Προς το περιεχόμενο

Resident Evil 2 Remake [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ωραίο το game σε ατμόσφαιρα(ειδικά ο ήχος) και gameplay. Αλλά το να περνάς 1000 φορές από το ίδιο σημείο για να βρεις που μπορεί τελικά να χρησιμεύει το τάδε ξεκάρφωτο αντικείμενο, με τον Χ σε ρόλο καφετζούς να ξέρει σχεδόν κάθε φορά πού περίπου βρίσκεσαι, θυμίζει την ηλικία του. Τότε που όλο το game ήταν 300 εικονικά τμ όλο και όλο και σε αγγάρευαν για να δείχνει μεγαλύτερο. Από ένα σημείο και μετά το κρυφτούλι με τον Χ αρχίζει να κουράζει. Αναγκάζεσαι να μπεις στη διαδικασία του trial and error που κάθε άλλο παρά βοηθά την ατμόσφαιρα. Ας πούμε στο κομμάτι με τον Χ έχω βρει έναν λεβιέ και ενώ νόμιζα ότι ανοίγει μια συγκεκριμένη πόρτα, έχασα πόσο χρόνο για να φτάσω εκεί σώος, μόνο και μόνο για να φάω άκυρο.

Σχετικά με το 7 που προαναφέρθηκε, πιστεύω ότι ήταν ανώτερο ως σκηνικό, δεν σε πρήζει τόσο με αγγαρείες, αλλά πολύ φτωχό σε gameplay και το section με το πλοίο σκέτη ξενέρα από κάθε άποψη.

Δημοσ.

Δεν περνας 1000 φορες απο το ιδιο σημειο για να βρεις που μπορει τελικα να χρησιμευει κατι ποσο μαλλον για να θεωρειται ξεκαρφωτο.

2φορες ειναι αυτες που βρισκεσαι στο αστυνομικο τμημα ακριβως οπως το προηγουμενο και φυσικα οι υπολοιπες περιοχες που ειναι πιο ξεκαθαρο που να πας και τι να κανεις.

Ακομα καλυτερα ομως υπαρχεις ενας πληρεστατος κυριολεκτικα χαρτης που σου δειχνει τα παντα.Απο αντικειμενα που προσπερασες,μεχρι το σημα που εχει πανω στο κλειδι.

Περαν τουτου ο Χ δεν παιζει κανενα ρολο καφετζους. Ειτε σε βλεπει,ειτε σε ακουει και ερχεται σε σενα και υπαρχουν μονο συγκεκριμενα σημεια που θα τον βρεις μπροστα σου ανεξαρτητως του που βρισκοταν πριν(γιαυτο βγηκε και glitch που καποιοι πετυχαιναν 2-3).Και αυτο φυσικα οφειλεται στο original παιχνιδι μιας και για remake μιλαμε.

Το ιδιο πραγμα γινοταν και αργοτερα σε πιο εντονο βαθμο με τον nemesis φυσικα(μιας και οι δυο αυτοι Tyrant της ιδιας φιλοσοφιας ειναι).

Α και φυσικα οπως και στο original αν του ριξεις αρκετες σφαιρες για λιγο διαστημα καθεται σε ενα σημειο και σταματαει(απλα δεν πεταει σφαιρες).

Ουτως ή αλλως τα αντικειμενα στο παιχνιδι ειναι περιορισμενα και αν καποιος καθεται και ψαχνει τα παντα στο καθε δωματιο(οπως ειναι το σωστο αλλα και ανεκαθεν ηταν και στο προηγουμενο παιχνιδι)τοτε προβλημα δεν εχει.

 

Δημοσ.

Είναι γελοίο να αποφύγεις τον mr X και το μόνο σημείο που περνάς 3 φορές είναι κάποια σημεία στο RPD. Δεν ξέρω γιατί πράγμα μιλάς πραγματικά..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τον χάρτη συμφωνώ 1000% και εγώ. Είναι πιο πληρέστατος από ποτέ και αποκλείεται κάποιος γρίφος να σε προβληματίσει πάνω από μισή ώρα, μια που σου δίνει ότι στοιχείο χρειάζεσαι για το κάθε τι με τον σωστό τρόπο. Καλά, στο original σαφώς ήταν πολύ διαφορετικός ο ρόλος του X και εμφανιζόταν λιγότερο, δεν νομίζω ότι σε κυνήγαγε τόσο πολύ

Επεξ/σία από ikarus260
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, ikarus260 είπε

 Καλά, στο original σαφώς ήταν πολύ διαφορετικός ο ρόλος του X και εμφανιζόταν λιγότερο, δεν νομίζω ότι σε κυνήγαγε τόσο πολύ

Η διαφορα με το original ήταν ότι ο Tyrant δεν σηκωνόταν άμα τον γονάτιζες. ;)

Δημοσ.
23 ώρες πριν, ADHD είπε

Είναι γελοίο να αποφύγεις τον mr X και το μόνο σημείο που περνάς 3 φορές είναι κάποια σημεία στο RPD. Δεν ξέρω γιατί πράγμα μιλάς πραγματικά..

Εννοώ ότι είσαι στον ίδιο χάρτη και πηγαίνεις πέρα δώθε, χιαστί δρομολόγια, για να βρίσκεις αντικείμενα που θα σε βοηθήσουν να πας λίγο παρακάτω. Βλέπεις ότι χρειάζεσαι π.χ. το τάδε αντικείμενο για να ανοίξεις μια πόρτα, αλλά πρώτα θα πρέπει να βρεις άλλα 10 αντικείμενα και περάσματα μέχρι να σε οδηγήσουν σε αυτό.

Βρήκα τελικά σε τι χρειάζεται ένας λεβιές(έχει σχέση με κάτι βιβλιοθήκες). Μέχρι να το βρω όμως ξέχασα τελείως το εμπόδιο με τις βιβλιοθήκες(τέτοια ίνφο δεν φαίνονται στο χάρτη).

Όπως είπα αυτή η πρακτική του να αγγαρεύεις τον παίκτη για να μην καταλαβαίνει πόσο μικρό είναι το game σε έκταση είναι κατάλοιπο μιας άλλης εποχής. Και το καταλαβαίνεις όταν κάνεις συγκρίσεις με το σήμερα.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Εννοώ ότι είσαι στον ίδιο χάρτη και πηγαίνεις πέρα δώθε, χιαστί δρομολόγια, για να βρίσκεις αντικείμενα που θα σε βοηθήσουν να πας λίγο παρακάτω. Βλέπεις ότι χρειάζεσαι π.χ. το τάδε αντικείμενο για να ανοίξεις μια πόρτα, αλλά πρώτα θα πρέπει να βρεις άλλα 10 αντικείμενα και περάσματα μέχρι να σε οδηγήσουν σε αυτό.

Βρήκα τελικά σε τι χρειάζεται ένας λεβιές(έχει σχέση με κάτι βιβλιοθήκες). Μέχρι να το βρω όμως ξέχασα τελείως το εμπόδιο με τις βιβλιοθήκες(τέτοια ίνφο δεν φαίνονται στο χάρτη).

Όπως είπα αυτή η πρακτική του να αγγαρεύεις τον παίκτη για να μην καταλαβαίνει πόσο μικρό είναι το game σε έκταση είναι κατάλοιπο μιας άλλης εποχής. Και το καταλαβαίνεις όταν κάνεις συγκρίσεις με το σήμερα.

σορρυ αλλά το resident evil 2 ΕΙΝΑΙ πρώτα puzzle game κ μετά ολα τ άλλα. 

Επίσης ειναι REMAKE παιχνιδιού του 1998.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Εννοώ ότι είσαι στον ίδιο χάρτη και πηγαίνεις πέρα δώθε, χιαστί δρομολόγια, για να βρίσκεις αντικείμενα που θα σε βοηθήσουν να πας λίγο παρακάτω. Βλέπεις ότι χρειάζεσαι π.χ. το τάδε αντικείμενο για να ανοίξεις μια πόρτα, αλλά πρώτα θα πρέπει να βρεις άλλα 10 αντικείμενα και περάσματα μέχρι να σε οδηγήσουν σε αυτό.

Βρήκα τελικά σε τι χρειάζεται ένας λεβιές(έχει σχέση με κάτι βιβλιοθήκες). Μέχρι να το βρω όμως ξέχασα τελείως το εμπόδιο με τις βιβλιοθήκες(τέτοια ίνφο δεν φαίνονται στο χάρτη).

Όπως είπα αυτή η πρακτική του να αγγαρεύεις τον παίκτη για να μην καταλαβαίνει πόσο μικρό είναι το game σε έκταση είναι κατάλοιπο μιας άλλης εποχής. Και το καταλαβαίνεις όταν κάνεις συγκρίσεις με το σήμερα.

Όταν το δωμάτιο στον  χάρτη είναι μπλε έχεις λυσει τα πάντα. Όταν το δωμάτιο είναι κόκκινο έχεις πράγματακια ακόμα . Ειτε απλά προμήθειες είτε σημαντικά πράγματα. Οπότε όταν κολλήσεις περνεις με τη σειρά τα κόκκινα δωμάτια. Απλό . Αν δεν είσαι σε φάση να εξερευνήσεις, κανένα πρόβλημα, όμως παίζεις  λάθος παιχνίδι. 'Η κοιτάς walkthrough η ακόμα καλύτερα το αφήνεις κ όταν θέλεις να ψάξεις κ λίγο το ξαναπιάνεις . 

Δεν είναι πρόβλημα του παιχνιδιού όμως. Αμα είναι να το βάλουμε όλο σε ένα διάδρομο να μη παιδευομαστε 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Σιγά τα δύσκολα puzzle... όλα στο πιάτο τα έδωσε, δεν θυμάμαι το παλιό αλλά ειδικά ο "γρίφος" με τα αγάλματα έλεος.... είτε τον είχε είτε όχι το ίδιο ήταν.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, bilya είπε

σορρυ αλλά το resident evil 2 ΕΙΝΑΙ πρώτα puzzle game κ μετά ολα τ άλλα. 

Επίσης ειναι REMAKE παιχνιδιού του 1998.

Κοίταξε, μου αρέσει το να περιεργάζεσαι αντικείμενα για να δεις αν κρύβουν κάτι π.χ. μέσα τους όπως και το να λύνεις έξυνπους γρίφους. Το πήγαινε έλα όμως μου θύμισε με άσχημο τρόπο τα 90s.

Έχεις δίκιο πάντως ότι ως remake δεν μπορεί να αποκλίνει και πολύ από το original.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, bilya είπε

σορρυ αλλά το resident evil 2 ΕΙΝΑΙ πρώτα puzzle game κ μετά ολα τ άλλα. 

Επίσης ειναι REMAKE παιχνιδιού του 1998.

Βασικά το RE είναι survival πρώτα και μετά όλα τα αλλα ;)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Εννοώ ότι είσαι στον ίδιο χάρτη και πηγαίνεις πέρα δώθε, χιαστί δρομολόγια, για να βρίσκεις αντικείμενα που θα σε βοηθήσουν να πας λίγο παρακάτω. Βλέπεις ότι χρειάζεσαι π.χ. το τάδε αντικείμενο για να ανοίξεις μια πόρτα, αλλά πρώτα θα πρέπει να βρεις άλλα 10 αντικείμενα και περάσματα μέχρι να σε οδηγήσουν σε αυτό.

Βρήκα τελικά σε τι χρειάζεται ένας λεβιές(έχει σχέση με κάτι βιβλιοθήκες). Μέχρι να το βρω όμως ξέχασα τελείως το εμπόδιο με τις βιβλιοθήκες(τέτοια ίνφο δεν φαίνονται στο χάρτη).

Όπως είπα αυτή η πρακτική του να αγγαρεύεις τον παίκτη για να μην καταλαβαίνει πόσο μικρό είναι το game σε έκταση είναι κατάλοιπο μιας άλλης εποχής. Και το καταλαβαίνεις όταν κάνεις συγκρίσεις με το σήμερα.

Παλι δεν σε πιανω, σε ποιον χαρτη ηθελες να ειναι δηλαδη του far cry? Στο RPD θα περασεις το πολυ 3-4 φορες απο ενα σημειο και αυτο ειναι ολο, ναι ειναι μικρο αλλα ετσι ηταν και το original και προκειται για remake.

Δεν καταλαβαινω τι περιμενες κανα open world RE? :P 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...