Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ασχετο ρε παιδες, στην γεφυρα της βαρυμποπης ενας τυπος που πουλα υπερπολιτελη μεταχειρισμενα κλπ, πουλα και tesla (εχει νομιζω στην εκθεση ενα model 3).

 

Τι support εχει αυτο το αυτοκινητο στην Ελλαδα; Αν καποιος το παρει, που θα κανει τα service του;

Επεξ/σία από bahamut_zero
  • Απαντ. 336
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, bahamut_zero είπε

ασχετο ρε παιδες, στην γεφυρα της βαρυμποπης ενας τυπος που πουλα υπερπολιτελη μεταχειρισμενα κλπ, πουλα και tesla (εχει νομιζω στην εκθεση ενα model 3).

 

Τι support εχει αυτο το αυτοκινητο στην Ελλαδα; Αν καποιος το παρει, που θα κανει τα service του;

Μιλαει απ ευθειας στο twitter με Ελον ...
alafouzos.jpg

Επεξ/σία από Talepwros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Talepwros είπε

Μιλαει απ ευθειας στο twitter με Ελον ...
alafouzos.jpg

Πως γίνεται να είσαι τόσο ηλίθιος ώστε να δώσεις 100 000+ για ένα όχημα που το πλησιέστερο service είναι 2000km μακριά, και μετά να σου έρθει η έμπνευση τι θα γίνει με το service, αλλά ταυτόχρονα να έχεις αυτά τα λεφτά για να το αγοράσεις?  

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bahamut_zero είπε

Τι support εχει αυτο το αυτοκινητο στην Ελλαδα; Αν καποιος το παρει, που θα κανει τα service του;

Πλέον ούτε στην Αμερική έχει support. Περιμένοον πολλούς μήνες για απλά ανταλλακτικά:

Twitter thread με δεκάδες παραδείγματα:

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
12 ώρες πριν, orck είπε

Αυτα που τα στηριζεις, εχεις οδηγησει καποιο Tesla και καποιο αντιστοιχο Γερμανικο; Εχουν κανει τεστ στα περιοδικα; Το ειπε ο Μπαμπης που πουλαει αξεσουαρ στην γειτονια καθως τοποθετουσε το μπροστα αριστερο φωτακι θεσης στο αμαξι της κα Τασιας; :)

Τα τεστ σε πιστες τα κανουν και τα δημοσιευουν οι ιδιες οι εταιρειες (συνηθως στο Nürburgring και στην κορυφαια εκδοση του καθε μοντελου) οποτε βγαινουν τα συμπερασματα για επιδοσεις και στησιμο. Αυτα ειναι που διαφοροποιουν την bmw πχ απο την kia. Η τεχνογνωσια στο στησιμο του αμαξωματος. Προσφατο παραδειγμα η ανοδος της Hyundai στα τελευταια της μοντελα στο τομεα της οδικης συμπεριφορας μετα την μεταγραφη του αρχιαφεντικου του M department απο την bmw. Δεν ειπα ποτε επισης αν προσεξες οτι η Tesla δεν φτιαχνει καλα αυτοκινητα, αυτο που ειπα ειναι οτι δεν εχει ακομα την τεχνογνωσια στο ιδιο επιπεδο με τους αλλους. Τελος στην πρωσοπικη ερωτηση οχι Tesla δεν εχω οδηγησει μιας και ειναι δυσκολο να βρεθει αλλα μεγαλα γερμανικα κ ιαπωνικα εχω οδηγησει.

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Ather είπε

Διαβάζοντας τα σχόλια, η Amazon έκανε κάποια χρόνια να βγάλει κέρδη, ενώ «έμπαινε» μέσα και θεωρούσαν ότι θα αποτύχει.

Η default θέση των προπονητών της καρέκλας είναι το "they suck".

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Πατέρας του ( πέθανε στα 90 φεύγα...) έχει αφήσει διοικητικό συμβούλιο για να καθορίζει τις κινήσεις της εταιρίας του  . Μάλλον θεωρούσε τα παιδιά του ανίκανα , εδώ όταν ήταν στον παναθηναϊκό , υποτίθεται θα ξόδευε 10 εκ.ευρώ και αυτός ξόδεψε κοντά στα 100 οπότε ο γέρος του έβαλε χέρι και του έκοψε την πρόσβαση στους λογαριασμούς . Τώρα για τα tesla , καλά ξε-καλά , οικονομικά , γρήγορα ή ότι άλλο υποτίθεται πως είναι ., αν δέν έχεις συνεργασία με σημεία επαναφόρτισης και service - κλάψτο !!!! άς το ρε Ellon , στήσε καμιά μπίσνα στον Αρη να δεις άσπρη μέρα. White day ... you know ...

