dekulinkgr Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Αα ρε πατερα αα ρε πατερα.... Τελικα δεν φταει ο πατερας,αυτη η ηλιθια καμερα φταει.Εμετος απλα. Επεξ/σία 12 Απριλίου 2019 από dekulinkgr 1
snake_plissken2112 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Πολυ κακη καμερα, με εχει κουρασει πραγματικα πολυ ε..
rudigarcia222 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δεν θέλω να το πάρετε αρνητικά αλλά δεν βρήκα κανένα θέμα με κάμερα, απορώ κιόλας σε τι αναφερεστε. Θεωρώ τον εαυτό μου ένα κλασσικό αμπαλο gamer και δεν είχα κανένα θέμα να ολοκληρώσω το παιχνίδι. (περισσότερο παίζω παιχνίδια στυλ Xcom). Όσο για το τελευταίο μπος μου πήρε γύρω στις 2.30 ώρες. Όλα είναι θέμα να αποκρυπτογραφισεις τις κινήσεις και γενικά να συγκεντρωθείς. Στην αρχή έχανα στο πρώτο φειζ στην συνέχεια στο δεύτερο και ούτω καθεξής. Στο τέλος τα δύο πρώτα φειζ τα περνούσα σχεδόν no damage. Kαι πραγματικά μου φάνηκε σαν χορογραφία. Parry-χτύπημα-parry-parry-χτύπημα-αποφυγή-skill και πάει λέγοντας ...
ADHD Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Μονο οταν σε κολλαγαν στον τοιχο σε κλειστο χωρο ειχα θεμα με την καμερα και οτι πολλες φορες μετα απο ενα air attack πχ εχανε το lock on και δεν επιασε το block/deflect ετσι. Κατα τα αλλα ολα τα soulsborne ειχαν θεματακια με την καμερα, τιποτα game breaking ομως. 4
dekulinkgr Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 7 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Δεν θέλω να το πάρετε αρνητικά αλλά δεν βρήκα κανένα θέμα με κάμερα, απορώ κιόλας σε τι αναφερεστε. Θεωρώ τον εαυτό μου ένα κλασσικό αμπαλο gamer και δεν είχα κανένα θέμα να ολοκληρώσω το παιχνίδι. (περισσότερο παίζω παιχνίδια στυλ Xcom). Όσο για το τελευταίο μπος μου πήρε γύρω στις 2.30 ώρες. Όλα είναι θέμα να αποκρυπτογραφισεις τις κινήσεις και γενικά να συγκεντρωθείς. Στην αρχή έχανα στο πρώτο φειζ στην συνέχεια στο δεύτερο και ούτω καθεξής. Στο τέλος τα δύο πρώτα φειζ τα περνούσα σχεδόν no damage. Kαι πραγματικά μου φάνηκε σαν χορογραφία. Parry-χτύπημα-parry-parry-χτύπημα-αποφυγή-skill και πάει λέγοντας ... Sorry κιολας αλλα το να λες οτι δεν ειχες θεματα με την καμερα μου φαινεται παραλογο.Η καμερα σε πολλα σημεια του παιχνιδιου κανει το game unplayable.Δες lone warrior(aka camera ninja) κατω στο πηγαδι. Στα αλλα ομως συμφωνω 100% .Το παιχνιδι ειναι πολυ καλο.Αν μαθεις και τις κινησεις ειναι σαν χορογραφια πραγματικα.Τρανο παραδειγμα η μαχη με τον genichiro,madam butterfly και τον owl.Απλα απολαυση. 6 ώρες πριν, ADHD είπε Μονο οταν σε κολλαγαν στον τοιχο σε κλειστο χωρο ειχα θεμα με την καμερα και οτι πολλες φορες μετα απο ενα air attack πχ εχανε το lock on και δεν επιασε το block/deflect ετσι. Κατα τα αλλα ολα τα soulsborne ειχαν θεματακια με την καμερα, τιποτα game breaking ομως. Μα σε αυτο αναφερομαι.Σε μεγαλο χωρο δεν υπαρχει προβλημα,οταν ομως ησουν σε κλειστο χωρο ή σε κολλαγαν στον τοιχο ειχα χασει αρκετες φορες.Χανοταν το autolock με το ετσι θελω.Αυτο ειναι το προβλημα μου.Θεωρω δηλαδη το παιχνιδι κορυφαιο αλλα με μια προβληματικη καμερα ωρες ωρες που κανει hindered το παιχνιδι. Οσο για τα soulsborne που λες ειχα μια συζητηση με εναν φιλο και το ιδιο μου ελεγε αλλα ρε γαμωτο δεν ειχα καταλαβει κατι στο bloodborne ή dark souls.Ισως εχει να κανει και με το γεγονος οτι ειναι πιο αργα παιχνιδια στο θεμα combat απο το sekiro. Στα του παιχνιδιου τωρα μαλλον θα παρατησω τον demon of hatered.Δεν ευχαριστιεμαι την μαχη.Τρωω πολυ ξυλο αλλα δεν με ικανοποιει η μαχη,θυμιζει αρκετα soulsborne boss. Επαιξα λιγο με το τελευταιο boss και κλασσικα ξυλο.Λογικα θα λιωσω το σ-κ και να μαθω το pattern.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, dekulinkgr είπε Sorry κιολας αλλα το να λες οτι δεν ειχες θεματα με την καμερα μου φαινεται παραλογο.Η καμερα σε πολλα σημεια του παιχνιδιου κανει το game unplayable.Δες lone warrior(aka camera ninja) κατω στο πηγαδι. Καλά δεν τα λέγαμε στις προηγούμενες σελίδες?! Sorry κιόλας αλλα εσύ φταίς γιατί προφανώς πεθαίνεις και έχεις εκνευριστεί άπειρα. Δηλαδή πως θα μπορούσε να είναι η camera σε έναν τόσο μικρό χώρο με σένα να πηδάς από εδώ και από κει. Stand and fight. Είπαμε έχει θέμα σε τόσο μικρούς χώρους (που ζήτημα να είναι δυο fights σε όλο το game) αλλα πια camera δεν έχει σε 3rd person game? Από εκεί και πέρα το είπες μια, δυο, τρεις, φτάνει. Get over it, we all did. 1
di maria kun Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε η camera σε έναν τόσο μικρό χώρο με σένα να πηδάς από εδώ και από κει. Stand and fight. ολη η αληθεια βρισκεται εδω,με dark souls προσεγγιση προσπαθωντας να ανοιξεις αποσταση με ρολ σε τοσο μικρο χωρο λογικο ειναι να κανει περιεργα η καμερα,ισχυει και εναντιων του centipede καθως και σε αλλες περιπτωσεις,δεν ειναι τελειο το παιχνιδι εχει ψεγαδια σιγουρα αλλα αυτο με την καμερα καταντησε αστειο!!!!
snake_plissken2112 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 final boss και εδώ, γαμώ τις μάχες, τρώω ακόμα πολύ ξύλο αλλά σε λίγο θεωρητικά τον τελειώνω Μόνο ο 3$%%^!@%& ο πίθηκος με εξόργισε, γιατί το pattern του μου φαινόταν χαοτικό και χωρίς καμία συνάρτηση. Πάντως ο Deamon of Hatred ήταν από τα highlight του παιχνιδιού, γνήσιο soulsborne τέκνο που μάλλον τον έβαλαν για τους φανς αυτών των παιχνιδιών και μόνο. Ηighlight -πλην πανέυκολο boss- ήταν και στο dream realm, εκεί το παιχνίδι πραγματικά ξέφυγε οπτικά και ηχητικά Πάντως αν έχω αρνητικά να προσάψω σε ένα τόσο γαμάτο παιχνίδι, είναι σίγουρα το framerate, ότι ήθελα παραπάνω 😛 + κάποιες παρόμοιες τοποθεσίες και reskins εχθρών + σόρυ παίδες που το ξαναφέρω αλλά η κάμερα και το autolock ήταν τραγικά, δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές έχασα εξαιτίας τους σε στενά σημεία, δωμάτια κτλ αυτά, λογικά θα το πάω ξανά μια δεύτερη μόλις τελειώσει, για να συνεχίσω με τα διαφορετικά φινάλε 1
Alastor192 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, snake_plissken2112 είπε final boss και εδώ, γαμώ τις μάχες, τρώω ακόμα πολύ ξύλο αλλά σε λίγο θεωρητικά τον τελειώνω Μόνο ο 3$%%^!@%& ο πίθηκος με εξόργισε, γιατί το pattern του μου φαινόταν χαοτικό και χωρίς καμία συνάρτηση. Πάντως ο Deamon of Hatred ήταν από τα highlight του παιχνιδιού, γνήσιο soulsborne τέκνο που μάλλον τον έβαλαν για τους φανς αυτών των παιχνιδιών και μόνο. Ηighlight -πλην πανέυκολο boss- ήταν και στο dream realm, εκεί το παιχνίδι πραγματικά ξέφυγε οπτικά και ηχητικά Πάντως αν έχω αρνητικά να προσάψω σε ένα τόσο γαμάτο παιχνίδι, είναι σίγουρα το framerate, ότι ήθελα παραπάνω 😛 + κάποιες παρόμοιες τοποθεσίες και reskins εχθρών + σόρυ παίδες που το ξαναφέρω αλλά η κάμερα και το autolock ήταν τραγικά, δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές έχασα εξαιτίας τους σε στενά σημεία, δωμάτια κτλ αυτά, λογικά θα το πάω ξανά μια δεύτερη μόλις τελειώσει, για να συνεχίσω με τα διαφορετικά φινάλε Demon of Hatred,Guardian Ape και Divine Dragon απλα μου υπενθυμισαν γιατι προτιμω Soulsborne απο Sekiro. Highlights του παιχνιδιου τα συγκεκριμενα fights Εντωμεταξυ με Guardian Ape εχει rematch λιγο πιο μετα απτο poison pool bonfire , για πανε τσεκαρε
snake_plissken2112 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Kαλα, στο rematch τον έβγαλα με την μια και αυτόν και το λέσι πουχε μαζί του, είχα φορτώσει τόσο πολύ από πριν που ήταν από τα πιο γρήγορα fights στο παιχνίδι, όλα με μαθηματική ακρίβεια γινόντουσαν 😛 το combat ήταν το μεγαλύτερο + για εμένα, προτιμώ αυτή την on cocaine speed μάχη παρά τα των darksouls και του πιο γρήγορου οκ bloodborne. Δεν ξέρω, it hit a spot in me που λένε και μεγάλο ρόλο έπαιξε το stamina bar που ναι, φαντάζομαι είμαι στη μειοψηφία αλλά παρακαλούσα μέσα μου κάποια στιγμή να βγάλει παιχνίδι η fromsoft χωρίς αυτό... αλλά και τα μεγάλα Bosses και τα πιο μικρά (σε όγκο) για μένα είχαν τη χάρη τους, τα μεν ήταν pure bloodborne/souls, τα άλλα ταμαμ για το νέο σύστημα μάχης γενικά πλην των προβλημάτων, παιχνιδάρα Επεξ/σία 15 Απριλίου 2019 από snake_plissken2112 2
Alastor192 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 καλα το combat ειναι εξαιρετικο,δεν το συζηταμε. Απλα μιλαω για το epic scope των Soulsborne σε σχεση με sword clashing σε medieval japan,προτιμω αρκετα τα τερατουργηματα που προσφερει ενα dark fantasy/lovecraftian setting 1
snake_plissken2112 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Kαλα ναι προφανως, δεν συγκρινω τα μεταξυ τους scope, εκαστο ειναι τοπ για αυτο που ειναι, ειτε εισαι φιλος του medievil folklore, ειτε φιλος ή του Lovecraft ή εδω της μυθολογικης Ιαπωνιας Επεξ/σία 15 Απριλίου 2019 από snake_plissken2112 1
costacurta Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 11 ώρες πριν, snake_plissken2112 είπε το combat ήταν το μεγαλύτερο + για εμένα, προτιμώ αυτή την on cocaine speed μάχη Σε αρκετά σημεία και κυρίως στο τελευταίο μπος ένιωθα μέλος χορογραφίας 2
snake_plissken2112 Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) ψόφος για τον finale boss, μετά από αμέτρητες ώρες -καλά όχι αμέτρητες αλλά οκ, αρκετές 😛 - και πολλά, πολλά, ΠΟΛΛΑ μπινελίκια. Δεν θα πω παρόλα αυτά ότι ήταν το πιο ζόρικο για εμένα, οριακά λίγο λιγουλάκι πιο ζόρικο ήταν η Lady Butterfly, σε συσχετισμό πάντα με το σε τί φάση ήμουν από άποψη skills-health-power-posture resistance τότε και σε τί πήγα είμαι τώρα που αντιμετώπισα τον τελευταιο. Αφήνω εκτός τον πίθηκο γιατί με εκνεύρισε και δεν το ευχαριστήθηκα, ενώ ο Demon of Hatred λόγω των αναφορών σε soulsborne παρελθόν, αν και παλούκι, τον καταχάρηκα και δεν με επηρέασε η δυσκολία τόσο overall, ένα solid 8,5/10 από εμένα, χάνει στο balance μεταξύ bosses και normal enemies -μεγάλη η διαφορά δυναμικής, χαοτική θα έλεγα-, στην τραγική κάμερα/autolock system και στο κομμάτι των γραφικών,/απόδοσης. Κερδίζει στο world built και τον χειρισμό και δη το combat system που ήταν μια αποκάλυψη για εμένα και ότι καλύτερο έχω παίξει εδώ και καιρό. Και αυτό ειδικά είναι που μετράει σε τέτοια παιχνίδια κατ εμέ. Στη μέση, ούτε σούπερ ούτε κακό, θα βάλω την ιστορία (πιο πολύ ενδιαφέρον παρουσίαζε όταν ξέφευγε από το κομμάτι του main story και γινόταν πιο soulsborne, με αντικείμενα, npcs κτλ να λένε την ιστορία ή να περιγράφουν χαρακτήρες ή να κάνουν wolrd buld), την μουσική -όχι όμως τα ηχητικά εφέ που ήταν άψογα- και το design ορισμένων εχθρών -ήθελα περισσότερη ποικιλία αλλά μερικοί ήταν αρκετά ευφάνταστοι και ψαρωτικοί- Την έλλειψη των rpg elements ώστε να γίνουν πολλά νέα playthroughs με διαφορετικούς χαρακτήρες, τρόπο μάχης, αντικείμενα, stats κτλ όπως τα souls πχ, δεν την θεωρώ τίποτα γιατί το παιχνίδι δεν ήταν RPG σαν τα souls, οπότε αυτό, δεν βρίσκω λόγο καν να το αναφέρω -αλλά το λέω όπως και νάχει- αυτά, πάω δεύτερη φορά τώρα για different endings money well spend, όπως και στα προηγούμενα της Fromsoft Επεξ/σία 24 Απριλίου 2019 από snake_plissken2112 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα