Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Odyssey [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 23/01/2020 at 22:29, Coscas said:

Αναφορά του Βελλερεφόντη στην κρήνη της Πειρήνης στον Ακροκόρινθο. Εκει αιχμαλώτισε ο Βελλερεφόντης τον Πήγασο όταν αυτός (ο Πήγασος) πήγε να ξεδιψάσει στην Πειρήνη

Μάλιστα, ο χάρτης στην ιστορική τοποθεσία, έχει και την πηγή της Πειρήνης κοντά στην Κόρινθο που συνδεόταν με την κρήνη! 

Assassin’s Creed Odyssey - Κρήνη Πειρήνης Ακροκόρινθος

Spoiler

670861925_Peirini3.thumb.jpg.534a0377495a973c1ce8846ea84980e0.jpg

 

E εντάξει... Είχα βάλει την κρήνη της Πειρήνης και δεν είχα αντιπαραθέσει την πραγματική όπως στην της Γλαύκης

Δείτε εδώ τι κάνανε οι άνθρωποι! Πιστή αναπαράσταση και του εσωτερικού αλλά και του έξω χώρου. Απίστευτο! Και όλοι λέγανε ότι μόνο την Αθήνα αναπαραστήσανε λεπτομερώς. Εβλεπα ένα αφιέρωμα στην αναπαράσταση της Αθήνας και έλεγαν ότι σε ένα επεισόδιο θα προλάβαιναν να τα πούν όλα. Ε...2 έκαναν και πάνω από τα μισά δεν τα είπαν. Αν βάλεις δλδ όλα τα στοιχεία σε όλο το παιχνίδι/αναπαράσταση, δεν σου φτάνουν 30 επεισόδια (και λίγα λέω)

Προσέξτε τον κεντρικό κίονα στο μέσον που στο game είναι ακριβώς ό ίδιος. Respect!

Κρήνη Πειρήνης Ακροκόρινθος πραγματικό

spacer.png

Assassin’s Creed Odyssey - Κρήνη Πειρήνης Ακροκόρινθος εξωτερικός χώρος

Spoiler

208993974_Peirini2.thumb.jpg.a00fb4a8e4cae37b716ba19d33caf989.jpg

Κρήνη Πειρήνης Ακροκόρινθος εξωτερικός χώρος πραγματικό

Spoiler

spacer.png

 

 

On 26/01/2020 at 11:56, noFEARgr said:

Όλα τα παραπάνω πολύ ωραία απλά δείχνουν για άλλη μια φορά ότι η Ubisoft έχει άριστους 3D artists απλά ξέχασαν να προσλάβουν σεναριογράφους , quest designers κτλπ που να κάνουν το παιχνίδι κάτι παραπάνω από μια περιήγηση στην αρχαία Ελλάδα η στην Αιγυπτο(για το origin) 

Εγώ γιατί νομίζω ότι κάπου στο παιχνίδι ο Σωκράτης μου άσκησε την γνωστή μαιευτική του; 

Ο Ηρόδοτος με συνόδευσε στον τόπο των Θερμοπυλών;

Είδα τον Περικλή να αγορεύει στην Πνύκα;

Ο Βρασίδας με βοήθησε σε μάχες;

Ο Πυθαγόρας αναφέρθηκε ως "ψαγμένο" άτομο και κάτοχος Γνώσης; 

Μέχρι και τον Πήγασο παίρνεις

Οτι σε κάθε στενάκι, άκουγα πλήρεις αρχαιοελληνικούς διαλόγους και στην Αθήνα , άκουγα αγορεύσεις, νομικές και δικαστικές διαλέξεις;

Επεξ/σία από Coscas
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέσα στην Αθήνα, υπάρχουν πολλά αγάλματα (αμέτρητα)

Υπάρχει όμως ένα που διαφέρει. Βρέθηκε το 1972 στον Μυριννούντα (σήμερα, νοτιοανατολικά του Μαρκόπουλου). Ηταν πόλη και δήμος της Πανδιονίδας, μίας από τις 10 φυλές της Αρχαίας Αθήνας και το όνομά της προέρχεται από τον μύρτο/μυρτιά

Τώρα το άγαλμα βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας στην Πατησίων. Χρονολογείται μεταξύ 550 και 540 π.Χ

Φοράει  χιτώνα που είναι διακοσμημένος με ρόδακες, αστέρες και σβάστικες και με μια κατακόρυφη ταινία με μαιάνδρους στο κέντρο. Στη μέση φοράει ζώνη, επίσης διακοσμημένη. Στο αριστερό χέρι κρατάει μπροστά στο στήθος ένα κλειστό μπουμπούκι λωτού. Η κόμη είναι στεφανωμένη με υψηλό στέμμα από λουλούδια και λωτούς. Στο λαιμό φοράει περιδέραιο, στα αυτιά σκουλαρίκια και στους καρπούς και των 2 χεριών από ένα βραχιόλι. Η μακρυά και περιποιημένη κόμη είναι χτενισμένη και καταλήγει με πολλούς κυματιστούς βοστρύχους στους ώμους, στο στήθος και στη πλάτη.

Είχε μάλιστα και επιγραφή στην βάση που έλεγε ""Μνήμα της Φρασίκλειας. Θα καλούμαι για πάντα κόρη αφού οι Θεοί αντί για γάμο μού όρισαν αυτό το όνομα. Με έφτιαξε ο Αριστίων ο Πάριος"

Επειδή η Φρασίκλεια πέθανε σε νεαρή ηλικία ως ανύπαντρη υπηρέτρια του θεού, θεωρείται ως κορασίδα σε όλους τους αιώνες.

Οπως βλέπετε, είναι ακριβέστατη αναπαράσταση και μάλιστα έγχρωμη , όπως ακριβώς ήταν και στην Αρχαιότητα τα αγάλματα

Βέβαια, θα ήταν σωστό να βρίσκεται στην πραγματική της τοποθεσία, (στον Μυριννούντα δλδ), αλλά πάλι καλά που υπάρχει in game και μαθαίνουμε και κάτι

Περισσότερες πλρφ στην wiki και αλλού https://www.lifo.gr/articles/imerologio/239444/to-rodino-mnima-tis-frasikleias

Assassin’s Creed Odyssey - Κόρη Φρασίκλεια Αθήνα

20200128193859.thumb.jpg.b0afcc5ac34436bbf8621cf9414bda71.jpg

Spoiler

20200128194841.thumb.jpg.c6435f3c84afec3218b5deb4632163a6.jpg

Κόρη Φρασίκλεια πραγματικό

Spoiler

spacer.png

spacer.png

 

 

Επεξ/σία από Coscas
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έληξε το ban και ήρθα να τα πούμε ωραία-ωραία όπως τα λέμε συνήθως.

 

Ένα βίντεο που τα λέει όλα, γιατί ΔΕΝ είναι AC παιχνίδι αυτός εδώ ο τίτλος

Και γενικά γιατί δεν πρέπει, ήδη από τους Αιγυπτίους, να λέγεται-ποσο μάλλον να βγαίνει με την ονομασία AC.

Όσο ωραίο και να είναι οπτικά, AC δεν είναι πλέον. 

Παιχνίδια με κρίση ταυτότητας, να ναι καλά η Ubisoft.

 

Το 2ο βίντεο τα λέει όλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω την αλήθεια , το Odyssey και το Origins είναι ψιλοκαρμπόν παιχνίδια με άλλο σκιν. Είχα παίξει πέρσι πολύ Origins, αλλά δεν πρόλαβα να το τελειώσω γιατί έτυχαν διάφορα και σταμάτησα το gaming για μήνες και μετά βαριόμουν να συνεχίσω. Όταν ξεκίνησα το Odyssey, μου φάνηκε σχεδόν ίδιο με κάποιες μικροεξαιρέσεις , και πολύ grind ρε παιδί μου. Στην αρχή δε με χαλούσε, αλλά από ένα σημείο και μετά με ψιλοκούρασαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tsabasid είπε

είναι ψιλοκαρμπόν παιχνίδια με άλλο σκιν

Βασικά είναι το αντίθετο 😛 

 Είναι καρμπόν σκιν (re-skin όπως έλεγα όταν είδα τα πρώτα βίντεο), αλλά διαφορετικής θεματολογίας παιχνίδια. Ωστόσο το gameplay, όσα βήματα και αν έκανε στο Odyssey, δεν παύει να είναι παρεμφερές και το grinding ανελέητο, τα missions με την ίδια (βαρετή) λογική και κάπου κάπου ορισμένα side missions με νόημα. Το ευχαριστήθηκα σαν παιχνίδι, έγραψα πολλές ώρες, έχοντας όμως στο μυαλό ότι παίζω "κάτι σαν AC" και όχι AC. Όχι απ'τα AC που ήξερα. 

Το ότι έχουν κάνει καλή δουλειά στην αναπαράσταση κάποιων πραγμάτων (αγάλματα, μνημεία, τάφοι κλπ) στην Αρχαία Ελλάδα και Αίγυπτο, I'll give em that. Αλλά δεν είναι αρκετό για να κρατήσει την σειρά. 1 παιχνίδι ήταν αρκετό. Δύο παρόμοια, είναι στα όρια του αστείου. Κάτι μου λέει ότι και στο επόμενο τα ίδια θα έχουμε, οπότε μάλλον... I'll pass.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως γνωστόν, υπήρχαν πυραμίδες στον Ελλαδικό χώρο. Οι ελληνικές πυραμίδες έχουν μικρότερο μέγεθος και είναι κατασκευασμένες από πέτρα

Οι πιό γνωστές και εντυπωσιακες του Ελληνικού (Αργος), του Λιγουριού, της Δαλαμανάρας στην Αργολίδα, της Καμπίας στην Νέα Επίδαυρο Αργολίδας, της Σικυώνας, της Νεάπολης στην Λακωνία (Βιγλάφια), του Αμφείου στην Θήβα, στον Ταϋγετο και πολλές άλλες που συνέχεια ανακαλύπτονται

Υπάρχουν και οι 2 χωμάτινες πυραμίδες στα Μέγαρα (οι Κουρμουλοί) που άλλοι λένε ότι είναι φυσικό φαινόμενο και άλλοι πυραμίδες, αλλά ψάχνοντας, με κατέπληξε για άλλη μία φορά η αρχαιολογική γνώση των δημιουργών του Odyssey

Την αναφέρει ως πέτρινη πυραμίδα αφιερωμένη στον Απόλλωνα Καρινό. Οπως ακριβώς δλδ αναφέρει και ο Παυσανίας: (Παυσ. 1,44,2, «ἔστι δὲ ἐν τῷ γυμνασίῳ τῷ ἀρχαίῳ πλησίον πυλών καλουμένων Νυμφάδων, λίθος παρεχόμενος πυραμίδος σχῆμα οὐ μεγάλης. Τούτον Απόλλωνα ονομάζουσι Καρινόν»). https://www.jstor.org/stable/25820940?seq=1

Αρα, in game, πρόκειται γιά την πυραμίδα γιά τον Απόλλωνα

Μοιάζει μάλιστα πολύ (αναπαράσταση ακριβέστατη) της πυραμίδας του Ελληνικού Αργους

Assassin’s Creed Odyssey - Stone Pyramid Μegara

2020022232642.thumb.jpg.0a523a604166823e14a0ba4da5119e27.jpg

Πυραμίδα Ελληνικού Αργος

Spoiler

spacer.png

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις Μυκήνες, έχει γίνει ( όπως και παντού στο Odyssey) τρομερή δουλειά

Υπάρχουν βέβαια τα στοιχεία στο Discovery Tour και θα επεξηγήσω τα πιό λεπτομερή, αφού είμαι σίγουρος (κάτι που έπαθα και ο ίδιος),  ότι όταν παίζεις ένα game, παρασύρεσαι από την δράση και δεν προσέχεις το δυνατότερο σημείο του Odyssey. Την ιστορική ακρίβεια και την πιστότερη αναπαράσταση ever της Αρχαίας Ελλάδας

Εδώ θα σταθώ στο μεγαλείο της Αρχαίας Ελλάδας. Βρίσκουμε ακόμα πολύτιμα αντικείμενα και αγάλματα, όταν έχουν μεσολαβήσει τόσοι αιώνες καταστροφών (Πέρσες, εμφύλιοι, Γαλάτες, Αλάριχος, Ερουλοι, Βενετοί , Τούρκοι, Εγγλέζοι και ειδικά οι πρώτοι χριστιανοί που κατακρεούργησαν τα πάντα, χτίζοντας μάλιστα ναούς εκει που πριν υπήρχαν ελληνικοί ναοί (όλα τα εκκλησάκια του Προφήτη Ηλία, είναι επάνω σε λόφους και βουνά, όπως ακριβώς ήταν πρίν οι ναοί του θεού Ηλιου και φυσικά υπάρχουν κίονες αρχαίοι σε όλους σχεδόν τους ναούς που καταστράφηκαν για να μπούν οι ναοί της νέας θρησκείας)

Σκεφτείτε δλδ τι υπήρχε κανονικά. Ολα τα πολύτιμα εκλάπησαν και όπως και στα λογοτεχνικά και επιστημονικά και φιλοσοφικά Εργα, έχουμε το 3-4%. Και πάλι, η Αρχαία Ελλάδα λάμπει  

Η Πύλη των Λεόντων, αναπαρίσταται πλήρως. Τα κεφάλια των λεόντων τώρα, είναι κομμένα, καθώς ήταν τότε μάλλον από άλλο πιο πολύτιμο υλικό και τα έκλεψαν. Ομολογώ ότι όταν πρωτοέπαιξα το παιχνίδι, δεν έκατσα να ψάξω λεπτομέρειες στις Μυκήνες (θα με κυνηγάγανε τπτ λιοντάρια) αλλά είπα να το τσεκάρω και ως συνήθως, συγκλονίστηκα. Εμαθα πιό πολλά απ΄όσα είχα μάθει τις 2 φορές που είχα επισκεφτεί τις Μυκήνες

Οι δυο πλαϊνοί ογκόλιθοι υποστηρίζουν μονολιθικό ανώφλι βάρους περίπου 18 τόνων. Ο τοίχος πάνω από το ανώφλι κτίσθηκε με τρόπο που αφήνει κενό τριγωνικό χώρο, που λέγεται ανακουφιστικό τρίγωνο. Σκοπός του ήταν ν’ απαλλάξει το ανώφλι από το υπερκείμενο βάρος και να μεταβιβάσει το βάρος στα πλάγια

Assassin’s Creed Odyssey - Πύλη των Λεόντων Μυκήνες

2020023174900.thumb.jpg.40285c646efcda980ea9c052a654b7f7.jpg

Μπαίνοντας στην Ακρόπολη των Μυκηνών, δεξιά, υπάρχει ο κυκλικός Ταφικός Περίβολος Α'. Εκεί βρέθηκε η περίφημη Μάσκα του Αγαμέμνωνα από τον Σλήμαν

Assassin’s Creed Odyssey - Ταφικός Περίβολος Α'

 

Spoiler

2020023182920.thumb.jpg.40676d34143198451681bfaedf5e9fc3.jpg

Στον κυρίως τάφο του Ατρέως (δλδ Αγαμέμνωνα), διακρίνουμε το "κουφιστικό τρίγωνο", που εξασφάλιζε την ισομερή κατανομή του βάρους

Assassin’s Creed Odyssey - Τάφος του Αγαμέμνωνα Κουφιστικό τρίγωνο

 

Spoiler

2020023180313.thumb.jpg.998ce149f4ee0caa5823c7bc76688723.jpg

 

Η θόλος στον θάλαμο του τάφου, είναι καταπληκτική αναπαράσταση

Μάλιστα, πολύ σωστά, αναπαρίστανται οι χάλκινοι ρόδακες στους αρμούς των λίθων, από τους οποίους έχουν παραμείνει τώρα στη θέση τους μόνο τα καρφιά

Assassin’s Creed Odyssey - Τάφος του Αγαμέμνωνα Θόλος

 

Spoiler

2020023175133.thumb.jpg.45591b178ef4391c6660d1dbe3744840.jpg

 

Ανέφερα τον τάφο του Ατρέως ή "θησαυρό του Ατρέως" ή "τάφο του Αγαμέμνωνα"

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς ξέρετε ότι ο Φρανσουά Μιττεράν, λίγο πρίν πεθάνει, επισκέφτηκε "ινκόγκνιτο" τις Μυκήνες, ψάχνοντας τον Μύθο των Ατρειδών. Το είχα δεί τότε στις ειδήσεις και το θυμάμαι. Δεν μάθαμε ποτέ ακριβώς τι γύρευε και η επίσκεψη σπάνια (έως καθόλου) αναφέρεται (μιά αναφορά εδώ: https://www.eirinika.gr/article/38247/pethane-o-dimosiografos-syggrafeas-nikos-zervonikolakis-se-ilikia-66-eton-kalo-taxidi )

Oπως επίσης λάτρευα πάντα ως Ροκ ακροατής, τον δίσκο των Wishbone Ash, Argus (=Aργος=Μυκήνες) που είχε στο εξώφυλλο έναν Αρχαίο Ελληνα πολεμιστή να κοιτάει τον κάμπο του Αργους από τις Μυκήνες. Και μετά να ακούς τους στίχους του The King Will Come. Μαγεία! Λέτε αυτό να έψαχνε ο Μιττεράν;

Wishbone Ash - Argus LP (1973)

spacer.png

Και να σκεφτείτε, δεν ανέφερα το παλάτι του Αγαμέμνωνα που αναπαρίσταται κι' αυτό πολύ καλά. Next time! ;)

Επεξ/σία από Coscas
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίζω και γράφω αρκετές ώρες πλέον στο παιχνίδι, οπότε έχω μία άποψη.

Το παιχνίδι, πράγματι, δεν είναι AC. Είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο και ευρύ, σε σημείο που να αδικείται από τον τίτλο AC, ενώ και τα παλιότερα AC αδικούνται. Για να πω την αλήθεια, άργησα αρκετά να μπω στο νόημα και να καταλάβω τί είναι αυτό που παίζω. Όλα αυτά τα skills, levels, ο άπειρος εξοππλισμός που βρίσκεις, τα XPs, έχουν αλλάξει τον χαρακτήρα του παιχνίδιου. Σε εμένα, για την ώρα, δίνει την εντύπωση ενός Witcher 3, όμως  με πολύ γρήγορο και σφιχτό ρυθμό. Το "γρήγορος" και "σφιχτός" δεν είναι θετικός ή αρνητικός χαρακτηρισμός, απλά έτσι είναι.

 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Nαι witcher 3 ηθελε να γινει, οι αντιγραφες ειναι ολοφανερες ,  ασχετως που απετυχε παταγωδως 

"Απέτυχε", δεν θα το έλεγα. Δεν είχαν διάθεση-και καλά έκαναν για εμένα- να φτιάξουν ένα τόσο ανοιχτό παιχνίδι. Και εδώ είναι η μαγκιά τους, κατάφεραν να μπορείς να παίξεις τελείως ελεύθερος και να περιπλανηθείς όπου θέλεις και όπως θέλεις, αλλά αν βαριέσαι κάτι τέτοιο, μπορείς να ακολουθήσεις το παιχνίδι και πάλι να το απολαύσεις το σύνολό του, χωρίς να χάσεις πολλά.  Όλες αυτές οι βοήθειες που σου δίνει (πόσες και ποιες αμοιβές υπάρχουν σε κάθε περιοχή, το auto tracking των quests, τα points of interest στον χάρτη) είναι εκεί, από εσένα εξαρτάται αν θα τις χρησιμοποιήσεις ή όχι. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η σειρά χρησιμοποιεί απλώς το όνομα με το οποίο ξεκίνησε. Δεν έχουν καμία σχέση τα τελευταία παιχνίδια με τα τέσσερα πρώτα (Altair+Ezio)

Κάπου χάθηκε η μπάλα, κάπου δεν ήξεραν πώς να προχωρήσουν με την ιστορία του Desmond (αλήθεια, κατάλαβε κανείς γιατί και πώς πέθανε ο Desmond);

Το 3, τα Black Flag+Rogue (1 παιχνίδι, χωρισμένο στα 2), το Unity και το Syndicate (reskin του Unity) τα θεωρώ ενδιάμεσα στάδια μέχρι ν' αποφασίσουν τι θέλουν από τη σειρά (κάπου ανάμεσα στις ανωτέρω κυκλοφορίες, άρχισαν τα χαζά του στυλ "δεν έχουμε σενάριο, η ιστορία είναι το playground μας και θέλουμε να διηγηθούμε διάφορες ιστορίες").

Ουσιαστικά, επειδή δεν ήξεραν/ήθελαν ν' ασχοληθούν με το σενάριο και την κατεύθυνση της σειράς, έβγαζαν το ένα παιχνίδι πίσω από το άλλο, μέχρι που το παρατράβηξαν και αποφάσισαν να πάρουν τον χρόνο τους.

Τι έκαναν; Πίστεψαν ότι η συνταγή της επιτυχίας περιλαμβάνει 50 ώρες με άχρηστα side quests, έναν ψευτοopen-epic χάρτη και αξιοποίηση των αιγυπτιακών και ελληνικών μύθων.

Λάθος τους. Ουσιαστικά, δεν άλλαξαν το παραμικρό. Απλά μεγάλωσαν τους χάρτες, τα main+side quests και ό,τι άλλο μπορούσαν να μεγαλώσουν (έτσι θεωρούν στη ubisoft ότι σέβονται τους gamers), ώστε να δώσουν στο παιχνίδι μια επίφαση μεγαλείου και τέλος. Το odyssey είναι ένα reskin του origins.

Ο αχταρμάς που έχουν δημιουργήσει δεν αλλάζει. Θα βγάλουν ό,τι μπορούν τώρα που γυρίζει (norse+chinese μυθολογίες ακολουθούν) και μετά θα πάνε γι' άλλα.

 

Επεξ/σία από DEADLAZARUS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχει δανειστει στοιχεια μονο απο το W3 αλλα και απο αλλα παιχνιδια οπως στοιχεια απο DS στο combat system και rpg στοιχεια απο διαφορα παιχνιδια γενικοτερα. 

Εν μερει αυτο δεν ειναι κακο και ειναι μαλλον αναποφευκτο οταν ενα action rpg σαν το W3 κανει τετοια επιτυχια να μην αντιγραφει. 

Το παιχνιδι εχει αρχισει να αποσπαται απο τις ριζες του εδω και αρκετες εκδοσεις και απορω γιατι το συζηταμε ακομη σημερα. Περασε Unity,περασε Syndicate και αυτο που περιγραφουμε σημερα εδω ολοι ξερουμε οτι ξεκινησε με το Origins οχι με το Odyssey που παταει ουσιαστικα στο Origins..Το αν λεγεται AC ακομη ή εβγαζαν μια νεα σειρα ποσως με ενδιαφερει σιγα μην κατσω να σκασω επειδη δεν εχει καμια σχεση με το original χαρακτηρα του παιχνιδιου.. Αυτο ειναι το προβλημα μου; Εγω να παιζω θελω αν βρω κατι ενδιαφερον θα το παιξω αν οχι θα το αφησω στην ακρη. 

Reskin εγω παντως ενα παιχνιδι με τετοιους λεπτομερεις και μεγαλους χαρτες και την δουλεια που εχει πεσει στην ακριβεια οπως πολλες φορες εχει αναφερθει δεν το λεω. Θελει ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ να φτιαχτει ακομη και αν ουσιαστικα το  core element του παιχνιδιου παραμενει απαραλλαχτο σε features.

Αλλα οταν το πηρα ηξερα ΑΚΡΙΒΩΣ τι προκειται να παιξω δεν περιμενα ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα αλλο απο αυτο που πηρα. Σαν main story και καποια side quests ειναι αρκετα διασκεδαστικο . Απο εκει και περα ναι κατανταει κουραστικο με τοσα ανουσια fetch quests και side missions χωρις νοημα απλα για να υπαρχουν και να γεμιζει ο χαρτης. Αλλα δεν με ενοχλει κιολας που υπαρχουν σταματαω οταν θελω και παιζω αυτα τα missions που θελω.. 

Μονο και μονο που κανω free roaming σε αυτους τους χαρτες μου αρκει.. 

Για να ανακεφαλαιωσω λοιπον επειδη πραγματικα we are beating on a dead horse και μαλιστα απο ανθρωπους που ασχολουνται με gaming χρονια και για αυτο μου κανει εντυπωση. 
Αφου ξερετε τι προσφερουν πλεον τα Assassins Creed οπως εχουν εξελιχθει σε βαθος χρονου γιατι χαλιεστε τοσο πολυ; Αν τα βρισκετε βαρετα, ανουσια, επαναλαμβανομενα απλα σταματηστε να τα παιζετε ρε παιδια. Και σε γενικοτερο πλαισιο και αυτα της Ubi αφου πιστευετε οτι ολα πλεον τεινουν προς την ιδια κατευθυνση.. 

Υπαρχει ομως κοσμος που ειτε μπορει να μην παιζει τοσο πολυ σε γενικοτερο πλαισιο και να τα βρισκει διασκεδαστικα, ειτε να μην τον ενοχλει που εχουν ξεφυγει απο το core element του AC (σαν και εμενα) και απλα τα παιζουν γιατι τα βρισκουν αρκετα fun μεχρι να τα βαρεθουν (προσωπικα δεν ειμαι completionist και ουτε θα το εκανα ποτε με τοσο repetitive content αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν χαιρομαι το παιχνιδι γενικοτερα).

Στο κατω κατω το εχω ξαναπει για να συνεχιζει να τα βγαζει η Ubi και να στρεφεται προς αυτη την κατευθυνση γενικοτερα σημαινει οτι πουλαει στην μαζα και οτι αρεσει. Αλλιως αν εβλεπε οτι δεν τραβαει δεν θα το συνεχιζε. 
Προσωπικη αποψη λοιπον ειναι να μην διυλιζουμε τον κωνωπα ουτε να καθομαστε να ασχολουμαστε με κατι που βρισκουμε απατεωνια,επαναλαμβανομενο και δεν μας εκφραζει. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Δεν εχει δανειστει στοιχεια μονο απο το W3 αλλα και απο αλλα παιχνιδια οπως στοιχεια απο DS στο combat system και rpg στοιχεια απο διαφορα παιχνιδια γενικοτερα. 

Εν μερει αυτο δεν ειναι κακο και ειναι μαλλον αναποφευκτο οταν ενα action rpg σαν το W3 κανει τετοια επιτυχια να μην αντιγραφει. 

Το παιχνιδι εχει αρχισει να αποσπαται απο τις ριζες του εδω και αρκετες εκδοσεις και απορω γιατι το συζηταμε ακομη σημερα. Περασε Unity,περασε Syndicate και αυτο που περιγραφουμε σημερα εδω ολοι ξερουμε οτι ξεκινησε με το Origins οχι με το Odyssey που παταει ουσιαστικα στο Origins..Το αν λεγεται AC ακομη ή εβγαζαν μια νεα σειρα ποσως με ενδιαφερει σιγα μην κατσω να σκασω επειδη δεν εχει καμια σχεση με το original χαρακτηρα του παιχνιδιου.. Αυτο ειναι το προβλημα μου; Εγω να παιζω θελω αν βρω κατι ενδιαφερον θα το παιξω αν οχι θα το αφησω στην ακρη. 

Reskin εγω παντως ενα παιχνιδι με τετοιους λεπτομερεις και μεγαλους χαρτες και την δουλεια που εχει πεσει στην ακριβεια οπως πολλες φορες εχει αναφερθει δεν το λεω. Θελει ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ να φτιαχτει ακομη και αν ουσιαστικα το  core element του παιχνιδιου παραμενει απαραλλαχτο σε features.

Αλλα οταν το πηρα ηξερα ΑΚΡΙΒΩΣ τι προκειται να παιξω δεν περιμενα ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα αλλο απο αυτο που πηρα. Σαν main story και καποια side quests ειναι αρκετα διασκεδαστικο . Απο εκει και περα ναι κατανταει κουραστικο με τοσα ανουσια fetch quests και side missions χωρις νοημα απλα για να υπαρχουν και να γεμιζει ο χαρτης. Αλλα δεν με ενοχλει κιολας που υπαρχουν σταματαω οταν θελω και παιζω αυτα τα missions που θελω.. 

Μονο και μονο που κανω free roaming σε αυτους τους χαρτες μου αρκει.. 

Για να ανακεφαλαιωσω λοιπον επειδη πραγματικα we are beating on a dead horse και μαλιστα απο ανθρωπους που ασχολουνται με gaming χρονια και για αυτο μου κανει εντυπωση. 
Αφου ξερετε τι προσφερουν πλεον τα Assassins Creed οπως εχουν εξελιχθει σε βαθος χρονου γιατι χαλιεστε τοσο πολυ; Αν τα βρισκετε βαρετα, ανουσια, επαναλαμβανομενα απλα σταματηστε να τα παιζετε ρε παιδια. Και σε γενικοτερο πλαισιο και αυτα της Ubi αφου πιστευετε οτι ολα πλεον τεινουν προς την ιδια κατευθυνση.. 

Υπαρχει ομως κοσμος που ειτε μπορει να μην παιζει τοσο πολυ σε γενικοτερο πλαισιο και να τα βρισκει διασκεδαστικα, ειτε να μην τον ενοχλει που εχουν ξεφυγει απο το core element του AC (σαν και εμενα) και απλα τα παιζουν γιατι τα βρισκουν αρκετα fun μεχρι να τα βαρεθουν (προσωπικα δεν ειμαι completionist και ουτε θα το εκανα ποτε με τοσο repetitive content αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν χαιρομαι το παιχνιδι γενικοτερα).

Στο κατω κατω το εχω ξαναπει για να συνεχιζει να τα βγαζει η Ubi και να στρεφεται προς αυτη την κατευθυνση γενικοτερα σημαινει οτι πουλαει στην μαζα και οτι αρεσει. Αλλιως αν εβλεπε οτι δεν τραβαει δεν θα το συνεχιζε. 
Προσωπικη αποψη λοιπον ειναι να μην διυλιζουμε τον κωνωπα ουτε να καθομαστε να ασχολουμαστε με κατι που βρισκουμε απατεωνια,επαναλαμβανομενο και δεν μας εκφραζει. 

Το θέμα έχει αναλυθεί επί πολλών σελίδων και υπάρχει νομίζω μια συμφωνία απλά το tour guide στο εν λόγω topic κάνει trigger αρκετούς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kti23 είπε

Το θέμα έχει αναλυθεί επί πολλών σελίδων και υπάρχει νομίζω μια συμφωνία απλά το tour guide στο εν λόγω topic κάνει trigger αρκετούς

Το ξερω για αυτο εγραψα οτι βαραμε ψοφιο αλογο και γενικα υπαρχει κοσμος που "κραζει" την Ubi σε καθε ευκαιρια σε πολλους τιτλους. 
Εγω δεν εχω σκοπο ουτε να την υπερασπιστω ουτε να την κραξω.. Αν μου αρεσει κανα παιχνιδι της το παιζω αν οχι το βρισκω βαρετο, επαναλαμβανομενο ή απλα οχι για εμενα απλα προχωραω. 
Νομιζω καπου πρεπει να καταλαβουμε οτι οι εταιρειες δεν μπορουν να αλλαζουν αρδην το core element καθε παιχνιδιου και να παρουσιαζουν κατι innovative καθε χρονο. Δεν γινεται αυτο εξ ορισμου. Αυτο δεν σημαινει οτι θα αγοραζω κατι αν δεν μου αρεσει απλα το προσπερναω αν δεν μου κανει. 
Καποιοι θα πουν οκ μην βγαζεις καθε χρονο τοτε! Ισως να μην ειναι τοσο απλα τα πραγματα οσο τα φανταζομαστε. Αν εχουν πεσει αρκετοι ποροι για την αναπτυξη των τιτλων και εχουν βαλει καποιους οικονομικους στοχους σε βαθος χρονου με καποια yearly releases σαν publishers αυτα ειναι αναποφευκτα. Αλλωστε πολλα projects του ιδιου παιχνιδιου δουλευουν παραλληλα οχι τελειωνει το ενα και ξεκιναει το αλλο. 
Η Ubi δεν ειναι CD Project Red να εχει την πολυτελεια να κατσει να βγαλει μια δυο παιχνιδαρες ανα 5 χρονια, ειναι κοτζαμ publisher με χιλιαδες εργαζομενους και δεκαδες project ανα χειρας ανα πασα στιγμη. Αν κατι δεν τραβηξει και χαθουν οι οικονομικοι στοχοι θα εχουμε μειωσεις προσωπικου, κλεισιμο studios που εχουν απορροφηθει ή δημιουργηθει και γενικοτερα ειναι εντελως διαφορετικοι οι στοχοι . 
Εμενα σαν gamer ολα αυτα βεβαια ποσως με ενδιαφερουν αλλα επειδη την γενικοτερη εικονα την αντιλαμβανομαι (με τα καλα και τα ασχημα της) δεν μπαινω στην διαδικασια να το υπεραναλυω. Αλλα και αυτοι μην νομιζετε οτι πανε στα τυφλα και κανουν οτι τους κατεβει. Προφανως και κανουν μελετες για το τι θα αρεσε στον περισσοτερο κοσμο, με τι θελει η πλειοψηφια να εμπλουτιζονται τα παιχνιδια, τι θεματολογια να εχουν κ.ο.κ. 
Οπως με πολλα πραγματα στην ζωη οσο περισσοτερο ασχολεισαι με κατι και εμβαθυνεις σε αυτο, τοσο περισσοτερο αστειες σου φαινονται οι τακτικες των μεγαλων εταιρειων στον εκαστοτε κλαδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ παιδιά, είχα παίξει το 1ο Assassin's το 2007 και φυσικά τότε ήταν πρωτοπορία με τρομερά γραφικά και κίνηση. Βέβαια, δεν ξετρελλάθηκα με την εποχή που διαδραματιζόταν, ούτε με την πλοκή. Με κέρδισε όμως και έπαιξα και το 2ο. Τπτ το καινούργιο και είμαι από τους νευρικούς παίκτες που πατάνε space να προσπεράσουν τα cutscenes

Πάντα  η σειρά Assassin's, δοκίμαζε το σύστημά μας. Επρεπε να παίρνεις νέα gpu και cpu. Επαιξα και το Black Flag και δεν μου άρεσε. Οριακά η κάρτα μου και η cpu  τότε το έτρεχε. Το χρονολογικό background ως συνήθως αδιάφορο

Και έρχεται το Origins. Αυτό, με τπτ δεν το έτρεχα. Επρεπε να αλλάξω pc, αλλά επειδή πάλι θεματικά δεν μου έλεγε τπτ, το παρέκαμψα.

Και σκάει το Odyssey. Με λίγα videos είδα ότι πρόκειται γιά ΕΠΟΣ. Οπως ακριβώς ήθελα ένα game να είναι. Να άπτεται δλδ της πραγματικότητας όσο το δυνατόν περισσότερο και μάλιστα να αναφέρεται στην Αρχαία Ελλάδα που μόνο αυτή θεματικά μου αρέσει. Και έβαλα πλάνο να αλλάξω pc. Πήρα έναν Ryzen 2600 και...Ολα τ' άλλα είναι Ερωτας

Αssassin's Creed γιά μένα, ήταν να είσαι assassinator πίσω από θάμνους, να πηδάς από viewpoints και να είσαι πάνω σε άλογο 

Το Odyssey, τα είχε όλα αυτά και επιπροσθέτως πάρα πολλές βελτιώσεις σε σχέση με το Origins που έτρεξα πριν λίγες μέρες

Το τερμάτισα 3 φορές και ακόμα το ψάχνω στα ιστορικά μέρη. Το μόνο μου παράπονο είναι που δεν έχει όλη την Αρχαία Ελλάδα

Βέβαια και το Origins, στην ουσία, Αρχαία Ελλάδα είναι με την Ελληνιστική περίοδο της Αιγύπτου και την απόγονο του Αλεξάνδρου, την Κλεοπάτρα και τις πόλεις που οι Ελληνες ίδρυσαν εκεί. Δεν συγκρίνεται όμως με το Odyssey

Kαι χαίρομαι που βλέπω παγκόσμια να έχει κάνει τόση αίσθηση. Απέκτησε φανατικούς φίλους σε όλον τον κόσμο. Εκτός βέβαια από κάτι gamers που τους φταίνε όλα. Ας δούν την εξέλιξη ενός concept. Και το Odyssey, δεν είναι απλά ένα παιχνίδι. Είναι η ίδια η Ιστορία 

33 minutes ago, kti23 said:

Το θέμα έχει αναλυθεί επί πολλών σελίδων και υπάρχει νομίζω μια συμφωνία απλά το tour guide στο εν λόγω topic κάνει trigger αρκετούς

Δεν κάνω tour guide. Απλά δείχνω αυτά που δεν πρόσεξαν κάποιοι που νόμιζαν θα δούν φανταστικά μέρη

Τώρα...αν είναι Ελληνες και τους κάνει trigger ένα game που εξυμνεί την δικιά τους Ιστορία, δεν είναι δικό μου θέμα να εξηγήσω

Επεξ/σία από Coscas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...