FromDusk_TillDawn Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Ερωτευμενος με Nioh και τρελος για το bloodborne.Λετε να τα δουμε 2 σε 1 νοικοκυρεμενα απο τη From Software?Eχουμε δρομο ακομα.. Παντως περιμενα το BB 2. 2
keropi Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 ολίγον απογοήτευση... feudal Japan και lore είναι κάπως meh
keropi Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) τελικά δεν έχει τα κλασσικά mechanics των *souls Εισαγωγή εικόνας από URL Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από keropi 1
kosko42 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 αυτό και το Ghost of Tsushima μου έχουν πάρει τα μυαλά. 3
FromDusk_TillDawn Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Εντωμεταξυ βγηκε και Nioh 2 μετα το ποστ..λεφτα υπαρχουν.. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2018 από FromDusk_TillDawn
Alastor192 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Nioh 2,Sekiro,Ghost of Tsushima,πολυ Ιαπωνιλα του χρονου
naruto14 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Μόνο που το Ghosts of Tsushima παίζει να μην το δούμε του χρόνου αλλά προς 2020 μεριά.
ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλά μιλάμε για τρομερές αλλαγές στο παιχνίδι. Δεν θα είναι souls παιχνίδι στη λογική του level up και στο character customization, ο χαρακτήρας θα είναι fix και θα παίζεις σε τύπου open world interwoven περιβάλλον σαν το Dark Souls 1. Προσωπικά αυτά που λέει το παλικάρι με αρέσουν πάρα πάρα πολύ. Ρισκάρουν και δοκιμάζουν νέα mechanics εντελώς. Τελικά το Tencu ζει μέσα από το Sekiro. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2018 από ikaruga24 2
Alastor192 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Απτην στιγμη που θα εχουμε καλο world design,combat loop και προκληση καθολη την διαρκεια,παρομοια δουλεια με τα Souls θα κανει για μενα. Κανενα προβλημα που δοκιμαζουν κατι καινουριο,ουτως η αλλως,level up δεν θα χει,αλλα ολο και καποιο συστημα προοδου θα χει,ειτε μεσω οπλων,ειτε μεσω skills/items. στο κατω κατω δεν ειναι τοσο καινουριο που να ξερενερωσει τους fans(πχ VR game) Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2018 από Alastor192
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Sekiro: Shadows Die Twice Is Even More Difficult Than Dark Souls Or Bloodborne
ikaruga24 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Sekiro: Shadows Die Twice Is Even More Difficult Than Dark Souls Or Bloodborne Αναμενόμενο σε fixed παιχνίδι. Οπως το ninja gaiden παράδειγμα που είναι απείρως δυσκολότερο από οποιοδήποτε soulsborne παιχνίδι ή ακόμα και παιχνίδια της ίδιας της FROM όπως τα Tencu που είναι απείρως δυσκολότερα από τα soulsborne έτσι και το Sekiro θα είναι πολύ πιο στοχευμένο στη δυσκολία που θα έχει. 2
D.Luffy Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Νέες πληροφορίες για το Sekiro. https://www.eurogamer.net/articles/2018-07-05-sekiro-shadows-die-twice-promises-a-thrilling-evolution-of-the-souls-formula Όπως ήταν αναμενόμενο, υπάρχουν διαφορές αλλά και ομοιότητες με τα souls παιχνίδια. Όσο αναφορά το χαρακτήρα, η διαφορά του από τα souls είναι στο ότι η εξωτερική εμφάνιση (φύλο, χαρακτηριστικά προσώπου) δεν θα είναι παραμετροποιήσιμη καθώς επίσης δεν θα υπάρχουν classes (ο χαρακτήρας είναι ninja) και stats/level up. Θα υπάρχει μεγάλη ποικιλία όμως από όπλα και "εργαλεία" τα οποία πιθανόν να αναβαθμίζονται καθώς το παιχνίδι διαθέτει κάποιο σύστημα με resources. Επίσης θα έχουμε και sword "styles". Μπορεί λοιπόν να μην υπάρχει level-up αλλά ο χαρακτήρας αναβαθμίζεται σύμφωνα με τον εξοπλισμό του. Το σύστημα θανάτου θα διαφέρει λίγο από τα souls στο ότι θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον και στρατηγικά στις μάχες χωρίς όμως να κάνει γενικά το παιχνίδι πιο εύκολο καθώς θα υπάρχουν penalties. Συγκεκριμένα, σε κάποιες περιπτώσεις θα μπορούμε να κάνουμε resurrect τον χαρακτήρα ακριβώς στο ίδιο σημείο που πέθανε για να αιφνιδιάσουμε τους εχθρούς που απομακρύνθηκαν καθώς υπάρχουν μηχανισμοί stealth. Επίσης θα υπάρχει ένα ειδικό "Posture" stat το οποίο αναπληρώνεται όταν δεν είμαστε σε μάχη. Όσο δεχόμαστε χτυπήματα ή ακόμα και αν δεν μπλοκάρουμε τέλεια τις επιθέσεις με parry, το stat μειώνεται και όταν τελειώσει ο χαρακτήρας γίνεται ευάλωτος σε finishing moves. Άρα μπορεί να φάμε one-shot kill ακόμα και αν ο χαρακτήρας έχει άφθονα HP. Το ίδιο ισχύει και για τους εχθρούς φυσικά. Προσωπικά με μηχανισμούς που απαιτούν τέτοια ακρίβεια καθώς και το platforming στοιχείο με jumps κλπ, ελπίζω η ομάδα να στοχεύσει σε locked 60fps αυτή τη φορά. Θα είναι κρίμα και άδικο να τρέχει με τα γνωστά frame pacing προβλήματα και το αισχρό performance που διακρίνει όλα τα souls μέχρι τώρα. Κάτι μου λέει όμως ότι η From πάλι θα απογοητεύσει σε αυτόν τον τομέα... Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από D.Luffy 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Τα graphs δεν φαίνονται τόσο απαιτητικά για 60fps imho. Όπλα δεν θα αλλάζεις, πάντα katana στο δεξί χέρι, όπως και είχα αναφέρει φαίνεται από το πρώτο trailer στο sheath, games που αλλάζεις όπλα δεν έχουν ποτε τόσο λεπτομερές sheath δεμένο στο armor. Το μονο που χαλάει πάλι λίγο είναι η έλλειψη gore, τουλάχιστον θα έχει finishers. Tbh αρχίζω και πιστεύω ότι καλύτερα που δεν είναι Tenchu και είναι μίξη των games της. Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα