Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Greygore είπε

...and with that, τέλος και απο εμένα το Sekiro. Πήρε κάπου 30 ώρες στο πρώτο playthrough με όλα τα collectibles, και απο εκεί καμιά 20αριά ακόμα για το εναλλακτικό ending και ένα "μικρό" farming session για αγορά upgrade και skill.

Μου έκανε πάντως εντύπωση πόση διαφορά κάνει το να "συνηθήσει" ο παίκτης τα timings (muscle memory ή κάτι αντίστοιχο) - στο δεύτερο playthrough ήταν απίστευτα αισθητή (ειδικά σε fights που είναι πιο... reflex-centric

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

(π.χ. Great Shinobi Owl ή οποιοδήποτε απο τα Ashina bosses).

Επίσης είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος απο τα interactions εχθρών με τα διάφορα αντικείμενα και prosthetic tools (ορισμένα εκ των οποίων ανακάλυψα στο 2ο playthrough και τα οποία σίγουρα θα είχαν βοηθήσει αρκετά αν είχα πειραματιστεί εξ'αρχής :P ), καθώς και το γενικό combat feel αν και - όπως όλοι αναφέρουν - το camera/lock-on system για άλλη μια φορά αποτελεί αιτία εκνευρισμού 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

ειδικά σε κάποια fights όπου ένιωθα πως ο συνδιασμός εχθρού και περιοχής είχε αποτέλεσμα να τονίζονται οι αδυναμίες του συγκεκριμένου συστήματος όπως στους Long Arm Centipede Giraffe και Snake Eyes Shirafuji - συγκεκριμένα δίνοντας στα miniboss είτε μεγάλα combo είτε πολύ knock-back per hit ώστε να σπρώχνουν τον παίκτη προς τους τοίχους της (μικρής) περιοχής που βρίσκονται και να παρουσιάζει τα κλασσικά προβλήματα με το lock-on break και το camera orientation.

@jerry banana Φαντάζομαι εννοείς τον 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Guardian Ape - ένα καλό "tip" είναι πως στο πρώτο phase τα Firecracker prosthetics είναι αρκετά χρήσιμα καθώς τον κάνουν stun για κάποια δευτερόλεπτα - αν και έχει κάποιο χρονικό διάστημα μετά απο κάθε stun που είναι immune για κάποια δευτερόλεπτα στα επόμενα firecrackers - καθώς και την "συμβουλή" να προσπαθείς να αφήνεις λίγη απόσταση όσο περιμένεις να δεις ποιά attack θα χρησιμοποιήσει (κυρίως επειδή το grab attack που κάνει έχει πολύ μικρό animation time και είναι πιο εύκολο να το αποφύγεις αν είσαι λίγα μέτρα μακριά του). Έχει πάντως ορισμένες επιθέσεις όπου αφήνει άνοιγμα στο τέλος (π.χ. το roll που κάνει στο έδαφος) οπότε εκεί έχεις χρόνο να τρέξεις μέσα και να σκάσεις 1-2 hits πριν φύγεις πάλι μακριά απο το melee range του.

Όσο για το 2ο phase, ανακάλυψα στο 2ο playthrough που έκανα πως χρησιμοποιόντας το Loaded Spear prosthetic μπορείς να του κάνεις τεράστιο posture damage αν καταφέρεις να πετύχεις hit στον λαιμό και ενεργοποιήσεις το Pull combo (πατάς το tool button 2η φορά κατά την διάρκεια του πρώτου thrust, όπου ο Wolf "τραβάει" πίσω το spear και μαζί όποιο εχθρό έχει καρφώσει,  στην συγκεκριμένη περίπτωση το immortality centipede που έχει μέσα στον λαιμό ο Ape). Aν μπορείς τον κάνεις bait για να χρησιμοποιήσει το μεγάλο overhead smash (συνήθως το κάνει όταν πετύχεις parry 2 φορές στη σειρά), το κάνεις parry και μετά όσο προσπαθεί να σηκωθεί τον χτυπάς με το spear και τραβάς έξω το παράσιτο (όπου και γεμίζει περίπου το 1/5 του Posture bar) - με λίγη προσοχή και παίζοντας συντηρητικά, το fight γίνεται πολύ πιο βατό. 

ευχαριστώ πάρα πολύ  θα χρησιμοποιήσω αύριο πλέον ότι μου είπες εσύ φίλε Greygore και ο φίλος Dj2k να δω τι θα γίνει.Εχω συνηθισει το playstyle των κοντινων (νορμαλ ) εχθρων και η αταξια του με προβληματιζει.Συν οτι πρεπει να παω να μαζεψω αγγελακια γιατι τα εφαγα ολα στις πρωτες προσπαθειες.Κατι που δεν καταλαβαινω ειναι οτι αγορασα 56 αγγελακια αλλα οταν φευγουν τα 16 πρωτα ανανεωνονται αυτοματα?Πως λειτουργει εαν αγοραζω κατι που ξεπερναει το οριο?Θα δοκιμασω παλι αυριο τη μαιμου και θα δω.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, jerry banana said:

Κατι που δεν καταλαβαινω ειναι οτι αγορασα 56 αγγελακια αλλα οταν φευγουν τα 16 πρωτα ανανεωνονται αυτοματα?Πως λειτουργει εαν αγοραζω κατι που ξεπερναει το οριο?Θα δοκιμασω παλι αυριο τη μαιμου και θα δω.

Γενικά ισχύει για όλα τα usable αντικείμενα (και τα emblems - αγγελάκια) πως αν αγοράσεις/μαζέψεις περισσότερα απο όσα σου επιτρέπει να κουβαλάς, το περίσσευμα αποθηκεύεται αυτόματα στο storage και απο εκεί σου αναπληρώνει αυτόματα όταν χρησιμοποιήσεις (επιλογή Rest) Sculptor's Idol ή αν επιστρέψεις με το Homeward Idol.

Αν θες να δεις πόσα έχεις συνολικά, απο το μενού του Sculptor's Idol o αριθμός στην παρένθεση δείχνει πόσα emblems έχεις αποθηκευμένα στο storage (π.χ. 100):

Quote

image.png.366f3f100e085244a625ade2f9b1d1b8.png

 


Για τα υπόλοιπα αντικείμενα μπορείς να δεις την ίδια πληροφορία απο το item description του κάθε αντικειμένου ξεχωριστά ως το στατιστικό "In Storage" (π.χ. 0): 

Quote

image.png.2706fb908d9c7d1eba19308f9292c299.png

 

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

Μάγκες πήγα σε ένα πίθηκο ήξερα από πριν ότι δεν πεθαίνει και με έχει πάει αφήστε τα. Δοκίμασα να κάνω τον ταρζαν και να τον κάνω hook. Αλλά μετά η δεύτερη μορφή μου αλλάζει τα φώτα. Κανένα tip? Στην 2η μορφή έχει ένα πολύ καλό deflect που τον κάνει να γονατίζει εκεί βαράω αλλά δεν νιώθει και πολύ. Την 1η δεν την έχω καταφέρει χωρίς χρήση potions. Εκεί χωλενω λογικά. Γιατί η 2η θέλει potions. 

 

16 ώρες πριν, Greygore είπε

Γενικά ισχύει για όλα τα usable αντικείμενα (και τα emblems - αγγελάκια) πως αν αγοράσεις/μαζέψεις περισσότερα απο όσα σου επιτρέπει να κουβαλάς, το περίσσευμα αποθηκεύεται αυτόματα στο storage και απο εκεί σου αναπληρώνει αυτόματα όταν χρησιμοποιήσεις (επιλογή Rest) Sculptor's Idol ή αν επιστρέψεις με το Homeward Idol.

Αν θες να δεις πόσα έχεις συνολικά, απο το μενού του Sculptor's Idol o αριθμός στην παρένθεση δείχνει πόσα emblems έχεις αποθηκευμένα στο storage (π.χ. 100):

Για τα υπόλοιπα αντικείμενα μπορείς να δεις την ίδια πληροφορία απο το item description του κάθε αντικειμένου ξεχωριστά ως το στατιστικό "In Storage" (π.χ. 0): 

Εχθές τον πάλευα για κάνα 1:30ωρο και σήμερα με καθαρό μυαλό αφού είδα ότι στη (δεν χρησιμοποίησα ούτε 1 tool) 

Spoiler

1η μορφη έχει μερικές τρύπες όπως οταν γυρναει τη πλατη για 1 δευτερο και οταν απο ψηλα πεφτει και βαραει με τα 2 χερια κατω που δινει ευκαιρια για χτυπηματα στο προσωπο.Αυτα κυριως τα εκμεταλευτηκα στο απειρο,συν και ενα αλλο που οταν ριχνει τη κουραδα εαν γινει καλο μπλοκ και υπολογιστει η αποσταση,μετα αυτος πεφτει και αφηνει χωρο για ελεφθερα χτυπηματα.Στη 2η μορφη μπηκα με 6 potions και μονο αυτο για το φοβο το potion χωρις 2η ζωη γιατι εκανα βλακεια στη 1 μορφη.Στη 2η εκμεταλλευτηκα τη γωνια οταν πεφτει προς τα εμπρος που μπαινω κατω απο μασχαλη κρατωντας το μπλοκ και βαραω κωλαρακι για 2 χτυπηματα το πολυ.Αυτο στη 2η και γιαυτο πηρε λιγο παραπανω,επισης εχει και ενα καλυτερο abuse οταν κανει ενα combo και στο τελος σηκωνει το σπαθι αλλα δεν το αξιοποιησα καθολου γιατι βρηκα τον εαυτο μου να τρωει ηδη παρα πολυ ζημια στασης ωστε να αντεξω το τελικο χτυπημα που οδηγει σε abuse.Κατα τ'αλλα ετρεχα γυρω γυρω σαν το Βεγγο και οποτε επεφτε προς τα εμπρος εμπαινα.Επισης λιγα χτυπηματα εγιναν και απο μπροστα οταν γυρνουσε το σπαθι που ηταν πιο περα απο εμενα.Το προβλημα ειναι οτι δεν μου εδωσε μεγαλη ικανοποιηση οταν τον εφαγα σαν να μην συμβαινει τιποτα δεν ξερω εαν ειναι φυσιολογικο στη γρια ειχα νιωσει πολυ ωραιο συναισθημα και στον seven spears.Στον πιθηκο και στον genjιρο οχι τοσο.Ισως επειδη τον επαιξα τοσες φορες που το θεωρησα  ρουτινα :P .

 

Επεξ/σία από jerry banana
  • Thanks 1
Δημοσ.

Βγαινει patch για balancing και bugfixes

 

Αναφορά σε κείμενο

Improvements to Strategic Approaches

-Adjusted the efficiency and Spirit Emblem cost of the following to encourage usage and diversity of approach:

  • Prosthetic Tools: "Lazulite Sacred Flame," "Loaded Axe" series, "Sparking Axe," "Lazulite Axe"

  • Combat Arts: "Ashina Cross," "Dragon Flash," "One Mind," "Floating Passage," "Spiral Cloud Passage," "Mortal Draw," "Empowered Mortal Draw"

-Items: "Spiritfall" series

  • Reduced the Posture damage dealt by the first hit of the Combat Arts "Senpou Leaping Kicks" and "High Monk" as it was causing more damage than intended in certain cases. Posture damage dealt in the latter-half of the combo has been increased.

  • Increased the Poison build-up dealt by the Prosthetic Tool "Sabimaru" against enemies that were intended to be weak against it.

  • Increased the drop rate of "Divine Confetti" for Fencers in Ashina Castle.

  • Adjusted loading screen tips and tutorial text, as well as adding new text.

Other Fixes

  • Slightly reduced Posture and Vitality of Blazing Bull in order to improve game pacing and balance time in combat.

  • Lowered the price of information sold by Anayama the Peddler.

  • The Chained Ogre inside Ashina Castle is now Red Eyed.

  • Fixed a bug where "Gokan's Sugar" and "Gokan's Spiritfall" were not mitigating player Posture damage taken while guarding or deflecting enemy attacks.

  • Fixed a bug where system crashes could cause save data to become corrupted on PC.

  • Fixed a bug where certain enemies would sometimes stop attacking the player.

  • Fixed a bug where certain actions could not be performed after reconfiguring the controls.

  • Fixed certain bugs that were allowing the player to access unexpected areas, which could result in becoming unable to obtain items or make further progress.

  • Fixed cases of certain text being displayed incorrectly.

  • Improved stability.

  • Improved performance.

  • Other various bug fixes.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Spoiler

Οριστε οταν εβγαινε η 2η μορφη του πιθηκα σε στυλ εισαι ηδη νεκρος και δεν το ξερεις muhahahahhaha https://imgur.com/a/Cn9CBbi ναι ξερω για το print screen αλλα εκεινη την ωρα ειχα το πληκτρολογια μεσα στο συρταρωτο διαζωμα του γραφειου και ελεγχα με το τηλεχειρηστηριο οποτε πιο γρηγορο ηταν το κινητο.

Φωτογραφια!

Δημοσ.

Εφτασα μετα απο 10 μερες αποχης σε ενα σημειο 

Spoiler

με 2 πιθηκια ωρε φιλε αλλα επειδη ο 1ος μυο ειχε βγαλει το λαδι αφου ειδα πως να το παιξω τους νικησα με τη 4η φορα,.Μετα ειδα ενα μερος με ομιχλη και το αφησα.Επισης πατησασ lure στον ανθρωπο που εψαχχνε κατι λεετε να εχω επιπτωσεις?Επισης οταν γυρισα στο μερος με τα 2 πιθηκια ηταν ο τυπος που πεταει νεκροκεφαλες.Ουτε που τον εχω αγγιξει,.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερα εφαγα μετα απο μεγαλο cheese πολλους και με λιγα λογια εφτασα στο <<παραδεισο>> .Τελικα το παιχνιδι ειναι πανευκολο χωρις αστειο αρκει να βρει καποιος το cheese.

Επεξ/σία από jerry banana
Δημοσ.
Στις 1/5/2019 στις 5:44 ΜΜ, jerry banana είπε

Σημερα εφαγα μετα απο μεγαλο cheese πολλους και με λιγα λογια εφτασα στο <<παραδεισο>> .Τελικα το παιχνιδι ειναι πανευκολο χωρις αστειο αρκει να βρει καποιος το cheese.

Σε ποιό "cheese" αναφέρεσαι?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, k4ts0u είπε

Σε ποιό "cheese" αναφέρεσαι?

cheese ονομάζεται εαν κατάλαβα καλά απο τους ξένους,ο καλύτερος τρόπος για να νικήσεις κάποιον εχθρό.Υπάρχουν πολλοί.Π

Spoiler

χ στην ori εαν πηδηξεις στο κεφαλι κανεις deathblow και μετα εαν την πας πισω στο βραχο κολλαει απο bug και μετα ειναι τσαμπα νικη

.Το ιδιο και μετα ο μοναχος.Αρκει να τα βρεις.Η να τα ψαξεις.

Επεξ/σία από jerry banana
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

9 λεπτά πριν, jerry banana είπε

cheese ονομάζεται εαν κατάλαβα καλά απο τους ξένους,ο καλύτερος τρόπος για να νικήσεις κάποιον εχθρό.Υπάρχουν πολλοί.Π

  Απόκρυψη περιεχομένων

χ στην ori εαν πηδηξεις στο κεφαλι κανεις deathblow και μετα εαν την πας πισω στο βραχο κολλαει απο bug και μετα ειναι τσαμπα νικη

.Το ιδιο και μετα ο μοναχος.Αρκει να τα βρεις.Η να τα ψαξεις.

Cheese δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αλλά ο πιο scummy τρόπος για να βγάλεις ένα boss, κυρίως για κινήσεις που δεν μπορεί να αποκρούσει ή να το αναγκάσεις σε κάποια μορφή που είναι ευάλωτο όπως το bug.

To παιχνίδι δεν είναι εύκολο, σε αναγκάζει να κάνεις master τα mechanics. Εάν θέλεις να το τερματίσεις απλά για να πεις ότι το τελείωσες κατεβάζεις έναν trainer και τελειώνει η υπόθεση. Πιο διασκεδαστικό είναι να κάνεις ένα τυφλό πρώτο playthrough παρά να ψάχνεις για guides και αστοχίες του κώδικα.

Επεξ/σία από kti23
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, kti23 είπε

Cheese δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αλλά ο πιο scummy τρόπος για να βγάλεις ένα boss, κυρίως για κινήσεις που δεν μπορεί να αποκρούσει ή να το αναγκάσεις σε κάποια μορφή που είναι ευάλωτο όπως το bug.

To παιχνίδι δεν είναι εύκολο, σε αναγκάζει να κάνεις master τα mechanics. Εάν θέλεις να το τερματίσεις απλά για να πεις ότι το τελείωσες κατεβάζεις έναν trainer και τελειώνει η υπόθεση. Πιο διασκεδαστικό είναι να κάνεις ένα τυφλό πρώτο playthrough παρά να ψάχνεις για guides και αστοχίες του κώδικα.

To συγκεκριμενο το βρηκα γιατι δεν ηταν και δυσκολο απλως ετρεχα και κολλησε.Αλλα ισχυει αυτο που λες.Tην επαιζα πολυ ωρα παντως και οταν βρηκα το κολπο ενιωσα Θεος.Παντως κακως που υπαρχουν κολπα σε τετοια παιχνιδια.

Επεξ/σία από jerry banana
Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι ότι πιο σπασμένο έχει βγάλει η FROM από εποχή vanilla DS2. Αρκεί να δείτε στο yt any% shura speedruns  που είναι γύρω στο 20λεπτο.😍

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπον παιδια το παιχνιδι μου εσπασε τα νευρα... απο τη μια εχω εναν drunk boss και εναν τυπο με δορυ , και απο την αλλη ενα τεραστιο φιδι

τωρα ή πρεπει να αρχισω να βλεπω βιντεο και να κανω τα ιδια που κανουν ή να το παρατησω

Επεξ/σία από sezebo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...