Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ADHD είπε

Ολα τα boss τα εκανα first try στο ng+ (λογικο αφου εχεις max healing) μεχρι στιγμης εκτος απο

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 τα 2 πιθηκια, δεν θυμομουν να ειναι τοσο broken το fight, το δευτερο πιθηκο ενω τον ειχα ξεφορτωθει πανευκολα στο πρωτο playthrough σε ng+ δεν πεθαινει ευκολα και ο αλλος απλα με κυνηγαει ασταματητα, πρεπει να πεθανα και 20-30 φορες μεχρι να σταθω τυχερος και να τον φαω γρηγορα με firecrackers stun+flame living weapon. Kαι παλι οριακα ηταν γιατι ημουν 2 shot απο ολους και για καποιο λογο ηταν ολοι aggro ενω στο πρωτο playthrough ο ενας καθοταν σχετικα μακρια και μπορουσες ευκολα να κανεις kite.

Ενω γενικα δεν ειχα κανενα θεμα σε NG+ το συγκεκριμένο fight ηταν retarded εντελως, πολεμας με την καμερα και τα stunlocks περισσότερο.

Ακριβώς , στη συγκεκριμένη αρένα η κάμερα σε σκοτώνει 4 στις 5 φορές. Άλλες φορές είτε χάνει το target lock μόνο του ή κολλας σε γωνίες της σπηλιάς γιατί δεν βλέπεις τίποτα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kti23 είπε

Ακριβώς , στη συγκεκριμένη αρένα η κάμερα σε σκοτώνει 4 στις 5 φορές. Άλλες φορές είτε χάνει το target lock μόνο του ή κολλας σε γωνίες της σπηλιάς γιατί δεν βλέπεις τίποτα.

Σοβαρα το last boss ειναι μακραν δυσκολοτερο αλλα ειναι fair, αυτο ενιωθα οτι ηταν εντελως rng, οκ αν πιασουν τα firecrackers+living weapon εχω ελπιδα και ετσι εκανα μεχρι να τον φαω. Ολες τις φορες που πεθανα ηταν ειτε απο τρελο gang στρίμωγμα στη γωνια χωρις να βλεπω τιποτα ειτε απο τα retarded chained 2-shot attacks την ωρα που εχει χασει το target. :P 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, ADHD είπε

Σοβαρα το last boss ειναι μακραν δυσκολοτερο αλλα ειναι fair, αυτο ενιωθα οτι ηταν εντελως rng, οκ αν πιασουν τα firecrackers+living weapon εχω ελπιδα και ετσι εκανα μεχρι να τον φαω. Ολες τις φορες που πεθανα ηταν ειτε απο τρελο gang στρίμωγμα στη γωνια χωρις να βλεπω τιποτα ειτε απο τα retarded chained 2-shot attacks την ωρα που εχει χασει το target. :P 

Γενικά αυτό παρέα με το ogre έχουν τα πιο σπασμένα hitbox στο παιχνίδι. Εγώ ήμουν τόσο εκνευρισμένος με τον πίθηκο που ούρλιαζα όταν μου πέταξε τον δεύτερο. Μέχρι να ψυχολογήσω κάπως το τελείως random moveset, στο πρώτο run που τον βρήκα στο hidden forest βάραγα κυριολεκτικά ένα hit και μετά έτρεχα.

Μετά είδα αυτό το run και λέω "κοίτα να δείς"

 

Τώρα είμαι στο fountainhead και δεν ξέρω που πρέπει να πάω. Αυτός που με snipαρει με κεραυνούς θα φάει πολύ ξύλο όταν τον πιάσω.

Επεξ/σία από kti23
Δημοσ.

Η πρώτη phase του monkey έχει ήδη exploitάριστει. μετά το πρώτο stugger του, βαράς 2 hits περιμένεις και την ώρα που κάνει το animation να συνέλθει, βαράς το 3ο και ξανατρώει stagger - repeat. Στα 2 πιθήκια εγώ προσωπικά δεν ασχολήθηκα καθόλου με τον 2ο. Απλά βάραγα τον headless και όταν με πήγαιναν για gang, έφευγα. Δε θα κάτσω να παίξω ng+ βέβαια να δω την γλύκα, ακόμα πονάει από πίσω.😍

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μας δουλεύει το game?!? Μετά από ένα τέταρτο entry denied το boss δέχεται τελικά stealth finisher...wtfwtfwtfwtf...πάντως σοβαρά σχεδόν κάθε μάχη σε κάνει λίγο καλύτερο, μετά από πόσες ώρες ανακάλυψα δυο πράγματα που κάνουν πολύ πιο ευνοϊκές τις μάχες, το ένα είναι ότι φαίνεται ποτε τελικά θα κάνουν counter οι εχθροί και το άλλο ότι το sprint works great (duh ninja game). Όλα αυτά φυσικά μετά από αρκετούς θανάτους. Μέχρι στιγμής το καλύτερο game της From αυτής της δεκαετίας. :)

Τους Headless underwater πως σκατά τους slap αφού δεν μπορείς να κονφετίάσεις?!

p.s. lol μόλις είδα ότι υπάρχουν ήδη no heal runs...for the love of Buddha...

 

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.

Κατι αλλο που ανακαλυψα ειναι οτι τα lazulite shurikens ειναι αρκετα δυνατα ακομα και σε bosses, ειναι flat dps increase στον χαρακτηρα imo και πολυτιμα οταν κατι εχει μεινει με ελαχιστο vit/posture τα σπαμαρεις και gg. Επισης καλο για να ξεφορτωθεις γρηγορα adds, τα δοκιμασα ολα και θα προτεινα να ειναι το πρωτο σας lazulite upgrade στα σιγουρα.

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μας δουλεύει το game?!? Μετά από ένα τέταρτο entry denied το boss δέχεται τελικά stealth finisher...wtfwtfwtfwtf...πάντως σοβαρά σχεδόν κάθε μάχη σε κάνει λίγο καλύτερο, μετά από πόσες ώρες ανακάλυψα δυο πράγματα που κάνουν πολύ πιο ευνοϊκές τις μάχες, το ένα είναι ότι φαίνεται ποτε τελικά θα κάνουν counter οι εχθροί και το άλλο ότι το sprint works great (duh ninja game). Όλα αυτά φυσικά μετά από αρκετούς θανάτους. Μέχρι στιγμής το καλύτερο game της From αυτής της δεκαετίας. :)

Τους Headless underwater πως σκατά τους slap αφού δεν μπορείς να κονφετίάσεις?!

Υποθέτω ότι είσαι στο ίδιο σημείο με μένα.

Spoiler

Το είχα ψιλιαστεί οτί ο Monk τρωεί διπλό finisher όταν είδα τα grapnels. Στο phase που πετάει το πνεύμα πάλι πάντα καθόταν στο κέντρο και μετά τον παίζεις εύκολα με deflects . Απλά στην αρχή πρέπει να τρέξεις για να πετύχεις το timing και το grappel δεν είναι και πολύ αξιόπιστο. Τα mobs σε αυτή την περιοχή είναι πονοκέφαλος.

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Τους Headless underwater πως σκατά τους slap αφού δεν μπορείς να κονφετίάσεις?!

Βγες έξω από το νερό (edit: τελείως έξω, δεν πιάνει στην επιφάνεια), κονφέτιασε και βούτα πάλι μέσα. :D

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
  • Thanks 1
Δημοσ.

Guys τα ceramic shards ξανά ειπώθηκε, σημαδεύεις κάποιον και τα ρίχνεις, είναι για να κανεις lure περισσότερο παρα distract, επίσης επειδή δεν κάνει damage αλλα θεωρείτε hit σε κάποια mini-boss ανοίγει stealth finisher. Επίσης το ash τα σπάει, γρήγορο και πιάνει σχεδόν σε όλους. Εγώ το έχω όταν τελειώνουν τα firecrakers. ;)

Δημοσ.

Μάλλον έπαιξε bug , βάραγα αυτο το mini boss που εχει το ντουφέκι και σε βαράει , το είχα στριμώξει στην γωνία και έφαγε μια και γκρεμοτσακίστηκε στο κενό χαχαχα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...