Προς το περιεχόμενο

Gears 5 [PC][2019]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, D.Luffy είπε

idtech 6. Μηχανή γραφικών χωρίς stutters με τρομερό optimization και ποιότητα γραφικών. Νομίζω ότι το Doom Eternal θα ευχαριστήσει πολύ κόσμο στον τεχνικό τομέα.

Στα PC δεν είναι η μηχανή γραφικών, αποκλειστικά υπεύθυνη για τα stutter. Εσύ αναφέρεσαι στο frame pacing, όπου ναι συνήθως τα εξ΄ανατολών ορμώμενα παιχνίδια έχουν τα θεματάκια τους ή έτσι όπως είναι coded κτλ..

Διάβασε παραπάνω το άρθρο που παρέθεσα. Ακόμα και το Afterburner να τρέχεις από πίσω να κάνει monitor το GPU clock, μπορεί να έχεις stutter, άλλος με χειρότερο σύστημα να μην έχει και εσύ ο ίδιος την επόμενη μέρα να μην έχεις, γιατί άλλαξες ένα setting και έκανες restart το Game.

Αυτά λέει ο ειδικότερος από εμένα τουλάχιστον.

Η ευελιξία των PC φέρνει και μη ευέλικτα προβλήματα.

 

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εδω προκαλει stutter το game mode που εβαλε η MS και ειναι default ανοιχτο τι ψαχνουμε. Στο black flag ειχα microstutters λογω ανοιχτου προγραμματος cam της nzxt. Επισης παντα εχουμε islc ανοιχτο για να καθαριζει την stand by memory οπως και να μπαινει το time resolution στο 0.5 απο 15 που ειναι default. Στο crash bandicoot τρελο θεμα με κλειδωμα στα 50fps πριν κανα χρονο. Τελικα ηταν το time resolution που επαιζε στα 15. Προβληματα απο το πουθενα και οι παραμετροι τοσοι πολλοι για να βγει καποια ακρη αν υπαρξει θεμα. Στο wildlands κλεινοντας 60-70 ωρες smoothilas κανω major update των windows και ξεκινανε τα micro stutters περιστασιακα εκει που δεν ειχα ουτε ενα. Αγνωστο τι εφταιγε. Δεν μιλαω καν για παλιοτερα cpu/gpu εκει γινεται ο χαμος με τεραστια drops και πολυ χαμηλα 1% min.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Εδω προκαλει stutter το game mode που εβαλε η MS και ειναι default ανοιχτο τι ψαχνουμε. Στο black flag ειχα microstutters λογω ανοιχτου προγραμματος cam της nzxt. Επισης παντα εχουμε islc ανοιχτο για να καθαριζει την stand by memory οπως και να μπαινει το time resolution στο 0.5 απο 15 που ειναι default. Στο crash bandicoot τρελο θεμα με κλειδωμα στα 50fps πριν κανα χρονο. Τελικα ηταν το time resolution που επαιζε στα 15. Προβληματα απο το πουθενα και οι παραμετροι τοσοι πολλοι για να βγει καποια ακρη αν υπαρξει θεμα. Στο wildlands κλεινοντας 60-70 ωρες smoothilas κανω major update των windows και ξεκινανε τα micro stutters περιστασιακα εκει που δεν ειχα ουτε ενα. Αγνωστο τι εφταιγε. Δεν μιλαω καν για παλιοτερα cpu/gpu εκει γινεται ο χαμος με τεραστια drops και πολυ χαμηλα 1% min.

Όλα τα applications πάνε το timer resolution στο 1, οπότε δεν χρειάζεται να το χρησιμοποιείς καν αυτό. Για την standby ναι και είναι κατάντια της Microsoft αυτό.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Όλα τα applications πάνε το timer resolution στο 1, οπότε δεν χρειάζεται να το χρησιμοποιείς καν αυτό. Για την standby ναι και είναι κατάντια της Microsoft αυτό.

Ναι υπαρχουν και αλλες εφαρμογες που ριχνουν το timer απλα με το islc εχεις 2 σε 1 και ανοιγει αυτοματα με τον υπολογιστη χωρις να χρειαζεται να μπει σε scheduler. Το θεμα με το crash των ειχαν παρα πολλοι στο youtube και μολις εγραψα τη λυση που ξαφνικα βρηκα ολοι τρελαθηκαν. Πραγματα που ποτε δεν προκειται να φτιαξει η MS ασχολειται με χαζομαρες συνεχως αντι να βρει τα κυρια προβληματα του kernel.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Εδω προκαλει stutter το game mode που εβαλε η MS και ειναι default ανοιχτο τι ψαχνουμε. Στο black flag ειχα microstutters λογω ανοιχτου προγραμματος cam της nzxt. Επισης παντα εχουμε islc ανοιχτο για να καθαριζει την stand by memory οπως και να μπαινει το time resolution στο 0.5 απο 15 που ειναι default. Στο crash bandicoot τρελο θεμα με κλειδωμα στα 50fps πριν κανα χρονο. Τελικα ηταν το time resolution που επαιζε στα 15. Προβληματα απο το πουθενα και οι παραμετροι τοσοι πολλοι για να βγει καποια ακρη αν υπαρξει θεμα. Στο wildlands κλεινοντας 60-70 ωρες smoothilas κανω major update των windows και ξεκινανε τα micro stutters περιστασιακα εκει που δεν ειχα ουτε ενα. Αγνωστο τι εφταιγε. Δεν μιλαω καν για παλιοτερα cpu/gpu εκει γινεται ο χαμος με τεραστια drops και πολυ χαμηλα 1% min.

Είναι γνωστή πίπα το Cam. Έχω αντιμετωπίσει γελοίες καταστάσεις με αυτό σε συστήματα φίλων. Το είχα δοκιμάσει κ γω παλιότερα.

Πλέον εγώ αν δω ότι όλα τρέχουν ρολόι δεν το κουνάω ρουπι. Κλειστά τα πάντα μέχρι αηδίας από τα services και όπου αλλού είναι. Σε κάνα χρόνο περνάμε την νέα έκδοση κ τέλος.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Είναι γνωστή πίπα το Cam. Έχω αντιμετωπίσει γελοίες καταστάσεις με αυτό σε συστήματα φίλων. Το είχα δοκιμάσει κ γω παλιότερα.

Πλέον εγώ αν δω ότι όλα τρέχουν ρολόι δεν το κουνάω ρουπι. Κλειστά τα πάντα μέχρι αηδίας από τα services και όπου αλλού είναι. Σε κάνα χρόνο περνάμε την νέα έκδοση κ τέλος.

Και το hwinfo τα ιδια κανει. Γενικα οτι επεμβαινει στον driver της καρτας και στο παιχνιδι και τρεχει στην διαρκεια παιχνιδιου μπορει να προκαλεσει θεματα. Δεν ειναι ο κανονας αλλα θελει προσοχη. Πολυ σωστο αυτο που εγραψες απορω γιατι στο 99% ολοι μας ενω κατι τρεχει καλα θα το αναβαθμισουμε. Εκει την παταμε και μετα λεμε τι φταιει.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Inside X είπε

Στα PC δεν είναι η μηχανή γραφικών, αποκλειστικά υπεύθυνη για τα stutter. Εσύ αναφέρεσαι στο frame pacing, όπου ναι συνήθως τα εξ΄ανατολών ορμώμενα παιχνίδια έχουν τα θεματάκια τους ή έτσι όπως είναι coded κτλ..

Διάβασε παραπάνω το άρθρο που παρέθεσα. Ακόμα και το Afterburner να τρέχεις από πίσω να κάνει monitor το GPU clock, μπορεί να έχεις stutter, άλλος με χειρότερο σύστημα να μην έχει και εσύ ο ίδιος την επόμενη μέρα να μην έχεις, γιατί άλλαξες ένα setting και έκανες restart το Game.

Αυτά λέει ο ειδικότερος από εμένα τουλάχιστον.

Η ευελιξία των PC φέρνει και μη ευέλικτα προβλήματα.

Δεν αναφερόμουν στο frame pacing το οποίο είναι διαφορετικό πρόβλημα και είναι πιο συχνό φαινόμενο στις κονσόλες που εκεί το hardware είναι fixed έτσι κι αλλιώς. Εκεί παίζει ρόλο αποκλειστικά η μηχανή γραφικών. Για παράδειγμα η From Software (όπως αφήνεις κι εσύ να εννοηθεί) με τη σειρά Souls/Bloodborne/Sekiro είχε ανέκαθεν πρόβλημα με το frame pacing στα 30fps και έχει αναλυθεί πολλές φορές στο digital foundry. Στο PC λύνεται το πρόβλημα αν τρέξεις αυτά τα παιχνίδια στα 60fps.

Δεν αμφιβάλλω ότι στο PC παίζουν και άλλα ρόλο αλλά χωρίς να είμαι ειδικός πιστεύω ότι η μηχανή γραφικών έχει μεγάλη σημασία όσο αναφορά το stuttering.

Όσα παιχνίδια έπαιξα με UE, πάντα είχαν stuttering. Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Αν και το βραβείο σε αυτό το παίρνει η Luminous Engine του FFXV που αγγίζει τα όρια του unplayable στα 60fps... 

Όμως το Forza Horizon 4 για παράδειγμα, είναι ένα open world game το οποίο δεν έχει stutter πουθενά. Βασικά είναι το μόνο open world παιχνίδι που έχω παίξει χωρίς τέτοια προβλήματα. Όλα είναι seamless και buttery smooth παρόλο που φορτώνονται διαρκώς από πίσω ένα σωρό assets. Επίσης το "optimising for your PC" (αρκετά σπαστικό :P) που ανέφερες πριν, εμφανίζεται μόνο όταν έχει γίνει ενημέρωση λειτουργικού ή drivers της gpu. Δεν εμφανίζεται συνέχεια. 

Άλλο παράδειγμα είναι η Red Engine του Witcher. Αν βγάλεις τα gameworks που είναι ξεχωριστά της μηχανής γραφικών, δεν υπάρχει stutter παρόλο που έχει κι αυτό τεράστιο κόσμο.  

Και η καινούργια RE Engine της Capcom, δεν έχει ίχνος από stuttering ούτε στα RE7/RE2 remake αλλά ούτε και στο DMC5 που ήταν fast paced παιχνίδι με ένα σωρό εχθρούς και particle effects. 

H idtech επίσης που ανέφερα, δεν παρουσιάζει τέτοια φαινόμενα ούτε στο Doom, ούτε στο Wolfenstein.

Οπότε για μένα τουλάχιστον, υπάρχει άμεσος συσχετισμός αυτού του προβληματος με τη μηχανή γραφικών.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ήταν στα known issues των οδηγών της πράσινης για καιρό το ''power monitoring - stutter''. Τώρα νομίζω έχει λυθεί, οπότε το MSI AB τουλάχιστον δεν δημιουργεί θέμα.

4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν αναφερόμουν στο frame pacing το οποίο είναι διαφορετικό πρόβλημα και είναι πιο συχνό φαινόμενο στις κονσόλες που εκεί το hardware είναι fixed έτσι κι αλλιώς. Εκεί παίζει ρόλο αποκλειστικά η μηχανή γραφικών. Για παράδειγμα η From Software (όπως αφήνεις κι εσύ να εννοηθεί) με τη σειρά Souls/Bloodborne/Sekiro είχε ανέκαθεν πρόβλημα με το frame pacing στα 30fps και έχει αναλυθεί πολλές φορές στο digital foundry. Στο PC λύνεται το πρόβλημα αν τρέξεις αυτά τα παιχνίδια στα 60fps.

Δεν αμφιβάλλω ότι στο PC παίζουν και άλλα ρόλο αλλά χωρίς να είμαι ειδικός πιστεύω ότι η μηχανή γραφικών έχει μεγάλη σημασία όσο αναφορά το stuttering.

Όσα παιχνίδια έπαιξα με UE, πάντα είχαν stuttering. Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Αν και το βραβείο σε αυτό το παίρνει η Luminous Engine του FFXV που αγγίζει τα όρια του unplayable στα 60fps... 

Όμως το Forza Horizon 4 για παράδειγμα, είναι ένα open world game το οποίο δεν έχει stutter πουθενά. Βασικά είναι το μόνο open world παιχνίδι που έχω παίξει χωρίς τέτοια προβλήματα. Όλα είναι seamless και buttery smooth παρόλο που φορτώνονται διαρκώς από πίσω ένα σωρό assets. Επίσης το "optimising for your PC" (αρκετά σπαστικό :P) που ανέφερες πριν, εμφανίζεται μόνο όταν έχει γίνει ενημέρωση λειτουργικού ή drivers της gpu. Δεν εμφανίζεται συνέχεια. 

Άλλο παράδειγμα είναι η Red Engine του Witcher. Αν βγάλεις τα gameworks που είναι ξεχωριστά της μηχανής γραφικών, δεν υπάρχει stutter παρόλο που έχει κι αυτό τεράστιο κόσμο.  

Και η καινούργια RE Engine της Capcom, δεν έχει ίχνος από stuttering ούτε στα RE7/RE2 remake αλλά ούτε και στο DMC5 που ήταν fast paced παιχνίδι με ένα σωρό εχθρούς και particle effects. 

H idtech επίσης που ανέφερα, δεν παρουσιάζει τέτοια φαινόμενα ούτε στο Doom, ούτε στο Wolfenstein.

Οπότε για μένα τουλάχιστον, υπάρχει άμεσος συσχετισμός αυτού του προβληματος με τη μηχανή γραφικών.

Ακριβώς την ίδια εμπειρία έχω και ΄γω σχετικά με τους τίτλους που έγραψες. Δυστυχώς είναι λίγα αυτά που τρέχουν αψεγάδιαστα(Χωρίς ίχνος stutter).

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ήταν στα known issues των οδηγών της πράσινης για καιρό το ''power monitoring - stutter''. Τώρα νομίζω έχει λυθεί, οπότε το MSI AB τουλάχιστον δεν δημιουργεί θέμα.

Ισχυει 100% θεμα με το polling rate 

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/moar-games/35/280081/msi-afterburner-causing-in-game-stutter/

Δεν θυμαμαι σε πια εκδοση το διορθωσαν τελειως. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν αναφερόμουν στο frame pacing το οποίο είναι διαφορετικό πρόβλημα και είναι πιο συχνό φαινόμενο στις κονσόλες που εκεί το hardware είναι fixed έτσι κι αλλιώς. Εκεί παίζει ρόλο αποκλειστικά η μηχανή γραφικών. Για παράδειγμα η From Software (όπως αφήνεις κι εσύ να εννοηθεί) με τη σειρά Souls/Bloodborne/Sekiro είχε ανέκαθεν πρόβλημα με το frame pacing στα 30fps και έχει αναλυθεί πολλές φορές στο digital foundry. Στο PC λύνεται το πρόβλημα αν τρέξεις αυτά τα παιχνίδια στα 60fps.

Ίσα ίσα στις κονσόλες είναι μικρότερο το ζήτημα λόγω fixed hardware. Φτιάχνουν το παιχνίδι και το βλέπουν live στο SDK τους και ξέρουν ότι αυτό θα δουν και πόσα εκατομμύρια. Κάποτε μάλιστα ξέραν και σε τι μόνιτορ/tv θα παίξεις οπότε πήγαινε και το fps κλείδωμα στα 60hz/50hz NTSC/PAL.

Αναφορά σε κείμενο

Δεν αμφιβάλλω ότι στο PC παίζουν και άλλα ρόλο αλλά χωρίς να είμαι ειδικός πιστεύω ότι η μηχανή γραφικών έχει μεγάλη σημασία όσο αναφορά το stuttering.

Όσα παιχνίδια έπαιξα με UE, πάντα είχαν stuttering. Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Αν και το βραβείο σε αυτό το παίρνει η Luminous Engine του FFXV που αγγίζει τα όρια του unplayable στα 60fps... 

Οι Ιάπωνες είναι γνωστά κουλάδια όχι μόνο με την Unreal. Τόσα χρόνια στο sub-HD development (βλέπε Nintendo-Sony) άφησαν "κουσούρια". Απίστευτοι σε κάποια, τραγικοί σε άλλα.

Αναφορά σε κείμενο

Όμως το Forza Horizon 4 για παράδειγμα, είναι ένα open world game το οποίο δεν έχει stutter πουθενά. Βασικά είναι το μόνο open world παιχνίδι που έχω παίξει χωρίς τέτοια προβλήματα. Όλα είναι seamless και buttery smooth παρόλο που φορτώνονται διαρκώς από πίσω ένα σωρό assets. Επίσης το "optimising for your PC" (αρκετά σπαστικό :P) που ανέφερες πριν, εμφανίζεται μόνο όταν έχει γίνει ενημέρωση λειτουργικού ή drivers της gpu. Δεν εμφανίζεται συνέχεια. 

Έδωσα μια εξήγηση παραπάνω. Στις κονσόλες σου έρχεται όλο το πακέτο με την shader cache ακόμα και στο δισκάκι. Επειδή το κάθε PC διαφέρει, αυτό συνήθως γίνεται on runtime γιατί εσύ έχεις 2070 λέμε και ο άλλος RX580. Το Steam έχει βρει μια λύση ενδιάμεση αλλά δουλεύει μόνο σε Vulkan.

Άρα για αυτό βλέπεις ότι βλέπεις. To FHZ4 είναι ένα πολύ σωστό παράδειγμα. Οι περισσότεροι devs το αποφεύγουν γιατί σπάζεται ο χρήστης με τα loading times. Φάε stutter τότε logic.

Πάντως το disk cleanup αναγνωρίζει Direct X Cache για τα σκουπίδια :D 

Αναφορά σε κείμενο

Άλλο παράδειγμα είναι η Red Engine του Witcher. Αν βγάλεις τα gameworks που είναι ξεχωριστά της μηχανής γραφικών, δεν υπάρχει stutter παρόλο που έχει κι αυτό τεράστιο κόσμο.  

Και η καινούργια RE Engine της Capcom, δεν έχει ίχνος από stuttering ούτε στα RE7/RE2 remake αλλά ούτε και στο DMC5 που ήταν fast paced παιχνίδι με ένα σωρό εχθρούς και particle effects. 

H idtech επίσης που ανέφερα, δεν παρουσιάζει τέτοια φαινόμενα ούτε στο Doom, ούτε στο Wolfenstein.

Οπότε για μένα τουλάχιστον, υπάρχει άμεσος συσχετισμός αυτού του προβληματος με τη μηχανή γραφικών.

Εννοείται ότι όλα παίζουν ρόλο - αλλά κάποια θέματα είναι θαμένα στα API. 

Θέλουν δουλειά τα Windows αλλά είναι τεράστια δουλειά όπως καταλαβαίνεις.

Επεξ/σία από Inside X
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Nα ποσταρω κανα screen με γραφικαρες να γουσταρουμε, θα με παρει ο υπνος με αυτα που λετε! 

Μα το παίζουμε κι εμείς το παιχνίδι. Τα βλέπουμε τα γραφικά του.

Δημοσ.

Το τερμάτισα τώρα, να 'ταν κι' άλλο..Το τέλος ήταν χοντρή ξενέρα. Από 'κει και πέρα όσοι ασχοληθούν με το MP θα συνεχίσουν να παίζουν.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το τερμάτισα τώρα, να 'ταν κι' άλλο..Το τέλος ήταν χοντρή ξενέρα. Από 'κει και πέρα όσοι ασχοληθούν με το MP θα συνεχίσουν να παίζουν.

Mεχρι εκει που εχω φθασει θα ελεγα οτι ειναι ανετα το καλυτερο GEARS σε campaign παντως... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...