Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Καλα τωρα δεν θα κρινουμε και μια εταιρια απο την μετοχη της...Ειδικα αυτες τις μερες...Που μετοχες πεφτουν και ανεβαινουν απο ενα tweet 

Συμφωνώ ότι δεν θα κρίνεις μια εταιρεία από την μετοχή της, και ειδικά την Tesla που είναι μια εδώ και μια εκεί ανάλογα με τα tweets του Musk, αλλά οφείλεις τουλάχιστο να αναρωτηθείς, εάν όλες οι δικαιολογίες που βρίσκεις έχουν πραγματικό νόημα όταν σε δυο μέρες πέφτει 15% μετά από τις σημαντικότερες ανακοινώσεις του τελευταίου χρόνου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην πιάνεσαι από τις λέξεις. Τι θες; Να παραδεχτώ ότι δεν ακριβολόγησα; Οκ, δεν ακριβολόγησα.

Όταν έγραψα ότι βρισκόταν στις 3.000 με 3.500, εννοούσα ότι αν επ' αόριστον δεν σταμάταγαν την παραγωγή για να κάνουν την παραμικρή βελτίωση, στο τέλος κάθε εβδομάδας θα είχαν παράξει 3.000 με 3.500 χιλιάδες. Αντ' αυτού σταμάταγαν την παραγωγή κάθε λίγο και λιγάκι για να βελτιώνουν, ότι θεωρούσαν ότι θα τους έδινε μεγαλύτερα νούμερα σε βάθος χρόνου.

Δεν είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό αυτό. Δεν είναι θέμα ανικανότητας. Δεν κολλάει το "τι να το κάνω αν μου λέει ότι έχει δυνατότητα να παράξει 3500 και τελικά παράγει 2000".

Η δυνατότητα παραγωγής, όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον αναφέρεται στις εγκαταστάσεις περισσότερο και λιγότερο στο προσωπικό. Μπορεί πχ στην παρούσα φάση να της λείπουν 500 άτομα για να μπορεί να λειτουργούν σωστά (με όλων των ειδών τις άδειες) οι βάρδιες και για αυτό να χρειάστηκε να δανειστεί για λίγες μέρες προσωπικό από τα model s/x. Αυτό δεν μου λέει κάτι. Διορθώνεται με προσλήψεις στον επόμενο βήμα. Ήδη απέλυσε (νομίζω) 4.000 άτομα σε τομείς που δεν της ήταν χρήσιμοι και έχει περιθώριο να προσλάβει άλλους τόσους σε τομείς που χρειάζεται και μισθολογικά να είναι στο ίδιο επίπεδο με δύο μήνες πριν.

Εντωμεταξύ όλη αυτή η συζήτηση μικρή σημασία έχει, στο επόμενο τρίμηνο θα έχουν λυθεί σχεδόν όλες οι απορίες.

Αν έχει καταφέρει να παράξει από 55.000-60.000 και πάνω (με παραπλήσιες πωλήσεις) θα έχει δίκιο η μια πλευρά, ενώ σε διαφορετική περίπτωση η άλλη πλευρά.

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.

E. Οι λέξεις έχουν σημασία. Άλλο η μέγιστη ικανότητα παραγωγής ενός εργοστασίου, άλλο η σταθερή ικανότητα παραγωγής, άλλο η πραγματική παραγωγή και άλλο τα παραδοθέντα αυτοκίνητα στους αγοραστές. Το τέταρτο είναι αυτό που έχει σημασία καθώς αυτό φέρνει τα έσοδα. Το πρώτο σημαίνει τα ελάχιστα ή και τίποτα. O Musk μιλούσε  για παραγωγή, ότι και αν εννοούσε, οι αναλυτές θέλουν σταθερή παραγωγή και κέρδη. 

Όταν απολύείς το 9% των υπαλλήλων σου, αρκετές χιλιάδες άτομα, και ταυτόχρονα μεταφέρεις άτομα από τις μόνες γραμμές παραγωγής που σου φέρνουν κέρδος, αυτό συνήθως δείχνει μια δυσκολία στο να επαναπροσλάβεις άλλα άτομα σε 15-20 μέρες. Ο λόγος των απολύσεων και η ευκολία ή η οικονομική δυνατότητα να πάρεις νέους σίγουρα δεν το ξέρουμε εμείς. Αρκετοί πάντως πιστεύουν ότι το έκανε για να μειώσει τα έξοδα, και να φανεί οικονομικά καλύτερο το επόμενο τρίμηνο.  

