Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ADHD είπε

Με confetti είναι joke το fight πραγματικά, αν θες maximum cheese πάρε και την μοβ ομπρέλα που μπλοκάρει apparition type και δεν θα σε ακουμπήσουν καν.

θα δω γιατί εδώ κάνω αγώνα να μαζέψω αυτά που χειάζονται για αν βγ΄άλω τη ασπιδα

ooooo boi πήγα στον geji ashiro ή οπως λεγεται ενας που εχει 

Spoiler

τριτη μορφη του κεραυνου ,προσπαθησα λιγο σημερα να φτασω καταρχας στο κεραυνο (χωρις εργαλεια μονο με σπαθι και healing-και αυτα που αυξανουν τη δυναμη) εφτασα στο κεραυνο και με @@@σε θα ξαναπροσπαθησω αυριο να το παω ασαλιοτο μεχρι το κεραυνο παλι μονο με σπαθι και τα χαπακια.Πιστευω αρκετα πιο δυσκολος απο την lady αλλα παλευεται αρκει να  παω τις 2 πρωτες μορφες με αντε 1 potion ή και κανενα.Θα διξει.

 

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kti23 said:

Κοντά στο end game που έχεις ήδη αρκετά beads και memories , με confetti βγαίνουν για πλάκα όπως και οι sichimen. Δεν χρειάζεται σχεδόν να κάνεις μπλοκ απλά βαράς.

Η butterfly ήταν δύσκολη την πρώτη φορά μέχρι που διάβασα στο description του shuriken που αναφέρει για ιπτάμενους εχθρούς και τρώει γελοίο stunlock

 

1 hour ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Έχει γραφτεί πως σκοτώνεις headless δεν είναι κάτι ιδιαίτερο άμα ξέρεις. Εάν δεν βρείς το post πες να σου πω. ;)

Βασικά απο όσο είδα δεν έχουν κάτι must για reward οπότε δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα (ειδικά όταν τέλειωσαν τα Confetti που είχα). :P 

Spoiler

Oi Shichimen Warrior απο την άλλη ήταν άπειρα πιο εύκολοι συγκριτικά, ειδικά μια και το Confetti κάνει dispel και τα terror orbs τους (καθάρισα τρεις μέχρι τώρα, δεν ξέρω αν έχει και άλλους πιο μετά). Κάτι πήρε το μάτι μου όταν καθάρισα τον Monk στο Fountainhead Palace πως τώρα μπορώ να αγοράσω άπειρα Confetti απο τον scholar στο Dilapidated Temple, οπότε ίσως επιστρέψω στους Headless για τα περαιτέρω :P 

@{TDi}Dj2k..infc Γενικά δεν παρακολουθώ το νήμα πολύ προσεκτικά, για αποφυγή spoilers κ.τ.λ. (το'χα ξεκινήσει στο stream και όσο να'ναι είναι πιο "ωραία" τα reactions όταν δεν ξέρεις τι να περιμένεις), θα κάνω ένα πέρασμα όταν με το καλό τερματίσω το πρώτο playthrough (ελπίζω σήμερα ή αύριο, αν και αμφιβάλλω :P ) - thanks πάντως!

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 3
Δημοσ.

Έχει δοκιμάσει κανείς no kuros charm+demon bell  ? Το παιχνίδι γίνεται παρανοϊκά δύσκολο ειδικά στα μεταγενέστερα ng+ cycles.

Ο συνδυασμός αυτός έχει ως αποτέλεσμα:

-Μεγαλύτερο posture/vitality damage σε σένα και μικρότερο στους εχθρούς (το posture σου σπάει για πλάκα αν δεν κάνεις perfect deflects).

-Δέχεσαι damage στο block (chip damage).

-Παίρνεις περισσότερο loot/xp.

 

Το δοκίμασα σε NG+2 με αρχικό 22 Attack Power (immortal severance+shura ending) και ένιωσα οτι είναι σαν το game να είχε μέχρι τότε επιλογή δυσκολίας Normal και να το έβαλα στο Hard.

Εκτός του ότι όλοι οι εχθροί πέφτουν στον 3πλάσιο χρόνο, είσαι σχεδόν πάντα με κοκκινισμένο posture bar που σημαίνει ότι πρέπει να διατηρείς συνεχώς το perfect deflect για να μην σου σπάσει, φας το chip damage, γίνεις stagger και βρεθείς εκτεθειμένος για follow up attack που συνήθως είναι 1 hit και είσαι νεκρός. Το prosthetic δεν βοηθά και πάρα πολύ καθώς τα 20 spirit emblems είναι λίγα για να θεωρηθούν βιώσιμα και τα combat arts είναι στην καλύτερη situational.

Για Boss Rush mode είναι καλή φάση, αλλά γενικά για εξερεύνηση και να παίζεις φυσιολογικά το game είναι κουραστικό και σαδιστικό. Είναι ξεκάθαρα ένα mode για τους μαζόχες. Όπως το λέει και ο Wolf στην αρχή όταν δίνεις το φυλαχτό στον Kuro:  "Suffering is what I desire.."

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, HellhammeR είπε

Έχει δοκιμάσει κανείς no kuros charm+demon bell  ? Το παιχνίδι γίνεται παρανοϊκά δύσκολο ειδικά στα μεταγενέστερα ng+ cycles.

Ο συνδυασμός αυτός έχει ως αποτέλεσμα:

-Μεγαλύτερο posture/vitality damage σε σένα και μικρότερο στους εχθρούς (το posture σου σπάει για πλάκα αν δεν κάνεις perfect deflects).

-Δέχεσαι damage στο block (chip damage).

-Παίρνεις περισσότερο loot/xp.

Το δοκίμασα σε NG+2 με αρχικό 22 Attack Power (immortal severance+shura ending) και ένιωσα οτι είναι σαν το game να είχε μέχρι τότε επιλογή δυσκολίας Normal και να το έβαλα στο Hard.

Εκτός του ότι όλοι οι εχθροί πέφτουν στον 3πλάσιο χρόνο, είσαι σχεδόν πάντα με κοκκινισμένο posture bar που σημαίνει ότι πρέπει να διατηρείς συνεχώς το perfect deflect για να μην σου σπάσει, φας το chip damage, γίνεις stagger και βρεθείς εκτεθειμένος για follow up attack που συνήθως είναι 1 hit και είσαι νεκρός. Το prosthetic δεν βοηθά και πάρα πολύ καθώς τα 20 spirit emblems είναι λίγα για να θεωρηθούν βιώσιμα και τα combat arts είναι στην καλύτερη situational.

Για Boss Rush mode είναι καλή φάση, αλλά γενικά για εξερεύνηση και να παίζεις φυσιολογικά το game είναι κουραστικό και σαδιστικό. Είναι ξεκάθαρα ένα mode για τους μαζόχες. Όπως το λέει και ο Wolf στην αρχή όταν δίνεις το φυλαχτό στον Kuro:  "Suffering is what I desire.."

μπα αστο προσωπικα θα μεινω με ως εχει γιατι σημερα παιδευομουν να φαω ενα τυπο με ενα κονταρι κανα 10αρια φορες και δενε ιναι καν κανονικο bos και μετα το εκοψα αριστερα και βρηκα ενα κουλο ninja που μου σπαει το posture για πλακα.Επισης εχω κολλησει δεν ξερω που να παω για να συνεχισω την ιστορια.Συν οτι μου λειπει και ο τυπας με τους κεραυνους.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, HellhammeR είπε

Έχει δοκιμάσει κανείς no kuros charm+demon bell  ? Το παιχνίδι γίνεται παρανοϊκά δύσκολο ειδικά στα μεταγενέστερα ng+ cycles.

Ο συνδυασμός αυτός έχει ως αποτέλεσμα:

-Μεγαλύτερο posture/vitality damage σε σένα και μικρότερο στους εχθρούς (το posture σου σπάει για πλάκα αν δεν κάνεις perfect deflects).

-Δέχεσαι damage στο block (chip damage).

-Παίρνεις περισσότερο loot/xp.

Το δοκίμασα σε NG+2 με αρχικό 22 Attack Power (immortal severance+shura ending) και ένιωσα οτι είναι σαν το game να είχε μέχρι τότε επιλογή δυσκολίας Normal και να το έβαλα στο Hard.

Εκτός του ότι όλοι οι εχθροί πέφτουν στον 3πλάσιο χρόνο, είσαι σχεδόν πάντα με κοκκινισμένο posture bar που σημαίνει ότι πρέπει να διατηρείς συνεχώς το perfect deflect για να μην σου σπάσει, φας το chip damage, γίνεις stagger και βρεθείς εκτεθειμένος για follow up attack που συνήθως είναι 1 hit και είσαι νεκρός. Το prosthetic δεν βοηθά και πάρα πολύ καθώς τα 20 spirit emblems είναι λίγα για να θεωρηθούν βιώσιμα και τα combat arts είναι στην καλύτερη situational.

Για Boss Rush mode είναι καλή φάση, αλλά γενικά για εξερεύνηση και να παίζεις φυσιολογικά το game είναι κουραστικό και σαδιστικό. Είναι ξεκάθαρα ένα mode για τους μαζόχες. Όπως το λέει και ο Wolf στην αρχή όταν δίνεις το φυλαχτό στον Kuro:  "Suffering is what I desire.."

Δοκίμασα το demon bell στο shura playthrough.

ήταν όντως λίγο σαδιστικό. αυτό με το block νομίζω ισχύει και στο πρώτο playthrough. γενικά παρατήρησα ότι και με deflects έπεφτε το posture και μου έσπαγε λίγο τα νεύρα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kti23 είπε

Δοκίμασα το demon bell στο shura playthrough.

ήταν όντως λίγο σαδιστικό. αυτό με το block νομίζω ισχύει και στο πρώτο playthrough. γενικά παρατήρησα ότι και με deflects έπεφτε το posture και μου έσπαγε λίγο τα νεύρα.

 

Την συνολική εικόνα του μηχανισμού την κατάλαβα και εγώ πολύ αργότερα στο game. Οτιδήποτε επιθέσεις και αν φας είτε direct hit ή κάνεις block ή deflect πάντα υπάρχει build στο posture σου. Η διαφορά είναι ότι στο block ανεβαίνει περισσότερο σε σχέση με το deflect. Στο normal, χωρίς τα debuffs, στα regular attacks των εχθρών με το block δεν τρως damage στο vitallity σου πάρα μόνο στο posture. Χωρίς το Kuro charm περνάει πάντα λίγο damage κατά το block. Βάλε και στην εξίσωση πως "χτίζεται" πολύ πιο γρήγορα το posture σου λόγο το ότι οι εχθροί χτυπάνε και αντέχουν πολύ περισσότερο και μένεις στην ουσία μόνο με το deflect πάντα στην κόψη του ξυραφιού σαν την μοναδική γραμμή άμυνας σου. Το deflect έχει την ιδιότητα πως αν συνεχίσεις αν το πετυχαίνεις πάντα, ακόμα και αν έχεις κοκκινισμένη posture bar, δεν θα σου σπάσει ποτέ, αν όμως σου ξεφύγει κάποιο και κάνεις block τότε θα σου σπάσει και θα γίνεις stagger.

Το mode αυτό πραγματικά δεν συγχωρεί τίποτα, πρέπει να αγγίξεις την τελειότητα σε όλους τους μηχανισμούς του παιχνιδιού και να χρησιμοποιείς πολύ περισσότερο το prosthetic arm για να σε ξελασπώνει σε αρκετές δύσκολες καταστάσεις που σίγουρα θα βρεθείς. Εκεί που ξενερώνω εγώ, είναι πως δεν με εντυπωσιάζουν ιδιαίτερα τα skills του arm+combat arts, γιατί έχουν delay και έχεις πολύ λίγα emblems διαθέσιμα. Ichimonji, surrikens, firecrackers και flamethrower για fire buff βρίσκω να χρησιμοποιώ περισσότερο. Τα υπόλοιπα δεν μου γεμίζουν πολύ το μάτι ή δεν τα έχω εκμεταλλευτεί πλήρως γιατί δεν ταιριάζουν στο πως μου αρέσει να παίζω προσωπικά το game. Π.χ. την umbrella δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, μου φαίνεται πολύ meh να μπαίνω μέσα σε ένα καβούκι για να προφυλαχτώ. Μπορεί να βοηθάει σε πολλές περιπτώσεις δεν ξέρω..

Δημοσ.
Spoiler

Ενταξει καταφερα τον τυπα στη τρυπα γελοιος ηταν τελικα,και επισης τον αλλον με το κονταρι απλως εκανα abuse με mikiri που το ειχα ξεχασει την προηγουμενη φορα (καμια 10αρια)  και πηδουσα στη μουρη του.Τον εκανα να φαινεται γελοιος.Σημερα θα παλεψω παλι τον τυπα με το ηλεκτροσοκ γιατι ειδα οτι και αυτος παιρνει abuse με mikiri και παιζει να μπορεσω να το βγαζω μονο με σπαθι ασαλιοτο μεχρι τη μορφη pikachu.

YΓ:Πηγα στα κατεργα του ορυχειοου ειδα ενα τυπα με fear και ειπα GTFO και εφυγα τρεχοντας δεν ξερω εαν αξιζει να φαω χρονο.Επισης το mechanic πουτ εχουν που σε κανει να κινησε αργα ειναι οτι χειροτερο και σπαστικο.Οποτε εφοσον δεν ειναι main boss αυτους τους shiki η οπως λεγοπνται και τον headless δεν παιζει να τους αγγιξω ξανα θα τρωνε skip.Αξιζει να ασχοληθω με αυτους τι λετε?

Δημοσ.

Να πω και γω τον πονο μου.  Εχω κολλησει στη σκατογρια την πεταλουδα. Πηγα και εφαγα τον ταυρο με τις φωτιες με τη 2η προσπαθεια χαλαρα, και αυτην την εχω προσπαθησει καμια 40αρια φορες. Τι βιντεακια στο yt, τι cheesarw στην πρωτη φαση με το nightjar, παντα χανω με τη ***

Δημοσ.
8 ώρες πριν, jerry banana είπε

...

Δεν το λες και ορυχείο 😋 Οι shichimen και οι headless είναι optional mini bosses. Μπορεί να τους αφήσεις για αργότερα, όπως γράψαμε και πάνω με confetti βγαίνουν για πλάκα.

Μάθε τα deflects, μικιρι στα thrust και το άλμα στα sweeps και δεν θα έχεις θέμα με τον Genichiro.

5 ώρες πριν, dakangr είπε

Να πω και γω τον πονο μου. 

Shuriken όταν πηδάει στον αέρα και τρώει γελοίο stunlock, όλα τα άλλα deflect και τρεχάλα όταν βγάζει τα φαντάσματα και τα κάνει beam

  • Like 2
Δημοσ.

Θα πρέπει να προχωρήσεις εκεί μέσα , όχι ακόμα αλλά παρακάτω όταν εξελιχθεί η ιστορία.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kti23 είπε

Θα πρέπει να προχωρήσεις εκεί μέσα , όχι ακόμα αλλά παρακάτω όταν εξελιχθεί η ιστορία.

πωρε φιλε εχει κανα boss υποχρεωτικο μεσα στη μαυριλα?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jerry banana είπε

πωρε φιλε εχει κανα boss υποχρεωτικο μεσα στη μαυριλα?

όχι μόνο έχει και άλλες περιοχές παρακάτω θα δείς

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...