Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η επόμενη μεγάλη αναβάθμιση του λογισμικού της Tesla θα είναι η 9η έκδοση (version 9) και αναμένεται να διανεμηθεί τον Αύγουστο περιλαμβάνοντας το πρώτο “σύνολο χαρακτηριστικών πλήρους αυτόνομης οδήγησης” για τα οχήματα με Autopilot 2.0 δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Elon Musk στον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter.

H “version 8” του λογισμικού λανσαρίστηκε το 2016, και εκείνη την εποχή, αποτέλεσε την πλέον σημαντική ενημέρωση λογισμικού OTA (Over-The-Air) για τα οχήματα της Tesla. Στην ενημέρωση του λογισμικού συμπεριλαμβάνονταν νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις που σχετίζονταν με το Autopilot καθώς και νέα εμφάνιση για το περιβάλλον χρήσης. Σχεδόν δύο χρόνια μετά, η 9η έκδοση του λογισμικού αναμένεται να είναι εξίσου σημαντική για το λογισμικό της Αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Το ότι θα ενεργοποιεί το πρώτο “σύνολο χαρακτηριστικών πλήρους αυτόνομης οδήγησης” για τα οχήματα με Autopilot 2.0 δεν σημαίνει ότι ο οδηγός ενός τέτοιου οχήματος θα μπορεί να αφήσει την οδήγηση στο… αυτοκίνητο, αλλά ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει την διανομή χαρακτηριστικών υπό το πακέτο «Δυνατότητα Πλήρους Αυτόνομης Οδήγησης” που είναι διαθέσιμο στα οχήματα με Autopilot 2.0. Την προηγούμενη εβδομάδα, ο Elon Musk δήλωσε ότι η Tesla μέσα στο ερχόμενο δίμηνο θα διαθέσει το χαρακτηριστικό On-Ramp/ Off Ramp του Enhanced Autopilot.

elon.jpg.8c36c43ec0d72d71b620dfe4de120d55.jpg

Το τελευταίο είναι ένα πακέτο $5000 για τα οχήματα με Autopilot 2.0 με την Tesla να προσφέρει επίσης ένα πρόσθετο πακέτο $3000 με την ονομασία “Full Self-Driving Capability” (Δυνατότητα Πλήρους Αυτόνομης Οδήγησης). Αν και η δυνατότητα είναι ήδη διαθέσιμη για αγορά, η Tesla επισημαίνει ότι “η λειτουργικότητα αυτόνομης οδήγησης εξαρτάται από την εκτεταμένη επικύρωση του λογισμικού και την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών που μπορεί να ποικίλει ευρέως ανάλογα με τη δικαιοδοσία”.  Εν τω μεταξύ, ο Elon Musk σε παλαιότερη δήλωση του είχε αναφέρει ότι η ικανότητα του Autopilot της Tesla θα ξεκινήσει να διαφοροποιείται από το πακέτο Enhanced Autopilot στο Full Self-Driving Capability κάποια στιγμή πέρυσι.

Κάτι τέτοιο δεν συνέβη βεβαίως, καθώς σημειώθηκαν καθυστερήσεις στην ανάπτυξη του Autopilot σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα, αλλά τώρα φαίνεται πως κάτι τέτοιο έχει ξεκινήσει να γίνεται με την διάθεση του λογισμικού της έκδοσης 9.0.

Electrek


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Το τελευταίο είναι ένα πακέτο $5000 για τα οχήματα με Autopilot 2.0 με την Tesla να προσφέρει επίσης ένα πρόσθετο πακέτο $3000

Πολύ ακριβό το σπορ. Άμα θες 8κ για κάθε update πάλι καλά που δεν τρέχει Windows 10 :ph34r:

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι πλέον τόσο έτοιμο για τον δρόμο το ημι-αυτόνομο σύστημα που είπε να το γυρίσει στο πλήρως αυτόνομο. 

 

Στο επόμενο ατύχημα φυσικά θα είναι καλυμμένοι, αφού "το χαρακτηριστικό πλήρους αυτόνομης οδήγησης δεν προορίζεται για πλήρη αυτόνομη οδήγηση, χρειάζεται επίβλεψη από άνθρωπο".

  • Like 3
Δημοσ.

Κι εδώ δεξιά το πλήρως αδιάβροχο κάμπριο Tesla που απαιτεί να έχεις σηκωμένη την κουκούλα οροφής.

Δημοσ.

Το “σύνολο χαρακτηριστικών πλήρους αυτόνομης οδήγησης” από που προκύπτει; Εγώ στο κείμενο διάβασα ότι με την νέα έκδοση θα ξεκινήσουν να διαθέτουν κάποια νέα χαρακτηριστικά (δυνατότητες) στο πλαίσιο του πακέτου “Full Self-Driving Capability” που είναι διαθέσιμο για τα αυτοκίνητα με τον αυτόματο πιλότο 2.0 (όσοι έχουν προαγοράσει το έξτρα πακέτο των 3000 στο αυτοκίνητό τους).

