Ather Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Έχεις δίκιο, να τα μελετήσουν είναι το σωστό. Περί τεχνολογίας αντιγράφω Last year, the firm’s upmarket model, the Model S, sold better in Europe than its fuel-powered top-end rivals the Mercedes-Benz S-Class and the BMW 7-series. All big German car manufacturers, including Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen and Porsche, are investing heavily to bring their own all-electric cars to market. But they are far behind Tesla, and still struggling to shake off the Dieselgate scandal. The widening production gap between them and the US firm is a particular worry. Και η Tesla μόνο ηλεκτροκίνητα φτιάχνει δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αλλού. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από Ather 3
primeragt Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 16 λεπτά πριν, Ather είπε Έχεις δίκιο, να τα μελετήσουν είναι το σωστό. Περί τεχνολογίας αντιγράφω Last year, the firm’s upmarket model, the Model S, sold better in Europe than its fuel-powered top-end rivals the Mercedes-Benz S-Class and the BMW 7-series. All big German car manufacturers, including Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen and Porsche, are investing heavily to bring their own all-electric cars to market. But they are far behind Tesla, and still struggling to shake off the Dieselgate scandal. The widening production gap between them and the US firm is a particular worry. Και η Tesla μόνο ηλεκτροκίνητα φτιάχνει δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αλλού. Το οτι μπορει να πουλησε παραπανω απο τα αντισοιχα μοντελα δεν σημαινει οτι και τεχνολογικα το αυτοκινητο αυτο ειναι καλυτερο απο τα αντιστοιχα αυτα. Το τελευταιο πραγμα τεχνολογιας σε ενα αμαξι ειναι η μηχανη του. Αυτο που χαρακτιριζει τις τεχνολογικες εξελιξεις στα αυτοκινητα ειναι το σασι (το κυριοτερο) η αναρτησεις (τροπος διαταξης και αποτελεσματικοτητας) η ακαμψια και οτι αλλο θελουμε να προσδοσουμε στο οχημα και εκει ολες οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι χρονια μπροστα απο τη tesla. Το τι μηχανη θα δωσουν μετα στο οχημα εχει να κανει καθαρα με τα στοιχεια τον καιρων και το μερκετινγκ πισω απο το καθε μοντελο (sport/suv, diesel/petrol/electric). Παλιοτερα οι καιροι επιτασαν μεγαλους κυβισμους με πολους κυλιονδρους, τωρα μικρα μοτερ υπερτροφοδοτουμενα. Τα βαζουν ή τα παραγουν κατα το δοκουν το ιδιο και με ηλεκτροκινητηρες οπου οι περισσοτερες απο τις αναγραφομενες εταιρειες ασχολουνται μαζι τους (εστω και αγωνιστικα) εδω και δεκαετιες. 1
aris1986 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Μετά τα φλογοβόλα φτιάξε κανένα lazer gun και θα δεις λεφτά που θα σου έρθουν. Άσε τα αμάξια, προτιμούμε την βενζινα να μαρσαρουμε...
Droulas13 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Μόνο μέσα στο 2017 προσέλαβε 20.000 υπαλλήλους (από 17.000 πήγε στις 37.000). Λογικό είναι να βγει και ένα 15% σκάρτο. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2018 από Droulas13
Razor333 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Τι κανει ο trump; Γιατι δεν σωζει την αμερικανικη οικονομια και τους αμερικανους εργαζομενους; Τι δεν ειναι V8 5 λιτρα; Καλο κλεισιμο.
Ather Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 30 λεπτά πριν, primeragt είπε Το οτι μπορει να πουλησε παραπανω απο τα αντισοιχα μοντελα δεν σημαινει οτι και τεχνολογικα το αυτοκινητο αυτο ειναι καλυτερο απο τα αντιστοιχα αυτα. Το τελευταιο πραγμα τεχνολογιας σε ενα αμαξι ειναι η μηχανη του. Αυτο που χαρακτιριζει τις τεχνολογικες εξελιξεις στα αυτοκινητα ειναι το σασι (το κυριοτερο) η αναρτησεις (τροπος διαταξης και αποτελεσματικοτητας) η ακαμψια και οτι αλλο θελουμε να προσδοσουμε στο οχημα και εκει ολες οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι χρονια μπροστα απο τη tesla. Το τι μηχανη θα δωσουν μετα στο οχημα εχει να κανει καθαρα με τα στοιχεια τον καιρων και το μερκετινγκ πισω απο το καθε μοντελο (sport/suv, diesel/petrol/electric). Παλιοτερα οι καιροι επιτασαν μεγαλους κυβισμους με πολους κυλιονδρους, τωρα μικρα μοτερ υπερτροφοδοτουμενα. Τα βαζουν ή τα παραγουν κατα το δοκουν το ιδιο και με ηλεκτροκινητηρες οπου οι περισσοτερες απο τις αναγραφομενες εταιρειες ασχολουνται μαζι τους (εστω και αγωνιστικα) εδω και δεκαετιες. Όλο το κείμενο που έγραψες μου θυμίζει την ιστορία με τα κινητά τηλέφωνα όταν πρωτοβγήκε το iPhone. Ποιος γνωρίζει όμως το μέλλον;
hellojim Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Γνωστοί και ως μάνατζερ του παρονομαστή για όσους γνωρίζουν από διοίκηση.. 1
primeragt Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Τα κινητα ομως ειναι ηλεκτρονικα και apple δεν ηταν ασχετη με το θεμα υπολογιστη και software. Εδω εχουμε να κανουμε με ποιοτητες κυλισης, κρατηματα σε στροφες ακαμψια πλαισιου χωρις να επιρεαζει τη συμπεριφορα κλπ κλπ. Εδω χρειαζεται τεχνογνωσια να κανεις τη σωστη επιλογη για τη δεδομενη χρηση. Αν ηταν το πλεον απλο πραγμα θα το εκαναν και οι κορεατες ή οι ιαπωνες εξαρχης και οχι με το περασμα δεκαετιων. Το πιο απλο παραδειγμα που εχω ειναι οι καταρευσεις σε μπροστινες κυριως αναρτησεις σε Tesla. Κατι που φανταζει τελειως απλο οπως αγοραζω και τοποθετω ενα αμορτισερ απο το ραφι του κατασκευαστη και ομως βλεπουμε πολλες αναφορες καταρευσης.
Ather Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 19 λεπτά πριν, primeragt είπε Τα κινητα ομως ειναι ηλεκτρονικα και apple δεν ηταν ασχετη με το θεμα υπολογιστη και software. Εδω εχουμε να κανουμε με ποιοτητες κυλισης, κρατηματα σε στροφες ακαμψια πλαισιου χωρις να επιρεαζει τη συμπεριφορα κλπ κλπ. Εδω χρειαζεται τεχνογνωσια να κανεις τη σωστη επιλογη για τη δεδομενη χρηση. Αν ηταν το πλεον απλο πραγμα θα το εκαναν και οι κορεατες ή οι ιαπωνες εξαρχης και οχι με το περασμα δεκαετιων. Το πιο απλο παραδειγμα που εχω ειναι οι καταρευσεις σε μπροστινες κυριως αναρτησεις σε Tesla. Κατι που φανταζει τελειως απλο οπως αγοραζω και τοποθετω ενα αμορτισερ απο το ραφι του κατασκευαστη και ομως βλεπουμε πολλες αναφορες καταρευσης. Nokia Ericsson Motorola γερά κινητά με πλήκτρα. Ύστερα ήρθε η Apple , δεν είχε τόσο γερά κινητά ήταν όμως υπολογιστές. Είχαν λογισμικό. Είχαν αφή. Είχαν υψηλή ανάλυση. Εκεί το πάω. Μπαταρίες λογισμικό δωρεάν καύσιμο ένα αμάξι υπολογιστής. 1
primeragt Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Kαταλαβαινω που το πας απλά σου λεω οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι μονο λογισμικο κ καυσιμο, αυτα ειναι τα δευτερευοντα. Επισης επειδη λες για γερα κινητα τα παλια σε σχεση με τα πρωτα apple στο αυτοκινητο αυτο ειναι κρισιμης σημασιας (ασχετου μαρκας), δεν θες ενω ταξιδευεις με 100-120χλμ να σκασει λαστοιχο ποσο μαλλον να καταρευσει κατι απο το ιδιο το οχημα. Σιγουρα εχει φτιαξει καλα αμαξια δεν ειναι "κινεζιες" αλλα δεν εχει πλησιασει ακομα τις μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες σε πολους τομεις. Το να κανεις ενα αμαξι να μπορει να επιταχυνει γρηγορα στο 0-100 ειναι πολυ ευκολο το να το κανεις να μπορει να γυρναει γρηγορα σε μια πιστα ειναι δυσκολο ακριβως γιατι εκει παιζουν πολλα ακομα ρολο (γεωμετρια, στησιμο μοτερ, ακαμψια, κινηση μπρος/πισω/παντου ή ενδιαμεσα κλπ κλπ).
logistoulis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 11 λεπτά πριν, primeragt είπε . Το να κανεις ενα αμαξι να μπορει να επιταχυνει γρηγορα στο 0-100 ειναι πολυ ευκολο το να το κανεις να μπορει να γυρναει γρηγορα σε μια πιστα ειναι δυσκολο ακριβως γιατι εκει παιζουν πολλα ακομα ρολο (γεωμετρια, στησιμο μοτερ, ακαμψια, κινηση μπρος/πισω/παντου ή ενδιαμεσα κλπ κλπ). βασικά ούτε να γυρνάει γρήγορα είναι δύσκολο, αν φτιάξεις κάτι που είναι σαν καρτ (αριελ, κατερχαμ.. ) το δύσκολο είναι να γυρνάει γρήγορα και να είναι παράλληλα να είναι αυτοκίνητο, με ηχομόνωση, σαλόνια, a/c και άνεση αναρωτιέμαι πάντως γενικά αν τα εγχειρήματα του musk είναι κερδοφόρα, ή απλά ελπίζει στην πίστη των επενδυτών 1
karaLRS Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 τους ματιασα... πριν δέκα λεπτα έλεγα τι ωραίες εταιρίες έχει ο άτιμος
orck Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 41 λεπτά πριν, primeragt είπε Kαταλαβαινω που το πας απλά σου λεω οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι μονο λογισμικο κ καυσιμο, αυτα ειναι τα δευτερευοντα. Επισης επειδη λες για γερα κινητα τα παλια σε σχεση με τα πρωτα apple στο αυτοκινητο αυτο ειναι κρισιμης σημασιας (ασχετου μαρκας), δεν θες ενω ταξιδευεις με 100-120χλμ να σκασει λαστοιχο ποσο μαλλον να καταρευσει κατι απο το ιδιο το οχημα. Σιγουρα εχει φτιαξει καλα αμαξια δεν ειναι "κινεζιες" αλλα δεν εχει πλησιασει ακομα τις μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες σε πολους τομεις. Το να κανεις ενα αμαξι να μπορει να επιταχυνει γρηγορα στο 0-100 ειναι πολυ ευκολο το να το κανεις να μπορει να γυρναει γρηγορα σε μια πιστα ειναι δυσκολο ακριβως γιατι εκει παιζουν πολλα ακομα ρολο (γεωμετρια, στησιμο μοτερ, ακαμψια, κινηση μπρος/πισω/παντου ή ενδιαμεσα κλπ κλπ). Αυτα που τα στηριζεις, εχεις οδηγησει καποιο Tesla και καποιο αντιστοιχο Γερμανικο; Εχουν κανει τεστ στα περιοδικα; Το ειπε ο Μπαμπης που πουλαει αξεσουαρ στην γειτονια καθως τοποθετουσε το μπροστα αριστερο φωτακι θεσης στο αμαξι της κα Τασιας; 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις