Προς το περιεχόμενο

Gears 5 [PC][2019]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Όχι, στα χιόνια με insane βλέπεις 40-45άρια.

Αξίζει να ενεργοποιήσεις πάντως το min frame-rate. Προσωπικά δεν βρήκα εμφανή διαφορά στην ποιότητα εικόνας. Στην αρχή το είχα στο off αλλά τα cutscenes είναι τόσο βαριά που ούτε το g-sync καταφέρνει να τα στρώσει...  

Αυτά με 4Κ monitor βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην 4Κ TV φαινόταν η πτώση της ανάλυσης οπότε δεν το ενεργοποίησα. Και επίσης το min frame-rate έχει θέμα με stutter 60>59, δεν δουλεύει άψογα το εξήγησαν και αυτοί στο DF.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Στην 4Κ TV φαινόταν η πτώση της ανάλυσης οπότε δεν το ενεργοποίησα. Και επίσης το min frame-rate έχει θέμα με stutter 60>59, δεν δουλεύει άψογα το εξήγησαν και αυτοί στο DF.

Το είδα κι εγώ το DF αλλά πέραν τις περιοχές με το skiff δεν παρατήρησα stutter σε normal gameplay. Τι να πω...

Τώρα για την TV που λες δεν γνωρίζω που οφείλεται το πρόβλημα αλλά στο monitor σε διαβεβαιώνω ότι δεν μου γίνεται αντιληπτή η πτώση της ανάλυσης.

Υπόψην ότι το upscale το έχω να το διαχειρίζεται η gpu και όχι το monitor. Και μάλιστα integer scaling με τους καινούργιους drivers. Δοκίμασε το μπας και φτιάξει κάτι. Άλλη εξήγηση θα μπορούσε να είναι ότι λόγω της υψηλότερης πυκνώτητας των pixel που έχει ένα μικρότερο panel, δεν καταλαβαίνεις τόσο εύκολα τη διαφορά από μικρή πτώση ανάλυσης... 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντος ούτε στό μόνιτορ,ούτε στήν τηλεόραση ότν το παίζω βλέπω stuttering,παρόλο που πέφτουν σε κάποιες περιοχές τα frames στήν τηλεόραση όταν το παίζω σε 2Κ και το έχω βάλει max60 min 30.Στό μόνιτρο Unlimited max και 60 min τα cut scenes νομίζω αντιθέτος με οτι έλεγε το DF έβαλα unlimited  και min 30(αν θυμάμαι καλά και αν έχει και εκεί επιλογή για min )  και δεν κολλάνε ενώ στή αρχή που ήταν διαφορετικά έκανε κάποια κολλήματα στα cut scenes στο monitor,νομίζω έχει να κάνει με το που το παίζεις monitor/Τηλεόραση και σε τι ανάλυση και frames παίζει η κάθε οθόνη όπου πειραματικά κάνεις κάποιες αλλαγές. 🤓

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To stuttering δεν οφείλεται ούτε στα FPS ούτε στην engine (αποκλειστικά), ούτε στο υποσύστημα διαμεταγωγής, ούτε τι CPU έχεις έως ένα βαθμό.

Το γνωστό το "frame pacing" που λέμε δεν είναι η αιτία, αλλά το αποτέλεσμα.

Μια πολύ όμορφη (και retro θα έλεγα, εξήγηση): The Elusive Frame Timing

Gotta love this shit.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην engine οφείλεται, η Unreal ανέκαθεν είχε stutters. Μόνο το Unreal Tournament δεν θυμάμαι με stutters, μάλλον μόνο η EPIC μπορεί να φτιάξει παιχνίδι στην μηχανή γραφικών της χωρίς θέματα.

Τα περισσότερα παιχνίδια έχουν stutters, είναι κρίμα το 2019 να έχουμε τέτοια θέματα. Από τα τελευταία παιχνίδια μόνο το Forza Horizon 4 είναι τελείως smooth.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Στην engine οφείλεται, η Unreal ανέκαθεν είχε stutters. Μόνο το Unreal Tournament δεν θυμάμαι με stutters, μάλλον μόνο η EPIC μπορεί να φτιάξει παιχνίδι στην μηχανή γραφικών της χωρίς θέματα.

Τα περισσότερα παιχνίδια έχουν stutters, είναι κρίμα το 2019 να έχουμε τέτοια θέματα. Από τα τελευταία παιχνίδια μόνο το Forza Horizon 4 είναι τελείως smooth.

Ναι γιατί το FHZ4, την ώρα που διαβάζεις το "optimizing game" σου κάνει cache τον compiler των shaders σου, για να μην συμβεί αυτό την ώρα που παίζεις το παιχνίδι - βλέπει το hardware και κάνει ότι κάνει. Σε άλλα games αυτό γίνεται real time.

Πόσα παιχνίδια έχεις δει να κάνουν stutter την ώρα που τα τρέχεις και μετά μαγικά να βλέπεις να μην έχεις stutter.

Αυτό δεν αναιρεί ότι δεν έχεις δίκιο και σε αυτό που λες, αλλά είναι η μισή αλήθεια.

PC Gaming 101 από τότε που θυμάμαι να κουνάω την κάμερα σαν τρελός δεξιά και αριστερά, για να μην έχω stutter και fps drops τότε (gpu-mem caching).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά είναι και optimized το παιχνίδι, να σου θυμίσω τα χάλια που είχε το FH3 στο launch που max-αρε τον core 0 στο 100% και είχε hitching, παρά το γεγονός ότι έκανε ''Optimize'' στο ξεκίνημα όπως λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει βρε, αλλάζουν πολλά σε αυτήν την περίοδο. Άλλωστε το άρθρο που παρέθεσα το φταίξιμο το έριξε στην ουσία στο API.

TLDR αν δεν το διάβασες, στην ουσία υπολογίζουν το rendering time, από την GPU (και πάνε πολλά frames στο frame buffer, σωστά ή όχι) , αλλά δεν έχουν μέτρηση για το frame displayed όντως στο monitor/τηλεόρασή σου.

Στις κονσόλες όπως κάποτε και στα Arcades και λοιπά fixed function hardware συστήματα (atari st, amiga, cpc, mega drive κτλ). πηγαίνανε κανονικά και με το νόμο στο refresh rate (NTSC 60/PAL 50) και δεν έπαιζε να μην υπάρχει smooth frame γιατί πηγαίνανε στο sync του display. Όπως και στο sync πηγαίνανε και οι μηχανισμοί (physics).

Αυτά κατάλαβα, αυτά σου λέω. Είναι ενδιαφέρον άρθρο - ρίχτου μια ματιά αν έχεις την "ψείρα". Υπάρχει και η βαριά έκδοση στην GDC (powerpoint) αλλά είναι δυσανάγνωστη.

Αν θυμάμαι καλά το "σύμπτωμα" του frame pacing το είχε ανακαλύψει το [HARD]ocp σε consumer tests, όπως και τις "τανζανίες" της AMD στο VR (και τις σακούλες με εμετό].

Εδώ μιλάμε για την αιτία ή μάλλον ο coder το blog post του οποίου παρέθεσα και πολύ νωρίτερα μάλιστα. Ημερομηνίες μου διαφεύγουν - εδώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χθες :D 

Επεξ/σία από Inside X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

idtech 6. Μηχανή γραφικών χωρίς stutters με τρομερό optimization και ποιότητα γραφικών. Νομίζω ότι το Doom Eternal θα ευχαριστήσει πολύ κόσμο στον τεχνικό τομέα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Eternal έχει id Tech 7.

Improvements in comparison to id Tech 6

  • 1 million fewer lines of code
  • Unified HDR lighting and shadowing
  • Multi PBR material compositing, blending, and painting
  • Improved image quality, level of geometric detail, and global illumination
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Yup κάποια settings σχετικά με εφφέ φωτισμούς κλπ πάνε και insane 😄 

Παρεπιπτόντως To escape το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρων Mode και έχει αρκετούς χάρτες και τους εχτρά χαρακτήρες και θέλει να σκέφτεσαι γρήγορα και κάνεις καλό manage τα resources,προσπαθησα να το κάνω και solo κάνα 2-3 φορές (στο begginer) και σχεδόν το έφτασα στο τέλος,θέλω να τα σκοτώνω όλα για κάποιο λόγο...όταν κάνεις level up και βάλεις 2-3 κάρτες ακόμη θα γίνεται σαφώς πιο εύκολο όμως γιαυτό έχει και τόσα επίπεδα δυσκολίας να έχει πάντα challenge.

 

 

Επεξ/σία από ELMastas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...