφτει με ταχύτατο ρυθμό, >80% σε 8 χρόνια) είναι φτηνότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά. Και κάθε μέρα γίνονται και φθηνότερα. Όσο για την μείωση της χωρητικότητας στις μπαταρίες σκέψου μερικά πράγματα. 1ον Πόσο θα κοστίζουν οι μπαταρίες σε 10-15 χρόνια που μπορεί να χρειαστούν αλλαγή, συγκρίσεις με μπαταρίες κινητών είναι άστοχες, δεν είναι ίδια χημεία, έχουν ενεργά συστήματα ψύξης και οι φορτίσεις γίνονται σε αργούς ρυθμούς (ακόμα και στις ελάχιστες φορτίσεις που κάνει μια μπαταρία Tesla στους superchargers το C-rate διατηρείται χαμηλά, + ότι σύντομα όλα τα ηλεκτρικά θα έχουν ultracapacitors σνα buffer για τις απότομες καταναλώσεις και το καλύτερο regen). 2ον όλα τα αυτοκίνητα χάνουν μέρος της αρχικής τους απόδοσης με τον χρόνο, μιλάμε για δεδομένα σήμερα με 100άδες χιλιάδες χιλιόμετρα, ξέρεις πόσο κοστίζει ένα ρεκτιφιέ; 3ον το κόστος των μπαταριών πέφτει καθημερινά, τα κόστη για την συντήρηση επισκευή ενός συμβατικού αυτοκινήτου αυξάνονται καθημερινά όπως και το κόστος των καυσίμων. Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2018 από Omnigeek 1
Fubar.gr Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 15 ώρες πριν, Omnigeek είπε Αυτοί οι κακομοίρηδες μπορεί να χάσουν ίσως ένα ποσό. Άλλα εκατομμύρια αθώα θύματα όμως χρυσοπληρώσανε τα χρέπια που τους πούλησαν οι Vw, Ford και σια για να αναπνέουν τον καρκίνο. Πέρα απο το whataboutism και την άκυρη σύγκριση, 1) H vw αναγκάστηκε να κάνει τις κατάλληλες μετατροπές στα αυτοκίνητα της, και σε περίπτωση που ο πελάτης αρνιόταν, να αγοράσει το αυτοκίνητο πίσω. Οπότε οι πελάτες σε καμία περίπτωση δέν έχασαν λεφτά 2) Έχουν ήδη μπεί μηχανικοί και CEO στη φυλακή και θα μπούν κι άλλοι. 3) Ο στόχος σαφώς πρέπει να είναι η μείωση των ρύπων, όμως υστερικές φωνές περι καρκίνων εκτός του οτι δέν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, οδηγούν στη λήψη σπασμωδικών μέτρων που έχουν τα αντίθετα μακροπρόθεσμα αποτελεσματα. 16 ώρες πριν, Omnigeek είπε Παρά το καλό κλίμα μέχρι τότε όμως (ο ίδιος ο εγγονός του Ford είχε πει ότι θαυμάζει την τεχνολογία της Tesla) η Ford (ίσως επειδή έπαψε κάθε ελπίδα εξαγοράς που συζητιόταν) κάνει ένα teardown στο S και το ψιλοθάβει (μέσω του Αμ. Τύπου που πρόσκειται στην Ford), όπως αντίστοιχα το θάψιμο του 3 με το teardown του Munro (παλιό στέλεχος της και συνεργάτης με πολύ στενούς δεσμούς). LOL! Οποιαδήποτε κριτική κατά της Tesla: 1) Κρύβεται απο πίσω δάκτυλος των σκοτεινών δυνάμεων 2) Πάντα είναι αβάσιμη. Η Τεσλα τα κάνει όλα τέλεια. 3) Έχει κάποια βάση αλλά δικαιολογείται γιατι η Tesla είναι startup 4) Ναί, αλλά dieselgate! 1
Jimmy08 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 21 ώρες πριν, Omnigeek είπε 1. Τι σχέση έχει το ποσοστό με το αν το θέλει ο κόσμος; Και οι Ferrari πουλάνε ακόμα λιγότερο, δείχνει αυτό ότι ο κόσμος δεν τις θέλει απεγνωσμένα; Η αγορά αυτοκινήτου είναι συναισθηματική κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Ποιος χρειάζεται πραγματικά ένα premium ή ένα σπορ αυτοκίνητο ή μια πολυτελή λιμουζίνα ή οτιδήποτε πέρα από το ελάχιστο που του κάνει την δουλειά και τον πάει από το Α στο Β; 2. Για την Tesla μιλάμε, αυτά έβαλα. Τι λόγο είχα να παραλείψω τα υπόλοιπα; Καταλαβαίνεις ότι ένα από τα κύρια επιχειρήματα των πολέμιων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το (κατά αυτούς) υπερβολικό κόστος σε σχέση με τα συμβατικά; Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι ακόμα και τα σημερινά πρώτης γενιάς ηλεκτρικά με το μεγάλο κόστος μπαταριών (που πέφτει με ταχύτατο ρυθμό, >80% σε 8 χρόνια) είναι φτηνότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά. Και κάθε μέρα γίνονται και φθηνότερα. 3. Όσο για την μείωση της χωρητικότητας στις μπαταρίες σκέψου μερικά πράγματα. 1ον Πόσο θα κοστίζουν οι μπαταρίες σε 10-15 χρόνια που μπορεί να χρειαστούν αλλαγή, συγκρίσεις με μπαταρίες κινητών είναι άστοχες, δεν είναι ίδια χημεία, έχουν ενεργά συστήματα ψύξης και οι φορτίσεις γίνονται σε αργούς ρυθμούς (ακόμα και στις ελάχιστες φορτίσεις που κάνει μια μπαταρία Tesla στους superchargers το C-rate διατηρείται χαμηλά, + ότι σύντομα όλα τα ηλεκτρικά θα έχουν ultracapacitors σνα buffer για τις απότομες καταναλώσεις και το καλύτερο regen). 2ον όλα τα αυτοκίνητα χάνουν μέρος της αρχικής τους απόδοσης με τον χρόνο, μιλάμε για δεδομένα σήμερα με 100άδες χιλιάδες χιλιόμετρα, ξέρεις πόσο κοστίζει ένα ρεκτιφιέ; 3ον το κόστος των μπαταριών πέφτει καθημερινά, τα κόστη για την συντήρηση επισκευή ενός συμβατικού αυτοκινήτου αυξάνονται καθημερινά όπως και το κόστος των καυσίμων. 1. Το ποσοστό που έγραψα αναφέρεται στις κρατήσεις του model 3 (~450.000) με το συνολικό πληθυσμό της Αμερικής. Το model 3 είναι υποτίθεται το φθηνό και προσβάσιμο ηλεκτρικό για τον απλό κόσμο. Αυτό λοιπόν το δήθεν προσβάσιμο που το θέλουν απεγνωσμένα όλοι, δεν καλύπτει ούτε το 0,5% της ζήτησης της Αμερικής. Όπως καταλαβαίνεις, η σύγκριση με Ferrari ήταν εντελώς άστοχη. 2. Ποια είναι φθηνότερα; Γιατί εγώ είδα φθηνότερα μόνο τα μοντέλα πάνω από τις 80.000$ δηλαδή την αρκετά premium κατηγορία. Στην πιο προσιτή κατηγορια, τα ηλεκτρικά μόνο φθηνότερα δεν είναι. 3. Λιθίου δεν είναι οι μπαταρίες; Ή ανακάλυψαν κάτι πιο εξελιγμένο; Η τεχνολογία των μπαταριών είτε το θέλουμε είτε οχι, είναι εδώ και πολλά χρόνια αμετάβλητη. Επομένως, πέρα από τις βελτιώσεις που μπορεί να έχουν στα υλικά κλπ, δεν μπορείς να περιμένεις από μια μπαταρία να αντέξει 15 χρόνια όπως λες.
