Προς το περιεχόμενο

DOOM Eternal [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικα γραφικα απο οσα εχω δει και απο οτι βλεπω δε τσιγκουνευεται καθολου σε gore, το κανω κι εγω εγκατασταση τωρα να δουμε τι λεει.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Δημοσ.

3 levels έχω παίξει. 

Το παιχνίδι είναι κατευθείαν in your face - no introduction. Δίνεις πόνο από το πρώτο λεπτό.. Fast paced arena style. Με τα καλά και τα κακά του. Προσωπικα δεν αντέχω να παίξω πάνω από μισή ώρα συνεχόμενα. Έχω γεράσει. Για τα δικά μου δεδομένα σε normal difficulty είναι challenging. Έχω πεθάνει 5-6 φορές μέχρι στιγμής.

Η μηχανή γραφικών optimized μέχρι αηδίας όπως και ο προκάτοχος. Butter smooth (60 fps λόγω monitor) σε τελικιασμένες ρυθμίσεις σε 1440p με gtx 1080 . Και η κάρτα δεν ιδρώνει καν. Τα textures είναι πανέμορφα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Χαχα, κι εγώ η αλήθεια είναι ταβάνι 2ωρο έχω στο συγκεκριμένο παιχνίδι, δε μπορώ παραπάνω τσίτα...

Να ρωτήσω κάτι; Έπαιξα το mission cultist base, και προς το τέλος, βρίσκω το μωβ κλειδί για το slayer gate, αλλά πριν το gate υπάρχουν κάτι μπάρες που την μπλοκάρουν και δε μπορώ να μπω να βάλω το κλειδί. Δε νομίζω πως χρειάζεται κάποιο extra platforming, διότι σε κάθε βίντεο που είδα στο youtube απλά δεν υπάρχουν αυτές οι μπάρες όταν πάει ο παίκτης να ξεκινήσει το challenge.  Παίζει να μην έχω κάνει κάτι καλά ή μήπως αυτό είναι το bug για το οποίο είχα διαβάσει;

Δημοσ.

Δεν ειναι τοσο θεμα ηλικιας αυτο. Ειναι λογω του ιδιου του παιχνιδιου που ειναι κυριως επαναλαμβανομενο gameplay με την ιστορια απλα να υπαρχει κλασσικα και καποιες σκορπιες σημειωσεις να διαβασεις εαν θες να μαθεις λιγα πραγματα παραπανω.

Ακομα και το μοτιβο του παιχνιδιου σε καθε πιστα(οπως και στο προηγουμενο)ειναι συγκεκριμενο.Λιγο platforming,αρενα που σκοτωνεις εχθρους. Λιγο platforming/explore,επομενη αρενα που σκοτωνεις αλλους εχθρους.

Σε σε καθε αρενα που σκοτωνεις εχθρους εχει και αυτη δικο της μοτιβο.Βγαινουν συνεχεια οι πιο αδυναμοι εχθροι επιτηδες για να εχεις κατι να σκοτωσεις με το chainsaw για σφαιρες(ή armor/health) μεχρι να σκοτωσεις τους πιο δυνατους εχθρους(που συνηθως θελουν 3 με το πριονι)που τοτε μονο σταματαει να βγαζει μικρους εχθρους και προχωρας. 

Το παιχνιδι παντως μεχρι εκει που εχω φτασει(BFG)εξακολουθει να μου αρεσει παρα πολυ εκτος απο 2 τυπους εχθρων ως τωρα. Ο πρωτος ειναι ο Marauder που ειναι τερμα broken σχεδιαστικά και θα ελεγα οτι δεν ταιριαζει καθολου μα καθολου στο παιχνιδι.Ο αλλος εχθρος ειναι οι Hunters που το μονο που κανουν ειναι να σου τρωνε τσαμπα χρονο λογω shield/παραπανω ζωης. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνιδι απο λιγο που επαιξα σημερα ειναι εκπληκτικο, δεν επικεντρωνεται στην ιστορια ή σε κατι πιο βαθυ αλλα gameplayακα ειναι πραγματικα διαμαντι με ολη τη σημασια της λέξης. Καθε σφαιρα που πεφτει απολαυση.

Νιωθεις τοσο πολυ το Impact καθε βολης που ''προσγειωνεται'' πανω στους δαιμονες και σε αυτο βοηθανε τα αψογα και καλοφτιαγμενα γραφικα-textures, τα animation την ωρα που κομματιαζεται ο εχθρος που σε κανει και χαζευεις, και ολα αυτα με μια τοσο αρτια και ελαφρια μηχανη γραφικων που θα επρεπε να ειναι παραδειγμα προς μιμιση για ολες τις εταιρειες εκει εξω.

 Θα το χαρακτηριζα ευκολα ενα ''λουνα παρκ'' για μικρους (18+) και μεγαλους αν θες να παιξεις κατι απλο, χαλαρο και συναμα τερμα διασκεδαστικο.

 

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Δημοσ.

Προσωπικα με ψιλο χαλασε λιγο που θελουν σοι και καλα να σε βαλουν να χρησιμοποιησεις ολα τα οπλα.

Αυτο φαινεται και απο τα ελαχιστα πυρομαχικα αλλα και το συστημα με τα weaknesses αλλιως θελει 4000 σφαιρες.

Κατα τα αλλα αψογο.Μου αρεσει που βαλανε και λιγο lore ετσι να διαβαζεις λιγο.

Δημοσ.

Ειναι κακιστος ο τροπος που το παρουσιαζουν ομως αυτο ειναι το θεμα. Στο μεγαλυτερο μερος του παιχνιδιου μιλαμε απλα για σελιδες στον αερα που μαζευεις,και μετα κατσε να διαβαζεις ενα ξερο κειμενο καθε 3 και λιγο.

Ενταξυ το 2020 σιγουρα θα μπορουσαν να το παρουσιασουν και καλυτερο απο αυτο με 2-3 παραπανω cutscenes.

 

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Fulgore είπε

Ειναι κακιστος ο τροπος που το παρουσιαζουν ομως αυτο ειναι το θεμα. Στο μεγαλυτερο μερος του παιχνιδιου μιλαμε απλα για σελιδες στον αερα που μαζευεις,και μετα κατσε να διαβαζεις ενα ξερο κειμενο καθε 3 και λιγο.

Ενταξυ το 2020 σιγουρα θα μπορουσαν να το παρουσιασουν και καλυτερο απο αυτο με 2-3 παραπανω cutscenes.

Ή ένα ωραίο voice over τύπου "in the first age..."

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελος απο μενα το Campaign του παιχνιδιου

Τι μου αρεσε

+Οπτικος τομεας

+Πολυ καλο performance χωρις stuttering

+Μουσικη/ηχος(οπως και στο προηγουμενο)

+Gameplay/Gunplay.Ειδικα προς το τελος οταν μαζευεις ολα τα οπλα ειναι σκετη απολαυση

+Ποικιλια σε Glory kills

+Πολυ καλη διαρκεια,ειδικα για το ειδος του.

+Ποικιλια εχθρων

+Πολυ περισσοτερο lore,ειδικα γυρω απο τον κεντρικο Slayer.

+Ωραια collectables/ευκολοτερο exploration

+Μεγαλη  διαρκεια

+BFG

Τι δεν μαρεσε

-Ο τροπος που σου παρουσιαζει το μεγαλυτερο κομματι του lore

-Απότομη αρχη

-Τα bosses. 

-καποια platforming κομματια κυριως προς το τελευταιο μερος του παιχνιδιου.

Αξιος διαδοχος του Doom 2016 και ενα απο τα καλυτερα ως τωρα παιχνιδια της χρονιας.

Rip and Tear 🤘😈🤘

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 4
Δημοσ.

για μενα το μεγαλυτερο προβλημα του παιχνιδιου ειναι το υπερβολικο micromanagement του. πρεπει να κανεις tracking και refill σε 6 special abilities, health, ammo, shield, να αλλαζεις στο καταλληλο οπλο καθε φορα, και ολα αυτα ενω σε κυνηγανε και σου ριχνουν εξ αποστασεως μια στρατια τερατων σε μια κλειστη αρενα. προσθετεις και το visual noise με τον χαμο που γινεται στην οθονη, και καπου φτανει να κουραζει ολο αυτο το πραμα απο ενα σημειο και μετα,  αντι να σε χαλαρωνει οπως θα επρεπε σε ενα τετοιο παιχνιδι.

καταλαβαιω τις σχεδιαστικες τους επιλογες, θελουν το παιχνιδι ναναι γεματο εντονη και ακαταπυστη δραση, αλλα χωρις ομως να νιωθει επανλαμβανομενο. και ενω σιγουρα  δημιουργησανε ενα παιχνιδι με πιο πλουσιο gameplay σε σχεση με το προκατοχο του, δεν τα καταφερανε να ειναι το ιδιο ισορροπημενο.  imho, επρεπε να δωσουν περισσοτερη εμφαση στο visual feedback και στο upgrade system, ωστε  ο παικτης να επικεντρωνεται περισσοτερο στο thrill της μαχης, και λιγοτερο στο ποτε εληξε το ταδε cooldown, η στο που ειναι το mob που ριχνει ammo.

 

Δημοσ.

Αυτα χρειαζονται μονο στην αρχη επειδη δεν εχεις τα δυνατα οπλα.

Εαν αργοτερα παρεις Rocket launcher ή την μεγαλη βαλλίστρα πχ δεν θα καθεσαι να αλλαζεις σε shotgun για να φας τον cacodemon ή σε αυτοματο για τα weak σημεια του mancubus/revenant ξερω γω.

Μια απο τα ιδια και οταν παρεις το Super Shotgun.

Γιαυτο και ειπα πιο πανω οτι η αρχη ειναι αποτομη σε σχεση με το προηγουμενο παντα.

Επισης εχει και κανονικα Gas για το chainsaw,δεν περιμενεις συνεχεια μονο ποτε θα φορτισει.

Απλα δεν χρησιμοποιεις τα 3charge σε ενα μεγαλο εχθρο γιατι δεν αξιζουν.

Περαν τουτου οπως και σε καθε μεγαλη αλλαγη σε μια σειρα,θα υπαρχει και κοσμος που δεν του αρεσουν οι οποιες αλλαγες. Στο Steam παντως η πλειοψηφια των κριτικων ειναι θετικες.

Στο metacritic παλι,βρηκαν αφορμη καποιοι για να θαψουν κλασσικα γιατι..ετσι οπως ο αλλος που του βαζει 0 επειδη δεν ειναι για VR.

 

 

Δημοσ.

ναι ενταξει, το difficulty curve ειναι λιγο αποτομο, αλλα παραμενει το γεγονος οτι χρειαζεσαι να εχεις συνεχες awareness στα abilities/arsenal σου, περα απο το περιβαλλον σου, ειδικα στο Nightmare που παιζω. αυτο που θα θελα ειναι λιγοτερο micromanagement και περισσοτερο impact απο τα upgrades.

αλλα ναι, γενικα το παιχνιδι εινια πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο. και μου κανει εντυπωση που δεν αρεσει σε αρκετους.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...