Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Odyssey [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, optimus prime είπε

Η εαν δεν εισαι competitive τυπος μαζευεις λεφτα και καποια στιγμη παιρνεις ενα 4k monitor και ξεμπερδεψες..

Και το 4Κ θέλει ΑΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, optimus prime είπε

Η εαν δεν εισαι competitive τυπος μαζευεις λεφτα και καποια στιγμη παιρνεις ενα 4k monitor και ξεμπερδεψες..

4Κ monitor περνεις με 300 ευρω δεν ειναι ακριβα. Στην gpu τι γινεται που εγω αν δεν εχω καθαρο 60αρι δεν μπορω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και το 4Κ θέλει ΑΑ.

Και βεβαια θελει αφου σου λεω και εγω παντου βαζω,αλλα δεν εχεις την θολουρα να χρειαζεσαι sharpness και αυτα τα sweetfx που βαζετε.

Τρως ολα αυτα τα πιξελ στα ματια και ολα φαινονται πολυ πιο σωστα.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Και βεβαια θελει αφου σου λεω και εγω παντου βαζω,αλλα δεν εχεις την θολουρα να χρειαζεσαι sharpness και αυτα τα sweetfx που βαζετε.

Τρως ολα αυτα τα πιξελ στα ματια και ολα φαινονται πολυ πιο σωστα.

Η θολούρα δεν έχει να κάνει με την ανάλυση, αλλά με το ΤΑΑ που θολώνει την εικόνα γιατί είναι temporal-AA. Το R6 Siege έχει δύο επιλογές, ΤΑΑ και TAA-sharpness και όταν τα ενεργοποιείς και τα δύο έχεις μια εικόνα οφθαλμόλουτρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Arkin είπε

4Κ monitor περνεις με 300 ευρω δεν ειναι ακριβα. Στην gpu τι γινεται που εγω αν δεν εχω καθαρο 60αρι δεν μπορω. 

Ε τωρα ειπαμε καλο μονιτορ..

και εγω εχω ενα asus και ειναι τωρα καπου στο παταρι..

Μην ρωτησεις που ακριβως,δεν θυμαμαι..

Ερχεται το DLSS..

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Η θολούρα δεν έχει να κάνει με την ανάλυση

Εισαι λαθος..αυτο μονο εχω να πω..

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To sottr ειναι εξαιρετικο, ακομα και σε σημεια με πληθος και μεσα στην αρχαια πολη δεν βλεπω το αισχος του origins (δεν μπηκα καν στο κοπο για το odyssey)

Για να μην τα ξαναλεμε, το odyssey επρεπε να ειναι σε dx12 και επρεπε να υποστηριζει sli, κατι που κανει το sottr και αλλα παιχνιδια.

Στα 2Κ με SMAA4x δεν βλεπω καμια θολουρα, τα γραφικα ειναι εξαιρετικα, μακαρι να επαιζε και το odyssey ετσι.

Shadow-of-the-Tomb-Raider-Screenshot-201

Shadow-of-the-Tomb-Raider-Screenshot-201

 

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Και βεβαια θελει αφου σου λεω και εγω παντου βαζω,αλλα δεν εχεις την θολουρα να χρειαζεσαι sharpness και αυτα τα sweetfx που βαζετε.

Τρως ολα αυτα τα πιξελ στα ματια και ολα φαινονται πολυ πιο σωστα.

Το θεμα ειναι οτι για 4k θες καρτα των 1200 ευρω και καθε χρονο αρκετα χρηματα. Για 1080p ultrawide θες των 500 και με ενα απλο sweet fx κανεις θαυματα παντου και παιζεις και σε πολυ καλα fps για αρκετα χρονια απο την αγορα της καρτας συν το καλυτερο immersion. Ολα εχουν τα καλα και τα κακα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Εισαι λαθος..αυτο μονο εχω να πω..

Αν νομίζεις ότι το 2560*1440 έχει θολούρα, γελιέσαι οικτρά. Το Sunset Overdrive που βγήκε τώρα στο PC και είναι γκέιμ του X1 από το 2014, είναι πεντακάθαρο γιατί δεν έχει ΤΑΑ, ούτε ασπρίλα όπως τα Ubisoft games.

Έχει να κάνει με το παιχνίδι καθαρά. Κάποια παιχνίδια τα παίζω στην 4K TV και ξέρω τι λέω. Από 'κει και πέρα μάλλον έχετε συνηθίσει στο ''soft'' image και δεν σας κακοφαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Razor333 είπε

To sottr ειναι εξαιρετικο, ακομα και σε σημεια με πληθος και μεσα στην αρχαια πολη δεν βλεπω το αισχος του origins (δεν μπηκα καν στο κοπο για το odyssey)

Για να μην τα ξαναλεμε, το odyssey επρεπε να ειναι σε dx12 και επρεπε να υποστηριζει sli, κατι που κανει το sottr και αλλα παιχνιδια.

Στα 2Κ με SMAA4x δεν βλεπω καμια θολουρα, τα γραφικα ειναι εξαιρετικα, μακαρι να επαιζε και το odyssey ετσι.

Shadow-of-the-Tomb-Raider-Screenshot-201

Shadow-of-the-Tomb-Raider-Screenshot-201

Στη δευτερη εικονα υπαρχει θολουρα και μαλιστα μεγαλη. Δοκιμασε στο ιδιο σημειο χωρις ΑΑ και τσεκαρε back to back να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοί δεν έχετε μπει καν στον κόπο να δοκιμάσετε το Reshade και λέτε τα δικά σας. Δοκιμάστε κάνα preset και τα ξαναλέμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Αν νομίζεις ότι το 2560*1440 έχει θολούρα, γελιέσαι οικτρά. Το Sunset Overdrive που βγήκε τώρα στο PC και είναι γκέιμ του X1 από το 2014, είναι πεντακάθαρο γιατί δεν έχει ΤΑΑ, ούτε ασπρίλα όπως τα Ubisoft games.

Έχει να κάνει με το παιχνίδι καθαρά. Κάποια παιχνίδια τα παίζω στην 4K TV και ξέρω τι λέω. Από 'κει και πέρα μάλλον έχετε συνηθίσει στο ''soft'' image και δεν σας κακοφαίνεται.

Το sunset overdrive το επαιξα σε 40αρα full hd προχθες ειχε αψογη εικονα καμια θολουρα καθολου juggies. Ειναι στο παιχνιδι και τι φιλτρα χρησιμοποιει.

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Μερικοί δεν έχετε μπει καν στον κόπο να δοκιμάσετε το Reshade και λέτε τα δικά σας. Δοκιμάστε κάνα preset και τα ξαναλέμε.

Μεγαλη αληθεια. Once reshade forever reshade. Οπως και once ultrawide forever ultrawide. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τα παιχνίδια είχαν MSAA, δεν υπήρχε καμία θολούρα αλλά είχε μεγάλο performance hit γιατί είναι multi-sampling. Ήταν όλα πεντακάθαρα, μετά ήρθαν τα κονσολο-ΑΑ(FXAA/MLAA/SMAA κλπ) και έχουμε τα σημερινά αποτελέσματα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εβαλα τα game filter της nvidia και πειραματιζομαι. Οντως μπορει να γινει αρκετα καλη δουλεια με ΤΑΑ και πολυ καθαρη εικονα αλλα θελει δουλεια στο να το φερεις στα μετρα σου. Να σε καλα psycho πολυ καλο εργαλειο παρομοιο με sweet fx που δουλευει σε dx12 api.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Όταν τα παιχνίδια είχαν MSAA, δεν υπήρχε καμία θολούρα αλλά είχε μεγάλο performance hit γιατί είναι multi-sampling. Ήταν όλα πεντακάθαρα, μετά ήρθαν τα κονσολο-ΑΑ(FXAA/MLAA/SMAA κλπ) και έχουμε τα σημερινά αποτελέσματα.

Μια χαρα hit εχει και το smaa4x στο sottr, σχεδον μια καρτα πρακτικα μονο του θελει (50-60% of σε 90-100% on). Για εμενα καλυτερα να ειχε επιλογη για rendering σε μεγαλυτερη αναλυση.

7 λεπτά πριν, Arkin είπε

Στη δευτερη εικονα υπαρχει θολουρα και μαλιστα μεγαλη. Δοκιμασε στο ιδιο σημειο χωρις ΑΑ και τσεκαρε back to back να δεις.

Ντιγκα στα jaggies και στο moire vs καποια θολουρα, διαλεγω το δευτερο, αλλα ναι ιδανικα θα διαλεγα καποιο αλλο ειδος ΑΑ η απλα oversampling.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Razor333 είπε

Μια χαρα hit εχει και το smaa4x στο sottr, σχεδον μια καρτα πρακτικα μονο του θελει (50-60% of σε 90-100% on). Για εμενα καλυτερα να ειχε επιλογη για rendering σε μεγαλυτερη αναλυση

Βάλε DSR/VSR.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...