Προς το περιεχόμενο

Dying Light 2 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πόλη πως είναι; Σε στυλ Exodus πιο rural δηλαδή ή είναι σαν μεγάλη πόλη με ψηλά κτήρια όπως το last of us;

Επεξ/σία από ioannis__
  • Απαντ. 615
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Επίσης με το grappling hook μήπως χάνεται όλο το immersion του parkour?

Έχει φτάσει κανείς ως εκεί;

Σε δέκα λεπτά το ξεκινάω και γω..δεν άντεξα🤗

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελπίζω το παρακάτω να ισχύει χωρίς RT που απ' ότι έχω δει δείχνει πιο ''cartoony''.

f786da813e6bc8fc91129338b7eefd8e45f0c69c

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.

Ειναι εθιστικο το παιχνιδι θα ελεγα, 12 ωριτσες μεχρι στιγμης και συνεχιζουμε!

Εχω βαλει τα optimal γραφικα απο GFE, και παιζω 75+ σταθερα.

Δεν το λες και ουαου το παιχνιδι, η μηχανη γραφικων πρεπει να ειναι ιδια με το 1 απλα λιγο upgraded.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως είναι λάθος που στα games με RT δεν δίνουν βάση στα non-rt visuals. Προφανώς με RT on θα είναι καλύτερα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα non-rt να είναι χάλια. Στο CP77 και εδώ βλέπω ότι χωρίς RT έχουν το ίδιο θέμα, παντελή έλλειψη AΟ. Τώρα αυτό συμβαίνει επειδή πληρώνει ο πέτσινος για να φαίνονται ακόμη καλύτερα τα RT ή λόγω χρόνου/resources του studio και επικεντρώνονται στο RT. Αυτόν τον καιρό παίζω το RE2 και μια χαρά ατμόσφαιρα δημιουργεί με σκοτεινά σημεία χωρίς να φεγγοβολούν τα πάντα..

Επεξ/σία από ioannis__
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι λαθος ρε συ τωρα,εδω κυνηγαμε τον φωτορεαλισμο και η τεχνολογια αναπτυσεται βαση αυτου.

Σιγα μην καθονται απο εδω και περα οι devs να χανουν χρονο για να βαζουν baked φωτισμους.

Σε μερικα χρονακια τερμα τα rasterized,oλες οι σοβαρες μηχανες θα ειναι φτιαγμενες για RT.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Στα εχει βαλει τερμα ολα δεξια το GFE,ειδικα τα RT?

RT ειναι ολα τερμα - DLSS Quality // Particles / Fog / Antialiasing στα high High

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Τι λαθος ρε συ τωρα,εδω κυνηγαμε τον φωτορεαλισμο και η τεχνολογια αναπτυσεται βαση αυτου.

Σιγα μην καθονται απο εδω και περα οι devs να χανουν χρονο για να βαζουν baked φωτισμους.

Σε μερικα χρονακια τερμα τα rasterized,oλες οι σοβαρες μηχανες θα ειναι φτιαγμενες για RT.

Συμφωνώ απόλυτα αλλά τώρα το RT δεν είναι προσβάσιμο σε όλους και ακόμη και στους λίγους που είναι πρέπει να ρίχνουν ανάλυση για playable fps (DLSS).

Επεξ/σία από ioannis__
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι το RT εξοικονομεί και χρόνο-χρήμα στον dev γιατί κάνει τη δουλειά και μάλιστα με ακρίβεια. Αλλιώς θα πρέπει να ρίξει πολύ δουλειά σοβαρός artist για να πετύχει όσο πιο φυσικό αποτέλεσμα γίνεται.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Πάντως είναι λάθος που στα games με RT δεν δίνουν βάση στα non-rt visuals. Προφανώς με RT on θα είναι καλύτερα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα non-rt να είναι χάλια. Στο CP77 και εδώ βλέπω ότι χωρίς RT έχουν το ίδιο θέμα, παντελή έλλειψη AΟ. Τώρα αυτό συμβαίνει επειδή πληρώνει ο πέτσινος για να φαίνονται ακόμη καλύτερα τα RT ή λόγω χρόνου/resources του studio και επικεντρώνονται στο RT. Αυτόν τον καιρό παίζω το RE2 και μια χαρά ατμόσφαιρα δημιουργεί με σκοτεινά σημεία χωρίς να φεγγοβολούν τα πάντα..

Η θα δωσουν βαση σε traditional indirect/baked/ambient light με voxel global illuminated application ή θα φτιαξουν κατι στανταρ και θα δωθει η απαραιτητη βαση σε raytraced codepath.. Καταλαβαινεις τι εργατοωρες θα χρειαζοντουσαν και για τις δυο λυσεις ειναι σαν να αναπτυσεις ουσιαστικα δυο διαφορετικα παιχνιδια στον γραφικο τομεα. 

Και οπως ειπε και ο φιλος απο πανω ο framebuffer θα αλλαξει πληρως σε λιγα χρονακια στις εξελιγμενες μηχανες γραφικων εφοσον ο φωτορεαλισμος ειναι το ζητουμενο μας.. 
 

Καμια φορα επισης το αρτιστικο του ζητηματος δηλαδη ο σχεδιασμος των υφων και το environmental mapping μας επηρεαζει πολυ στο να κρινουμε τον φωτισμο επισης. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Η αλήθεια είναι ότι το RT εξοικονομεί και χρόνο-χρήμα στον dev γιατί κάνει τη δουλειά και μάλιστα με ακρίβεια. Αλλιώς θα πρέπει να ρίξει πολύ δουλειά σοβαρός artist για να πετύχει όσο πιο φυσικό αποτέλεσμα γίνεται.

Ναι αλλά το game ήταν σε development επί χρόνια, το RT μπήκε μετά. Δηλαδή αν δεν πλήρωνε ο πέτσινος για RT θα το έβγαζαν με ανύπαρκτο AO; Θεωρώ ότι πιο πολύ γίνεται για να φαίνεται ακόμη πιο ανώτερο το RT και όχι λόγω χρόνου/resources.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...