Προς το περιεχόμενο

DOOM Eternal [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμένα πάντως το αγαπημένο μου όπλο είναι το double shotgun....

αυτό που γενικά μου έκανε εντύπωση και που δεν είχα συνηθίσει είναι ο μηχανισμός health/shield/ammo generation που έχει το παιχνίδι και πάνω στον οποίο βασίζονται οι μάχες και η στρατηγική που θα ακολουθήσεις... π.χ. σου τελείωνει το ammo? πας σε όποιον κακό που σου φαίνεται πιο εύκολος/εύκαιρος, βαράς μια με το chainsaw, γεμίζεις τα πάντα... όταν κατάλαβα γενικά τι παίζει με όλα αυτά (glory kills, flamethrower, chainsaw κτλ) το παίχνιδι  βγήκε νεράκι, στο hurt me plenty δεν ίδρωνε το αυτί μου, χαλαρός και ωραίος... αν πας να το παίξεις με "κλασσική" στρατηγική π.χ. σαν να ήταν το Half Life θα ζοριστείς πολυ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 378
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι στο mission Taras Nabad, οδεύω προς την τελική ευθεία. Ως κάποιος που μόλις έπαιξε το DOOM 2016, μου άρεσαν οι αλλαγές στο gameplay, του έδωσαν μια φρεσκάδα, και δε μου φάνηκε σα να συνέχισα το ίδιο ακριβώς παιχνίδι. Οι δαίμονες είναι σαφώς πιο aggressive από ο,τι στο προηγούμενο, και κάνουν πολύ συχνά charge και προσπαθούν να σε στριμώξουν,  έχεις βέβαια και το double dash, οπότε έρχεται και ισορροπεί.  Στην αρχή, όντας συνηθισμένος από το gameplay του 2016 ζορίστηκα .Ακόμη και ριζικές αλλαγές στα keybindings μου πήραν κάποιες ώρες μέχρι να τις συνηθίσω.  

Το platforming του μου αρέσει, σε βάζει στο τρυπάκι να μαζέψεις όλα τα secret, ακόμη και μένα που κάθε άλλο παρά completionist είμαι, και έχεις και κάτι πιο chill να κάνεις ανάμεσα στα fights.Η δυσκολία επίσης είναι αισθητά μεγαλύτερη. Ξεκίνησα στο Ultra Violence, αλλά από το 4ο mission και μετά το έριξα, διότι θα μου έπαιρνε πάρα πολύ χρόνο για να το τελειώσω έτσι.Επίσης, τα missions είναι σαφώς μεγαλύτερα από τον προκάτοχο, φαίνεται πως έχει περισσότερο content το παιχνίδι, με όλα τα secret encounters, slayer gates, το platforming κλπ...

Σίγουρα θέλει λίγο περισσότερη σκέψη μέσα στις αρένες για το πως θα κινηθείς, καθώς όλα τα resources που είναι κάτω, είναι λιγότερα από το 2016, οπότε πρέπει να κάνεις engage/disengage για reload και ξανά μανά. Παρατήρησα πως τα power ups που ήταν συχνό φαινόμενο στο 2016,  σπάνια κάνουν την εμφάνισή τους εδώ, εκτός κι αν τα έχουν κρυμμένα κάπου... Αυτά βοηθουσαν αρκετά σε δύσκολες μάχες.

 

Γενικά ήμουν επιφυλακτικός να δώσω 60άρι για ένα  τόσο μονοδιάστατο παιχνίδι, θεωρώ πως οριακά έρχεται και παρέχει ένα συμπαθητικό value for money.

Στο κομμάτι των γραφικών, είμαι μειοψηφία μάλλον, αλλά δε με συγκλόνισαν τα γραφικά του, για τα οποία άκουσα τα μύρια όσα... Όχι πως είναι κακά, είναι πολύ καλά, αλλά θεωρώ πως ειπώθηκαν σχετικές υπερβολές για το κομμάτι των γραφικών, και οι προσδοκίες μου ήταν ίσως μεγαλύτερες. Το κομμάτι του performance και οptimization το βγάζω εκτός, καθώς εκεί παίρνει άριστα.

Επεξ/σία από tsabasid
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειπωθηκαν πουθενα υπερβολες για τα γραφικα του παιχνιδιου.

Αυτο που αναφερθηκε ειναι οτι,οπως και στο Doom 2016,το παιχνιδι δειχνει πολυ ωραιο και το σημαντικοτερο τρεχει και πολυ καλα.

Δεν διαβασα να λεει κανεις οτι το Doom eternal εχει τα καλυτερα γραφικα αυτης της γενιας πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαιξα 2 παιχνιδια απο το Battle Mode και δεν με βλεπω να με πολυ κραταει.

Ενδιαφερον το concept του αλλα επρεπε να υπηρχε και ενα deathmatch/Team Deathmatch mode οπως στο προηγουμενο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς πρόβλημα με το gsync; έχω βάλει cap 117fps (σε 120hz monitor) και κάνει μικρά stuterings ( βασικά είναι tearings που σε υψηλά framerates μοιάζουν με microstuterings).

Μοιάζει να μην δουλεύει κάν το gsync. Αν το αφήσω στα 120fps με vsync ειναι εντελώς smooth

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/3/2020 στις 12:56 ΠΜ, KilliK είπε

για μενα το μεγαλυτερο προβλημα του παιχνιδιου ειναι το υπερβολικο micromanagement του. πρεπει να κανεις tracking και refill σε 6 special abilities, health, ammo, shield, να αλλαζεις στο καταλληλο οπλο καθε φορα, και ολα αυτα ενω σε κυνηγανε και σου ριχνουν εξ αποστασεως μια στρατια τερατων σε μια κλειστη αρενα.

Με τον καιρό είχα αρχίσει να έχω ένα ψιλο-καλό feeling για το πότε είναι up καθετί, αλλιώς δε γίνεται δουλειά: είναι υπερβολικά πολλά για να τα μανατζάρεις συνειδητά κοιτώντας στις γωνίες. 

Στη γκρίνια μου για τα bindings με τις grenades (ένα κουμπί "πυρ" + ένα toggle αντί "πυρ frag", "πυρ ice") βάζω και το crucible. Εντελώς άστοχο στο PC να έχουν ασυνεπή mechanics (στο chainsaw πατάς το πλήκτρο και κόβει, στο crucible κάνει switch) απλά επειδή στο controller config το κάνανε έτσι από ανάγκη.

Πλέον μιά σύντομη βόλτα από λίγες πίστες για τα τελευταία achievements και το αφήνω μέχρι να τολμήσω το Nightmare. Συνολικές εντυπώσεις πολύ καλές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, iddqdiddqd είπε

Πλέον μιά σύντομη βόλτα από λίγες πίστες για τα τελευταία achievements και το αφήνω μέχρι να τολμήσω το Nightmare. 

 

Αν κρίνω από το DOOM 2016, μην τολμήσεις το nightmare. Λογικά θα σου προκαλούν υπερβολικά μεγάλο damage και είναι ψιλό αδικία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, _Theo_ said:

Αν κρίνω από το DOOM 2016, μην τολμήσεις το nightmare. Λογικά θα σου προκαλούν υπερβολικά μεγάλο damage και είναι ψιλό αδικία...

κοίτα εγώ στο nightmare μέχρι mission 6-7 πήγα άνετα από εκεί και πέρα θέλει να μάθεις εσύ ο ίδιος αρκετά advanced skills...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το 3 δεν προκειται να κανει τις ιδιες πωλησεις, κρίνοντας απο την αναμικτη ανταποκριση των φανς. και βλεπω την ID να επιστρεφει στο gunplay του 2016.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, KilliK είπε

το 3 δεν προκειται να κανει τις ιδιες πωλησεις, κρίνοντας απο την αναμικτη ανταποκριση των φανς. και βλεπω την ID να επιστρεφει στο gunplay του 2016.

Και βλέπω τους ίδιους φανς που την κατηγορούν τώρα ότι ξέφυγε από τη φόρμουλα να την κατηγορήσουν στο 3 ότι έκανε copy paste το gunplay του 2016 και ότι το παιχνίδι είναι reskin... 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
7 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Και βλέπω τους ίδιους φανς που την κατηγορούν τώρα ότι ξέφυγε από τη φόρμουλα να την κατηγορήσουν στο 3 ότι έκανε copy paste το gunplay του 2016 και ότι το παιχνίδι είναι reskin... 

Αυτό είναι σίγουρο. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...