Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εσυ εισαι επωνυμος και δεν το ξερουμε δηλαδη?

Το επι πληρωμη που το στηριζεις?Και εσυ ισχυρισμους κανεις ανεπιβεβαιωτους...η μαλλον τοσο επιβαιβεωμενοι οσο και του @Fubar.gr 

Νομίζω δεν είναι τραβηγμένος ο ισχυρισμός ότι κάποιος που hackaρει συστήματα και κρύβει κώδικα σχεδιασμένο να κλέβει εταιρικά μυστικά (που θα λειτουργεί μόνιμα στα συστήματα και χωρίς την παρουσία του, όχι μια και έξω), διοχετεύει αυτά τα μυστικά σε τρίτους και καλύπτει τα ίχνη του ενοχοποιώντας τους συνάδελφους του, το κάνει για χρήματα. Επίσης νομίζω η Tesla, που τα ισχυρίζεται αυτά και όχι εγώ, δεν θα είχε μεγάλη δυσκολία να βρει αυτά τα ψηφιακά ίχνη και να προμηθευτεί όσες αποδείξεις χρειάζεται πριν προβεί σε τέτοιους ισχυρισμούς (και αγωγές ενώπιον των δικαστηρίων) για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και σαμποτάζ. Αν λάβουμε υπόψιν και τα μέσα που πήραν το υλικό της κλοπής και το παρουσίασαν χωρίς έλεγχο και δημοσιογραφική δεοντολογία σαν απόλυτη αλήθεια, το ύφος των άρθρων, και ότι είναι κοινό μυστικό ότι τέτοιοι "insiders" πληρώνονται αδρά από τέτοιου τύπου δημοσιεύσεις, ιδίως όταν υπάρχει τόσο έντονο οικονομικό συμφέρον (δεν κρύβουν την καθαρά short θέση τους κατά της Telsa τα περισσότερα) η άποψη ότι το έκανε για τα χρήματα και όχι από διάθεση ηρωισμού για τα κακόμοιρα θύματα των τρύπιων μπαταριών της Tesla ενισχύεται. Αν ενδιαφερόταν για την ασφάλεια των πελατών της Telsa άλλωστε και είχε τα αδιάψευστα στοιχεία που ισχυρίζεται ότι έχει, δεν υπάρχει καμία λογική να διαλέξει να τα αποκαλύψει σε τέτοια αναξιόπιστα μέσα που οι περισσότεροι ξέρουν την σοβαρότητά τους, αντί να πάει κατευθείαν στις αρχές, στο FBI π.χ και να σώσει τους ανθρώπους από τον κίνδυνο. 

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Ο επίσημος ορισμός που παρέθεσα καλύπτει επακριβώς τις πράξεις αυτές. Αν έρθω εγώ και παραποιήσω τα συστήματά της εταιρίας σου, προκαλέσω προστριβές και χάος στους εργαζομένους σου, και χρησιμοποιήσω παραποιημένα στοιχεία για να της προκαλέσω βλάβη με σκοπό να αποτρέψω εσκεμμένα την ολοκλήρωση των σχεδίων και των δράσεών της, αυτό λέγεται καθαρά και με κάθε ακρίβεια του όρου σαμποτάζ.

Δέν είμαι νομικός, αλλά με τη λογική σου και η απλή δυσφήμηση είναι σαμποτάζ.

1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να παρουσιάσει όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς του και αναζητά την προστασία της δικαιοσύνης, και ο άλλος, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία, παράγει επί πληρωμή μόνο κάτι ανεπιβεβαίωτους ισχυρισμούς μέσα σε μια κωμικά ολοφάνερη προπαγάνδα (που συνεχώς στο παρελθόν αποδεικνύεται αναληθής) για κάποια προκατειλημμένα λιβελογραφήματα με ανταγωνιστικά συμφέροντα, τότε ναι εγώ θα τείνω να δεχθώ την γνώμη της Tesla.

Είναι αλήθεια οτι οι αδελφοί Koch με πληρώνουν αρκετά καλά. Το big oil ομως καθυστερεί τις πληρωμές.

1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Δεν κατάφερες να βρεις άλλες φωτογραφίες από Tension fabric building; Κάτσε να σου δείξω μερικές από το google: Περίπου 14.900.000 αποτελέσματα σε 0,33 δευτερόλεπτα, καλός χρόνος να ξοδέψει κανείς πιστεύω για να ενημερωθεί και να μην προπαγανδίζει

Ωραία εργοστάσια. Τί γραμμές παραγωγής έχουν μέσα?

1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Ακόμα και τα link από τα tweet που έβαλες δείχνουν εργάτες να ολοκληρώνουν την κατασκευή του κτιρίου LOL. Το να παράγει αυτοκίνητα ενόσω ολοκληρώνεται είναι μάλλον πολύ δύσκολο να το καταλάβουν.

Είναι ταυτόχρονα και securities fraud και OSHA violation!

1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Στις φωτογραφίες επίσης κατά παράξενο τρόπο φαίνονται βαριά μηχανήματα, σωληνώσεις να τρέχουν παντού (να υποθέσω υδραυλικά, πεπ.αέρας και ότι άλλο χρειάζονται τέτοια βαριά μηχανήματα), πλήρης ηλεκτροδότηση, φωτισμός κτλ.την ώρα που οι ίδιοι αστείοι haters γράφουν ότι δεν έχει τίποτε από αυτά! Ας μείνουν στον σχολιασμό του (κακού) χιούμορ του Musk και ας αφήσουν τις αναλύσεις της πλάκας.

Οι haters λένε οτι δέν έχουν κατατεθεί σχέδια για αυτά, όχι οτι δεν υπάρχουν.

Και αυτός είναι ο λόγος που επέλεξαν να φτιάξουν τέντα ανοιχτή απο όλες τις πάντες. Αν το κάνανε κανονικό κλειστό κτίριο θα έπρεπε να γίνουν και όλες οι απαραίτητες μελέτες. Τώρα όμως το κάνανε σαν προσωρινή κατασκευη που θα πρέπει όμως να ξηλώσουν σε 6 μήνες.

Δημοσ.

Όσοι ψάχνουν πληροφορίες για τις κατ΄ευφημισμόν "τέντες" μπορούν να πάνε στη σελίδα του κατασκευαστή:
http://www.sprung.com/sprung-advantage/performance-durability/

Εκεί μπορούν να μάθουν, ότι αυτές οι τέντες αντέχουν σε ακραίες θερμοκρασίες (πολικές και ερήμου), σε πάνω από 12 μποφόρ και υπάρχει η δυνατότητα να είναι αεροστεγείς και εξαιρετικά ενεργειακά αποδοτικές.

Οι φωτογραφίες της προηγούμενης εβδομάδας ήταν, όταν ακόμα την κατασκεύαζαν και δεν την είχαν κλείσει ακόμα και από τις δύο μεριές. Στις 22/6 ο "κατάσκοπος" βεβαίωσε, ότι "έκλεισαν τις τρύπες" και δεν μπορούσε να δει ποια τι γίνεται μέσα στην τέντα.

Το πρώτο αυτοκίνητο που φωτογράφισε ο Μασκ να βγαίνει από την τέντα, υποθέτω ότι ήταν στα πλαίσια δοκιμαστικής λειτουργίας, όσο ακόμα φτιαχνόταν η τέντα και λογικά θα καταλήξει σε κάποιον μέσα στην εταιρεία για δοκιμές.

Σύμφωνα με τον Μασκ οι υπάρχουσες γραμμές παραγωγής, εντός του εργοστασίου αρκούν για να φτάσουν κάποια στιγμή στα 5.000+/εβδομάδα, αλλά όχι ακόμα, και επειδή ήθελε να είναι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουν έφτιαξε μια ακόμα γραμμή συναρμολόγησης, αυτή της τέντας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Σύμφωνα με τον Μασκ οι υπάρχουσες γραμμές παραγωγής, εντός του εργοστασίου αρκούν για να φτάσουν κάποια στιγμή στα 5.000+/εβδομάδα, αλλά όχι ακόμα, και επειδή ήθελε να είναι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουν έφτιαξε μια ακόμα γραμμή συναρμολόγησης, αυτή της τέντας. 

Τι πιστεύεις οτι τον δυσκολεύει τόσο πολύ να φτάσει τα 5000 ανα εβδομάδα?

BTW, αυτή είναι η τέντα στις 22/6. Παραμένει ανοιχτή, απλά βάλανε υφασμα και παρκάρανε φορτηγά  μπροστά για να μη φαίνεται

gate.jpg

Επεξ/σία από Fubar.gr
Δημοσ.

Απο που ειναι η φωτο αυτη?Μια πηγη...

Γιατι δεν μπορει να ειναι πιο παλια και απλα να ανεβηκε στις 22/6?

Γενικα σταματηστε να ποσταρετε αρλουμπες λες και εχετε πηγες εκ των εσω ενω στην ουσια η μονη πηγη που εχετε ειναι η κεφαλα σας και οτι κλικ κανετε στο ιντερνετ...Εχει καταντησει κουραστικο για αυτο και δεν απανταει κανεις αλλος εδω,

Υπαρχουν και τα pms αλλωστε για να κανετε διαγωνισμο fanboyσμου και most hated ELON MUSK 2018 

Δημοσ.

Δεν απαντάει κανείς γιατί ότι σας παραθέτει, το αφορίζετε ως αβάσιμο.

Για παράδειγμα:

-Να μια φωτογραφία από το τσαντίρι

-Α, όχι αυτό δεν είναι φωτογραφία...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Απο που ειναι η φωτο αυτη?Μια πηγη...

Απο εδώ:

 

 

 

 

23 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Γιατι δεν μπορει να ειναι πιο παλια και απλα να ανεβηκε στις 22/6?

Εδώ απο προηγούμενη ημέρα, με την εφημερίδα σαν timestamp, οπου δέν υπάρχει το πράσινο πανί:

 

 

28 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Γενικα σταματηστε να ποσταρετε αρλουμπες λες και εχετε πηγες εκ των εσω ενω στην ουσια η μονη πηγη που εχετε ειναι η κεφαλα σας και οτι κλικ κανετε στο ιντερνετ...Εχει καταντησει κουραστικο για αυτο και δεν απανταει κανεις αλλος εδω, 

Κούλαρε bro, μια φωτογραφία απο μια τέντα είναι!

Δημοσ.

χαχαχα σοβαρα τωρα αυτα τα παραπανω τα παιρνετε για πειστηρια...Οτι δηλαδη εβαλε την εφημεριδα κτλπ κτλπ...

οκ καταλαβα. 

Ξαναλεω οταν και οι 2 μεριες σταματησουν τον διαγωνισμο ποιος την εχει μεγαλυτερη... την συμπαθεια και την αντιπαθεια προς τον Musk/Tesla και δειτε την μεγαλη εικονα και οχι τον θαμνο μπροστα απο το δεντρο που βλεπετε τωρα, θα εχουν νοημα τα post σας, μεχρι τοτε keep spamming 

Δημοσ.

Σου έδωσε την απάντηση που ζήτησες. Αν αμφιβάλλεις για την αυθεντικότητά της, είσαι ελεύθερος να αποδείξεις το αντίθετο.

Αν το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να απαξιώνεις τα στοιχεία, χωρίς ουσιαστικό αντεπιχείρημα, τότε όντως keep spamming..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Τι πιστεύεις οτι τον δυσκολεύει τόσο πολύ να φτάσει τα 5000 ανα εβδομάδα?

BTW, αυτή είναι η τέντα στις 22/6. Παραμένει ανοιχτή, απλά βάλανε υφασμα και παρκάρανε φορτηγά  μπροστά για να μη φαίνεται

gate.jpg

 

Κοίτα, για να πιστεύει, ότι με μια 4η GA line θα πετύχει τις 5.000 μέχρι το τέλος του μήνα, τότε λογικά εκεί βρίσκονται τα τελευταία bottlenecks που τον εμποδίζουν να το πετύχει.

Σε αυτή τη γραμμή παραγωγής (συναρμολόγησης για την ακρίβεια) το βασικό αμάξωμα έρχεται έτοιμο και βαμμένο και του τοποθετούνται πόρτες, τζάμια, κονσόλα, θέσεις, μπαταρία κλπ. Ούτως η άλλως θα περάσει στο εξωτερικό περιβάλλον και για τον λόγο αυτόν το αμάξωμα έρχεται σκεπασμένο. Συνεπώς δεν έχουν κλείσει από άκρη σε άκρη την "τέντα" γιατί δεν χρειάζεται, μιας και έρχεται σκεπασμένο. Τα πρώτα μέτρα της τέντας (300 συνολικά) που έρχεται σκεπασμένο και τα τελευταία που είναι έτοιμο δεν τα έχουν κλείσει. Στο ενδιάμεσο υπάρχουν ενδιάμεσα κλειστά τμήματα της τέντας από τα οποία περνάει το κάθε αυτοκίνητο για τις επιμέρους τοποθετήσεις.

Σε κάθε περίπτωση, αν και πιστεύω ότι στη φωτογραφία βλέπουμε την τέντα της tesla, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η πινακίδα γράφει TOYOTA....

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Κοίτα, για να πιστεύει, ότι με μια 4η GA line θα πετύχει τις 5.000 μέχρι το τέλος του μήνα, τότε λογικά εκεί βρίσκονται τα τελευταία bottlenecks που τον εμποδίζουν να το πετύχει.

Σε αυτή τη γραμμή παραγωγής (συναρμολόγησης για την ακρίβεια) το βασικό αμάξωμα έρχεται έτοιμο και βαμμένο και του τοποθετούνται πόρτες, τζάμια, κονσόλα, θέσεις, μπαταρία κλπ. Ούτως η άλλως θα περάσει στο εξωτερικό περιβάλλον και για τον λόγο αυτόν το αμάξωμα έρχεται σκεπασμένο. Συνεπώς δεν έχουν κλείσει από άκρη σε άκρη την "τέντα" γιατί δεν χρειάζεται, μιας και έρχεται σκεπασμένο. Τα πρώτα μέτρα της τέντας (300 συνολικά) που έρχεται σκεπασμένο και τα τελευταία που είναι έτοιμο δεν τα έχουν κλείσει. Στο ενδιάμεσο υπάρχουν ενδιάμεσα κλειστά τμήματα της τέντας από τα οποία περνάει το κάθε αυτοκίνητο για τις επιμέρους τοποθετήσεις.

Το πρόβλημα της στεγανότητας είναι το μικρότερο. Το βασικό πρόβλημα είναι οτι η τεντα είναι ένα ξεχωριστό, απομονωμένο κτίριο.

Στις κανονικές γραμμές παραγωγής το αμάξωμα προχωρά πάνω σε ένα conveyor belt και παράλληλα αυτοματοποιημένο σύστημα διανομής φέρνει τα εξαρτήματα που είναι για να μπούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ωστε να τα τοποθετήσουν οι εργάτες.

Πχ εδώ, απο το 8ο λεπτό και μετά.

 

Στην τέντα, θα πρέπει και τα αμαξωματα να μεταφερθούν χειροκίνητα με περονοφόρο, αλλά χειροκίνητα και όλα τα εξαρτήματα που πρόκειται να συναρμολογηθούν πάνω τους.

Είναι δηλαδή εντελώς μή αποδοτικός τρόπος συναρμολόγησης. Θα ήταν πολύ καλύτερα να επενδύσουν ωστε να γίνει πιό γρήγορη η κυρίως γραμμή παραγωγης αντί να φτιάχνουν ξεχωριστό κτίριο.

Ένα άλλο ζήτημα είναι οτι οι σύγχρονες γραμμές παραγωγής είναι flex, δηλαδή μπορούν στην ίδια γραμμή να φτιάχνουν όλες τις διαφορετικές εκδόσεις αυτοκινήτων (διαφορετικοί κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, εξοπλισμός), ενώ πολλές φορές μπορεί να φτιάχνουν και πχ την έκδοση σεντάν και την εκδοση SUV στην ίδια γραμμή.

Αυτό κάνει τη γραμμή πιό αργή στην παραγωγή σε σχέση με το να φτιάχνει ένα μόνο αυτοκίνητο, όμως δίνει μεγαλύτερη ελευθερία στον προγραμματισμό των παραγγελιών.

Η Τεσλα στο Model 3 δέν έχει flex γραμμή, παράγει ένα αυτοκίνητο με ένα επίπεδο εξοπλισμού (PUP), εναν τύπο μπαταρίας και έναν τύπο ηλεκτροκινητήρα. Η γραμμή θεωρητικά θα μπορούσε να κινείται πολύ γρήγορα.

Πραγματικά έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω ποιά είναι αυτά τα bottlenecks που τους εμποδίζουν εδώ και ένα χρόνο να αυξήσουν την παραγωγή

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Σε κάθε περίπτωση, αν και πιστεύω ότι στη φωτογραφία βλέπουμε την τέντα της tesla, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η πινακίδα γράφει TOYOTA....

Έχουν κρατήσει τις πινακίδες απο τότε που είχε η Toyota το εργοστάσιο.

https://en.wikipedia.org/wiki/NUMMI

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Σου έδωσε την απάντηση που ζήτησες. Αν αμφιβάλλεις για την αυθεντικότητά της, είσαι ελεύθερος να αποδείξεις το αντίθετο.

Αν το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να απαξιώνεις τα στοιχεία, χωρίς ουσιαστικό αντεπιχείρημα, τότε όντως keep spamming..

Δεν θελω να σε πληγωσω αδερφουλη αλλα οταν καποιος καταθετει καποια πειστηρια αυτος ειναι αναγκασμενος να εχει και μια σωστη-επιβεβαιωμενη πηγη... Στην προκειμενη περιπτωση ενα link του twitter καθε αλλο απο επιβεβαιωμενη πηγη ειναι...Αλλιως μπορουμε να το χρησιμοποιουμε γενικα  το twitter και αλλα Social media για να αποδειξουμε τα λεγομενα μας...Τι οχι?

