Ather Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Νορβηγία : Όλα τα καινούργια αμάξια θα είναι ηλεκτρικά από το 2025 https://cleantechnica.com/2018/02/12/norway-ready-100-evs-2025-please-dont-charge-thursday-nights/ Amazon: πήρε κάποια χρόνια για να παρουσιάσει ετήσια κέρδη. https://qz.com/1196256/it-took-amazon-amzn-14-years-to-make-as-much-net-profit-as-it-did-in-the-fourth-quarter-of-2017/ Δε συνεχίζω , νιώθω ότι ήδη κάνω διαφήμιση .
Whargoul Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Η απλά ακόμα δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ ηλεκτρικών οχημάτων in-general στα οποία επενδύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, και της συγκεκριμένης κατηγορίας BEV. Η Toyota άρχισε συνεργασία με την Panasonic για advance solid state μπαταρίες. Πούλησε μέχρι τώρα 1.5 εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα αμάξια. Πόσα από αυτά ήταν BEV? Κανένα. Πόσα BEV έχει παρουσιάσει για μελλοντική πώληση? Κανένα Από την μια λές ότι τα BEV χρειάζονται υποδομές και φορτιστές και σιγά σιγά στο μέλλον θα αλλάξουν πολλά, και από την άλλη λες ότι ο μόνος λόγος που δεν πωλούνται αρκετά είναι γιατί δεν παράγονται αρκετά. Γιατί δεν γίνεσαι αντιπρόσωπος ηλεκτρικών αυτοκινήτων τότε, να φέρεις μερικές χιλιάδες στην Ελλάδα και να γίνεις εκατομμυριούχος σε ένα εξάμηνο αφού είναι έτσι? Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου θα πωλήσουν σαν ζεστά ψωμάκια. Όλοι θα τα θέλουν. Εκτός από τους Δανούς γιατί είναι ηλίθιοι και σταμάτησαν να τα θέλουν τώρα που έχουν στήσει πλήρως το δίκτυο φόρτισης τους. Και οι πωλήσεις των FCEV στις ΗΠΑ αυξήθηκαν πάνω από 2000% σε μόνο δυο χρόνια. Whats your point?
Droulas13 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δεν παράγονται αρκετά και με συμβουλευεις να ανοίξω αντιπροσωπεία; Τα διαβάζεις τα επιχειρήματα σου; Μια χαρά καταλαβαίνω την διαφορά στα πλήρως ηλεκτρικά και στα λοιπά ηλεκτρικά, και σε πληροφορώ ότι οι περισσότερες επενδύσεις στα bev εκεί κατευθύνονται. Και σε κάθε περίπτωση η συζήτηση ΔΕΝ αφορά την ψωροκώσταινα. Η Ελλάδα θα ασχοληθεί όταν θα έχουν γίνει ήδη mainstream, σε τουλάχιστον 10 χρόνια. Τώρα ασχολούμαστε με καρανικες και καμμένους.
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Στις 17/6/2018 στις 11:21 ΜΜ, Droulas13 είπε Α οπότε δεν την έκλεισαν τελικά, απλώς την ανάγκασαν (λες και δεν είναι πια ένα και το αυτό με την tesla, σαν να πεις ανάγκασα το χέρι μου να σηκώσει το ποτήρι) να ασχολείται πια 100% με την ανάπτυξη/εξέλιξη της ίδιας της tesla. Πήραν δηλαδή την αφρόκρεμα της αυτοματοποίησης και την έβαλαν να δουλεύει μόνο για την tesla. Τους αλήτες. Τι καταστροφή και αυτή! Διάβασε τα άρθρα. Η συμφωνία ήταν οτι θα συνέχιζε τα υπάρχοντα συμβόλαια με τη BMW και VW, καθώς και οτι θα παρέμενε ο CEO στη θέση του. Το οτι την ανάγκασαν να παρατήσει τη VW και BMW των εκατομμυρίων αυτοκινήτων το χρόνο, για να ασχοληθεί με την τέσλα των 100 χιλιάδων συνιστά ουσιαστικό κλείσιμο της εταιρίας. Στις 17/6/2018 στις 11:21 ΜΜ, Droulas13 είπε Από του χρόνου η tesla θα χτίζει ταυτόχρονα 3-4 εργοστάσια, τα οποία θα είναι ακόμα πιο αυτοματοποιημένα, και έπρεπε να έχει την εξειδικευμένη σε αυτό τον τομέα θυγατρική της να ξοδεύει το χρόνο της από εδώ και από εκεί για να μην την κατηγορήσει ο fubar ότι "κατέστρεψε" την θυγατρική της. Λολ! Δέν ξέρω αν παρακολουθείς καθόλου την οικονομική κατάσταση της Tesla, όμως χθές έπεσαν οι υπογραφές για την υποθήκευση του εργοστάσιου του Fremont απο την deutsche bank (είχε ανακοινωθεί κανα 2 μήνες πρίν) ενώ οι προμηθευτές έχουν αρχίσει τις μηνύσεις για απλήρωτους λογαριασμούς. Αυτή τη στιγμή δέν έχουν μαντήλι να κλάψουν, όχι να φτιάξουν 3-4 εργοστάσια.
Droulas13 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 18 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Αυτή τη στιγμή δέν έχουν μαντήλι να κλάψουν, όχι να φτιάξουν 3-4 εργοστάσια. Κυριακή κοντή γιορτή αγαπητέ!
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 31 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Κυριακή κοντή γιορτή αγαπητέ! Δυστυχώς οι σορτάκηδες, το πετρελαικό λόμπι και το λόμπι των αυτοκινήτων ICE τους σαμποτάρανε, κλέψανε ευαίσθητα δεδομένα και τους βάλανε και φωτιά στο εργοστάσιο: https://electrek.co/2018/06/18/tesla-sabotaged-elon-musk-employees-alert/ As you know, there are a long list of organizations that want Tesla to die. These include Wall Street short-sellers, who have already lost billions of dollars and stand to lose a lot more. Then there are the oil & gas companies, the wealthiest industries in the world – they don’t love the idea of Tesla advancing the progress of solar power & electric cars. Don’t want to blow your mind, but rumor has it that those companies are sometimes not super nice. Then there are the multitude of big gas/diesel car company competitors. If they’re willing to cheat so much about emissions, maybe they’re willing to cheat in other ways?
Whargoul Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Droulas13 είπε Δεν παράγονται αρκετά και με συμβουλευεις να ανοίξω αντιπροσωπεία; Τα διαβάζεις τα επιχειρήματα σου; Μια χαρά καταλαβαίνω την διαφορά στα πλήρως ηλεκτρικά και στα λοιπά ηλεκτρικά, και σε πληροφορώ ότι οι περισσότερες επενδύσεις στα bev εκεί κατευθύνονται. Και σε κάθε περίπτωση η συζήτηση ΔΕΝ αφορά την ψωροκώσταινα. Η Ελλάδα θα ασχοληθεί όταν θα έχουν γίνει ήδη mainstream, σε τουλάχιστον 10 χρόνια. Τώρα ασχολούμαστε με καρανικες και καμμένους. Επειδή το πρόβλημα για να πουλήσεις BEV στην Ελλάδα είναι που θα τα βρείς. Εσύ είπες πως του χρόνου η τέσλα θα παράξει 500 000 Model 3. Ευχαριστώ για την πληροφόρηση εκ των έσω ότι προς τα BEV πάνε όλες οι επενδύσεις. Πρέπει να έχεις σημαντικά κονε στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να ξέρεις τόσες σημαντικές λεπτομέρειες με σιγουριά. Επίσης κάνε ένα τηλεφώνημα προς το MIT μεριά, και πες τους να διορθώσουν τις προβλέψεις τους, και ότι σε 10 χρόνια περίπου τα BEV θα είναι Mainstream, γιατί αυτοί νομίζουν άλλα και πέφτουν τελείως έξω. ΜΙΤ - On the Road Toward 2050 (για τις αγαπημένες σου BEV friendly ΗΠΑ οι πωλήσεις αυτές) Και εδώ μην ξεχάσεις να τους ειδοποιήσεις. Ακόμα και με το ποιο φιλικό EV σενάριο, επιδοτήσεις, taxation, investments & Infrastucture, δεν θα έχουν ούτε 15% πωλήσεις το 2030. Στο πιο ρεαλιστικό Ref, ούτε και που φαίνονται. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 https://www.prnewswire.com/news-releases/electric-vehicles-to-be-35-of-global-new-car-sales-by-2040-300225689.html Εδώ το bloomberg μας τα λέει λίγο διαφορετικά από ότι βλέπεις. Υπολογίζει, ότι μέχρι το 2040 τα BEV θα έχουν φτάσει να πουλάνε 40 εκ το έτος και θα έχουν μερίδιο 30%. Σημειωτέον, ότι: 1) Αυτοί οι υπολογισμοί έγιναν τον φεβρουάριο του 2016, δηλαδή ΠΡΙΝ ανακοινωθεί το model 3 και κάνουν στροφή οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ανακοινώνοντας δεκάδες δις επενδύσεων. 2) Το άρθρο βασίζει τους υπολογισμούς, στο ότι το κόστος ανά KWh στις μπαταρίες θα πέσει κάτω από τα 120 δολάρια το 2030. Ήδη φέτος η tesla θα ρίξει στα 100 δολάρια το κόστος σε επίπεδο απλής μπαταρίας και σε επίπεδο battery pack θα το ρίξει στα 100 δολάρια μέχρι το 2020. 3) Κάθε χρόνο οι εκτιμήσεις για την εξέλιξη των BEV αλλάζουν προς τα πάνω. 1
Whargoul Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Ακόμα και έτσι να είναι, απέχει πολύ από τους ισχυρισμούς σου περί mainstream σε 10 χρόνια. Ακόμα και σε 22 θα απέχουν αρκετά από το να είναι mainstream σε πωλήσεις. ICE-Hybrid θα βασιλεύουν τουλάχιστο μέχρι το 2050 ότι έρευνα και να κοιτάξεις. Και οι πωλήσεις αυτές, με την προϋπόθεση ότι δεν θα αρχίσουν και τα FCEV να παίρνουν τα πάνω τους, που είναι και ο άμεσος και δυνατός αντίπαλος των Long -range BEV. Κοίταξε την χαστουκιά που έφαγε το Tesla Semi, σε παραγγελίες από το Hydrogen της Nikola. +Αυτά είναι πωλήσεις! Tο in-road ποσοστό καθυστερεί μια δεκαετία από τις πωλήσεις καθώς το μέσο αυτοκίνητο είναι 12+ χρονών. Δλδ το 2030 τα BEV στους δρόμους δεν θα αντιπροσωπεύουν ούτε καν το 3%, και αυτά στις χώρες που άρχισαν γρήγορα την υιοθέτηση τους. Άμεσο μέλλον + βασιλεία των BEV δεν συνδυάζονται σε καμιά πραγματικότητα.
Omnigeek Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Δυστυχώς οι σορτάκηδες, το πετρελαικό λόμπι και το λόμπι των αυτοκινήτων ICE τους σαμποτάρανε, κλέψανε ευαίσθητα δεδομένα και τους βάλανε και φωτιά στο εργοστάσιο: https://electrek.co/2018/06/18/tesla-sabotaged-elon-musk-employees-alert/ As you know, there are a long list of organizations that want Tesla to die. These include Wall Street short-sellers, who have already lost billions of dollars and stand to lose a lot more. Then there are the oil & gas companies, the wealthiest industries in the world – they don’t love the idea of Tesla advancing the progress of solar power & electric cars. Don’t want to blow your mind, but rumor has it that those companies are sometimes not super nice. Then there are the multitude of big gas/diesel car company competitors. If they’re willing to cheat so much about emissions, maybe they’re willing to cheat in other ways? Θέλω μόνο μια φορά να δω να ανεβάζεις μια είδηση που να μην την έχεις πετσοκόψει και διαστρεβλώσει. Ωραίο θα ήταν το κομμάτι π.χ. που λέει ότι αυτά δεν τα φαντάστηκε ο Musk αλλά τα ομολόγησε ο τύπος που τα έκανε. Καταλαβαίνω βεβαίως γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να πιστέψεις εσύ ο μέγας απατεωνομάχος που έχεις αφιερώσει τόσο μεγάλο μέρος του χρόνου σου (μαζί με τους λοιπούς Σάντσο Πάντσο και σκυλιά του πολέμου) στο κυνήγι του απατεώνα, δολοφόνου Musk που εκμεταλλεύεται τους κακόμοιρους αγαθούς επενδυτές, ότι τα κοράκια της WS, οι πετρελαιάδες και οι αυτοκινητοβιομήχανοι μπορεί να είναι ανήθικοι απατεώνες ικανοί να κάνουν βιομηχανική κατασκοπεία, σαμποτάζ, εκστρατείες σπίλωσης και ότι άλλο μπορούν για να πεθάνει η Tesla και μαζί της η ηλεκτροκίνηση (για μερικές δεκαετίες ακόμα τουλάχιστον). Δεν είναι και τίποτα αμοραλιστές απατεώνες που καταστρέφουν ολόκληρες οικονομίες για τα υπερκέρδη, ή τίποτα εγκληματίες που οργανώνουν ολόκληρους πολέμους με εκατομμύρια θύματα για μερικά δεκαδικά κέρδους, ή τίποτα αποδεδειγμένα από τα δικαστήρια απατεώνες και ασυνείδητοι εγκληματίες δολοφόνοι που εξαπάτησαν ολόκληρο τον πλανήτη και σκότωσαν δεκάδες χιλιάδες αθώους και καταστρέφουν την υγεία των παιδιών μας εν γνώση τους, με δόλο, και συνεχίζουν μάλιστα να το κάνουν αμεταμέλητοι στέλνοντας με απερίγραπτο θράσος όλοι τους και τον λογαριασμό στα θύματά τους. Τα ισχυρά αντιαπατεωνικά σου ένστικτα αρχίζουν και τελειώνουν με τον Musk, τα άστοχα χρονοδιαγράμματα του και τα θανατηφόρα οδηγητικά βοηθήματα του. Σε όλες τις άλλες, τάξεις μεγέθους σημαντικότερες και πιο κραυγαλέες περιπτώσεις, μένουν εντελώς βουβά. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2018 από Omnigeek 1
Whargoul Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Κάποιος τα σύγχυσε και νομίζει είναι σε συλλαλητήριο του ΚΚΕ. Εγκληματίες, δολοφόνοι, πόλεμοι, εκατομμύρια θύματα.... Ξέχασες να γράψεις και 2 λόγια για του πρόσφυγες μετανάστες λόγω πολέμου, και να κλήσεις με το έξω το ΝΑΤΟ Ότι νανε πλέον φτάνει να μην κακολογείται ο Musk, και υποτίθεται ότι συζητούν και unbiased Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Ακόμα και έτσι να είναι, απέχει πολύ από τους ισχυρισμούς σου περί mainstream σε 10 χρόνια. Ακόμα και σε 22 θα απέχουν αρκετά από το να είναι mainstream σε πωλήσεις. Δηλαδή τα iphones και τα samsung με ποσοστά σε πωλήσεις 15-20% δεν είναι mainstream επιλογές? Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2018 από Droulas13
Jimmy08 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 22 ώρες πριν, Ather είπε Νορβηγία : Όλα τα καινούργια αμάξια θα είναι ηλεκτρικά από το 2025 https://cleantechnica.com/2018/02/12/norway-ready-100-evs-2025-please-dont-charge-thursday-nights/ Amazon: πήρε κάποια χρόνια για να παρουσιάσει ετήσια κέρδη. https://qz.com/1196256/it-took-amazon-amzn-14-years-to-make-as-much-net-profit-as-it-did-in-the-fourth-quarter-of-2017/ Δε συνεχίζω , νιώθω ότι ήδη κάνω διαφήμιση . Η Amazon πήρε κάποια χρόνια να κανει συγκεκριμένο ποσοστό κερδους, ακόμα και ο τίτλος το γράφει. Δες γράφημα των κερδών της Amazon για μια δεκαετία για να διαπιστώσεις και μόνος σου ότι έκανε κέρδη. Διαβάζετε τα άρθρα πριν τα παραθεσετε.
Whargoul Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Δηλαδή τα iphones και τα samsung με ποσοστά σε πωλήσεις 15-20% δεν είναι mainstream επιλογές? Είναι δυο mainstream εταιρείες, σε ένα συγκεκριμένο προϊόν, γιατί έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά στην συγκεκριμένη αγορά. Mainstream μπορείς να θεωρήσεις την Tesla στην κατηγορία BEV αμάξι (εκτός Κίνας τουλάχιστο) καθώς σε μια συνάντηση BEV αμαξιών ίσως τα περισσότερα να είναι Tesla. Τα BEV σαν σύνολο δεν μπορείς να τα θεωρήσεις mainstream με 10% στην συνολική αγορά όταν το 80% στις πωλήσεις θα ανήκει ακόμα στα hybrids-ICE (σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα που εσύ ποσταρες). Ούτε όταν θα έχουν 30% το 2040 και 65% τα hybrids-ICE. Και όλα αυτά στις πωλήσεις. Στους δρόμους προφανώς τα νούμερα θα είναι τελείως διαφορετικά, πολύ μικρότερα. Όπως δεν θεωρείς mainstream τα υβριδικά σήμερα, που σχεδόν κάθε μοντέλο, κάθε εταιρείας, ακόμα και τα πιο φθηνά, βγαίνει και σε υβριδική μορφή, και είναι και μια αρκετά ρεαλιστική πρόταση αγοράς.
Jimmy08 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Στις 18/6/2018 στις 9:53 ΜΜ, Omnigeek είπε 1. Παίζουμε με τα νούμερα και τις λέξεις. Ωραία, η Amazon είχε 2 χρονιές με πενιχρά κέρδη (εντελώς ασήμαντα για το μέγεθος και την κεφαλαιοποίηση της) πριν το '17. Και τι έγινε. Και η Tesla είχε θετικές χρονιές, τι σημαίνει αυτό. Χάνεις το νόημα αυτού που λέω που είναι ότι αυτές οι εταιρίες με νοοτροπία startup δεν δίνουν έμφαση και προτεραιότητα στα περιθώρια κερδών και τα μερίσματα αλλά στην εκρηκτική ανάπτυξη, όπως ακριβώς τα λέει ο Bezos στο άρθρο που παρέθεσα προηγουμένως. Οι επενδυτές που αγοράζουν Tesla δεν είναι όλοι καθυστερημένοι και άσχετοι (και ο Chanos και ο Fubar οι μόνοι ξύπνιοι), αξιολογούν το μοντέλο της εταιρίας (silicon valley), την δυναμική της αγοράς και τον ανταγωνισμό (που πιάστηκε στον ύπνο) και ποντάρουν στο μέλλον. 2. Η παγκόσμια αγορά είναι μεγαλύτερη από την Ελλάδα πως αλλιώς να το πω. Δεν μπορούμε να κρίνουμε όλο τον κόσμο από τα δικά μας. Τα Tesla κυριαρχούν για παράδειγμα στις ΗΠΑ σε όλες τις κατηγορίες που πωλούνται έναντι συμβατικών μοντέλων με ΜΕΚ, το m3 είναι πρώτο στην μεσαία premium έναντι όλων των BMW σειρά 3, των Mercedes C-class κτλ. Το ενδιαφέρον σε όλο τον κόσμο είναι τεράστιο (δες μόνο το forum αυτό) και στα Tesla stores κάνουν ουρές όπως στα Apple store. Πολίτες απαιτούν σε πολλές πόλεις στην Ευρώπη να απαγορεύσουν τα ΜΕΚ και πολλές το έχουν ήδη ανακοινώσει (Λονδίνο π.