Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

Έτσι γίνετε στις εταιρίες άλλες φορές προσλαμβάνουν κόσμο άλλες φορές απολύουν.... μην καταπίνετε την βρώμα που σας ταΐζουν οι κολοσσοί χωρίς μάσημα  

ετσι γινεται στις εταιρειες με αφεντικα κουκουρουκου που στελνει αμαχια με διαστημοπλοιο στον αρη

  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, primeragt είπε

Το οτι μπορει να πουλησε παραπανω απο τα αντισοιχα μοντελα δεν σημαινει οτι και τεχνολογικα το αυτοκινητο αυτο ειναι καλυτερο απο τα αντιστοιχα αυτα. Το τελευταιο πραγμα τεχνολογιας σε ενα αμαξι ειναι η μηχανη του. Αυτο που χαρακτιριζει τις τεχνολογικες εξελιξεις στα αυτοκινητα ειναι το σασι (το κυριοτερο) η αναρτησεις (τροπος διαταξης και αποτελεσματικοτητας) η ακαμψια και οτι αλλο θελουμε να προσδοσουμε στο οχημα και εκει ολες οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι χρονια μπροστα απο τη tesla. Το τι μηχανη θα δωσουν μετα στο οχημα εχει να κανει καθαρα με τα στοιχεια τον καιρων και το μερκετινγκ πισω απο το καθε μοντελο (sport/suv, diesel/petrol/electric). Παλιοτερα οι καιροι επιτασαν μεγαλους κυβισμους με πολους κυλιονδρους, τωρα μικρα μοτερ υπερτροφοδοτουμενα. Τα βαζουν ή τα παραγουν κατα το δοκουν το ιδιο και με ηλεκτροκινητηρες οπου οι περισσοτερες απο τις αναγραφομενες εταιρειες ασχολουνται μαζι τους (εστω και αγωνιστικα) εδω και δεκαετιες.

Νομίζω ότι η Jaguar με το I-Pace (και σε λίγο καιρό η Audi με το e-tron) θα την ζορίσουν για τα καλά την Tesla στο premium κομματι, ενώ το Nissan Leaf ήδη έχει πάρα πολλές πωλήσεις παγκοσμίως.  

Προσωπικά από όσα έχω διαβάσει, θεωρώ το I-Pace καλύτερο (και ομορφότερο) ηλεκτροκίνητο μακράν.

636548259209979485YO.jpg?v=22

  • Like 2
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, nhzt είπε

Από οικονομικής άποψης, το να θέλει να αυξήσει την παραγωγή μια εταιρεία, σημαίνει ότι υπάρχει ζήτηση για το προιόν. Και αν υπάρχει ζήτηση, το πρόβλημα δεν είναι η τιμή του προιόντος, που ως συνήθως συμβαίνει, αλλά με την ανικανότητα να καλύψει η Tesla εδώ και πολύ καιρό, αυτή την ζήτηση. Ενα πράγμα σαν bottleneck, όπου η αγορά ζητά και η εταιρεία δεν μπορεί να δώσει.  Όμως η ζήτηση για τα προιόντα της, είναι και το όπλο της. Με αυτό το όπλο θα μπορέσει να έρθει σε σταθερή κερδοφορία, παρά τον πόλεμο που δέχεται, που όπως πολλοί insomniacs σωστά μιλούν για πόλεμο από τις άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Τώρα όσον αφορά στο πως βλέπουν οι τράπεζες την Tesla, απλά αναφέρω ότι, η Tesla έχει γιγαντωθεί σε τέτοιο βαθμό που ακόμη και τα 1,6 δισεκατομμύρια χασούρας, για το 2017 δεν φαίνεται να ανησυχούν ιδιαίτερα τον Elon Musk, τους μετόχους αλλά και τις τράπεζες. Συγκεκριμένα, η Tesla πούλησε πέρυσι συνολικά 103.000 αυτοκίνητα και παρόλο που ο τζίρος αυξήθηκε κατά 68% (συνολικά στα 11,76 δισεκατομμύρια δολάρια), σημειώθηκαν ζημιές 1,6 δισ. δίχως τους φόρους.

Επίσης, όπως αναφέρει το άρθρο για παροδική και περιορισμένη κερδοφορία για το 3ο και 4ο τρίμηνο, αυτό αφορά προσωπική δέσμευση του Elon όταν πριν καιρό είχε προαναγγείλει την κερδοφορία αυτή, επιτιθέμενος σε σχετικό tweet του Economist που αμφισβητούσε την βιωσιμότητα της εταιρείας και ότι η εταιρεία θα πρέπει να βρει για το 2018, 3 δις δολλάρια !!!

Αν και η Tesla είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία δέκα χρόνια και ηγέτιδα στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο αριθμός αυτοκινήτων που παράγει είναι ακόμα μικρός, ενώ η κεφαλαιοποίησή της βρίσκεται στα 56 δισ. δολάρια, πίσω μόνο από την Toyota και τη Honda. Στόχος της είναι να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του Model 3 και η κερδοφορία θα έρθει σε σταθερή πορεία, μόνο αν μπορέσει να παράγει 5.000 Μοdel 3 την βδομάδα. Μέχρι τότε, απλά θα βγάζει ζημίες.... με την ανοχή των τραπεζών. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Mε 345$ την μετοχή, νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, δεδομένο ότι η εταιρεία παρουσιάζει εδώ και χρόνια ... ζημίες!!!

ουτε σε 10 000 000  χρονια δεν προκειται να φτασει την παραγωγη της Τoytota που φτιαχνει 10εκ αμαξια το χρονο η της Ηonda  με 5 εκ αμαξια αντιστοιχα ειναι νουμερα απο τον Αρη ,το πολυ πολυ να στειλει ενα αμαξι εκει (στον Αρη)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gjp1000 είπε

ετσι γινεται στις εταιρειες με αφεντικα κουκουρουκου που στελνει αμαχια με διαστημοπλοιο στον αρη

οκ "κουκουρουκου" το ακούσαμε και αυτό ......για την Tesla και τον Elon.....
προφανώς δεν έχεις ιδέα από marketing και γενικά για Tesla και Elon

  • Like 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Εντάξει, δεν πρόκειται να μείνουν στον δρόμο υπάλληλοι που έχουν δουλέψει στην Tesla.  Δεν είναι χαμηλόμισθοί ανειδίκευτοι εργάτες.

Δημοσ.

Λες και είναι η μόνη εταιρεία που κάνει περικοπές. Αυτό είναι φρέσκο:
https://www.newsbeast.gr/financial/international-economy/arthro/3705206/i-rolls-royce-tha-apolisi-4-600-ergazomenous

Άμα ψάξω θα βρω κι άλλες εταιρείες που κάνουν περικοπές αυτή την εποχή αλλά δεν μου κάνει κάτι εντύπωση.

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, thodoris1985 είπε

Και αυτος ο ανθρωπος ειναι εκατομμυριουχος και κανει και πολιτικη με το καναλι του. Μονο στο Ελλαντα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, gjp1000 είπε

ουτε σε 10 000 000  χρονια δεν προκειται να φτασει την παραγωγη της Τoytota που φτιαχνει 10εκ αμαξια το χρονο η της Ηonda  με 5 εκ αμαξια αντιστοιχα ειναι νουμερα απο τον Αρη ,το πολυ πολυ να στειλει ενα αμαξι εκει (στον Αρη)

Κατι έχασες... μιλάμε για κεφαλαιοποίηση 😂😂😂 (αν ξέρεις τι είναι αυτό ...) εσύ μιλάς για παραγωγή...

Διάβαζε καλά πριν μιλήσεις γιατί εκτίθεσαι...

Επεξ/σία από nhzt
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Captain Falafel είπε

Και αυτος ο ανθρωπος ειναι εκατομμυριουχος και κανει και πολιτικη με το καναλι του. Μονο στο Ελλαντα...

Τελικα το πηγε για service Νορβηγια με 150 στασεις; Η του εστειλε ο musk, κανα τσακαλο απο αμερικα;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nhzt είπε

Mε 345$ την μετοχή, νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, δεδομένο ότι η εταιρεία παρουσιάζει εδώ και χρόνια ... ζημίες!!!

Είναι πολύ καλή ευκαιρία αν θες να χάσεις τα λεφτά σου.

47 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Εντάξει, δεν πρόκειται να μείνουν στον δρόμο υπάλληλοι που έχουν δουλέψει στην Tesla.  Δεν είναι χαμηλόμισθοί ανειδίκευτοι εργάτες.

Αλλά τι είναι; Υψηλόμισθοι επιστήμονες με λευκές ρόμπες και δοκιμαστικούς σωλήνες;

Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Τελικα το πηγε για service Νορβηγια με 150 στασεις; Η του εστειλε ο musk, κανα τσακαλο απο αμερικα;

Το εστειλε california με κανενα απο τα σαπιοκαραβα του....

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Captain Falafel είπε

Και αυτος ο ανθρωπος ειναι εκατομμυριουχος και κανει και πολιτικη με το καναλι του. Μονο στο Ελλαντα...

Κατσικοχωρα, τι περιμενες να εχει; Εχεις ακουσει αυτο που λεει, πρωτος στο χωριο τελευταιος στην πολη;
 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, orck είπε

Νομιζω οτι τον ενδιαφερει σε πρωτη φαση η Αμερικανικη αγορα και μετα ο υπολοιπος κοσμος και οχι ο καθε ηλιθιος κομπιναδορος πλουσιος απο την καθε κατσικοχωρα που βλεπει οτι ουτε με τις νεες mercedes-bmw βγαζει γυναικα ειπε να παρει το Tesla για να εντυπωσιαζει τις χαζες.
Φυσικα δεν αναφερομαι στον αξιο επιχειρηματια που αναφερθηκε παραπανω. Το σχολιο μου ειναι γενικο.

Σου την έφαγε κανένας με λεφτά και δεν κάθεται πια στο παπί σου; :D :D :D

2 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

οκ "κουκουρουκου" το ακούσαμε και αυτό ......για την Tesla και τον Elon.....
προφανώς δεν έχεις ιδέα από marketing και γενικά για Tesla και Elon

Κάτσε ρε παλικάρι, τι εννοείς δεν έχει ιδέα ο φίλος; Η εταιρία του κάνει τζίρο δισεκατομμύρια, 8η γενιά επιχειρηματίας, γαλαζοαίματος από την Β. της Αγγλίας. Πως τολμάς; :D

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, paparovic είπε

Σου την έφαγε κανένας με λεφτά και δεν κάθεται πια στο παπί σου; :D :D :D

 

Ναι φιλος εκει που ειχα βαλει σφυριχτρα στην εξατμιση και μπλε πιτσιλιτιρια και εκαμα τα παραδοσιακα "βρουμ-βρουμ" στο Πουρναζι για να κανουν χαζι τα κομενακια, περναει ο χλεχλες με το Βεσλα μοδελ 3 και μου κλεβει το κομενακι.
Θελω να παρω και εγω ενα Βεσλα, αλλα μοδελ 4 για να την πω στον καραφλο φιλελε-χλε-χλε
Με νιωθεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Ather είπε

Ίσως έχει σχέση με την πρόσφατη άνοδο της μετοχής , σύμφωνα με   αυτό https://global.handelsblatt.com/companies/german-fears-covert-look-hood-tesla-930180 ο Musk εξοπλίζει το Tesla 3 με μπαταρία που έχει λιγότερο Κοβάλτιο από τους ανταγωνιστές. Αυτό σημαίνει ότι το αμάξι έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους, ενώ οι Γερμανοί φαίνεται πώς έχουν μείνει πίσω. Η έρευνα έγινε αγοράζοντας (οι Γερμανικές εταιρίες) από τρίτους αμάξια ώστε να τα αντιγράψουν μελετήσουν αλλά βρέθηκαν προ εκπλήξεως όταν είδαν ότι τα οχήματα έχουν κάποια καινούργια τεχνολογία. Α να μην ξεχάσω η παραγωγή φαίνεται πως έχει πάρει τα πάνω της. Διαβάζοντας τα σχόλια, η Amazon έκανε κάποια χρόνια να βγάλει κέρδη, ενώ «έμπαινε» μέσα και θεωρούσαν ότι θα αποτύχει.

Ενδιαφέρον το παρακάτω που βγάζει αυτομάτως λάθος όλους τους haters και τους shortsellers

analysis of the Model 3 shows it’s likely to be hugely profitable... The Model 3, which is intended to be the first truly mass-market all-electric car, will retail for between $35,000 (€30,000) and $78,000. But the cost of its material will amount to just $18,000, with production adding another $10,000, according to reports seen by the German business magazine WirtschaftsWoche, a sister publication of Handelsblatt.

Δηλαδή μέσο κόστος του long range (με την μεγάλη κατά πολύ ακριβότερη μπαταρία) κατά τους Γερμανούς ειδικούς $28000, μέση τιμή αγοράς $58000 = κέρδος $30000 = περιθώριο κέρδους ~50% !!!

Ο Musk βέβαια απάντησε ότι το κόστος παραγωγής προς το παρόν είναι πάνω από τα $10000, αλλά μόλις στρώσει η παραγωγή θα είναι εφικτό (χαρακτηριστικό δείγμα απατεώνα που φτιάχνει ponzi scheme να βγαίνει και να διορθώνει κολακευτικά νούμερα, έτσι. LOL)

 

Επεξ/σία από Omnigeek
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...