Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Προσωπικά πάντως τα παιχνίδια της From με δυσκόλεψαν πολύ παραπάνω από το Ninja Gaiden... Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι ήταν εύκολο αλλά Sekiro και Souls είναι τουλάχιστον ένα σκαλί παραπάνω δυσκολίας για μένα. 

Το Sekiro για εμενα μολις το πιασεις ειναι πανευκολο εκτος ισως απο το τελευταιο fight, στο ninja gaiden σε master ninja έτρωγες απίστευτο ξυλο, τουλαχιστον ετσι τα θυμαμαι εγω αλλα ειναι και αναλογα το στυλ παιχνιδιου σου. Εγω πχ ειμαι πολυ καλύτερος στο Sekiro απ'οτι στο bloodborne, στο πρωτο εχω παιξει 80h στο δευτερο 500h οποτε παιζει και ρολο το πως "σου κάθεται" ενα παιχνίδι. 

Παντως το NG αντικειμενικα ηταν δυσκολος τιτλος. :P

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 minutes ago, ADHD said:

Απλα θεωρω οτι το fanbase το εχει παει σε αλλο επιπεδο, οκ το meme με το "git gud" κλπ αλλα αν δεις τι γραφουν σε forums/reddit θα φριξεις

Είναι απο τους λόγους που γενικά απέχω απο τα συγκεκριμένα "communities" - δυστυχώς υπάρχει αυτή η τάση σε κάποια sub-groups να χρησιμοποιούν οτι θεωρούν ως προσωπικό τους επίτευγμα για να μειώσουν όποιον θεωρούν... outsider (μεταξύ άλλων "ωραίων" exclusionary tactics), είτε αυτό ονομάζεται rare achievements, high difficulty, collection size ή οποιοδήποτε άλλο metric μπορείς να σκεφτείς (βλ. για παράδειγμα casuals vs. core gamers, mobile vs. PC, console wars, Unity engine games, F2P vs. subscribers και πάει λέγοντας...).

Πραγματικά μακάρι να είχα κάποια λύση για να αντιμετωπιστούν τέτοιες συμπεριφορές, εν μέρει γιατί απωθούν κόσμο απο παιχνίδια με τα οποία (υπό διαφορετικές συνθήκες) ίσως να διασκέδαζαν αλλά κυρίως επειδή δημιουργεί μια απαίσια δυναμική και ατμόσφαιρα που απωθεί τους newcomers απο το να συμμετέχουν (και σε ορισμένες περιπτώσεις τους απωθεί τελείως). 

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Greygore είπε

Είναι απο τους λόγους που γενικά απέχω απο τα συγκεκριμένα "communities" - δυστυχώς υπάρχει αυτή η τάση σε κάποια sub-groups να χρησιμοποιούν οτι θεωρούν ως προσωπικό τους επίτευγμα για να μειώσουν όποιον θεωρούν... outsider (μεταξύ άλλων "ωραίων" exclusionary tactics), είτε αυτό ονομάζεται rare achievements, high difficulty, collection size ή οποιοδήποτε άλλο metric μπορείς να σκεφτείς (βλ. για παράδειγμα casuals vs. core gamers, mobile vs. PC, console wars, Unity engine games, F2P vs. subscribers και πάει λέγοντας...).

Όπως με είχε πιάσει το κόμπλεξ στο Nioh να χρησιμοποιώ τα sloth talismans που κάνουν τους εχθρούς αργούς για κάμποση ώρα, γιατί "OMG EZ MODE, GIT GUD". Αλλά αφού μου το παρέχει το παιχνίδι σαν κανονικό item, γιατί να μην το χρησιμοποιήσω; Δεν ήταν cheese/exploit.

  • Like 2
Δημοσ.

Να πω την αλήθεια, το Nioh για κάποιο λόγο δεν με κράτησε, κατά πάσα πιθανότητα (τώρα που το ξανασκέφτομαι) πρέπει να ήταν λόγω του loot system - απο όσο θυμάμαι, 30-40% του gametime μου το "έχανα" προσπαθώντας να αποφασίσω ποιά armors/weapons να κρατήσω απο τις δεκάδες με παρόμοια stats (τα οποία στις αρχές δεν έχεις ιδέα που να δώσεις έμφαση) και μάλλον με κούρασε :P .

For the record, ειδικά στο Sekiro κάτι τέτοια elitist σχόλια του στύλ OMG CHEESING, GIT GUD και πάει λέγοντας, είναι απλά αστεία νοουμένου πως υπάρχει ολόκληρο core σύστημα (prosthetics) το οποίο βασίζεται στην λογική του cheese.

Π.χ.

Spoiler

beasts -> Firecrackers (stun), Okami enemies -> Sabimaru (stunlock και damage-over-time), ακόμα και τα περισσότερα boss έχουν κάποιο prosthetic που χαμηλώνει αρκετά την δυσκολία (βλ. Isshin, Sword Saint και Loaded Umbrella με το Projected Force talent ή Guardian Ape και Loaded Spear)

 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Για μένα προσωπικά, το Nioh είχε γίνει βάσανο προς το τέλος και παρ' όλο που είμαι της ιαπωνικής μυθολογίας, το τερμάτισα με το ζόρι και μετά που διάβασα ότι πρέπει να grind για να φτάσω σε επίπεδο να παίξω το expansion ήμουν κλάιν.

Το Sekiro, κι ας έχωνα γερά με κάποια bosses του, δεν το βρήκα ποτέ καταναγκαστικό έργο και το χάρηκα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν λέω καλο το Nioh αλλα μπροστά στην απλότητα του Sekiro στο combat system δεν πιάνει μια. Αυτό που ήταν θεϊκό στο Nioh ήταν το refashion option.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 2
Δημοσ.

Τελικα πολυ πιο ευκολα τα 2 μαιμουνια. Στην πρωτη μαχη εχασα καμια 50αρια φορες, ενω τωρα βγηκε στην 3η.

Το κολπο για οποιον ζοριζεται εκει, ειναι να πλακωσεις στις γρηγορες τη φιλεναδα, φευγει πολυ γρηγορα.

Και οντως αυτο που λενε πολλοι ισχυει, οσο παιζεις, εκπαιδευεσαι και συ ο ιδιος και γινεται πιο στρωτο το παιχνιδι, ακομα και για μας τους αμπαλους..

Δημοσ.

Με ένα χρόνο διαφορά ναι, 1987 το Shinobi 1988 το NG. :P

Προτιμω τα NG προσωπικά αλλα και τα Shinobi δεν ηταν καθολου ασχημα με αγαπημενο το 3 απο κει και περα η κατηφορα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...