Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Odyssey [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα ελεγα οτι μειωθηκαν , απλα αξιοποιει οσα core  και να του δωσεις. Προσωπικα ειναι το πιο βαρυ παιχνιδι που εχω συναντησει σε θεμα cpu  χτυπαει ο 75+  usage ο 2600. 

Επεξ/σία από noFEARgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Assassin’s Creed Odyssey PC Performance Analysis

All in all, Assassin’s Creed Odyssey is a mixed bag. Ubisoft has definitely made some improvements to the game engine, resulting in better CPU utilization. And while the game uses the Denuvo anti-tamper tech, we did not experience any annoying stutters – like those in Origins – or framepacing issues.

However, Odyssey requires more powerful GPUs than its predecessor, especially when you are wandering around its big cities.

Μειώθηκαν οι απαιτήσεις σε CPU και αυξήθηκαν σε GPU.

Από το link που βάζεις, με 4c/4t Ivy Bridge στα 4.2 σε 1280x720 και με εξτρά resolution scaling στο 50% δε χτυπά 60 fps. Σε ανάλυση gameboy σχεδόν.
Πάλι από το ίδιο link σε 1080p η 580 εχει average 42 και η Vega 64 average 48. 
 

Δε το κόβω για GPU bound γενικά, και ούτε για πλάκα δεν είναι GPU bound σε AMD που έχει ο dimitris21gr.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η gameboy ανάλυση που λες θέλει σχεδόν πάντα δυνατό CPU. Όσο ανεβαίνεις σε ανάλυση θες GPU και όσο κατεβαίνεις CPU. Αυτό είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια. Το Odyssey μαλάκωσε τα requirements σε CPU(Όχι πολύ) και ανέβασε αρκετά τις απαιτήσεις σε GPU.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Η gameboy ανάλυση που λες θέλει σχεδόν πάντα δυνατό CPU. Όσο ανεβαίνεις σε ανάλυση θες GPU και όσο κατεβαίνεις CPU. Αυτό είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια. Το Odyssey μαλάκωσε τα requirements σε CPU(Όχι πολύ) και ανέβασε αρκετά τις απαιτήσεις σε GPU.

Θέλει δυνατό CPU για να ανεβάσεις FPS στη χαμηλή ανάλυση. Τύπου competitive fps σε 144 και 240. Δε θες δυνατότερη CPU απλά για να κρατήσεις τα ίδια, μην τρελαθούμε.

Μιλάμε για 53 average. Σε potato quality. 

Σε μη-potato quality θα έχεις ή λιγότερα ή στην καλύτερη τα ίδια.

 

Σε κάθε περίπτωση, no problem, πάμε στα άλλα τεστ

Τεστ 2: από 580 πας σε V64 και κερδίζεις 15%.

Τεστ 3: V64 σε 720p και 1080p και 1440p: 48fps 4Κ: 31fps (aka cpu-bound στα 48 ΑΓΡΙΩΣ)

Θα μου πεις, φταίει η AMD

Τεστ 4: 980  στα 1080p 53fps, στα 1440p 43fps: ~20% διαφορά fps για ~77% διαφορά pixels.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έλεγα ότι ρόλο παίζουν και τα settings, όσο ανεβαίνουν αυτά οι διαφορές μεταξύ hw μειώνεται ποσοστιαία 

 

Και η ανάλυση βέβαια setting είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Εγώ έλεγα ότι ρόλο παίζουν και τα settings, όσο ανεβαίνουν αυτά οι διαφορές μεταξύ hw μειώνεται ποσοστιαία 

Και η ανάλυση βέβαια setting είναι

Βέβαια παίζουν (γενικά).

Στο ACO συγκεκριμένα, τα settings είναι λίγο παράξενα:

-Το ΑΑ quality, και κατ'επέκταση τα preset παίζουν με την ανάλυση: στο low και το mid κόβουν από το resolution scale και προσπαθούν να ισοφαρισουν το οπτικό αποτέλεσμα με temporal AA.

-Από τα άλλα settings, μερικά τσακίζουν την απόδοση για χλιαρό οπτικό όφελος (γκουχ volumetric clouds γκουχ), ενώ άλλα ρημάζουν την ποιότητα χωρίς σοβαρό αποτέλεσμα στα fps. Το αποτέλεσμα είναι τα μισά να μην έχει νοημα καν να τα πειράξεις, και πολλά άλλα ενώ έχουν πχ 5 σκαλοπάτια βασικά έχουν νόημα μόνο τα 2.

Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν έχεις μεγάλα περιθώρια να φέρεις το παιχνίδι στα μέτρα σου: υπάρχει ένα σαφέστατο sweet spot στα settings οπότε εκτός αν έχεις PC διαστημόπλοιο ή παντόφλα, αυτά θα βάλεις, με μικρές διακυμάνσεις. Είχε ποστάρει δύο πολύ καλά guide ο optimus. 
 

https://www.youtube.com/watch?v=chqQanHcvHk

https://www.youtube.com/watch?v=kG9Bsv-d8HM

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε

Είχε ποστάρει δύο πολύ καλά guide ο optimus. 
 

https://www.youtube.com/watch?v=chqQanHcvHk

https://www.youtube.com/watch?v=kG9Bsv-d8HM

ναι τις ρυθμίσεις του hardware unboxed χρησιμοποιώ όπως είναι στο video και έχω avg 46  (μεταξύ 33 και 72) στο benchmark με την 480 και τον 4690Κ

 

οτιδήποτε από αυτά μειώσω μεμονωμένα έχει ελάχιστη επίπτωση στις επιδόσεις (μεμονωμένα το τονίζω, αν ρίξω πολλά μαζί ίσως κάτι γίνει αλλά και πάλι 60+ δύσκολο) και χαλάει πολύ το οπτικό αποτέλεσμα, με αυτές τις ρυθμίσεις είσαι όσο πιο κοντά στο ultra με λογικές επιδόσεις 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/10/2018 στις 5:00 ΜΜ, iddqdiddqd είπε

Από το link που βάζεις, με 4c/4t Ivy Bridge στα 4.2 σε 1280x720 και με εξτρά resolution scaling στο 50% δε χτυπά 60 fps. Σε ανάλυση gameboy σχεδόν.
Πάλι από το ίδιο link σε 1080p η 580 εχει average 42 και η Vega 64 average 48. 
 

Δε το κόβω για GPU bound γενικά, και ούτε για πλάκα δεν είναι GPU bound σε AMD που έχει ο dimitris21gr.

Στο συγκεκριμενο συστημα (και γενικα σε PCs με παλιότερες CPUs) υπαρχει απιστευτο CPU overhead εξαιτιας των DX11 drivers της AMD. Είναι γνωστό αυτό μιας και η AMD τα εχει κανει σαλατα με τους DX11 drivers της. Το CPU overhead εξαφανιζεται σε DX12/Vulkan (βεβαια εκει εχουμε αλλα θεματα οπως την κακη υλοποιηση στα Frostbite-powered games).

Αλλα ναι, λιγο καλυτερο CPU optimization απο το Origins αλλα παραμενει CPU-bound τιτλος για τους περισσοτερους που δεν εχουν top-of-the-line CPU.

Επεξ/σία από john2gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, john2gr είπε

Στο συγκεκριμενο συστημα (και γενικα σε PCs με παλιότερες CPUs) υπαρχει απιστευτο CPU overhead εξαιτιας των DX11 drivers της AMD. Είναι γνωστό αυτό μιας και η AMD τα εχει κανει σαλατα με τους DX11 drivers της. Το CPU overhead εξαφανιζεται σε DX12/Vulkan (βεβαια εκει εχουμε αλλα θεματα οπως την κακη υλοποιηση στα Frostbite-powered games).

Αλλα ναι, λιγο καλυτερο CPU optimization απο το Origins αλλα παραμενει CPU-bound τιτλος για τους περισσοτερους που δεν εχουν top-of-the-line CPU.

To θέμα αυτό με τους οδηγούς της amd υποτίθεται πώς έχει λυθεί εδώ και πάνω από ένα χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τούμπανο το change log 

Assassin’s Creed Odyssey Patch 1.0.6 Release Notes

SUMMARY

Added the first story of The Lost Tales of Greece to the game.

Added a feature to the game to auto-craft normal arrows when enough resources are available.

You can now access the Detailed Character’s Statistics from the inventory.

Improved Mercenary menu to properly show the unlocked ranks and associated rewards.

The economic advantages earned with Mercenary Tiers was increased.

The costs to upgrade Gear items has been decreased.

Addressed an issue that prevented the Evie and Bayek Lieutenants to be available in the game.

Addressed several issues with Orichalcum Ore either being misplaced or not lootable.

NEW CONTENT

The first story of The Lost Tales of Greece was added to the game.

A category for The Lost Tales of Greece was added to Quest Log.

FEATURES & IMPROVEMENTS

Regular Arrows Auto-Crafting

You can now select the Arrow Auto-Crafting option for Normal arrows in your arrow quiver slot in the inventory.

When activated, arrows will be crafted automatically when the player fires them all, if the player has sufficient resources available.

This option can be toggled on/off at any time.

Detailed Character’s Statistics

You can now access the Detailed Statistics page from the inventory menu (L3).

The Detailed Statistics page shows advanced statistics (Main Attributes, Damage, Modifiers, Active legendary perks…) to help you optimize your character.

Improvement of the Mercenary Menu

Unlocked ranks and associated Tier rewards are now properly showcased in the Mercenary menu.

Miscellaneous

Changed successful Naval Boarding actions to immediately loot the reward resources rather than creating floating loot that must be picked up.

The Quest and Region levels will now be consistent in the Pephka region.

Added a horse sound when equipping horse skins.

Added support for upcoming Epic Encounters.

BALANCING

The economic advantages earned with the Mercenary Tiers rewards has been increased from 20% to 50%.

The costs to upgrade gear has been decreased.

Gameplay

Addressed an issue that prevented the Evie and Bayek Lieutenants from being available in the game.

Addressed several issues with Orichalcum Ore either being misplaced or unlootable.

Addressed an issue with the Kalydonian Boar that could cause arrows not to deal them any damage.

Addressed an issue preventing players from using arrows or javelins after fully upgrading Arrow Volleys and Javelin Throws.

Addressed an issue that could prevent the torch from being thrown when releasing the key too early.

Addressed an issue that caused the player to get fall damage when jumping with Pegasos from a certain height.

Addressed several camera issues.

Addressed an issue that caused recruited mercenaries to remain in the Mercenary menu.

Addressed an issue causing players to take damage from Skoura’s Shoulder Slam when too far away.

Addressed an instance preventing players from parrying.

Addressed an issue when slowly aiming with aim assist.

Quest

Addressed an issue preventing players from seeing their Odyssey quest in the Quest Log after talking to Herodotos in the Serpent’s Lair quest.

Quest rewards for Legendary Rank will no longer be Common Rank items, as intended.

Addressed an issue during the Prince of Persia quest that could prevent players from completing it.

Addressed an issue with the So it Begins quest that prevented players to progress past it when they didn’t collect the introduction gear.

Addressed an issue during the A Pirate Life quest preventing Tekton from being dismissed.

Addressed an issue during The Conquerer, preventing players from making a choice for Nikolaos.

Addressed an issue preventing players from confirming Zoisme’s death.

Addressed an issue preventing players from looting Sopisatros for the quest item in the To Kill or not to Kill quest.

Addressed an issue during The Conqueror, where Stentor reappears kneeling after having him defeated under certain circumstances.

During the All Bonds Will Break quest, the helper will now be up-to-date if the conditions have already been met.

Addressed an issue causing the The Missing Map quest to auto-complete after finishing One Man Army.

Addressed an issue where players who recruited Odessa could not finish the A Family Ordeal quest.

Addressed an issue during The Contender, causing courageous NPCs to join the conflict in Pankration.

Addressed an issue during The Conqueror quest, rewarding players with the Sage Letter to Kallias after killing Stentor.

Performance & Stability

Addressed an issue that caused Athens’s architecture to load slowly.

Addressed various weather and water textures and display issues.

The game will no longer freeze when equipping the Chest Plate or Greaves of the Underworld and entering different menu tabs.

[PC] Addressed an issue that prevented the benchmark tool to collect data when Windows 7 is being used.

Graphics & Animation

Addressed various clipping issues with weapons and clothing.

Addressed various world object graphic and animation anomalies.

Addressed various issues with world lighting.

Characters & AI

Addressed various player and NPC animations.

Addressed multiple instances where NPCs were apathetic, instead of participating in the fight.

Addressed an issue after luring an Alpha animal outside of the cave and taming it, causing the location to remain incomplete.

If Alpha animals are knocked out before being killed, they will now drop loot as intended.

Mercenary Ashen Wake, will now shoot fire arrows with Hades Bow.

User Interface, Menus & Subtitles

Addressed various text display issues.

Addressed various subtitle sync and displays.

Addressed various cinematic and transition issues.

Addressed multiple engraving text and icon issues.

Addressed a variety of UI/HUD display issues.

Addressed an issue that could prevent the voice-over from playing during one of the Leonidas cinematics.

Addressed an issue where the “Get out of conflict to interact” message remains on the screen.

A red filter will no longer be visible on the Pause menu when taking damage.

The Purchased Maps filter will now appear on the World Map.

[PC] Addressed various issues with the Benchmark tool.

Rewards, Achievements & Trophies

The Pirate! Ubisoft Club Challenge is now working as intended.

The Ubisoft Club Challenge Window Shopping will now unlock after the requirements are met.

Naval

Naval battle quests will now restart when loading.

Addressed an issue preventing players from leaving the ship if it sinks.

Arrows and javelins will no longer be grayed out randomly.

Photo Mode

Addressed an issue that caused the fire effects to appear in low quality during photo mode.

Addressed an issue that caused the tile and presets controls from photo mode to be visible while taking the picture.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...