Συμφωνούμε ότι στο άλλο τρίμηνο θα λυθούν αρκετές απορίες, φτάνει βέβαια να μην υπάρχουν νέες δικαιολογίες που θα παραπέμπουν την λύση στο μεθεπόμενο τρίμηνο. Ίσως αρκετές να λυθούν και κατά την ανακοίνωση των οικονομιών αποτελεσμάτων αυτού του τριμήνου.

Αυτό που έχει σημασία τώρα, είναι ότι οι οικονομικές τις δυνατότητες μειώνονται με τον μήνα οπότε η κολοκυθιά δεν μπορεί να συνεχιστεί για αρκετό καιρό είτε το θέλει είτε όχι, είτε το θέλουν οι fun της είτε οι haters. Έφτασε στο σημείο που αναγκαστικά πρέπει να πετύχει το επόμενο τρίμηνο αν θέλει να συνεχίσει να υπάρχει. Θέλει κέρδος έστω και μικρό.  Ούτε ικανότητα παραγωγής, ούτε Α ή Β αριθμό gated αυτοκινήτων, ούτε Γ αριθμό παραδοθέντων αυτοκινήτων, ούτε Δ έσοδα, αλλά καθαρό πεντακάθαρο κέρδος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Εντωμεταξύ όλη αυτή η συζήτηση μικρή σημασία έχει, στο επόμενο τρίμηνο θα έχουν λυθεί σχεδόν όλες οι απορίες. 

Και τότε θα βρουν άλλες ανοησίες να πετάνε. 55% αύξηση στην παραγωγή από τρίμηνο σε τρίμηνο δεν έχει επιδείξει ίσως οποιαδήποτε παρόμοια βιομηχανία και πάλι τα τρολ (που θεωρούσαν εντωμεταξύ εντελώς αδύνατο να φτάσει τις 2000 μόλις πριν 2-3 μήνες) συνεχίζουν να γκρινιάζουν (ο σουπερ αναλυτής της cfra που ξεκίνησε την τελευταία πτώση στην μετοχή έχει πλάκα που βάσισε την ανάλυση στα 2500 επιπρόσθετη προκαταβολή!). Μια εταιρία που δι[πλασιάζει τα έσοδα κάθε χρόνο και δεν προλαβαίνει να φτιάχνει αυτοκίνητα για να καλύψει την (αυξανόμενη) ζήτηση (αντί να κάνει την τράπεζα και να δανείζει τους αντιπροσώπους για να αγοράζουν τα αυτοκίνητα για να δείχνει ότι πουλάει και καλά). Όσο και να τους διαψεύδει συνέχεια τόσα χρόνια τα mainstream media πάντα θα βρίσκουν κάτι να την χτυπάνε.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
Στις 2/7/2018 στις 5:44 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μυριζεσαι πουστια?

Δεν το λεω ειρωνικα...ειλικρινα θελω την αποψη σου

Γενικά πιστεύω οτι η Tesla είναι η μεγαλύτερη απάτη των τελευταίων 20 χρόνων μετά την Enron. Οι ενδείξεις είναι πολλές και σοβαρές και έχω γράψει αναλυτικά στο παρελθόν.

 

22 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Μου κάνει εντύπωση τόσο καιρό παρακολουθείς την Tesla και δεν έχεις ξανακούσει ποτέ αυτήν φράση; Έτσι μετράνε την παραγωγική απόδοση του εργοστασίου από την αρχή.

--Factory performance (which includes manufacturing and service/repair teams) is measured by the number of vehicles gated. A vehicle cannot be gated unless the vehicle has passed all required inspections. (link)

Όλα τα αυτοκίνητα περνάνε 2 QC ελέγχους στο τελικό μέρος της γραμμής συναρμολόγησης και όταν περάσουν παίρνουν αμέσως τον χαρακτηρισμό factory gated, βγαίνουν από την γραμμή συναρμολόγησης και οδηγούνται για μεταφορά και παράδοση. Έτσι μετράει η Tesla από το 2012 (και γενικά νομίζω στην αυτοκινητοβιομηχανία gated= "released for shipment") τα συνολικά αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο όχι όσα είναι αποθηκευμένα για παράδοση .

 

Μάλλον είναι όρος που χρησιμοποιεί η Tesla, γιατι και αυτός δεν κατάλαβε τι σημαίνει:

 

 

Απο εδώ: Elon Musk ordered Tesla engineers to stop doing a critical brake test on Model 3s

 

Musk has for weeks been in a race against time, trying to ramp up production of the company's much-anticipated Model 3 to 5,000 cars a week. On Monday, Tesla announced it had "factory gated" 5,000 cars the week before, reaching its goal.

The employee Business Insider spoke with said the factory-gate distinction is important. They said it means the company most likely reached its goal by finishing cars that had already been through the production line the previous week but were held back for rework, then readying them for factory gating.

Arnold disputed that notion, saying Tesla has been consistent in how it reports its numbers.

He said: "A small number of cars are built during a week but factory-gated the following week, just as a small number of cars built the prior week may not be factory-gated until the following week. Both of those points are true for this last week of production, just as it is true every week. We are reporting our production numbers the same way as we always have."

Δηλαδή ο λόγος που λένε factory gated και όχι produced είναι γιατι το νούμερο περιλαμβάνει μισοτελειωμένα αυτοκίνητα που είχαν φτιαχτεί απο την προηγούμενη εβδομάδα και ολοκληρώθηκαν μέσα στην επόμενη.

Απο κάτω προσπαθεί να το μπαλώσει λέγοντας οτι πάντα έτσι υπολόγιζαν τα νούμερα παραγωγής, αλλά αυτό το κάνει χειρότερο γιατι σημαίνει οτι και τα προηγούμενα νούμερα παραγωγής είναι μαιμουδεμένα.

Επίσης όπως λέει το ίδιο άρθρο για να επιταχύνουν την παραγωγή δέν έκαναν το brake-and-roll test, κάτι το οποίο το παραδέχτηκε αργότερα η Tesla σε επίσημη ανακοίνωση: https://www.cnbc.com/2018/07/03/tesla-skipped-a-brake-and-roll-test-in-rush-to-hit-model-3-targets.html

 

Για την επιτάχυνση της παραγωγής επίσης κάνουν πλέον 300 λιγότερες συγκολλήσεις στο σασί του αυτοκινήτου:

Inside Tesla’s Audacious Push to Reinvent the Way Cars Are Made

 

In a very tangible sense, Tesla views its production line as a laboratory for untested techniques. In recent weeks, company executives concluded they could produce Model 3 underbodies with fewer spot welds than they had been using. The car is still held together by about 5,000 welds, but engineers concluded that some 300 were unnecessary and reprogrammed robots to assemble the steel underbody without them.

“It’s unusual to be doing that at this point in time when the car is already launched,” said Mr. Harbour, a veteran manufacturing expert who has visited most of the world’s major auto plants. “Normally you’d make changes like that in the prototype stage.”

Και απο εδώ: Shouting CEO, changing rules: inside Tesla's Model 3-building sprint

 

Tesla Inc tapped workers from other departments to keep pumping out the Model 3 electric sedans, disrupting production of the Model S and X lines. And weekend shifts were mandatory.

 

Όπως φαίνεται, τα "other departments" περιλαμβάνουν το γραφιστικό τμήμα ή το λογιστήριο, γιατι σίγουρα την κοπέλα με την κόκκινη μπλούζα και τον τύπο με το γυαλί ηλίου απο κεί τους πήραν και τους έβαλαν να συναρμολογούν αυτοκίνητα:

red.jpg.d573ac29d84aeff89f1bd9b12fc269ce.jpg

 

Να σημειωθεί εδώ, οτι τα crash test και οι υπόλοιπες πιστοποιήσεις που έχει ένα αυτοκίνητο, εκδίδονται με την προυπόθεση οτι η συναρμολόγηση γίνεται με πιστοποιημένες μεθόδους και εξοπλισμό.

Αυτοκίνητα που τους αφαίρεσαν 300 κολλήσεις, συναρμολογήθηκαν χειροκίνητα απο λογιστές σε μία τέντα και στο τέλος δέν ελέγθηκαν πλήρως, δέν πληρούν αυτές τις προυποθέσεις.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Αυτό που έχει σημασία τώρα, είναι ότι οι οικονομικές τις δυνατότητες μειώνονται με τον μήνα οπότε η κολοκυθιά δεν μπορεί να συνεχιστεί για αρκετό καιρό είτε το θέλει είτε όχι, είτε το θέλουν οι fun της είτε οι haters. Έφτασε στο σημείο που αναγκαστικά πρέπει να πετύχει το επόμενο τρίμηνο αν θέλει να συνεχίσει να υπάρχει. Θέλει κέρδος έστω και μικρό.  Ούτε ικανότητα παραγωγής, ούτε Α ή Β αριθμό gated αυτοκινήτων, ούτε Γ αριθμό παραδοθέντων αυτοκινήτων, ούτε Δ έσοδα, αλλά καθαρό πεντακάθαρο κέρδος. 

Βασικά όχι, δεν θέλει κέρδος. Όχι ότι είναι κακό να έχει κέρδος, αλλά αυτό που απαραιτήτως πρέπει να έχει είναι θετικές ταμειακές ροές. Αυτές δεν είναι απαραίτητο να συνοδεύονται από κέρδος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιος να αναφέρει του Omnigeek ότι pointless statistics mean nothing. Και η γιαγιά μου αύξησε 1000% την παραγωγή της και 1500% τα έσοδα της. Πέρσι είχε μια αγγουριά, φέτος έβαλε 10. Παρόλα αυτά η συνολική παραγωγή σε αριθμούς ήταν γελοία κοντά σε αυτά του φθαρτέμπορα και το μόνο που είχε στο τέλος ήταν ζημιές γιατί τα φυτοφάρμακα στοίχιζαν περισσότερα από τα αγγουράκια.

 

37 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Βασικά όχι, δεν θέλει κέρδος. Όχι ότι είναι κακό να έχει κέρδος, αλλά αυτό που απαραιτήτως πρέπει να έχει είναι θετικές ταμειακές ροές. Αυτές δεν είναι απαραίτητο να συνοδεύονται από κέρδος.

Θετικές ταμειακές ροές χρειάζεται απαραιτήτως για να μην χρεοκοπήσει τελεσίδικα και με τη βούλα μέσα στο 2019. Αν καταφέρει να φτάσει σε αυτό το σημείο, χέσε ψηλά κι' αγνάντευε. Δεν θα ονομάζεται Tesla αλλά κάτι κινέζικο το πιο πιθανό.  

Τώρα κέρδος πωλήσεων χρειάζεται. Τα έσοδα από τις δραστηριότητες και πωλήσεις να είναι περισσότερα από τα έξοδα ή τουλάχιστο ίσα για να διατηρήσει την μπάνκα που αδειάζει θετική και να κρατήσει τουλάχιστο οικονομική ανεξαρτησία, τουλάχιστο προσωρινά μέχρι να ισορροπήσουν τα πράγματα. Το όλο point, στο οποίο επιμένει και ο Musk, είναι ότι δήθεν δεν θα χρειαστεί καθόλου νέα δάνεια, γραμμάτια, bonds και άλλα παρόμοια για να καλύψει τα έξοδα και υποχρεώσεις, σε αντίθεση με αυτό που υποστηρίζουν οι διάφοροι αναλυτές. Η όλη ιστορία πίσω από αυτό παίζει. Τα νούμερα, οι παραγγελίες και οι παραγωγές είναι απλά λεπτομέρειες. Αυτό που γράφει η τελευταία γραμμή του ισολογισμού είναι που έχει σημασία. 

Πάντως η αποπάνω φωτογραφία του Fubar είναι τρομερή. Είτε η Tesla είναι το ανώτατο φιλελεύθερο εργασιακό περιβάλλον, και πάει ο καθένας με ότι στολή του κατέβει, με σχισμένα τζιν, γυαλιά ηλίου και ψάθινα καπέλα παραλίας, ή είναι σε full απελπιστική κατάσταση. Εκτός η αν η φωτό είναι από μέρα γνωριμίας. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Μάλλον είναι όρος που χρησιμοποιεί η Tesla, γιατι και αυτός δεν κατάλαβε τι σημαίνει:

Απο εδώ: Elon Musk ordered Tesla engineers to stop doing a critical brake test on Model 3s

Musk has for weeks been in a race against time, trying to ramp up production of the company's much-anticipated Model 3 to 5,000 cars a week. On Monday, Tesla announced it had "factory gated" 5,000 cars the week before, reaching its goal.

The employee Business Insider spoke with said the factory-gate distinction is important. They said it means the company most likely reached its goal by finishing cars that had already been through the production line the previous week but were held back for rework, then readying them for factory gating.

Arnold disputed that notion, saying Tesla has been consistent in how it reports its numbers.

He said: "A small number of cars are built during a week but factory-gated the following week, just as a small number of cars built the prior week may not be factory-gated until the following week. Both of those points are true for this last week of production, just as it is true every week. We are reporting our production numbers the same way as we always have."

Δηλαδή ο λόγος που λένε factory gated και όχι produced είναι γιατι το νούμερο περιλαμβάνει μισοτελειωμένα αυτοκίνητα που είχαν φτιαχτεί απο την προηγούμενη εβδομάδα και ολοκληρώθηκαν μέσα στην επόμενη.

Απο κάτω προσπαθεί να το μπαλώσει λέγοντας οτι πάντα έτσι υπολόγιζαν τα νούμερα παραγωγής, αλλά αυτό το κάνει χειρότερο γιατι σημαίνει οτι και τα προηγούμενα νούμερα παραγωγής είναι μαιμουδεμένα.

Επίσης όπως λέει το ίδιο άρθρο για να επιταχύνουν την παραγωγή δέν έκαναν το brake-and-roll test, κάτι το οποίο το παραδέχτηκε αργότερα η Tesla σε επίσημη ανακοίνωση: https://www.cnbc.com/2018/07/03/tesla-skipped-a-brake-and-roll-test-in-rush-to-hit-model-3-targets.html

Για την επιτάχυνση της παραγωγής επίσης κάνουν πλέον 300 λιγότερες συγκολλήσεις στο σασί του αυτοκινήτου:

Inside Tesla’s Audacious Push to Reinvent the Way Cars Are Made

In a very tangible sense, Tesla views its production line as a laboratory for untested techniques. In recent weeks, company executives concluded they could produce Model 3 underbodies with fewer spot welds than they had been using. The car is still held together by about 5,000 welds, but engineers concluded that some 300 were unnecessary and reprogrammed robots to assemble the steel underbody without them.

“It’s unusual to be doing that at this point in time when the car is already launched,” said Mr. Harbour, a veteran manufacturing expert who has visited most of the world’s major auto plants. “Normally you’d make changes like that in the prototype stage.”

Και απο εδώ: Shouting CEO, changing rules: inside Tesla's Model 3-building sprint

Tesla Inc tapped workers from other departments to keep pumping out the Model 3 electric sedans, disrupting production of the Model S and X lines. And weekend shifts were mandatory.

Όπως φαίνεται, τα "other departments" περιλαμβάνουν το γραφιστικό τμήμα ή το λογιστήριο, γιατι σίγουρα την κοπέλα με την κόκκινη μπλούζα και τον τύπο με το γυαλί ηλίου απο κεί τους πήραν και τους έβαλαν να συναρμολογούν αυτοκίνητα:

red.jpg.d573ac29d84aeff89f1bd9b12fc269ce.jpg

Να σημειωθεί εδώ, οτι τα crash test και οι υπόλοιπες πιστοποιήσεις που έχει ένα αυτοκίνητο, εκδίδονται με την προυπόθεση οτι η συναρμολόγηση γίνεται με πιστοποιημένες μεθόδους και εξοπλισμό.

Αυτοκίνητα που τους αφαίρεσαν 300 κολλήσεις, συναρμολογήθηκαν χειροκίνητα απο λογιστές σε μία τέντα και στο τέλος δέν ελέγθηκαν πλήρως, δέν πληρούν αυτές τις προυποθέσεις.

 

Ένας εργάτης μας είπε αυτό, ένας άλλος μας είπε το άλλο, οι resident ειδικοί μας είπαν εκείνο. Ενημέρωση όχι αστεία. Συνέχισε την αποδελτίωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Να θυμηθούμε βέβαια οτι τα 5000 αυτοκίνητα ανα εβδομάδα δέν είναι κάποιος στόχος που έθεσε απο μόνος του ο Musk, αλλά του το "επέβαλλε" η Moody's κατα την έκδοση ομολόγων τον Αύγουστο του 2017, με τα οποία έβγαλε 1,8 δίς: Bond investors give Tesla a $1.8 billion endorsement

 

The B2 CFR reflects Moody's expectation that the launch, production ramp up, and market acceptance of the Model 3 will be successful enough to achieve approximately 300,000 unit sales during 2018 (a full-year sales rate averaging about 5,500 per week) with a gross margin approximating 25%. This level of sales and profitability would enable Tesla to strengthen its performance from sizable losses to an operating position that supports the B2 CFR. The B2 rating is further supported by Moody's expectation than in the event of severe financial or operating stress, Tesla's brand name, production facilities, and product lineup would have considerable value to another automotive OEM or technology firm targeting the electric vehicle and mobility markets.

The B3 rating of the unsecured notes reflects the junior position of the notes relative to the company's $1.9 billion secured credit facility.

H Moody's έδωσε στα ομόλογα rating Β3 και rating B2 CFR στην Τεσλα, το οποίο χοντρικά σημαίνει οτι αν η εταιρία ήταν ομόλογο, θα είχε rating Β2.

Οι προυποθέσεις είναι να πουληθούν περίπου 300000 Model 3 που αντιστοιχεί σε περίπου 5500 την εβδομάδα, με gross margin 25%

The rating could be downgraded if there are major production or quality problems for the Model 3, if consumer demand erodes to the degree that the company cannot maintain its 5,000 per week production target through 2018, or if the level of Model 3 reservations supported by $1,000 deposits fall from the current level of 455,000 to below 350,000. A ratio of EBIT/interest approximating 0.5x would also pressure the rating.

To rating θα υποβαθμιστεί αν μεταξύ άλλων δέν μπορεί να διατηρηθεί η παραγωγή στα 5000 ανα εβδομάδα.

Το Μάρτιο, και μάλιστα πρίν ακόμα ανακοινωθούν επίσημα τα νούμερα παραγωγής, η Moody's υποβάθμισε το rating της εταιρίας απο B2 σε B3.

Tesla shares fall after Moody's downgrades credit rating

ενώ προειδοποίησε οτι αν εξακολουθεί η Tesla να μήν πετυχαίνει το στόχο παραγωγής θα ακολουθήσει κι άλλη υποβάθμιση:

"Tesla's rating could be lowered further if there are shortfalls from its updated Model 3 production targets."

Ο πίνακας με τα ratings της Moody's

moodys.png.c226fe90a044d26098e5b4af4bf957eb.png

Όταν τα ομόλογα εκδόθηκαν, το rating στο Β2 ήταν ήδη χάλια. Τώρα που είναι στο Β3, με άλλο ένα downgrade πάει στο Caa1, που απέχει ελάχιστα απο τη χρεωκοπία.

Γι αυτό όλη αυτή η πρεμούρα με το μαγείρεμα των αριθμών, τις τέντες και τη λύσσα να βγούν 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα.

Δημοσ.

Η μια μεριά βλέπει την παραπάνω φώτο και βγάζει αρνητικά συμπεράσματα από εικασίες (πχ η δική μου εικασία είναι, ότι μόνο όσοι φοράνε μαύρες μπλούζες συναρμολογούν τα αυτοκίνητα, ενώ οι λοιποί έχουν επιβοηθητικό ρόλο, πχ μεταφέρουν εργαλεία ή επιβλέπουν)

Η άλλη μεριά βλέπει το συγκλονιστικό του θέματος, ότι δηλαδή αυτό το μέρος, που δείχνει πλήρως λειτουργικό και εντός του συναρμολογούνται 1000 αυτοκίνητα εβδομαδιαίως, πριν από ακριβώς 6 εβδομάδες ήταν σκέτο πάρκινγκ!

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Η άλλη μεριά βλέπει το συγκλονιστικό του θέματος, ότι δηλαδή αυτό το μέρος, που δείχνει πλήρως λειτουργικό και εντός του συναρμολογούνται 1000 αυτοκίνητα εβδομαδιαίως, πριν από ακριβώς 6 εβδομάδες ήταν σκέτο πάρκινγκ!

χαχαχα

ή εισαι πολυ ρομαντικος η εθελοτυφλεις....

Με τοσα λεφτα που  πηρε σε μια εβδομαδα αν ηθελε το εκανε και αεροδρομιο....Απο που πηγαζει το "συγκλονιστικο" του θεματος? Εχω δει post στο FB απο αυτα που γραφουν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΣΟΚ δειτε πως ειναι ο Μανωλακης απο το καφε της χαρας μετα απο 10 χρονια που ειναι πιο συγκλονιστηκα xD

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Και τότε θα βρουν άλλες ανοησίες να πετάνε. 55% αύξηση στην παραγωγή από τρίμηνο σε τρίμηνο δεν έχει επιδείξει ίσως οποιαδήποτε παρόμοια βιομηχανία και πάλι τα τρολ (που θεωρούσαν εντωμεταξύ εντελώς αδύνατο να φτάσει τις 2000 μόλις πριν 2-3 μήνες) συνεχίζουν να γκρινιάζουν (ο σουπερ αναλυτής της cfra που ξεκίνησε την τελευταία πτώση στην μετοχή έχει πλάκα που βάσισε την ανάλυση στα 2500 επιπρόσθετη προκαταβολή!). Μια εταιρία που δι[πλασιάζει τα έσοδα κάθε χρόνο και δεν προλαβαίνει να φτιάχνει αυτοκίνητα για να καλύψει την (αυξανόμενη) ζήτηση (αντί να κάνει την τράπεζα και να δανείζει τους αντιπροσώπους για να αγοράζουν τα αυτοκίνητα για να δείχνει ότι πουλάει και καλά). Όσο και να τους διαψεύδει συνέχεια τόσα χρόνια τα mainstream media πάντα θα βρίσκουν κάτι να την χτυπάνε.

Καμία άλλη δεν έχει επιδείξει κάτι παρόμοιο, γιατί δεν ασχολούνται με peanuts.

Το ποσοστό αν το δεις από μόνο του είναι εντυπωσιακό, αλλά όταν δεις και τα απόλυτα νούμερα τότε καταλαβαίνεις ότι δεν λέει τίποτα.

Οι υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου, παράγουν 5000 οχήματα μέσα σε μια μέρα πραγματικά, όχι μέσω twitter...

Η ζήτηση από ότι είδες παραπάνω, μάλλον έχει μειωθεί. Την αύξηση που την βλέπεις δεν ξέρω.

10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

The B2 CFR reflects Moody's expectation that the launch, production ramp up, and market acceptance of the Model 3 will be successful enough to achieve approximately 300,000 unit sales during 2018 (a full-year sales rate averaging about 5,500 per week) with a gross margin approximating 25%. This level of sales and profitability would enable Tesla to strengthen its performance from sizable losses to an operating position that supports the B2 CFR. The B2 rating is further supported by Moody's expectation than in the event of severe financial or operating stress, Tesla's brand name, production facilities, and product lineup would have considerable value to another automotive OEM or technology firm targeting the electric vehicle and mobility markets.

The B3 rating of the unsecured notes reflects the junior position of the notes relative to the company's $1.9 billion secured credit facility.

Μα δεν βλέπεις ότι και η Moody's είναι στο κόλπο μαζί με haters, short sellers, big oil κλπ για να καταστρέψουν την Tesla;;

Την καταστρέφουν εκ των έσω για να τη βγάλουν στο σφυρί...

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

 

Το ποσοστό αν το δεις από μόνο του είναι εντυπωσιακό, αλλά όταν δεις και τα απόλυτα νούμερα τότε καταλαβαίνεις ότι δεν λέει τίποτα.

 

Και τα απόλυτα νούμερα δεν είναι πια αμελητέα.

Με την μετριοπαθή παραδοχή ότι του χρόνου θα πουλήσει κατά μέσο όρο 8000 model 3 την εβδομάδα, θα ξεπεράσει στα έσοδα, μέσα σε 8 χρόνια από τότε που έβγαλε το πρώτο της αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, την mazda που κουβαλάει 100 χρόνια ιστορίας.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...