Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Odyssey [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το TR έχει και ξεθωριασμένα μαύρα σε κάποιες σκηνές.

Δεν το εχω παρατηρησει αυτο που γραφεις δες τις παραπανω εικονες ποσο καλυτερο να γινει? Ενα καλυτερο φιλτρο θα ηθελα για μερικα σημεια οπως τα παλια της Λαρα πχ και θα ημουν κομπλε. Το rise εκανε αρκετα καλυτερη δουλεια εδω.

ROTTR-2018-03-29-19-21-00-504.png

 

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δοκιμασε το tomb raider με AA και μετα βαλε TAA. Κανει soft την εικονα αλλα με μεγαλο μειονεκτημα την θολουρα. Τσεκαρε το βγαλε screen στο ιδιο σημειο και μετα βγαλε το ΑΑ τελειως και ξανα βγαλε και συγκρινε back to back. Με το odyssey δεν επαιξα πολυ με τις ρυθμισεις αλλα θα μπει reshade στο tomb raider με DX12 το ξεχναμε.

Έπαιξα με TAA και AA off και ενώ έχει μια διαφορά, δεν είναι τόσο τρομακτική όσο περίμενα. Ωστόσο χίλιες φορές ένα παραπάνω softness στην εικόνα και να φύγουν όλα τα jaggies. Το Aliasing με ενοχλεί πάρα πολύ στο μάτι. Ίσως έφταιγε και η σκηνή που το δοκίμασα. Το performance του πάντως σε σχέση με το αποτέλεσμα του είναι πάρα πολύ καλό. Τo rise θυμάμαι ένα αξιοπρεπές ΑΑ δεν είχε. Τo SMAA δεν έκανε σοβαρή δουλειά και το MSAA προφανώς ήταν πολύ "ακριβό" σε επιδόσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Έπαιξα με TAA και AA off και ενώ έχει μια διαφορά, δεν είναι τόσο τρομακτική όσο περίμενα. Ωστόσο χίλιες φορές ένα παραπάνω softness στην εικόνα και να φύγουν όλα τα jaggies. Το Aliasing με ενοχλεί πάρα πολύ στο μάτι. Ίσως έφταιγε και η σκηνή που το δοκίμασα. Το performance του πάντως σε σχέση με το αποτέλεσμα του είναι πάρα πολύ καλό. Τo rise θυμάμαι ένα αξιοπρεπές ΑΑ δεν είχε. Τo SMAA δεν έκανε σοβαρή δουλειά και το MSAA προφανώς ήταν πολύ "ακριβό" σε επιδόσεις.

Ειναι λιγο μπρος γκρεμος και πισω ρεμα για το ΑΑ στο shadow. Η εχουμε jaggies η εχουμε θολη εικονα. Προτιμησα τα jaggies γιατι το ΤΑΑ θολωνει αρκετα τα textures και δεν μου αρεσε. Στο rise δεν ειχα τετοια θεματα και πολυ καλο performance ειχε οπως το shadow και το ΑΑ δεν ειχε θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω με TAA παιζω την Λαρα,εχουν κανει καλη δουλεια εκει..

Ειναι λιγο πιο μαλακη η εικονα απο οτι χωρις,αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα την ελεγα θολη την παρουσιαση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Και εγω με TAA παιζω την Λαρα,εχουν κανει καλη δουλεια εκει..

Ειναι λιγο πιο μαλακη η εικονα απο οτι χωρις,αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα την ελεγα θολη την παρουσιαση..

Συγκρινε

 

No AA

https://postimg.cc/jDh0q0F1

TAA

https://postimg.cc/CR0pVLmD

 

Απο τη μια εχουμε jaggies απο την αλλη πιο θολη εικονα. Δεν υπαρχει κατι ενδιαμεσο.

8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Για D3D12 αν θέλετε sharpness, clarity κλπ..Χρησιμοποιείστε GeForce Experience.

Αυτο ουτε καν το εχω εγκατεστημενο θα κανει οντως δουλεια στο shadow?

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Η αναλυση που ειναι τραβηγμενες ειναι 1440p?

2560x1080 ειναι. Απο οτι συγκρινω το SMAAT2X δινει μια αρκετα smooth εικονα χωρις τη θολουρα του σκετου ΤΑΑ αλλα παλι δεν φτανει την καθαροτητα του No AA με τα πολλα jaggies ομως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτο βλεπεις αυτη την θολουρα.

Σε αυτες τις αναλυσεις το ΤΑΑ εχει αυτη την παρενεργεια..

Σε μεγαλυτερη αναλυση αυτο μειωνεται δραστικα σε βαθμο που σχεδον δεν υπαρχει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Arkin είπε

Αυτο ουτε καν το εχω εγκατεστημενο θα κανει οντως δουλεια στο shadow?

Ναι δουλεύει κανονικά στο Shadow.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Για αυτο βλεπεις αυτη την θολουρα.

Σε αυτες τις αναλυσεις το ΤΑΑ εχει αυτη την παρενεργεια..

Σε μεγαλυτερη αναλυση αυτο μειωνεται δραστικα σε βαθμο που σχεδον δεν υπαρχει..

Ισως παντως το παιχνιδι θα επρεπε να εχει τουλαχιστον ενα msaa που ειναι το καλυτερο φιλτρο. Στο Smaat2x ειναι αρκετα κομπλε παντως την καθαροτητα του Νο ΑΑ ομως δεν την εχει. Το μονο παιχνιδι που συναντησα και εχει τετοιο θεμα και εχω παιξει αρκετα ολα φαινονται πεντακαθαρα χωρις jaggies.

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι δουλεύει κανονικά στο Shadow.

Ωραιος παω να το περασω να δωσω clarity οπως σε ολα τα reshade να γινει σωστη δουλεια. 

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα χωρις ΑΑ ειναι η πιο ωραια οπτικα επιλογη αλλα αυτα τα jaggies και εμενα μου χτυπανε ασχημα,δεν μπορω να κανω τα στραβα ματια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι απλό, TAA + Sharpness και τα 'χεις όλα.

Η εαν δεν εισαι competitive τυπος μαζευεις λεφτα και καποια στιγμη παιρνεις ενα 4k monitor και ξεμπερδεψες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Σιγουρα χωρις ΑΑ ειναι η πιο ωραια οπτικα επιλογη αλλα αυτα τα jaggies και εμενα μου χτυπανε ασχημα,δεν μπορω να κανω τα στραβα ματια..

Και εμενα χτυπανε ασχημα ειδικα τα μαλλια γινονται αστα να πανε. Απολαμβανεις καθαρα textures με μειονεκτημα τα jaggies στις γωνιες. Περναω geforce experience να πειραματιστω και επανερχομαι. 

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι απλό, TAA + Sharpness και τα 'χεις όλα.

Σε λιγο θα σου πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...