phanispal Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δεν είναι καν ρεαλιστικό. Στην πραγματικότητα πιο εύκολο θα ήταν να στοχεύσεις. Καλά ναι, με τέτοιο shooting εννοείται αυτό πάει για PC. To loading στις πόρτες που είπες πιο πάνω προσωπικά δε με ενόχλησε ποτέ. Ήταν μέρος του παιχνιδιού και προσέδιδε κιόλας στην ατμόσφαιρα, απλά φαντάζομαι θα κατέληγε να είναι κουραστικό από ένα σημείο και μετά. 1
azathoth Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Εγώ προτιμώ την κλασική κάμερα. Το νέο ύφος μου το χαλάει. Τουλάχιστον να δίνανε την επιλογή να παίξουμε το αρχικό παιχνίδι με ή χωρίς βελτιωμένα γραφικά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Η κάμερα που είχε το αρχικό παιχνίδι ήταν λόγω του περιορισμένου HW που είχε το PS1, δεν υπάρχει λόγος να έχουμε ξανά αυτή τη κάμερα.. 3
Fulgore Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Η νεα καμερα εχει μονο ενα προβλημα και αυτο ειναι στον στοχο. Στα παλια resident evil παιχνιδια στοχευε αυτοματα το παιχνιδι και αρα το headshot που εκανες στα zombie ηταν κατι το σπανιο(κατι σαν critical ενα πραγμα). Γιαυτο και στο καινουργιο θελουν παραπανω σφαιρες στο κεφαλι,γιατι αν θελαν πχ 2 σφαιρες τοτε θα εχανε το survival στοιχειο. Ενα αλλο ωραιο που ειδα και βαλανε σε σχεση με το RE 1 remake ειναι το μαχαιρι που μπορεις να το χρησιμοποιησεις για να μαχαιρωσεις ενα ζομπι στο στηθος αν παει να σε δαγκωσει(κατι σαν defensive item)και μετα οταν το σκοτωσεις το ξανα σηκωνεις πισω. Βεβαια σαν τα Crimson head δεν νομιζω να ξαναδουμε
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, Fulgore είπε Στα παλια resident evil παιχνιδια στοχευε αυτοματα το παιχνιδι και αρα το headshot που εκανες στα zombie ηταν κατι το σπανιο(κατι σαν critical ενα πραγμα). Στο original δεν ήταν αυτόματο το aiming και νομίζω και στα επόμενα, στο remake/0 ήρθε το auto-aim σε fixed camera, i think, για το original είμαι 100% σίγουρος. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc
Misokatsu64 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 5 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Στο original δεν ήταν αυτόματο το aiming και νομίζω και στα επόμενα, στο remake/0 ήρθε το auto-aim σε fixed camera, i think, για το original είμαι 100% σίγουρος. Ακριβως και μαλιστα υπηρχαν σημεια που αμα πυροβολουσες την καμερα εσπαγε το γυαλι. 1
Misokatsu64 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Και στο 1 γινοτανε σε ενα διαδρομο με πρασινη ταπετσαρια αμα δεν με απαταει η μνημη μου. Στην Saturn εκδοση το ειχα κανει. 1
phanispal Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 To Director's Cut σίγουρα είχε Auto Aim. Ακόμα το παίζω. 1
jerry banana Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Νιωθω ευλογημενος γιατι ακουω απο πολλους μεγαλυτερους πως ειναι απο τα καλυτερα και εγω σαν 22χρονος που εχω ακουμπησει απο τη σειρα μονο το 7 (το οποιο το τερματησα ) θα το τσιμπησω με τη 1η ευκαιρια.Μπραβο στη καπκομ για αυτη τη δωρεα και το υπεροχο remake γιατι αυτα ειναι σωστα remakes και οχι σασν κατι αλλα παιχνιδια.Μακαρι να κανουν και τα αλλα, των οποίων πλεον τα γραφικα και να θελω να τα παιξω με αποτρεπουν οπτικα εχω συνηθισει πλεον σε αλλα γραφικα Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2018 από jerry banana 1
Bourdoulas Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, jerry banana είπε Νιωθω ευλογημενος γιατι ακουω απο πολλους μεγαλυτερους πως ειναι απο τα καλυτερα και εγω σαν 22χρονος που εχω ακουμπησει απο τη σειρα μονο το 7 (το οποιο το τερματησα ) θα το τσιμπησω με τη 1η ευκαιρια.Μπραβο στη καπκομ για αυτη τη δωρεα και το υπεροχο remake γιατι αυτα ειναι σωστα remakes και οχι σασν κατι αλλα παιχνιδια.Μακαρι να κανουν και τα αλλα, των οποίων πλεον τα γραφικα και να θελω να τα παιξω με αποτρεπουν οπτικα εχω συνηθισει πλεον σε αλλα γραφικα Μόνο και μόνο για το bold, δεν θα έπρεπε να νιώθεις..... ευλογημένος. 1
jerry banana Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Bourdoulas είπε Μόνο και μόνο για το bold, δεν θα έπρεπε να νιώθεις..... ευλογημένος. Γουστα φιλε αφου το συνηθισα τι να κανω Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2018 από jerry banana
phanispal Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Όπως μαθαίνεις, έτσι ξεμαθαίνεις και ξαναμαθαίνεις. Τα πρώτα Resident Evil με τα pre-rendered γραφικά παίζονται άνετα ακόμα. Να 'ταν κανά Tomb Raider που ήταν full 3D, να σου πω ΟΚ, είναι πιο δύσκολο να κάτσεις ν' σχοληθείς. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2018 από phanispal 1
jerry banana Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, phanispal είπε Όπως μαθαίνεις, έτσι ξεμαθαίνεις και ξαναμαθαίνεις. Τα πρώτα Resident Evil με τα pre-rendered γραφικά παίζονται άνετα ακόμα. Να 'ταν κανά Tomb Raider που ήταν full 3D, να σου πω ΟΚ, είναι πιο δύσκολο να κάτσεις ν' σχοληθείς. λες ε?Θα το δοκιμασω τοτε για εσας αδερφια.Μπορει καποιος μεγαλυτερος και παλιος να μου πει με ποια σειρα να τα παιξω και εαν εχω θεμα με windows 8.1? Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2018 από jerry banana
x.ristos1980 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Επιτέλους μάγκες..κατά την άποψή μου το καλύτερο resi που είχε βγει.4 σενάρια,πολλαπλοί τερματισμοί κλπ κλπ.ποιος παλιουρας έχει ξεχάσει το cutscene με τον licker στο ταβάνι;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα