Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PS4][Xbox One]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ultralisk είπε

δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιος μπορεί να το βάλει πιο πάνω από κάποιον προηγούμενο τίτλο της

Believe it! Η μειονόητα είσαι. ;)

20 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Tον εβγαλα τον monk μωρε αλλα εννοω οτι δεν ευχαριστιομουν την μαχη.Δεν μου αρεσε καθολου.Αυτη μαζι με τον ταυρο οι πιο αδιαφορες μαχες.

Οσο για την καμερα εισαι αρκετα τυχερος ή πολυ ανεκτικος 😀 .Γιατι η καμερα ειναι αντικειμενικα παρα πολυ κακη ωρες ωρες.

Εμενα μου άρεσε παρα πολύ και ειδικά το δεύτερο battle. Βασικά μου φάνηκε εύκολος λόγο του μεγέθους του που έκανε τα animations να φαίνονται από χιλιόμετρα. Aμα κάποιος με κούρασε ήταν ο Owl.

Όχι δεν είμαι τυχερός και καθόλου ανεκτικός αλλα ειλικρινά δεν είχα κανένα θέμα όπως είχα για παράδειγμα με το DS1 που ήταν κουραστική.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ultralisk είπε

περιμένω από τους καμμένους με τα games της FROM να το ακούσω 😁

Πάνε στο άλλο thread τότε ;) Αν και κακός συγκρίνεις με προηγούμενους τίτλους καινούργιο IP αλλα I get it.

p.s. σίγουρα δεν είμαι "καμμένος", έχω παίξει τα πάντα αλλα δυο φορες το πολύ το καθένα.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, ultralisk είπε

δεν είναι άσχημο σαν παιχνίδι γενικά (σίγουρα όχι για 90-91 που έχει στο metacritic), αλλά έχοντας βάλει ψηλά τον πήχη με τις προηγούμενες παιχνιδάρες, το Sekiro μένει πολύ πίσω...δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιος μπορεί να το βάλει πιο πάνω από κάποιον προηγούμενο τίτλο της

και κάποια παρατήρηση...όταν θες να κάνεις δύσκολο ένα παιχνίδι το κάνεις "έξυπνα" όπως το έκανε στους προηγούμενους τίτλους της, όπου έτρεμες να μπεις σε κάποιο room φοβούμενος τι θα έχει μέσα ή προχωρώντας προσεκτικά σε στενά μονομάτια και γέφυρες με τον φόβο μην πέσεις και όχι βάζοντας στα bosses 100 HP bars

Και εγω συμφωνω για το 91+ στο metacritic, πιστευω οτι ειναι λιγο Overrated το παιχνιδι(αλλα και παλι ειναι overall αρκετα καλο) αλλα παρολα αυτα ανετα το βαζω πανω απο Dark Souls 2 και ισως και Dark Souls 3(και ειμαι σε σκεψεις αν το βαλω πανω και απο Demons για μενα).

Σιγουρα το η ελλειψη build και γενικα επιλογων μιας και δεν ειναι rpg οπως τα προηγουμενα δεν ειναι οτι το καλυτερο και το συστημα μαχης περαν των bosses ειναι ψιλο meh στα υπολοιπα απλα mobs(γιαυτο ειτε κανεις deathblow,ειτε απλα τα προσπερνας).

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Και εγω συμφωνω για το 91+ στο metacritic, πιστευω οτι ειναι λιγο Overrated το παιχνιδι(αλλα και παλι ειναι overall αρκετα καλο) αλλα παρολα αυτα ανετα το βαζω πανω απο Dark Souls 2 και ισως και Dark Souls 3(και ειμαι σε σκεψεις αν το βαλω πανω και απο Demons για μενα).

Σιγουρα το η ελλειψη build και γενικα επιλογων μιας και δεν ειναι rpg οπως τα προηγουμενα δεν ειναι οτι το καλυτερο και το συστημα μαχης περαν των bosses ειναι ψιλο meh στα υπολοιπα απλα mobs(γιαυτο ειτε κανεις deathblow,ειτε απλα τα προσπερνας).

από περιέργεια και μόνο επειδή αναφέρεις την έλλειψη επιλογών και builds πράγμα που είναι το A και το Ω σε αυτά τα games, τι σου άρεσε περισσότερο στο sekiro ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ultralisk είπε

το τελείωσα και εγώ μετά από μεγάλο χτικιό με το final boss

προσωπικά το βάζω πολύ πιο κάτω από Dark souls,Demons και φυσικά Bloodborne...όσο και αν με ξετρελαίνει το japanese setting και γενικά το art του παιχνιδιού απλά δεν...περίμενα πως και πως να τελειώσει και φυσικά ούτε καν ενδιαφέρον για NG+

πολύ έξυπνο και εντυπωσιακό το σύστημα με το posture damage, το deflect κτλ αλλά πέρα από τα αρχικά mobakia όπου χρειαζόταν απαραίτητα, μετά τα πρώτα upgrades οκτώ στους δέκα εχθρούς ήταν RB spam και Deathblow (με ταυτόχρονο heal)...φυσικά ψόφος από απλούς εχθρούς μετά την μέση του παιχνιδιού ούτε καν...καμία σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της FROM που ανά πάσα στιγμή σε τέντωνε για πλάκα ένα random mob...βάλε και την επιλογή του ressurection που απλά συγχωρούσε κάποιο λάθος σου, το game μεταξύ των bosses ήταν walk in the park...το άλλο δε που αν έπεφτες σε κανά βάραθρο σε έβγαζε πάλι πίσω,wtf seriously

τελείωσα το game με 21 skills καβάτζα αφού όλα, πέρα από ελάχιστα, είναι useless στα bosses και φυσικά στα mobakia αφού όπως είπα πιο πάνω ----> RB spam...τα δε prosthetics πέρα από τα "σκορδάκια" που λειτουργούν σε αρκετές περιπτώσεις και το dagger με το poison που είναι ενδιαφέρον, παντελώς άχρηστα

το μεγαλύτερο μείον για μένα όμως είναι η έλλειψη builds στο παιχνίδι που οδηγεί στην έλλειψη ενδιαφέροντος για NG+...σε όλα τα souls παιχνίδια καπάκι ξεκινούσα NG+ και μετά NG++ για να δοκιμάσω διαφορετική προσέγγιση σε setups kai builds αφού άλλαζε όλο το gameplay, να ασχοληθώ με invasions,arena,co-op κτλ...εδώ από την στιγμή που βγάζεις εντελώς το online feature, οφείλεις να βάλεις μεγαλύτερο depth στο character customization...για τα unstable fps και την κάμερα δεν θα σχολιάσω κάτι αφού ξέρουμε ότι δυστυχώς η FROM στον τεχνικό τομέα δεν το έχει

δεν είναι άσχημο σαν παιχνίδι γενικά (σίγουρα όχι για 90-91 που έχει στο metacritic), αλλά έχοντας βάλει ψηλά τον πήχη με τις προηγούμενες παιχνιδάρες, το Sekiro μένει πολύ πίσω...δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι κάποιος μπορεί να το βάλει πιο πάνω από κάποιον προηγούμενο τίτλο της

και κάποια παρατήρηση...όταν θες να κάνεις δύσκολο ένα παιχνίδι το κάνεις "έξυπνα" όπως το έκανε στους προηγούμενους τίτλους της, όπου έτρεμες να μπεις σε κάποιο room φοβούμενος τι θα έχει μέσα ή προχωρώντας προσεκτικά σε στενά μονομάτια και γέφυρες με τον φόβο μην πέσεις και όχι βάζοντας στα bosses 100 HP bars

Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες απλά θεωρώ γενικά ότι το ύφος σου είναι Λίγο αυστηρό Γιατί το κρίνεις με βάση dark souls κτλπ Ενώ το παιχνίδι είναι κάτι άλλο!!Δεν είναι dark souls Ούτε Μπορεί να γίνει ούτε ήθελε να γίνει!Στα της δυσκολίας θεωρώ ότι το παιχνίδι ήθελε να δώσει έμφαση στην δυσκολία των αρχηγών και κάνει κάτι που αλλά παιχνίδια της from δεν κάνουν!!Σχεδόν σε υπόχρεωνει να κερδίζεις αρχηγους για να δεις εξέλιξη στην δύναμη του χαρακτήρα σου!Δεν υπάρχει άλλος δρόμος Όπως σε dark souls και bloodborne!Προσωπικά πάντως πρώτη φορά ένα παιχνίδι με κάνει τόσο καλό παίχτη με το έτσι θέλω!Ο καθένας μας Όταν το τελειώσει θεωρώ ότι το ίδιο το παιχνίδι τον έχει κάνει master στους gameplay μηχανισμούς!!Συμφωνώ ότι δεν έχεις καικαι πολύ κίνητρο στο να παίξεις και δεύτερη και τρίτη φορά αλλά θυμάμαι και στο blood borne τα ίδια λεγανε καποτε αλλά τελικά μια χαρά το λιώνουν μέχρι σήμερα!!Εγώ προσωπικά θα δώσω μια συμβουλή για όποιον παίζει το παιχνίδι αυτήν την στιγμή!!Μην αμελήσετε τον μηχανισμό του mikiri!Είναι ζωτικής σημασίας και προσωπικά με δυσκόλεψε τόσο πολύ ο τελευταίος γιατί σε όλο το παιχνίδι δεν είχα εκπαιδευτεί στο mikiri!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, ultralisk είπε

από περιέργεια και μόνο επειδή αναφέρεις την έλλειψη επιλογών και builds πράγμα που είναι το A και το Ω σε αυτά τα games, τι σου άρεσε περισσότερο στο sekiro ?

  • Η θεματολογια
  • Το οτι μπορεις επιτελους να κανεις κανονικο αλμα(και να σκαρφαλωσεις)
  • Η κεντρικη ιστορια/χαρακτηρες που ειχαν καλυτερη παρουσιαση απο τα Souls παιχνιδια(ειναι περισσοτερο single player το συγκεκριμενο λογω και απουσιας invasion)
  • Τα finishing moves ειτε σε κανονικους εχθρους,ειτε σε mobs
  • Grappling Hook

Για τα builds σου ξαναλεω ομως οτι το παιχνιδι δεν ειναι RPG,βγαλτο αυτο απο το μυαλο σου. Ειναι περισσοτερο κοντα στο στυλακι πχ των Ninja Guiden παιχνιδιων σε αυτο(αλλα ακομα και αυτη η σειρα ειχε παραπανω απο 1 κεντρικα οπλα για να χρησιμοποιησεις).

Σιγουρα δεν εχει το replay value των soulsborne παιχνιδιων αλλα δεν πειραζει ας παιξουμε και κανενα αλλο παιχνιδι :)

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Σιγουρα δεν εχει το replay value των soulsborne παιχνιδιων αλλα δεν πειραζει ας παιξουμε και κανενα αλλο παιχνιδι :)

σε αυτό θα συμφωνήσω 😁

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ultralisk είπε

έλλειψη επιλογών και builds πράγμα που είναι το A και το Ω σε αυτά τα games

Ποια games? Το Sekiro δεν είναι rpg για να μη δικαιολογείται η έλλειψη builds. Είναι action game σε στυλ DMC, Ninja Gaiden με λίγο stealth από Tenchu. 

Όπως ειπώθηκε ήδη από άλλους, είναι λάθος να το συγκρίνουμε με τα soulsborne παιχνίδια μόνο και μόνο λόγω δυσκολίας και επειδή το αναπτύσσει η From. Είναι καθαρά άλλο είδος παιχνιδιού και όποιος πηγαίνει με την προσδοκία ότι θα παίξει το Dark Souls 4 σε Ιαπωνικό setting με ninjas, λογικό είναι ακόμα και να απογοητευτεί.

Συμφωνώ με την κριτική σου σχετικά με τα απλά mobs και τα bosses. Θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερο balance.

Χάνει και το νόημα του το stealth ως μηχανισμός γιατί τα απλά mobs βγαίνουν σχετικά εύκολα χωρίς αυτό και τα mini-bosses απαιτούν κανονικό fight έστω και με μία μπάρα.  

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Ποια games? Το Sekiro δεν είναι rpg για να μη δικαιολογείται η έλλειψη builds. Είναι action game σε στυλ DMC, Ninja Gaiden με λίγο stealth από Tenchu. 

στο Ninja Gaiden που δεν είναι RPG ο Hayabusa είχε και πολλές επιλογές από όπλα που άλλαζε το όλο gameplay και το moveset του

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, ultralisk είπε

στο Ninja Gaiden που δεν είναι RPG ο Hayabusa είχε και πολλές επιλογές από όπλα που άλλαζε το όλο gameplay και το moveset του

Κι εδώ έχεις επιλογές με αναβαθμίσεις σε movesets και prosthetics. Το ότι εσύ κι εγώ μπορεί να μη τα χρησιμοποιήσαμε για τον α-β λόγο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. 

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, ultralisk είπε

τα prosthetics δεν είναι main weapon και σίγουρα δεν μπορείς να τα χρησιμοποιείς αβέρτα λόγω περιορισμένων emblems κάθε φορά 

Υπάρχει όμως η παραμετροποίηση σε συνδυασμό με τις νέες κινήσεις που μαθαίνεις. Απλώς το main weapon είναι η katana. 

Ούτε εγώ πάω για ng+ όπως δεν πήγα και στα Ninja Gaiden, DMC, Tenchu. Είναι ένα παιχνίδι που το τελειώνεις και πηγαίνεις παρακάτω. Αυτό για μένα πάντως δεν του αφαιρεί πόντους επειδή είναι παιχνίδι της From και έπρεπε με ντε και καλά με το ζόρι να ακολουθήσει συγκεκριμένη φόρμουλα.  

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Κι εδώ έχεις επιλογές με αναβαθμίσεις σε movesets και prosthetics. Το ότι εσύ κι εγώ μπορεί να μη τα χρησιμοποιήσαμε για τον α-β λόγο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. 

Ουτε ομως σημαινει οτι προσθετουν την ιδια ποικιλια οπως τα επιπλεον οπλα που εχουν παιχνιδια οπως τα Dmc και Ninja Gaiden που αναφερεις.Η ποικιλια των οπλων στο παιχνιδι ακριβως επειδη τα Prosthetics στην πραξη δεν ειναι οτι το καλυτερο,ειναι στα αρνητικα του τιτλου καλως ή κακως.

Ουτως ή αλλως αρκετες απο τις αναβαθμισεις ειναι και αχρηστες λογω και του πως λειτουργει το παιχνιδι με το posture,ειδικα στα bosses και τα mobs ειναι καλυτερο να τα πολεμας με stealth/deathblows(ειδικα εχθρους σαν τους γιγαντες)γιατι ειναι χασιμο χρονου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ουτε ομως σημαινει οτι προσθετουν την ιδια ποικιλια οπως τα επιπλεον οπλα που εχουν παιχνιδια οπως τα Dmc και Ninja Gaiden που αναφερεις.Η ποικιλια των οπλων στο παιχνιδι ακριβως επειδη τα Prosthetics στην πραξη δεν ειναι οτι το καλυτερο,ειναι στα αρνητικα του τιτλου καλως ή κακως.

Δεν είπα ότι προσθέτουν την ίδια ποικιλία που θα έδειναν διαφορετικά main weapons. Είπα απλώς ότι υπάρχει παραμετροποίηση. Μπορεί να μην αλλάζει δραματικά το gameplay αλλά κάποιος μπορεί να επιλέξει πχ διαφορετικά shinobi arts εκτός από τα prosthetics. Υπάρχει ένα progression τελοσπάντων όσο αναφορά το χαρακτήρα.

Θα μπορούσε γενικά το παιχνίδι να έχει περισσότερη ποικιλία? Σίγουρα. Είναι σωστό όμως να το συγκρίνουμε με souls όπου εκεί λόγω του rpg/fantasy στοιχείου είχες την ελευθερία για εντελώς διαφορετικά classes? Δεν νομίζω. Δεν είναι το ίδιο είδους παιχνίδι. 

Και επίσης αυτό που βλέπω εδώ να γίνεται είναι κριτική σε σχέση με souls. Όχι με Ninja Gaiden, DMC, Tenchu που φέραμε στην κουβέντα μερικοί και που θα έπρεπε κανονικά.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...