Tesla will start releasing features under the “Full Self-Driving Capability” package available for Autopilot 2.0 cars.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Στο μεταξύ η AI δεν είναι ικανή ούτε μετάφραση να κάνει:lol:

Δημοσ.

"To date, Autopilot resources have rightly focused entirely on safety"....

Φαίνονται ξεκάθαρα όλες αυτές οι safety focused προσπάθειες, από τον τρόπο που τα αυτοκίνητα της επιταχύνουν πριν χτυπήσουν σε εμπόδια, διαχωριστικά και πυροσβεστικά. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 2
Δημοσ.

Πολλή γκρίνια για κάτι αυτονόητο.

Με αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να δίνεται σε κανέναν άνθρωπο η δυνατότητα να οδηγήσει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τώρα οι ιδιοκτήτες Tesla θα έχουν τη δυνατότητα να τρακάρουν με στυλ "πλήρους αυτόνομης οδήγησης" σε μπαριέρες, πυροσβεστικά κλπ.

Bragging rights right there...

Δημοσ.

Έχει πολύ ενδιαφέρον το πρόβλημα που είχε ο "οδηγός" του Tesla, αλλά και η απάντηση του Musk.

"the biggest issue i have noticed is when two lanes merge and it is rush hour traffic. The autopilot is not able to decide to let the car slightly ahead on the neighboring lane go ahead and I invariably find myself cornered !"

"To date, Autopilot resources have rightly focused entirely on safety. With V9, we will begin to enable full self-driving features."

Το full self-driving σε πραγματικές συνθήκες είναι πάρα πολύ δύσκολο να επιτευχθεί, και θεωρώ χρειάζονται πολλά χρόνια ακόμα για να φτάσει σε αποδεκτό επίπεδο το ΑΙ, αλλά και το να φτιαχτεί το νομικό πλαίσιο που χρειάζεται (στο "χώσιμο" που θα προσπαθήσει να κάνει το Tesla στην άλλη λωρίδα προφανώς θα υπάρχουν πιθανότητες ατυχήματος, ποιος θα έχει την ευθύνη κτλπ)

Δημοσ.
Στις 12/6/2018 στις 5:35 ΜΜ, tzampatzis είπε

"the biggest issue i have noticed is when two lanes merge and it is rush hour traffic. The autopilot is not able to decide to let the car slightly ahead on the neighboring lane go ahead and I invariably find myself cornered !"

Έλληνας θα το σχεδιάζει "Πάω σημειωτών στην κίνηση μια ώρα, σίγα μη σε αφήσω να μου χωθείς ρε μ... σκάσε στην μπαριέρα" 😄

Δημοσ.

Μέχρι αυτή τη στιγμή και μετά απο υποτίθεται τόσα χρόνια εξέλιξης του συστήματος, τα Tesla ακόμα πέφτουν σε σταματημένα αυτοκίνητα και άλλα σταθερά αντικείμενα, μπερδεύονται απο σκιές, μπερδεύονται σε διχάλες, δέν βλέπουν τα αυτοκίνητα που έρχονται απο πίσω σε αλλαγή λωρίδας και άλλα πολλά.

 

 

Και τώρα υποτίθεται οτι σε δύο μήνες θα αρχίσει να βγάζει Full Self Drive features (το οποίο σημαίνει τί ακριβώς? Ή είναι Full Self Driving ή δέν είναι, δέν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο)

Εν τω μεταξύ, με την τελευταία αναβάθμιση του Autopilot, βγάζει ειδοποιήσεις για να βάλεις τα χέρια στο τιμόνι κάθε 10-15 δευτερόλεπτα. Αυτό σε συνδυασμό με το οτι το τιμόνι δέν έχει capacitive sensor, οπότε δέν μπορεί να εντοπίσει τα χέρια στο τιμόνι, παρα μόνο εμμεσα, έχει εκνευρίσει αφάνταστα τους οδηγούς.

DfkTSq0V4AApBoP.jpg:large

 

Απο αυτό προκύπτουν τα εξής:

1) Το Autopilot δέν είναι τίποτα άλλο απο ένα σύστημα adaptive cruise control με AEB (Automatic Emergency Braking) και LKA (Lane Keep Assist), όπως πλέον έχουν και πολλά αλλα αυτοκίνητα σήμερα. Και μάλιστα δέν είναι κάν ενα απο τα καλά συστήματα της αγοράς όσον αφορά τις επιδόσεις.

Αυτό που το έκανε να φαίνεται πιό εξελιγμένο απο τα συστήματα των άλλων κατασκευαστών ήταν οτι η Tesla εντελώς ανεύθυνα, επέτρεπε στον οδηγό να αφήνει το τιμόνι για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

2) Το σύστημα είχε νόημα μόνο αν γινόταν κατάχρηση του, δηλάδή οδήγηση χωρίς τα χέρια στο τιμόνι. Όλοι αυτοί που παραπονιούνται τώρα στα φόρουμ έτσι το χρησιμοποιούσαν, και γι αυτό τώρα η δυσαρέσκεια με τις συχνές ειδοποιήσεις.

 

Είμαι πολύ περίεργος να δώ ποιά θα είναι τα FSD features τον Αυγουστο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...