Omnigeek Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2018 9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Πέρα απο το whataboutism και την άκυρη σύγκριση, 1) H vw αναγκάστηκε να κάνει τις κατάλληλες μετατροπές στα αυτοκίνητα της, και σε περίπτωση που ο πελάτης αρνιόταν, να αγοράσει το αυτοκίνητο πίσω. Οπότε οι πελάτες σε καμία περίπτωση δέν έχασαν λεφτά 2) Έχουν ήδη μπεί μηχανικοί και CEO στη φυλακή και θα μπούν κι άλλοι. 3) Ο στόχος σαφώς πρέπει να είναι η μείωση των ρύπων, όμως υστερικές φωνές περι καρκίνων εκτός του οτι δέν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, οδηγούν στη λήψη σπασμωδικών μέτρων που έχουν τα αντίθετα μακροπρόθεσμα αποτελεσματα. Γιατί άκυρη σύγκριση; Η Tesla έδωσε σαν προαιρετική επιλογή στους πελάτες της την εγκατάσταση εξτρά εξοπλισμού στα αυτοκίνητα ώστε να μπορούν μελλοντικά να υποστηρίξουν την πιο εξελιγμένη έκδοση του autopilot της. Πήραν λεφτά για εξοπλισμό δηλαδή και το μόνο μεμπτό είναι ότι έπεσαν έξω στο χρονοδιάγραμμα (θα δούμε τον ερχόμενο Αύγουστο πόσο έξω). Οι Ford, VW group, Toyota, και οι υπόλοιποι πούλησαν εν γνώση τους αυτοκίνητα που ρύπαιναν 10άδες φορές παραπάνω από τα επιτρεπτά όρια των εξαιρετικά επικινδύνων αυτών ρύπων. Εξαπάτησαν και έβλαψαν εσκεμμένα τους πελάτες τους δηλαδή προκαλώντας και τεράστια οικονομική και ζημιά σε ολόκληρες κοινωνίες. 1) Όχι και φυσικά έχασαν λεφτά όλοι όσοι εξαπατήθηκαν α) Η VW μόνο στην Αμερική αγόρασε πίσω αυτοκίνητα (buyback) με την δέσμευση να μην κάνουν μήνυση. Επίσης μόνο όσα αυτοκίνητα αγοράστηκαν έως την ημερομηνία ανακοίνωσης της απόφασης, όσοι τα παρέλαβαν έστω και ένα λεπτό μετά πήραν τα μισά. β) η αποζημίωση ήταν μόνο για την αξία του αυτοκινήτου. Η ηθική βλάβη που υπέστησαν οι αγοραστές εξαιτίας της πρωτοφανούς εξαπάτησης, οι βλάβες στην υγεία τους από τις βλαβερές αναθυμιάσεις, η βλάβη στην κοινωνία που κλήθηκε να καλύψει το ευρύτερο κόστος των επιπτώσεων (περίθαλψη, πρόωροι θάνατοι) δεν αποζημιώθηκε. γ) στον υπόλοιπο κόσμο, στην Ευρώπη κυρίως που έχει υποστεί και τρομερά μεγαλύτερη ζημιά, η VW δεν έχει πληρώσει τίποτα. Ούτε παίρνει τα χρέπια της πίσω, ούτε πληρώνει για τις βλάβες στην υγεία, ούτε για την βλάβη στο περιβάλλον, ούτε για την απομείωση της αξίας, ούτε για τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας ούτε τίποτα. Μόνο στην Γερμανία έχουν ήδη απαγορευτεί εντελώς αμέτρητα diesel από την κυκλοφορία (έχει γεμίσει η Γερμανία αυτοσχέδια parking με χρέπια που δεν ξέρει τι να τα κάνει), και αναμένεται να απαγορευτούν σύντομα άλλα 10-15 εκατομμύρια που δεν καλύπτουν τα (πλασματικά χαμηλά) όρια ρύπων χωρίς καμία αποζημίωση για τους ιδιοκτήτες που ξαφνικά βρίσκονται χωρίς αυτοκίνητο και όλους τους υπόλοιπους που βρέθηκαν με άχρηστα αυτοκίνητα που δεν μπορούν ούτε να χαρίσουν. 2) οι αποδιοπομπαίοι τράγοι. 3) Έχεις κάποια σοβαρά στοιχεία που να δείχνουν ότι όλες αυτές οι επιστημονικές μελέτες που κατηγορούν τα diesel για σοβαρότατες επιπτώσεις στην υγεία και το περιβάλλον και τα εκατομμύρια θύματα και πρόωρους θανάτους λένε ανοησίες και είναι λάθος; 9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε LOL! Οποιαδήποτε κριτική κατά της Tesla: 1) Κρύβεται απο πίσω δάκτυλος των σκοτεινών δυνάμεων 2) Πάντα είναι αβάσιμη. Η Τεσλα τα κάνει όλα τέλεια. 3) Έχει κάποια βάση αλλά δικαιολογείται γιατι η Tesla είναι startup 4) Ναί, αλλά dieselgate! Η προπαγάνδα και τα ψέμματα που διαψεύδονται συνεχώς δεν είναι κριτική. Αν ο Munro συγκεκριμένα έλεγε την αλήθεια και το 3 είναι το μεγαλύτερο και πιο επικίνδυνο χρέπι που κυκλοφόρησε ποτέ τότε πως δικαιολογούνται οι θετικότατες αξιολογήσεις που έχει λάβει σχεδόν από όλους όσους το έχουν αξιολογήσει; Πως δικαιολογείται ότι έχει κυριαρχήσει στην απαιτητικότατη premiun κατηγορία του κόντρα στις Mercedes, BMW, Audi, Lexus; Πως δικαιολογείται ότι κυριαρχεί στις πωλήσεις και ανάμεσα στα (αρκετά έως πολύ φθηνότερα) υπόλοιπα ηλεκτρικά αν δεχτούμε ότι είναι θέμα gadget και novelty. Το φθηνότερο Bolt - το αποκαλούμενο m3 killer από τους hater - που βγήκε νωρίτερα και σε μεγάλους αριθμούς από την GM που είναι η μεγάλη κανονική εταιρία που μπορεί όποτε θέλει να ισοπεδώσει την Tesla, γιατί έκανε μια τρύπα στο νερό; 5 ώρες πριν, Jimmy08 είπε 1. Το ποσοστό που έγραψα αναφέρεται στις κρατήσεις του model 3 (~450.000) με το συνολικό πληθυσμό της Αμερικής. Το model 3 είναι υποτίθεται το φθηνό και προσβάσιμο ηλεκτρικό για τον απλό κόσμο. Αυτό λοιπόν το δήθεν προσβάσιμο που το θέλουν απεγνωσμένα όλοι, δεν καλύπτει ούτε το 0,5% της ζήτησης της Αμερικής. Όπως καταλαβαίνεις, η σύγκριση με Ferrari ήταν εντελώς άστοχη. 2. Ποια είναι φθηνότερα; Γιατί εγώ είδα φθηνότερα μόνο τα μοντέλα πάνω από τις 80.000$ δηλαδή την αρκετά premium κατηγορία. Στην πιο προσιτή κατηγορια, τα ηλεκτρικά μόνο φθηνότερα δεν είναι. 3. Λιθίου δεν είναι οι μπαταρίες; Ή ανακάλυψαν κάτι πιο εξελιγμένο; Η τεχνολογία των μπαταριών είτε το θέλουμε είτε οχι, είναι εδώ και πολλά χρόνια αμετάβλητη. Επομένως, πέρα από τις βελτιώσεις που μπορεί να έχουν στα υλικά κλπ, δεν μπορείς να περιμένεις από μια μπαταρία να αντέξει 15 χρόνια όπως λες. 1. Τα ηλεκτρικά και την Tesla δεν τα ξέρει όλος ο κόσμος. Όσοι όμως τα ξέρουν και καταλαβαίνουν και δεν την πατάνε από την προπαγάνδα (άλλη μια έρευνα βγήκε που δείχνει πως οι πωλητές στις αντιπροσωπείες θάβουν τα ηλεκτρικά και είτε δεν τα προσφέρουν ή αποθαρρύνουν τους αδαείς πελάτες με ψέμματα, λογικό όταν οι αντιπροσωπείες ζουν από τα service) κάνουν ουρές αλά apple store και αναβάλουν την αγορά αυτοκινήτου για μήνες και χρόνια για να το αποκτήσουν. Και όσα περισσότερα κυκλοφορούν τόσο θα αυξάνει η ζήτηση. 2. Στα διαγράμματα αυτά φαίνεται μόνο μια απλοϊκή εκτίμηση για την απόσβεση της διαφοράς από το κόστος των καυσίμων/ηλεκτρισμού. Όπως γράφει " Under this simplified approach (and without factoring in maintenance costs)". Αν υπολογίσεις και τα υπόλοιπα κόστη στα ΜΕΚ (αναλώσιμα, service, βλάβες) τότε τα ηλεκτρικά βγαίνουν φθηνότερα. 3. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Υπάρχουν τεράστιες διαφορές ανάμεσα στους διάφορους τύπου μπαταριών που χοντρικά και απλοικά λέμε Λιθίου. Γενικά η τεχνολογία μπαταριών βελτιώνεται 6-8% ετησίως.
Fubar.gr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Στις 7/7/2018 στις 10:58 ΜΜ, Omnigeek είπε Γιατί άκυρη σύγκριση; Η Tesla έδωσε σαν προαιρετική επιλογή στους πελάτες της την εγκατάσταση εξτρά εξοπλισμού στα αυτοκίνητα ώστε να μπορούν μελλοντικά να υποστηρίξουν την πιο εξελιγμένη έκδοση του autopilot της. Πήραν λεφτά για εξοπλισμό δηλαδή και το μόνο μεμπτό είναι ότι έπεσαν έξω στο χρονοδιάγραμμα (θα δούμε τον ερχόμενο Αύγουστο πόσο έξω). Το ίδιο hardware έχουν όλα, ακόμα και αν το αγοράσεις χωρίς Autopilot. Το autopilot είναι software option, μπορείς να το αγοράσεις και μετά, οπου ενεργοποιείται απομακρυσμένα με OTA update. Τα $3Κ για το FSD είναι μειωμένη τιμή για το software όταν και άμα βγεί, γιατι η κανονική του τιμή τότε θα είναι 4 ή 5 χιλιάρικα. Αν δεν βγεί ποτέ το FSD, που όλα τα δεδομένα προς εκεί συγκλίνουν, τα 3 χιλιάρικα πήγαν για αερα κοπανιστό. Όσον αφορά το dieselgate, ορθά τιμωρούνται οι υπεύθυνοι, αλλά τα περι ανυπολόγιστων ζημιών, χιλιάδων θανάτων, περιθάλψεις, κτλ δέν μπορώ να τα πάρω στα σοβαρά, και είναι απο αυτές τις υπερβολές που λέτε εσείς οι οικολόγοι και οι οποίες έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Αν μιλάμε για χιλιάδες θανάτους απο τους επιπλέον ρύπους του dieselgate, τότε θα έπρεπε το ανθρώπινο είδος να είχε αφανιστεί τις δεκαετίες του 70 και 80, που είχε μόλυβδο η βενζίνη, και τα diesel εκτός απο NOx, έβγαζαν τόνους αιθάλης και PM. Με αυτές τις υπερβολές ακυρώνετε όλη τη σκληρή προσπάθεια που έχει γίνει απο την επιστημονική κοινότητα όλα αυτά τα χρόνια, και έχει σήμερα ώς αποτέλεσμα η ατμόσφαιρα να είναι σημαντικά καθαρότερη, παρά το γεγονός οτι τα αυτοκίνητα έχουν πολλαπλασιαστεί. α) Σε όλους έδωσε τη δυνατότητα για τροποποίηση των αυτοκινήτων ωστε να επανέλθουν οι ρύποι. Στην Αμερική το δικαστήριο έδωσε την επιλογή για buyback με τη λογική οτι το αυτοκίνητο θα χάσει μεταπωλητική αξία. Κατα τη γνώμη μου αυτό θα προκαλέσει μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή και κατασπατάληση πόρων. Στην Ευρώπη τα δικαστήρια δέν δέχτηκαν αυτή τη λογική και πλήν κάποιων εξαιρέσεων δέν διέταξαν buyback. β) δες πιο πανω γ) Οι απαγορεύσεις στη Γερμανία αφορούν παλιότερα diesel και δέν έχει αμεση σχέση με το dieselgate 2) Ποιοί θα έπρεπε να τιμωρηθούν κατα τη γνώμη σου? 3) Οι χιλιάδες θάνατοι των μελετών προκύπτουν στατιστικά και δέν ανταποκρίνονται πάντα σε πραγματικούς θανάτους. Δίνουν μια επικινδυνότητα Χ σε μία ουσία, οπότε υπολογίζουν οτι αν η ουσία αυξηθεί κατα Υ, θα έχουμε Ζ επιπλέον θανάτους. Στην πράξη όμως είναι πολύ δύσκολο να απομονωθεί το αποτέλεσμα που έχει η κάθε ουσία ξεχωριστά. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK361807/ Motor vehicles are a significant source of urban air pollution. Adverse effects on health due to proximity to roads were observed after adjusting for socioeconomic status and after adjusting for noise. Elevated health risks associated with living in close proximity to roads is unlikely to be explained by PM2.5 mass since this is only slightly elevated near roads. In contrast, levels of such pollutants as ultrafine particles, carbon monoxide, NO2, black carbon, polycyclic aromatic hydrocarbons, and some metals are more elevated near roads. Individually or in combination, these are likely to be responsible for the observed adverse effects on health. Current available evidence does not allow discernment of the pollutants or pollutant combinations that are related to different health outcomes, although association with tailpipe primary PM is identified increasingly. Exhaust emissions are an important source of traffic-related pollution, and several epidemiological and toxicological studies have linked such emissions to adverse effects on health. Road abrasion, tyre wear and brake wear are non-exhaust traffic emissions that become relatively more important with progressive reductions in exhaust emissions. Toxicological research increasingly indicates that such non-exhaust pollutants could be responsible for some of the observed adverse effects on health. Στις 7/7/2018 στις 10:58 ΜΜ, Omnigeek είπε Η προπαγάνδα και τα ψέμματα που διαψεύδονται συνεχώς δεν είναι κριτική. Αν ο Munro συγκεκριμένα έλεγε την αλήθεια και το 3 είναι το μεγαλύτερο και πιο επικίνδυνο χρέπι που κυκλοφόρησε ποτέ τότε πως δικαιολογούνται οι θετικότατες αξιολογήσεις που έχει λάβει σχεδόν από όλους όσους το έχουν αξιολογήσει; Πως δικαιολογείται ότι έχει κυριαρχήσει στην απαιτητικότατη premiun κατηγορία του κόντρα στις Mercedes, BMW, Audi, Lexus; Πως δικαιολογείται ότι κυριαρχεί στις πωλήσεις και ανάμεσα στα (αρκετά έως πολύ φθηνότερα) υπόλοιπα ηλεκτρικά αν δεχτούμε ότι είναι θέμα gadget και novelty. Ο Munro εκθείασε την μπαταρία, τα ηλεκτρονικά και την ανάρτηση/οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Τα αρνητικά του σχόλια αν θυμάμαι καλά ήταν η συναρμογή, επιπλέον αχρείαστο βάρος και κάποια θέματα με τις κολλήσεις. Το οτι δέν είπε μόνο 100% θετικά σχόλια για το υπέρτατο δημιούργημα του Musk, τον κάνει hater και πληρωμένο απο το big oil. Δέν έχει θετικότατες αξιολογήσεις απο όλους, το Edmunds το έθαψε κανονικά, καθώς τους έβγαλε πάρα πολλά προβλήματα. Και αυτοί haters. Επίσης οι πωλήσεις τί σχέση έχουν? Επειδή κάνει καλές πωλήσεις ως δια μαγείας εξαφανίζονται τα ευρήματα του Munro? Στις 7/7/2018 στις 10:58 ΜΜ, Omnigeek είπε Το φθηνότερο Bolt - το αποκαλούμενο m3 killer από τους hater - που βγήκε νωρίτερα και σε μεγάλους αριθμούς από την GM που είναι η μεγάλη κανονική εταιρία που μπορεί όποτε θέλει να ισοπεδώσει την Tesla, γιατί έκανε μια τρύπα στο νερό; Έχει πολύ πλάκα πώς απο τη μία μας ζαλίζετε για τα πλεονεκτήματα των EV, και πώς θέλετε τη διάδοση τους κτλ, αλλά όταν βγάζουν οι άλλες εταιρίες, όλα είναι προβληματικά, μόνο της Tesla είναι τα καλύτερα. Όσον αφορά το Bolt, μια χαρά πάνε οι παγκόσμιες πωλήσεις, όπως τα υπολόγιζε η εταιρία, δηλαδή περίπου 30 χιλιάδες το χρόνο 1
Jimmy08 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Στις 7/7/2018 στις 10:58 ΜΜ, Omnigeek είπε 1. Τα ηλεκτρικά και την Tesla δεν τα ξέρει όλος ο κόσμος. Όσοι όμως τα ξέρουν και καταλαβαίνουν και δεν την πατάνε από την προπαγάνδα (άλλη μια έρευνα βγήκε που δείχνει πως οι πωλητές στις αντιπροσωπείες θάβουν τα ηλεκτρικά και είτε δεν τα προσφέρουν ή αποθαρρύνουν τους αδαείς πελάτες με ψέμματα, λογικό όταν οι αντιπροσωπείες ζουν από τα service) κάνουν ουρές αλά apple store και αναβάλουν την αγορά αυτοκινήτου για μήνες και χρόνια για να το αποκτήσουν. Και όσα περισσότερα κυκλοφορούν τόσο θα αυξάνει η ζήτηση. 2. Στα διαγράμματα αυτά φαίνεται μόνο μια απλοϊκή εκτίμηση για την απόσβεση της διαφοράς από το κόστος των καυσίμων/ηλεκτρισμού. Όπως γράφει " Under this simplified approach (and without factoring in maintenance costs)". Αν υπολογίσεις και τα υπόλοιπα κόστη στα ΜΕΚ (αναλώσιμα, service, βλάβες) τότε τα ηλεκτρικά βγαίνουν φθηνότερα. 3. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Υπάρχουν τεράστιες διαφορές ανάμεσα στους διάφορους τύπου μπαταριών που χοντρικά και απλοικά λέμε Λιθίου. Γενικά η τεχνολογία μπαταριών βελτιώνεται 6-8% ετησίως. 1. Τι θα πει δεν τα ξέρει όλος ο κόσμος; Όταν θέλεις να αγοράσεις αυτοκίνητο, κάνεις προσεκτική έρευνα αγοράς για να βρεις την καλύτερη λύση ανάλογα με το budget σου. Δε μπαίνεις στην πρώτη αντιπροσωπεία που βλέπεις μπροστά σου και αγοράζεις το πρώτο αυτοκίνητο που βλέπεις με το πιο ωραίο χρώμα. Δηλαδή την Tesla την ξέρει μόνο το 1% των Αμερικανών πολιτών; Αμφιβάλλω.. 2. Ακόμα και έτσι να είναι, τα ηλεκτρικά ακόμα είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά, με εξαίρεση την πιο premium κατηγορία και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις πάλι. 3. Μπορεί να βελτιώνονται με αυτό το ρυθμό, αλλά οι μπαταρίες που βρίσκονται ήδη στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δε θα ακολουθήσουν αυτό το ρυθμό. Έχουν κατασκευαστεί με τη σημερινή τεχνογνωσία με ότι αυτό συνεπάγεται. Όσο και να την προσέχεις, απλά δε μπορεί να αντέξει πάνω από 10 χρόνια (με μια ικανοποιητική χωρητικότητα βέβαια). Σίγουρα, μπορεί στα 10 χρόνια να είναι ακόμα λειτουργική αλλά αν κρατάει για 60-100 χιλιόμετρα τι να το κάνεις;
Fubar.gr Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 Μέχρι πρότινος, το configurator για το Model 3 γινόταν διαθέσιμο σε όσους είχαν δώσει το χιλιάρικο reservation 3-4 εβδομάδες πριν την παραλαβή του αυτοκινήτου. Κανα δύο εβδομάδες πρίν, ανοίξανε το configurator για όλους όσους είχαν reservation. Μερικές ημέρες πρίν είπαν οτι αν επιλέξεις τρόπο πληρωμής μετρητά, τότε πηδάς τη σειρά και παίρνεις το αυτοκίνητο πιό γρήγορα. Χθές είπαν οτι θα δίνουν κίνητρα στο προσωπικό πωλήσεων για να προωθούν τα AWD και Performance μοντέλα, τώρα που θα γίνουν διαθέσιμα. Απ ότι φαίνεται καθυστέρησαν να τα βγάλουν για να μήν κόψουν πωλήσεις απο το Model S. Τώρα ανοίξανε το configurator για όλους ανεξαιρέτως, όπως δηλαδή παραγγέλνεις και τα Model S και X. Λίγο περίεργες κινήσεις, οι οποίες δέν κάνουν νόημα αν όντως υπάρχουν ακόμα 450 χιλιάδες reservations.
Omnigeek Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το ίδιο hardware έχουν όλα, ακόμα και αν το αγοράσεις χωρίς Autopilot. Το autopilot είναι software option, μπορείς να το αγοράσεις και μετά, οπου ενεργοποιείται απομακρυσμένα με OTA update. Τα $3Κ για το FSD είναι μειωμένη τιμή για το software όταν και άμα βγεί, γιατι η κανονική του τιμή τότε θα είναι 4 ή 5 χιλιάρικα. Αν δεν βγεί ποτέ το FSD, που όλα τα δεδομένα προς εκεί συγκλίνουν, τα 3 χιλιάρικα πήγαν για αερα κοπανιστό. Σωστά λες, μπερδεύτηκα με το 2.5 hardware που θα είναι δωρεάν αναβάθμιση μόνο σε όσα έχουν αγοράσει το πακέτο. 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Όσον αφορά το dieselgate, ορθά τιμωρούνται οι υπεύθυνοι, αλλά τα περι ανυπολόγιστων ζημιών, χιλιάδων θανάτων, περιθάλψεις, κτλ δέν μπορώ να τα πάρω στα σοβαρά, και είναι απο αυτές τις υπερβολές που λέτε εσείς οι οικολόγοι και οι οποίες έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Αυτά δεν τα βγάζουν κάποιοι οικολόγοι από το κεφάλι τους, είναι επιστημονικά ευρήματα δημοσιευμένα στα εγκυρότερα επιστημονικά περιοδικά. https://phys.org/news/2017-09-dieselgate-deaths-europe-year.html 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αν μιλάμε για χιλιάδες θανάτους απο τους επιπλέον ρύπους του dieselgate, τότε θα έπρεπε το ανθρώπινο είδος να είχε αφανιστεί τις δεκαετίες του 70 και 80, που είχε μόλυβδο η βενζίνη, και τα diesel εκτός απο NOx, έβγαζαν τόνους αιθάλης και PM. Με αυτές τις υπερβολές ακυρώνετε όλη τη σκληρή προσπάθεια που έχει γίνει απο την επιστημονική κοινότητα όλα αυτά τα χρόνια, και έχει σήμερα ώς αποτέλεσμα η ατμόσφαιρα να είναι σημαντικά καθαρότερη, παρά το γεγονός οτι τα αυτοκίνητα έχουν πολλαπλασιαστεί. Περιμένω τις δικές σου επιστημονικές έρευνες που να δείχνουν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ότι οι >80 πόλεις στην Γερμανία που έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα NOx και σκοπεύουν να απαγορεύσουν εκτάκτως τα Diesel δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου που έχουν δεκάδες φορές χαμηλότερα όρια για τoυς NOX από την Ευρώπη είναι χαζές, ότι οι ερευνητές και τα περιοδικά όπως το Nature είναι άσχετοι οικολόγοι, και ότι η έκρηξη των diesel το '90-'00 λόγω της απίστευτης εξαπάτησης από τους Γερμανούς (και άλλους μετέπειτα) κατασκευαστές και τους διεφθαρμένους πολιτικούς τους δεν έβλαψε τον κόσμο. Αλλη μια φορά όλος ο κόσμος είναι χαζός και εσύ ο μόνος έξυπνος που τα ξέρει όλα. 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε α) Σε όλους έδωσε τη δυνατότητα για τροποποίηση των αυτοκινήτων ωστε να επανέλθουν οι ρύποι. Στην Αμερική το δικαστήριο έδωσε την επιλογή για buyback με τη λογική οτι το αυτοκίνητο θα χάσει μεταπωλητική αξία. Κατα τη γνώμη μου αυτό θα προκαλέσει μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή και κατασπατάληση πόρων. Στην Ευρώπη τα δικαστήρια δέν δέχτηκαν αυτή τη λογική και πλήν κάποιων εξαιρέσεων δέν διέταξαν buyback. Άλλη μια τεράστια απάτη. Αν υπήρχε εύκολα η δυνατότητα να συμμορφωθούν τα dieselοχρέπια με τους κανονισμούς για τους ρύπους διατηρώντας ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά και την αξιοπιστία τους (αυτό δηλαδή που αγοράσανε τα θύματα της εξαπάτησης) τότε θα το έκαναν από την πρώτη στιγμή αντί να φτιάχνουν defeat devices. Στην Ευρώπη δεν υποχρέωσαν τους εγκληματίες να κάνουν buyback όχι επειδή σκέφτηκαν ότι θα προκαλέσει μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή και κατασπατάληση πόρων (LOL) αλλά γιατί στην Ευρώπη κουμάντο κάνουν οι Γερμανοί και σε αυτούς οι αυτοκινητοκατασκευαστές. 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε β) δες πιο πανω Ενδεικτικά κάποια στοιχεία από την wikipedia για τις επιπτώσεις στην υγεία και το τεράστιο κόστος του Dieselgate στις ΗΠΑ: Non-fatal health impacts Since NO2 is a precursor to ground-level ozone it may cause respiratory problems "including asthma, bronchitis and emphysema".[164][165][166] Nitrogen oxides amplify the effect of fine particulate matter soot which causes heart problems, a form of air pollution estimated to kill 50,000 in the United States annually.[167] A peer-reviewed study published in Environmental Pollution estimated that the fraudulent emissions would be associated with 45 thousand disability-adjusted life years (DALYs) and a value of life lost of at least 39 billion US dollars.[168] In June 2016, Axel Friedrich, formerly with the German equivalent of the E.P.A. and a co-founder of the International Council on Clean Transportation stated "It's not just fraud — it's physical assault."[169] Υπολόγισε τώρα το κόστος για την Ευρώπη που κυκλοφορούν δεκάδες εκατομμύρια τέτοια. Για όλη αυτήν την στυγνή εξαπάτηση, τα ψέμματα, τους χιλιάδες πρόωρους θανάτους, τις βλάβες στην υγεία των παιδιών, την βλάβη στο περιβάλλον όλων μας εσύ λες αγόρασαν από μερικούς εξαπατημένους ιδιοκτήτες τα αυτοκίνητα άρα όλα καλά. Έλεος, ούτε οι πιο κυνικοί δικηγόροι των εγκληματιών δεν θα τολμούσαν να τα πούνε αυτά. 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε γ) Οι απαγορεύσεις στη Γερμανία αφορούν παλιότερα diesel και δέν έχει αμεση σχέση με το dieselgate Και βέβαια όλα αυτά πυροδοτήθηκαν από το dieselgate The ruling could well portend the finale for diesel in Germany — or at least a game-changing reduction of its fleets on German and European roads — as well as the end of diesel’s favored status in European transportation policies. The German high court ruling comes against the backdrop of “dieselgate,” the German auto industry’s systematic fudging of emissions tests for its diesel fleet. That U.S. watchdogs and not German authorities exposed the manipulation is testimony to the pampering that the industry enjoys in Germany, Resch and others say. Still today, three years after dieselgate, more than half of new diesel models belch out pollutants many times in excess of air pollution standards https://e360.yale.edu/features/end-of-the-road-are-diesel-cars-on-the-way-out-in-europe Οι Γερμανοί κατασκευαστές (και οι περισσότεροι υπόλοιποι Ευρωπαίοι) πάλεψαν μέχρι το τελευταίο λεπτό με νύχια και δόντια για να συνεχίσουν να πουλάνε τα βρωμοdiesel τους κόντρα στην ζημιά και την κατακραυγή σαν τυπικοί ασυνείδητοι κοινωνιοπαθείς κερδολάγνοι που είναι, αλλά ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Και δίκιο έχεις, οι απαγορευσεις αφορούν μόνο 10 από τα 15 εκατομμύρια diesel στην Γερμανία, οπότε όχι όλα (ακόμα) LOL. Around 10 million of the 15 million diesel cars registered in Germany fall short of the latest Euro 6 EU emissions regulation, potentially making them eligible for a ban, as well as two million diesel trucks. https://www.thelocal.de/20180228/heres-how-the-diesel-ban-could-affect-you Εκατομμύρια εξαπατημένοι αγοραστές που χάνουν τα αυτοκίνητά τους , εκατομμύρια θύματα με ανεπανόρθωτες βλάβες στην υγεία τους, εκατοντάδες χιλιάδες νεκροί (έως και 35000 τον χρόνο σύμφωνα με μια τελευταία επιστημονική μελέτη), αλλά αγόρασαν πίσω μερικά αυτοκίνητα και όλα καλά. Έλεος. 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε 2) Ποιοί θα έπρεπε να τιμωρηθούν κατα τη γνώμη σου? Όσοι φέρουν την ευθύνη και εν γνώση τους προκάλεσαν αυτήν την τεράστια ζημιά. Όλα τα στελέχη των βιομηχανιών αυτών που αποφάσισαν, σχεδίασαν και έφτιαξαν, και γνώριζαν γενικά για τα συστήματα εξαπάτησης. Όλοι οι διεφθαρμένοι πολιτικοί που έδρασαν για το συμφερόν των βιομηχανιών αυτών κόντρα στον λαό που τους εξέλεξε. 2-3 στελέχη φυλακή και μερικά house arrests είναι προσβολή για την κοινωνία και τα εκατομμύρια θύματά τους. 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε 3) Οι χιλιάδες θάνατοι των μελετών προκύπτουν στατιστικά και δέν ανταποκρίνονται πάντα σε πραγματικούς θανάτους. Δίνουν μια επικινδυνότητα Χ σε μία ουσία, οπότε υπολογίζουν οτι αν η ουσία αυξηθεί κατα Υ, θα έχουμε Ζ επιπλέον θανάτους. Στην πράξη όμως είναι πολύ δύσκολο να απομονωθεί το αποτέλεσμα που έχει η κάθε ουσία ξεχωριστά. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK361807/ Motor vehicles are a significant source of urban air pollution. Adverse effects on health due to proximity to roads were observed after adjusting for socioeconomic status and after adjusting for noise. Elevated health risks associated with living in close proximity to roads is unlikely to be explained by PM2.5 mass since this is only slightly elevated near roads. In contrast, levels of such pollutants as ultrafine particles, carbon monoxide, NO2, black carbon, polycyclic aromatic hydrocarbons, and some metals are more elevated near roads. Individually or in combination, these are likely to be responsible for the observed adverse effects on health. Current available evidence does not allow discernment of the pollutants or pollutant combinations that are related to different health outcomes, although association with tailpipe primary PM is identified increasingly. Exhaust emissions are an important source of traffic-related pollution, and several epidemiological and toxicological studies have linked such emissions to adverse effects on health. Road abrasion, tyre wear and brake wear are non-exhaust traffic emissions that become relatively more important with progressive reductions in exhaust emissions. Toxicological research increasingly indicates that such non-exhaust pollutants could be responsible for some of the observed adverse effects on health. Καταρχήν η πηγή που έβαλες είναι παλιά και δεν περιλαμβάνει την έκρηξη ερευνών για τις επιπτώσεις των NOx την τελευταία 5ετία. Και αυτό που λέει είναι ότι αναγνωρίζουμε ότι η μόλυνση από τα αυτοκίνητα έχει τεράστιες επιπτώσεις στην υγεία και προκαλεί πρόωρη θνησιμότητα αλλά χρειάζεται ακόμα έρευνα (έως τότε) για να απομονώσουν ποια από αυτά είναι τα πιο βλαβερά. Παρακάτω έχει πόσες σελίδες με δεκάδες έρευνες (μέχρι τότε) που προσπαθούν να αναλύσουν όλη αυτή την παρατηρούμενη πρόωρη θνησιμότητα και τις μακροχρόνιες βλάβες στην υγεία και να βρουν τι από όλα αυτά που βγαίνουν από την εξάτμιση σε σκοτώνει περισσότερο. Many studies, not previously considered, or published since 2004, have documented associations between day-to-day variations in NO2 concentration and variations in mortality, hospital admissions, and respiratory symptoms. Also, more studies have now been published, showing associations between long-term exposure to NO2 and mortality and morbidity. Both short- and long-term studies have found these associations with adverse effects at concentrations that were at or below the current EU limit values, which for NO2 are equivalent to the values from the 2005 global update of the WHO air quality guidelines. ...The associations between NO2 and short-term health effects in many studies remain after adjustment for other pollutants. ...epidemiological studies do suggest associations of long-term NO2 exposures with respiratory and cardiovascular mortality and with children’s respiratory symptoms and lung function that were independent of PM mass metrics. ...WHO concluded that daily concentrations of NO2 are associated significantly with increased daily all-cause, cardiovascular and respiratory mortality within the range of concentrations studied; Diesel Engines and Public Health With mounting evidence that diesel exhaust poses major health hazards, reducing diesel pollution has become a public priority. https://www.ucsusa.org/clean-vehicles/vehicles-air-pollution-and-human-health/diesel-engines#.W0PXdrhRVQA 21 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ο Munro εκθείασε την μπαταρία, τα ηλεκτρονικά και την ανάρτηση/οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Τα αρνητικά του σχόλια αν θυμάμαι καλά ήταν η συναρμογή, επιπλέον αχρείαστο βάρος και κάποια θέματα με τις κολλήσεις. Το οτι δέν είπε μόνο 100% θετικά σχόλια για το υπέρτατο δημιούργημα του Musk, τον κάνει hater και πληρωμένο απο το big oil. Δέν έχει θετικότατες αξιολογήσεις απο όλους, το Edmunds το έθαψε κανονικά, καθώς τους έβγαλε πάρα πολλά προβλήματα. Και αυτοί haters. Επίσης οι πωλήσεις τί σχέση έχουν? Επειδή κάνει καλές πωλήσεις ως δια μαγείας εξαφανίζονται τα ευρήματα του Munro? Έχει πολύ πλάκα πώς απο τη μία μας ζαλίζετε για τα πλεονεκτήματα των EV, και πώς θέλετε τη διάδοση τους κτλ, αλλά όταν βγάζουν οι άλλες εταιρίες, όλα είναι προβληματικά, μόνο της Tesla είναι τα καλύτερα. Όσον αφορά το Bolt, μια χαρά πάνε οι παγκόσμιες πωλήσεις, όπως τα υπολόγιζε η εταιρία, δηλαδή περίπου 30 χιλιάδες το χρόνο “We bought the Tesla, and I was expecting something different. Mechanically, I don’t have...not much good to say.” “I don’t understand how it got to this point,” he said in that episode. “These are flaws that we would see on a Kia in the ’90s or something ... I can’t imagine how they released this. It’s just a surprise. A really big surprise for me.” “The strategy for the body is about as bad as could be,” ...the very design of certain parts of the car, and the way components work together, betrays a serious lack of experience with automotive engineering. Αν έλεγε αλήθεια τότε το 3 είναι ένα κακοσχεδιασμένο κακοφτιαγμένο KIA του '90. Οπότε όλος αυτός ο κόσμος που και τα έχει κάνει πρώτα σε πωλήσεις και τα προτιμάει έναντι των ανταγωνιστικών του BMW, AUDI, Mercedes, Lexus και όλων των υπόλοιπων premium αυτοκινήτων της κατηγορίας του είναι στραβοί και βλαμμένοι; 15 ώρες πριν, Jimmy08 είπε 1. Τι θα πει δεν τα ξέρει όλος ο κόσμος; Όταν θέλεις να αγοράσεις αυτοκίνητο, κάνεις προσεκτική έρευνα αγοράς για να βρεις την καλύτερη λύση ανάλογα με το budget σου. Δε μπαίνεις στην πρώτη αντιπροσωπεία που βλέπεις μπροστά σου και αγοράζεις το πρώτο αυτοκίνητο που βλέπεις με το πιο ωραίο χρώμα. Δηλαδή την Tesla την ξέρει μόνο το 1% των Αμερικανών πολιτών; Αμφιβάλλω.. Η Tesla δεν κάνει διαφημίσεις στα μέσα, δεν έχει αντιπροσώπους και δεν κυκλοφορούν σε μεγάλους αριθμούς στον δρόμο. Στην Αμερική δεν αγοράζουν αυτοκίνητα όπως εδώ σαν να είναι απόφαση ζωής. Βλέπει η κυρία τάδε μια διαφήμιση ή το βλέπει στην γειτονιά, πάει στον κοντινότερο έμπορο της δείχνει 5-6 και αγοράζει. 15 ώρες πριν, Jimmy08 είπε 2. Ακόμα και έτσι να είναι, τα ηλεκτρικά ακόμα είναι πιο ακριβά από τα συμβατικά, με εξαίρεση την πιο premium κατηγορία και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις πάλι. Σε αρχικό κόστος αγοράς ναι. Σε συνολικό κόστος χρήσης όχι. Και κάθε μέρα γίνονται φθηνότερα. 15 ώρες πριν, Jimmy08 είπε 3. Μπορεί να βελτιώνονται με αυτό το ρυθμό, αλλά οι μπαταρίες που βρίσκονται ήδη στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δε θα ακολουθήσουν αυτό το ρυθμό. Έχουν κατασκευαστεί με τη σημερινή τεχνογνωσία με ότι αυτό συνεπάγεται. Μην κρίνεις τις μπαταρίες με την μπαταρία που είχες στο κινητό σου πριν 5 χρόνια. 15 ώρες πριν, Jimmy08 είπε Όσο και να την προσέχεις, απλά δε μπορεί να αντέξει πάνω από 10 χρόνια (με μια ικανοποιητική χωρητικότητα βέβαια). Σίγουρα, μπορεί στα 10 χρόνια να είναι ακόμα λειτουργική αλλά αν κρατάει για 60-100 χιλιόμετρα τι να το κάνεις; Τα στοιχεία μέχρι τώρα για τα tesla τουλάχιστον φαίνεται να δείχνουν ότι η μπαταρία αντέχει περισσότερο από το προσδόκιμο ζωής του αυτοκινήτου. Και το κόστος τους πέφτει με τέτοιους ρυθμούς που ήδη το '20 αναμένεται να κοστίζουν κάτω από τα $70/kwh για κελιά ή 100$/kwh σε pack. Υπολόγισε πόσο θα κάνουν σε 10 χρόνια, + με πόσες άλλες τεχνολογίες μπαταριών θα μπορείς να τις αντικαταστήσεις (γύρω στο '22 αναμένονται οι solid με ~2φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα, 2-3 φορές ταχύτερη φόρτιση και ακόμα περισσότερους κύκλους φόρτισης)
Jimmy08 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 8 ώρες πριν, Omnigeek είπε 1. Περιμένω τις δικές σου επιστημονικές έρευνες που να δείχνουν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ότι οι >80 πόλεις στην Γερμανία που έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα NOx και σκοπεύουν να απαγορεύσουν εκτάκτως τα Diesel δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου που έχουν δεκάδες φορές χαμηλότερα όρια για τoυς NOX από την Ευρώπη είναι χαζές, ότι οι ερευνητές και τα περιοδικά όπως το Nature είναι άσχετοι οικολόγοι, και ότι η έκρηξη των diesel το '90-'00 λόγω της απίστευτης εξαπάτησης από τους Γερμανούς (και άλλους μετέπειτα) κατασκευαστές και τους διεφθαρμένους πολιτικούς τους δεν έβλαψε τον κόσμο. Αλλη μια φορά όλος ο κόσμος είναι χαζός και εσύ ο μόνος έξυπνος που τα ξέρει όλα. 2. Στην Ευρώπη δεν υποχρέωσαν τους εγκληματίες να κάνουν buyback όχι επειδή σκέφτηκαν ότι θα προκαλέσει μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή και κατασπατάληση πόρων (LOL) αλλά γιατί στην Ευρώπη κουμάντο κάνουν οι Γερμανοί και σε αυτούς οι αυτοκινητοκατασκευαστές. 3. Εκατομμύρια εξαπατημένοι αγοραστές που χάνουν τα αυτοκίνητά τους , εκατομμύρια θύματα με ανεπανόρθωτες βλάβες στην υγεία τους, εκατοντάδες χιλιάδες νεκροί (έως και 35000 τον χρόνο σύμφωνα με μια τελευταία επιστημονική μελέτη), αλλά αγόρασαν πίσω μερικά αυτοκίνητα και όλα καλά. Έλεος. 4. Αν έλεγε αλήθεια τότε το 3 είναι ένα κακοσχεδιασμένο κακοφτιαγμένο KIA του '90. Οπότε όλος αυτός ο κόσμος που και τα έχει κάνει πρώτα σε πωλήσεις και τα προτιμάει έναντι των ανταγωνιστικών του BMW, AUDI, Mercedes, Lexus και όλων των υπόλοιπων premium αυτοκινήτων της κατηγορίας του είναι στραβοί και βλαμμένοι; 5. Η Tesla δεν κάνει διαφημίσεις στα μέσα, δεν έχει αντιπροσώπους και δεν κυκλοφορούν σε μεγάλους αριθμούς στον δρόμο. Στην Αμερική δεν αγοράζουν αυτοκίνητα όπως εδώ σαν να είναι απόφαση ζωής. Βλέπει η κυρία τάδε μια διαφήμιση ή το βλέπει στην γειτονιά, πάει στον κοντινότερο έμπορο της δείχνει 5-6 και αγοράζει. 6. Σε αρχικό κόστος αγοράς ναι. Σε συνολικό κόστος χρήσης όχι. Και κάθε μέρα γίνονται φθηνότερα. 7. Μην κρίνεις τις μπαταρίες με την μπαταρία που είχες στο κινητό σου πριν 5 χρόνια. 8. Τα στοιχεία μέχρι τώρα για τα tesla τουλάχιστον φαίνεται να δείχνουν ότι η μπαταρία αντέχει περισσότερο από το προσδόκιμο ζωής του αυτοκινήτου. Και το κόστος τους πέφτει με τέτοιους ρυθμούς που ήδη το '20 αναμένεται να κοστίζουν κάτω από τα $70/kwh για κελιά ή 100$/kwh σε pack. Υπολόγισε πόσο θα κάνουν σε 10 χρόνια, + με πόσες άλλες τεχνολογίες μπαταριών θα μπορείς να τις αντικαταστήσεις (γύρω στο '22 αναμένονται οι solid με ~2φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα, 2-3 φορές ταχύτερη φόρτιση και ακόμα περισσότερους κύκλους φόρτισης) 1. Ότι παίχτηκαν παιχνίδια πίσω από τα παρασκήνια είναι σχεδόν σίγουρο. Κάποιοι ήθελαν να βγάλουν λεφτά και το έκαναν με μη ηθικό τρόπο. Έτσι δουλεύει αυτός ο κόσμος και δεν καταλαβαίνω γιατι εκπλήσσεσαι. Πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει αυτό, σε οποιαδήποτε μορφή. Επίσης δε βλέπω όμως πως συνδυάζεται αυτό με το θέμα που συζητάμε. 2. Συμφωνώ σε αυτό, το οποίο συνδέεται με το "1" από πάνω. Κατακριτέο σίγουρα, αλλά και πάλι πως συνδέεται με το θέμα της Tesla; Όταν η αυτοκίνηση προχωρήσει στα ηλεκτρικά, πιστεύεις ότι οι απάτες και οι κομπίνες θα σταματήσουν ως δια μαγείας; Ο ίδιος κύκλος θα συνεχιστεί, απλά άλλος (μάλλον) θα έχει τα ηνία. 3. Υπερβάλλεις και το γνωρίζεις. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας έχουν μειωθεί οι εκπομπές ρύπων και συνεχώς μειώνονται. Με τα λεγόμενα σου η ανθρωπότητα θα έπρεπε να έχει αφανιστεί από τις ασθένειες που προκαλούνται από τους ρύπους, λίγο μετά την εμφάνιση των ΜΕΚ. Που τότε δεν τους ένοιαζε καθόλου τι έβγαινε από πίσω, αρκεί να προχωρούσε το όχημα. 4. Αρχικά όπως είπαμε πριν, δεν τα προτιμάει όλος ο κόσμος ούτε τα έχει πρώτα σε πωλήσεις με ποσοστό λιγότερο του 0,2%. Δεύτερον, αυτοί που τα αγόρασαν φαίνεται ότι έχουν μια οικονομική άνεση που τους επιτρέπει να ξοδέψουν κάποια λεφτά ώστε να γίνουν beta testers, early adopters και να αποκτήσουν bragging rights ανάμεσα στον κύκλο τους, ότι οδηγούν ηλεκτρικό με αυτόματο πιλότο. Και τίποτα δεν αποκλείει όλους αυτούς από το να έχουν και μοντέλα των ανταγωνιστικών BMW, Mercedes κλπ. 5. Η Tesla δεν κάνει διαφημίσεις στα μέσα, αλλά ο Musk φροντίζει να είναι στο επίκεντρο. Δε μπορεί να μην έχει ακούσει το υπόλοιπο 99% του πληθυσμού της Αμερικής που δεν έχει Tesla, για την αυτήν ή έστω για τον Musk. "Ο πρώτος reusable πύραυλος που προσγειώνεται κάθετα", "η εταιρία που εκτόξευσε ένα αυτοκίνητο στο διάστημα γιατί έτσι", "ο τύπος που υπόσχεται μετακίνηση από το κέντρο του LA στο LAX σε 5 λεπτά, με 1$ αντίτιμο (hyperloop)" "ο τύπος που σχεδιάζει ταξίδι LA-Μελβούρνη" σε 45 λεπτά με πύραυλο (!!!) Και μην ξεχνάμε το οικιακό φλογοβόλο... Δε μπορεί, κάτι θα έχει πάρει το αυτί τους. 6. Όταν γίνουν πραγματικά φθηνότερα, το συζητάμε. Μέχρι τώρα είναι proof of concept. 7. Κρίνω με τη μπαταρία που έχω τώρα στο κινητό μου, η οποία έχει τα ίδια υλικά με αυτή που είναι μέσα στο Tesla. 8. "Τα στοιχεία μέχρι τώρα για τα tesla τουλάχιστον φαίνεται να δείχνουν ότι η μπαταρία αντέχει περισσότερο από το προσδόκιμο ζωής του αυτοκινήτου" Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις πόσο πομπώδεις είναι αυτές οι δηλώσεις. Είναι δυνατόν μια μπαταρία να αντέξει περισσότερο από τη διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου; Μόνο αν υποθέσουμε ότι και το αυτοκίνητο "πετιέται" μαζί με τη μπαταρία, ή ότι το αυτοκίνητο θα αλλαχτεί σε λιγότερο από μια δεκαετία. Δε νομίζω να αλλάζεις το αυτοκίνητό σου όπως αλλάζεις κινητό. Ούτε εσύ, ούτε το υπόλοιπο 95% του πληθυσμού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις