Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Να κάναν κάτι τέτοιο με τα νούμερα και να μην σκέφτηκαν ότι με μια διαίρεση μπορείς να δεις τι Μ.Ο. είχαν ; 🤨

Τον σκοπό του τον πέτυχε. Με την ανακοίνωση ότι κατασκεύασαν 7000 αυτοκίνητα, εκτόξευσε την μετοχή ψηλά κατά την έναρξη του χρηματιστηρίου. Φυσικά όταν οι αναλυτές κάναν μετά την διαίρεση και είδαν πως τα νούμερα του δεν βγαίνουν και ότι η παραγωγή δεν είναι βιώσιμη, η μετοχή κατρακύλησε κάτω από τα προηγούμενα

image.png.3618cd9dcca9cd65263f37d3a92270e9.png

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αμα αρχιζει να πουλαει τα πρωτα και να κυκλοφορουν θα αυξηθει η ζητησει κατευθειαν...Ενω τωρα ειναι σε μια φαση ολοι οπως εμεις εδω ας πουμε...Οι μισοι λενε οτι ο Elon κοροιδευει οι αλλοι μισοι λενε Elon και ας πεθανω χθες και υπαρχει και μια τεραστια μεριδα του κοσμου που απλα περιμενει να δει πραγματακια...

Δεν υπάρχει κάτι που να εγγυάται ότι θα αυξηθεί η ζήτηση όταν κυκλοφορήσουν "μαζικά". Αντιθέτως θα αρχίσουν να πωλούνται και τα μεταχειρισμένα. Ο Musk προωθούσε το αυτοκίνητο σαν αυτοκίνητο των $35000 και αρκετοί πίστευαν ότι πάνω σε αυτό θα πάρουν και μια μείωση $7500. Προς το παρών δεν υπάρχει τίποτα που να δείχνει ότι θα αρχίσει σύντομα (εάν ποτέ) η παραγωγή του "φθηνού" μοντέλου, αλλά ούτε και ότι θα προλάβουν τις $7500.

+ Τώρα απευθύνεται στη μάζα, και μάζα θέλει απλά ένα αυτοκίνητο. δεν είναι μόνο Τεσλα ή τπτ. Ακόμα και αυτοί που για διάφορους λόγους θέλουν ηλεκτρικό, τώρα μπαίνουν στον χορό και άλλες εταιρείες, που θα δικαιούνται και τα $7500.  Δεν είναι τόσο ρόδινα τα πράγματα. Μπορεί οι πωλήσεις των ηλεκτρικών να αυξηθούν, δεν σημαίνει ότι και το model 3 συγκεκριμένα θα συνεχίσει να παίρνει τις πωλήσεις.

 

33 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αρα εκανε τοσο κακο στις μετοχες του για να ειναι ψηλα για καμια δυο εβδομαδες?

Η δεν καταλαβαινουμε τι κανει η αυτος δεν ξερει τι κανει...Θα δειξει ο καιρος υποθετω...

Δεν εκανε κακό, καλό έκανε γιατί εάν άνοιγαν έτσι, μάλλον θα έπεφταν 10% αντί 2-3% (λόγω του αρχικού boost). Εδώ και ένα μήνα πάντως, παραμιλούσε (και ο ίδιος και η Electrek) ότι οι short sellers θα καούν. Οπότε χρειάζονταν επειγόντως να ανεβεί η μετοχή "για να τους δείξει". Παράδειγμα η Elektrek που πριν καν αρχίσει η επίσημη συνεδρία πανηγύριζε την νίκη κατά των short και των haters:  Tesla’s stock price (TSLA) surges just when Elon Musk predicted the shorts would run....   Electrek-7 hours ago

Πάντως, από πέρσι, από την στιγμή που φάνηκε ότι τα μπλα μπλα του για την παραγωγή του model 3 δεν στέκουν (μιλούσε για 5000 παραγωγή ενώ ακόμα τα έστειναν με το χέρι, (ακόμα παίζει η μήνυση σε αυτό), κάθε φορά που ανακοίνωνε κάτι το ουάο (supercar, semitruck κλπ), οι μετοχές του κάναν αμέσως ένα peak και μετά πέφταν σε χειρότερο επίπεδο. 

Όντως, μόνο ο χρόνος θα δείξει τι παίζει, ειδικά τώρα που είναι από οικονομικής απόψεως με τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι. Μπορεί τώρα να του τελειώσαν οι Άσσοι, και να του μείναν οι μπλόφες.

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Factory gated! 🤣 🤣

Μου κάνει εντύπωση τόσο καιρό παρακολουθείς την Tesla και δεν έχεις ξανακούσει ποτέ αυτήν φράση; Έτσι μετράνε την παραγωγική απόδοση του εργοστασίου από την αρχή.

--Factory performance (which includes manufacturing and service/repair teams) is measured by the number of vehicles gated. A vehicle cannot be gated unless the vehicle has passed all required inspections. (link)

Όλα τα αυτοκίνητα περνάνε 2 QC ελέγχους στο τελικό μέρος της γραμμής συναρμολόγησης και όταν περάσουν παίρνουν αμέσως τον χαρακτηρισμό factory gated, βγαίνουν από την γραμμή συναρμολόγησης και οδηγούνται για μεταφορά και παράδοση. Έτσι μετράει η Tesla από το 2012 (και γενικά νομίζω στην αυτοκινητοβιομηχανία gated= "released for shipment") τα συνολικά αυτοκίνητα που βγαίνουν από το εργοστάσιο όχι όσα είναι αποθηκευμένα για παράδοση .

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.

Αυτό δεν σημαίνει κατά, ανάγκη ότι συναρμολογήθηκαν 5000 αυτοκίνητα μέσα στην βδομάδα, αλλά ότι ελέγχθηκαν 5000 και κρίθηκαν κατάλληλα για παράδοση. Μόλις ξεκαθάρισες γιατί δεν επέλεξε τη λέξη assempled που είναι ξεκάθαρη συναρμολόγηση 5000 αυτοκινήτων, και επέλεξε αυτή που δεν σημαίνει τίποτα για τις γραμμές συναρμολόγησης και τις παραγωγικές τους ικανότητες. 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Whargoul είπε
 

28 578 αυτοκίνητα / 12 εβδομάδες = 2382 model 3s/εβδομάδα μέσος όρος παραγωγής για το τρίμηνο που πέρασε. Θεωρητικά, η Tesla είχε σχεδόν φτάσει τα 2500 model 3 ανά εβδομάδα στις αρχές του προηγούμενου τριμήνου, παρόλα αυτά η μέση σταθερή παραγωγή του τριμήνου αυτού δεν ξεπέρασε αυτό το νούμερο. Ουσιαστικά δεν έπιασε καν τις προσδοκίες  παραγωγής του προηγούμενου τριμήνου.

Για δύο ολόκληρες εβδομάδες, μια τον Απρίλιο και μια τον Μάιο, η παραγωγή είχε σταματήσει εντελώς λόγω των αναβαθμίσεων/βελτιώσεων. Βάλε ότι η τέντα άρχισε να αποδίδει μόλις για 1-2 εβδομάδες. Και βάλε, ότι κύριο μέλημά τους ήταν να βελτιωθεί η παραγωγή, ώστε να μπορεί έστω και την τελευταία εβδομάδα να παράγει το εργοστάσιο 5.000 την εβδομάδα και να μπει με αυτόν τον αριθμό στο επόμενο τρίμηνο. Αυτό σημαίνει, ότι όπως σταμάτησε η παραγωγή για 2 εβδομάδες, έτσι θα σταμάταγε για αρκετές ώρες ανά λίγες ημέρες για μικρότερης έκτασης βελτιώσεις.

Δημοσ.

