Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Η πόλη πως είναι; Σε στυλ Exodus πιο rural δηλαδή ή είναι σαν μεγάλη πόλη με ψηλά κτήρια όπως το last of us; Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2022 από ioannis__
Sprou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Επίσης με το grappling hook μήπως χάνεται όλο το immersion του parkour? Έχει φτάσει κανείς ως εκεί; Σε δέκα λεπτά το ξεκινάω και γω..δεν άντεξα🤗
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ελπίζω το παρακάτω να ισχύει χωρίς RT που απ' ότι έχω δει δείχνει πιο ''cartoony''. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2022 από Psycho_Warhead
Balantakos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Ειναι εθιστικο το παιχνιδι θα ελεγα, 12 ωριτσες μεχρι στιγμης και συνεχιζουμε! Εχω βαλει τα optimal γραφικα απο GFE, και παιζω 75+ σταθερα. Δεν το λες και ουαου το παιχνιδι, η μηχανη γραφικων πρεπει να ειναι ιδια με το 1 απλα λιγο upgraded.
optimus prime Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Στα εχει βαλει τερμα ολα δεξια το GFE,ειδικα τα RT?
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Πάντως είναι λάθος που στα games με RT δεν δίνουν βάση στα non-rt visuals. Προφανώς με RT on θα είναι καλύτερα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα non-rt να είναι χάλια. Στο CP77 και εδώ βλέπω ότι χωρίς RT έχουν το ίδιο θέμα, παντελή έλλειψη AΟ. Τώρα αυτό συμβαίνει επειδή πληρώνει ο πέτσινος για να φαίνονται ακόμη καλύτερα τα RT ή λόγω χρόνου/resources του studio και επικεντρώνονται στο RT. Αυτόν τον καιρό παίζω το RE2 και μια χαρά ατμόσφαιρα δημιουργεί με σκοτεινά σημεία χωρίς να φεγγοβολούν τα πάντα.. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2022 από ioannis__
optimus prime Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τι λαθος ρε συ τωρα,εδω κυνηγαμε τον φωτορεαλισμο και η τεχνολογια αναπτυσεται βαση αυτου. Σιγα μην καθονται απο εδω και περα οι devs να χανουν χρονο για να βαζουν baked φωτισμους. Σε μερικα χρονακια τερμα τα rasterized,oλες οι σοβαρες μηχανες θα ειναι φτιαγμενες για RT. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2022 από optimus prime 1 1
Balantakos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 19 λεπτά πριν, optimus prime είπε Στα εχει βαλει τερμα ολα δεξια το GFE,ειδικα τα RT? RT ειναι ολα τερμα - DLSS Quality // Particles / Fog / Antialiasing στα high High
Sprou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Γνωρίζουμε γιατί δεν κάνει save τις αλλαγές στα video settings μετά την επανεκκίνηση;🤬
optimus prime Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, Balantakos είπε RT ειναι ολα τερμα - DLSS Quality // Particles / Fog / Antialiasing στα high High Να παρεις καλυτερο μονιτορ τοτε..
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, optimus prime είπε Τι λαθος ρε συ τωρα,εδω κυνηγαμε τον φωτορεαλισμο και η τεχνολογια αναπτυσεται βαση αυτου. Σιγα μην καθονται απο εδω και περα οι devs να χανουν χρονο για να βαζουν baked φωτισμους. Σε μερικα χρονακια τερμα τα rasterized,oλες οι σοβαρες μηχανες θα ειναι φτιαγμενες για RT. Συμφωνώ απόλυτα αλλά τώρα το RT δεν είναι προσβάσιμο σε όλους και ακόμη και στους λίγους που είναι πρέπει να ρίχνουν ανάλυση για playable fps (DLSS). Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2022 από ioannis__
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Η αλήθεια είναι ότι το RT εξοικονομεί και χρόνο-χρήμα στον dev γιατί κάνει τη δουλειά και μάλιστα με ακρίβεια. Αλλιώς θα πρέπει να ρίξει πολύ δουλειά σοβαρός artist για να πετύχει όσο πιο φυσικό αποτέλεσμα γίνεται.
d4ydr33m3r Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 20 λεπτά πριν, ioannis__ είπε Πάντως είναι λάθος που στα games με RT δεν δίνουν βάση στα non-rt visuals. Προφανώς με RT on θα είναι καλύτερα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα non-rt να είναι χάλια. Στο CP77 και εδώ βλέπω ότι χωρίς RT έχουν το ίδιο θέμα, παντελή έλλειψη AΟ. Τώρα αυτό συμβαίνει επειδή πληρώνει ο πέτσινος για να φαίνονται ακόμη καλύτερα τα RT ή λόγω χρόνου/resources του studio και επικεντρώνονται στο RT. Αυτόν τον καιρό παίζω το RE2 και μια χαρά ατμόσφαιρα δημιουργεί με σκοτεινά σημεία χωρίς να φεγγοβολούν τα πάντα.. Η θα δωσουν βαση σε traditional indirect/baked/ambient light με voxel global illuminated application ή θα φτιαξουν κατι στανταρ και θα δωθει η απαραιτητη βαση σε raytraced codepath.. Καταλαβαινεις τι εργατοωρες θα χρειαζοντουσαν και για τις δυο λυσεις ειναι σαν να αναπτυσεις ουσιαστικα δυο διαφορετικα παιχνιδια στον γραφικο τομεα. Και οπως ειπε και ο φιλος απο πανω ο framebuffer θα αλλαξει πληρως σε λιγα χρονακια στις εξελιγμενες μηχανες γραφικων εφοσον ο φωτορεαλισμος ειναι το ζητουμενο μας.. Καμια φορα επισης το αρτιστικο του ζητηματος δηλαδη ο σχεδιασμος των υφων και το environmental mapping μας επηρεαζει πολυ στο να κρινουμε τον φωτισμο επισης.
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Btw, τραίνο πάει σε πωλήσεις.. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2022 από Psycho_Warhead
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Η αλήθεια είναι ότι το RT εξοικονομεί και χρόνο-χρήμα στον dev γιατί κάνει τη δουλειά και μάλιστα με ακρίβεια. Αλλιώς θα πρέπει να ρίξει πολύ δουλειά σοβαρός artist για να πετύχει όσο πιο φυσικό αποτέλεσμα γίνεται. Ναι αλλά το game ήταν σε development επί χρόνια, το RT μπήκε μετά. Δηλαδή αν δεν πλήρωνε ο πέτσινος για RT θα το έβγαζαν με ανύπαρκτο AO; Θεωρώ ότι πιο πολύ γίνεται για να φαίνεται ακόμη πιο ανώτερο το RT και όχι λόγω χρόνου/resources.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα