Προς το περιεχόμενο

CONTROL [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παράνοια σου λεει, πας στο σημείο που πρέπει, ορμάνε οι εχθροι. Πας στο αλλο δωματιο να σου παλι τζερτζελο. Πεντε λεπτα μετα να μανά τα ιδια.... 😜

Τετοιο σφυροκόπημα ουτε στο Doom. 

Mετα απο 3 και βαλε χρονια αυτο ετοιμαζαν ? Δωματια με πιστολίδι...Που τα χέρια και το πιστολι μπαίνουν σε ολους τους τοιχους μεσα... 😁

Το φιλι της ζωής στη Remedy ειναι οι βαθμολογιες αυτες. Kαλα κανουν οι reviewers... 

Aμα επερνε ενα 6αρακι, θα καναμε το μνημόσυνο της remedy. 

Το κυκλοφορησε πριν ερθουν και τα COD, Gears 5 και τα λοιπα. Οτι προλάβει να εισπράξει....

Δυο screenακια απο QB in game gameplay με περιστροφή καμερας. 

Quantum-Break-2016-10-29-18-36-45-971.jpQuantum-Break-2016-10-29-18-36-53-415.jp

Επεξ/σία από ROG-X
  • Απαντ. 520
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι ξεκάθαρο ότι το QB είχε αισθητά μεγαλύτερο budget αφού τα assets είναι αρκετά πιο ποιοτικά.

Quantum Break started development in 2011 with a development team of 100. Working off of an average developer cost of $100,000 per year that's about $10,000,000 per year. Said game was in development for five years which would leads us to a cost of approximately $50,000,000. Naturally this is working off the assumption they didn't grow the team.
 

Το QB ειχε την MS απο πισω. Το control οχι. 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, zaratustra είπε

Το έχω κατεβάσει στο xbox beta. Περιμένω να βγει κανά patch. 45 fps με gtx1080 σε 1440p. Έλεος

 

10 ώρες πριν, Choutas είπε

Metacritic

PS4 Critics 81 Users 4.4

Xbox One Critics 83 Users 5.9

Είναι από τις περιπτώσεις που οι κριτικοί δεν έχουν ιδέα και κοροϊδεύουν και κάποιος να τους δώσει ένα φάσκελο παρακαλώ και οι απλοί χρήστες έχουν απόλυτο δίκιο και αντικατοπτρίζουν την αλήθεια για το παιχνίδι 

τι εγινε ρε παιδια ? από το 9/10 πεσαμε στο 4/10?

τι ισχυει τελικα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με drops στα 13-14FPS στις μάχες στο απλό PS4, λογικό..Η Remedy έβγαλε παιχνίδι αυστηρά για δεξιούς πάλι.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Linux_ticket είπε

τι εγινε ρε παιδια ? από το 9/10 πεσαμε στο 4/10?

τι ισχυει τελικα?

Ειναι που τσουλαει τελεια χωρις προβληματα στις κονσολες. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/8/2019 στις 9:42 ΜΜ, Fulgore είπε

vrdd.jpg.4d596aa091434609db3df496f1087899.jpgsfccs.jpg.b7d3f02932936c01dda39b11677f2088.jpg

 

 

12 ώρες πριν, Choutas είπε

Metacritic

PS4 Critics 81 Users 4.4

Xbox One Critics 83 Users 5.9

Είναι από τις περιπτώσεις που οι κριτικοί δεν έχουν ιδέα και κοροϊδεύουν και κάποιος να τους δώσει ένα φάσκελο παρακαλώ και οι απλοί χρήστες έχουν απόλυτο δίκιο και αντικατοπτρίζουν την αλήθεια για το παιχνίδι 

Οταν πληρωνεις ενα παιχνιδι τον πρωτο καιρο 50 και 60+ευρω στις κονσολες και το βλεπεις να τρεχει ετσι,εσυ τι περιμενεις να δεις?9 στα 10?

Να σκεφτεστε λιγο πριν σχολιασετε καποια πραγματα. Μεχρι και τα ps4 pro και Xbox One X στα ιδια περιπου σημεια πεφτουν κατω απο 30fps,λογικο ειναι να πεσει κραξιμο.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

Εμεις που θελουμε να παιξουμε χωρις rtx και λοιπα με τη 1070 προτεινετε dx11 ή dx12? Που θα τρεχει πιο καλα?

Με DX12 τρεχει πιο καλα θα εχεις 4-5% καλυτερες επιδοσεις. 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

Εμεις που θελουμε να παιξουμε χωρις rtx και λοιπα με τη 1070 προτεινετε dx11 ή dx12? Που θα τρεχει πιο καλα?

σχεδόν τα ιδια...μην περιμενεις τρελες διαφορες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Μολης αφιερωσα λιγο χρονο να παιξω κανα 20λεπτο να δω πως τρεχει, χωρις πολλα πολλα στα medium διχως πειραματα με texture resolution ultra και msaa 4x 60αρι κλειδωμενο και σε μια μικρη μαχη με 5-6 εχθρους και λιγο πιστολιδι στην αρχη δεν εριξε ουτε 1 fps και διχως το παραμικρο input lag λογω fast sync που τελευταια σε πολλα παιχνιδια εχει θεματα.

Σε σχεση με quantum break ημερα με τη νυχτα, το control τρεχει 1 εκατομμυριο φορες πιο καλα, το optimization του qb ηταν σκουπιδι δεν τιθεται θεμα συγκρισης.

 Τα γραφικα ειναι ομορφα και high-medium δε μου επεσαν και τα σαγονια κατω με τη διαφορα. Ισως και να φταιει που δεν εντυπωσιαζομαι και τοσο με τις γυαλιστερες επιφανειες και τα reflections γιατι ειναι και το μονο που κερδιζεις στη πλειοψηφια σε υψηλοτερα settings. Το motion blur που αναφερατε πολλοι σαν ''προβλημα'' εμενα δε με χαλαει καθολου, ισα ισα το γουσταρω κιολας μπορω να πω αλλα ειναι και θεμα γουστου ξεκαθαρα.

Αξιζει να αναφερθει πως εχει απο τα πιο ''γρηγορα'' msaa που εχω δει σε παιχνιδι, ικανοποιητικο antialising με ελαχιστο εως καθολου perfomance impact.

 *Ενα tip που ισως και να εχει ειπωθει στο topic, κλειστε τελειως τα global reflections και θα εχετε χαλαρα 15+ fps boost.

Συνοψιζοντας, ομορφα γραφικα εχει, τρεχει καλα (αν μπορεις να ζησεις χωρις reflections και λοιπα ''γυαλιστερα'' εφε..) θα παιχτει σιγουρα και ελπιζω να ειναι το ιδιο καλο και στα του gameplay, ειδωμεν.

Spoiler

ZVyD5gp.jpg

Spoiler

G5wPUD8.jpg

Spoiler

GKyk0af.jpg

 

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα ωραίο fix γενικώς και αφορά κυρίως τα dx12 games. Κάποια πράγματα  προκαλούνται από τα Windows και εμείς τα ρίχνουμε συνήθως στους Developers ή στην nvidia/amd με τους drivers...

Το συγκεκριμένο υποστηρίζουν ότι κάνει δουλειά και στα dx11 αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω με σιγουριά από τις δοκιμές που έκανα καθώς δεν είχα stuttering πριν σε αυτά που έκανα το τεστ.

Δοκίμασα BFV, The Division 2, Control με dx12. Στο  Division 2 εξαφανίζεται εντελώς στην δική μου περίπτωση το stuttering/hitching που συμβαίνει συνήθως μετά από πολύωρα διαστήματα στο game. Στο BFV δεν είδα βελτίωση σε κάποια random fps drops που έχει το game. 

Στο Control που είναι και το topic μας, είδα βελτίωση αλλά μετά από λίγο ξεκινάει πάλι τα δικά του. Σίγουρα όμως είναι πιο playable χρησιμοποιώντας αυτό το fix. 😉

Επεξ/σία από Alex21121988

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...