Αρα αν υποθεσουμε ότι 2 εβδομάδες τις ειχε χαμενες σιγουρα και εχασε και άλλη μια σχεδόν από μικροκαθυστερησεις, ειχε πιασει τα 3k+++...Αναμονη ένα 3μηνο να δουμε πως θα παει και αν όλα αυτά επαληθευονται

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Για δύο ολόκληρες εβδομάδες, μια τον Απρίλιο και μια τον Μάιο, η παραγωγή είχε σταματήσει εντελώς λόγω των αναβαθμίσεων/βελτιώσεων. Βάλε ότι η τέντα άρχισε να αποδίδει μόλις για 1-2 εβδομάδες. Και βάλε, ότι κύριο μέλημά τους ήταν να βελτιωθεί η παραγωγή, ώστε να μπορεί έστω και την τελευταία εβδομάδα να παράγει το εργοστάσιο 5.000 την εβδομάδα και να μπει με αυτόν τον αριθμό στο επόμενο τρίμηνο. Αυτό σημαίνει, ότι όπως σταμάτησε η παραγωγή για 2 εβδομάδες, έτσι θα σταμάταγε για αρκετές ώρες ανά λίγες ημέρες για μικρότερης έκτασης βελτιώσεις.

Το μόνο νούμερο που έχει σημασία είναι οι παραδώσεις και το καθαρό κέρδος σε κάθε παράδοση. Η παραγωγή 5000 είναι απλά ένα milestone που μόνος του Musk έθεσε πριν ένα χρόνο. Μπορεί να μην σημαίνει και τίποτα στο τέλος. Δεν είναι δικαιολογία να έχω μειωμένη παραγωγή επειδή σταματώ κάθε τρεις και λίγο για βελτιώσεις και συντήρηση. Συντήρηση κάνεις στον κενό χρόνο. Θα μπορούσε να καλύψει το σταμάτημα βάζοντας νέες βάρδιες, πράγμα που δεν μπορεί να κάνει γιατί ήδη λειτουργεί με full ωράριο, που δεν είναι από μόνο του βιώσιμο για τον προηγούμενο λόγο. Πρέπει να βγάζεις την παραγωγή και με σταθερό βιώσιμο τρόπο, που αυτή είναι η όλη δυσκολία. Δεν σκοτώνεσαι να βγάλεις απλά ένα ρεκόρ στο πρώτο εκατοστάρι και μετά σταματάς και ξεκουράζεσαι δυο βδομάδες σε ένα δρόμο αντοχής. Πιο το νόημα να πεις έφτασα τον στόχο μου μπορώ να παράγω 2500 αυτοκίνητα, όταν στην πράξη δεν το κάνεις για διάφορους λόγους?

Υποτίθεται ότι είχε φτάσει σχεδόν τις 2500 παραγωγή, χωρίς την τέντα και με την αρχική γραμμή παραγωγής οπότε μετά τις διορθώσεις θα πετούσε θεωρητικά η όλη διαδικασία με παραγωγή πολύ πιο πάνω από τις 2500 πάλι ανεβάζοντας τον μέσο όρο. Ακόμα και αν αφαιρέσουμε πλήρως τις 2 βδομάδες, τότε μιλάμε 2858 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Πάλι υπερβολικά χαμηλός με την προϋπόθεση ότι είχε την ικανότητα να παράγει σχεδόν 2500 σταθερά και βιώσημα από την πρώτη μέρα χωρίς κάποια βελτίωση. Όπως πολύ χαμηλό είναι το νούμερο των συνολικών αυτοκινήτων 28578, και ακόμα χειρότερο, των συνολικών παραδόσεων 18440. Γιατί το 35% της παραγωγής δεν παραδόθηκε, και ειδικά από μια εταιρεία που ψάχνει το κέρδος με το σταγονόμετρο και έχει μισό εκατομμύριο άτομα να περιμένουν το αυτοκίνητό τους? Μήπως όντως ένας μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων χρειάζεται επιδιόρθωση όπως αρκετοί υπάλληλοι αναφέρουν?

 

 

Δημοσ.

Το τρίμηνο δεν ξεκίνησε με 2500 αλλά με 2000. Τόσες είχε για την ακρίβεια τις δύο πρώτες εβδομάδες πριν κλείσει για μια εβδομάδα για βελτιώσεις. Όταν επανήλθε από την διακοπή βρισκόταν μεταξύ 3000-3500. Μετά ξανά διακοπή για μια εβδομάδα και επανήλθε στις 3500 πια σταθερά, μετά με επιμέρους βελτιώσεις το ανέβασε στα 4000 και ήρθε στο τέλος η τέντα την τελευταία εβδομάδα έδωσε άλλα 1000 και έφτασε στις 5000.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Το τρίμηνο δεν ξεκίνησε με 2500 αλλά με 2000. Τόσες είχε για την ακρίβεια τις δύο πρώτες εβδομάδες πριν κλείσει για μια εβδομάδα για βελτιώσεις. Όταν επανήλθε από την διακοπή βρισκόταν μεταξύ 3000-3500. Μετά ξανά διακοπή για μια εβδομάδα και επανήλθε στις 3500 πια σταθερά, μετά με επιμέρους βελτιώσεις το ανέβασε στα 4000 και ήρθε στο τέλος η τέντα την τελευταία εβδομάδα έδωσε άλλα 1000 και έφτασε στις 5000.

Υπάρχουν κάπου επισήμως τα νούμερα που λες? Ακόμα και με το χειρότερο σενάριο των αριθμών που έδωσες εαν τα προσθέσεις βγάζουν 10% μεγαλύτερη παραγωγή από αυτή που πραγματικά έκανε, οπότε είτε είναι ψεύτικα, είτε είναι τελείως λάθος εκτιμήσεις. 2k x 2w + 0 x 2w + 3k x 5w + 3.5k + 4k + 5k = 31 500.

 Το μοντέλο της bloombeg άλλα λέει πάντως. Ότι ποτέ δεν έκανε δυο βδομάδες σταθερή παραγωγή, ελάχιστες εβδομάδες έκανε πάνω από 2500, και συνολικά ήταν και πιο αισιόδοξο και από αυτά που λες εσύ με 32 500 παραγωγή. 

Δικαιολογίες μπορεί να βρεί ο καθένας όσες θέλει. Ολόκληρο το τρίμηνο, δεν κατάφερε να πιάσει σταθερά τον στόχο παραγωγής τους προηγούμενου τριμήνου. Μέσο όρο έβγαζε 2382 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Συνολικά συναρμολόγησε λιγότερα model 3 και από τις χειρότερες προβλέψεις. Nothing more - nothing less. Αυτά λένε οι επίσημοι αριθμοί. Οτιδήποτε άλλο είναι δικαιολογίες και προσωπικές εκτιμήσεις. Μπορεί να στέκουν, μπορεί και όχι. 

Οι αγορές πάντως έδειξαν ότι δεν έχουν καμιά εμπιστοσύνη στα "καλά" νέα του Musk. Με 5000 παραγωγή, μετά από προσπάθειες 1 χρόνου, η μετοχή της θα έπρεπε να πετά με full αισιοδοξία. Όχι να κατρακυλά.  Τώρα απομένουν και τα οικονομικά, αν τα βελτίωσε ή αν τα έκανε χειρότερα με τις μετακινήσεις - απολύσεις υπαλλήλων, τις τέντες και τις εσπευσμένες αεροπορικές μεταφορές εξοπλισμών. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

χειροτερες προβλεψεις ποιανου?

των καχύποπτων, των short sellers, των tesla haters, the one that wants us to die, (όπως τους ονομάζει ο καθένας) της Wall Street.

πχ

Αναφορά σε κείμενο

While UBS analyst Colin Langan said there was some relief the company hit the target, he noted that second-quarter vehicle deliveries of 40,740 missed his expectation for 51,000 and the consensus estimate of 49,000.

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Υπάρχουν κάπου επισήμως τα νούμερα που λες? Ακόμα και με το χειρότερο σενάριο των αριθμών που έδωσες εαν τα προσθέσεις βγάζουν 10% μεγαλύτερη παραγωγή από αυτή που πραγματικά έκανε, οπότε είτε είναι ψεύτικα, είτε είναι τελείως λάθος εκτιμήσεις. 2k x 2w + 0 x 2w + 3k x 5w + 3.5k + 4k + 5k = 31 500.

 Το μοντέλο της bloombeg άλλα λέει πάντως. Ότι ποτέ δεν έκανε δυο βδομάδες σταθερή παραγωγή, ελάχιστες εβδομάδες έκανε πάνω από 2500, και συνολικά ήταν και πιο αισιόδοξο και από αυτά που λες εσύ με 32 500 παραγωγή. 

Δικαιολογίες μπορεί να βρεί ο καθένας όσες θέλει. Ολόκληρο το τρίμηνο, δεν κατάφερε να πιάσει σταθερά τον στόχο παραγωγής τους προηγούμενου τριμήνου. Μέσο όρο έβγαζε 2382 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Συνολικά συναρμολόγησε λιγότερα model 3 και από τις χειρότερες προβλέψεις. Nothing more - nothing less. Αυτά λένε οι επίσημοι αριθμοί. Οτιδήποτε άλλο είναι δικαιολογίες και προσωπικές εκτιμήσεις. Μπορεί να στέκουν, μπορεί και όχι. 

Οι αγορές πάντως έδειξαν ότι δεν έχουν καμιά εμπιστοσύνη στα "καλά" νέα του Musk. Με 5000 παραγωγή, μετά από προσπάθειες 1 χρόνου, η μετοχή της θα έπρεπε να πετά με full αισιοδοξία. Όχι να κατρακυλά.  Τώρα απομένουν και τα οικονομικά, αν τα βελτίωσε ή αν τα έκανε χειρότερα με τις μετακινήσεις - απολύσεις υπαλλήλων, τις τέντες και τις εσπευσμένες αεροπορικές μεταφορές εξοπλισμών. 

Το ότι τις πρώτες δύο εβδομάδες ήταν στα 2000 και ότι για δύο ολόκληρες εβδομάδες  μέσα στο τρίμηνο (όχι σπαστά, μιλάμε για σερί 7 μέρες τον Απρίλιο και τον Μάιο) ήταν στο 0, αναφέρεται στην παρουσίαση του πρώτου τριμήνου.

Τα λοιπά τα βγάζω από τις επιστολές του μασκ στους υπαλλήλους του που έχουν διαρρεύσει.

Οι υπολογισμοί σου χάνουν στο εξής: άλλο το έχω την δυνατότητα να βγάλω 3000 σε μια εβδομάδα και άλλο το έβγαλα στην πράξη 2000 τελικά γιατί για κάποιες ώρες κάθε μέρα διέκοπτα επίτηδες την παραγωγή για να διορθώνω bottlenecks ώστε τα 3000 (ως δυνατότητα) να τα κάνω την επόμενη εβδομάδα πχ 3500 (πάλι ως δυνατότητα).

Αυτό που τον ενδιέφερε τον μασκ ήταν να μπορει το εργοστάσιο να παράγει από 1η Ιουλίου 5000 την εβδομάδα ώστε στο τρίτο τρίμηνο να μπαίνουν περισσότερα λεφτά στα ταμεία από όσα βγαίνουν. Όχι αν θα παράξει 3000 αυτοκίνητα παραπάνω στο δεύτερο τρίμηνο.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερα εχουμε 3 τι λεει τα εβγαλε ??Α κατσε να τελειωσει η βδομαδα να δουμε..........

Επεξ/σία από spyros007
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το ότι τις πρώτες δύο εβδομάδες ήταν στα 2000 και ότι για δύο ολόκληρες εβδομάδες  μέσα στο τρίμηνο (όχι σπαστά, μιλάμε για σερί 7 μέρες τον Απρίλιο και τον Μάιο) ήταν στο 0, αναφέρεται στην παρουσίαση του πρώτου τριμήνου.

Τα λοιπά τα βγάζω από τις επιστολές του μασκ στους υπαλλήλους του που έχουν διαρρεύσει.

Οι υπολογισμοί σου χάνουν στο εξής: άλλο το έχω την δυνατότητα να βγάλω 3000 σε μια εβδομάδα και άλλο το έβγαλα στην πράξη 2000 τελικά γιατί για κάποιες ώρες κάθε μέρα διέκοπτα επίτηδες την παραγωγή για να διορθώνω bottlenecks ώστε τα 3000 (ως δυνατότητα) να τα κάνω την επόμενη εβδομάδα πχ 3500 (πάλι ως δυνατότητα).

Εσύ ο ίδιος έβαλες τα  νούμερα παραγωγής και είπες για 3000, και μετά 3500 σταθερά, και 4000 και 5000. Τι να κάνω την υποτιθέμενη ικανότητα παραγωγής, εάν δεν μπορώ να τα παράξω σταθερά για διάφορους λόγους. + Επιστολές που δήθεν διέρρευσαν με τα μπλα μπλα του Musk για να εμψυχώσει το προσωπικό μόνο επίσημα νούμερα δεν θεωρούνται

3 ώρες πριν, Droulas13 είπε

.....Όταν επανήλθε από την διακοπή βρισκόταν μεταξύ 3000-3500. Μετά ξανά διακοπή για μια εβδομάδα και επανήλθε στις 3500 πια σταθερά, μετά με επιμέρους βελτιώσεις το ανέβασε στα 4000 και ήρθε στο τέλος η τέντα την τελευταία εβδομάδα έδωσε άλλα 1000 και έφτασε στις 5000.

 

Anw, χάνεις ένα βασικό σημείο, οι διακοπές και τα service είναι μέσα στις ανάγκες παραγωγής. Δεν θεωρείς θα έφτιαχνα αυτά εάν δεν έκανα service τα μηχανήματα μου ή εάν δούλευα τους υπαλλήλους μου 24/7. Όπως είπα, δικαιολογίες βρίσκει κανείς όσες θέλει. Τα επίσημα νούμερα άλλα λένε. Ότι το προηγούμενο τρίμηνο συναρμολόγησε 28580 model 3 και παρέδωσε 18440 . Από κει και πέρα το γιατί και εάν ο Musk ήθελε αυτό ή το άλλο, ή εάν αυτές οι καθυστερήσεις και αναβαθμίσεις θα βοηθήσουν στο μέλλον είναι προσωπικές εκτιμήσεις και δικαιολογίες. Στην αντίθετη όχθη υπάρχουν και αυτοί που λένε ότι τις 4 και 5000 αυτοκίνητα τα κατάφερε με 24ωρη συναρμολόγηση, Σάββατα υπερωρίες, και μετακινήσεις προσωπικού από την συναρμολόγηση των Model S και Χ, που μόνο σταθερή παραγωγή σε φυσιολογικές συνθήκες δεν την λες. Ένα σκέτο νούμερο δεν σημαίνει τίποτα τις περισσότερες φορές. 

Και όπως και να έχει, οι αγορές δεν φαίνεται να έχουν ούτε και σήμερα έστω και την ελάχιστη αισιοδοξία από τις δικαιολογίες που θεωρείς φυσικές. Η μετοχή της συνεχίζει να κατρακυλά και όχι λίγο αλλά σχεδόν 6% μέχρι στιγμής, ενώ εδώ και ένα μήνα ανέβαινε με πολύ γοργούς ρυθμούς λόγω της αισιοδοξίας που είχαν οι επενδυτές. 

Spoiler

image.png.01cec65f383cfea4fccd584632e65470.png

 

Επεξ/σία από Whargoul
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...