Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Αυτή η καραμέλα έχει κουράσει με την δήθεν κουβέντα για το gameplay. Υπάρχουν ένα σωρό gameplay videos του παιχνιδιού και ένα demo σε PC/Consoles για να δει ο οποιοσδήποτε το gameplay. Δεν μιλάμε για νέο IP, το gameplay του θυμίζει πολύ το Revelations 2(Το shooting ειδικά είναι ίδιο). Btw, κάπου διάβασα ότι αφού και με headshots τα zombies θέλουν 4-5 σφαίρες πολλές φορές, είναι προτιμότερο να τους κόβεις τα πόδια και να φέρνεις γύρες χωρίς να μπορούν να σου κάνουν κάτι.. 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Πιο κουραστικό από αυτό που γίνετε δεν παίζει Psycho ακόμα και να μπουκώσεις όλο το πακέτο με τις καραμέλες οποτε αστο καλύτερα γιατί στην τελική συγκεκριμένα άτομα είστε που το κάνετε αυτό. Τα limps θέλουν 3 σφαίρες για να αφαιρεθούν, tbh προσπάθησα να αφαιρέσω χερια πόδια αλλα κάπου στο δεύτερο χέρι πόδι/χερι ψοφάνε, τα physics πάντως στα zombies τα σπάνε και praise Jesus τα πτώματα δεν εξαφανίζονται. Aραγε όταν ξανά γυρνάς να γίνετε κάτι όπως γινόταν στο remake?! Φάση θα έχει.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Προφανώς, συγκεκριμένα άτομα τα σκάμε για HW. Στο έχω ξαναπεί, αν είχα και 'γω GTX960 με i5-4560, δεν θα με ένοιαζε καν το οπτικό κομμάτι.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν θα διαφωνήσω γιατί τουλάχιστον τα posts σου πολλές φορες περιέχουν και πληροφορίες, το πρόβλημα είναι e.g. με τα άτομα που απλά κάνουν post γιατί άλλαξαν μια ρύθμιση και χρειάζεται να μας τα πρήξουν για τα 2 fps που κέρδισαν καθώς θα post και 15 screens με την διαφορα για τυφλούς. Εκεί είναι το θέμα μου και πολλών επίσης όπως βλέπω. Anyways off-topic by bad. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2019 από {TDi}Dj2k..infc 1
Greygore Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 17 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said: Τα limbs θέλουν 3 σφαίρες για να αφαιρεθούν, tbh προσπάθησα να αφαιρέσω χερια πόδια αλλα κάπου στο δεύτερο χέρι πόδι/χερι ψοφάνε, τα physics πάντως στα zombies τα σπάνε και praise Jesus τα πτώματα δεν εξαφανίζονται. Aραγε όταν ξανά γυρνάς να γίνετε κάτι όπως γινόταν στο remake?! Φάση θα έχει. Αυτό με τα Crimson Heads μια φορά θα προτιμούσα να μην το έχουν, φαντάζομαι το ίδιο gameplay function (οι περιοχές που "καθάρισες" δεν είναι απαραίτητα 100% safe στην επιστροφή) εξυπηρετεί ο Mr. X/Tyrant αν και με την αφαίρεση του zapping system (καθώς αν δεν κάνω λάθος ο Mr. X αρχικά εμφανιζόταν μόνο στα Β route του κάθε χαρακτήρα) παίζει και να το άλλαξαν σε secret ή νέο boss (φάση όπως το Elder Crimson Head στο REmake). 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Τον ''Dolph Lundgren''(Tyrant, ίδιος είναι) πάντως λένε ότι δεν μπορείς να τον σκοτώσεις, δεν ξέρω αν ισχύει.
Anuminas Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Κρίνοντας από το ντέμο το παιχνίδι μου άρεσε αρκετά, έδωσε μια ευχαρίστηση όπως τα παλιά καλά Resident Evil μέχρι και το RE4. Πολύ καλά γραφικά και ατμόσφαιρα, εξαιρετική βελτιστοποιηση, παραμετροποιηση, στιβαρός χειρισμός που αποκρίνεται δίχως προβλήματα. Βέβαια απαράδεκτη η 30λεπτη διάρκεια του ντέμο που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείς να το ξαναπαίξεις, λες και ξοδεύεις λεπτά απο καρτοκινητό. Σίγουρα θα το πάρω, αλλά μάλλον σε κάποια έκπτωση.
Greygore Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 5 minutes ago, Psycho_Warhead said: Τον ''Dolph Lundgren''(Tyrant, ίδιος είναι) πάντως λένε ότι δεν μπορείς να τον σκοτώσεις, δεν ξέρω αν ισχύει. Να πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι αν μπορούσες να σκοτώσεις τον Mr. X στο αρχικό RE2, αλλά παίζει να κάνουν κάτι όπως τον Nemesis του RE3 (όπου νομίζω μπορούσες να τον σκοτώσεις "προσωρινά" ώστε να μην σε κυνηγά για λίγη ώρα).
phanispal Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Θυμάμαι που έκανα speedruns με το demo του original στο PSX κάπου το 1998. 3
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 22 λεπτά πριν, Greygore είπε Να πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι αν μπορούσες να σκοτώσεις τον Mr. X στο αρχικό RE2, αλλά παίζει να κάνουν κάτι όπως τον Nemesis του RE3 (όπου νομίζω μπορούσες να τον σκοτώσεις "προσωρινά" ώστε να μην σε κυνηγά για λίγη ώρα). Λογικά αυτό θα κάνουν, παρόλα αυτά τα Crimson Heads και οι Hunters τα σπάνε και κρίμα που δεν θα έχει, δεν πρόκειται να ξεχάσω ποσο για την πλακα σε έκανε one hit αποκεφαλισμό ο hunter. Ειλικρινά το ξανά λέω ελπίζω να δούμε τέτοιου είδους remake για το πρώτο και το 0. 1
d4mage Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Στις 12/8/2018 στις 6:17 ΜΜ, firepc είπε Απλα επειδη εχω παρει ολα RE physical και μου λειπει μονο το 2, κριμα να το παρω digital physical για pc ή κονσόλες;
firepc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, d4mage είπε physical για pc ή κονσόλες; pc
godfather0991 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ έπαιξα το demo στο pc και αν εξαιρέσεις το bug που έχει στο menu των γραφικών που δείχνει ότι έχω 3gb μνήμη στην κάρτα ενώ έχω 8, μου άρεσε αρκετά. Σίγουρα είναι φτιαγμένο και για την τωρινή γενιά που έχει συνηθίσει να περπατάει να και να πυροβολάει και να στοχεύει με το ποντίκι. Ενώ στα προηγούμενα remake που έκαναν αυτό δεν γινόταν. Γενικά δεν έχουν κρατήσει τίποτα από το gameplay του παλιού παιχνιδιού και κατα την γνώμη μου καλά έκαναν. Με αυτό τον τρόπο πιάνουν και εμάς τους "παλιούς" και τους "νέους". Σίγουρα και εγώ θα το τσιμπήσω σε καμιά έκπτωση. Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του όσο το έπαιξα. Φυσικά εγώ δεν κατάλαβα γιατί δεν κάθονταν να φτιάξουν έτσι και το resident evil 7, τόσο δύσκολο ήταν... Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2019 από godfather0991 2
giorgosmcmc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Εδω βλεπουμε ενα screenshot με TAA, lumasharpen (reshade) και 2K αναλυση DSR στο 1080p μονιτορ μου Και εδω το ιδιο screenshot με τις ιδιες ρυθμησεις χωρις lumasharpen (reshade) ξεκαθαρη η διαφορα στην εικονα Επισημαινω πως στη παραπανω εικονα εχει προστεθει μονο lumasharpen με ελαχιστα πειραγμενες τις τιμες του (ενα τικ). Οποιος δεν μπορει να δει τις διαφορες καντε ενα zoom πανω και στις δυο εικονες να ανοιξουν και θα καταλαβετε. Και sharpness και ουτε για δειγμα jaggies. Αντι ομως να προτιμουν να τα εχουν προεπιλεγμενα αυτα τα settings στο ιδιο το παιχνιδι προτιμανε να βαζουνε κατι ''σαπακια'' settings του τυπου filmgrain και αλλες τετοιου ειδους. Ενταξει ρε capcom δεν εβαλες που δεν εβαλες msaa βαλε ενα ρημαδι sharpness στα settigns δεν ειναι και τοσο δυσκολο. Ευγε!
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, godfather0991 είπε Φυσικά εγώ δεν κατάλαβα γιατί δεν κάθονταν να φτιάξουν έτσι και το resident evil 7, τόσο δύσκολο ήταν... Το 7 ήταν πείραμα νομίζω για το ποσο έχει κουράσει το action αλλα το λάθος τους imho ήταν που δεν το τελειωσαν πριν το πλοίο και απλά ας ρίχναν λίγο την αρχική τιμή αλλα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα