Alastor192 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 19 ώρες πριν, ilos είπε Θα πρέπει να περιμένεις τώρα για το DLC.😎 Νέος FROM τίτλος σε 2-3 χρόνια minimum, με το πιο πιθανό να είναι ή νεα IP ή ΒΒ2. Φέτος ή του χρόνου θα βγει λογικά και DeS remastered από Bluepoint για το ps4 αν σε ενδιαφέρει. Καλα μην απορησεις αν του χρονου τετοια εποχη βγαλουν νεο παιχνιδι. Σιγα μην φτιαχναν 3 χρονια μονο το Sekiro. Εδω βγαλαν στα καπακια DS2,Bloodborne και DS3 με ενα χρονο διαφορα το καθενα
ADHD Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 40 λεπτά πριν, Alastor192 είπε Καλα μην απορησεις αν του χρονου τετοια εποχη βγαλουν νεο παιχνιδι. Σιγα μην φτιαχναν 3 χρονια μονο το Sekiro. Εδω βγαλαν στα καπακια DS2,Bloodborne και DS3 με ενα χρονο διαφορα το καθενα DS2 το δούλευε αλλη ομάδα ενω παράλληλα εφτιαχναν το bloodborne afaik, δεν θελω να δω την from να γινεται ubisoft/activision με release κάθε χρονο (οσο και αν μου αρεσουν τα παιχνίδια της) γιατι αναπόφευκτα θα πεσει η ποιότητα και θα κουράσουν. 2
Alastor192 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 52 λεπτά πριν, ADHD είπε DS2 το δούλευε αλλη ομάδα ενω παράλληλα εφτιαχναν το bloodborne afaik, δεν θελω να δω την from να γινεται ubisoft/activision με release κάθε χρονο (οσο και αν μου αρεσουν τα παιχνίδια της) γιατι αναπόφευκτα θα πεσει η ποιότητα και θα κουράσουν. Μονος σου εδωσες την απαντηση
ilos Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 8 λεπτά πριν, Alastor192 είπε Μονος σου εδωσες την απαντηση Το DeS remastered από bluepoint πιάνεται? 😎 Θα αργήσει το επόμενο game τους ειδικά αν είναι νέα IP και όχι BB2. Υποθέτω θα θέλουν να αλλάξουν επιτέλους και μηχανή γραφικών με τις νέες κονσόλες.
kti23 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Το εχούν πει , μέσα στο timetable τους είχαν 3 παιχνίδια, ένα το VR horror, δεύτερο είχαν πει με mechs(armored core) και τρίτον ήταν το tease από το οποίο προέκυψε το sekiro. Αναφέρθηκα κυρίως σε dlc.Έχει μείνει το armored core ή ότι είναι και μετά βλέπουμε
Mhlogiatros Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Armored core δε θα με χαλαγε εχω πολλα χρονια να δω . Αλλα το βασικο Bloodborne 2 παιζει ;
kti23 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Armored core δε θα με χαλαγε εχω πολλα χρονια να δω . Αλλα το βασικο Bloodborne 2 παιζει ; Γενικώς έχουν δηλώσει ότι δεν πολύ γουστάρουν να συνεχίζουν με sequels, το deracine λέγαν ότι έχει κάποια easter eggs μέσα αλλά και πάλι διέψευσαν BB2. Για μένα εάν κάτι επαιζε κάτι θα είχε πάρει τη θέση του Sekiro και δική μου εκτίμηση είναι ότι τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν εκτός απροόπτου, επομένως , το νέο παιχνίδι θα είναι φρέσκο IP. Θα δούμε και αν θα υπάρξει κάποια συμμετοχή στην Ε3. Πάντως , βλέποντας το Ghost of Tsushima και έχοντας τελειώσει 4 φορές το sekiro, ο αρχικός θαυμασμός έκατσε για τα καλά γιατί νιώθω ότι υπερκαλύφθηκα όσον αφορά την Sengoku περίοδο +ότι σίγουρα δεν θα έχει τους σφιχτούς μηχανισμούς αλλά θα είναι σίγουρα πιο cinematic gaming
ilos Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, k4ts0u είπε Git gud Jimmy boy.🤩 Πέρα από τη πλάκα, την πρώτη ώρα και εγώ έτσι ήμουν. Μετά έφαγα 2-3 ώρες στο temple να μάθω και να εξοικειωθώ με τα βασικά και τσούλησε το πράγμα. Η αρχή σίγουρα είναι too steep για κάποιον που δε ξέρει ακόμα τα mechanics. Παράδειγμα μπορεί να πας στην αρχή hirata v1 και να πεθάνεις 5-10 φορές straight στον Enshin shinobi hunter γιατί δεν έχεις ξεκλειδώσει mikiri ή δε φρόντισες να του κάνεις ένα stealthblow πρώτα. Ή ακόμα και το chained ogre μπορεί να δυσκολέψει μερικούς γιατί "τυπικά" δεν υπάρχει stealthblow και ένα grab αρκεί. Για μένα το μεγαλύτερο παράπονο είναι ότι μερικά mobs είναι απλά εκνευριστικά for no apparent reason (ministry ninjas, dual wielding samurais και ο άσπρος ape και σε λιγότερο βαθμό okami warriors). Με τους rats δε ξέρω γιατί έχετε παράπονα μερικοί, πεθαίνουν πολύ εύκολα με 1 axe. Πραγματικά ποιος ο λόγος να ασχοληθείς με αυτά όταν δε dropάρουν τίποτα της προκοπής, και αν σε περικυκλώσουν 2-3 και τη δεις Tσακ Νόρις το πιο πιθανό είναι να πεθάνεις σε dt. Δίνει το placement των enemies την αίσθηση του μάταιου δηλαδη και το game είναι τοο tedious χωρίς λόγο. Προτιμώ να πολεμήσω έναν druncard με 3 deathblows παρά να χρειάζεται κάθε φορά που χάνω να τρώω όλα τα mobs πρώτα γύρω του 1-1. Μου έχει μετά ministry ninja στην αρχή του παιχνιδιού στην triple pagoda στο hirata και περιμένει τι από τον παίχτη? Να κάτσει να τον πολεμήσει 1v1 χωρίς tools,skills,beads,attack power για ποιον λόγο? Tην στιγμή που ξέρει κιόλας ότι μπορεί να φύγει όποτε θέλει και stealthblow με το που γυρίσει πλάτη. Δηλαδή το ίδιο το game design σου αναιρεί την δυσκολία που διάλεξες με αυτό το enemy placement. Από ένα σημείο και μετά το μόνο που μένει είναι τελικά τα boss fights (όχι τα εκνευριστικά όπως ο demon of hatred) και η αίσθηση ότι έπαιξες ένα άρτιο παιχνίδι που έχει 0 replayability και μερικά weird game design choices.
ADHD Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Ειπαμε με το Sekiro θα πεσουν αρκετες μασκες απο soulsborne "veterans". Ο συγκεκριμενος no skill εντελως "gaming journalist" δεν αποτελει εξαιρεση. Τα ιδια ατομα που ελεγαν "Δεν ηταν δυσκολη η dancer εγω με τη μια την εβγαλα" "Ο midir ενταξει μου πηρε 2-3 φορες αλλα τον εβγαλα δεν ηταν κατι τοσο δυσκολο" (με τα 3 faith build summons μου και κανοντας ασταμάτητα rolls οσο οι αλλοι επαιζαν το παιχνιδι για εμενα) τα ιδια κανουν απειρα QQ τωρα γιατι κολλησαν στο ogre.. 😂
HellhammeR Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) @ilos έχει και αυτό την όλη φιλοσοφία του game design της From με το revisiting στις περιοχές όταν συναντάς τοίχο. Γι 'αυτό φαίνονται περίεργες κάποιες επιλογές στους εχθρούς σε κάποια σημεία. Π.χ. ο Ninja στο Hirata δεν προορίζεται να τον βρεις τόσο νωρίς αλλά όταν πάρεις και διαβάσεις το memo από το npc που σώζεις στο Ashina Castle. Ακόμα και αν τον βρεις με εξερεύνηση σου δίνει την επιλογή για το run n sneak deathblow, δεν στο κάνει δηλαδή αδύνατο. Όπως και στην περίπτωση του Enshin που υπάρχει shortcut από δίπλα στην λίμνη ώστε να βγεις από πίσω και να τον αποφύγεις. Δηλαδή η λογική τους πάντα ήταν να σχεδιάζουν εναλλακτικά σενάρια για μια συγκεκριμένη κατάσταση σε διαφορετικά χρονικά σημεία που μπορεί να προκύψουν στο παιχνίδι. Εστιάζουν πολύ στο backtracking των levels και έτσι προχωράνε και τα quests των χαρακτήρων και το story γενικότερα. Τα εκνευριστικά mobs υπάρχουν σε ολα τα soulsborne, και εξυπηρετούν ακριβώς αυτό, να σε αποσυντονίσουν ώστε να χάνεις την ψυχραιμία σου. Γενικά όλη η εμπειρία με τα games της From είναι μια εσωτερική πάλη διαχείρισης του θυμού, των νεύρων, της απληστίας, της υπομονής και την επιμονής σου. Για τον demon of Hatred και το replayabilty συμφωνώ απόλυτα ότι είναι αδύναμο σε σχέση με τα προηγούμενα λόγο της έλλειψης του rpg και την μη ύπαρξη builds. Αλλά μπορείς να πειραματιστείς σε μεταγενέστερα Playthorugh με διάφορα πράγματα, πχ με τα mushin arts που αφορούν περισσότερο μάχη με μπουνιές και κλωτσιές ή κάποια prosthetics που αγνοούσες στο πρώτο playthrough, ανανεώνοντας λίγο την προσέγγιση σου στην μάχη, no kuros charm run για challenge run, shura ending για εναλλακτικό boss και owl (father) - hirata revisit purification ending. Σου δίνει δηλαδή κάποιους λόγους να κάνεις 1-2 playthrough ακόμα αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει το rpg element των προηγούμενων τίτλων. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2019 από HellhammeR
Alastor192 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 15 ώρες πριν, kti23 είπε Το εχούν πει , μέσα στο timetable τους είχαν 3 παιχνίδια, ένα το VR horror, δεύτερο είχαν πει με mechs(armored core) και τρίτον ήταν το tease από το οποίο προέκυψε το sekiro. Αναφέρθηκα κυρίως σε dlc.Έχει μείνει το armored core ή ότι είναι και μετά βλέπουμε Ναι αυτο ηταν πριν 3 χρονια βρε παλικαρε ομως. Στο αρθρο παρακατω λεει ξεκαθαρα πως εχουν 2 κανονικα full releases υπο developement για να βγουν μετα απτο Sekiro και δεν ειναι remasters ουτε VR projects https://www.gamespot.com/articles/from-software-has-two-new-games-planned-for-releas/1100-6464114/
kti23 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, Alastor192 είπε Ναι αυτο ηταν πριν 3 χρονια βρε παλικαρε ομως. Στο αρθρο παρακατω λεει ξεκαθαρα πως εχουν 2 κανονικα full releases υπο developement για να βγουν μετα απτο Sekiro και δεν ειναι remasters ουτε VR projects https://www.gamespot.com/articles/from-software-has-two-new-games-planned-for-releas/1100-6464114/ Δεκτό δεν γνώριζα την ανακοίνωση αυτή Αυτό που ανέφερα για τα sequels πάντως ισχύει. Θα δούμε ελπίζω στην Ε3
Mpafalo Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Πριν λίγο έφαγα και την μαντάμ στο 2 try, ίσως το ποιο εύκολο μπος για μένα, ασχετο...στο mibu village πως παω όμως; μπαίνω σε ένα δάσος αλλά μετά δεν... Επεξ/σία 13 Απριλίου 2019 από Mpafalo
ilos Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Mpafalo είπε Πριν λίγο έφαγα και την μαντάμ στο 2 try, ίσως το ποιο εύκολο μπος για μένα, ασχετο...στο mibu village πως παω όμως; μπαίνω σε ένα δάσος αλλά μετά δεν... Στο δάσος υπάρχει ένας npc που σου λέει κάτι. Το να πας όμως εκεί που σου λέει απαιτεί λίγο παρατηρητικότητα (και εγώ είχα κολλήσει και δεν ήξερα που να πάω). Επεξ/σία 13 Απριλίου 2019 από ilos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα