Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

LOL, μετά απο αυτό:

https://twitter.com/elonmusk/status/992388944774938626

em2.JPG.5276611f88c7cfead381ec7fb0a8b491.JPG

 

ο Elon Musk δίνει πόνο πάλι:

https://twitter.com/elonmusk/status/1014811835017584640

em.JPG.e502a34816e4e717b489861d402795f3.JPG

 

Πολλοί CEO έχουν στο παρελθόν κατηγορήσει τους short sellers για τις αποτυχίες τους, και ο Musk απ ότι φαίνεται ακολουθεί πιστά τα χνάρια τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Dick Fuld της Lehman Bros, ο οποίος επίσης δήλωνε ανοιχτά “I will hurt the shorts, and that is my goal” : https://www.fool.com/investing/general/2010/03/15/revealed-why-buffett-turned-lehman-down.aspx

Short-sellers did not cause Lehman's demise; the firm collapsed for a very simple reason -- it was insolvent. If Dick Fuld had recognized that Lehman's problems were self-inflicted (excessive leverage, headlong jump into real estate, etc.) instead of trying to find scapegoats, he would surely have been more proactive -- and more realistic -- in trying to find a solution.

 

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Γιατι λίγες ημέρες πρίν σε συνέντευξη που έδωσε, είχε αποκαλέσει τη Ford "νεκροτομείο"

https://www.wsj.com/articles/elon-musk-races-to-exit-teslas-production-hell-1530149814

“I’m feeling good about things,” he said. “I think there’s a good vibe—I think the energy is good; go to Ford, it looks like a morgue.”

Όταν ο ηγέτης σας έχει προσβάλει τους πάντες δημόσια (πχ fool cells και granny on a walker για την Toyota) μετά μήν θίγεστε όταν ανταπαντούν.

Η συγκεκριμένη αντιπαράθεση είναι η τελευταία σε μια σειρά που ξεκίνησε η Ford όμως εδώ και πολλούς μήνες (από τότε που η χρημ.αξία της Tesla είχε περάσει αυτή της Ford). Ένα παράδειγμα οι δηλώσεις της Fosd όταν ο Musk έστειλε το (προσωπικό του) roadster στο διάστημα στην δοκιμαστική πτήση του Falcon Heavy:

Jim Farley, Ford's head of global markets, mocked the stunt by saying Ford's upcoming battery-electric crossover "is going to be famous without having to shoot it up in space."

Και η Ford είναι ένα μόνο παράδειγμα. Αν βάλουμε σε μια λίστα τις απίστευτες επιθέσεις που έχει δεχτεί η Tesla από τις αυτ/νιες, τις ειρωνείες, κοροϊδίες (ψάξε μόνο τα post σου, νομίζω δεν έχεις αφήσει καμία επίθεση που να μην έχεις πανηγυρίσει!) + τις υπόγειες επιθέσεις από όλους τους παρατρεχάμενους τους ("ειδικό τύπο", mainstream media, και όσους άλλους ζουν παρασιτικά από την βιομηχανία αυτή) και λίγα τους έχει πει (παρά την σχετική επιπολαιότητα του Musk).

  • Like 1
Δημοσ.

καλα αυτα συμβαινουν συνεχεια σε αυτον τον χωρο...Τι να πρωτοπιασεις?Απο Android vs Apple? Microsoft?Samsung? Αμερικη vs Κινεζων? Παντου...Δεν νομιζω αφενως να θιγεται κανεις αφετερου να τα λαμβανει και σοαβαρα υποψη του...

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

1. Αρχικά, η "μεγάλη λίστα" αναμονής έχει δημιουργηθεί από την ανικανότητα της Tesla να φτάσει τους στόχους παραγωγής της, οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν σταθεροποιηθεί αλλά αυξάνονται και με πιο αργούς ρυθμούς από το αναμενόμενο. Υποτίθεται πως μέσα στο 2018, η παραγωγή θα είχε ξεπεράσει τις 5.000 μονάδες ανά βδομάδα, αλλά δεν είναι ούτε στα μισά.

Δεύτερον, σωστά οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες χτίζουν την παραγωγή τους για πολλές δεκαετίες. Έχουμε στοιχεία 100 χρόνων, από τα οποία μπορούμε να δούμε ότι και οι υπόλοιπες, ΔΕΝ είχαν εντυπωσιακούς ρυθμούς αύξησης στην παραγωγή τους;

2. Όχι δεν το έλεγα εγώ.

Η μεγάλη λίστα αναμονής έχει δημιουργηθεί (από το '16) επειδή ο κόσμος θέλει απεγνωσμένα το 3 και είναι διατεθειμένος να περιμένει ακόμα και χρόνια για να το αγοράσει. Γιαυτό και όπως βλέπεις οι ακυρώσεις και οι νέες κρατήσεις δεν μειώνονται αλλά σύμφωνα με πολλούς αυξάνονται, και θα αυξηθούν δραματικά τους επόμενους μήνες όταν τα 3 θα κυκλοφορούν σε αριθμούς και περισσότερος κόσμος θα έρχεται σε επαφή. Τα Tesla έχουν διθυραμβικές κριτικές από όσους τα έχουν δοκιμάσει, είναι κατά πολύ φτηνότερα σε συνολικό κόστος (διάρκεια ζωής) από τα αντίστοιχα συμβατικά, κυριαρχούν σε όλες τις κατηγορίες που ανταγωνίζονται,  έχουν το (κατά πολύ) μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποιημένων αγοραστών από όλους τους κατασκευαστές (2η ακολουθεί η Porsche), και ένα από τα καλύτερα brands που έχουν υπάρξει.

image.png.01aa131f63e08926b1e4a3b625ffcabe.png

image.png.5354b0e4f0c79ebd04bc5dbd7efc1d53.png

https://www.fleetcarma.com/miles-recoup-cost-electric-car/

According to a Consumer Reports survey, 91% of Tesla owners state they would "definitely" buy their cars again, the highest rating of any automaker. The next two closest automakers were Porsche at 84% and Audi at 77%. By comparison, Tim Cook stated on Apple's Dec-16 earnings call that iPhone had a 97% satisfaction rate.

http://www.businessinsider.com/gene-munster-tesla-is-the-next-apple-2017-5

14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

καλα αυτα συμβαινουν συνεχεια σε αυτον τον χωρο...Τι να πρωτοπιασεις?Απο Android vs Apple? Microsoft?Samsung? Αμερικη vs Κινεζων? Παντου...Δεν νομιζω αφενως να θιγεται κανεις αφετερου να τα λαμβανει και σοαβαρα υποψη του...

Όντως οι κοκορομαχίες στο twitter δεν είναι σοβαρές. Αλλά δεν μπορείς να αμφισβητήσεις ότι οι επιθέσεις από τα media είναι συνεχείς, ιδίως τους τελευταίους μήνες από την κυκλοφορία του 3 τα media που έχουν σκιστεί να βγάζουν και να ανακυκλώνουν hit pieces. Το μόνο που διαβάζεις είναι για την Tesla:

- είναι μια βδομάδα από την χρεοκοπία, είναι ponzi scheme, δεν θα μπορέσει ποτέ να κλιμακώσει την παραγωγή, δεν μπορεί να γίνει κερδοφόρα, το 3 δεν μπορεί να παραχθεί με κέρδος και είναι απάτη, το φορτηγό είναι απάτη (ξεκίνησε από daimler κ.α.), το roadster είναι απάτη (μέχρι από την Lamborghini που άρχισε να νιώθει την καυτή ανάσα του roadster στην πλάτη της), οι μπαταρίες είναι απάτη, οι στέγες με τα φβ της είναι απάτη, οι εργαζόμενοι της δουλεύουν σαν σκλάβοι σε επικίνδυνα εργοστάσια, τα αυτοκίνητά της είναι αναξιόπιστα χρέπια σκοτώστρες (που μολύνουν και παραπάνω), τα 3 είναι φτιαγμένα στο πόδι, το autopilot είναι σκοτώστρα, αναφλέγονται μόνα τους χωρίς λόγο, ο δολοφόνος Musk σκοτώνει αθώους για το κέρδος. Και εκατοντάδες άλλα που κυκλοφορούν κάθε εβδομάδα χωρίς καμία σοβαρή απόδειξη.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Η συγκεκριμένη αντιπαράθεση είναι η τελευταία σε μια σειρά που ξεκίνησε η Ford όμως εδώ και πολλούς μήνες (από τότε που η χρημ.αξία της Tesla είχε περάσει αυτή της Ford). Ένα παράδειγμα οι δηλώσεις της Fosd όταν ο Musk έστειλε το (προσωπικό του) roadster στο διάστημα στην δοκιμαστική πτήση του Falcon Heavy:

 

Έχεις όλη τη σειρά των αντιπαραθέσεων? Γιατι ο Musk δέν χάνει την ευκαιρία να παρουσιάσει τη Ford ώς παράδειγμα διεφθαρμένης και κακοδιαχειριζόμενης εταιρίας και σε συνεντεύξεις και investors calls, ή κάποια σβησμένα tweet οπου είχε γράψει ανακρίβειες σχετικά με τους CEO της.

Και όλη η πρεμούρα του Musk φαίνεται οτι ξεκίνησε απο όταν η Ford κατοχύρωσε πρώτη την ονομασία Model E και ο Musk αναγκάστηκε να αλλάξει το ονομα του αυτοκινήτου του σε Model 3.

 

4 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Και η Ford είναι ένα μόνο παράδειγμα. Αν βάλουμε σε μια λίστα τις απίστευτες επιθέσεις που έχει δεχτεί η Tesla από τις αυτ/νιες, τις ειρωνείες, κοροϊδίες (ψάξε μόνο τα post σου, νομίζω δεν έχεις αφήσει καμία επίθεση που να μην έχεις πανηγυρίσει!) + τις υπόγειες επιθέσεις από όλους τους παρατρεχάμενους τους ("ειδικό τύπο", mainstream media, και όσους άλλους ζουν παρασιτικά από την βιομηχανία αυτή) και λίγα τους έχει πει (παρά την σχετική επιπολαιότητα του Musk).

Ο Musk συνεχίζει να δίνει ρεσιτάλ αυτή τη στιγμή στο τουίτερ, κατηγορώντας δημοσιογράφους οτι πληρώνονται απο τους short sellers για να κακολογούν την Tesla.

Πάγια τακτική αποτυχημένων απατεώνων εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Τα ίδια έλεγαν στην υπεράσπιση τους οι διευθυντές της Enron το 2001, τα ίδια και η Lehman Brothers το 2008, τα ίδια και ο Ivar Kreuger το 1930.

Απο εδώ: https://books.google.gr/books?id=eu1GNbmrTNUC&pg=PA172&lpg=PA172#v=onepage&q&f=false

krueger.JPG.1735a06b46675d45e65abfdc386c082b.JPG

Οι ομοιότητες είναι εκπληκτικές. O Musk εκτός άλλων τις τελευταίες ημέρες αγοράζει και αυτός τις μετοχές του!

4 ώρες πριν, Omnigeek είπε

- είναι μια βδομάδα από την χρεοκοπία, είναι ponzi scheme, δεν θα μπορέσει ποτέ να κλιμακώσει την παραγωγή, δεν μπορεί να γίνει κερδοφόρα, το 3 δεν μπορεί να παραχθεί με κέρδος και είναι απάτη, το φορτηγό είναι απάτη (ξεκίνησε από daimler κ.α.), το roadster είναι απάτη (μέχρι από την Lamborghini που άρχισε να νιώθει την καυτή ανάσα του roadster στην πλάτη της), οι μπαταρίες είναι απάτη, οι στέγες με τα φβ της είναι απάτη, οι εργαζόμενοι της δουλεύουν σαν σκλάβοι σε επικίνδυνα εργοστάσια, τα αυτοκίνητά της είναι αναξιόπιστα χρέπια σκοτώστρες (που μολύνουν και παραπάνω), τα 3 είναι φτιαγμένα στο πόδι, το autopilot είναι σκοτώστρα, αναφλέγονται μόνα τους χωρίς λόγο, ο δολοφόνος Musk σκοτώνει αθώους για το κέρδος. Και εκατοντάδες άλλα που κυκλοφορούν κάθε εβδομάδα χωρίς καμία σοβαρή απόδειξη.

 

Ξέχασες το Full Self Driving που κάποιοι κακομοίρηδες προπληρώσανε $3000 και δέν θα πάρουν τίποτα.

Δημοσ.

Mayday, Mayday. Houston we lost bloomberg.

Ρε τον σατανά τον Μασκ, κατάφερε να πείσει και το bloomberg, ότι τα model 3 παράγονται πια με ρυθμό 5.000 την εβδομάδα.

Τον φαντάζομαι πάνω σε αναπαυτική καρέκλα, με μια αχώνευτη γάτα στα χέρια, να γελάει σατανικά.

 

bloomberg.jpg

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Άλλη μια απίστευτα σοβαρη πηγή μετα από εικονες στο twitter που ανεβαζαν οι "αντίπαλοι" σας κυριε Musk! εεε εννοω Droulas13

Ότι ας πουμε δεν μπορει να είναι ψεμα?Και ενας να σου ανεβασει μια εικονα αλλου περιοδικου/site που να λεει άλλη αληθεια...Αυτό που θελω να πω είναι ότι ο Musk που φανταζεσαι με την γατα κτλπ κτλπ το φανταζομαι εγω για σενα και καλα ότι μας πεταξες αυτό το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ διάγραμμα και τους αποστομοσες ολους...ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΥΓΑ θα πω και θα συνεχισω να κανω τον δικηγορο του διαβολου!

Δημοσ.

Δεν έβαλα διάγραμμα από το τουιτερ του babissougias.

Του bloomberg έβαλα, που είναι μέσα στα 10 παγκοσμίως εγκυρότερα οικονομικά site.

PS Λυπάμαι που χρειάζεται να σου εξηγήσω τον σαρκασμό περί σατανικού Μασκ. Αλλά βαριέμαι να το κάνω, άλλωστε έχει νόημα για αυτούς που το καταλάβανε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Omnigeek είπε

1. Η μεγάλη λίστα αναμονής έχει δημιουργηθεί (από το '16) επειδή ο κόσμος θέλει απεγνωσμένα το 3 και είναι διατεθειμένος να περιμένει ακόμα και χρόνια για να το αγοράσει. Γιαυτό και όπως βλέπεις οι ακυρώσεις και οι νέες κρατήσεις δεν μειώνονται αλλά σύμφωνα με πολλούς αυξάνονται, και θα αυξηθούν δραματικά τους επόμενους μήνες όταν τα 3 θα κυκλοφορούν σε αριθμούς και περισσότερος κόσμος θα έρχεται σε επαφή.

2. Τα Tesla έχουν διθυραμβικές κριτικές από όσους τα έχουν δοκιμάσει, είναι κατά πολύ φτηνότερα σε συνολικό κόστος (διάρκεια ζωής) από τα αντίστοιχα συμβατικά, κυριαρχούν σε όλες τις κατηγορίες που ανταγωνίζονται,  έχουν το (κατά πολύ) μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποιημένων αγοραστών από όλους τους κατασκευαστές (2η ακολουθεί η Porsche), και ένα από τα καλύτερα brands που έχουν υπάρξει.

1. Η λέξη "απενγωσμένα" δεν νομίζω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί εδώ. Όταν χρειάζεσαι πραγματικά ένα αυτοκίνητο, δεν μπορείς να περιμένεις επ'αόριστον μέχρι να σου παραδοθεί. 

Αυτοί που είναι σε αυτή τη λίστα, είναι άτομα που δε τους νοιάζει το χιλιάρικο που έχασαν εδώ και τόσα χρόνια και ήδη εξυπηρετούνται με άλλο όχημα. Και εδώ που τα λέμε 1.000$ είναι, so what; Για όποιον τον έχει ενθουσιάσει η ιδέα του ηλεκτρικού, για όποιον θέλει να δοκιμάσει autopilot και όλα τα γκατζετάκια που έρχονται με το αυτοκίνητο, για όποιον θέλει να κάνει το κέφι του κλπ, ναι τα 1.000 δολάρια είναι μικρό ποσό. Αλλά μη μου λές ότι το θέλει απεγνωσμένα ο κόσμος, όταν το ποσοστό κρατήσεων σε σχέση με τον πληθυσμό των ΗΠΑ είναι στο 0,1%.

2. Τα διαγράμματα που έβαλες είναι η μια όψη του νομίσματος, η οποία αφορά την πολυτελή κατηγορία οχημάτων.

Leaf-vs-Civic.png

Volt-vs-Golf.png

i3-vs-A3.jpg

Smart-ED-vs-ForTwo.png

Focus-Electric-vs-Focus.png

Και όπως βλέπουμε από τα υπόλοιπα γραφήματα (τα οποία βολικότατα παρέλειψες) στην πιο προσιτή κατηγορία τιμής, τα ηλεκτρικά τείνουν να εμφανίζουν τα οικονομικά οφέλη τους μετά το μέσον της ωφέλιμης ζωής τους, ήτοι αρκετά μετά τα 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. 

Απόσβεση δηλαδή μετά από 7-8 χρόνια..Οικονομία...

Επεξ/σία από Jimmy08
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Και όπως βλέπουμε από τα υπόλοιπα γραφήματα (τα οποία βολικότατα παρέλειψες) στην πιο προσιτή κατηγορία τιμής, τα ηλεκτρικά τείνουν να εμφανίζουν τα οικονομικά οφέλη τους μετά το μέσον της ωφέλιμης ζωής τους, ήτοι αρκετά μετά τα 60-70 χιλιάδες χιλιόμετρα. 

Ωστόσο γινεται...Ετσι και αλλιως αν μιλαμε για Ελλαδα ακομα και Ευρωπη δεν νομιζω πολλοι να πουλανε τα αυτοκίνητα τους πριν τα 100000χλμ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ωστόσο γινεται...Ετσι και αλλιως αν μιλαμε για Ελλαδα ακομα και Ευρωπη δεν νομιζω πολλοι να πουλανε τα αυτοκίνητα τους πριν τα 100000χλμ...

Γίνεται, αλλά πρέπει να περιμένεις αρκετά χρόνια και να κάνεις τα ανάλογα χιλιόμετρα για να δεις διαφορά υπερ του ηλεκτρικού.

Το άρθρο όμως δε διευκρινίζει το εξής: Το κόστος αλλαγής μπαταρίας συμπεριλαμβάνεται; Γιατί δε νομίζω στα 7 χρόνια η μπαταρία να έχει την ίδια απόδοση με τα πρώτα χρόνια. Επομένως προσθέτουμε άλλο ένα μεγάλο κόστος σε αυτό τον τομέα. Και κρίνοντας από τα γραφήματα, μάλλον δεν το υπολογίζει.

Δεν αμφισβητώ ότι είναι πιο φθηνό το ηλεκτρικό σε κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο. Αξίζει όμως η επένδυση παραπάνω χρημάτων σε αυτό, όταν τα οφέλη δεν προβλέπεται να γίνουν ορατά στο άμεσο μέλλον;

Επεξ/σία από Jimmy08
Δημοσ.

Οντως δεν φαινεται να το υπολογιζει...αλλα και παλι κερδος εχεις, μικρο η μεγαλο. Επισης οι τιμες αυτές είναι οι standar για τα ηλεκτρικα...Αν θελουν ολες οι εταιριες να το γυρισουν προς τα εκει με την ευλογια των κρατων θα πεσουν πολλες επιδοτήσεις θεωρω. Όπως με την αποσυρση πολύ παλιων αυτοκινητων λογω περιβάλλοντος...Αρα θα γλιτώνεις και από κει καποια χρηματα...Φυσικα αυτό είναι θεωρητικο και μη μετρησιμο. Ισως να μην γινει και ποτε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα οικονομία από το "καυσίμο" είναι σχετικό και απολύτως μαύρη περιοχή καθώς εξαρτάται κυρίως από τις φορολογικές βλέψεις των κρατών και από τον ενεργειακό σχεδιασμό. Όποιος χρησιμοποιεί αυτό σαν μελλοντικό πλεονέκτημα (και όχι απλά για το παρόν), είτε είναι απλά άσχετος σε θέματα διαχείρισης ενέργειας και κρατικών οικονομικών, είτε απλά θέλει να τα στολίσει με ανυπόστατες φαντασιώσεις. Η Τεσλα ακρίβυνε και σχεδόν διπλασίασε τις τιμές στα supercharger της σε μια νύχτα χωρίς καμιά ειδοποίηση (παράδειγμα για  τι μπορεί εύκολα να συμβεί). 

Αν βγάλεις του φόρους από την βενζίνη, είναι πιο φθηνή από το ηλεκτρικό. Τα ηλεκτρικά τώρα ουσιαστικά εκμεταλλεύονται την χαμηλή φορολογία στο ηλεκτρικό ρεύμα  και χαμηλότερο ΦΠΑ που έχει σε αρκετές χώρες ως αναγκαίο αγαθό, γιατί είναι τόσο λίγα που κανείς δεν ασχολείται ακόμα μαζί τους. Όταν αρχίσουν να δημιουργούν προβλήματα στα στρατηγικά αποθέματα του ηλεκτρισμού και θα χρειαστεί ενεργειακός σχεδιασμός,  + θα πρέπει να αναπληρώσουν τα μειωμένα έσοδα από την φορολογία στα καύσιμα, πολύ αμφιβάλλω ότι στο τέλος δεν θα έρθουν πολύ πιο ακριβά ή εάν θα συνεχίσουν να έχουν μηδέν τέλη κυκλοφορίας. 

Τα κράτη δεν θα αφήσουν ποτέ ανεκμετάλλευτη μια πηγή εισόδων, ακριβώς όπως κάνουν σήμερα με τα καύσιμα. 

57 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ωστόσο γινεται...Ετσι και αλλιως αν μιλαμε για Ελλαδα ακομα και Ευρωπη δεν νομιζω πολλοι να πουλανε τα αυτοκίνητα τους πριν τα 100000χλμ...

Υπάρχει κάτι ποιο σημαντικό που πάντα αφήνουν ασχολίαστο αυτά τα γραφήματα, και είναι το κόστος αγοράς. Σε μια φθηνή κατηγορία, ακόμα και οι 3000-5000 είναι μεγάλο σκαλοπάτι για να ξεπεράσει κάποιος κατά την αγορά του οχήματος, που δεν ξεπερνιέται με την λογική σε 5-8 χρόνια ή κάποτε θα τα εξοικονομήσεις. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οντως δεν φαινεται να το υπολογιζει...αλλα και παλι κερδος εχεις, μικρο η μεγαλο. Επισης οι τιμες αυτές είναι οι standar για τα ηλεκτρικα...Αν θελουν ολες οι εταιριες να το γυρισουν προς τα εκει με την ευλογια των κρατων θα πεσουν πολλες επιδοτήσεις θεωρω. Όπως με την αποσυρση πολύ παλιων αυτοκινητων λογω περιβάλλοντος...Αρα θα γλιτώνεις και από κει καποια χρηματα...Φυσικα αυτό είναι θεωρητικο και μη μετρησιμο. Ισως να μην γινει και ποτε.

Αυτό που κρατάμε από τα παραπάνω διαγράμματα, δεν πρέπει να είναι οι ξεροί αριθμοί. Το ηλεκτρικό smart ή το ηλεκτρικό golf δε θα αρχίσουν να αποδίδουν την επένδυση τους σε όλους όσους τα αγοράσουν στα 68.342 χιλιόμετρα ούτε στα 72.987 χιλιόμετρα ακριβώς. 

Αυτό που κρατάμε είναι ότι ναι μεν τα ηλεκτρικά είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα με ΜΕΚ στην πολυτελή κατηγορία, αλλά στα πιο προσιτά μοντέλα (που ενδιαφέρει και την πλειοψηφία των αγοραστών) το οικονομικό όφελος εντοπίζεται σε βάθος σχεδόν δεκαετίας. Και είναι στο χέρι του καθενός να αποφασίσει αν αξίζει να δώσει το κάτι παραπάνω για αυτά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...