Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Και τα απόλυτα νούμερα δεν είναι πια αμελητέα.

Με την μετριοπαθή παραδοχή ότι του χρόνου θα πουλήσει κατά μέσο όρο 8000 model 3 την εβδομάδα, θα ξεπεράσει στα έσοδα, μέσα σε 8 χρόνια από τότε που έβγαλε το πρώτο της αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, την mazda που κουβαλάει 100 χρόνια ιστορίας.

Δεν ξέρω πως κατέληξες σε αυτό το νούμερο, το οποίο κουβαλάει μαζί του ΠΟΛΥ αισιόδοξες παραδοχές για 8.000 πωλήσεις τη βδομάδα, αλλά χάριν συζήτησης ας το δεχτούμε.

Η Tesla αυτή τη στιγμή από πωλήσεις οχημάτων έχει έσοδα 2,4 δις $ και συνολικά έσοδα 3,3 δις $. Πως μέσα σε ένα χρόνο θα ξεπεράσει τη Mazda των 31,4 δις $, πραγματικά θέλω να μου το εξηγήσεις.

Επεξ/σία από Jimmy08
  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Η μια μεριά βλέπει την παραπάνω φώτο και βγάζει αρνητικά συμπεράσματα από εικασίες (πχ η δική μου εικασία είναι, ότι μόνο όσοι φοράνε μαύρες μπλούζες συναρμολογούν τα αυτοκίνητα, ενώ οι λοιποί έχουν επιβοηθητικό ρόλο, πχ μεταφέρουν εργαλεία ή επιβλέπουν)

Η άλλη μεριά βλέπει το συγκλονιστικό του θέματος, ότι δηλαδή αυτό το μέρος, που δείχνει πλήρως λειτουργικό και εντός του συναρμολογούνται 1000 αυτοκίνητα εβδομαδιαίως, πριν από ακριβώς 6 εβδομάδες ήταν σκέτο πάρκινγκ!

Η φωτογραφία δείχνει τα εξής:

1) Καθόλου αυτοματισμός, η γραμμή είναι 100% χειροκίνητη

2) Δέν υπάρχει αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης των ανταλλακτικών. Τα παίρνουν απο τις στοίβες χαρτόκουτων

3) Πάρα πολύς κόσμος. Δείτε βίντεο στο Youtube απο κανονικές γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων, δέν έχουν ούτε το 1/3 του κόσμου.

4) Επικρατεί ένα χαος γενικότερα, χαρτόκουτα παντού, ενώ στο βάθος αριστερά φαίνεται περονοφόρο που κινείται ανάμεσα στους εργαζόμενους.

 

Αυτή η γραμμή παράγει αυτοκίνητα στο 1/5 της ταχύτητας μίας κανονικής γραμμής, με 5 φορές μεγαλύτερο κόστος και μεγάλο κίνδυνο για τους εργαζόμενους.

Είναι πολύ ελκυστική η αφήγηση του disruptor, οπου έρχεται ένας νέος με φρέσκες ιδέες και ανατρέπει την κατεστημένη βιομηχανία η οποία είναι κολλημένη στις μεθόδους του παρελθόντος.

Αυτό ίσως λειτουργεί σε κάποιους τομείς, αλλά αυτή τη στιγμή η Tesla είναι η ζωντανή απόδειξη οτι τομείς όπως η αυτοκινητοβιομηχανία δέν σηκώνουν disruption και άλλους τέτοιου είδους πειραματισμούς.

 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Πως μέσα σε ένα χρόνο θα ξεπεράσει τη Mazda των 31,4 δις $, πραγματικά θέλω να μου το εξηγήσεις.

Το τρίτο τρίμηνο του 2017 (όταν ακόμα οι πωλήσεις του model 3 ήταν μηδαμινές), η tesla είχε πωλήσεις 3 δις, άρα στο 12μηνο έχουμε 12 δις.

Το πρώτο τρίμηνο του 18 και το πρώτο τρίμηνο του 17, η tesla είχε έσοδα από ενέργεια, σερβις και λοιπά 673 εκ και 405 εκ αντίστοιχα, ήτοι 270 εκ παραπάνω, ήτοι αύξηση περίπου 1 δις τον χρόνο. Άρα και με σταθερές πωλήσεις των model s/x, η tesla μέσα σε δύο χρόνια θα παρουσίαζε, μόνο από τις λοιπές πωλήσεις, τουλάχιστον 2 δις παραπάνω σε σχέση με το 2017. Άρα το 2019, εντελώς συντηρητικά (γιατί με το giga1 να αναπτύσσεται αλματωδώς, οι πωλήσεις των μπαταριών θα αναπτύσσονται αντιστοίχως) χωρίς να υπολογίζουμε τις πωλήσεις του model 3 θα έχει έσοδα 12 + 2 = 14 δις.

Πάμε στα model 3:

8.000 Χ 52 Χ 45.000 = 18,7 δις. (βάζω μέσο όρο τα 45.000 δολάρια γιατί οι μισοί θέλουν την μεγάλη μπαταρία, και οι άλλοι μισοί θέλουν τετρακίνηση, αυτόνομη οδήγηση και το πλούσιο πακέτο)

Άρα 18,7 + 14 μας κάνουν 32,7 δις.

 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το τρίτο τρίμηνο του 2017 (όταν ακόμα οι πωλήσεις του model 3 ήταν μηδαμινές), η tesla είχε πωλήσεις 3 δις, άρα στο 12μηνο έχουμε 12 δις.

Το πρώτο τρίμηνο του 18 και το πρώτο τρίμηνο του 17, η tesla είχε έσοδα από ενέργεια, σερβις και λοιπά 673 εκ και 405 εκ αντίστοιχα, ήτοι 270 εκ παραπάνω, ήτοι αύξηση περίπου 1 δις τον χρόνο. Άρα και με σταθερές πωλήσεις των model s/x, η tesla μέσα σε δύο χρόνια θα παρουσίαζε, μόνο από τις λοιπές πωλήσεις, τουλάχιστον 2 δις παραπάνω σε σχέση με το 2017. Άρα το 2019, εντελώς συντηρητικά (γιατί με το giga1 να αναπτύσσεται αλματωδώς, οι πωλήσεις των μπαταριών θα αναπτύσσονται αντιστοίχως) χωρίς να υπολογίζουμε τις πωλήσεις του model 3 θα έχει έσοδα 12 + 2 = 14 δις.

Πάμε στα model 3:

8.000 Χ 52 Χ 45.000 = 18,7 δις. (βάζω μέσο όρο τα 45.000 δολάρια γιατί οι μισοί θέλουν την μεγάλη μπαταρία, και οι άλλοι μισοί θέλουν τετρακίνηση, αυτόνομη οδήγηση και το πλούσιο πακέτο)

Άρα 18,7 + 14 μας κάνουν 32,7 δις.

Ναι αλλά κάνεις πολύ αισιόδοξες υποθέσεις για να φτάσεις σε αυτό το νούμερο:

1) Ότι θα πουλάει 8.000 αυτοκίνητα τη βδομάδα (που ακόμα δεν έχει ξεπεράσει σταθερά ούτε τα μισά)

2) Ότι τα αντίστοιχα έσοδα της Mazda δε θα μεταβληθούν (είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω)

 

Εγώ απλά λέω να περιμένουμε να το δούμε στην πράξη..

  • Like 2
Δημοσ.

Tesla eliminates test in Model 3 production claiming redundancy, report claims it’s ‘critical’

Η Tesla απαντά στο άρθρο του Business Insider λέγοντας οτι κατάργησε το roll and brake test ως πλεονάζον, καθώς όλα τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται στην πίστα του εργοστασίου πρίν παραδοθούν.

Μπορεί όμως η δοκιμή στην πίστα να αντικαταστήσει το συγκεκριμένο τέστ? Μάλλον όχι. Το συγκεκριμένο τέστ είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και απ ότι φαίνεται βοηθά στο στρώσιμο των φρένων, ενώ ελέγχει μεταξύ άλλων τη δύναμη πέδησης σε κάθε τροχό ξεχωριστά και την καλή λειτουργία των αισθητήρων (ABS, ESP). Το παρακάτω thread δίνει κάποιες επιπλέον πληροφορίες:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτοί οι έλεγχοι πολύ απλά δέν μπορούν να γίνουν στην πίστα απο τον οδηγό. Οπότε είναι ξεκάθαρα corner cutting για την επιτάχυνση της παραγωγής χωρίς να τους νοιάζει η ασφάλεια των επιβατών.

Ενδιαφέρον έχει και αυτό το πρόσφατο topic απο το Tesla Motors Club

I thought we had antilock brakes

abs.JPG.334d8e6e61c9aac939b0f381147d6f87.JPG

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

18440 παρέδωσε αυτό το τρίμηνο. Λιγότερα από 1550 την εβδομάδα. Ούτε 8000, ούτε τα μισά, ούτε τα μισά του μισού. 

και η ζήτηση πέφτει. Είχε 12 000 ακυρώσεις περισσότερες από τις νέες παραγγελίες. Ξεκίνησε το τρίμηνο με 450 000 κρατήσεις, παρέδωσε 18440 και το τέλειωσε με 420 000 κρατήσεις. σύμφωνα  με τις ανακοινώσεις τις Tesla. Και να δούμε που θα πάει το νούμερο τώρα που τους ανάγκασε όλους να πληρώσουν 2500 χωρίς δυνατότητα refund. 

Πρέπει να αλλάξουν πάααααααραααα πολλά πράγματα για να φτάσει αυτά τα νούμερα παραδώσεων

12 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Ενδιαφέρον έχει και αυτό το πρόσφατο topic απο το Tesla Motors Club

I thought we had antilock brakes

Θα τα φτιάξουν με ένα OTA update. Πως κάνεις έτσι για ένα σπάνιο bug.

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Τι λε ρε παιδάκι μου, έχει μόνο 420.000 κρατήσεις, οι οποίες στα φουλ της παραγωγής (10.000) φτάνουν για 42 εβδομάδες, δηλαδή για περίπου 10 μήνες.

Φοβερά πράγματα.

Δηλαδή, όταν παρήγγειλα από την ford το fiesta το 2015 και μου το φέρανε σε 3 μήνες από το εργοστάσιο, να φανταστώ είχε μεγάλο θέμα η ford για να με εξυπηρέτησε τόσο γρήγορα.

Η πλάκα είναι ότι πριν από ένα μήνα μας τα είχαν κάνει ζέπελιν γιατί οι ακυρώσεις λέει είχαν φτάσει στο 23% και τώρα θεωρούμε μεγάλο θέμα, ότι έπεσαν 12.000, δηλαδή 2,66%.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Και να δούμε που θα πάει το νούμερο τώρα που τους ανάγκασε όλους να πληρώσουν 2500 χωρίς δυνατότητα refund.

Τα 2500 δολάρια δεν τα δίνουν από τώρα και οι 420000 χιλιάδες, αλλά μόνο όσοι καλούνται να οριστικοποιήσουν την παραγγελία για να παραλάβουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες το αυτοκίνητο. Δεν είναι καινούριο φρούτο αυτό, από την αρχή έτσι ίσχυε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήταν 12000 περισσότερες ακυρώσεις από τις νέες παραγγελίες. Όχι 12000 ακυρώσεις. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Και τι θα γίνει μετά τους 10 μήνες, ένα εργοστάσιο που κατασκευάστηκε να παράγει 10000 την εβδομάδα όταν θα έχουν παραδοθεί όλες οι παραγγελίες? Και δεν μιλάμε μετά από 3-4 χρόνια πού ίσως έχει νέο μοντέλο να κατασκευάσει, αλλά σε μήνες. 

H ford έχει αρκετά εργοστάσια ανά το παγκόσμιο που παράγουν αρκετά μοντέλα για όλο τον κόσμο και γνωρίζουν τις αναμενόμενες πωλήσεις και την ικανότητα τους να παράγουν και πράττουν ανάλογα. Ξέρει πως πρέπει να παραδώσει το fiesta στους 3-4 μήνες και να το κάνει και με κέρδος, αλλιώς ο πελάτης θα πάει αλλού. Δεν θα περιμένει ενάμιση χρόνο. Η Tesla προς το παρών δεν γνωρίζει τίποτα από τα δυο. Ούτε τη σταθερή ζήτηση, ούτε την ικανότητα σταθερής παραγωγής. 

 

Οι πηγές λένε ότι το email για τις $2500 στάλθηκε/θα σταλεί σε όλους στην Β. Αμερική και όχι με την σειρά όπως γινόταν πριν. Εάν είναι αναγκαστικό να τις πληρώσει κάποιος για να μην χάσει την κράτηση ή την σειρά του δεν είναι ξεκάθαρο (εάν πχ θέλει το φθηνό που θα ρθει μετά από 6+ μήνες), αλλά αυτό που φαίνεται είναι ότι πλέον δυσκολεύεται να βρει παραγγελίες για τα ακριβά μοντέλα, και ειδικά το perfomance edition οπότε τους ρωτά όλους πλέον. Γι αυτό και κρίθηκε αρνητικά από τους αναλυτές. Αλλιώς θα συνέχιζε να κάνει αυτό που έκανε μέχρι τώρα. Σειρά προτεραιότητας αφού η ζήτηση είναι τοοοσοοο μεγάλη. 

Αναφορά σε κείμενο

Tesla is sending out e-mails to all Model 3 reservation holders in North America this week informing them that their electric sedans are ready to order and asking for an additional $2,500 to fulfill their orders.

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Τα 2500 δολάρια δεν τα δίνουν από τώρα και οι 420000 χιλιάδες, αλλά μόνο όσοι καλούνται να οριστικοποιήσουν την παραγγελία για να παραλάβουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες το αυτοκίνητο. Δεν είναι καινούριο φρούτο αυτό, από την αρχή έτσι ίσχυε.

Δεν είναι έτσι. Η κράτηση ήταν 1000 δολάρια και τα υπολοιπα στην παραλαβή.

Τα νεα 2500 εχουν τριπλό σκοπό, πρώτον να ξεκαθαρίσει ποιοι δεν αλλαξαν γνώμη, δευτερον να "εκβιάσει" λίγο την κατάσταση (για αυτό και ζητήθηκε αυτή τη χρονική στιγμή) και τρίτον και κυριοτερο cash flow που χρειάζεται η εταιρεία. Το κερασάκι χωρίς ημερομηνία παράδοσης

Οσον αφορά τις κρατήσεις, διαβάζω συνεχώς οτι οι ακυρώσεις είχαν φτάσει +20% αλλά τον ακριβή αριθμό κρατήσεων-ακυρωσεων τον ξέρει μονο η tesla και εννοείται το κρατά μυστικό. Τώρα μετα το υποχρεωτικό +2500 χωρίς χρόνο παραδοσης βλέπω το νουμερο να αυξάνεται. Με τον δικό μου τρόπο σκέψης, σιγά μην ψώνιζα τώρα. Κάτι που για μενα παραγεται (ΑΝ παραγεται) υπο πίεση, καρασιγουρα θα εχει κουσουρια. Δε γουσταρω να ειμαι beta tester και ειδικά αν σκάω ενα τονο λεφτα.

Οταν έγιναν οι κρατήσεις, έλεγαν οτι το αμαξι θα εκανε 35Κ, συν οτι θα είχαν 7500 tax refund, δηλαδή 27500 τελική. Τώρα που η τιμή του είναι κάπου στα 57Κ και με σοβαρό ενδεχόμενο να μην γίνει tax refund (χρόνος παραδοσης). Τοτε το 1000αρικο έμοιαζε μικρό ρισκο μπροστά στο όφελος, αλλά τώρα τα 57Κ (ή και παραπάνω) σίγουρα θα δράσει ανασταλτικά.

Προχτές διάβασα οτι στο αμερικάνικο κοινοβουλιο, εξετάζουν νεο νομο που θα επιτρέπει το tax refund με πολύ λιγοτερους περιορισμους (σε σχέση με πριν). Αν αυτό περάσει, θα ειναι οφελος για τον tesla.

Δημοσ.

Ξανά.

Η τέσλα κάθε λίγο στέλνει κατά ομάδες προσκλήσεις σε αυτούς που προηγούνται στη σειρά των κρατήσεων για να προχωρήσουν στην παραγγελία. Όποιος πχ θέλει την μικρή μπαταρία, απλώς δεν προχωρά και δηλώνει ότι θα περιμένει να παραγγείλει, όταν θα είναι διαθέσιμη η μικρή μπαταρία.

Τα 2500 δεν αφορούν το σύνολο των προ-κρατήσεων αλλά μόνο αυτούς που προχωρούν στην οριστική παραγγελία του αυτοκινήτου. Δηλαδή αυτούς που μπαίνουν στην τελική ευθεία.

Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ:

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/additional-2500-deposit.121185/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Καμία άλλη δεν έχει επιδείξει κάτι παρόμοιο, γιατί δεν ασχολούνται με peanuts.

Το ποσοστό αν το δεις από μόνο του είναι εντυπωσιακό, αλλά όταν δεις και τα απόλυτα νούμερα τότε καταλαβαίνεις ότι δεν λέει τίποτα.

Οι υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου, παράγουν 5000 οχήματα μέσα σε μια μέρα πραγματικά, όχι μέσω twitter...

Η ζήτηση από ότι είδες παραπάνω, μάλλον έχει μειωθεί. Την αύξηση που την βλέπεις δεν ξέρω.

Μα δεν βλέπεις ότι και η Moody's είναι στο κόλπο μαζί με haters, short sellers, big oil κλπ για να καταστρέψουν την Tesla;;

Την καταστρέφουν εκ των έσω για να τη βγάλουν στο σφυρί...

Σωστά, ποια εταιρία θέλει να αναπτύσσεται με τρελούς ρυθμούς και να την επικρίνουν για τις τεράστιες λίστες αναμονής.

Επίσης σωστές και οι συγκρίσεις παραγωγής με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που χτίζουν την παραγωγή τους για κανά αιώνα.

Άραγε αφού δεν απειλούνται από την "αστεία" παραγωγή της Tesla γιατί τόσες επιθετικές (φοβισμένες κατ'εμέ) δηλώσεις από όλους τους μεγάλους; Η 115χρονη Ford  για παράδειγμα, με τα 90 εργοστάσια και τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους (σήμερα, αφού έκλεισε καμιά 20), τι ανάγκη έχει να βγαίνει στο twitter και να καυχιέται για το πόσα αυτοκίνητα παράγει σε μια μέρα; Οι μεγάλοι Γερμανοί γιατί να επιτίθενται από την μια στην Tesla και τα ηλεκτρικά γενικά και από την άλλη να δηλώνουν ότι τρέχουν να προλάβουν την επανάσταση της ηλεκτροκίνησης (έχω βάλει αρκετά άρθρα νωρίτερα αν ενδιαφέρεσαι να διαβάσεις και βαριέσαι να ψάχνεις το internet). Μήπως άραγε (κατά την γνώμη μου τουλάχιστον) δεν είναι τόσο ανόητες να μην καταλαβαίνουν ότι τα disruptions δεν γίνονται από γιγαντιαίες εταιρίες (και αλλεργικούς στην αλλαγή και την καινοτομία λογιστάκους και κοινωνιοπαθείς κερδολάγνους) αλλά από νέες καινοτόμες δυναμικές εταιρίες που εμφανίζονται από το πουθενά σπάνε το ταβάνι και μέχρι να τις πάρουν σοβαρά τις έχουν υποκαταστήσει.

Για την ζήτηση, εσύ δεν έλεγες ότι είχε 25% ακυρώσεις στις 450000 του Q1; Άρα 450000- 112500=337500. Αν στο τελευταίο τρίμηνο παρέδωσε ~20000 και έχει ακόμα 420000 κρατήσεις δεν μας κάνει αύξηση;

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Η 115χρονη Ford  για παράδειγμα, με τα 90 εργοστάσια και τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους (σήμερα, αφού έκλεισε καμιά 20), τι ανάγκη έχει να βγαίνει στο twitter και να καυχιέται για το πόσα αυτοκίνητα παράγει σε μια μέρα;

Γιατι λίγες ημέρες πρίν σε συνέντευξη που έδωσε, είχε αποκαλέσει τη Ford "νεκροτομείο"

https://www.wsj.com/articles/elon-musk-races-to-exit-teslas-production-hell-1530149814

“I’m feeling good about things,” he said. “I think there’s a good vibe—I think the energy is good; go to Ford, it looks like a morgue.”

 

Όταν ο ηγέτης σας έχει προσβάλει τους πάντες δημόσια (πχ fool cells και granny on a walker για την Toyota) μετά μήν θίγεστε όταν ανταπαντούν.

 

Δημοσ.

Το θέμα είναι ακομα χειρότερο. Δεν ανταπαντουν μόνο με στυλ "Γελά καλύτερα ο τελευταίος" αλλά τους δουλευουν στα μουτρα, τους τρολάρουν.

Το μονο που ΕΙΧΑΝ να φοβουνται οι "αλλες κακές εταιρίες" ήταν μήπως ο "πρωτοπόρος τιτανομέγιστος" θα καλοέπιανε πρώτος την αγορά των EV και μετά θα ζορίζονταν οι άλλοι να πάρουν μερίδιο της αγοράς. Με αυτά όμως που γίνονται ... χαλάρα να βγάλουμε κάτι καλο, ποιοτικό, φθηνό και με μπολικα ποιοτικά tests.

ΕΚΦΡΑΖΩ προσωπική γνώμη : Οταν αρχίσουν να γίνονται χιονοστιβάδα τα προβλήματα (τεχνικά, πρακτικά, οικονομικά, κλπ) η πλειοψηφία των τεσλάδων θα τα πουλάνε όσο όσο για να πάρουν EV απο αλλες εταιρίες ή βενζίνη/πετρέλαιο. Τα tesla θα ειναι σαν παιχνίδι που όλοι θα θέλουν να το οδηγήσουν για την εμπειρία (ακόμα κι εγω) αλλά οχι να το εχουν σαν μονιμο.

Με αυτά που διαβάζω για την παραγωγή των τελευταίων εβδομάδων, αν ήμουν στη λίστα να παραλάβω ενα απο αυτά τα 5000 οχήματα, θα τους έλεγα να παραχωρήσω τη θέση μου σε αλλον και να παραλάβω ΑΛΛΟ μετα απο 6 μήνες. Καλύτερα να μου έστελναν τα κομμάτια σπιτι και να το δέσω μόνος μου (στυλ ΙΚΕΑ), παρά με αυτα που διαβάζω για μειωμένα τεστ, λιγοτερες κολλήσεις, ταχύτητα συναρμολόγησης, κλπ

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Omnigeek είπε

1. Σωστά, ποια εταιρία θέλει να αναπτύσσεται με τρελούς ρυθμούς και να την επικρίνουν για τις τεράστιες λίστες αναμονής.

Επίσης σωστές και οι συγκρίσεις παραγωγής με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που χτίζουν την παραγωγή τους για κανά αιώνα.

 

2. Για την ζήτηση, εσύ δεν έλεγες ότι είχε 25% ακυρώσεις στις 450000 του Q1; Άρα 450000- 112500=337500. Αν στο τελευταίο τρίμηνο παρέδωσε ~20000 και έχει ακόμα 420000 κρατήσεις δεν μας κάνει αύξηση;

1. Αρχικά, η "μεγάλη λίστα" αναμονής έχει δημιουργηθεί από την ανικανότητα της Tesla να φτάσει τους στόχους παραγωγής της, οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν σταθεροποιηθεί αλλά αυξάνονται και με πιο αργούς ρυθμούς από το αναμενόμενο. Υποτίθεται πως μέσα στο 2018, η παραγωγή θα είχε ξεπεράσει τις 5.000 μονάδες ανά βδομάδα, αλλά δεν είναι ούτε στα μισά.

Δεύτερον, σωστά οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες χτίζουν την παραγωγή τους για πολλές δεκαετίες. Έχουμε στοιχεία 100 χρόνων, από τα οποία μπορούμε να δούμε ότι και οι υπόλοιπες, ΔΕΝ είχαν εντυπωσιακούς ρυθμούς αύξησης στην παραγωγή τους;

2. Όχι δεν το έλεγα εγώ.

 

Δημοσ.

Κάτι λέγαμε για ανασφαλείς συνθήκες:

Tesla Facing New Investigation From California Regulators, As It Builds Cars In A Tent

California’s Division of Occupational Safety and Health has opened a new investigation into Tesla, after receiving a complaint from one of the automaker’s employees at its assembly plant in Fremont, California, a spokesperson confirmed. It’s not immediately clear what the complaint entailed.

[...]

The timing of the new complaint is notable. It came just days after CEO Elon Musk proudly touted the launch of a new production line in a giant tent. Tesla said this week that the line accounted for 20 percent of the 5,000 Model 3s produced during the final week of June

 

Οι διαρροές, whistleblowers και καταγγελίες φαίνεται να είναι όλο και πιο συχνό φαινόμενο στην Tesla, και μάλλον δέν είναι τυχαίο. Ένα ενδιαφέρον άρθρο που κάνει παραλληλισμούς με μια άλλη τεράστια απάτη, τη Theranos: Tesla Is The New Theranos (With A Curious Hitler Twist)

The key lesson from Theranos for determining when a fraud will implode is that there are always idiots willing to put fresh money into a well marketed fraud—so you need a catalyst for when the funding dries up.

The other salient fact was that most senior employees actually knew that something wasn’t quite right, but feared losing their jobs or getting sued if they did anything about it. Therefore, employee turnover was off the charts but no one was willing to risk their career by saying anything publicly. However, when Theranos started risking customers’ lives, the secret got out pretty fast. This is because most people are inherently ethical—especially when they know that their employer is doing something immoral, like releasing flawed lab results to sick patients. Eventually, some employees felt compelled to become whistle-blowers and started to reach out to journalists and regulators. This started a cascading event.

 

 

[...]

We’ve already seen the mass exodus of senior Tesla executives. When they say they “want to spend time with their family,” it really means they “want to spend less time in prison.” Next, we have the first whistle-blowers—there will be MANY more. Currently there are at least 3 different ones feeding information to journalists. Using past frauds as a guide, once we get to this point of the media cycle, the fraud usually unravels pretty fast

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...