ADHD Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, ultralisk είπε περιμένω από τους καμμένους με τα games της FROM να το ακούσω 😁 Κοιτα εγω εχω πει την αποψη μου στο αλλο topic, δεν το ειδα απο την αρχη σαν soulsborne και μπορω να πω οτι μου αρεσε παρα πολυ το πρωτο playthrough. Απο κει και περα αν το παρεις με γνώμονα το replayability τοτε ναι χανει κατα κράτος απο ολα, αν το δεις σαν ενα action game 1-2 playthroughs max τοτε μπορω να πω οτι το gameplay ηταν κατι παραπάνω απο ικανοποιητικο για εμενα. Αρα για το Sekiro εχουμε, το gameplay αριστο, το level design επισης, η δυσκολια το ανεφερα και εγω οτι εκτος bosses πρακτικα δεν υπαρχει αλλα στα υπολοιπα ειναι σωστη, γενικα τα αρνητικα του εχουν να κανουν κυριως με το replayablility οποτε και δεν θεωρω το 90-91 υπερβολικο, γενικα ολα τα παιχνιδια της FROM ειναι αρκετα κοντα για εμενα, δεν εχει βγαλει καποιο κακο η μετριο τουλαχιστον απο το 2010 και μετα. 1
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Δεν είπα ότι προσθέτουν την ίδια ποικιλία που θα έδειναν διαφορετικά main weapons. Είπα απλώς ότι υπάρχει παραμετροποίηση. Μπορεί να μην αλλάζει δραματικά το gameplay αλλά κάποιος μπορεί να επιλέξει πχ διαφορετικά shinobi arts εκτός από τα prosthetics. Υπάρχει ένα progression τελοσπάντων όσο αναφορά το χαρακτήρα. Ειναι παρα πολυ περιορισμενο το progression απο τα Arts.Λιγα αξιζουν πραγματικα και τα αλλα υπαρχουν απλα για να γεμισουν την σελιδα.Εδω επειδη δεν ειχαν τι να βαλουν μου βαλανε μεχρι και increase healing απο items στο tree των skill που θελει κιολας ποσους ποντους. Περαν απο Mikiri counter και 2-3ακομα τα περισσοτερα αλλα ειναι κυριως για διακοσμηση λογω του συστηματος μαχης του παιχνιδιου.Τα εχω γραψει αναλυτικα στο διπλα θεμα για αυτο. Τα εγραψα αναλυτικα και στο διπλα θεμα οτι στο κομματι της πραγματικης ποικιλιας για action παιχνιδι το Sekiro ειναι φτωχο μονο με 1 Katana και για παιχνιδι του 2019.Σε αυτο δεν υπαρχει δικαιολογια απο την εταιρεια,ειναι απο τα αρνητικα του παιχνιδιου οπως και να το κανουμε. Δεν λεω οτι ειναι πατατα το παιχνιδι για αυτο το λογο,αλλα οτι θα μπορουσαν και πολυ καλυτερα απο οπως το εκαναν. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Fulgore
red1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Τελος και απο εμένα (57 ώρες έγραψε το κοντέρ). Λοιπόν, φανταστικό παιχνίδι απο άποψη ατμόσφαιρας και καλλιτεχνικής διεύθυνσης - πράματα στα οποία η FROM εξέχει αλλά... - Απο τις χειρότερες cameras οχι μονο σε souls-οειδές παιχνίδι αλλά...γενικά.Μιλάμε για τραγικά πράματα και πραγματικά η οποια ευθύνεται για αρκετούς θανάτους ιδίως τις 1ες φορές που αντιμετωπίζεις εναν άγνωστο εχθρο και δεν γνωρίζεις την "αρένα"/περιοχή στην οποία θα τον/την παλέψεις. Τρανταχτά παραδείγματα : λευκος πίθηκος ο οποίος αμα σε κανει grab στην 1η φάση πολλές φορές σε πετάει στο fog wall και...καλή επιτυχία καθώς το lock πάει στο Θεό και η κάμερα τρώει τραμπάκουλο, ο Μωβ ninja στο πηγάδι στο Ashina reservoir - και εκεί που νομίζεις που δεν γίνεται χειρότερα, ο μαύρος ninja προς τον δρόμο του sunken valley απο Ashina castle οπου και παλευεις κυριολεκτικά με τα γραφικά του παιχνιδιού καθώς δε βλέπεις Χριστό (δεντρα, ψηλό γρασίδι κτλπ)...αν πάλι πας να τον παλέψεις μέσα στο ναό...ειναι πάλι κατάσταση μωβ νίντζα μεσα στο πηγάδι Χ 10. Αυτα ειναι τα πιο τρανταχτά παραδείγματα, δεν θα αναφερθώ σε κατι lady butterfly , Voldo απο soulcalibur οπου σε βάζει στη γωνία (τη 1η φορά) και δε βλέπεις πάλι τίποτα κτλπ κτλπ... - Lock-on σύστημα : αρκετά έως πολύ χειρότερο απο τα προηγούμενα παιχνίδια της FROM - η κινητικότητα των εχθρών συμβάλει σ'αυτό αλλά...μαγκες υπάρχει πρόβλημα, κάτι πρέπει να αλλάξει, είμαστε στο 2019 πλεον, lock -on βγαλμένο απο το 2009 (demon's souls) δεν γίνεται. Άπειρες φορές ξε-lock-άρει απο μόνη της (ιδίως στα boss), αυτό, μαζί με την εφιαλτική πολλές φόρές κάμερα = μέγιστο πρόβλημα. Επίσης, παιχνίδι το οποίο υποτίθεται πως δεν ειναι "souls" να βασίζεται γι΄'άλλη μια φορά σε αυτό το απαρχαιωμένο σύστημα lock-on επίσης δεν γίνεται, τρανταχτό παράδειγμα ? Οτι πάλι, το σύστημα βασίζεται σε 1Vs 1 μάχη, με το που βάλεις πάνω απο 2 εχθρούς στο mix αρχίζει και χαλάει... Εισαι κλειδωμένος σε εναν εχθρό και υπάρχουν αλλοι 3-4 δίπλα του ? Καλη επιτυχία να ξεκλειδώσεις αυτόν και να κλειδώσεις την κάμερα παλι σε κάποιον άλλον - υπάρχει η περίπτωση να κλειδώσει η κάμερα σε εχθρό που θα επιλέξει αυτή - αν ΔΕΝ - πάνω στον πανικό - πατώντας R3 - η κάμερα αποφασίσει να κάνει...reset. Πηγαν να κανουν κατι το "διαφορετικό" αλλά ολα είναι χτισμένα πάνω στα παλιά "συστήματα" των προηγούμενων τίτλων όπου Α) ηταν πιο αργοί σε ταχύτητα, Β) πιο απλοί γενικά και πιο μεθοδικοί, οταν αρχίζεις και εισάγεις ομως πιο κινητικό gameplay με εναέριες κινήσεις, εχθρούς που πηδάνε συχνά κτλπ αρχίζουμε και έχουμε πρόβλημα.Πρεπει να φτιάξεις τα συστήματα απο την αρχή και δεν το έκαναν. Μια απλή λύση κατα την άποψη μου : θα πρέπει να εισάγουν στους τίτλους της καποιο soft-lock οπως ειναι στο 90% των καλών action games, βλέπε π.χ : gaiden. Το πρόβλημα βέβαια κείτεται στο γεγονός οτι εχει επιλέξει αυτη την - κλασσική πλέον - κατάταξη πλήκτρων οπου τα κουμπιά επίθεσης είναι στα bumpers/triggers, το κουμπί για lock θα έπρεπε να ειναι σε κάποιο bumper για άμεση πρόσβαση το οποίο θα λειτουργούσε αρμονικά με το προαναφερθέν soft-lock το οποίο θα λειτουργούσε επίσης σαν modifier - κατι σαν το Devil May cry πχ γιατί - περα απο αυτα που ανέφερα πιο πάνω, υπάρχει και το θέμα των special κινήσεων. Είναι "αστείο" σε action τίτλο εν έτη 2019 να μπορείς να χρησιμοποιείς μια μόνο special κίνηση απο τις 20πχ που διαθέτεις.Θέλεις να αλλάξεις special ανα περίπτωση ? άνοιξε μενού και άλλαξε..οχι, απλά οχι, δεν είναι RPG και χαλάει τη ροή της μάχης, απαρχαιωμένα πράματα και δείχνει πως οι τύποι δεν εχουν ξεφύγει απο τα παλιά συστήματα των προηγούμενων τίτλων, OK, να καταλάβω οτι ninjutsu skill μπορείς να εχεις ενεργοποιημένο μονο 1 , τα attack skill/arts όμως γιατί ? Αφου prosthetics μπορείς να εχεις μεχρι 3 πανω σου και τα κανεις αλλαγή οποτε θες πατώντας κουμπι.Και μη πείτε οτι ειναι OP τα attack skill γιατι τα τα μισά και βάλε ειναι πραγματικά άχρηστα πέρα απο κατι shadowrush, Ashina cross κτλπ οπου ναι, μπορείς ως ενα βαθμό να cheese-άρεις ακόμα και bosses. θα μπορούσα να γραψω επίσης για την γενική δυσκολία του παιχνιδιού οπου τα mini-bosses ειναι αδίκως δύσκολα και σίγουρα πιο δύσκολα απο τα κύρια bosses (γιατί?), το γεγονός οτι το παιχνίδι πολλές φορές βασίζεται σε gimmicks και οχι πραγματική ικανότητα του παίχτη (βλέπε: το deflect) οπου κανουν και το παιχνίδι να πλησιάζει ώρες-ώρες πιο πολύ σε rhythm game παρά action, παράδειγμα : λευκός πίθηκος στη 2η φαση, δεν χρειάζεσαι κάποια ιδιαίτερη ικανότητα, με το που μάθεις την "πατέντα" μετατρέπεται απλά σε : κράτα μέση απόσταση--> guitar hero ξεκινάει --> deflect 1-2-3-4 --> κοντάρι και R2 2 φορές.Αυτο επί 3...gimmick εντελώς. Για να κάνω μια σύγκριση : αυτή ή μάχη Vs αυτη με την Alma στο ninja gaiden 1/black/Sigma. Στον πίθηκο μπορείς να χάνεις επι 1 ώρα αμα δεν μάθεις το pattern.Aνοιγεις Youtube, βλέπεις οτι πρεπει να κανεις απλα deflect Χ4 και...τέλος, πας και το κάνεις, καμια σχέση π.χ με μάνες στο gaiden οπου και 10 video να δεις, αμα δεν εχεις αντανακλαστικά η μανα δεν πρόκειται βγεί ποτέ. Ενα απο το "πραγματικά" bosses που έχει "πραγματικό" gameplay ειναι αυτή με τον Geni στο κάστρο και την ευχαριστηθηκα πολύ καθώς ναι μεν πρέπει να μάθεις το pattern αλλά δεν εχει gimmicks ως μάχη. Εν κατακλείδι : πολύ καλός τίτλος και αλλο ενα καλό παιχνίδι απο την FROM αλλά εχει προβλήματα - και αυτο ειναι που με "ανησυχεί", οτι στα τελευταία 10 χρόνια απο τοτε που βγηκε το Demon's souls αρκετά πράματα έχουν μείνει στάσιμα, η camera των παιχνιδιών τους χρίζει επείγουσας αλλαγής/φτιαξίματος όπως επίσης και το σύστημα κλειδώματος εχθρού/lock-on το οποίο ειναι επίσης απαρχαιωμένο κατα την άποψή μου. Την FROM θα την συγκρινα με την Rockstar : και οι 2 εταιρίες πρωτοπόρησαν στο είδος των παιχνιδών τους και ειναι μαέστροι σε αυτό που κάνουν (βλέπε: artwork, ατμόσφαιρα κτλπ), παράλληλα όμως, και οι 2 ειναι απίστευτα ξεροκέφαλες καθώς δείχνουν να μην μαθαίνουν πολλά (στην περίπτωση της R* θα έλεγα και τίποτα) καθώς πέρα απο το πολύ ωραία περίβλημα, υπάρχουν καποια συστήματα τα οποία είναι ή απαρχαιωμένα ή (σχεδόν) πλήρως ελαττωματικά (camera/lock-on για την FROM, shooting/aiming control για την R*). Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από red1 3 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Μακάρι να βγάζαν όλοι τόσο καλά παιχνίδια και το "σοβαρό" πρόβλημα τους να ήταν η camera η το lock. Όχι ότι δεν ισχύουν κάποια πράγματα που λέτε αλλα μάλλον ξεχνάτε ποσο συχνά παίζουμε πολύ καλά games από AAA εταιρίες. Επίσης αυτό που λες ότι δεν μαθαίνουν οι εταιρίες διαφωνώ. Αναφέρεις αυτά που δεν σου άρεσαν αλλα δεν αναφέρεις τίποτα από αυτά που άλλαξαν προς το καλύτερο. Για παράδειγμα αφαίρεσαν το ηλίθιο ragdoll και πολλά αλλα. Anyways ζυγαριά είναι και τα προβλήματα του είναι κατά πολύ λιγότερα με τα προτερήματα του και φαίνεται μιας και το game έχει πάρει άψογα ratings από σχεδόν όλους. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από {TDi}Dj2k..infc 1
ultralisk Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 26 λεπτά πριν, red1 είπε Είναι "αστείο" σε action τίτλο εν έτη 2019 να μπορείς να χρησιμοποιείς μια μόνο special κίνηση απο τις 20πχ που διαθέτεις.Θέλεις να αλλάξεις special ανα περίπτωση ? άνοιξε μενού και άλλαξε..οχι, απλά οχι, δεν είναι RPG και χαλάει τη ροή της μάχης, απαρχαιωμένα πράματα και δείχνει πως οι τύποι δεν εχουν ξεφύγει απο τα παλιά συστήματα των προηγούμενων τίτλων, OK, να καταλάβω οτι ninjutsu skill μπορείς να εχεις ενεργοποιημένο μονο 1 , τα attack skill/arts όμως γιατί ? Αφου prosthetics μπορείς να εχεις μεχρι 3 πανω σου και τα κανεις αλλαγή οποτε θες πατώντας κουμπι.Και μη πείτε οτι ειναι OP τα attack skill γιατι τα τα μισά και βάλε ειναι πραγματικά άχρηστα πέρα απο κατι shadowrush, Ashina cross κτλπ οπου ναι, μπορείς ως ενα βαθμό να cheese-άρεις ακόμα και bosses. πολύ σωστή παρατήρηση...τραγικό να κάνεις pause για να αλλάζεις skills ενώ μπορούν να γίνουν "on the fly" όπως τα prosthetics...καμία λογική
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε μάλλον ξεχνάτε ποσο συχνά παίζουμε πολύ καλά games από AAA εταιρίες. Δεν ξερω για σενα αλλα προσωπικα παιζω παρα πολυ συχνα πολυ καλα games για τον πολυ απλο λογο οτι δεν ασχολουμαι με σαβουρες απο EA και Ubisoft. Υπαρχει λογος που στα περισσοτερα παιχνιδια τους(με ελαχιστες εξαιρεσεις προφανως)δεν με βλεπεις καν να σχολιαζω.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Fulgore είπε Δεν ξερω για σενα αλλα προσωπικα παιζω παρα πολυ συχνα πολυ καλα games για τον πολυ απλο λογο οτι δεν ασχολουμαι με σαβουρες απο EA και Ubisoft. Dude...για πες 5 παρα πολύ καλά AAA game, και λέω 5 για μην πω περισσότερα που λες και "παρα πολυ συχνα" , 2018 releases idm. Ισα ισα να βγαίνουν 5 και αυτό γιατί τα περισσότερα είναι exclusives. Aμα βγάλεις αυτά αστο καλύτερα. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από {TDi}Dj2k..infc
red1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Μακάρι να βγάζαν όλοι τόσο καλά παιχνίδια και το "σοβαρό" πρόβλημα τους να ήταν η camera η το lock. Όχι ότι δεν ισχύουν κάποια πράγματα που λέτε αλλα μάλλον ξεχνάτε ποσο συχνά παίζουμε πολύ καλά games από AAA εταιρίες. Σωστό φίλε μου και αυτό και δεν διαφωνώ, παρόλα αυτά, η camera στα βιντεοπαιχνίδια δεν είναι κάτι το αμελητέο καθώς είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία αυτων γιατί άμα δεν είναι καλή ενδέχεται και να τα καταστρέψει, διαφωνείς? 😉 Θυμάσαι όταν είχε πρωτοβγεί το Gaiden στο 1ο Xbox ? Όλοι κραξανε την camera , όλοι όμως και μάλιστα αρκετοί αφαιρούσαν πόντους από βαθμολογία του παιχνιδιού. Προσωπικά, ειχα ρίξει δεκαδες ώρες στο παιχνίδι και η κάμερα σταμάτησε να με ενοχλεί/να αποτελεί εμπόδιο μετά από κάποιες ώρες, το να έλεγα όμως ότι δεν ήταν προβληματική... Η στασιμότητα θεωρώ πως ειναι κακό πράμα από τη στιγμή ιδίως που κάτι χρίζει βελτιωσης, προσωπικά δε νομίζω να αντέξω άλλον έναν τίτλο από την FROM με τέτοια κάμερα και lock-on. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από red1 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, red1 είπε Σωστό φίλε μου και αυτό και δεν διαφωνώ, παρόλα αυτά, η camera στα βιντεοπαιχνίδια δεν είναι κάτι το αμελητέο καθώς είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία αυτων γιατί άμα δεν είναι καλή ενδέχεται και να τα καταστρέψει, διαφωνείς? 😉 Θυμάσαι όταν είχε πρωτοβγεί το Gaiden στο 1ο Xbox ? Όλοι κραξανε την camera , όλοι όμως και μάλιστα αρκετοί αφαιρούσαν πόντους από βαθμολογία του παιχνιδιού. Προσωπικά, ειχα ρίξει δεκαδες ώρες στο παιχνίδι και η κάμερα σταμάτησε να με ενοχλεί/να αποτελεί εμπόδιο μετά από κάποιες ώρες, το να έλεγα όμως ότι δεν ήταν προβληματική... Η στασιμότητα θεωρώ πως ειναι κακό πράμα από τη στιγμή ιδίως που κάτι χρίζει βελτιωσης, προσωπικά δε νομίζω να αντέξω άλλον έναν τίτλο από την FROM με τέτοια κάμερα και lock-on. Όπως και είπα δεν διαφωνώ αλλα έχω παίξει games με κάκιστη camera και αυτό δεν είναι ένα από αυτά. Να μου πεις DS1 η The Last Guardian ναι, χαλαρά. 1
Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Dude...για πες 5 παρα πολύ καλά AAA game, και λέω 5 για μην πω περισσότερα που λες και "παρα πολυ συχνα πολυ", 2018 releases idm. Ισα ισα να βγαίνουν 5 και αυτό γιατί τα περισσότερα είναι exclusives. Aμα βγάλεις αυτά αστο καλύτερα. 5 καλα games ε απο το 2018 μεχρι σημερα χωρις τα γνωστα exclusives της Sony ετσι? Ni No Kuni 2 Dragonball fighter z/Soul Calibur 6 Dragon Quest 11 Red Dead Redemption 2 Hitman 2 A Way Out Για καποιους και το AC Odyssey(ισως και division 2) αν και εμενα δεν με τραβανε αυτα τα παιχνιδια Monster Hunter World Resident evil 2 Devil May Cry 5 Metro Exodus Για μενα προσωπικα και το DarkSiders 3 μου αρεσε πολυ και αν και εν μερη και το Mega Man 11. Αυτα +τα οποια exclusives αλλα και γνωστα indie παιχνιδια(celeste,dead cells,hollow knight,obra dinn κλπ)μια χαρα καλα παιχνιδια υπαρχουν για ολα τα γουστα. Προσπαθησα να αφησω απεξω γνωστα multiplayer παιχνιδια επειδη ειναι λιγο διχασμενες οι αποψεις. Ουτως ή αλλως και το Sekiro δεν το λες καμια τρομερη υπερπαραγωγη στον οπτικο τομεα του καθαρα απο πλευρας γραφικων παντα. Ουτε ξερω τα γουστα του καθενος,ουτε και τι παιχνιδια αρεσουν στον καθενα. Προσωπικα ομως βρισκω παρα πολλα παιχνιδια στα γουστα μου που παιρναω καλα μαζι με τα exclusives,λυπαμαι αν αρκετος κοσμος δεν ειναι σε αυτη την θεση αλλα δεν μπορω να κανω κατι γιαυτο. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Fulgore
red1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Όπως και είπα δεν διαφωνώ αλλα έχω παίξει games με κάκιστη camera και αυτό δεν είναι ένα από αυτά. Να μου πεις DS1 η The Last Guardian ναι, χαλαρά. Σωστός ! Η διαφορά είναι όμως ότι στο TLG η δυσκολία είναι σχεδόν ανύπαρκτη καθώς δεν χάνεις (σχεδόν) ποτέ - χαοτική διαφορά από το Sekiro όπου οι εχθροί είναι ανελέητοι και η κάμερα δεν βοηθάει καθόλου.Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης κατά την άποψη μου... Σχετικά με το DS1 ναι, παιχνίδι της FROM είναι και εκείνο οπότε ναι 😁 Για να είμαι ειλικρινής όμως, τα προβλήματα με την camera που είχα στο Sekiro δεν τα είχα στα προηγούμενα παιχνίδια, γι'αυτό λέω πως είναι χειρότερη. Τεσπά, το Sekiro 2 έχεις πολύ χώρο για βελτίωση, για να δούμε...
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Fulgore είπα 2018 releases. Από αυτά που ανέφερες μονο το RDR2 είναι "παρα πολύ" καλο άντε ίσος και το MHW & NNK2. Τουλάχιστον υπάρχουν τα exclusives γιατί άμα πάμε σε PC μεριά κλαυτά. Τώρα άμα βάλουμε και μονο νέα IPs or hardcore games ούτε καν. Anyways my point είναι τα παρα πολύ καλά AAA games σπανίζουν, εδώ ακόμα για W3 μιλάμε. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από {TDi}Dj2k..infc 1
ADHD Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Τα παιχνίδια της FROM είναι ιδιαίτερα γενικά, δεν νομίζω ότι είναι ΑΑΑ παραγωγές που απευθύνονται στη μάζα οπως το ACO πχ.
dekulinkgr Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, red1 είπε Τελος και απο εμένα (57 ώρες έγραψε το κοντέρ). Λοιπόν, φανταστικό παιχνίδι απο άποψη ατμόσφαιρας και καλλιτεχνικής διεύθυνσης - πράματα στα οποία η FROM εξέχει αλλά... - Απο τις χειρότερες cameras οχι μονο σε souls-οειδές παιχνίδι αλλά...γενικά.Μιλάμε για τραγικά πράματα και πραγματικά η οποια ευθύνεται για αρκετούς θανάτους ιδίως τις 1ες φορές που αντιμετωπίζεις εναν άγνωστο εχθρο και δεν γνωρίζεις την "αρένα"/περιοχή στην οποία θα τον/την παλέψεις. Τρανταχτά παραδείγματα : λευκος πίθηκος ο οποίος αμα σε κανει grab στην 1η φάση πολλές φορές σε πετάει στο fog wall και...καλή επιτυχία καθώς το lock πάει στο Θεό και η κάμερα τρώει τραμπάκουλο, ο Μωβ ninja στο πηγάδι στο Ashina reservoir - και εκεί που νομίζεις που δεν γίνεται χειρότερα, ο μαύρος ninja προς τον δρόμο του sunken valley απο Ashina castle οπου και παλευεις κυριολεκτικά με τα γραφικά του παιχνιδιού καθώς δε βλέπεις Χριστό (δεντρα, ψηλό γρασίδι κτλπ)...αν πάλι πας να τον παλέψεις μέσα στο ναό...ειναι πάλι κατάσταση μωβ νίντζα μεσα στο πηγάδι Χ 10. Αυτα ειναι τα πιο τρανταχτά παραδείγματα, δεν θα αναφερθώ σε κατι lady butterfly , Voldo απο soulcalibur οπου σε βάζει στη γωνία (τη 1η φορά) και δε βλέπεις πάλι τίποτα κτλπ κτλπ... - Lock-on σύστημα : αρκετά έως πολύ χειρότερο απο τα προηγούμενα παιχνίδια της FROM - η κινητικότητα των εχθρών συμβάλει σ'αυτό αλλά...μαγκες υπάρχει πρόβλημα, κάτι πρέπει να αλλάξει, είμαστε στο 2019 πλεον, lock -on βγαλμένο απο το 2009 (demon's souls) δεν γίνεται. Άπειρες φορές ξε-lock-άρει απο μόνη της (ιδίως στα boss), αυτό, μαζί με την εφιαλτική πολλές φόρές κάμερα = μέγιστο πρόβλημα. Επίσης, παιχνίδι το οποίο υποτίθεται πως δεν ειναι "souls" να βασίζεται γι΄'άλλη μια φορά σε αυτό το απαρχαιωμένο σύστημα lock-on επίσης δεν γίνεται, τρανταχτό παράδειγμα ? Οτι πάλι, το σύστημα βασίζεται σε 1Vs 1 μάχη, με το που βάλεις πάνω απο 2 εχθρούς στο mix αρχίζει και χαλάει... Εισαι κλειδωμένος σε εναν εχθρό και υπάρχουν αλλοι 3-4 δίπλα του ? Καλη επιτυχία να ξεκλειδώσεις αυτόν και να κλειδώσεις την κάμερα παλι σε κάποιον άλλον - υπάρχει η περίπτωση να κλειδώσει η κάμερα σε εχθρό που θα επιλέξει αυτή - αν ΔΕΝ - πάνω στον πανικό - πατώντας R3 - η κάμερα αποφασίσει να κάνει...reset. Πηγαν να κανουν κατι το "διαφορετικό" αλλά ολα είναι χτισμένα πάνω στα παλιά "συστήματα" των προηγούμενων τίτλων όπου Α) ηταν πιο αργοί σε ταχύτητα, Β) πιο απλοί γενικά και πιο μεθοδικοί, οταν αρχίζεις και εισάγεις ομως πιο κινητικό gameplay με εναέριες κινήσεις, εχθρούς που πηδάνε συχνά κτλπ αρχίζουμε και έχουμε πρόβλημα.Πρεπει να φτιάξεις τα συστήματα απο την αρχή και δεν το έκαναν. Μια απλή λύση κατα την άποψη μου : θα πρέπει να εισάγουν στους τίτλους της καποιο soft-lock οπως ειναι στο 90% των καλών action games, βλέπε π.χ : gaiden. Το πρόβλημα βέβαια κείτεται στο γεγονός οτι εχει επιλέξει αυτη την - κλασσική πλέον - κατάταξη πλήκτρων οπου τα κουμπιά επίθεσης είναι στα bumpers/triggers, το κουμπί για lock θα έπρεπε να ειναι σε κάποιο bumper για άμεση πρόσβαση το οποίο θα λειτουργούσε αρμονικά με το προαναφερθέν soft-lock το οποίο θα λειτουργούσε επίσης σαν modifier - κατι σαν το Devil May cry πχ γιατί - περα απο αυτα που ανέφερα πιο πάνω, υπάρχει και το θέμα των special κινήσεων. Είναι "αστείο" σε action τίτλο εν έτη 2019 να μπορείς να χρησιμοποιείς μια μόνο special κίνηση απο τις 20πχ που διαθέτεις.Θέλεις να αλλάξεις special ανα περίπτωση ? άνοιξε μενού και άλλαξε..οχι, απλά οχι, δεν είναι RPG και χαλάει τη ροή της μάχης, απαρχαιωμένα πράματα και δείχνει πως οι τύποι δεν εχουν ξεφύγει απο τα παλιά συστήματα των προηγούμενων τίτλων, OK, να καταλάβω οτι ninjutsu skill μπορείς να εχεις ενεργοποιημένο μονο 1 , τα attack skill/arts όμως γιατί ? Αφου prosthetics μπορείς να εχεις μεχρι 3 πανω σου και τα κανεις αλλαγή οποτε θες πατώντας κουμπι.Και μη πείτε οτι ειναι OP τα attack skill γιατι τα τα μισά και βάλε ειναι πραγματικά άχρηστα πέρα απο κατι shadowrush, Ashina cross κτλπ οπου ναι, μπορείς ως ενα βαθμό να cheese-άρεις ακόμα και bosses. θα μπορούσα να γραψω επίσης για την γενική δυσκολία του παιχνιδιού οπου τα mini-bosses ειναι αδίκως δύσκολα και σίγουρα πιο δύσκολα απο τα κύρια bosses (γιατί?), το γεγονός οτι το παιχνίδι πολλές φορές βασίζεται σε gimmicks και οχι πραγματική ικανότητα του παίχτη (βλέπε: το deflect) οπου κανουν και το παιχνίδι να πλησιάζει ώρες-ώρες πιο πολύ σε rhythm game παρά action, παράδειγμα : λευκός πίθηκος στη 2η φαση, δεν χρειάζεσαι κάποια ιδιαίτερη ικανότητα, με το που μάθεις την "πατέντα" μετατρέπεται απλά σε : κράτα μέση απόσταση--> guitar hero ξεκινάει --> deflect 1-2-3-4 --> κοντάρι και R2 2 φορές.Αυτο επί 3...gimmick εντελώς. Για να κάνω μια σύγκριση : αυτή ή μάχη Vs αυτη με την Alma στο ninja gaiden 1/black/Sigma. Στον πίθηκο μπορείς να χάνεις επι 1 ώρα αμα δεν μάθεις το pattern.Aνοιγεις Youtube, βλέπεις οτι πρεπει να κανεις απλα deflect Χ4 και...τέλος, πας και το κάνεις, καμια σχέση π.χ με μάνες στο gaiden οπου και 10 video να δεις, αμα δεν εχεις αντανακλαστικά η μανα δεν πρόκειται βγεί ποτέ. Ενα απο το "πραγματικά" bosses που έχει "πραγματικό" gameplay ειναι αυτή με τον Geni στο κάστρο και την ευχαριστηθηκα πολύ καθώς ναι μεν πρέπει να μάθεις το pattern αλλά δεν εχει gimmicks ως μάχη. Εν κατακλείδι : πολύ καλός τίτλος και αλλο ενα καλό παιχνίδι απο την FROM αλλά εχει προβλήματα - και αυτο ειναι που με "ανησυχεί", οτι στα τελευταία 10 χρόνια απο τοτε που βγηκε το Demon's souls αρκετά πράματα έχουν μείνει στάσιμα, η camera των παιχνιδιών τους χρίζει επείγουσας αλλαγής/φτιαξίματος όπως επίσης και το σύστημα κλειδώματος εχθρού/lock-on το οποίο ειναι επίσης απαρχαιωμένο κατα την άποψή μου. Την FROM θα την συγκρινα με την Rockstar : και οι 2 εταιρίες πρωτοπόρησαν στο είδος των παιχνιδών τους και ειναι μαέστροι σε αυτό που κάνουν (βλέπε: artwork, ατμόσφαιρα κτλπ), παράλληλα όμως, και οι 2 ειναι απίστευτα ξεροκέφαλες καθώς δείχνουν να μην μαθαίνουν πολλά (στην περίπτωση της R* θα έλεγα και τίποτα) καθώς πέρα απο το πολύ ωραία περίβλημα, υπάρχουν καποια συστήματα τα οποία είναι ή απαρχαιωμένα ή (σχεδόν) πλήρως ελαττωματικά (camera/lock-on για την FROM, shooting/aiming control για την R*). Σε αυτα που λες για camera και autolock δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο.Απλα τραγικη.Το εχω αναφερει ηδη σε προηγουμενα post.
metallica 13 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Οι υπερβολές εδώ μέσα πάνε σύννεφο!!!!από τα χειρότερα παιχνίδια σε θέμα κάμερας δεν είναι ρε παιδιά!!Εγώ για παράδειγμα δεν έχασα ούτε μια φορά από την κάμερα και γενικά εκτός απο τον ταύρο πουθενά δεν με ενόχλησε!!Εγώ να δεχτώ ότι όντως Πρέπει να την φτιάξουν την κάμερα αλλά ένα από τα χειρότερα παιχνίδια όλων των εποχών σε θέμα κάμερας??σοβαρά τώρα?Επίσης Αυτό με το και καλα guitar hero pattern κλπ είναι ότι πιο απλοϊκό έχω δει σε ανάλυση gameplay μηχανισμού!εννοείτε ότι σε όλα τα παιχνίδια άμα παίξεις κάτι 100 φορές θα το μάθεις απέξω και ανακατωτά ,αυτό δεν σημαίνει ότι πίσω από κάθε αρχηγό δεν υπάρχει τέχνη στο θέμα της κινησιολογίας του!!!Δεν ξέρω βλέπω ένα κίνημα παιχτών Αφού έχουν τερματίσει και το παιχνίδι να μιλάνε για ευκολία κλπ-ξεχνώντας όμως πόσες ώρες τους πήρε να μάθουν να παίζουν!Αυτό Που είπα και πριν δεν είναι εύκολο παιχνίδι απλά σε υπόχρεωνει να είσαι καλός παίχτης για να συνεχίσεις! Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από metallica 13 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα