Arkin Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, logistoulis είπε textures τέρμα, γιατι να τις ρίξω; τι τα έχω τα 8GB vram? δε νομίζω άλλωστε ότι επηρεάζει εκτός αν μείνεις από μνήμη και μπει η ram στο παιχνίδι (εκεί τελειωσες) έχω στο νου μου κάτι πραγματάκια από δω κι από κει έχω πολλά στο τέρμα vsync δοκίμασα έχει φοβερό impact , ούτε καν Κατσε νομιζα οτι το textures παει μεχρι high οποτε ναι αν εχει παραπανω βαλτα παραπανω. Στην 560 νομιζω μεχρι high μας ειχε για αυτο στο εγραψα. 4gb vram. Γενικα ενα 17% impact εχει το volumetric που ειναι τα συννεφα. Απο εκει αλλαζεις ρυθμισεις benchareis και βλεπεις. Με το freesync θα φτιαξεις πολυ ικανοποιητικες ρυθμισεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Εγώ για το αποτέλεσμα που βλέπω πάντως λέω ότι είναι πολύ λίγα τα 65FPS Avg για 1080Ti/2080 σε 1440P(Max settings). Το παιχνίδι είναι πολύ πίσω οπτικά από το RDR 2 που τρέχει σε μπρίκια σαν το PS4. μιλάς για open world γιατί εγώ ακόμα αγαπάω το uncharted 4 ως τα καλύτερα γραφικά του κόσμου που είναι ημι-open άρα δεν πιάνεται για 1440p πάντως λέμε για 2080? είχα την εντύπωση ότι λέγαμε για 4Κ αλλά ναι αυτό το παιχνίδι σε πάει μια αναλυση κάτω από αυτό που παίζεις άλλα παιχνίδια κι εγώ άλλα σηκώνω στο 1440p αλλά αυτό 1080 και λέω και ευχαριστώ κακό.. και τα ps4 και σία τρέχουν με γραφικά επιπέδου 7850 , 7 χρόνια πίσω είχα καλύτερη gpu 3 λεπτά πριν, Arkin είπε Κατσε νομιζα οτι το textures παει μεχρι high οποτε ναι αν εχει παραπανω βαλτα παραπανω. Στην 560 νομιζω μεχρι high μας ειχε για αυτο στο εγραψα. 4gb vram. Γενικα ενα 17% impact εχει το volumetric που ειναι τα συννεφα. Απο εκει αλλαζεις ρυθμισεις benchareis και βλεπεις. Με το freesync θα φτιαξεις πολυ ικανοποιητικες ρυθμισεις. δεν τα χω μπροστά μου ρε σύ, το έχω τέρμα αυτό δεν παίζει ρόλο και το παιχνίδι παραδόξως θέλει έτσι κι αλλιώς λίγη σχετικά vram στη δική μου κατηγορία που κοιτούσα benchmarks πχ (1060-580 κτλ..) που το τρέχουν περίπου το ίδιο έβλεπα ότι αυτή που κλάταρε και έπεφτε κάτω από τα 20fps ήταν ή 1060 με τα 3GB vram δηλαδή με 3 δεν πας πουθενά σε αυτό το παιχνίδι με 6+ είσαι κύριος (και ίσως χρειάζονται και λιγοτερα από 6, αλλά σίγουρα καλό είναι να έχεις 4+ αφού η 1060 με τα 3 πέθαινε, δεν θυμάμαι ακριβώς το vram usage, αλλά είχα άπλα ) Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από logistoulis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, logistoulis είπε μιλάς για open world γιατί εγώ ακόμα αγαπάω το uncharted 4 ως τα καλύτερα γραφικά του κόσμου που είναι ημι-open άρα δεν πιάνεται για 1440p πάντως λέμε για 2080? είχα την εντύπωση ότι λέγαμε για 4Κ αλλά ναι αυτό το παιχνίδι σε πάει μια αναλυση κάτω από αυτό που παίζεις άλλα παιχνίδια κι εγώ άλλα σηκώνω στο 1440p αλλά αυτό 1080 και λέω και ευχαριστώ κακό.. και τα ps4 και σία τρέχουν με γραφικά επιπέδου 7850 , 7 χρόνια πίσω είχα καλύτερη gpu δεν τα χω μπροστά μου ρε σύ, το έχω τέρμα αυτό δεν παίζει ρόλο και το παιχνίδι παραδόξως θέλει έτσι κι αλλιώς λίγη σχετικά vram στη δική μου κατηγορία που κοιτούσα benchmarks πχ (1060-580 κτλ..) που το τρέχουν περίπου το ίδιο έβλεπα ότι αυτή που κλάταρε και έπεφτε κάτω από τα 20fps ήταν ή 1060 με τα 3GB vram δηλαδή με 3 δεν πας πουθενά σε αυτό το παιχνίδι με 6+ είσαι κύριος (και ίσως χρειάζονται και λιγοτερα από 6, αλλά σίγουρα καλό είναι να έχεις 4+ αφού η 1060 με τα 3 πέθαινε, δεν θυμάμαι ακριβώς το vram usage, αλλά είχα άπλα ) Με τα 8 εισαι απλα. Τα 3 ακομα και σε 1080 ειναι λιγα σε αρκετα παιχνιδια εν ετη 2018. Φτιαξε ρυθμισεις και βαλε screens οπως ο φιλος παραπανω να δουμε τι ψαρια πιανει η 580 με αναλογες ρυθμισεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Το παιχνίδι είναι πολύ καλό, αλλά η μηχανή γραφικών είναι αρχαία και δεν κάνει πια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acmilangr2 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Το παιχνίδι είναι πολύ καλό, αλλά η μηχανή γραφικών είναι αρχαία και δεν κάνει πια. Με τον ρυθμό που παίζω (καμια ώρα την ημέρα) το RDR2 μέχρι να το τελειώσω , θα το έχει τερματίσει όλος ο κόσμος και μετά θα το ξεκινήσω εγώ.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πετσοκοβω τόση ώρα τα γραφικά άσχημα και από 46 πήγα στο 49, γελάει ο κόσμος 61 avg μόνο με medium και γραφικα αστεία Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από logistoulis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acmilangr2 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Είπα απλά να το δοκιμάσω και αντιμετωπίζω 2 προβλήματα. 1)το HDR είναι washed out. Ξεθωριασμενα χρώματα 2)εχω microstuters όταν γυρίσει η κάμερα.(v sync off, έχω περίπου 70fps στο σημείο που κάνω δοκιμή) Εχετε καμία λύση; Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από Acmilangr2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Τι μπορεί να ρίξει κάποιος άφοβα στο Odyssey χωρίς σχεδόν καμία υποβάθμιση της ποιότητας. AA στο medium: Το AA στο high είναι λίγο πιο ευκρινές, όχι λόγω της χρήσης native ανάλυσης(αντί για reconstruction), αλλά μάλλον λόγω της χρήσης εντονότερου sharpen. Κάτι που μπορείς να πετύχεις με luma+highpassfilter και medium AA. Εξάλλου, η ανάλυση του medium AA δεν απέχει πολύ από την native(για να πεις ότι το reconstruction θολώνει). Στο watchdogs 2 το reconstruction ,από τη μισή ανάλυση μάλιστα, χάλαγε, κατά 95%, μόνο το ambient occlusion(θυμηθείτε τα screenshot comparisons). Κάτι που δεν βλέπω εδώ. Clouds στο High ή medium(μόνο από κοντά φαίνεται υποβάθμιση και αν). Water στο high. Ambient occlusion στο high(δεν μπορώ να αντιληφθώ διαφορά). Τέλος, shadows ό,τι αντέχει το μηχάνημα. Εδώ υπάρχουν αντιληπτές διαφορές(τρέμουλο, φιλτράρισμα μακριών σκιών, draw distance). Τουλάχιστον μεταξύ very high και ultra high δεν είναι ουσιώδεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Το θέμα είναι ότι με high presets έχω 49 και από κει και πέρα αν ανεβάσω ένα σωρό άλλα πράγματα που θα βελτιώσουν πολύ την εικόνα θα πάει στο 46-47 Δηλαδή πιστεύω οτι από το ultra πρέπει να αρχίζει κανείς και μετά να κατεβαίνει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, logistoulis είπε Το θέμα είναι ότι με high presets έχω 49 και από κει και πέρα αν ανεβάσω ένα σωρό άλλα πράγματα που θα βελτιώσουν πολύ την εικόνα θα πάει στο 46-47 Δηλαδή πιστεύω οτι από το ultra πρέπει να αρχίζει κανείς και μετά να κατεβαίνει Ναι. Ξεκινάς από ultra. Ρίχνεις αυτά που λέω και μετά συνέχεια shadows μέχρι να βρεις καλό FR. Με αυτά που είπα και shadows στο very high κατά 95% κρατάω 60άρι με 1060 6gb στην Κεφαλονιά, στο λίγο που ασχολήθηκα. Στην πόλη υπάρχουν κάποια drops. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ μιλάω για το benchmark της Αθήνας (που είναι αρκετά χαρακτηριστικο της κατάστασης) στα λιβάδια δεν παίζει θέμα Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από logistoulis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 22 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Τι μπορεί να ρίξει κάποιος άφοβα στο Odyssey χωρίς σχεδόν καμία υποβάθμιση της ποιότητας. AA στο medium: Το AA στο high είναι λίγο πιο ευκρινές, όχι λόγω της χρήσης native ανάλυσης(αντί για reconstruction), αλλά μάλλον λόγω της χρήσης εντονότερου sharpen. Κάτι που μπορείς να πετύχεις με luma+highpassfilter και medium AA. Εξάλλου, η ανάλυση του medium AA δεν απέχει πολύ από την native(για να πεις ότι το reconstruction θολώνει). Αν δε μπορείς να διακρίνεις την θολούρα με medium AA, τότε είσαι πιο στραβός και από εμένα που έχω 3 βαθμούς αστιγματισμό.😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos_0079 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 βαλτε ΑΑ στο off...αμα θελετε να δειτε clarity, sharpness και γενικα απιστευτα γραφικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, ilos είπε Αν δε μπορείς να διακρίνεις την θολούρα με medium AA, τότε είσαι πιο στραβός και από εμένα που έχω 3 βαθμούς αστιγματισμό.😁 Γι'αυτό δεν είδες όσα γράφω ενδιάμεσα σε αυτά που έκανες bold; Βρες συγκρίσεις screenshot(χωρίς δηλαδή το youtube compression) για το watch dogs 2 με και χωρίς temporal reconstruction. Δυσκολεύεσαι να καταλάβεις διαφορά. ΠΕΡΑ από το ambient occlusion που με reconstruction γίνεται πιο αραιό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos_0079 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Εγώ για το αποτέλεσμα που βλέπω πάντως λέω ότι είναι πολύ λίγα τα 65FPS Avg για 1080Ti/2080 σε 1440P(Max settings). Το παιχνίδι είναι πολύ πίσω οπτικά από το RDR 2 που τρέχει σε μπρίκια σαν το PS4. κανε μας τη χαρη μεγαλε...τετοια γραφικα σε κονσολα θα βγουνε σε καμια 5ετια ναπουμε !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα