Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Ενδιαφέρον το παρακάτω που βγάζει αυτομάτως λάθος όλους τους haters και τους shortsellers

analysis of the Model 3 shows it’s likely to be hugely profitable... The Model 3, which is intended to be the first truly mass-market all-electric car, will retail for between $35,000 (€30,000) and $78,000. But the cost of its material will amount to just $18,000, with production adding another $10,000, according to reports seen by the German business magazine WirtschaftsWoche, a sister publication of Handelsblatt.

Δηλαδή μέσο κόστος του long range (με την μεγάλη κατά πολύ ακριβότερη μπαταρία) κατά τους Γερμανούς ειδικούς $28000, μέση τιμή αγοράς $58000 = κέρδος $30000 = περιθώριο κέρδους ~50% !!!

Ο Musk βέβαια απάντησε ότι το κόστος παραγωγής προς το παρόν είναι πάνω από τα $10000, αλλά μόλις στρώσει η παραγωγή θα είναι εφικτό (χαρακτηριστικό δείγμα απατεώνα που φτιάχνει ponzi scheme να βγαίνει και να διορθώνει κολακευτικά νούμερα, έτσι. LOL)

Όταν στρώσει βλέπουμε. Προς το παρόν όλα τα model 3 που έχουν πουληθεί είναι υποχρεωτικά με τον έξτρα εξοπλισμό που κοστίζει κοντά στις 50.000

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Είναι πολύ καλή ευκαιρία αν θες να χάσεις τα λεφτά σου. 

Ρε Τζίμι ξέρεις πολλούς που έχασαν τα λεφτά τους επενδύοντας σε μετοχές εταιρειών κολοσσων όπως Apple , Google, Microsoft, Facebook, Tesla κλπ;

Ή πες μου σε μια 10ετια, σε ποια τιμή αγόρασε κάποιος και μέχρι σήμερα έχασε τα λεφτά του; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jimmy08 είπε

Όταν στρώσει βλέπουμε. Προς το παρόν όλα τα model 3 που έχουν πουληθεί είναι υποχρεωτικά με τον έξτρα εξοπλισμό που κοστίζει κοντά στις 50.000

Σωστά βλέπουμε όταν στρώσει η παραγωγή. Όμως το επιχείρημα ότι το m3 δεν μπορεί να είναι κερδοφόρο καταρρέει από άλλη μια πηγή. Με τους υυπολογισμούς των Γερμανών από το full extra (γυαλινες πανοραμικές οροφές, θερμαινόμενα καθίσματα κτλ) που ανέλυσαν ακόμα και το standard των $35000 (που ελάχιστα θα κοστίζουν τόσο λίγο, κανείς δεν αγοράζει premium αμάξι γυμνό κάτι που ξέρουν οι Γερμανοί κατασκευαστές πολύ καλά που με τα extra τα αυτοκίνητά τους φτάνουν 2χ τιμές) κερδοφόρο βγαίνει χωρίς καν να υπολογίσουμε την >40% μικρότερη μπαταρία.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Νομίζω ότι η Jaguar με το I-Pace (και σε λίγο καιρό η Audi με το e-tron) θα την ζορίσουν για τα καλά την Tesla στο premium κομματι, ενώ το Nissan Leaf ήδη έχει πάρα πολλές πωλήσεις παγκοσμίως.  

Προσωπικά από όσα έχω διαβάσει, θεωρώ το I-Pace καλύτερο (και ομορφότερο) ηλεκτροκίνητο μακράν.

636548259209979485YO.jpg?v=22

Εσύ που ξέρεις από αυτά, μπορείς να μας πεις τι στοιχεία έχεις και με  ποιο τρόπο θα ζορίσει η Jag την Tesla; Επειδή είναι όμορφο; 😁😁😁 Εμείς ξέρουμε ότι ένα Tesla Model 3 έχει κόστος κατασκευής 15.000$ και πουλάει στα 35.000$ και είναι από τα λίγα ηλεκτρικά με τόσο μεγάλη κερδοφορία. 

Εσύ ξέρεις το κόστος παραγωγής του I-Pace ή του e-tron και πόσο κερδοφόρα είναι; 

Εδώ μιλάμε για εταιρείες και κέρδη, όχι για ομορφιές... 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, nhzt είπε

Ρε Τζίμι ξέρεις πολλούς που έχασαν τα λεφτά τους επενδύοντας σε μετοχές εταιρειών κολοσσων όπως Apple , Google, Microsoft, Facebook, Tesla κλπ;

Ή πες μου σε μια 10ετια, σε ποια τιμή αγόρασε κάποιος και μέχρι σήμερα έχασε τα λεφτά του; 

Εγώ ξέρω ότι συνέχεια η Tesla βγαίνει στις αγορές και ζητάει λεφτά με συνεχείς αυξήσεις κεφαλαίου για να καλύψει τα λειτουργικά της έξοδα, επειδή απλά δε βγάζει αρκετά λεφτά να τα καλύψει. Μια εταιρία με προβλήματα παραγωγής, που μόλις ανακοίνωσε απολύσεις του 9% των εργαζομένων της. 

Αν εσένα σου μοιάζει καλή επενδυτική ευκαιρία, be my guest. ΕΓΩ δεν θα την ακουμπούσα...

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Εγώ ξέρω ότι συνέχεια η Tesla βγαίνει στις αγορές και ζητάει λεφτά με συνεχείς αυξήσεις κεφαλαίου για να καλύψει τα λειτουργικά της έξοδα, επειδή απλά δε βγάζει αρκετά λεφτά να τα καλύψει. Μια εταιρία με προβλήματα παραγωγής, που μόλις ανακοίνωσε απολύσεις του 9% των εργαζομένων της. 

Αν εσένα σου μοιάζει καλή επενδυτική ευκαιρία, be my guest. ΕΓΩ δεν θα την ακουμπούσα...

Ειναι υψηλου ρισκου, αυτο ναι ειναι, αλλα με κατι τετοια (εαν σου κατσει) γινεσαι πλουσιος. Βεβαια μπορει να καταλληξεις υπαλληλακος 3,60

Δημοσ.

Ενδιαφέρον θέμα οπως και σχόλια. Το να υπερασπιζονται καποιοι την Τεσλα σα να ναι δικια τους ομως μου φαινεται αστειο. Περα απο την πιθανη κερδοφορια, με ποιοτικο ελεγχο που επιτρεπει να βγαινουν αυτοκινητα που οι πορτες δεν ευθυγραμμιζονται και δεν εχουν το ιδιο ανοιγμα, χανεις χρηματα απο εγγυησεις και ανακλησεις. 

Επισης αν μια Giulia πχ στριβει στην πιστα πιθανοτατα θα στριψει και σε κατι ακραιο που θα τυχει. Αν το Τεσλα δε στριβει υπο ιδανικες συνθηκες στην πιστα, ειναι πιθανο να συμπεριφερθει χειροτερα. Λεγεται ενεργητικη ασφαλεια. Για το φιλο που σχολιαζει αρνητικα τις δοκιμες σε πιστα και κατα ποσο ενδιαφέρον εχουν για τον απλο αγοραστη.

Τελος τα ορυκτα καυσιμα για καποιον που κανει 30.000 χλμ και πανω το χρονο δεν μπορουν ακομα να αντικατασταθουν, κατα τη γνωμη μου.

  • Like 4
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Stamer είπε

Λες και είναι η μόνη εταιρεία που κάνει περικοπές. Αυτό είναι φρέσκο:
https://www.newsbeast.gr/financial/international-economy/arthro/3705206/i-rolls-royce-tha-apolisi-4-600-ergazomenous

Άμα ψάξω θα βρω κι άλλες εταιρείες που κάνουν περικοπές αυτή την εποχή αλλά δεν μου κάνει κάτι εντύπωση.

 

Το πρόβλημα με την Tesla είναι οτι όλα αυτά τα χρόνια γράφουν ζημιές, αλλά το δικαιολογούσαν λέγοντας οτι είναι εταιρία hypergrowth, οπότε αν αυτό συνεχιστεί στο μέλλον, κάποια στιγμή θα αρχίσει να παράγει κέρδη. Όμως με τόσες απολύσεις το hypergrowth πάει περίπατο και μένουν μόνο οι ζημιές.

Παράλληλα με αυτή την κίνηση πρακτικά τερμάτισαν το energy sector και τερμάτισαν τη συνεργασία με το Home Depot. Απέλυσαν πάρα πολύ κόσμο και τους υπόλοιπους τους μετέφεραν στον τομέα των αυτοκινήτων.

Και τέλος, με αυτή την κίνηση ουσιαστικά παραδέχεται ο Musk οτι υπάρχει πρόβλημα ρευστότητας, κάτι που αρνούταν πεισματικά μόλις 2-3 μήνες πρίν, ενώ κορόιδευε και λοιδορούσε όσα μέσα και αναλυτές το ανέφεραν.

11 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Ενδιαφέρον το παρακάτω που βγάζει αυτομάτως λάθος όλους τους haters και τους shortsellers

analysis of the Model 3 shows it’s likely to be hugely profitable... The Model 3, which is intended to be the first truly mass-market all-electric car, will retail for between $35,000 (€30,000) and $78,000. But the cost of its material will amount to just $18,000, with production adding another $10,000, according to reports seen by the German business magazine WirtschaftsWoche, a sister publication of Handelsblatt.

Δηλαδή μέσο κόστος του long range (με την μεγάλη κατά πολύ ακριβότερη μπαταρία) κατά τους Γερμανούς ειδικούς $28000, μέση τιμή αγοράς $58000 = κέρδος $30000 = περιθώριο κέρδους ~50% !!!

Η μελέτη αυτή είναι πιό αισιόδοξη και απο την ίδια την Tesla!

Οι ίδιοι υπολόγιζαν Gross Margin στο 25%, κάτι που δυσκολεύονται να διατηρήσουν στα πολύ ακριβότερα S και X.

https://electrek.co/2016/07/26/tesla-model-3-elon-musk-generating-20-billion-revenue-25-gross-margin-tsla/

gross.JPG.1e6130e01578fe2eec9c75e05d803797.JPG

 

Επίσης, η Γερμανική μελέτη υπολογίζει κόστος της μπαταρίας κάτω απο $100/KWh. Όπως δείχνει το παραπάνω άρθρο, το κόστος ήταν στα $190 στα μέσα του 2016. Απο τότε έχουν ακριβύνει σημαντικά όλα τα ενεργειακά μέταλλα, οπότε ακόμα και με τις τεχνολογικές εξελίξεις που μεσολάβησαν στα τελευταία 2 χρόνια, τα κόστη μπαταριών δέν προβλέπεται να έχουν μειωθεί.

Άλλες δύο μελέτες, της UBS και της Munro, βγάζουν το κόστος του Model 3 σημαντικά υψηλότερο.

Και όσον αφορά τα πραγματικά δηλωθέντα gross margins, για το πρώτο τρίμηνο του 2018 ήταν αρνητικά

https://cleantechnica.com/2018/05/14/tesla-model-3-gross-margins/

Looking at the Q1 2018 earnings report, though, TSLA reported losses of over $700 million for the quarter. How would an improvement of $660 million bring Tesla to profitability in the 3rd quarter? If you look closely, Tesla reported a negative gross margin on Model 3 in the 1st quarter. Eliminate those negative results and replace them with a $660 million positive contribution to the company’s bottom line and Tesla could indeed do what Elon Musk says: achieve profitability in the 3rd and 4th quarters of 2018.

Οπότε το 50% απέχει παρασάγκας απο την πραγματικότητα.

12 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Ο Musk βέβαια απάντησε ότι το κόστος παραγωγής προς το παρόν είναι πάνω από τα $10000, αλλά μόλις στρώσει η παραγωγή θα είναι εφικτό (χαρακτηριστικό δείγμα απατεώνα που φτιάχνει ponzi scheme να βγαίνει και να διορθώνει κολακευτικά νούμερα, έτσι. LOL)

 

Να θυμηθούμε λίγο με ποιές υποσχέσεις στήθηκαν στην ουρά για να καταθέσουν $1000 και να προ-παραγγείλουν το Model 3.

Ο Musk υποσχέθηκε ένα αυτοκίνητο των $35000 + $8000 για Autopilot+FSD, το οποίο όμως αντισταθμίζεται απο την φοροελάφρυνση των $7500 σύν ότι άλλο incentive δίνεται σε πολιτειακό επίπεδο.

Το αυτοκίνητο πολύ σύντομα θα γινόταν όχι απλά πλήρως αυτοοδηγούμενο, αλλά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και στο Tesla Network οπου θα δουλεύει σαν αυτόνομο ταξί και θα παράγει κέρδος για τον ιδιοκτήτη: https://www.tesla.com/blog/master-plan-part-deux

You will also be able to add your car to the Tesla shared fleet just by tapping a button on the Tesla phone app and have it generate income for you while you're at work or on vacation, significantly offsetting and at times potentially exceeding the monthly loan or lease cost. This dramatically lowers the true cost of ownership to the point where almost anyone could own a Tesla. Since most cars are only in use by their owner for 5% to 10% of the day, the fundamental economic utility of a true self-driving car is likely to be several times that of a car which is not.

Δηλαδή, το αυτοκίνητο το οποίο πληρώνει απο μόνο του τις δόσεις του δανείου!

Η Tesla απ όσο γνωρίζω ποτέ δεν είπε επίσημα οτι αυτό το αυτοκίνητο θα είναι το Model 3, όμως είχε πεί το 2017 οτι σε δύο χρόνια (δηλαδή κάποια στιγμή το 2019) θα μπορείς να κοιμηθείς μέσα στο αυτοκίνητο.

Elon Musk clarifies Tesla’s plan for level 5 fully autonomous driving: 2 years away from sleeping in the car

όπως και επίσης οτι όλα τα Tesla απο το 2016 και μετά έχουν όλο το απαραίτητο hardware για να γίνουν πλήρως αυτοοδηγούμενα μόνο με OTA update.

All Tesla Cars Being Produced Now Have Full Self-Driving Hardware

Επίσης όλος ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου (απουσία χειριστηρίων, χειρισμός χωρίς κλειδί, κάμερα που κοιτάζει τους επιβάτες) παρέπεμπε στο οτι το αυτοκίνητο αυτό προορίζεται για πλήρως αυτοοδηγούμενο: Is Tesla Preparing to Roll Out its Ride Sharing Program With the Model 3?

 

Τελικά η Tesla τα θαλάσωσε εντελώς με την παραγωγή, οπότε την φοροαπαλαγή των $7500 θα την πάρουν μόνο όσοι αγοράζουν τις ακριβές εκδόσεις και θα γίνει phase out όταν αρχίσουν να πωλούνται οι φτηνές εκδόσεις των $35Κ.

Επίσης όπως όλα δείχνουν το full self driving δέν θα έρθει ποτέ, καθώς η Tesla δέν κάνει κάν δοκιμές, ούτε έχει κάποια εξέλιξη του συστήματος της τόσα χρόνια, ακόμα τα αυτοκίνητα πάνε και πέφτουν σε σταθερά εμπόδια.

Οπότε, ναί, ο Musk κατάφερε να πάρει 500 χιλιάδες κρατήσεις δίνοντας υποσχέσεις για vaporware.

  • Like 3
Δημοσ.
11 ώρες πριν, nhzt είπε

Εσύ που ξέρεις από αυτά, μπορείς να μας πεις τι στοιχεία έχεις και με  ποιο τρόπο θα ζορίσει η Jag την Tesla; Επειδή είναι όμορφο; 😁😁😁 Εμείς ξέρουμε ότι ένα Tesla Model 3 έχει κόστος κατασκευής 15.000$ και πουλάει στα 35.000$ και είναι από τα λίγα ηλεκτρικά με τόσο μεγάλη κερδοφορία. 

 Εσύ ξέρεις το κόστος παραγωγής του I-Pace ή του e-tron και πόσο κερδοφόρα είναι; 

Εδώ μιλάμε για εταιρείες και κέρδη, όχι για ομορφιές... 

Εγώ δε μιλάω για εταιρίες και κερδοφορίες μιλάω για αμάξια. Ούτε θα κλείσει η Tesla ούτε θέλω να κλείσει , όμως μπαίνουν στο παιχνίδι όλο και περισσότεροι επομένως θα είναι πιο δύσκολα. Συμφωνώ όμως με  αυτά που έλεγε ο primeragt ότι ένα αμάξι δεν είναι μόνο ένας κινητήρας και μπαταρίες, και πιστεύω ότι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να προσφέρουν ένα καλύτερο αμάξι συνολικά. Και το I Pace είναι ένα παράδειγμα γι αυτό που λέω.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η μελέτη αυτή είναι πιό αισιόδοξη και απο την ίδια την Tesla!

Οι ίδιοι υπολόγιζαν Gross Margin στο 25%, κάτι που δυσκολεύονται να διατηρήσουν στα πολύ ακριβότερα S και X.

 

 

Τα τελευταία 4 τρίμηνα πριν αρχίσει η παραγωγή του model 3, όταν δηλαδή είχαν σταθεροποιήσει την παραγωγή και τις πωλήσεις των model s/x σε περίπου 25.000 το τρίμηνο, το Gross Margin είχε σταθεροποιηθεί κατά μέσο όρο στα 27%.

Με πολύ πιο ακριβή μπαταρία από το model 3, γιατί την μπαταρία των model s/s την παράγει αποκλειστικά η panasonic στα εργοστάσιά της και την εισάγει έτοιμη για εγκατάσταση (σε σχέση με την μπαταρία του model 3, η οποία παράγεται στο gigafactory). Α, χρησιμοποιεί και τριπλάσιο κοβάλτιο.

Με πολύ λιγότερο αυτοματοποιημένη παραγωγή. Σκέψου, τέλος του 2016, όταν είχε ήδη σταθεροποιηθεί η παραγωγή των model s/x στα 25.000 το τρίμηνο, η Tesla έκλεισε το έτος με 18.000 υπαλλήλους, δηλαδή χοντρικά παράγει 100.000/18.000=5,5 model s/x τον χρόνο ανά υπάλληλο. Ενώ για το model 3 με περίπου 25.000 υπαλλήλους που έχει προσλάβει φιλοδοξεί να παράγει από τον επόμενο μήνα τουλάχιστον 5.000 την εβδομάδα, ήτοι 260.000 τον χρόνο, δηλαδή χοντρικά θα παράγει 260.000/25.000= 10,4 model 3 τον χρόνο ανά υπάλληλο, δηλαδή το μισθολογικό κόστος που θα επιβαρύνει το κάθε model 3 θα είναι το μισό συγκριτικά με το model s. (Και σημειωτέον, ότι για τα model s/x δεν χρειαζόταν υπαλλήλους να φτιάχνουν τις μπαταρίες, αλλά απλώς να τις τοποθετούν, σε σχέση με το model 3, όπου τις κατασκευάζει η ίδια η tesla)

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.
Στις 14/6/2018 στις 11:47 ΠΜ, Talepwros είπε

Μιλαει απ ευθειας στο twitter με Ελον ...
alafouzos.jpg

Δε ξέρω αλλα μόνο εμένα με ενοχλεί περισσότερο ότι κάποιος γράφει 10 Tesla's και όχι 10 Teslas ?

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, DrLo είπε

Δε ξέρω αλλα μόνο εμένα με ενοχλεί περισσότερο ότι κάποιος γράφει 10 Tesla's και όχι 10 Teslas ?

Ο συγκεκριμενος ειναι ενας αξιος εκπροσωπος της αριστειας, φυσικα και της υγειους επιχειρηματικοτητας.
Βλεπε το καναλι του καθημερινα μπας και γινεις και εσυ αριστος.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, orck είπε

Ο συγκεκριμενος ειναι ενας αξιος εκπροσωπος της αριστειας, φυσικα και της υγειους επιχειρηματικοτητας.
Βλεπε το καναλι του καθημερινα μπας και γινεις και εσυ αριστος.

Μπα, αν ειναι να διαλέξω καναλάρχη για πρότυπο θα διαλέξω τον μακαρίτη τον Κουρή,

Μίζα και κομπίνα στο φουλ, πετάμε τους υπαλλήλους στο δρόμο, ρίχνουμε τους άλλους στο κανάλι, κλέβουμε μερικές εκατοντάδες μύρια και μετά πουλάμε σανό στο πόπολο για να φτιάξουμε μια νέα ασπίδα γλείφοντας τον ισχυρό της στιγμής.

Ο Άλαφ τα έκανε σκατά στον Βάζελο και τον έχουνε να τον βρίζουν όλοι.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/6/2018 στις 10:46 ΜΜ, Zengar Zombolt είπε

Έτσι γίνετε στις εταιρίες άλλες φορές προσλαμβάνουν κόσμο άλλες φορές απολύουν.... μην καταπίνετε την βρώμα που σας ταΐζουν οι κολοσσοί χωρίς μάσημα  

μπραβο αλανι.. μ αρεσεις, ποτε η κατσαρολα γεματη ποτε αδεια... τ αλλα στα @ρχιδια μας

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...