Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

FYI τα στοιχεία από τα social media μπορούν να χρησιμοποιηθούν κανονικά ως πειστήρια, ακόμα και στα δικαστήρια.

 Τώρα αν εσύ δεν έχεις ιδέα, καλό είναι να μη σχολιάζεις και να το παίζεις αυθεντία. Και μάλιστα χωρίς σοβαρά αντεπιχειρήματα.

αχαχα δεν ηξερα οτι υπηρχε το δικαιο των Social media.Θα το ρωτησω και θα σε ενημερωσω ομως.

2 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Ποια είναι η σωστή πηγή που θα δεχόταν η αυθεντία σου

Σωστη πηγη ειναι οπως πολλες απο αυτες παραπανω που λενε ας πουμε οτι εχει μονο ζημια η Tesla και συνεχεια μπαινει μεσα...

Δεν θα ελεγα ποτε οτι, τι πατατες λετε που τα βρηκατε αυτα...Αλλα τωρα μια φωτο στο οποιοδηποτε social media που μπορει να φτιαχτηκε απο τον καθενα...δεν αποτελει πειστηριο. Στα δικα μου ματια. Αν αποτελει στα δικα σα παω πασο..Δεν μπορει να τα βαλεις ποτε με τυφλους!

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 22/6/2018 στις 9:38 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Δέν είμαι νομικός, αλλά με τη λογική σου και η απλή δυσφήμηση είναι σαμποτάζ.

Είναι αλήθεια οτι οι αδελφοί Koch με πληρώνουν αρκετά καλά. Το big oil ομως καθυστερεί τις πληρωμές.

Ωραία εργοστάσια. Τί γραμμές παραγωγής έχουν μέσα?

Είναι ταυτόχρονα και securities fraud και OSHA violation!

Οι haters λένε οτι δέν έχουν κατατεθεί σχέδια για αυτά, όχι οτι δεν υπάρχουν.

Και αυτός είναι ο λόγος που επέλεξαν να φτιάξουν τέντα ανοιχτή απο όλες τις πάντες. Αν το κάνανε κανονικό κλειστό κτίριο θα έπρεπε να γίνουν και όλες οι απαραίτητες μελέτες. Τώρα όμως το κάνανε σαν προσωρινή κατασκευη που θα πρέπει όμως να ξηλώσουν σε 6 μήνες.

1. Δεν είναι η λογική μου, είναι ο ορισμός της λέξης. Αν δεν σου αρέσει στείλε τα παράπονά σου στα λεξικά να τον αλλάξουν.

2. Πληρώνονται αυτοί που φτιάχνουν προπαγάνδα, οι υπόλοιποι απλά πέφτουν θύματα και δουλεύουν αφιλοκερδώς.

3. Ψαξτο στο google. Τι αμφισβητείς όμως ότι έχουν τις προδιαγραφές που λένε οι κατασκευαστές; Και αυτοί ψέμματα λένε για να προστατεύσουν τον Musk;

4. Οι haters που έβαλες λένε " the Fremont Building Department called me back today regarding "Sprung Structure 3" details, consistent with the suspicions of many

image.png.8725a241fe6299601a774385b54f3a91.png

Τελικά δεν έχει τίποτα από αυτά και είναι όλα ένα "σκηνικό" ή είναι πλήρης κατασκευή με όλα τα απαραίτητα για να είναι πλήρης γραμμή παραγωγής αλλά δεν έχει άδειες; (Η πολεοδομία στην Αμερική θα τους είχε κλείσει σίγουρα από την πρώτη μέρα αλλά σε haters απευθύνονται μπορούμε να λέμε ότι αντιφατικές ανοησίες θέλουμε). Συνηθισμένα πράγματα τόσα χρόνια, πετάμε ότι βλακεία μας έρθει στο κεφάλι (μέχρι ότι τους κλείδωσαν τις τουαλέτες) και μαζεύονται οι χρήσιμοι οπαδοί από κάτω να τις διαδώσουν όσο προλάβουν μέχρι να διαψευστούν όλα όπως πάντα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Omnigeek είπε

1. Δεν είναι η λογική μου, είναι ο ορισμός της λέξης. Αν δεν σου αρέσει στείλε τα παράπονά σου στα λεξικά να τον αλλάξουν.

Τα δικαστήρια έχουν πολύ συγκεκριμένα κριτήρια σχετικά με το που εμπίπτει κάθε παράνομη πράξη, δέν χρησιμοποιούν ορισμούς απο το λεξικό. Γιατι με τη δική σου λογική και η διασπορά ψευδών ειδήσεων εμπίπτει στο  to intentionally prevent the success of a plan or action, οπότε και  είναι σαμποτάζ.

 

3 ώρες πριν, Omnigeek είπε

2. Πληρώνονται αυτοί που φτιάχνουν προπαγάνδα, οι υπόλοιποι απλά πέφτουν θύματα και δουλεύουν αφιλοκερδώς.

Αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές 🤣

 

3 ώρες πριν, Omnigeek είπε

3. Ψαξτο στο google. Τι αμφισβητείς όμως ότι έχουν τις προδιαγραφές που λένε οι κατασκευαστές; Και αυτοί ψέμματα λένε για να προστατεύσουν τον Musk;

Εγώ θα κάνω έρευνα πάνω στις φωτογραφίες που ανέβασες εσύ? Και τί σχέση έχουν με την Tesla?

 

3 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Τελικά δεν έχει τίποτα από αυτά και είναι όλα ένα "σκηνικό" ή είναι πλήρης κατασκευή με όλα τα απαραίτητα για να είναι πλήρης γραμμή παραγωγής αλλά δεν έχει άδειες;

 

16/6 στις 9:43 ένας περίοικος της περιοχής που ανεβάζει συχνά φωτογραφίες και βίντεο απο το εργοστάσιο, εντόπισε για πρώτη φορά την τέντα:

 

Περίπου μιάμιση ώρα μετά, ο Elon Musk κάνει το παρακάτω tweet, υπονοώντας οτι η γραμμή είναι ολοκληρωμένη, πλήρως λειτουργική και παράγει αυτοκίνητα

 

Η φωτογραφία δείχνει ένα δικόλωνο και μια ψαλιδωτή πλατφόρμα ανύψωσης, όπως αυτά που χρησιμοποιούν στα συνεργεία, όχι ακριβώς εξοπλισμός που περιμένεις να δείς σε γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων.

Επίσης εδώ φαίνεται οτι κατέθεσαν αιτήσεις για ηλεκτρικά και σύστημα πυρόσβεσης στις 20/6, δηλαδή 4 ημέρες αφότου υποτίθεται η τέντα ήταν λειτουργική.

 

 

3 ώρες πριν, Omnigeek είπε

(Η πολεοδομία στην Αμερική θα τους είχε κλείσει σίγουρα από την πρώτη μέρα αλλά σε haters απευθύνονται μπορούμε να λέμε ότι αντιφατικές ανοησίες θέλουμε).

Η Αμερικάνικη πολεοδομία, όπως και όλες οι πολεοδομίες του πλανήτη, πρέπει να κάνουν επιτόπιο έλεγχο για να εντοπίσουν παρανομίες, το οτι δέν τους έκλεισε η πολεοδομία δέν αποτελεί απόδειξη οτι δέν υπάρχει παρανομία.

4 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Συνηθισμένα πράγματα τόσα χρόνια, πετάμε ότι βλακεία μας έρθει στο κεφάλι (μέχρι ότι τους κλείδωσαν τις τουαλέτες) και μαζεύονται οι χρήσιμοι οπαδοί από κάτω να τις διαδώσουν όσο προλάβουν μέχρι να διαψευστούν όλα όπως πάντα.

Ναί, οτιδήποτε δέν προέρχεται απο το electrek είναι βλακεία!

Δημοσ.

Πρίν μερικές ημέρες ο Musk δημοσίευσε μία φωτογραφία με δεκάδες καθίσματα σε μια αποθήκη, τα πιό πολλά μάλιστα χωρίς το προστατευτικό νάυλον, το οποίο παραμένει καθόλη τη διάρκεια της συναρμολόγησης του αυτοκινήτου. Και εδώ το σχόλιο απο έναν διευθυντή της Toyota:

toyota.JPG.e823ee659618dd75e171ad9b106f3c48.JPG

Ακόμα και αν το Model 3 κοστίζει για την κατασκευή του μόλις $28Κ όπως λέει ο @Omnigeek (που προσωπικά δέν το πιστεύω), η Tesla είναι τόσο ανίκανη στο manufacturing και logistics που τα όποια κέρδη εξανεμίζονται και γίνονται ζημιές.

Σημερινό άρθρο σχετικά με την τέντα: The Future of Tesla Hinges on This Gigantic Tent

Μερικά ενδιαφέροντα σημεία απο το άρθρο:

An admission in April that he erred by putting too many robots in Tesla’s plants was a humbling moment for Musk. The chief executive officer had boasted in the past that his company would build an “alien dreadnought,” sci-fi bro code for a factory so advanced and robotic, it would be incomprehensible to primitive earthlings.

During a February earnings call, Musk told analysts that Tesla had an automated-parts conveyance system that was “probably the most sophisticated in the world.” But by the spring, it had been ripped out of the factory.

“We had this crazy, complex network of conveyor belts,” Musk told CBS This Morning in April. “And it was not working, so we got rid of that whole thing.”

 

Σχετικά με το κατα πόσο λειτουργική είναι η τέντα:

Fremont is working closely with Tesla to make sure that the tent is in compliance with building and fire codes, said Gary West, an official for the city. Tesla applied for a building permit to erect the tent on June 7, according to municipal records. A permit has been issued for equipment installation and one for an overhead fire sprinkler system is pending. The tent doesn’t have air conditioning, according to the city documents.

Όσο για τη δήλωση του Musk οτι η γραμμή παραγωγής της τέντας είναι "way better" απο αυτή στο εργοστάσιο:

That tweet spoke volumes to Dave Sullivan, an analyst at research firm AutoPacific who used to supervise Ford Motor Co. factories. “To say that it’s more efficient to build this with scrap pieces laying around means that either somebody made really bad decisions with the parts in the plant inside, or there are a lot of other problems yet to be discovered with Tesla’s efficiency.”

 

Επιμένω στην άποψη μου οτι η Tesla είναι μια τεράστια απάτη (με μεγάλες δόσεις ανικανότητας).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Τα δικαστήρια έχουν πολύ συγκεκριμένα κριτήρια σχετικά με το που εμπίπτει κάθε παράνομη πράξη, δέν χρησιμοποιούν ορισμούς απο το λεξικό. Γιατι με τη δική σου λογική και η διασπορά ψευδών ειδήσεων εμπίπτει στο  to intentionally prevent the success of a plan or action, οπότε και  είναι σαμποτάζ.

Sabotage Law and Legal Definition

https://definitions.uslegal.com/s/sabotage/

Sabotage is the act of hampering, deliberating subverting, or hurting the efforts of another.

Cyber-industrial sabotage activities, such as hacking, usually relate to industrial secrets that have commercial value to competitors.  

"Criminal sabotage defined -- Penalty.

(1) Whoever, with intent that his or her act shall, or with reason to believe that it may, injure, interfere with, interrupt, supplant, nullify, impair, or obstruct the owner's or operator's management, operation, or control of any agricultural, stockraising, lumbering, mining, quarrying, fishing, manufacturing, transportation, mercantile, or building enterprise, or any other public or private business or commercial enterprise, wherein any person is employed for wage, shall willfully damage or destroy, or attempt or threaten to damage or destroy, any property whatsoever, or shall unlawfully take or retain, or attempt or threaten unlawfully to take or retain, possession or control of any property, instrumentality, machine, mechanism, or appliance used in such business or enterprise, shall be guilty of criminal sabotage."

  • Unauthorized access to a computer
  • Unauthorized access with intent to commit an offence
  • Unauthorized modification of data

Περιγράφουν τα παραπάνω τις πράξεις του σαμποτερ της Tesla ή όχι;

Αναφορά σε κείμενο

Αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές 🤣

Εγώ θα κάνω έρευνα πάνω στις φωτογραφίες που ανέβασες εσύ? Και τί σχέση έχουν με την Tesla?

Ξαναπάμε από την αρχή.

Αυτό που λες "τσαντήρι" είναι είναι στην πραγματικότητα ένα βιομηχανικών προδιαγραφών κτίριο τύπου tension fabric building της sprung το οποίο έχει ισάξιες ή και καλύτερες προδιαγραφές από οποιοδήποτε παραδοσιακό βιομηχανικό κτίριο. Στο site της εταιρίας θα βρεις πολλές πληροφορίες για βιομηχανικές χρήσεις (http://www.sprung.com/structures/#industrial-list) και βιομηχανική παραγωγή (http://www.sprung.com/structures/industrial-buildings/manufacturing/). Διαφωνείς με αυτό;

Αναφορά σε κείμενο

16/6 στις 9:43 ένας περίοικος της περιοχής που ανεβάζει συχνά φωτογραφίες και βίντεο απο το εργοστάσιο, εντόπισε για πρώτη φορά την τέντα:

Περίπου μιάμιση ώρα μετά, ο Elon Musk κάνει το παρακάτω tweet, υπονοώντας οτι η γραμμή είναι ολοκληρωμένη, πλήρως λειτουργική και παράγει αυτοκίνητα

Η φωτογραφία δείχνει ένα δικόλωνο και μια ψαλιδωτή πλατφόρμα ανύψωσης, όπως αυτά που χρησιμοποιούν στα συνεργεία, όχι ακριβώς εξοπλισμός που περιμένεις να δείς σε γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων.

Επίσης εδώ φαίνεται οτι κατέθεσαν αιτήσεις για ηλεκτρικά και σύστημα πυρόσβεσης στις 20/6, δηλαδή 4 ημέρες αφότου υποτίθεται η τέντα ήταν λειτουργική.

Η Αμερικάνικη πολεοδομία, όπως και όλες οι πολεοδομίες του πλανήτη, πρέπει να κάνουν επιτόπιο έλεγχο για να εντοπίσουν παρανομίες, το οτι δέν τους έκλεισε η πολεοδομία δέν αποτελεί απόδειξη οτι δέν υπάρχει παρανομία.

Ναί, οτιδήποτε δέν προέρχεται απο το electrek είναι βλακεία!

Πάρε ένα link από το wired:

"a City official says Tesla notified it of the project in late May, filed its permits on June 11, and was up and running about a week after that"

Δηλαδή, για να καθαρίσουμε τι έγινε, η Tesla παράγγειλε ένα τεράστιο κτίριο (137.000 sq.feet) βιομηχανικών προδιαγραφών ισάξιων με οποιοδήποτε συμβατικό κτίριο για ένα κλάσμα του κόστους, κατέθεσε τις αιτήσεις για τις άδειες, έστησε το βασικό κτίριο και την 1η γραμμή παραγωγής σε χρόνο ρεκόρ και άρχισε να συναρμολογεί αυτοκίνητα σε συνθήκες που η ίδια κρίνει ισάξιες ή ανώτερες της προηγούμενης γραμμής συναρμολόγησης (περισσότερος χώρος, καλύτερες συνθήκες εργασίας με φυσικό φωτισμό κτλ) ενώ ολοκληρώνει τα μη κρίσιμα κομμάτια του κτιρίου (και αργότερα την 2η γραμμή) σε πιο αργό χρόνο. Άρα πέτυχε με το ελάχιστο δυνατό κόστος να μεγαλώσει σημαντικά την παραγωγή αυτοκινήτων της απλά σκεπτόμενη αντισυμβατικά απαλλαγμένη από τις ανόητες προκαταλήψεις για το πως πρέπει να μοιάζει ένα "κανονικό" εργοστάσιο. Και για το γεγονός αυτό λυσσάνε οι haters αλαλάζοντας για τσαντίρια, ψεύτικες γραμμές παραγωγής χωρίς εγκαταστάσεις πόρτες και καμπινέδες, αληθινές γραμμές με εγκαταστάσεις όμως χωρίς πολεοδομικές άδειες, αληθινές γραμμές και με άδειες που λήφθηκαν όμως εκ των υστέρων, αληθινές γραμμές με άδειες αλλά χωρίς AirCon (LOL), και ότι άλλη ανοησία θα περάσει ύστερα από το κεφάλι τους όσο διαψεύδονται ένα ένα τα ψέμματα τους.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Περιγράφουν τα παραπάνω τις πράξεις του σαμποτερ της Tesla ή όχι;

Καταρχάς να θυμίσω οτι δέν πήρα θέση ούτε υπέρ ούτε κατά του Tripp, καθώς δέν έχω δεδομένα. Η αντίρρησή μου ήταν οτι όπως το παρουσίαζες, ακόμα και η διάδοση ψευδών ειδήσεων ενέπιπτε στην κατηγορία του σαμποτάζ, πράγμα που δέν ισχύει.

Απο το link σου:

Sabotage is the act of hampering, deliberating subverting, or hurting the efforts of another. It is most often an issue in the context of military law, when a person attempts to thwart a war affort, or in employment law, when disgruntled employees destroy employer property.

Cyber-industrial sabotage activities, such as hacking, usually relate to industrial secrets that have commercial value to competitors. In some countries, computer sabotage may be regarded as a breach of civil law rather then criminal law, but there are laws clearly defining cyber-crime as a criminal offense.

Η Τεσλα μέχρι τώρα δέν έχει ισχυριστεί ούτε καταστροφή εξοπλισμού, ούτε οτι με κάποιο τρόπο παρεμποδίστηκε η παραγωγή απο τις ενεργειες του Tripp. Επομένως το μόνο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν σαμποτάζ σύμφωνα με το link σου (το οποίο παρεπιπτόντως είναι απο state law που πιθανόν να μήν έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση) είναι η μεταφορά δεδομένων προς τρίτους.

18 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Αυτό που λες "τσαντήρι" είναι είναι στην πραγματικότητα ένα βιομηχανικών προδιαγραφών κτίριο τύπου tension fabric building της sprung το οποίο έχει ισάξιες ή και καλύτερες προδιαγραφές από οποιοδήποτε παραδοσιακό βιομηχανικό κτίριο. Στο site της εταιρίας θα βρεις πολλές πληροφορίες για βιομηχανικές χρήσεις (http://www.sprung.com/structures/#industrial-list) και βιομηχανική παραγωγή (http://www.sprung.com/structures/industrial-buildings/manufacturing/). Διαφωνείς με αυτό; 

Οι Τέντες αυτές είναι μικρότερες σε μέγεθος και κλειστές. Δέν έχουν σχέση με την τέντα της Tesla. Και αυτό είναι μόνο ένα πρόβλημα με την τεντα της τεσλα, τα υπόλοιπα δες σε προηγούμενα ποστ μου. Όπως και εδώ: Elon Musk promised a Tesla 'alien dreadnought' factory — but what we got was a tent

The goal behind the tent is apparently twofold. Tesla has a single general assembly line for its Model S sedan and Model X SUV, and two parallel lines for Model 3, all inside its factory. Lacking enough physical space in what is by the standards of the auto industry a large plant, Tesla looked to the fresh air of the East Bay for a fourth Model 3 line. 

The company is pushing hard to achieve a weekly Model 3 production target of 5,000 units, and the existing capacity under Fremont's roof wasn't adequate. It's worth pointing out that the Model 3 line was supposed to be an initial phase of the transformation of Tesla's manufacturing systems, factories into what Musk termed an "alien dreadnought" — some so thoroughly automated that it would be unrecognizable to auto industry veterans.

Model 3 production has struggled from the start, after a launch last July. Production "bottlenecks," as Tesla labeled them, at the company's Nevada battery factory and later automated assembly snafus in Fremont led the company to abandon its robot dreams an return to using good old-fashioned humans. The pace has been intense: Tesla has been running 24/7 on three shifts the get the Model 3 on track.

Φύγαμε δηλαδή απο το alien dreadnought και πήγαμε στο alien tentnought!

18 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Πάρε ένα link από το wired:

"a City official says Tesla notified it of the project in late May, filed its permits on June 11, and was up and running about a week after that"

Το άρθρο του Bloomberg που έχει πιό πολλές λεπτομέρειες δέν σου κάνει?

18 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Δηλαδή, για να καθαρίσουμε τι έγινε, η Tesla παράγγειλε ένα τεράστιο κτίριο (137.000 sq.feet) βιομηχανικών προδιαγραφών ισάξιων με οποιοδήποτε συμβατικό κτίριο για ένα κλάσμα του κόστους, κατέθεσε τις αιτήσεις για τις άδειες, έστησε το βασικό κτίριο και την 1η γραμμή παραγωγής σε χρόνο ρεκόρ και άρχισε να συναρμολογεί αυτοκίνητα σε συνθήκες που η ίδια κρίνει ισάξιες ή ανώτερες της προηγούμενης γραμμής συναρμολόγησης (περισσότερος χώρος, καλύτερες συνθήκες εργασίας με φυσικό φωτισμό κτλ) ενώ ολοκληρώνει τα μη κρίσιμα κομμάτια του κτιρίου (και αργότερα την 2η γραμμή) σε πιο αργό χρόνο. Άρα πέτυχε με το ελάχιστο δυνατό κόστος να μεγαλώσει σημαντικά την παραγωγή αυτοκινήτων της απλά σκεπτόμενη αντισυμβατικά απαλλαγμένη από τις ανόητες προκαταλήψεις για το πως πρέπει να μοιάζει ένα "κανονικό" εργοστάσιο. Και για το γεγονός αυτό λυσσάνε οι haters αλαλάζοντας για τσαντίρια, ψεύτικες γραμμές παραγωγής χωρίς εγκαταστάσεις πόρτες και καμπινέδες, αληθινές γραμμές με εγκαταστάσεις όμως χωρίς πολεοδομικές άδειες, αληθινές γραμμές και με άδειες που λήφθηκαν όμως εκ των υστέρων, αληθινές γραμμές με άδειες αλλά χωρίς AirCon (LOL), και ότι άλλη ανοησία θα περάσει ύστερα από το κεφάλι τους όσο διαψεύδονται ένα ένα τα ψέμματα τους.

 

Τα μισά απο αυτά που λές προέρχονται κατευθείαν απο tweet του Elon Musk. Τα άλλα μισά απλά τα υποθέτεις γιατι κανείς δέν τα έχει πεί επίσημα.

Όσον αφορά το air conditioning, σίγουρα δέν υπάρχει κανένα προβλημα ούτε για τους εργαζόμενους, ούτε για το μηχανολογικό εξοπλισμό, να δουλεύουν μες το καλοκαίρι σε μία ανοιχτή τέντα που βρίσκεται στην έρημο της Nevada.

Επίσης ένα χθεσινό άρθρο σχετικά με το κατα πόσο το solar roof είναι vaporware: Tesla has left salespeople confused over when customers will get the Powerwall and solar roof

The company has failed to give salespeople a clear, consistent timeline for when the solar roof will be available, current and former salespeople said.

These employees said they either were instructed or chose to avoid talking about the solar roof with customers.

"We don't have Powerwalls. We would get very, very small shipments in tiny, tiny increments. We had people waiting around for months and months and months," a former sales manager said.

 

Ξέρω ήδη τι θα απαντήσεις, haters, FUD, shorters, big oil 🤣

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Καταρχάς να θυμίσω οτι δέν πήρα θέση ούτε υπέρ ούτε κατά του Tripp, καθώς δέν έχω δεδομένα. Η αντίρρησή μου ήταν οτι όπως το παρουσίαζες, ακόμα και η διάδοση ψευδών ειδήσεων ενέπιπτε στην κατηγορία του σαμποτάζ, πράγμα που δέν ισχύει.

Δεν παίρνεις θέση όταν γράφεις ότι τα περί hacking, κλοπής και σαμποτάζ που λέει η Tesla είναι φαντασιώσεις του Musk, μπαρούφες και παραπλανητικά τεχνάσματα παρά την ομολογία του ίδιου ότι hackαρε τα συστήματα για να κλέψει εταιρικά μυστικά (που επανέλαβε και δημόσια στο CNN) και υιοθετείς την ανόητη δικαιολογία του ότι είναι whistleblower και πρόκειται περί δυσφήμησης;

 

Αναφορά σε κείμενο

Απο το link σου:

Sabotage is the act of hampering, deliberating subverting, or hurting the efforts of another. It is most often an issue in the context of military law, when a person attempts to thwart a war affort, or in employment law, when disgruntled employees destroy employer property.

Cyber-industrial sabotage activities, such as hacking, usually relate to industrial secrets that have commercial value to competitors. In some countries, computer sabotage may be regarded as a breach of civil law rather then criminal law, but there are laws clearly defining cyber-crime as a criminal offense.

Η Τεσλα μέχρι τώρα δέν έχει ισχυριστεί ούτε καταστροφή εξοπλισμού, ούτε οτι με κάποιο τρόπο παρεμποδίστηκε η παραγωγή απο τις ενεργειες του Tripp. Επομένως το μόνο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν σαμποτάζ σύμφωνα με το link σου (το οποίο παρεπιπτόντως είναι απο state law που πιθανόν να μήν έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση) είναι η μεταφορά δεδομένων προς τρίτους.

Ο ορισμός είναι ξεκάθαρος και δεν βλέπω που γράφει ότι είναι state law.

Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι ο Tripp, με δική του δημόσια ομολογία (cnn), χάκαρε με την πλήρη σημασία του όρου, τα συστήματα μηχανογράφησης της παραγωγής για να υφαρπάξει μυστικά σημαντικής εμπορικής αξίας και προκάλεσε με πολλαπλούς και διάφορους τρόπους ζημιά στην Tesla και τις δράσεις της. Παραβίασε την ασφάλεια, εισέβαλε και αλλοίωσε τα συστήματα, έκρυψε malware κώδικα σχεδιασμένο να κατασκοπεύει μονίμως το σύστημα και προστάτευσε τις δράσεις του με το να ενοχοποιήσει συναδέλφους του, με σκοπό να πάρει εταιρικά μυστικά και να τα διοχετεύσει σε διάφορα τρίτα μέρη, μεταξύ άλλων δηλωμένα εχθρικά στην Tesla μέσα ενημέρωσης. Αυτά ξαναλέω είναι ο ορισμός του εταιρικού σαμποτάζ και της δολιοφθοράς (υπήρξε και δόλος και φθορά) και τα ομολογεί μόνος του. Η Tesla υποστηρίζει ότι η έρευνα της στο μέλλον θα αποκαλύψει και πιο σοβαρή δολιοφθορά. Αν τώρα το σαμποτάζ έγινε για προσωπικούς λόγους εκδίκησης, για λόγους υποτιθέμενης προστασίας του κοινού (whistleblowing, κατά την γνώμη μου μια γελοία απελπισμένη δικαιολογία), ή επί πληρωμή από τρίτους στους οποίους διοχέτευσε και τις πληροφορίες μένει να αποδειχθεί στο δικαστήριο.

Αναφορά σε κείμενο

Οι Τέντες αυτές είναι μικρότερες σε μέγεθος και κλειστές. Δέν έχουν σχέση με την τέντα της Tesla. Και αυτό είναι μόνο ένα πρόβλημα με την τεντα της τεσλα, τα υπόλοιπα δες σε προηγούμενα ποστ μου. Όπως και εδώ: Elon Musk promised a Tesla 'alien dreadnought' factory — but what we got was a tent

The goal behind the tent is apparently twofold. Tesla has a single general assembly line for its Model S sedan and Model X SUV, and two parallel lines for Model 3, all inside its factory. Lacking enough physical space in what is by the standards of the auto industry a large plant, Tesla looked to the fresh air of the East Bay for a fourth Model 3 line. 

The company is pushing hard to achieve a weekly Model 3 production target of 5,000 units, and the existing capacity under Fremont's roof wasn't adequate. It's worth pointing out that the Model 3 line was supposed to be an initial phase of the transformation of Tesla's manufacturing systems, factories into what Musk termed an "alien dreadnought" — some so thoroughly automated that it would be unrecognizable to auto industry veterans.

Model 3 production has struggled from the start, after a launch last July. Production "bottlenecks," as Tesla labeled them, at the company's Nevada battery factory and later automated assembly snafus in Fremont led the company to abandon its robot dreams an return to using good old-fashioned humans. The pace has been intense: Tesla has been running 24/7 on three shifts the get the Model 3 on track.

Φύγαμε δηλαδή απο το alien dreadnought και πήγαμε στο alien tentnought!

Το άρθρο του Bloomberg που έχει πιό πολλές λεπτομέρειες δέν σου κάνει?

Τα μισά απο αυτά που λές προέρχονται κατευθείαν απο tweet του Elon Musk. Τα άλλα μισά απλά τα υποθέτεις γιατι κανείς δέν τα έχει πεί επίσημα.

Όσον αφορά το air conditioning, σίγουρα δέν υπάρχει κανένα προβλημα ούτε για τους εργαζόμενους, ούτε για το μηχανολογικό εξοπλισμό, να δουλεύουν μες το καλοκαίρι σε μία ανοιχτή τέντα που βρίσκεται στην έρημο της Nevada.

Από που προκύπτει ότι το tension fabric building της Tesla έχει χειρότερες προδιαγραφές από τα άλλα τέτοια κτίρια που χρησιμοποιούνται για βιομηχανική παραγωγή; Είναι το μεγάλο του μέγεθος απόδειξη ότι δεν μπορεί να έχει τέτοιες προδιαγραφές; Οι φωτογραφίες για παράδειγμα που δείχνουν εργασίες ολοκλήρωσης της κατασκευής και εντελώς κλειστά τμήματα είναι ψεύτικες; Ξέρεις με σιγουριά ότι δεν είναι ήδη κλειστό (όπου χρειάζεται τουλάχιστον) και ότι δεν πρόκειται/δύναται να κλείσει ποτέ; Αν είναι τώρα (εν μέρη) ανοιχτό και στο μέλλον κλείσει θα μπορεί πιστεύεις να καλύπτει τις βιομηχανικές προδιαγραφές που πληρούν κτίρια του είδους του; Ξέρεις κάτι άλλο πέρα από τα αποδεδειγμένα αντιφατικά και ψευδή γραφόμενα στις πηγές που έχεις παραθέσει μέχρι τώρα που αποδεικνύουν ότι δεν μπορεί ποτέ να λειτουργήσει σωστά σαν εργοστάσιο με AC και όλα;

Το άρθρο που έβαλες είναι ενδεικτικό της ποιότητας της ενημέρωσης του BI. Μερικά ειρωνικά σχολιακια της πλάκας, καμιά 10αριά ανακρίβειες, 1-2 "ειδικούς" που λένε ότι νά'ναι. Ο μόνιμος guest star ο τραγικός Lutz "προβλέπει" με απόλυτη σιγουριά την αδυναμία της εταιρίας να έχει κέρδη (και τώρα που βλέπει ότι θα έχει το γυρίζει στο θα είναι κάλπικα) και την χρεοκοπία της Tesla σε κάθε άρθρο εδώ και 6-7 χρόνια! Φαντάσου να πίστευε οτιδήποτε από τα ψέμματα που λέει και να είχε ποντάρει τα λεφτά του, σήμερα θα ήταν σε χαρτόκουτα να ζητιανεύει ή φυλακή να χρωστάει παντού!

 

Αναφορά σε κείμενο

Επίσης ένα χθεσινό άρθρο σχετικά με το κατα πόσο το solar roof είναι vaporware: Tesla has left salespeople confused over when customers will get the Powerwall and solar roof

The company has failed to give salespeople a clear, consistent timeline for when the solar roof will be available, current and former salespeople said.

These employees said they either were instructed or chose to avoid talking about the solar roof with customers.

"We don't have Powerwalls. We would get very, very small shipments in tiny, tiny increments. We had people waiting around for months and months and months," a former sales manager said.

Ξέρω ήδη τι θα απαντήσεις, haters, FUD, shorters, big oil 🤣

Με κατηγορείς μου αρέσει ότι βάζω links από το electrec (που προσπαθώ να αποφεύγω όσο είναι δυνατόν και διαλέγω άλλες πηγές) και εσύ δεν έχεις αφήσει ούτε άρθρο από τα site κατά της Tesla. 99% αυτών που έχεις βάλει από αυτά τα site έχει διαψευστεί από τα γεγονότα, αλλά εσύ ακάθεκτος δεν αφήνεις την πραγματικότητα να σε επηρεάζει.

Απάντησε μου από περιέργεια. Δέχεσαι ότι το Big Oil χρησιμοποιεί όλα τα θεμιτά και αθέμιτα μέσα για να προστατεύσει τα συμφέροντά του με κάθε κόστος (π.χ. ο πόλεμος στο Ιράκ είχε σχέση με τα πετρέλαια ή έγινε για τα όπλα μαζικής καταστροφή του Σαντάμ); Ποια είναι η άποψή σου για την παγκόσμια υπερθέρμανση και την αντίδραση του big oil; Υπάρχει ή είναι φαντασίωση της συντριπτικής πλειοψηφίας της επιστημονικής κοινότητας όπως προπαγανδίζει το BO εδώ και μερικές δεκαετίες; Αντίστοιχα, δεδομένου ότι η συντριπτική ζήτηση των προϊόντων του BO είναι από τις μεταφορές, θεωρείς ότι έχει κάποιο συμφέρον να σταματήσει η αλλαγή στην ηλεκτροκίνηση και τις ανανεώσιμες πηγές; Αν ναι, θεωρείς ότι θα χρησιμοποιούσε παρόμοια θεμιτά και αθέμιτα μέσα για να προστατεύσει τα συμφέροντά του;

 

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.

omni σου δινω τροφή για σκέψη... για να μην αγχώνεσαι με την υπεράσπιση του.

Ο Musk ΔΕΝ ειναι ο σωτήρας και το μονο που εχει κάνει ΑΨΟΓΑ μεχρι τώρα ειναι manipulation μετόχων και μετοχών και μετόχων. Μόνο με ένα θαύμα δε θα σκάσει η φούσκα.

  • Η solarcity πάει για φουντο
  • Εχει 4 ημέρες να πιάσει ρυθμό παραγωγής 5000 οχήματα ... κάτω απο την τεράστια τεντα που εστησε στο παρκινγκ και ... με το χέρι.

Συνεχίζω να τον θαυμάζω μονο για ένα πράγμα. Είναι φοβερός πωλητής-παραμυθάς. Ο Σώρρας μπροστά του είναι γατάκι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, isay είπε

omni σου δινω τροφή για σκέψη... για να μην αγχώνεσαι με την υπεράσπιση του.

Ο Musk ΔΕΝ ειναι ο σωτήρας και το μονο που εχει κάνει ΑΨΟΓΑ μεχρι τώρα ειναι manipulation μετόχων και μετοχών και μετόχων. Μόνο με ένα θαύμα δε θα σκάσει η φούσκα.

  • Η solarcity πάει για φουντο
  • Εχει 4 ημέρες να πιάσει ρυθμό παραγωγής 5000 οχήματα ... κάτω απο την τεράστια τεντα που εστησε στο παρκινγκ και ... με το χέρι.

Συνεχίζω να τον θαυμάζω μονο για ένα πράγμα. Είναι φοβερός πωλητής-παραμυθάς. Ο Σώρρας μπροστά του είναι γατάκι.

Διόρθωση

.....να πιάσει σταθερό ρυθμό παραγωγής 5000 οχήματα

5000 μπορεί εύκολα να δείξει ότι δήθεν έπιασε απλά φυλάγοντας μερικά και γράφοντας τα την τελευταία εβδομάδα, όπως έκανε και με τον στόχο των 2500 το προηγούμενο τρίμηνο. Σύμφωνα με το bloomberg, αυτό το τρίμηνο δεν κατάφερε καν να κάνει σταθερή παραγωγή στα 2500 που ήταν ο στόχος του προηγούμενο τριμήνου, βασικά μόνο σε 3 βδομάδες κατάφερε να ξεπεράσει τις 2500 και ούτε καν έχει πλησιάσει τις 4000. 

Btw, το όλο point είναι 5000 παραδώσεις την εβδομάδα, όχι 5000 παραγωγή, καθώς το ένα δεν σημαίνει τπτ για το άλλο ειδικά εάν αρκετά από αυτά θα χρειαστούν εξτρα επιδιορθώσεις. 

Capture.JPG.34218c3c206f2b3a6d9715355964b181.JPG

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, isay είπε

omni σου δινω τροφή για σκέψη... για να μην αγχώνεσαι με την υπεράσπιση του.

Ο Musk ΔΕΝ ειναι ο σωτήρας και το μονο που εχει κάνει ΑΨΟΓΑ μεχρι τώρα ειναι manipulation μετόχων και μετοχών και μετόχων. Μόνο με ένα θαύμα δε θα σκάσει η φούσκα.

  • Η solarcity πάει για φουντο
  • Εχει 4 ημέρες να πιάσει ρυθμό παραγωγής 5000 οχήματα ... κάτω απο την τεράστια τεντα που εστησε στο παρκινγκ και ... με το χέρι.

Συνεχίζω να τον θαυμάζω μονο για ένα πράγμα. Είναι φοβερός πωλητής-παραμυθάς. Ο Σώρρας μπροστά του είναι γατάκι.

Δεν γράφω αυτά που γράφω για να υπερασπιστώ τον Musk αλλά την πραγματικότητα κόντρα στην συνεχή προπαγάνδα. Η Tesla με ενδιαφέρει για το disruption που προκαλεί και την αλλαγή που προσπαθεί να φέρει προς ένα καλύτερο μέλλον. Αυτό που με νοιάζει είναι να επιβιώσει μέχρι να ολοκληρώσει αυτή την αποστολή της, να μην καταφέρουν να την σκοτώσουν και βρουν ευκαιρία να καταστρέψουν όλη αυτή την προσπάθεια. Το πόσο μεγάλη, κυρίαρχη, πλούσια εταιρία μπορεί να γίνει μετά δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Εδώ γίνεται άλλη μια μάχη στον πόλεμο των μεγαλύτερων συμφερόντων του πλανήτη να διατηρήσουν όσο γίνεται περισσότερο το καταστροφικό, επιζήμιο για την ανθρωπότητα status quo για τα κέρδη τους. Το αποτέλεσμα θα καθορίσει το μέλλον μας και νομίζω όλοι οφείλουν να πάρουν θέση.

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.

Ωραία και ειλικρινής απάντηση και είναι σεβαστή.

Απο την άλλη βάλε στο μυαλό σου τον Σώρας αντί για τον musk και διάβασε πάλι την απάντηση σου (για δική σου τροφή για σκέψη) και γνωρίζοντας πλέον τα πεπραγμένα του Σώρρας, την εποχή πριν "σκάσει η φούσκα του" δες τι πιστευαν/ήλπιζαν οι οπαδοί του για αυτόν και το τι μπορούσε να επιτύχει. Και οπαδους ειχε και λεφτά έβγαζε.

Στις αρχές τον ειχαν θεό, στη μέση άρχισε η αμφισβήτηση λόγω των αποτελεσμάτων και στο τέλος έσκασε η φούσκα.

Η προπαγάνδα γίνεται και απο τις δυο πλευρές. Και ο musk παιζει πολύ καλά το παιχνίδι. Μόλις ζορίστηκε, ανακοινωσε το εκπληκτικό νεο φορτηγό (που πήγε φόλα), μετα ζορίστηκε για την παραγωγή και έφτιαξε την τέντα για να πάρει παραταση χρονου, κλπ κλπ άλλα παραδειγματα.

Δε στο κρύβω οτι στις αρχές έβλεπα και εγώ κάποιον "μάγκα με όραμα" και ικανοτητα να μαγευει κόσμο και να μαζαευι λεφτα. Πλέον τον θεωρώ φοβερό φαφλατά πωλητη που ξέρει να πετά την μπαλα στην εξέδρα για να κερδίζει χρόνο. Το τελικό αποτέλεσμα που βγαίνει ειναι οτι ποτε δεν έκανε αυτό που ανακοίνωνε (άλλο τελικό κόστος, άλλες επιδόσεις, ακυρωση projects, κλπ) Δε στο κρύβω οτι στους επομενους μήνες περιμένω απότομο σκάσιμο της φουσκας ή την ανακοινωση κάποιου νέου πολύ μεγάλου project (στυλ spacex, παραγωγή ενέργειας, κλπ) για να πάρει παράταση. Το δευτερο πιο πιθανο (για μενα) σενάριο ειναι κάποια στημένη "ηρωική έξοδος" και πάμφθηνη πώληση της εταιρίας, είτε μέρους ή πακέτο.

Και ο Tesla ήταν οραματιστής αλλά ήταν και πραγματικός εφευρέτης με απτά αποτελέσματα. Ανακάλυψε τροχους πραγματικά, οχι πήρε ένα τροχό τον έβαψε άσπρο και τον ανακοινωσε για δική του εφευρεση.

Δημοσ.

καλα αμα εχετε φτασει να συγκρινεται τον Σωρρα με τον Musk γελαω απλα...

οτι ο Musk δεν εχει πετυχει τοσα πραγματα?Μηπως το διαστημοποπλοιο που εστειλε ηταν συνομωσια και δεν υπηρχε?Μηπως τα τεσλα που κυκλοφορουν ειναι και αυτα συνομωσια?

ο Σωρρας που θες να συγκρινεις δεν εχει επιδειξει τιποτα απολυτως...ο Musk απο την αλλη κατι κανει...

τι καθομαι και γραφω θεε μου...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

 

6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

οτι ο Musk δεν εχει πετυχει τοσα πραγματα?Μηπως το διαστημοποπλοιο που εστειλε ηταν συνομωσια και δεν υπηρχε?Μηπως τα τεσλα που κυκλοφορουν ειναι και αυτα συνομωσια?

τι καθομαι και γραφω θεε μου...

 Διαστημό(πο)πλοιο???? Μήπως το σύγχυσες με αυτό το κόκκινο πράγμα με τροχούς που είχε μια κούκλα για αστροναύτη? Αυτοκίνητο ονομάζεται. 

Όντως τι κάθεσαι και γράφεις....

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Whargoul είπε

 Διαστημό(πο)πλοιο???? Μήπως το σύγχυσες με αυτό το κόκκινο πράγμα με τροχούς που είχε μια κούκλα για αστροναύτη? Αυτοκίνητο ονομάζεται. 

Όντως τι κάθεσαι και γράφεις....

σωωωωραιος
Κολα στην λεξη ασε την ουσια...δεν σε συμφερει!

Για να καταλαβω μονο του το εστειλε το αμαξι?Θες να το πεις ρουκετα πες το ρουκετα...κατι εστειλε ομως!Περα απο αμαξι εννοω...αρα πως συγκρινουμε τον εναν που μενει στα λογια και τον αλλον που κανει πραξεις και ΦΥΣΙΚΑ κανει λαθη...ΦΥΣΙΚΑ βγαινει εκτος προγραμματων...ΦΥΣΙΚΑ τον ρημαζουν και τον κριτικαρουν ολοι μιας και ασχολειται πολυ με social media και γενικα ανεβαζει συνεχεια διαφορα...ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 2  ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ γιατι εδω μεσα απο μπλα μπλα ειστε ολοι καλοι να αποδειξετε ομως και τιποτα απο τα λεγομενα σας και να μην τα γραφετε για να τα γραφετε!

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

σωωωωραιος
Κολα στην λεξη ασε την ουσια...δεν σε συμφερει!

Για να καταλαβω μονο του το εστειλε το αμαξι?Θες να το πεις ρουκετα πες το ρουκετα...κατι εστειλε ομως!

Ούτε ρουκέτα είναι (με την ελληνική μετάφραση τουλάχιστο). Διαστημικός πύραυλος είναι. Και φυσικά και παίζει ρόλο η λέξη επειδή το ένα είναι κάτι πρωτοπόρο, που δεν έχει σχεδόν κανένας κατασκευάσει, (διαπλανητικά διαστημόπλοια τουλάχιστο), ενώ το άλλο υπάρχει από το 1944. Υπάρχουν 10δεκαδες εταιρείες που κατασκευάζουν ή και δοκιμάζουν πυραύλους που στέλνουν φορτία στο διάστημα, δεν βλέπω να ασχολείσαι μαζί τους. Μόνο ο Musk είναι πρωτοπόρος και οραματιστής στον τομέα αυτό? Γιατί η blue-origin του Bezou δεν είναι και η Space-X του Musk είναι? Γιατί δεν είναι η ESA που έκανε προσεδάφιση σε κομήτη? 

Και εάν θεωρείς τον Musk πρωτοπόρο και οραματιστή και ότι θα αλλάξει τον κόσμο, τι θεωρείς δλδ τον Von Braun που κατασκεύασε τους διαστημικούς πυραύλους από το μηδέν? Το πιο πιθανό δεν τον έχεις κάν ακουστά.

Μάρκετινγκ κάνει ο Musk. Δεν είναι πρωτοπόρος. Δεν ανακάλυψε κάτι που δεν υπήρχε ούτε επανασχεδίασε από την αρχή κάτι που υπάρχει. Μικρές βελτιώσεις σε υπάρχοντα πράγματα κάνει και τα παρουσιάζει σαν να είναι κάτι το ουάο που θα αλλάξει τον κόσμο εάν αρκετά θαθαθαθα γίνουν πραγματικότητα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...