Κανε μου την χαρη σε παρακαλω και ασχολησου με τιποτα αλλο...Γινατε ολοι αυθεντιες κατα και υπερ του Musk και των μετοχων τους η των μισητων αντιπαλων τους.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν θελω να σε πληγωσω αδερφουλη αλλα οταν καποιος καταθετει καποια πειστηρια αυτος ειναι αναγκασμενος να εχει και μια σωστη-επιβεβαιωμενη πηγη... Στην προκειμενη περιπτωση ενα link του twitter καθε αλλο απο επιβεβαιωμενη πηγη ειναι...Αλλιως μπορουμε να το χρησιμοποιουμε γενικα  το twitter και αλλα Social media για να αποδειξουμε τα λεγομενα μας...Τι οχι?

Κανε μου την χαρη σε παρακαλω και ασχολησου με τιποτα αλλο...Γινατε ολοι αυθεντιες κατα και υπερ του Musk και των μετοχων τους η των μισητων αντιπαλων τους.

Ποια είναι η σωστή πηγή που θα δεχόταν η αυθεντία σου; Και τι ακριβώς θες να επιβεβαιώσεις; Είσαι στραβός και δε βλέπεις μια φωτογραφία; Ή μήπως πήγε ο άλλος και κατασκεύασε ολόκληρη μακέτα για να αποδείξει τα λεγόμενα του;

FYI τα στοιχεία από τα social media μπορούν να χρησιμοποιηθούν κανονικά ως πειστήρια, ακόμα και στα δικαστήρια.

Τώρα αν εσύ δεν έχεις ιδέα, καλό είναι να μη σχολιάζεις και να το παίζεις αυθεντία. Και μάλιστα χωρίς σοβαρά αντεπιχειρήματα.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν θελω να σε πληγωσω αδερφουλη αλλα οταν καποιος καταθετει καποια πειστηρια αυτος ειναι αναγκασμενος να εχει και μια σωστη-επιβεβαιωμενη πηγη... Στην προκειμενη περιπτωση ενα link του twitter καθε αλλο απο επιβεβαιωμενη πηγη ειναι...Αλλιως μπορουμε να το χρησιμοποιουμε γενικα  το twitter και αλλα Social media για να αποδειξουμε τα λεγομενα μας...Τι οχι?

Κανε μου την χαρη σε παρακαλω και ασχολησου με τιποτα αλλο...Γινατε ολοι αυθεντιες κατα και υπερ του Musk και των μετοχων τους η των μισητων αντιπαλων τους.

Σε έχουνε πάει τρένο κι εσύ σφυρίζεις :D :D :D  Πες ότι έκανες λάθος και μάσα τσίχλα. :D :D

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το πρόβλημα της στεγανότητας είναι το μικρότερο. Το βασικό πρόβλημα είναι οτι η τεντα είναι ένα ξεχωριστό, απομονωμένο κτίριο.

Στις κανονικές γραμμές παραγωγής το αμάξωμα προχωρά πάνω σε ένα conveyor belt και παράλληλα αυτοματοποιημένο σύστημα διανομής φέρνει τα εξαρτήματα που είναι για να μπούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ωστε να τα τοποθετήσουν οι εργάτες.

Χωρίς να έχω διαβάσει κάτι συγκεκριμένο, δεν αποκλείεται μελλοντικά να γίνει σύνδεση μεταξύ της "τέντας" και του πιο κοντινού κτιρίου, μιας και η απόστασή τους είναι περίπου 30 μέτρα και η γραμμή συναρμολόγησης να τροφοδοτείται από το όπως το λες conveyor belt.

Λοιπόν παρατήρησα την τελευταία λήψη του google earth πάνω από το fremont factory και έχω την αίσθηση, ότι η "τέντα" που έστησαν πριν ένα μήνα δεν είναι η πρώτη αλλά έχει προηγηθεί και άλλη μια, τουλάχιστον πριν τον Μάρτιο του 2018 (τότε είναι η λήψη του google earth).

2vj77up.jpg

Με πράσινο έχω σημειώσει την πρώτη "τέντα" και είμαι σχεδόν σίγουρος γιατί η σκιά έχει το ίδιο σχήμα (γωνία με καμπύλη) όπως και η "τέντα" που μπήκε πριν ένα μήνα. Αν παρατηρήσεις η τέντα είναι ενωμένη με το βασικό κτίριο.

20kawyf.jpg

Εδώ βλέπουμε την νέα "τέντα" (κάθετη στην παλιά, την οποία έχω σημειώσει πάλι με πράσινο), η οποία απέχει από το ίδιο βασικό κτίριο περίπου 20-30 μέτρα.

 

Επεξ/σία από Droulas13
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...