Επεξ/σία από munchkin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω οτι τον ενδιαφερει σε πρωτη φαση η Αμερικανικη αγορα και μετα ο υπολοιπος κοσμος και οχι ο καθε ηλιθιος κομπιναδορος πλουσιος απο την καθε κατσικοχωρα που βλεπει οτι ουτε με τις νεες mercedes-bmw βγαζει γυναικα ειπε να παρει το Tesla για να εντυπωσιαζει τις χαζες.
Φυσικα δεν αναφερομαι στον αξιο επιχειρηματια που αναφερθηκε παραπανω. Το σχολιο μου ειναι γενικο.

Επεξ/σία από orck
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, orck είπε

Νομιζω οτι τον ενδιαφερει σε πρωτη φαση η Αμερικανικη αγορα και μετα ο υπολοιπος κοσμος και οχι ο καθε ηλιθιος κομπιναδορος πλουσιος απο την καθε κατσικοχωρα που βλεπει οτι ουτε με τις νεες mercedes-bmw βγαζει γυναικα ειπε να παρει το Tesla για να εντυπωσιαζει τις χαζες.
Φυσικα δεν αναφερομαι στον αξιο επιχειρηματια που αναφερθηκε παραπανω. Το σχολιο μου ειναι γενικο.

Η πλειοψηφία των model 3 που θα παραχθούν φέτος όντως προορίζονται για την εγχώρια αγορά 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από οικονομικής άποψης, το να θέλει να αυξήσει την παραγωγή μια εταιρεία, σημαίνει ότι υπάρχει ζήτηση για το προιόν. Και αν υπάρχει ζήτηση, το πρόβλημα δεν είναι η τιμή του προιόντος, που ως συνήθως συμβαίνει, αλλά με την ανικανότητα να καλύψει η Tesla εδώ και πολύ καιρό, αυτή την ζήτηση. Ενα πράγμα σαν bottleneck, όπου η αγορά ζητά και η εταιρεία δεν μπορεί να δώσει.  Όμως η ζήτηση για τα προιόντα της, είναι και το όπλο της. Με αυτό το όπλο θα μπορέσει να έρθει σε σταθερή κερδοφορία, παρά τον πόλεμο που δέχεται, που όπως πολλοί insomniacs σωστά μιλούν για πόλεμο από τις άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Τώρα όσον αφορά στο πως βλέπουν οι τράπεζες την Tesla, απλά αναφέρω ότι, η Tesla έχει γιγαντωθεί σε τέτοιο βαθμό που ακόμη και τα 1,6 δισεκατομμύρια χασούρας, για το 2017 δεν φαίνεται να ανησυχούν ιδιαίτερα τον Elon Musk, τους μετόχους αλλά και τις τράπεζες. Συγκεκριμένα, η Tesla πούλησε πέρυσι συνολικά 103.000 αυτοκίνητα και παρόλο που ο τζίρος αυξήθηκε κατά 68% (συνολικά στα 11,76 δισεκατομμύρια δολάρια), σημειώθηκαν ζημιές 1,6 δισ. δίχως τους φόρους.

Επίσης, όπως αναφέρει το άρθρο για παροδική και περιορισμένη κερδοφορία για το 3ο και 4ο τρίμηνο, αυτό αφορά προσωπική δέσμευση του Elon όταν πριν καιρό είχε προαναγγείλει την κερδοφορία αυτή, επιτιθέμενος σε σχετικό tweet του Economist που αμφισβητούσε την βιωσιμότητα της εταιρείας και ότι η εταιρεία θα πρέπει να βρει για το 2018, 3 δις δολλάρια !!!

Αν και η Tesla είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία δέκα χρόνια και ηγέτιδα στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο αριθμός αυτοκινήτων που παράγει είναι ακόμα μικρός, ενώ η κεφαλαιοποίησή της βρίσκεται στα 56 δισ. δολάρια, πίσω μόνο από την Toyota και τη Honda. Στόχος της είναι να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του Model 3 και η κερδοφορία θα έρθει σε σταθερή πορεία, μόνο αν μπορέσει να παράγει 5.000 Μοdel 3 την βδομάδα. Μέχρι τότε, απλά θα βγάζει ζημίες.... με την ανοχή των τραπεζών. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Mε 345$ την μετοχή, νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, δεδομένο ότι η εταιρεία παρουσιάζει εδώ και χρόνια ... ζημίες!!!

 

Επεξ/σία από nhzt
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...