Προς το περιεχόμενο

Devil May Cry 5 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sprou είπε

Θα ήθελα να υπήρχε κατι σε είδος encounter/parry(ένα από τα τέσσερα dante style αλλά σε όλο το φάσμα του) και λιγότερο evade/roll..

Δε ξέρω βέβαια εάν θα ταιριαζε σε ένα τέτοιου είδους παιχνίδι.

Κατα τ άλλα η άποψη του Fulgore (θεός φυλάξει :P) με καλύπτει στο 100%..

Τι εννοείς ? Υπάρχει το royal guard . Είναι πολύ δύσκολο βέβαια. 

  • Απαντ. 277
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η διαφορα στο ενα(dmc5)ειναι οτι ειναι απλο sequel,και απο την στιγμη που χρησιμοποιει υπαρχον/γνωστους χαρακτηρες δεν χρειαζεται καποια τρομερη αναπτυξη χαρακτηρων.

Γιαυτο και στο dmc5 δεν χανει σε χαρακτηρες περαν απο τους 2 που ανεφερα παραπανω,μιας και τους εβαλε εκτος προηγουμενων παιχνιδιων.

Εν αντιθεση στο DmC σαν reboot τα κανανε σαλατα.

Αλλαξανε τοσο πολυ τους χαρακτηρες(μεχρι και το backstory του Sparda προς το χειροτερο)που ξεφυγαν τελειως απο το αρχικο υλικο που βασιζεται το παιχνιδι.

Μονο το concept του Mundus ηταν πολυ καλο.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nickk0kkav είπε

Τι εννοείς ? Υπάρχει το royal guard . Είναι πολύ δύσκολο βέβαια. 

Αυτό ακριβώς είναι δύσκολο..parry στυλ ac εννοώ.

@noFEARgr έχεις άδικο και ο V είναι εξαιρετικός ειδικά στην άφιξη του Nightmare.

O nero χωρίς devil trigger δεν πάει πουθενά.

Edit:cast,story κτλ στο συγκεκριμένο game δε με απασχολεί καθόλου.Γιαυτο και σχολίασα τους χαρακτήρες όσον αφορά το combat.

Επεξ/σία από Sprou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν περάσει πολλά χρόνια από το DmC, αλλά ειμαι σίγουρος ότι ο Dante μπορεί να άρχισε τσογλανι για σφαλιάρες, αλλά έστρωνε. Σαν παιχνίδι  είχε κλιμάκωση κ μερικούς πολύ καλογραμμενους διαλόγους. Αυτό που το χαλαγε ήταν το εικαστικό σε ορισμένους  χαρακτήρες που ήταν απλά απαίσιο. Πήγαινε να κτίσει ατμόσφαιρα κ μετά σε έβαζε να πολεμάς με τεράστια κεφάλια κ ότι άλλη βλακεία. 

Ειλικρινά ο Dante μονο στο πρώτο dmc μου άρεσε. Ακόμα κ στο 3 μου έσπαγε τα νεύρα (πέστε να με φατε :P) . Επίσης ο Nero στο 4 μου άρεσε. Εδώ και οι 3 χαρακτήρες είναι απλά οκ, με λίγο καλύτερο το dante απλά γιατί είναι ακριβώς  όπως τον  θυμόμαστε. 

Επεξ/σία από nickk0kkav
Δημοσ.

Βασικά η Capcom τα έλουσε με τα microtransaction. Ναι δε φαίνεται από τη πρώτη στιγμή αλλά αυτό το πράγμα όταν χάνεις αν δε θες να χρησιμοποιήσεις orbs να σου βγάζει animation , τίτλο ότι έχασες και μετά να επιλέγεις retry είναι μεγάλο foul . Μιλάμε για λίγα δευτερόλεπτα αλλά εκεί που καίγεσαι να ρίξεις ξύλο μετράνε. Τουλάχιστον μπορείς να κάνεις pause checkpoint λίγο πριν χάσεις . 

Επισης 1-2 σημεία στο son of sparda που σου βγάζει τα green orbs που υπήρχαν στις πιο χαμηλές δυσκολίες κ φτάνεις στο boss με 1/4 της ενέργειας είναι για κλάματα. Άντε βγαλτο χωρίς orbs . 

Δεν μπορώ να πω ότι το έκαναν σκόπιμα 100% αλλά αν μπορούσες να αγοράζεις green orbs όπως στο bayonnetta γλυφιτζουρια δε θα υπήρχε θέμα. 

 

  • Confused 1
Δημοσ.

Τα microtransactions δεν φαινονται πουθενα καθολου γιατι δεν υπαρχουν εντος παιχνιδιου.

Ειναι οπως και σε ολα τα παιχνιδια στο αρχικο store του steam πριν μπεις στο παιχνιδι.

Δημοσ.

Έφτασα στο mission 13 και tbh δεν μου αρέσει ιδιαιτερα, το game είναι καλο αλλα μάλλον δεν είμαι σε φάση να μάθω απέξω το combat system και το brainless hack η slash δεν μου λέει πια πολλά. Είναι σε μια φάση που λέει ο Dante "It's been a while since I used my brain". :D Παρόλα αυτά bravo στην Capcom overall και μου αρέσει που τιμούν τα παλιά games με old school ηχους, upgrades store, etc. Btw η camera το πως εστιάζει στους γυναικείους χαρακτήρες απλά lame...αυτό να μην είχα οι γιαπωνέζοι και όλα καλά.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...