Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Odyssey [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, FORIS78 είπε

πριν λίγο το τελείωσα, έπος το παιχνίδι.. ψήνομαι να ξεκινήσω και το origins τώρα

απο setings μόνο το AA είχα στο low και έτρεχε με 80-90 fps περίπου σε 1440p

Απο ωρες ποσο σε πηγε? Με volumetric στο very high ειχες 80fps σε καθε περιπτωση? Γιατι εδω βλεπω οτι μεσα στις πολεις παει 54fps. Τοση διαφορα κανει το ΑΑ?

 

 

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γύρω στις 60 ώρες με 93% complete τώρα έπιασα τα side quest, ναι μόνο το AA κατέβασα στο low έχει μεγάλο performance hit στο συγκεκριμένο game 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, FORIS78 είπε

Γύρω στις 60 ώρες με 93% complete τώρα έπιασα τα side quest, ναι μόνο το AA κατέβασα στο low έχει μεγάλο performance hit στο συγκεκριμένο game 

Οποτε απο ωρες ειναι οσο και το origins. Εκει στις 63 θα σε βγει και εκεινο για main game συν 23 ωρες τα 2 dlc. Για 100% παντα. Παιξε το origins να πιασω το odyssey εγω.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Σε Low το ΑΑ ρίχνει την ανάλυση..Με λίγα λόγια δεν το έπαιξες σε native 2560*1440..

Για αυτο η τεραστια διαφορα με το βιντεο? 80-90 με 55-60? Γινεται downscale με low AA?

Δημοσ.

Σε high είσαι native resolution + TAA(Το οποίο έτσι και αλλιώς δεν έχει μεγάλο impact στο performance). Στο Low σου ρίχνει το render scale από 100%(Που είναι native ανάλυση) σε 70-80%. Στο off είσαι native resolution χωρίς ΑΑ. Αν συγκρίνεις low με off, θα δεις ότι με off έχεις λιγότερα frames.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Σε high είσαι native resolution + TAA(Το οποίο έτσι και αλλιώς δεν έχει μεγάλο impact στο performance). Στο Low σου ρίχνει το render scale από 100%(Που είναι native ανάλυση) σε 70-80%. Στο off είσαι native resolution χωρίς ΑΑ. Αν συγκρίνεις low με off, θα δεις ότι με off έχεις λιγότερα frames.

Ελα ρε συ δεν το ηξερα. Παρα πολυ ενδιαφερον. Οποτε το low στο ΑΑ απλα το αποφευγουμε στο odyssey. Προτιμαμε η off η high. Foris κανε μια δοκιμη low με high να δεις διαφορες γιατι εφοσον το low παει στα 70% της native ειναι μεγαλο hit στην εικονα και δικαιολογητε και η διαφορα στα fps μεταξυ του βιντεο και σε σενα. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Και στο Origins το ίδιο ισχύει αν θυμάμαι καλά.

Το origins το επαιξα με ολα ultra ειχε ομως resolution scaler για να το κατεβασουμε πχ στο 70-80% της native. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καλυτερες επιλογες που έχω βρεί εγώ για ρυθμίσεις για τέλειο frame rate είναι όλα Very High ή ULTRA(αναλογα την κάρτα γραφικών) εκτός απο fog , volumetric clouds, shadows που τα βάζω στο medium ΚΑΙ Depth of field ΠΑΝΤΑ στο OFF.Επίσης τα ΑΑ για πολύ καλύτερο perfomance και framerate το βάζω στο Adaptive quality και επίσης Vsync στο AUTO.Και τέλος Lock framerate στα HZ της οθόνης αναλογα ποια έχετε.

Επεξ/σία από JTRGamer
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, JTRGamer είπε

Η καλυτερες επιλογες που έχω βρεί εγώ για ρυθμίσεις για τέλειο frame rate είναι όλα Very High ή ULTRA(αναλογα την κάρτα γραφικών) εκτός απο fog , volumetric clouds, shadows που τα βάζω στο medium ΚΑΙ Depth of field ΠΑΝΤΑ στο OFF.Επίσης τα ΑΑ για πολύ καλύτερο perfomance και framerate το βάζω στο Adaptive και επίσης Vsync στο AUTO.Και τέλος Lock framerate στα HZ της οθόνης αναλογα ποια έχετε.

Ειναι τα καλυτερα settings για 60αρι και πανω παντα και native αναλυση. Το adaptive AA τι ακριβως κανει αλλαζει την αναλυση αναλογα την εικονα on the fly? DOF και motion blur παντα στο off θολωνουν ολη την εικονα. Fog/volumetric στο ultra ειναι τρομερο drop performance και shadows απλα δεν ειναι τοσο εντονες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ειναι τα καλυτερα settings για 60αρι και πανω παντα και native αναλυση. Το adaptive AA τι ακριβως κανει αλλαζει την αναλυση αναλογα την εικονα on the fly? DOF και motion blur παντα στο off θολωνουν ολη την εικονα. Fog/volumetric στο ultra ειναι τρομερο drop performance και shadows απλα δεν ειναι τοσο εντονες. 

Ναι σωστα,για την δική μου οθόνη που είναι 60hz τα δοκίμασα όλα αυτά. Απο τι διάβασα το adaptive quality AA το εξηγεί αυτός με κάποιο τρόπο

"it means the quality changes when the performance is lower to compensate. lets say if a big explosion happenes and your frames drop it might make the visual quality worse for more frames"

 

https://steamcommunity.com/app/291480/discussions/1/617328415071575655/

Επεξ/σία από JTRGamer
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, JTRGamer είπε

Ναι σωστα,για την δική μου οθόνη που είναι 60hz τα δοκίμασα όλα αυτά. Απο τι διάβασα το adaptive quality AA το εξηγεί αυτός με κάποιο τρόπο "it means the quality changes when the performance is lower to compensate. lets say if a big explosion happenes and your frames drop it might make the visual quality worse for more frames"

https://steamcommunity.com/app/291480/discussions/1/617328415071575655/

Καλα το καταλαβα. Σε δυσκολες σκηνες ριχνει λιγο την native αναλυση. Οτι κανει και το adaptive sync. Αρκετα καλο μιας και σου δινει native ποιοτητα στο 99% του παιχνιδιου και οταν πανε να πεσουν τα fps την κατεβαζει λιγο για να κρατησει 60αρι. Ωραιες ρυθμισεις εχεις βαλει φιλε μου καλο gaming.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

To adaptive quality ρίχνει το render scale για να μην πέφτεις κάτω από 60FPS. 

Οταν χρειαζεται ομως που αυτο ειναι το ιδανικο. Native σε κανονικο load <native σε δυσκολες σκηνες. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...