Προς το περιεχόμενο

Dying Light 2 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, optimus prime είπε

Mε αυτες τις απαρχαιωμενες μηχανες γραφικων που εχουν μην ζητας η κονσολα να συμπεριφερθει σαν high end pc.

Δεν ειναι και μαγοι οι developers στην τελικη.

Mονο η Epic εχει κινηθει εξυπνα μεχρι τωρα και εφτιαξε την UE5.

Και το matrix ue5 demo σε 1440p 30fps έτρεχε και μάλιστα χωρίς καν πραγματικό gameplay , scripted ήταν όλο. Αν ήταν πραγματικό game 1080p θα ήταν και αυτό . Αυτά που κάνουν τα studio της Sony δεν μπορεί να τα κάνει κανείς μεχρι στιγμής .

Επεξ/σία από mtifosi
  • Confused 1
  • Απαντ. 615
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Και το matrix ue5 demo σε 1440p 30fps έτρεχε και μάλιστα χωρίς καν πραγματικό gameplay , scripted ήταν όλο. Αν ήταν πραγματικό game 1080p θα ήταν και αυτό . Αυτά που κάνουν τα studio της Sony δεν μπορεί να τα κάνει κανείς μεχρι στιγμής .

ισχυει. με εξαίρεση το Forza Horizon 5 βεβαια που ειναι κ αυτο εξωπραγματικο, η Sony εχει πετύχει τρομερα επιπεδα fidelity στα γραφικα της ακομα κ σε κονσολα τοσο παλια οσο το PS4.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Και το matrix ue5 demo σε 1440p 30fps έτρεχε και μάλιστα χωρίς καν πραγματικό gameplay , scripted ήταν όλο. Αν ήταν πραγματικό game 1080p θα ήταν και αυτό . Αυτά που κάνουν τα studio της Sony δεν μπορεί να τα κάνει κανείς μεχρι στιγμής .

Εκαναν render ολη την πολη σε πραγματικο χρονο,τι συζηταμε τωρα??

Καταλαβαινεις τι επιτευγμα ειναι αυτο?

Αλλο να κανεις render οτι πιανει η καμερα που εσυ και εγω βλεπουμε και αλλο ολοκληρη την πολη.

Introducing 'The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience' - Unreal Engine

Spoiler

The city comprises seven million instanced assets, made up of millions of polygons each. There are seven thousand buildings made of thousands of modular pieces, 45,073 parked cars (of which 38,146 are drivable), over 260 km of roads, 512 km of sidewalk, 1,248 intersections, 27,848 lamp posts, and 12,422 manholes. Nanite intelligently streams and processes those billions of polygons, rendering everything at film quality, super fast.

 

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να γίνεται render όλη η πόλη δεν λέει κάτι πέρα από το proof of concept. Το θέμα είναι να βγαίνουν σωστά optimized games με perf ανάλογη των visuals. Το να γίνονται render σκηνές που δεν είναι on-screen ποιος ο λόγος πρακτικά; Ο κόσμος του Dying Light 2 πόσο είναι σε σχέση με του Far Cry 6 ή του Βλαχάρα; Και αυτά σε 1080p/60 τρέχουν; Επίσης γιατί δεν έβαλαν dynamic resolution στο Dying Light; Δεν μπορεί το hardware ή δεν ασχολήθηκαν; Δεν γίνεται games με old gen visuals χωρίς RT να τρέχουν έτσι.

Επεξ/σία από ioannis__
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Εκαναν render ολη την πολη σε πραγματικο χρονο,τι συζηταμε τωρα??

Καταλαβαινεις τι επιτευγμα ειναι αυτο?

Αλλο να κανεις render οτι πιανει η καμερα που εσυ και εγω βλεπουμε και αλλο ολοκληρη την πολη.

Introducing 'The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience' - Unreal Engine

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

The city comprises seven million instanced assets, made up of millions of polygons each. There are seven thousand buildings made of thousands of modular pieces, 45,073 parked cars (of which 38,146 are drivable), over 260 km of roads, 512 km of sidewalk, 1,248 intersections, 27,848 lamp posts, and 12,422 manholes. Nanite intelligently streams and processes those billions of polygons, rendering everything at film quality, super fast.

 

Και στο flight simulator έχουν κάνει ακόμα περισσότερο render αλλά η αλληλεπίδραση απλά δεν υπάρχει . Εκεί που γονατίζουν οι engine είναι τα physics , οι πολλοί χαρακτήρες στην οθόνη κλπ….

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Και στο flight simulator έχουν κάνει ακόμα περισσότερο render αλλά η αλληλεπίδραση απλά δεν υπάρχει . Εκεί που γονατίζουν οι engine είναι τα physics , οι πολλοί χαρακτήρες στην οθόνη κλπ….

έχει πολύ culling το FS2020. Πετάς και βλέπεις να εμφανίζονται βουνά και δέντρα μπροστά σου, και αυτό συνέβη μόλις βγήκε για τις κονσόλες. Το βελτίωσαν κάπως με ένα patch αλλά και πάλι δεν είναι όπως στην αρχή που γίνονταν όλα render κανονικά.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

έχει πολύ culling το FS2020. Πετάς και βλέπεις να εμφανίζονται βουνά και δέντρα μπροστά σου, και αυτό συνέβη μόλις βγήκε για τις κονσόλες. Το βελτίωσαν κάπως με ένα patch αλλά και πάλι δεν είναι όπως στην αρχή που γίνονταν όλα render κανονικά.

Δεν έχω ασχοληθεί γιατί δεν είμαι της κατηγορίας αυτής αλλά ήθελα να πω πως το render δεν είναι το παν, και όπως και να το κάνουμε η δουλειά που έχει πέσει στο FS 2020 σε αυτό το κομμάτι είναι μεγάλη .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Και στο flight simulator έχουν κάνει ακόμα περισσότερο render αλλά η αλληλεπίδραση απλά δεν υπάρχει . Εκεί που γονατίζουν οι engine είναι τα physics , οι πολλοί χαρακτήρες στην οθόνη κλπ….

Στο flight simulator δεν εχεις ai npcs να σου τρωνε resources ουτε alpha particle effects κτλ.

Kαι αυτοι δεν κανουν render ολη την γη,μονο οτι πιανει η καμερα.

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Στο flight simulator δεν εχεις ai npcs να σου τρωνε resources ουτε alpha particle effects κτλ.

Kαι αυτοι δεν κανουν render ολη την γη,μονο οτι πιανει η καμερα.

Καλά ας δούμε ένα παραγματικο game όπως το matrix και θα δούμε αν ξεπεράσει το 1080p η ανάλυση …αν και έτσι όπως είναι τα πράγματα θα βγει όταν έρθει το ps5 pro .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Καλά ας δούμε ένα παραγματικο game όπως το matrix και θα δούμε αν ξεπεράσει το 1080p η ανάλυση …αν και έτσι όπως είναι τα πράγματα θα βγει όταν έρθει το ps5 pro .

Δεν θα εχει σημασια σε τι αναλυση θα τρεχει αλλα ποσο καλο θα ειναι το upsampling.

Πρεπει να καταλαβουμε οτι στο μελλον τις native αναλυσεις τις ξεχναμε στις κονσολες.

Ολα θα γινονται upscale..

Οταν θα βγει φετος οι σειρα 4000 της Nvidia,οι κονσολες θα μεινουν πολυ πισω στον τομεα της native αναλυσης.

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω ότι έτσι θα πηγαίνει η φάση. Μόνο όπου πληρώνει ο πέτσινος θα βγαίνουν halo graphics τύπου cyberpunk, απ' την AMD δεν έχω δει κάτι μεγάλο σε αυτόν τον τομέα, μακάρι να βελτιωθεί αν και πιστεύω ο πέτσινος θα έχει το crown στα visuals και στην επόμενη γενιά. Πέρα απ' την NVIDIA υπάρχουν και μερικά καλά studios όπως η insomniac ή η playground με το FH που ασχολούνται σοβαρά και φτιάχνουν και όμορφα games και πολύ καλά optimized. Αλλά γενικά θεωρώ το 80% θα είναι πάλι μια μετριότητα και σε visuals και σε perf.

Επεξ/σία από ioannis__
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν θα εχει σημασια σε τι αναλυση θα τρεχει αλλα ποσο καλο θα ειναι το upsampling.

Πρεπει να καταλαβουμε οτι στο μελλον τις native αναλυσεις τις ξεχναμε στις κονσολες.

Ολα θα γινονται upscale..

Οταν θα βγει φετος οι σειρα 4000 της Nvidia,οι κονσολες θα μεινουν πολυ πισω στον τομεα της native αναλυσης.

Έχει σημασία και η ανάλυση γιατί οι κονσόλες δεν έχουν ΑΙ για το σωστο. Αλλο να πρέπει να πας από 1080 σε 4κ και άλλο από 1440p.       Αλλά τουλάχιστον εγώ προτιμώ να είναι ωραίος ένας τίτλος πρώτα και τα αλλά είναι σε δεύτερη μοίρα . Το dying light 2 πάντως δείχνει πως είναι καλύτερο από το πρώτο τίτλο.

Επεξ/σία από mtifosi
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Το dying light 2 πάντως δείχνει πως είναι καλύτερο από το πρώτο τίτλο.

ε αυτό έλλειπε :P Δεν είναι κατόρθωμα αυτό από μόνο του.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

ε αυτό έλλειπε :P Δεν είναι κατόρθωμα αυτό από μόνο του.

Mην το λες αυτο το bf 2042 καταφερε να ειναι χειροτερο απο ολους τους προηγουμενους τιτλους :P 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...