tsabasid Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Μέσω των streams και του Youtube πάντως, αν εξαιρέσεις κάποια hud elements που έχουν ένα σαφή neon τόνο, το υπόλοιπο περιβάλλον μοιάζει λίγο πιο μουντό από το DOOM 2016. Ίσως να οφείλεται και στην απώλεια ποιότητας λόγω streaming... Edit: Σχετικά με το επίπεδο δυσκολίας, στο nightmare τουλάχιστον, ο Seagull είπε, πως πρώτη φορά παιχνίδι τεστάρει τόσο πολύ τα FPS mechanics μου. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2020 από tsabasid Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, D.Luffy είπε Πάντως εμένα αυτά που περιέγραψες πολύ σωστά, κάθε άλλο παρά ξενέρωμα μου προκάλεσαν. Αντίθετα τα θεωρώ βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο. Ειδικά στο ότι πλέον πρέπει να διαλέγεις τα όπλα ανάλογα με την περίσταση και τον εχθρό. Αν κάποιοι τα βρίσκουν σκούρα ας ρίξουν ένα σκαλί κάτω τη δυσκολία. Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο παιχνίδι δεν το έλεγες και δύσκολο στο normal... Το αντίθετο. Βρε ουτε εμενα με πειραζει.Για οσους βλεπω και κραζουν για το campaign το λεω. Επισης αν καποιος το ανεφερε πιο πισω,οντως το MSI afterburner δεν δουλευει στο παιχνιδι για καποιο λογο.Μονο στο loading το βλεπω να εμφανιζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 6 ώρες πριν, DrFreeman είπε Ποια οθόνη χρησιμοποιείς και παρατηρείς διαφορές λόγω HDR; Στο PC το πήρες; Στο PC ναι. Απλώς το έχω συνδέσει και με την TV η οποία είναι μια 55" LG C9. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Δεν έχει το παραμικρό hitch/stutter το παιχνίδι, αέρας πάει. Απόλυτα διασκεδαστικό σαν το προηγούμενο κλπ. Ωστόσο θα ήθελα ένα texture pack γιατί σε μερικά σημεία είναι πολύ χαμηλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dalan2007 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Να φανταστώ σε gtx 1030 να μην το δοκιμάσω καν ε? Στις υπόλοιπες απαιτήσεις είμαι κομπλέ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paularas Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 καπου διαβασα οτι παίζει με κάρτα απο 2g μνήμης και πάνω. yeap, μπορει να μην ειναι 60 fps αλλα παιζει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Σύμφωνα με την ανάλυση του DF, η χρήση πραγματικής γεωμετρίας στο παιχνίδι είναι απίστευτη. 8-10 φορές παραπάνω πολύγωνα μέσα σε μία σκηνή σε σχέση με το Doom 2016... Και όλα αυτά χάρη στην εξαιρετική χρήση του Vulkan από την id. Θα μπορούσες να το πεις και "next gen" το παιχνίδι. Επίσης επιτέλους ξεφορτωθήκαμε τα megatextures. Το install είναι κάπου στα 40+ Gb σε σχέση με τα 100+ του Doom 2016 με τις υφές να έχουν πολύ περισσότερη ποικιλία. Πρέπει να είμαι κοντά στο 80% και ακόμα χαζεύω τις λεπτομέρειες του περιβάλλοντος. Ειδικά οι μεταλλικές επιφάνειες είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό έχω δει μέχρι στιγμής σε παιχνίδι. Τι να πει κανείς για το performance... Δεν υπάρχουν λόγια για το optimization που έκανε η id. Αυτά πρέπει να τα βλέπουν κάποιοι άλλοι και να ντρέπονται για τις μηχανές γραφικών τους (γκουχ Epic...). Δεν υπάρχει το παραμικρό stuttering. Ούτε στις ανοιχτές, ούτε στις κλειστές περιοχές. Να κάνω μια παρένθεση ότι με χρήση του HDR, η χρωματική παλέτα ανεβαίνει κατακόρυφα. Δεν είναι μόνο τα highlights που εντυπωσιάζουν, αλλά τα χρώματα μιας σκηνής ως προς το σύνολο τους. Καίει μάτια (με την καλή έννοια) σε κάποιες περιπτώσεις. Το παιχνίδι φαίνεται αρκετά πιο μουντό στο SDR monitor που έχω σε σχέση με την TV μου. Φυσικά υπάρχουν κάποια rough edges όπως μερικά χαμηλής ανάλυσης textures όπως αναφέρει ο @Psycho_Warhead πιο πάνω. Επίσης σε μερικές εξωτερικές σκηνές, οι σκιές είναι αρκετά περιορισμένες με αποτέλεσμα να φαίνεται λίγο "γυμνό" το περιβάλλον παρά την εξαιρετική λεπτομέρεια. Προβλήματα που υπάρχουν λόγω vanilla PS4 και One... Στα του παιχνιδιού τώρα, είναι αισθητά πιο δύσκολο από το original. Υπάρχουν μερικές στιγμές που σπαμάρει την μία σειρά εχθρών μετά την άλλη λες και δεν υπάρχει τέλος. Μέχρι τελικής πτώσεως έπαιζα και τελείωνα μια ανάσα κυριολεκτικά πριν το Game Over... Τα πυρομαχικά φαίνεται να είναι περιορισμένα και μπορεί να φανεί περίεργο σε πολλούς αλλά στην ουσία απλά έχουν διαφορετικό μηχανισμό σε σχέση με το προηγούμενο. Απλά πρέπει να χρησιμοποιείτε το chainsaw περισσότερο και μάλιστα επάνω σε απλούς εχθρούς για να κάνουν spawn σφαίρες για τα μεγάλα όπλα. Παρατήρησα ότι κάθε εχθρός θέλει διαφορετικό όπλο και διαφορετική προσέγγιση. Τόσο πολύ που με έπιανε πανικός να διαλέξω το σωστό όταν είχα μεγάλο πλήθος διαφορετικών εχθρών να έρχεται κατά πάνω μου. Έχει πολύ μεγάλη σημασία η προσέγγιση. Πχ οι Cacodemons μπορούν να γίνουν κυριολεκτικά πανεύκολο one-shot με το συνδιασμό grenade shotgun+glory kill. Ενώ σε διαφορετική περίπτωση μπορούν να γίνουν bullet sponge ακόμα και με δυνατό όπλο... Γενικά δεν υπάρχει το ένα και μοναδικό όπλο που κάνει για όλες τις περιστάσεις. Τροφή για σκέψη αυτό. Επίσης το παιχνίδι έχει αρκετό... platforming! Και μάλιστα δύσκολο platforming. Με πολλά άλματα, dash και wall climbing. Λίγο ακόμα και θα νόμιζα ότι έπαιζα Metroid Prime σε κάποιες περιπτώσεις . Δεν ξέρω αν αυτό ξενερώσει κάποιους. Περί story, αυτό που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι ο ψιλο comical τόνος που έδωσαν. Νομίζω ότι έπρεπε να είναι λίγο πιο σκοτεινό και σοβαρό σαν το Doom 3. Ειδικά αυτή η άκυρη ηλίθια που μιλάει στα ολογράμματα με τη γελοία φωνή και λέει ένα κάρο μ...κίες. Χαλάει όλη την bad-ass αίσθηση του παιχνιδιού. Τέλος, υπάρχει fast travel σύστημα αλλά η υλοποίηση του θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Πχ είναι διαθέσιμο μόνο κοντά στο τέλος μιας πίστας. Μεγάλο σπάσιμο αν θες να επιστρέψεις γρήγορα στο hub για να δεις τα collectables που βρήκες. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2020 από D.Luffy 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsabasid Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Από launch bugs πως είναι μέχρι στιγμής; Καθόλου crashes? Εϊδα κάτι σχόλια για κάποιες πλατφόρμες in game που ξαφνικά εξαφανίζονται και πρέπει να κάνεις reload το τελευταίο checkpoint για να μπορέσεις να προχωρήσεις. Βγήκε κανένα patch το τελευταίο διήμερο; Μόλις τελείωσα το DOOM 2016 πρώτη φορά και με τρώει το χέρι να το πάρω, αλλά λέω μπας και περιμένω αν υπάρχουν θεματάκια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 ναι, αυτο ισχυει, εβλεπα το stream του Angry Joe και του ετυχε τετοιο bug. 23 ώρες πριν, D.Luffy είπε Πάντως εμένα αυτά που περιέγραψες πολύ σωστά, κάθε άλλο παρά ξενέρωμα μου προκάλεσαν. Αντίθετα τα θεωρώ βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο. Ειδικά στο ότι πλέον πρέπει να διαλέγεις τα όπλα ανάλογα με την περίσταση και τον εχθρό. Αν κάποιοι τα βρίσκουν σκούρα ας ρίξουν ένα σκαλί κάτω τη δυσκολία. Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο παιχνίδι δεν το έλεγες και δύσκολο στο normal... Το αντίθετο. this. ειναι πλεον λιγοτερο brainless arcade οπως το προηγουμενο, αφου απαιτει πλεον μια στοιχειωδη στρατηγικη στο τι οπλο θα χρησιμοποιησεις και τον τροπο που θα σκοτωσεις καθε φορα. συν η υπαρξη περισσοτερων demons. το χα πει απο την αρχη, το σηκουελ θα ειναι πιο κοντα στο πνευμα του κλασικου Doom, και χαιρομαι γιαυτο. επισης τρομερο το lore, αν και κανανε ενα soft reboot το setup του προηγουμενου παιχνιδιου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsabasid είπε Από launch bugs πως είναι μέχρι στιγμής; Καθόλου crashes? Εϊδα κάτι σχόλια για κάποιες πλατφόρμες in game που ξαφνικά εξαφανίζονται και πρέπει να κάνεις reload το τελευταίο checkpoint για να μπορέσεις να προχωρήσεις. Βγήκε κανένα patch το τελευταίο διήμερο; Μόλις τελείωσα το DOOM 2016 πρώτη φορά και με τρώει το χέρι να το πάρω, αλλά λέω μπας και περιμένω αν υπάρχουν θεματάκια... Crash μέσα στις 8 ώρες που έπαιξα εχθές δεν έτυχε. Εγώ παρατήρησα μερικά εξαφανισμένα κλειδιά που ξεκλειδώνουν κάποια bonus mini stages από το campaign. Τίποτα όμως που να επηρεάζει το κανονικό progression προς το παρόν. Δεν βγήκε ακόμα κάποιο patch αλλά σίγουρα χρειάζεται ένα για να στρώσουν αυτά τα θεματάκια. 26 λεπτά πριν, KilliK είπε επισης τρομερο το lore, αν και κανανε ενα soft reboot το setup του προηγουμενου παιχνιδιου. Το lore είναι όντως πολύ καλό αλλά δυστυχώς χαλάνε λίγο την ατμόσφαιρα κάτι άκυρες επιλογές που έκαναν όπως έγραψα παραπάνω. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2020 από D.Luffy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsabasid Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Κλειδιά εννοείς τα μωβ slayer keys; Αν ναι, τότε πρόκειται για σχετικά σοβαρό bug. Βλέπω να περιμένω το 1ο patch έν τέλει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Κανένα bug/crash/etc μέχρι στιγμής και νομίζω πλησιάζω προς το τέλος. Το μονο που τυχαίνει σπανια είναι όταν κανεις glory kill κοντά σε τοίχους κλιπαρεις. That's about it. Στις consoles βγήκε patch και νομίζω βγήκε και στο PC γιατί κατέβασα 300mb. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 25 λεπτά πριν, tsabasid είπε Κλειδιά εννοείς τα μωβ slayer keys; Αν ναι, τότε πρόκειται για σχετικά σοβαρό bug. Βλέπω να περιμένω το 1ο patch έν τέλει.. Ναι αυτά ακριβώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iddqdiddqd Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Προς το παρόν μου αρέσει πολύ στο σύνολο, με ελάχιστα σημεία που με χαλάνε (grenade keys, checkpointing στα μικρά encounters) ένα μικρό δισταγμό στη λογική που βάλανε στις μάχες. Το τεχνικό κομμάτι φυσάει, το level design έχει ποικιλία, η μουσική πολύ καλή (ίσως προτιμώ το 2016 αλλά κλάιν). Από στόρυ είμαι στα μισά, περιμένω να δω που θα κάτσει το μπαλάκι. Ίσως το πιο μινιμαλιστικό στυλ του 2016 στην αφήγηση να ταιριάζει πιο πολύ. Δεν έχω αποφασίσει. Η λογική του "combat puzzle" ώρες-ώρες σε κάνει να νιώθεις ότι είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τις μάχες όπως το σκεφτήκανε, αλλιώς αντίο ζωή. Το cooldown management με χειροβομβίδες, φλογοβόλο, chainsaw ακροβατεί ανάμεσα στο "ενδιαφέρον gameplay" και το "καταναγκαστικά έργα". Ειδικά το chainsaw, ακόμα προσπαθώ να θυμηθώ πότε το έκανα use με 3 μπάρες σε μεγάλο εχθρό: πάντα το ξοδεύω για ammo στους μικρούς, και νομίζω ότι για να προχωρήσεις βασικά πρέπει να το κάνεις συνήθεια (χρόνος να τσεκάρεις ammo και cooldown status στο UI υπάρχει και δεν υπάρχει). Στο 2016 με ενοχλούσε που οι μάχες ήταν στο 90% στημένες γύρω από αρένες με τρόπο που φώναζε από μακριά "ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΙΝΤΕΟΜΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΑΧΗ ΣΕ ΑΡΕΝΑ". Σαφώς έτσι μπορούν οι developers να κάνουν καλύτερο balance, να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο για χαζομάρες του AI και να αλλάζουν όπως θέλουν το κλίμα από γκάζια-mode σε εξερεύνηση-mode και πίσω. Στο eternal μπορώ να πω ότι σε μεγάλο βαθμό "το φτιάξανε". Προφανώς έχουν και πάλι αρένες, και προφανώς βγαίνουν συχνά-πυκνά τέρατα από εδώ και εκεί αλλά δεν είναι τόσο ωμό που να σε χτυπάει στη μούρη. Μεγάλη βελτίωση, στο βασικότερό μου παράπονο (ίσως το μόνο) από το 16. Στα αρνητικά: δε γίνεται ρε φίλε στο πισί να μου λες ότι το ένα κουμπί πετάει grenade και το άλλο κουμπί αλλάζει grenade. Δώσε μου ένα bind για τη frag ένα για την ice και τέλος. Στην κονσόλα που τα "καλά κουμπιά" είναι λίγα, έχει νόημα να βάζεις ένα κουμπί στο πέταγμα και ένα άλλο (σε πιο άβολη θέση) στο άλλαγμα. Στο πισί είναι απλά ταλαιπωρία. Τσάμπα κλικς, και χαζά διλήμματα ανάμεσα στο να κοιτάς να δεις τι έχεις active ή να ελπίζεις ότι θυμάσαι καλά (αν θυμάσαι λάθος σε σοβαρή μάχη, αρκεί για να χάσεις από αυτό μόνο). Δεύτερο αρνητικό, η αλληλεπίδραση του checkpointing με τα ροζ challenges (και λιγότερο, με το exploration και το fast travel). Στα μωβ γενικά κάνει save πριν μπεις, οπότε αν το χάσεις απλά πεθαίνεις και ξαναδοκιμάζεις ή τα παρατάς. Τίμιο. Στα ροζ κατά κανόνα δε σώζει, και αν χάσεις από χρόνο δεν πεθαίνεις αλλά μένεις με ότι σφαίρες είχες. Οπότε μετά από ένα-δύο κακά tries όπου πχ έφαγες το bullet ammo σνιπάροντας, ή έμεινες σε low life δεν μπορείς να κάνεις άλλο. Εκτός αν σκόπιμα κάνεις ένα κακό try για να πάρεις σφαίρες και να φύγεις, μετά άλλο ένα να πάρεις armor κλπ. Χαμένος χρόνος χωρίς δυσκολία για τα προφανή. Η άλλη λύση, reload checkpoint που μπορεί να είναι από δίπλα έως "όπου λάχει". Δεύτερο κακό interaction, τα secrets που θέλουνε platforming με τα checkpoints: αν κυνηγήσεις το secret ρισκάρεις να είσαι με χαμηλότερη ζωή όταν "σώσει" αυτόματα πριν την επόμενη μάχη. Το τίμιο είναι να σφίξεις τα δόντια και ότι γίνει. Το ασφαλές είναι να περιμένεις να ανοίξει το fast travel για να τα κάνεις αυτά, χάνοντας όμως χρόνο τσάμπα. Αντίστοιχα full σχιζοφρένεια είναι ότι το mission select δε σου δίνει fast travel αλλά σου δίνει cheat codes (οκ, εκτός από τα μωβ κλειδιά). Οπότε, μπορείς μεν να κάνεις την δυσκολία ξεφτίλα με άπειρες ζωές/ammo αλλά θα σου φάμε χρόνο στο περπάτημα. Έχει μια γεύση από ubisoft που απλά σου τρώει το χρόνο για να σου φάει το χρόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Ναι ειναι αληθεια οτι χανεται λιγο η μπαλα με grenades/chainsaw/flamethrower με τα cooldown,ειδικα μιας και ειναι και πολυ μικρα τα εικονιδια για να τα παρατηρεις. Εγω παιζω με controller και στο multiplayer θα παιξω με mouse/keyboard. Για τα challenges ομως διαφωνω Στο λεει οταν τα πρωτο συναντας οτι ΜΟΝΟ η training area πισω στο φρουριο δεν σου τρωει σφαιρες.Τα αλλα θα σου φανε,αρα ειναι στην κριση σου εαν θα τα κανεις στην αρχη που τα πετυχαινεις ή εαν θα τα κανεις αργοτερα μεσω mission select πιθανως σε ευκολοτερη δυσκολια. Μια απο τα ιδια και τα secrets. Οσα και αν θες τα κανεις,αλλιως τα αφηνεις για αργοτερα αφου τελειωσεις το παιχνιδι. Με λιγα λογια το παιχνιδι το κανανε πιο Challenging που δεν ειναι υποχρεωτικα κακο. Καποιες επιλογες τους ομως πανω στο συστημα μαχης/gameplay ειναι. Ειδικα στο πρωτο 1/3 περιπου του παιχνιδιου ειναι το χειροτερο γιατι α)δεν εχεις πολλα οπλα διαθεσιμα+modifications β)δεν εχεις μεγαλη ζωη/armor/σφαιρες. Κοινως το παιχνιδι θα ειναι πιο απολαυστικο απο την μεση περιπου και μετα που και περισσοτερα οπλα θα εχεις και παραπανω ζωη,armor,σφαιρες,praetorian tokens. Στην αρχη τα εβρισκα σκουρα σε καποιους εχθρους αλλα μολις αργοτερα πηρα Super shotgun/rocket launcher,ειναι πολυ πιο ανετα τα πραγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα