Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Η Amazon πήρε κάποια χρόνια να κανει συγκεκριμένο ποσοστό κερδους, ακόμα και ο τίτλος το γράφει. 

Δες γράφημα των κερδών της Amazon για μια δεκαετία για να διαπιστώσεις και μόνος σου ότι έκανε κέρδη. 

Διαβάζετε τα άρθρα πριν τα παραθεσετε. 

Πράγματι τα πρώτα 6 χρόνια είχε μόνο χασούρες (με μια μικρή εξαίρεση) ενώ για να βγάλει κέρδη (να ισοφαρίσει και τις παλιές απώλειες) της πήρε καμία 10ρια χρόνια όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Αυτό συνέβη επειδή υπήρχε επανεπένδυση από τα έσοδα σε μεγάλο βαθμό, όπως συμβαίνει και με τις δουλειές του Elon.

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Θέλω μόνο μια φορά να δω να ανεβάζεις μια είδηση που να μην την έχεις πετσοκόψει και διαστρεβλώσει. Ωραίο θα ήταν το κομμάτι π.χ. που λέει ότι αυτά δεν τα φαντάστηκε ο Musk αλλά τα ομολόγησε ο τύπος που τα έκανε.

Το μόνο που γράφει είναι οτι το υποτιθέμενο κίνητρο του υποτιθέμενου σαμποτέρ ήταν οτι δέν του δώσανε προαγωγή.

Οι θεωρίες συνωμοσίας οτι πιθανόν δέν ενεργούσε μόνος του και κρύβονται οι πετρελαιάδες απο πίσω είναι απο την φαντασία του Musk.

Εγώ πάντως πιστεύω οτι κάτι βρωμάει σε αυτή την ιστορία. Απο τη στιγμή που υπάρχουν υποψίες οτι έγινε σαμποτάζ στον κώδικα που σχετίζεται με την παραγωγή, θα έπρεπε η παραγωγή να παγώσει άμεσα ωστε να βρεθούν τα συστήματα που έχουν επηρρεαστεί, καθώς αυτό σχετίζεται άμεσα με την ποιότητα και την ασφάλεια των παραγόμενων αυτοκινήτων.

Θα μπορούσε για παράδειγμα να κάνει τα ρομπότ να σφίγγουν με μικρότερη ροπή τις βίδες ή να κάνουν τις μισές πόντες στην συγκόλληση του σασί και τα αυτοκίνητα να σκορπάνε στο δρόμο.

Και όλη αυτή η ιστορία, μαζί με τις ενέργειες που κάνει η Tesla για να τη διορθώσει, θα έπρεπε να δημοσιευτούν επίσημα, μεταξύ άλλων σε έντυπο 8-K προς τη SEC.

Αντίθετα, η Tesla μέχρι τώρα φαίνεται να το παίρνει πολύ χαλαρά, δέν έχει κάνει καμία ανακοίνωση σχετικά με το θέμα.

Γι αυτό το λόγο πιστεύω οτι όλη αυτή η ιστορία είναι άλλη μία μπαρούφα που θα χρησιμοποιήσει στο investors call για να δικαιολογήσει για άλλη μία φορά γιατί δέν πέτυχε τους στόχους παραγωγής.

Για τα υπόλοιπα που λές, παρακολουθώ εδω και χρόνια τις διάφορες απάτες στον τεχνολογικό τομέα, αλλά η Tesla και ο Musk είναι τουλάχιστον μία ταξη μεγέθους μεγαλύτερη απο όλες τις άλλες απάτες μαζεμένες, και γι αυτό ασχολούμαι τόσο πολύ μαζί του.

Απο κεί και πέρα, ο καθένας ασχολείται με ότι θεωρεί ενδιαφέρον ή σημαντικό. Δέν έχω καμία υποχρέωση να πρέπει να ασχοληθώ και με όλα τα υπόλοιπα ζητήματα του πλανήτη για να έχω το δικαίωμα να μιλήσω για την Tesla.

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

1. Δεν παίζουμε καθόλου με τις λέξεις. Ανέφερες ότι η Amazon είχε κέρδος μόνο το 2017 και από τα στοιχεία που εσύ ο ίδιος παρέθεσε, δεν φαίνεται αυτό. Αν ψάξεις και στοιχεία σε βάθος δεκαετίας θα το διαπιστώσεις ξανά. 

Σύμφωνοι στο να υπάρχει η νοοτροπία start-up. Μόνο που η μια εταιρία μεταφράζει αυτό τον τίτλο και σε κέρδη ενώ η άλλη παρουσιάζει μόνο ζημιές.

Επίσης ανέφερες ότι η Tesla είχε κέρδη. Στοιχεία μέχρι το 2011 που βρήκα, αποδεικνύουν το αντίθετο όμως: το πρόσημο είναι μονίμως μείον. 

2. Δεν μίλησα συγκεκριμένα για την Ελλάδα. Τα ονόματα που χρησιμοποίησα ήταν για να υπάρχει συνέχεια στη συζήτηση. Οι Αμερικάνοι δηλαδή που τα αγοράζουν είναι ειδήμονες των αυτοκινήτων και γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν; Σε όλο τον κόσμο ισχύει ότι ο καταναλωτής θα αγοράσει αυτό που τον καλύπτει μέσα στο budget του. 

Η προσέλευση στα showrooms δε λέει απολύτως τίποτα για τις πωλήσεις τους. Ο κόσμος πηγαίνει εκει για να δει από κοντά το latest and greatest. Window-shopping αν θέλεις. Πολύ πιθανόν και εγώ να πήγαινα να δω από κοντά ένα Tesla, αλλά χωρίς να έχω καμία πρόθεση να αγοράσω ένα. 

Η κατάργηση ΜΕΚ στην Ευρώπη αφορά κατάργηση ή/και απαγόρευση κίνησης στο κέντρο της πόλης, όχι καθολική απαγόρευση. Εκτός αν μιλάς για μετά το 2050...

3. Το διαβασα, αλλά το μόνο που διαπίστωσα ειναι ένας βαρυγδουπος τίτλος με ένα πολύ γενικό άρθρο. Γίνεται αναφορά στα "ηλεκτρικά" χωρίς να ξεκαθαρίζει για ποιους τύπους μιλάει, συνοδευόμενο από προβλέψεις και υποκειμενικά γραφήματα. Ναι, το μέλλον πιθανόν ανήκει στα ηλεκτρικά (κανείς δεν το αρνείται αυτό), αλλά όχι στα BEV. 

1. Έχεις δίκιο για την Amazon. Το διάγραμμα που έβαλα δεν έχει αρκετή ανάλυση, αν κάνεις πολύ zoom βαθιά μέσα διακρίνεται ένα ασήμαντο καθαρό κέρδος. Η Tesla επίσης είχε 2 φορές στην ιστορία της ένα ασήμαντο καθαρό εισόδημα (Μάρτιος '13,, Σεπτ.'16). Το επιχείρημα μου δεν αλλάζει από αυτό για τις προτεραιότητες και των 2 εταιριών μακριά από τα κέρδη και την γενική νοοτροπία τους (με ίδιο λόγο κεφαλαιοπ./εσόδων)

2. Διαφωνούμε. Έβαλα τόσα δεδομένα που στηρίζουν την άποψή μου, δεν έχει νόημα να τα ξαναγράφω. Ο κόσμος, παρά τον πόλεμο και την προπαγάνδα από παντού όπου έχει την επιλογή διαλέγει ηλεκτρικά, και η αγορά αντιδρά ανάλογα.

3. Έβαλα τουλάχιστον 3 άρθρα που μιλάνε συγκεκριμένα για BEV Battery Electric Vehicles (π.χ. η ανάλυση της ING). Οι περισσότερες αναλύσεις όταν γράφουν για ηλεκτρικά εννοούν μπαταριών, ο όρος BEV χρησιμοποιείται μόνο για διαφοροποίηση πιο ειδικά. Τα hybrid (plug in ή όχι) υπάρχουν πολύ καιρό και δεν είναι, ούτε προσφέρουν κάτι νέο για να μιλάει κανείς για επανάσταση των hybrid (πόσο μάλλον των εντελώς ανύπαρκτων FC που όλα μαζί δεν γεμίζουν ένα πάρκινγ lol). Σε λίγο που οι μπαταρίες γενικά (όχι μόνο της Tesla) θα φτηνύνουν αρκετά για να περάσουν το σημείο καμπής, τα ηλεκτρικά θα αρχίσουν να γίνονται (πολύ) φθηνότερα και καλύτερα πρακτικά σε όλα από τα συνηθισμένα συμβατικά και θα δούμε όλοι μαζί το 2ο μέρος του s-curve που θα εξαφανίσει κατά την γνώμη μου τα hybrid. Το κόστος και το μέγεθος των μπαταριών είναι ουσιαστικά ο μόνος λόγος ύπαρξης τους, ένας αναγκαίος συμβιβασμός με ένα υβρίδιο από τα χειρότερα των 2 κόσμων. Όταν ο αγοραστής θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε ένα προσιτό ηλεκτρικό που καλύπτει την εμβέλεια που χρειάζεται και έχει πολύ μικρότερη τιμή (μπαταρίες vs μπαταρίες + ΜΕΚ), απίστευτα μικρότερα κόστη συντήρησης (ΜΕΚ + κιβώτια + συντήρηση/αναλώσιμα ΜΕΚ + βενζίνες +λάδια + ηλεκτρικό μοτέρ + μπαταρίες), πολύ καλύτερες επιδόσεις (ταχύτητα και κρατήματα), πολύ καλύτερη αξιοπιστία, καλύτερους χώρους, εκτός ίσως κάποιων πολύ ειδικών αναγκών θα είναι πραγματικά χαζός να επιλλέξει το 2ο.

9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το μόνο που γράφει είναι οτι το υποτιθέμενο κίνητρο του υποτιθέμενου σαμποτέρ ήταν οτι δέν του δώσανε προαγωγή.

Οι θεωρίες συνωμοσίας οτι πιθανόν δέν ενεργούσε μόνος του και κρύβονται οι πετρελαιάδες απο πίσω είναι απο την φαντασία του Musk.

Εγώ πάντως πιστεύω οτι κάτι βρωμάει σε αυτή την ιστορία. Απο τη στιγμή που υπάρχουν υποψίες οτι έγινε σαμποτάζ στον κώδικα που σχετίζεται με την παραγωγή, θα έπρεπε η παραγωγή να παγώσει άμεσα ωστε να βρεθούν τα συστήματα που έχουν επηρρεαστεί, καθώς αυτό σχετίζεται άμεσα με την ποιότητα και την ασφάλεια των παραγόμενων αυτοκινήτων.

Θα μπορούσε για παράδειγμα να κάνει τα ρομπότ να σφίγγουν με μικρότερη ροπή τις βίδες ή να κάνουν τις μισές πόντες στην συγκόλληση του σασί και τα αυτοκίνητα να σκορπάνε στο δρόμο.

Και όλη αυτή η ιστορία, μαζί με τις ενέργειες που κάνει η Tesla για να τη διορθώσει, θα έπρεπε να δημοσιευτούν επίσημα, μεταξύ άλλων σε έντυπο 8-K προς τη SEC.

Αντίθετα, η Tesla μέχρι τώρα φαίνεται να το παίρνει πολύ χαλαρά, δέν έχει κάνει καμία ανακοίνωση σχετικά με το θέμα.

Γι αυτό το λόγο πιστεύω οτι όλη αυτή η ιστορία είναι άλλη μία μπαρούφα που θα χρησιμοποιήσει στο investors call για να δικαιολογήσει για άλλη μία φορά γιατί δέν πέτυχε τους στόχους παραγωγής.

Για τα υπόλοιπα που λές, παρακολουθώ εδω και χρόνια τις διάφορες απάτες στον τεχνολογικό τομέα, αλλά η Tesla και ο Musk είναι τουλάχιστον μία ταξη μεγέθους μεγαλύτερη απο όλες τις άλλες απάτες μαζεμένες, και γι αυτό ασχολούμαι τόσο πολύ μαζί του.

Απο κεί και πέρα, ο καθένας ασχολείται με ότι θεωρεί ενδιαφέρον ή σημαντικό. Δέν έχω καμία υποχρέωση να πρέπει να ασχοληθώ και με όλα τα υπόλοιπα ζητήματα του πλανήτη για να έχω το δικαίωμα να μιλήσω για την Tesla.

Το mail του Musk που υποκλάπηκε από το CNBC απευθυνόταν στους εργαζόμενους της εταιρίας, ο Musk μιλάει στους δικούς του ανθρώπους που δεν είναι εντελώς ανόητοι να μην ξέρουν τι συμβαίνει γύρω τους και να μην βλέπουν τον πόλεμο που μαίνεται. Ο σαμποτερ/κατάσκοπος ξαναλέω βρέθηκε, ομολόγησε, δικαιολογήθηκε ότι το έκανε για εκδικητικούς υποτίθεται λόγους, και ο κύριος Martin Tripp (a former technician at the Nevada Gigafactory), είναι τώρα στα χέρια της δικαιοσύνης υπόλογος για βιομηχανική κατασκοπία και σαμποτάζ. Βρέθηκε το software που έφτιαξε για να hackαρει τα συστήματά της εταιρίας και τα ίχνη από τα gb δεδομένων που έστειλε σε τρεις άγνωστους παραλήπτες. Κατηγορείται για σαμποτάζ κατά της εταιρίας μέσω της κλοπής και της διασποράς ψευδών ειδήσεων ( According to Tesla’s lawsuit, Tripp falsely claimed that punctured battery cells were used in certain Model 3s and exaggerated the amount and value of “scrap” material Tesla generated. He also lied that Tesla was delayed in bringing new manufacturing equipment online), και ερευνάτε για την πιθανή σχέση του με τις παράξενες φωτιές στο εργοστάσιο.

 

 

 

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Ο σαμποτερ/κατάσκοπος ξαναλέω βρέθηκε, ομολόγησε, δικαιολογήθηκε ότι το έκανε για εκδικητικούς υποτίθεται λόγους,

Αυτό ισχυρίζεται η Tesla. Ο ίδιος λέει άλλα:

But Tripp told CNN he was fired within the last week and sued by Tesla because he was trying to warn investors and the public about problems at the electric carmaker. He said that he discovered that 1,100 damaged battery modules were installed in Model 3 cars that are on the road today. He said that he was also concerned about excessive scrap that is being stored in a dangerous manner on Tesla's property in Nevada that will be expensive to safely dispose of in the future. And he claims that Tesla inflated the number of Model 3's it made when it said it had built 2,020 of the cars in the seven days prior to a much anticipated April 3 report. Tripp said the actual number is closer to 1,900.

11 ώρες πριν, Omnigeek είπε

και ο κύριος Martin Tripp (a former technician at the Nevada Gigafactory), είναι τώρα στα χέρια της δικαιοσύνης υπόλογος για βιομηχανική κατασκοπία και σαμποτάζ.

Σιγα μην τον έχουν και στο Guantanamo. Αγωγή κατέθεσε η Tesla εναντίον του.

11 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Βρέθηκε το software που έφτιαξε για να hackαρει τα συστήματά της εταιρίας και τα ίχνη από τα gb δεδομένων που έστειλε σε τρεις άγνωστους παραλήπτες. Κατηγορείται για σαμποτάζ κατά της εταιρίας μέσω της κλοπής και της διασποράς ψευδών ειδήσεων

Η αγωγή δέν αναφέρει πουθενά σαμποτάζ: https://www.courtlistener.com/docket/7225911/tesla-inc-v-tripp/

Η αγωγή αναφέρει οτι διέρρευσε φωτογραφίες, βίντεο και διάφορα στοιχεία, τα οποία μάλλον είναι αυτά που αναφέρονται σε μερικά πρόσφατα άρθρα

Internal documents reveal Tesla is blowing through an insane amount of raw material and cash to make Model 3s, and production is still a nightmare

Tesla Veterans Reveal Fires, Accidents, and Delays Inside Elon Musk’s Company

Επίσης ένα ενδιαφέρον τμήμα απο την αγωγή:

tripp.JPG.79c459cca2788563440dd7cb62eb9e8e.JPG

Η Τεσλα λέει οτι δέν χρησιμοποίησε τρυπημένα κελιά, όμως το παραπάνω άρθρο λέει για τρυπημένα modules, όχι κελιά:

A specific example for you: In February, a misprogrammed robot that handles battery modules repeatedly punctured through the plastic housing (called a clamshell) and into some battery cells, the employee said, adding that instead of scrapping all the modules, some were fixed with adhesive and put back on the manufacturing line. According to internal documents Business Insider reviewed, this foible affected more than 1,000 pieces.

11 ώρες πριν, Omnigeek είπε

He also lied that Tesla was delayed in bringing new manufacturing equipment online

Υπάρχουν βίντεο απο το καινούριο "τσαντίρι" που έχουν στήσει οπου φαίνεται οτι δέν κινείται τίποτα, σε αντίθεση με αυτά που έλεγε ο Musk

 

 

11 ώρες πριν, Omnigeek είπε

και ερευνάτε για την πιθανή σχέση του με τις παράξενες φωτιές στο εργοστάσιο.

Η φωτιά έγινε σε άλλο εργοστάσιο, σε άλλη πολιτεία. Και η Tesla έχει ένα γενικότερο πρόβλημα με τις φωτιές:

fire.JPG.10a21bb56c50ba33ad0efd50950ceff9.JPG

 

Δημοσ.

Καλά, τα βίντεο με την γραμμή παραγωγής στο ύπαιθρο και τις τέντες, είναι απλά γελοία. Σαν να ξεχωρίζουν πατάτες πριν τις πάρουν στην λαική. 

Αμαξώματα να τα τραβάνε με καροτσάκια, υπάλληλοι και forklift να δουλεύουν μαζί την ώρα που την κατηγορούν για μηδενική ασφάλεια και ατυχήματα στα εργοστάσια της. Ούτε κάν μπορώ να φανταστώ την ποιότητα και τα προβλήματα που ίσως θα έχουν τα αυτοκίνητα αυτών που περιμένουν 1+ χρόνια να αποκτήσουν αμάξια των 50-80k που θα βγουν απ' τα τσαντίρια. 

Η απόλυτη διαφήμιση για μια εταιρεία με υποτιθέμενη 30χρόνια μπροστά τεχνολογική ανωτερότητα από τους υπόλοιπους, και super advanced αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής. Περιμένω να δω τι τρόπο θα βρουν τα fan-boys του Musk για να το μεταφράσουν σαν βήμα ανωτερότητας.

Και όλα αυτά για να κάνει ένα απλό peak, μια βδομάδα πριν το κλείσιμο των οικονομικών για να πει, καταφέραμε να φτάσουμε τα 5k αμάξια την εβδομάδα, το μέλλον είναι λαμπρό, διαλύσαμε τους haters?

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνα με το Musk, φτιαξανε τη γραμμή παραγωγής στην τέντα απο σκράπ (υλικά ανακύκλωσης) που είχαν περισσέψει στις αποθήκες και είναι καλύτερη απο τις κανονικές γραμμές παραγωγής του εργοστασίου!

Αν ισχύει αυτό, τότε συνεπάγεται οτι οι κανονικές γραμμές παραγωγής είναι χειρότερες και απο σκράπ

DgBy1l8UEAUXU3x.jpg:large

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Καλά, τα βίντεο με την γραμμή παραγωγής στο ύπαιθρο και τις τέντες, είναι απλά γελοία. Σαν να ξεχωρίζουν πατάτες πριν τις πάρουν στην λαική. 

Αμαξώματα να τα τραβάνε με καροτσάκια, υπάλληλοι και forklift να δουλεύουν μαζί την ώρα που την κατηγορούν για μηδενική ασφάλεια και ατυχήματα στα εργοστάσια της. Ούτε κάν μπορώ να φανταστώ την ποιότητα και τα προβλήματα που ίσως θα έχουν τα αυτοκίνητα αυτών που περιμένουν 1+ χρόνια να αποκτήσουν αμάξια των 50-80k που θα βγουν απ' τα τσαντίρια. 

Η απόλυτη διαφήμιση για μια εταιρεία με υποτιθέμενη 30χρόνια μπροστά τεχνολογική ανωτερότητα από τους υπόλοιπους, και super advanced αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής. Περιμένω να δω τι τρόπο θα βρουν τα fan-boys του Musk για να το μεταφράσουν σαν βήμα ανωτερότητας.

Και όλα αυτά για να κάνει ένα απλό peak, μια βδομάδα πριν το κλείσιμο των οικονομικών για να πει, καταφέραμε να φτάσουμε τα 5k αμάξια την εβδομάδα, το μέλλον είναι λαμπρό, διαλύσαμε τους haters?

 

Έχουν βγει ήδη απαντήσεις tweets κ.τ.λ. ότι αυτός ο τρόπος παραγωγής είναι ανώτερος από το κλασσικό εργοστάσιο με τοίχους κ.τ.λ.

Οπότε ήδη έχει κάνει disrupt και τον κατασκευαστικό τομέα στα βιομηχανικά κτήρια. :mrgreen:

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής της τέντας έχει καταθέσει διαταγή πληρωμής κατα της Tesla γιατι δέν τους έχει πληρώσει.

Επίσης αν και όχι επίσημα επιβεβαιωμένο, φαίνεται οτι ούτε τις χημικές τουαλέτες πληρώσανε και τους τις κλειδώσανε!

All porta potties at giga factory locked by supplier due to non payment.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Whargoul είπε

Περιμένω να δω τι τρόπο θα βρουν τα fan-boys του Musk για να το μεταφράσουν σαν βήμα ανωτερότητας.

"Είναι startup και δοκιμάζει πρωτοποριακές γραμμές παραγωγής"

"Κάνει καλό στους εργάτες να δουλεύουν έξω στη φύση και όχι μέσα σε κτήριο" 

"Φτιάχνονται σε τέντες και έχουν καταφέρει να κάνουν τις κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες να τρέχουν και να μη φτάνουν. Όταν ολοκληρωθεί το εργοστάσιο θα κατακτήσουν ολοκληρωτικά την αγορά" 

Επεξ/σία από Jimmy08
Δημοσ.

Καταπληκτικά σχόλια. Πλήρες διαζύγιο με την λογική και τα επιχειρήματα. Ας ξεκινήσουμε με βασικούς ορισμούς που έχουμε ένα θεματάκι:

1. Σαμποτάζ:

to intentionally prevent the success of a plan or action:
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/sabotage

: destruction of an employer's property (such as tools or materials) or the hindering of manufacturing by discontented workers
 a : an act or process tending to hamper or hurt
b : deliberate subversion
https://www.merriam-webster.com/dictionary/sabotage

Καλό είναι αν χρησιμοποιούμε μια λέξη να ξέρουμε τι σημαίνει να μην βασιζόμαστε στις ταινίες του Hollywood. Επίσης η αγωγή είναι η πρώτη, για αυτά που μπορούν να αποδείξουν σήμερα, τα υπόλοιπα (για τις διάφορες φωτιές) τώρα τα ερευνούν.

Μάθαμε τουλάχιστον σε τι είδους "πηγές" και "στοιχεία" βασίζονται τα αρθράκια της πλάκας που βάζεις συνέχεια που διαβάζουν οι haters και ηδονίζονται. Ξετρυπώθηκαν μερικοί από τους "ειδικούς" insiders που παρέχουν τις ανυπόστατες ανοησίες που παρουσιάζονται σαν η απόλυτη αλήθεια. Κλέβεις μερικά στοιχεία, τα μαγειρεύεις όπως θέλεις, που βολικά δεν μπορούν να διαψευστούν δημόσια με στοιχεία χωρίς να αποκαλυφθούν εταιρικά μυστικά, και εισπράττεις. Τι και αν είναι ο λόγος σου εναντίων της Tesla, (που μπορεί να τα αποδείξει στα δικαστήρια (κάτω από εμπιστευτικότητα όπως ζητάει στην αγωγή), η ζημιά έχει γίνει. Ο ορισμός της προπαγάνδας δηλαδή.

2. Πάμε σε άλλο ορισμό: Tension fabric building

Why Your Next Industrial Structure Should Be Fabric  από το engineering.com

In fact, fabric structures tend to be more airtight than their pre-engineered metal counter-parts.
Once they’re erected, these structures can support overhead cranes, large conveyors and even mezzanines. Plumbing, HVAC systems and chimneys can be added to fabric structures, while also accommodating retrofits and reconfigurations.
They offer virtually all the benefits of metal structures when it comes to durability, longevity and flexibility.
Not only that, but they can be erected faster and at a typically lower cost. “By the time you include construction, we’re the same price to 20-30 percent less than conventional [metal] structures,” said Fox.

Από βιομηχανικές κατασκευές που χρησιμοποιούνται στην βαριά βιομηχανία, αεροναυπηγική κτλ, στα τσαντήρια έχει μια μικρή διαφορά, έτσι; Κότσαρε όμως ένα tent, βάλε και ένα βιντεάκι από όταν συναρμολογείται και δοκιμάζεται (εκτός αν η γραμμή παραγωγής είναι ακίνητη, έχει 2 αυτοκινητα και καμιά 10αριά άτομα γύρω να κάθονται και να τα κοιτάνε), κάνε και κάνα 2 αστεία να πιάσεις τους εντελώς άσχετους και έτοιμο το "επιχείρημα".

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Καλό είναι αν χρησιμοποιούμε μια λέξη να ξέρουμε τι σημαίνει να μην βασιζόμαστε στις ταινίες του Hollywood. Επίσης η αγωγή είναι η πρώτη, για αυτά που μπορούν να αποδείξουν σήμερα, τα υπόλοιπα (για τις διάφορες φωτιές) τώρα τα ερευνούν.

Η κατηγορία της αγωγής λέει για hacking και μεταφορά δεδομένων απο το MOS, φωτογραφίες και βίντεο, καθώς και τη διασπορά ψευδών ειδήσεων. Το να θεωρηθούν τα παραπάνω ώς σαμποτάζ είναι τράβηγμα του ορισμού απο τα μαλλιά.

14 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Μάθαμε τουλάχιστον σε τι είδους "πηγές" και "στοιχεία" βασίζονται τα αρθράκια της πλάκας που βάζεις συνέχεια που διαβάζουν οι haters και ηδονίζονται. Ξετρυπώθηκαν μερικοί από τους "ειδικούς" insiders που παρέχουν τις ανυπόστατες ανοησίες που παρουσιάζονται σαν η απόλυτη αλήθεια. Κλέβεις μερικά στοιχεία, τα μαγειρεύεις όπως θέλεις, που βολικά δεν μπορούν να διαψευστούν δημόσια με στοιχεία χωρίς να αποκαλυφθούν εταιρικά μυστικά, και εισπράττεις. Τι και αν είναι ο λόγος σου εναντίων της Tesla, (που μπορεί να τα αποδείξει στα δικαστήρια (κάτω από εμπιστευτικότητα όπως ζητάει στην αγωγή), η ζημιά έχει γίνει. Ο ορισμός της προπαγάνδας δηλαδή.

Για κάποιο περίεργο λόγο θεωρείς δεδομένο οτι η Tesla λέει την αλήθεια, και οι insiders ψέματα.

14 ώρες πριν, Omnigeek είπε

2. Πάμε σε άλλο ορισμό: Tension fabric building

Why Your Next Industrial Structure Should Be Fabric  από το engineering.com

Τα κτίρια που δείχνει το link σου είναι κανονικά κτίρια, με πόρτες, εξαερισμό, υδροροές κτλ.

fabric.JPG.f7d7172aabb9276386e7a165a2e79c5b.JPG

Αυτό που έστησε η Tesla είναι ένα τσαντίρι, ανοιχτό απο όλες τις μεριές. Μάλιστα ο Musk έλεγε οτι το πλεονέκτημα του είναι οτι έχει ωραία θέα!

 

 

Επίσης όπως ανακάλυψαν κάποιοι, η τέντα έχει μόνο προσωρινή άδεια και δέν έχει άδεια για ηλεκτροδότηση. Ενδεχομένως το οτι φτιάχνουν αυτοκίνητα εκεί είναι παράβαση των κανονισμών.

 

 

15 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Κότσαρε όμως ένα tent, βάλε και ένα βιντεάκι από όταν συναρμολογείται και δοκιμάζεται

 

Ο ίδιος ο Musk το είπε "tent"

 

 

Όσο για τα βιντεάκια και τις φωτογραφίες, αυτά βγήκαν μερικές μέρες αφότου ο Musk είπε οτι η τέντα είναι ολοκληρωμένη και παράγει αυτοκίνητα.

 

 

 

 

 

Επίσης το άλλο πρόβλημα με την τέντα είναι το εξής:

Στην αρχή ο Musk έλεγε οτι θα φτάσουν τα 5000 αυτοκίνητα ανα εβδομάδα μέχρι το Δεκέμβριο του 2017 και τα 10000 μέσα στο 2018.

Στη συνέχεια, στο πρώτο τρίμηνο του 2018 λέει οτι υπάρχει bottleneck στην κατασκευή μπαταριών και χρειάζεται η γραμμή της Grohmann στο gigafactory για να φτιαχτούν 5000 μπαταρίες τη βδομάδα.

Στη συνέχεια μαθαίνουμε οτι υπάρχει bottleneck και στο Fremont, οπότε για τα 5000 αυτοκίνητα θα χρειαστεί μία επιπλέον βάρδια και πρόσληψη 400 επιπλέον εργαζομενων ανα εβδομάδα για αρκετές εβδομάδες.

Τώρα μαθαίνουμε οτι χρειάζεται και τέταρτη (!!!!) General Assembly line για να φτάσουν τα 5000 αυτοκίνητα. Για σύγκριση, άλλοι κατασκευαστές φτιάχνουν τέτοιους αριθμούς αυτοκινήτων με μόνο μία γραμμή παραγωγής.

Κάποιος μας δουλεύει ψιλό γαζί εδω πέρα.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Για κάποιο περίεργο λόγο θεωρείς δεδομένο οτι η Tesla λέει την αλήθεια, και οι insiders ψέματα.

Όπως και εσυ θεωρεις το αναποδο...Ότι δηλαδή η Tesla λεει ψεματα και οι ολοι οι αλλοι αληθεια.

Γενικα  ο καθενας λεει ότι βρει στο ιντερνετ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η κατηγορία της αγωγής λέει για hacking και μεταφορά δεδομένων απο το MOS, φωτογραφίες και βίντεο, καθώς και τη διασπορά ψευδών ειδήσεων. Το να θεωρηθούν τα παραπάνω ώς σαμποτάζ είναι τράβηγμα του ορισμού απο τα μαλλιά.

Ο επίσημος ορισμός που παρέθεσα καλύπτει επακριβώς τις πράξεις αυτές. Αν έρθω εγώ και παραποιήσω τα συστήματά της εταιρίας σου, προκαλέσω προστριβές και χάος στους εργαζομένους σου, και χρησιμοποιήσω παραποιημένα στοιχεία για να της προκαλέσω βλάβη με σκοπό να αποτρέψω εσκεμμένα την ολοκλήρωση των σχεδίων και των δράσεών της, αυτό λέγεται καθαρά και με κάθε ακρίβεια του όρου σαμποτάζ.

 

Αναφορά σε κείμενο

Για κάποιο περίεργο λόγο θεωρείς δεδομένο οτι η Tesla λέει την αλήθεια, και οι insiders ψέματα.

Όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να παρουσιάσει όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς του και αναζητά την προστασία της δικαιοσύνης, και ο άλλος, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία, παράγει επί πληρωμή μόνο κάτι ανεπιβεβαίωτους ισχυρισμούς μέσα σε μια κωμικά ολοφάνερη προπαγάνδα (που συνεχώς στο παρελθόν αποδεικνύεται αναληθής) για κάποια προκατειλημμένα λιβελογραφήματα με ανταγωνιστικά συμφέροντα, τότε ναι εγώ θα τείνω να δεχθώ την γνώμη της Tesla.

 

Αναφορά σε κείμενο

Τα κτίρια που δείχνει το link σου είναι κανονικά κτίρια, με πόρτες, εξαερισμό, υδροροές κτλ.

fabric.JPG.f7d7172aabb9276386e7a165a2e79c5b.JPG

Δεν κατάφερες να βρεις άλλες φωτογραφίες από Tension fabric building; Κάτσε να σου δείξω μερικές από το google: Περίπου 14.900.000 αποτελέσματα σε 0,33 δευτερόλεπτα, καλός χρόνος να ξοδέψει κανείς πιστεύω για να ενημερωθεί και να μην προπαγανδίζει

image.png.c0fa05ba3fbc069279a75df2719382b6.png

image.png.5312afe5c57b39e10efd5a5516ecc92f.png

Τι λες μοιάζουν με τα "τσαντήρια" του Musk;

Αναφορά σε κείμενο

Αυτό που έστησε η Tesla είναι ένα τσαντίρι, ανοιχτό απο όλες τις μεριές. Μάλιστα ο Musk έλεγε οτι το πλεονέκτημα του είναι οτι έχει ωραία θέα!

Επίσης όπως ανακάλυψαν κάποιοι, η τέντα έχει μόνο προσωρινή άδεια και δέν έχει άδεια για ηλεκτροδότηση. Ενδεχομένως το οτι φτιάχνουν αυτοκίνητα εκεί είναι παράβαση των κανονισμών.

Ο ίδιος ο Musk το είπε "tent"

Όσο για τα βιντεάκια και τις φωτογραφίες, αυτά βγήκαν μερικές μέρες αφότου ο Musk είπε οτι η τέντα είναι ολοκληρωμένη και παράγει αυτοκίνητα.

Επίσης το άλλο πρόβλημα με την τέντα είναι το εξής:

Στην αρχή ο Musk έλεγε οτι θα φτάσουν τα 5000 αυτοκίνητα ανα εβδομάδα μέχρι το Δεκέμβριο του 2017 και τα 10000 μέσα στο 2018.

Στη συνέχεια, στο πρώτο τρίμηνο του 2018 λέει οτι υπάρχει bottleneck στην κατασκευή μπαταριών και χρειάζεται η γραμμή της Grohmann στο gigafactory για να φτιαχτούν 5000 μπαταρίες τη βδομάδα.

Στη συνέχεια μαθαίνουμε οτι υπάρχει bottleneck και στο Fremont, οπότε για τα 5000 αυτοκίνητα θα χρειαστεί μία επιπλέον βάρδια και πρόσληψη 400 επιπλέον εργαζομενων ανα εβδομάδα για αρκετές εβδομάδες.

Τώρα μαθαίνουμε οτι χρειάζεται και τέταρτη (!!!!) General Assembly line για να φτάσουν τα 5000 αυτοκίνητα. Για σύγκριση, άλλοι κατασκευαστές φτιάχνουν τέτοιους αριθμούς αυτοκινήτων με μόνο μία γραμμή παραγωγής.

Κάποιος μας δουλεύει ψιλό γαζί εδω πέρα.

Ακόμα και τα link από τα tweet που έβαλες δείχνουν εργάτες να ολοκληρώνουν την κατασκευή του κτιρίου LOL. Το να παράγει αυτοκίνητα ενόσω ολοκληρώνεται είναι μάλλον πολύ δύσκολο να το καταλάβουν.

image.png.3fe059f2caf4a9ac3bfd16cbb813768f.png

Στις φωτογραφίες επίσης κατά παράξενο τρόπο φαίνονται βαριά μηχανήματα, σωληνώσεις να τρέχουν παντού (να υποθέσω υδραυλικά, πεπ.αέρας και ότι άλλο χρειάζονται τέτοια βαριά μηχανήματα), πλήρης ηλεκτροδότηση, φωτισμός κτλ.την ώρα που οι ίδιοι αστείοι haters γράφουν ότι δεν έχει τίποτε από αυτά! Ας μείνουν στον σχολιασμό του (κακού) χιούμορ του Musk και ας αφήσουν τις αναλύσεις της πλάκας.

8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Όπως και εσυ θεωρεις το αναποδο...Ότι δηλαδή η Tesla λεει ψεματα και οι ολοι οι αλλοι αληθεια.

Γενικα  ο καθενας λεει ότι βρει στο ιντερνετ...

ξαναγράφω: Όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να παρουσιάσει όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς του και αναζητά την προστασία της δικαιοσύνης, και ο άλλος, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία, παράγει επί πληρωμή μόνο κάτι ανεπιβεβαίωτους ισχυρισμούς μέσα σε μια κωμικά ολοφάνερη προπαγάνδα (που συνεχώς στο παρελθόν αποδεικνύεται αναληθής) για κάποια προκατειλημμένα λιβελογραφήματα με ανταγωνιστικά συμφέροντα, τότε ναι εγώ θα τείνω να δεχθώ την γνώμη της Tesla.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

 και ο άλλος, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία, 

Εσυ εισαι επωνυμος και δεν το ξερουμε δηλαδη?

Το επι πληρωμη που το στηριζεις?Και εσυ ισχυρισμους κανεις ανεπιβεβαιωτους...η μαλλον τοσο επιβαιβεωμενοι οσο και του @Fubar.gr 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...