χ.). Και η τεχνολογία προχωράει ταχύτατα και σύμφωνα με σχεδόν όλες τις προβλέψεις τα ηλεκτρικά θα είναι πολύ σύντομα καλύτερα σε προδιαγραφές και σημαντικά φθηνότερα σε κόστος αγοράς και χρήσης (κατά πολύ μάλιστα) από τα ΜΕΚ. 3. Διάβασε τα παραπάνω. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι στραβή. Το tipping point είναι πολύ κοντά (bloomberg: Goodbye to gasoline Electric Cars Reach a Tipping Point). Γιαυτό και έχουν εξαγγείλει προγράμματα εκατοντάδων δισεκατομμυρίων για την ανάπτυξη ηλεκτρικών BEV στην συντριπτική πλειοψηφία. " Now, every large automaker is working on battery-powered cars " Electric car threatens European car industry Battery electric vehicles are on way to a breakthrough. The major barriers to success – charging infrastructure, range anxiety and pricing – will be broken down in the coming years, according to a new report by ING. The report, ‘Breakthrough of electric vehicle threatens European car industry’, follows on several announcements from car manufacturers planning new battery-powered models. 1. Δεν παίζουμε καθόλου με τις λέξεις. Ανέφερες ότι η Amazon είχε κέρδος μόνο το 2017 και από τα στοιχεία που εσύ ο ίδιος παρέθεσε, δεν φαίνεται αυτό. Αν ψάξεις και στοιχεία σε βάθος δεκαετίας θα το διαπιστώσεις ξανά. Σύμφωνοι στο να υπάρχει η νοοτροπία start-up. Μόνο που η μια εταιρία μεταφράζει αυτό τον τίτλο και σε κέρδη ενώ η άλλη παρουσιάζει μόνο ζημιές. Επίσης ανέφερες ότι η Tesla είχε κέρδη. Στοιχεία μέχρι το 2011 που βρήκα, αποδεικνύουν το αντίθετο όμως: το πρόσημο είναι μονίμως μείον. 2. Δεν μίλησα συγκεκριμένα για την Ελλάδα. Τα ονόματα που χρησιμοποίησα ήταν για να υπάρχει συνέχεια στη συζήτηση. Οι Αμερικάνοι δηλαδή που τα αγοράζουν είναι ειδήμονες των αυτοκινήτων και γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν; Σε όλο τον κόσμο ισχύει ότι ο καταναλωτής θα αγοράσει αυτό που τον καλύπτει μέσα στο budget του. Η προσέλευση στα showrooms δε λέει απολύτως τίποτα για τις πωλήσεις τους. Ο κόσμος πηγαίνει εκει για να δει από κοντά το latest and greatest. Window-shopping αν θέλεις. Πολύ πιθανόν και εγώ να πήγαινα να δω από κοντά ένα Tesla, αλλά χωρίς να έχω καμία πρόθεση να αγοράσω ένα. Η κατάργηση ΜΕΚ στην Ευρώπη αφορά κατάργηση ή/και απαγόρευση κίνησης στο κέντρο της πόλης, όχι καθολική απαγόρευση. Εκτός αν μιλάς για μετά το 2050... 3. Το διαβασα, αλλά το μόνο που διαπίστωσα ειναι ένας βαρυγδουπος τίτλος με ένα πολύ γενικό άρθρο. Γίνεται αναφορά στα "ηλεκτρικά" χωρίς να ξεκαθαρίζει για ποιους τύπους μιλάει, συνοδευόμενο από προβλέψεις και υποκειμενικά γραφήματα. Ναι, το μέλλον πιθανόν ανήκει στα ηλεκτρικά (κανείς δεν το αρνείται αυτό), αλλά όχι στα BEV.
Προτεινόμενες αναρτήσεις