Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, primeragt είπε

Για πες μας τι γινεται νομοθετηκα αυτη τη στιγμη στην Κινα σε σχεση με τα ηλεκτροκινητα και τα συμβατικα και θα δεις γιατι εχει ξεκινησει η αυξανομενη υιοθετηση εκει (το ριχνουν εκει γιατι δεν θελουν να ρηξουν την βρομικη βιομηχανια τους χοντρικα). Αν σου βαλουν και σενα φορο στο συμβατικο και φοροελαφρυνση στο ηλεκτρικο θα στραφεις εκει ασχετα αν σαρεσει η οχι ασχετα αν μπορεις να κανεις 100% την δουλεια σου ή οχι. Τελος το γραφημα ειναι estimate projection και δεν αντικατοπτριζει καμια πραγματικοτηα αλλα υποθετικα σεναρια και τασεις προς το παρον.

Αν θελουμε να παει μπροστα η ηλεκτροκινηση πρεπει να γινουν καποιες κινησεις πρωτα που αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν.

1) Κοινο πρωτυπο φορτισης, ολοι το ιδιο βυσμα.

2) Σταθμοι εκτακτης αναγκης με δυνατοτητα ταχυφορτισης ολιγων λεπτων.

3) Σταθμοι φορτισης με μεγαλη συχνοτητα και επαρκη καλυψη τοσο γεωγραφικη οσο και πλυθησμιακη.

Αν δεν προβλεφθουν αυτα μην περιμενετε να γινει mainstream η αμιγως ηλεκτροκινηση.

Αν κάνουμε συζήτηση για τις επιδοτήσεις να πούμε και για τις εκατοντάδες δις που δίνουμε όλοι θέλουμε δεν θέλουμε για να στηρίξουμε τους κακόμοιρηδες τους πετρελαιάδες και τους σιαμαίους τους αυτοκινητοβιομήχανους για να πουλάνε τις θανατηφόρες τσιμινιέρες και τα ορυκτά καύσιμα. Σκέψου μόνο πως γίνεται στην Ευρώπη που δεν παράγει πετρέλαιο το ντιζελ να είναι τόσο φθηνότερο από την βενζίνη και στην Αμερική που παράγει να ισχύει το εντελώς ανάποδο. Βλέπεις κανένα λόγο μέρος έστω αυτών των χρημάτων που χαρίζουμε στους παμπλουτους πετρελαιάδες να μην πάει στα καθαρά ηλεκτρικά;

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε φιλε θα τρελαθουμε εδω περα, βλεπεις πουθενα να δινουμε αβερτα λεφτα σε επιδοτησεις στους πετρελαιαδες?????? Το αντιστροφο συμβαινει, 140 το diesel 1ευρω ο φορος του! Ισα ισα φορολογουμαστε τρελα στα καυσιμα, οι αυτοκινητοβιομηχανιες χεστηκανε τι κινητηρες θα εχουν στα αυτοκινητα τους αρκει να πουλανε αυτοκινητα. Αν τα ειχανε κανει πλακακια δεν θα καναν συνεχομενα downsizing τα τελευταια χρονια ουτε θα σου πουλαγαν σαν χαρακτηριστικα την οικονομια τους. Δεν ενδιαφερονται τι μοτερ φορανε αρκει να πουλανε χωρις να τρωνε backlash απο ανικανοποιητους ιδιοκτητες. Για αυτο κιολας βγαζουνε τα μοντελα τους με πολλες επιλογες για να πιασουν ολους τους πιθανους συνδιασμους αγοραστων. Αν ισχυε αυτο που λες θα εβλεπες μονο επιλογες οπως οι αντιστοιχες των Αμερικανων που εχουν κατα μεσω ορο 4000 κυβικα στα αμαξια τους (παραγωγης τους). Ξαναλεω γιατι μερικοι νομιζετε οτι με επιθυμιες και υποσχεσεις χτιζονται παλατια. Για να παρουν τον κοσμο στο μερος τους (και αγοραστικα οχι μονο στη θεωρια/σκεψη) πρεπει να φτιαχθουν υποδομες να μπορει να χρησιμοποιησει ο Χ αγοραστης το οχημα του. Αν δεν μπορει να το κανει θα προτιμησει κατι αλλο ειναι απλο. Οσο καλυτερο και αν ακουγετε/ειναι το ηλεκτρικο θα επιλεξει την αμμεσως επομενη επιλογη να μπορεσει να εξυπηρετηθει. Τοσο απλα.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Droulas13 είπε

https://insideevs.com/6-planes-fly-in-new-line-to-up-tesla-model-3-production-to-6000-week/

Θες να πεις, ότι τα 6 αεροπλάνα με μηχανήματα που έφεραν πριν δύο μήνες για να στήσουν γραμμές παραγωγής, δεν ήρθαν από την θυγατρική τους Grohmann Automation, αλλά από κάποια άλλη εταιρεία και ότι έχει στηθεί ολόκληρη συνωμοσία για να μην μάθουμε ότι η Grohmann Automation "έχει ουσιαστικά κλείσει";

Κάτι τέτοια διαβάζω από εσένα και δεν μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά γιατί δείχνεις έντονη αρνητική προδιάθεση σε σημείο εμπάθειας.

Δεν λέω, και εγώ είμαι από την άλλη πλευρά, δηλαδή πολύ ενθουσιωδώς υπέρ της εταιρείας αυτής, αλλά από την άλλη δεν είμαι εγώ αυτός που πάει να ανατρέψει "την απάτη".

Όσον αφορά στο σκραπ που δημιουργεί τους πρώτους μήνες παραγωγής μια σχετικά άπειρη εταιρεία, η οποία στήνει σε ελάχιστο χρόνο γραμμές παραγωγής για νέο αυτοκίνητο, οι οποίες γραμμές παραγωγής ανεβάζουν "ένα επίπεδο επάνω" την αυτοματοποίηση. Οκ. Να την κλείσουμε την εταιρεία.

Αυτή θα ήταν σοβαρή κριτική, όταν η παραγωγή φτάσει σε σημείο σταθεροποίησης.

Α, ναί, τα αεροπλάνα! Τα είχα ξεχάσει, μπορείς να τα προσθέσεις και αυτά στη λίστα της ανικανότητας. Οι πραγματικοί κατασκευαστές αποφεύγουν να χρησιμοποιήσουν αεροπλάνα για μεταφορά εξοπλισμού παρα μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, γιατι το κόστος είναι απαγορευτικό σε σχέση με τα πλοία.

Η Tesla εκτός απο αυτή την περίπτωση χρησιμοποίησε αεροπλάνα και για να μεταφέρει τις μπαταρίες της Αυστραλίας (γιατι δεν θα προλάβαινε το στοίχημα των 100 ημερών)

Οι γραμμές παραγωγής σχεδιάζονται προσεκτικά μήνες εώς χρόνια πρίν, οπότε δέν υπάρχει ανάγκη για μεταφορά μηχανημάτων την τελευταία στιγμή.

Εδώ μία περίπτωση πραγματικού κατασκευαστή αυτοκινήτων που χρησιμοποίησε ένα Antonov για μεταφορά εξοπλισμού προς την Αγγλία, καθώς το εργοστάσιο του βασικού προμηθευτή τους είχε πάθει ζημιά σε φωτιά:

Here's How Ford Used One Of The World's Biggest Planes To Get F-150 Production Back Up Again

 

 

Επανέφεραν τη γραμμή παραγωγής μετά απο σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή μέσα σε 2 εβδομάδες! Η Τεσλα 1 χρόνο μετά και ακόμα παλεύει να στήσει τη δική της γραμμή.

Όσον αφορά την Grohmann, ενώ είχε συμβόλαια και με άλλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, μετά την εξαγορά τους ανάγκασαν να παρατήσουν όλους τους άλλους πελάτες. Αυτό δημιούργησε τριβές με τη διεύθυνση και τους εργαζομενους, καθώς φοβήθηκαν οτι θα χάσουν τη δουλειά τους. H Tesla αναγκάστηκε να δώσει πακέτα αποζημίωσης σε όσους έφυγαν και γενναίες αυξήσεις σε όσους έμειναν.

Δηλαδή και ξόδεψαν ένα σκασμό λεφτά και παράλληλα κατέστρεψαν την Grohmann.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Omnigeek είπε

1. Τα ποια; LOL φέτος έιχε τα πρώτα κέρδη μετά από 20 χρόνια!

image.png.e667bf15e3d94054267c79e9b81f63c4.png

2.Τίποτα μέχρι στιγμής; Θεωρείς τίποτα τα μεγαλύτερα εργοστάσια στον κόσμο, το παγκόσμιο δίκτυο χιλιάδων superchargers, το γεγονός ότι εμφανίστικε από το τίποτα και διατάραξε 2 τεράστιες βιομηχανίες (ενέργεια, αυτοκινητοβιομηχανία). Μια εταιρία που κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής πριν 7 χρόνια!

3.Η αγορά δεν είναι ο μπαμπης από τα σούρμενα που δεν καταλαβαίνει τι του γίνεται. Τότε γιατί οι βιομηχανίες γυρνάνε στα ηλεκτρικά κατά την γνώμη σου.

Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει όσο κόντρα στην πραγματικότητα και να είναι. Σε ελεύθερη (περίπου) χώρα ζούμε.

1. Η Amazon μια χαρά κέρδη είχε και πριν το 2017. Κάποιες χρονιές ήταν ζημιογόνες και κάποιες άλλες κερδοφόρες. Το διάγραμμα που έβαλες, δεν ξέρω αν του έριξες κάποια ματιά, αλλά ακριβώς το ίδιο πράγμα απεικονίζει. 

2. Το μεγαλύτερο εργοστάσιο στον κόσμο,που δεν μπορεί να φτάσει την αστρονομική παραγωγή των 3000 αυτοκινητων την εβδομαδα εννοεις; 

Το δίκτυο των φορτιστων, το οποίο τελικά άρχισε να χρεώνει στους πελάτες μετά από δεσμεύσεις για το αντίθετο;

Διατάραξε την αυτοκινητοβιομηχανία με συνολικές πωλήσεις όσο κάνει μια από τις "κανονικές" σε ένα εξάμηνο; Διατάραξε την βιομηχανία ενέργειας με τα πάνελ που δεν βάζει κανείς λόγω του υψηλού κοστους, ενώ ξανά διαφήμιζε το αντίθετο; Έλα τώρα...

3. Η αγορά είναι ακριβώς ο Μπάμπης από τα Σούρμενα και η Καλλιόπη από την Τρίπολη. Αυτοί δίνουν τα λεφτά τους στις εταιρίες και ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους. Ή μήπως νομίζεις ότι η "αγορά" είναι μια υπαρκτή οντότητα με πραγματική βούληση;

Δημοσ.

Α οπότε δεν την έκλεισαν τελικά, απλώς την ανάγκασαν (λες και δεν είναι πια ένα και το αυτό με την tesla, σαν να πεις ανάγκασα το χέρι μου να σηκώσει το ποτήρι) να ασχολείται πια 100% με την ανάπτυξη/εξέλιξη της ίδιας της tesla. Πήραν δηλαδή την αφρόκρεμα της αυτοματοποίησης και την έβαλαν να δουλεύει μόνο για την tesla. Τους αλήτες. Τι καταστροφή και αυτή!

Από του χρόνου η tesla θα χτίζει ταυτόχρονα 3-4 εργοστάσια, τα οποία θα είναι ακόμα πιο αυτοματοποιημένα, και έπρεπε να έχει την εξειδικευμένη σε αυτό τον τομέα θυγατρική της να ξοδεύει το χρόνο της από εδώ και από εκεί για να μην την κατηγορήσει ο fubar ότι "κατέστρεψε" την θυγατρική της.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, orck είπε

Ειμαι σιγουρος οτι προκειται για μια ελεγμενη αποψη. ΤΙ να ξερουν τοσοι καραγκιοζηδες χρηματοδοτες, αυτοι φταινε που δεν διαβαζαν Ινσομνια να μαθουν τι ισχυει πριν δωσουν το χρημα.
Μονο εμεις εδω ξεραμε και φυσικα μας εσωσε ο θεος....ΞΑΝΑ.

Οι απόψεις είναι αποκλειστικά δικές μου και έχουν προκύψει απο την προσωπική μου έρευνα, και σε καμία περίπτωση δέν αποτελούν συμβουλή για επενδύσεις ή οτιδήποτε άλλο.

Κάντε τη δική σας έρευνα και μή βασίζεστε αποκλειστικά στο γεγονός οτι αλλοι επενδύουν σε κάτι, όσο μεγαλοσχήμονες και αν είναι, γιατι και αυτοί μπορεί να κάνουν λάθος και μάλιστα με εντυπωσιακά ντροπιαστικό τρόπο.

Παράδειγμα η Theranos. Ήταν μία εταιρία που υποσχόταν οτι μπορεί να κάνει ιατρικές εξετάσεις μόνο απο μία σταγόνα αίματος. Στην πραγματικότητα, η τεχνολογία που είχε αναπτύξει δέν λειτουργούσε, και απλά έλεγαν ψέματα, οτι δήθεν λειτουργεί πολύ καλά, επιβεβαιωνονται απο μελέτες πανεπιστημίων, έχουν την έγκριση του FDA, τα χρησιμοποιεί ο αμερικάνικος στρατός, όλα αυτά ψέματα!

Εδώ το Board of Directors, οι οποίοι δέν είχαν ιδέα για την απάτη.

theranos.jpeg

Εκτός απο τις αλυσίδες Walgreens και Safeway, τον Rupert Murdoch είχαν και πληθώρα άλλων, παλιών και έμπειρων επενδυτών.

Όλοι αυτοί βρέθηκαν με τα παντελόνια κατεβασμένα και έχοντας χάσει εκατομμύρια δολάρια.

 

Όσον αφορά την Tesla, η T. Rowe Price που είναι ένας απο τους μεγαλύτερους institutional επενδυτές της, είχε φάει τον παπά για τα καλά λίγα χρόνια πρίν με την Valeant:

T. Rowe Price, Valeant's Longest Supporter, Alleges Company Committed Fraud

Κάτι μου λέει οτι η παρακάτω φωτογραφία θα παίζει πολύ σε λίγο καιρό:

elon_eliz.jpeg.3c28c70914502b4fb2b29f4b9509a86e.jpeg

6 ώρες πριν, orck είπε

Ωρες -ωρες στεναχωριεμαι που ειμαστε λες και ζουμε σε κανα απομονωμενο χωριουδακι, γεματη η χωρα με γρραφικους πανεπιστημονες. Αλλα καλυτερα ετσι, προστευτεονται ολοι καλυτερα απο τοσο απολυτη συμπιεσμενη γνωση.

 

Αυτό μου το έχουν πεί ξανά σε πολλές παραλλαγές. Κάποια στιγμή θα τα μαζέψω όλα και θα τα βάλω στο thread της Tesla στο Μπλα-μπλά.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Whargoul είπε

@primeragt . Τι δεν καταλαμβαίνεις? Αφού δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού. Ο περισσότερος κόσμος οδηγά μόνο 30κμ την ημέρα. Οι υπόλοιποι που δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία να σταματήσετε να οδηγάτε μεγάλες αποστάσεις. 

https://electrek.co/2017/08/30/tesla-model-s-hits-300000-miles-in-just-2-years-saving/

Εδώ ένας τυπάς έκανε 480.000 χλμ σε δύο χρόνια, δηλαδή 650 χλμ την ημέρα και το insomnia επιμένει ότι τα ηλεκτρικά είναι άχρηστα για αυτούς που θέλουν να κάνουν πολλά χλμ κάθε ημέρα και πρέπει λέει να έχουν και δεύτερο αυτοκίνητο.

Ρε σεις δεν απευθύνονται τα ηλεκτρικά -ακόμα- στην Ελλάδα. Όλη η κουβέντα γίνεται για τις φυσιολογικές χώρες με τους δεκάδες ταχυφορτιστές και τους εκατοντάδες ενδιάμεσης ταχύτητας φορτιστές σε μαγαζιά.

Πας supermarket; Μέχρι να κάνεις τα ψώνια σου σου προστέθηκαν 100 χλμ. Πας μετά γυμναστήριο;  το ίδιο. Πας στη δουλειά σου; το ίδιο. Το παρκάρεις σε πάρκινγκ; το ίδιο. Σε λίγα χρόνια δεν θα χρειάζεται να πας κάπου ειδικά για να φορτίσεις το αυτοκίνητο, αλλά όπου και να βρίσκεσαι θα μπορείς να το φορτίσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

https://electrek.co/2017/08/30/tesla-model-s-hits-300000-miles-in-just-2-years-saving/

Εδώ ένας τυπάς έκανε 480.000 χλμ σε δύο χρόνια, δηλαδή 650 χλμ την ημέρα και το insomnia επιμένει ότι τα ηλεκτρικά είναι άχρηστα για αυτούς που θέλουν να κάνουν πολλά χλμ κάθε ημέρα και πρέπει λέει να έχουν και δεύτερο αυτοκίνητο.

Ρε σεις δεν απευθύνονται τα ηλεκτρικά -ακόμα- στην Ελλάδα. Όλη η κουβέντα γίνεται για τις φυσιολογικές χώρες με τους δεκάδες ταχυφορτιστές και τους εκατοντάδες ενδιάμεσης ταχύτητας φορτιστές σε μαγαζιά.

Πας supermarket; Μέχρι να κάνεις τα ψώνια σου σου προστέθηκαν 100 χλμ. Πας μετά γυμναστήριο;  το ίδιο. Πας στη δουλειά σου; το ίδιο. Το παρκάρεις σε πάρκινγκ; το ίδιο. Σε λίγα χρόνια δεν θα χρειάζεται να πας κάπου ειδικά για να φορτίσεις το αυτοκίνητο, αλλά όπου και να βρίσκεσαι θα μπορείς να το φορτίσεις.

Δηλαδη στην Ελλαδα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ θεσεις σταθμευσης μεσα στην πολη η και οταν εχουμε ειμαστε πολυ βαρια πεπονια να περπατησουμε δυο μετρα, θα βαλουμε φορτιστες να προεξεχουν πανω στα πεζοδρομια, στους ποδηλατοδρομους και στις ραμπες των ΑΜΕΑ, εκει που σταθμευουν καθημερινα τα αυτοκινητα ολων;
Κακουργε Ελον τι θα μας κανεις

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

https://electrek.co/2017/08/30/tesla-model-s-hits-300000-miles-in-just-2-years-saving/

Εδώ ένας τυπάς έκανε 480.000 χλμ σε δύο χρόνια, δηλαδή 650 χλμ την ημέρα και το insomnia επιμένει ότι τα ηλεκτρικά είναι άχρηστα για αυτούς που θέλουν να κάνουν πολλά χλμ κάθε ημέρα και πρέπει λέει να έχουν και δεύτερο αυτοκίνητο.

Ρε σεις δεν απευθύνονται τα ηλεκτρικά -ακόμα- στην Ελλάδα. Όλη η κουβέντα γίνεται για τις φυσιολογικές χώρες με τους δεκάδες ταχυφορτιστές και τους εκατοντάδες ενδιάμεσης ταχύτητας φορτιστές σε μαγαζιά.

Πας supermarket; Μέχρι να κάνεις τα ψώνια σου σου προστέθηκαν 100 χλμ. Πας μετά γυμναστήριο;  το ίδιο. Πας στη δουλειά σου; το ίδιο. Το παρκάρεις σε πάρκινγκ; το ίδιο. Σε λίγα χρόνια δεν θα χρειάζεται να πας κάπου ειδικά για να φορτίσεις το αυτοκίνητο, αλλά όπου και να βρίσκεσαι θα μπορείς να το φορτίσεις.

Ρε σεις, διαβάζετε αυτά που ποσταρετε ή κοροϊδεύετε και τους εαυτούς σας; 

Το άρθρο μιλάει για μια ΕΤΑΙΡΙΑ που παρέχει υπηρεσίες μετακινήσεων στην Καλιφόρνια και μάλιστα μεταξύ πόλεων που απέχουν το πολύ 300 χιλιόμετρα. ΔΕΝ είναι ιδιώτης.

Και πρόσεξε, όχι σε καμία επαρχία της Καλιφόρνια, αλλά στην ευρύτερη περιοχή του Λος Άντζελες, που είναι αναμενόμενο να υπάρχουν αρκετοί φορτιστές. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Ρε σεις δεν απευθύνονται τα ηλεκτρικά -ακόμα- στην Ελλάδα. Όλη η κουβέντα γίνεται για τις φυσιολογικές χώρες με τους δεκάδες ταχυφορτιστές και τους εκατοντάδες ενδιάμεσης ταχύτητας φορτιστές σε μαγαζιά.

Πας supermarket; Μέχρι να κάνεις τα ψώνια σου σου προστέθηκαν 100 χλμ. Πας μετά γυμναστήριο;  το ίδιο. Πας στη δουλειά σου; το ίδιο. Το παρκάρεις σε πάρκινγκ; το ίδιο. Σε λίγα χρόνια δεν θα χρειάζεται να πας κάπου ειδικά για να φορτίσεις το αυτοκίνητο, αλλά όπου και να βρίσκεσαι θα μπορείς να το φορτίσεις.

Καταρχήν αυτό που λες καταλαβαίνεις ότι είναι μια ιδέα. Εσύ το βρίσκεις απολύτως φυσικό και όχι κάτι το σπαστικό να γυρεύεις όπου πας φορτιστές? Btw, έχεις αυτοκίνητο? το χρησιμοποιείς τακτικά για την δουλειά σου?

Και εκτός από αυτό, 1ο. χρειάζεσαι χώρο για να μπουν φορτιστές δεν μπαίνουν στα πεζοδρόμια έτσι για πλάκα.

2ο, σε όλες τις πόλεις του κόσμου όταν οι άνθρωποι παν στην δουλειά, εκτός από τα μεγαλοστελέγχη των εταιρειών, είτε σταθμεύουν όπου βρουν, είτε σε χωράφια, είτε σε μαζικούς χώρους στάθμευσης. Λίγο δύσκολο μια εταιρεία, εργοστάσιο,νοσοκομείο, mall, πανεπιστήμιο, σχολείο, να βάλει θέσεις σταθμεύσης με φορτιστές για σχεδόν όλους. Κάθε σταθμός Supercharger στοιχίζει 200 000 δολλάρια εάν όχι περισσότερο. 

Οι περισσότεροι έρχονται και από άλλες πόλεις ή απόμακρες περιοχές(ψάξε για το comudee στο Λονδίνο) ή αρκετές φορές χρειάζονται να βγαίνουν εκτός πόλης. 

Τα 30 χιλιόμετρα μέσο όρο πήγαινε-έλα που νομίζει ο Omnegeek είναι φαντασιοπληξία. Ακόμα και αν ίσχυε, δείχνει τον απλοϊκό και λάθος τρόπο σκέψης του. Σχεδιάζεις κάτι για na καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών, χρησιμοποιείς για να εκτιμήσεις  τουλάχιστο το  3ο τεταρτημόριο αν όχι το 90κοστό εκατοστημόριο. Χρησιμοποιώντας τον μέσο όρο απλά βγάζεις εξορισμού τους μισούς εκτός παιχνιδιού, δλδ τα έκανες μπάχαλο. Η χρήση του μέσου όρου από μόνο του είναι απαγορευμένο σε θέματα οργάνωσης. 

3ο. Χρειάζεσαι εγκαταστάσεις για παροχή ρεύματος, 100+ αυτοκίνητα να κάνουν fastcharge σε ένα πάρκινγκ δεν είναι κάτι που γίνεται από την παροχή της μπρίζας. Ή δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στα εμπορικά και γραφειακά κέντρα των πόλεων. 

4ο. Στις μεγαλουπόλεις οι περισσότεροι μένουν σε διαμερίσματα και σταθμεύουν στους δρόμους. Πχ Αθήνα. Όλοι αυτοί χρειάζονται εξωτερικό τρόπο φόρτισης. Δεν μπορούν να βάζουν το αυτοκίνητο τη νύχτα στην μπρίζα και το πρωί να είναι έτοιμοι για 30, 50, 100km

Δεν υπάρχουν φυσιολογικές χώρες όπως τις φαντάζεσαι εσύ. Όλες έχουν προβλήματα στάθμευσης στα μαγαζιά και στα κέντρα  των πόλεων τους εάν επιλέξεις να πας με το αυτοκίνητο σου. 

Και επίσεις μη ξεχνάς ότι μιλάτε για πλήρη αντικατάσταση των MEK, υβριδικών κλπ, με BEV. Για να γίνει αυτό πρέπει τα οχήματα να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις και τις Ελλάδας, και τη Ουγκάντας, και οποιασδήποτε άλλης τριτοκοσμικής μπανανίας (όπως την θεωρείτε) γιατί απλά είναι μέρη τους κόσμου, και σημαντικά μάλιστα. Εάν τα BEV δεν μπορούν να καλύψουν αυτές τις ιδιαιτερότητες, τότε απλά δεν στέκει ο ισχυρισμός σας για πλήρη αντικατάσταση. Γίνονται απευθείας μερική λύση, για συγκεκριμένες πλούσιες ή καλά δομημένες περιοχές του πλανήτη ή για κάποιες περιστάσεις. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Ρε σεις, διαβάζετε αυτά που ποσταρετε ή κοροϊδεύετε και τους εαυτούς σας; 

Το άρθρο μιλάει για μια ΕΤΑΙΡΙΑ που παρέχει υπηρεσίες μετακινήσεων στην Καλιφόρνια και μάλιστα μεταξύ πόλεων που απέχουν το πολύ 300 χιλιόμετρα. ΔΕΝ είναι ιδιώτης.

Και πρόσεξε, όχι σε καμία επαρχία της Καλιφόρνια, αλλά στην ευρύτερη περιοχή του Λος Άντζελες, που είναι αναμενόμενο να υπάρχουν αρκετοί φορτιστές. 

Γιατί ισχυρίστηκα εγώ ότι είναι ιδιώτης;

Προφανώς και για να κάνεις 600 χλμ την ημέρα χρειάζεσαι ταχυφορτιστή. Είπε κανένας εδώ μέσα ότι θα κάνεις 600 χλμ την ημέρα με απλή μπρίζα σπιτιού;

Για την ακρίβεια με ταχυφορτιστή μπορεί να κάνει άνετα πάνω από 2000 χλμ μέσα σε μια ημέρα.

Δεν καταλαβαίνω που κολλάτε.

5 ώρες πριν, Whargoul είπε

Καταρχήν αυτό που λες καταλαβαίνεις ότι είναι μια ιδέα. Εσύ το βρίσκεις απολύτως φυσικό και όχι κάτι το σπαστικό να γυρεύεις όπου πας φορτιστές? Btw, έχεις αυτοκίνητο? το χρησιμοποιείς τακτικά για την δουλειά σου?

Όχι δεν το βρίσκω λογικό. Γιατί τα σοβαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τουλάχιστον 300 χλμ αυτονομία, οπότε δεν θα χρειάζεται να "γυρεύω όπου πάνω φορτιστές"

Και εκτός από αυτό, 1ο. χρειάζεσαι χώρο για να μπουν φορτιστές δεν μπαίνουν στα πεζοδρόμια έτσι για πλάκα.

Δεν στη Νορβηγία αν μπαίνουν φορτιστές "στα πεζοδρόμια για πλάκα".

2ο, σε όλες τις πόλεις του κόσμου όταν οι άνθρωποι παν στην δουλειά, εκτός από τα μεγαλοστελέγχη των εταιρειών, είτε σταθμεύουν όπου βρουν, είτε σε χωράφια, είτε σε μαζικούς χώρους στάθμευσης. Λίγο δύσκολο μια εταιρεία, εργοστάσιο,νοσοκομείο, mall, πανεπιστήμιο, σχολείο, να βάλει θέσεις σταθμεύσης με φορτιστές για σχεδόν όλους. Κάθε σταθμός Supercharger στοιχίζει 200 000 δολλάρια εάν όχι περισσότερο.

Σε όλες τι πόλεις του κόσμου οι άνθρωποι που πάνε με το αυτοκίνητο στη δουλειά του, πάνε επίσης σε εμπορικά κέντρα, σε supermarket, σε πάρκινγκ κλπ.

Οι περισσότεροι έρχονται και από άλλες πόλεις ή απόμακρες περιοχές(ψάξε για το comudee στο Λονδίνο) ή αρκετές φορές χρειάζονται να βγαίνουν εκτός πόλης. 

Τα 30 χιλιόμετρα μέσο όρο πήγαινε-έλα που νομίζει ο Omnegeek είναι φαντασιοπληξία. Ακόμα και αν ίσχυε, δείχνει τον απλοϊκό και λάθος τρόπο σκέψης του. Σχεδιάζεις κάτι για na καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών, χρησιμοποιείς για να εκτιμήσεις  τουλάχιστο το  3ο τεταρτημόριο αν όχι το 90κοστό εκατοστημόριο. Χρησιμοποιώντας τον μέσο όρο απλά βγάζεις εξορισμού τους μισούς εκτός παιχνιδιού, δλδ τα έκανες μπάχαλο. Η χρήση του μέσου όρου από μόνο του είναι απαγορευμένο σε θέματα οργάνωσης. 

Μην υπολογίζεις τα πάντα με την λογική της Ελλαδίτσας.

http://www.builderonline.com/money/economics/80-percent-of-americans-prefer-single-family-homeownership_o

Στην Αμερική το 80% ζει σε ατομικές κατοικίες και όχι σε διαμερίσματα. Σου φτάνει αυτό για το "τουλάχιστον το 3ο τεταρτημόριο";

Στο σπιτάκι σου λοιπόν με έναν ειδικό φορτιστή που αγοράζεις από την tesla μπορείς να φορτίζεις το αυτοκίνητό σου μέσα σε 10 ώρες το βράδυ με 140 χλμ το ΕΛΑΧΙΣΤΟ. Αν έχεις τριφασικό φτάνεις και τα 80 χλμ ΤΗΝ ΏΡΑ. Δηλαδή σε 4 ωρίτσες το γέμισες. Εκτός και αν μας πείσεις ότι ο μέσος άνθρωπος γυρνάει στο σπίτι του για 2 ώρες, για σκοπιά.

3ο. Χρειάζεσαι εγκαταστάσεις για παροχή ρεύματος, 100+ αυτοκίνητα να κάνουν fastcharge σε ένα πάρκινγκ δεν είναι κάτι που γίνεται από την παροχή της μπρίζας. Ή δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στα εμπορικά και γραφειακά κέντρα των πόλεων.

4ο. Στις μεγαλουπόλεις οι περισσότεροι μένουν σε διαμερίσματα και σταθμεύουν στους δρόμους. Πχ Αθήνα. Όλοι αυτοί χρειάζονται εξωτερικό τρόπο φόρτισης. Δεν μπορούν να βάζουν το αυτοκίνητο τη νύχτα στην μπρίζα και το πρωί να είναι έτοιμοι για 30, 50, 100km

Δεν υπάρχουν φυσιολογικές χώρες όπως τις φαντάζεσαι εσύ. Όλες έχουν προβλήματα στάθμευσης στα μαγαζιά και στα κέντρα  των πόλεων τους εάν επιλέξεις να πας με το αυτοκίνητο σου. 

Δες παραπάνω

Και επίσης μη ξεχνάς ότι μιλάτε για πλήρη αντικατάσταση των MEK, υβριδικών κλπ, με BEV. Για να γίνει αυτό πρέπει τα οχήματα να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις και τις Ελλάδας, και τη Ουγκάντας, και οποιασδήποτε άλλης τριτοκοσμικής μπανανίας (όπως την θεωρείτε) γιατί απλά είναι μέρη τους κόσμου, και σημαντικά μάλιστα. Εάν τα BEV δεν μπορούν να καλύψουν αυτές τις ιδιαιτερότητες, τότε απλά δεν στέκει ο ισχυρισμός σας για πλήρη αντικατάσταση. Γίνονται απευθείας μερική λύση, για συγκεκριμένες πλούσιες ή καλά δομημένες περιοχές του πλανήτη ή για κάποιες περιστάσεις. 

Δεν είπε κανένας ότι θα αντικατασταθούν όλα τα ΜΕΚ σε μια δεκαετία. Αυτό που είπαμε είναι ότι σε μια δεκαετία μπορεί να έχουν φτάσει να πουλιούνται κατά πλειοψηφία.

Πλήρης αντικατάσταση θέλει δεκαετίες ολόκληρες. Και οι άμαξες δεκαετίες θέλανε. Νομίζεις ότι την πρώτη δεκαετία έβρισκες βενζινάδικο παντού; Έπρεπε να μείνουμε λοιπόν στις άμαξες και στο σανό γιατί θα φοβόντουσαν να μην βρουν βενζινάδικο ορισμένοι;

Μέσα σε αυτές τις δεκαετίες προλαβαίνουν να γίνουν τα πάντα.

 

Επεξ/σία από Droulas13
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Γιατί ισχυρίστηκα εγώ ότι είναι ιδιώτης;

Προφανώς και για να κάνεις 600 χλμ την ημέρα χρειάζεσαι ταχυφορτιστή. Είπε κανένας εδώ μέσα ότι θα κάνεις 600 χλμ την ημέρα με απλή μπρίζα σπιτιού;

Για την ακρίβεια με ταχυφορτιστή μπορεί να κάνει άνετα πάνω από 2000 χλμ μέσα σε μια ημέρα.

Δεν καταλαβαίνω που κολλάτε.

 

9 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Εδώ ένας τυπάς έκανε 480.000 χλμ σε δύο χρόνια

Εδώ το ισχυριζεσαι. Λες "ένας τυπάς" οχι "ένα όχημα", το οποίο μπορεί να οδηγούσαν παραπάνω από ένα άτομα κάθε μέρα. Και οι οποίοι δεν το έκαναν σε ποικιλία διαδρομών, αλλά σε πλήρως καθορισμένα δρομολόγια που προϋποθέτουν την ύπαρξη φορτιστων για να φτάσουν σε αυτό το νούμερο. 

Κολλάμε στο ότι για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, χρειάζεται πολύ καλός σχεδιασμός της διαδρομής και προετοιμασία εκ των προτέρων. Δεν μπορεί να λειτουργήσει αυτό για την πλειοψηφία. 

Δημοσ.

Οκ δεν έπρεπε να πω "τυπάς", δεν ήξερα ότι θα κολλήσεις τόσο σε αυτό, έτσι το έγραψα, δεν ήταν εκεί το ζουμί.

"Δεν μπορεί να λειτουργήσει αυτό για την πλειοψηφία"

Ποιος είπε ότι σε πρώτη φάση τα ηλεκτρικά απευθύνονται στην "πλειοψηφία". Καταρχάς και να ήθελε η πλειοψηφία να αγοράσει αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό, απλώς δεν θα μπορούσε. Δεν υπάρχουν εκεί έξω τόσα ηλεκτρικά. Μέχρι να φτάσει να απευθυνθεί στη πλειοψηφία, πίστεψέ με, τότε πολλά θα έχουν αλλάξει. Μόνη της η tesla, αυτή τη στιγμή που αιμορραγεί οικονομικά εγκαθιστά κάθε μέρα κατά μέσο όρο από ένα σταθμό φόρτισης με 10 φορτιστές ο καθένας.

Παγκοσμίως αυτή τη στιγμή υπάρχουν 71.000 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης και συνολικά 134.000 δημόσιοι φορτιστές. Και να φανταστείς, ότι τα ηλεκτρικά πέρυσι είχαν μόλις μερίδιο στις πωλήσεις ούτε 2% μαζί με τα υβριδικά που φορτίζονται με ρεύμα.

Α ξέχασα, υπάρχουν επίσης ήδη και κάνα δις φορτιστές στα σπίτια μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το βρίσκεις λογικό να γυρεύεις παντού φορτιστές αλλά εσύ αναφέρεις, ότι θα το φορτίζεις σε γυμναστήρια, supermarket, parking, δουλειά. Και θεωρείς και 300 χλμ αυτονομία αξιοπρεπές για τα σοβαρά ηλεκτρικά. Δεν ανάφερες όμως πόσο συχνά χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σου, ή εάν έχεις.

Υπενθίμηση:

11 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Πας supermarket; Μέχρι να κάνεις τα ψώνια σου σου προστέθηκαν 100 χλμ. Πας μετά γυμναστήριο;  το ίδιο. Πας στη δουλειά σου; το ίδιο. Το παρκάρεις σε πάρκινγκ; το ίδιο. Σε λίγα χρόνια δεν θα χρειάζεται να πας κάπου ειδικά για να φορτίσεις το αυτοκίνητο, αλλά όπου και να βρίσκεσαι θα μπορείς να το φορτίσεις.

 

4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Δεν στη Νορβηγία αν μπαίνουν φορτιστές "στα πεζοδρόμια για πλάκα".

Δεν μπαίνουν για πλάκα οι φορτιστές στα πεζοδρόμια, ούτε στη Νορβηγία. Μπαίνουν σε επιλεγμένες τοποθεσίες. Για πλάκα σημαίνει να μπορώ να τον βάλω έξω από την πολυκατοικία, σπίτι, μαγαζί μου, όπου το πεζοδρόμιο έχει πλάτος 2 μέτρα στην καλύτερη, χωρίς να εμποδίζω κανέναν. Βρες μου έναν ταχυφορτιστή πάνω σε πεζοδρόμιο στο κέντρο της πόλης στην Νορβηγία. Κατ, αρχήν απαγορεύεται να στήνεις πράγματα σε πεζοδρόμια και να εμποδίζεις πεζούς. 

4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Στην Αμερική το 80% ζει σε ατομικές κατοικίες και όχι σε διαμερίσματα. Σου φτάνει αυτό για το "τουλάχιστον το 3ο τεταρτημόριο";

Επίσης φέρνεις ως παράδειγμα πως ζουν οι άνθρωποι τις ΗΠΑ και ότι μένουν σε ανεξάρτητα σπίτια και να μην φέρνουμε σαν παράδειγμα την Ελλαδίτσα.... Μάλλον δεν έχει βγεί εκτός Ελλάδας. 

Γιατί δεν λες για την Ισπανία? 66% σε διαμέρισμα. Λιθουανία, Ελβετία, Εσθονία, >60%. Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Τσεχία, Σλοβακία, >50%  Eurostats. Λες να το φορτίζουμε στο σπίτι.. Κοίταξε δίπλα. Όλοι αυτοί πως θα το φορτίζουν? Με την μπαλαντέζα? Για να μην μιλήσουμε για χώρες όπως Βραζιλία, Κολομβία και αυτούς που μένουν σε φαβέλες κλπ.

Το τρίτο τεταρτημόριο ήταν για την διαδρομή, αλλά και πάλι ούτε αυτό φτάνει, Γιατί όπως είπα, χρειάζεσαι τουλάχιστο αυτό για εκτίμηση. Επίσης δεν λέει τπτ για το travelling distance στη δουλειά που κάνουν οι Αμερικανοι, αλλά οκ,λεπτομέριες. Φτάνει να βάζουμε στατιστικά νούμερα για να φαίνεται επιστημονική η δήλωση μας.

 

46 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Α ξέχασα, υπάρχουν επίσης ήδη και κάνα δις φορτιστές στα σπίτια μας.

Υπάρχουν δις φορτιστές ικανοί να φορτίζουν αυτοκίνητα στα σπίτια? Παίζει να μην υπάρχουν καν δις σπίτια που να έχουν σταθερό ρέυμα ικανό για τέτοια ισχύ. 

Επεξ/σία από Whargoul
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...