Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εννοείται ότι χρησιμοποιώ τη stealth προσέγγιση όπου με αφήνει. Πάνω στις σκεπές δεν έχεις επιλογή ομως. Μέσα στο κάστρο ναι, το ogre και τον ψηλό με τον kabamaru μέσα στο dojo έτσι τους έφαγα. 

 

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βρίσκομαι λίγο πριν το τέλος του game οπότε θα γράψω και γώ κάποιες σκόρπιες σκέψεις.

- Οι άνθρωποι πριν 10αριά χρόνια έθεσαν τις βάσεις του πώς πραγματικά πρέπει να είναι ένα melee σύστημα μάχης άσχετα αν ο κόσμος το θεώρησε hardcore και δύσκολο και niche κτλ. κτλ. με αποτέλεσμα να μην "αντιγραφεί" και εξελιχθεί αρκετά από άλλες εταιρίες. Πχ δε νοείται να βγαίνουν ακόμη εν έτη 2019 παιχνίδια χωρίς flinch. Με το Sekiro απλά το πήγαν οι ίδιοι στο επόμενο level. Τα 2 κουμπιά έγιναν 4 με 6. Τόσο πιο complicated έγινε. Οφείλουν να το παίξουν όλοι οι developers για να δουν πώς γίνεται και ας αγνοήσουν το κομμάτι της δυσκολίας.

- Προστέθηκε και ένα αξιοπρεπές stealth κομμάτι με τα όποια μικρά προβληματάκια του.

- Απέδειξαν πως δε χρειάζεται 200 διαφορετικά είδη εχθρών για να έχεις ποικιλία στο gameplay.

- Επιτέλους βάλαν έστω μια στοιχειώδη ιστορία για να ξέρεις τι κάνεις και γιατί το κάνεις. Δεν είναι καμιά καταπληκτική πλοκή αλλά τουλάχιστον υπάρχει και έχεις κάποιο σκοπό.

- Στα "αρνητικά" το ότι κράτησαν μαζί με το όλο soulsborne feeling και πολλά χαρακτηριστικά τους που κάνουν τα game τους λίγο πιο inaccessible απ'όσο πρέπει. Ένα λίγο καλύτερο interface, ένα καλύτερο questing system, κάποιου είδους χάρτης και λιγότερα άχρηστα αντικείμενα όπως πχ. αυτές οι ceramic *** και τα ashes of κάτι θα ήταν QoL που θα έκαναν το game να μοιάζει παραπάνω με ΑΑΑ παραγωγή και λιγότερο με indie παραγωγή.

 

Μακάρι πραγματικά να το δούν όλοι οι developers και να αντιληφθούν πώς πρέπει πραγματικά να δουλεύει ένα σύστημα μάχης.

Δε το θεωρώ το game 10/10 και δεν είμαι καν fan των soulsborne games πέρα από το σύστημα μάχης τους. Γι'αυτό εκθειάζω και το συγκεκριμένο. Γιατί ενώ δεν είναι κάτι εντυπωσιακό στους υπόλοιπους τομείς, στο κομμάτι του συστήματος μάχης είναι ξανά άλλα 10 χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Technically...έχει χάρτη όταν πας σε sculptor idol για travel, αν πατήσεις το Y στο XBOX χειρηστήριο. :P

spacer.png

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Δε το θεωρώ το game 10/10 και δεν είμαι καν fan των soulsborne games πέρα από το σύστημα μάχης τους. Γι'αυτό εκθειάζω και το συγκεκριμένο. Γιατί ενώ δεν είναι κάτι εντυπωσιακό στους υπόλοιπους τομείς, στο κομμάτι του συστήματος μάχης είναι ξανά άλλα 10 χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Με τα Monster Hunters έχεις ασχοληθεί? Αν όχι τότε πρέπει.

Δημοσ.

Μουφα παιχνίδι.Δεν σου δίνει κανένα hint για το που πρέπει να πας-τι πρέπει να κάνεις ,κόλλησα σε ένα σημείο και ουτε βοηθεια ,ούτε τίποτα.Uninstall κατευθεία ,υπάρχνουν πολύ καλύτερα games

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panther_512 είπε

Με τα Monster Hunters έχεις ασχοληθεί? Αν όχι τότε πρέπει.

Όταν εννοείς MH προφανώς δεν εννοείς το world.🤩 Γιατί μετά το sekiro βάζεις κάνα behemoth ή arch tempered και σου φαίνεται walk in the park. Μπορώ να σου πω κιόλας πιο εύκολο είναι να κάνεις πχ guard breaks με CB παρά μερικά deflect στο sekiro σε fast enemies όπως lady butterfly, purple ninja κλπ. Μόνο ο extremoth έχει αντίστοιχη δυσκολία. Αλλά όσο αφορά το σύστημα μάχης θα συμφωνήσω απόλυτα. Αρκετά απολαυστικά και τα 2, με το MHW να έχει την αβάντα ότι πρέπει να μάθεις και 14 διαφορετικά weapon types.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

λιγότερα άχρηστα αντικείμενα όπως πχ. αυτές οι ceramic ***  και τα ashes of κάτι θα ήταν QoL που θα έκαναν το game να μοιάζει παραπάνω με ΑΑΑ παραγωγή και λιγότερο με indie παραγωγή.

Αυτό με τα Ceramic Tiles το έχω και εγώ απορία, απο το in-game text αφήνει να εννοηθεί πως ο σκοπός τους είναι να κάνεις distract και ίσως lure enemies όταν είναι μαζεμένοι (για stealth kills etc) αλλά απο την στιγμή που έχουν περιορισμένο range και κατεύθυνση δεν υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου να είναι χρήσιμο. Ίσως να ήταν καλύτερο αν υπήρχε δυνατότητα για στόχευση ή αν είχε μεγαλύτερο range...

(Τα Fistful of Ash πάντως έχουν κάποια χρησιμότητα, είναι καλή εναλλακτική για να κάνεις interrupt ορισμένες επιθέσεις απο mini-bosses όπως το poison drink του Juzou the Drunkard - αν και, όπως με τα prosthetics, ο περιορισμένος αριθμός χρήσεων τα κάνει unreliable σε αρκετές περιπτώσεις).

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ilos είπε

 Αλλά όσο αφορά το σύστημα μάχης θα συμφωνήσω απόλυτα. Αρκετά απολαυστικά και τα 2, με το MHW να έχει την αβάντα ότι πρέπει να μάθεις και 14 διαφορετικά weapon types.

Eκεί επικεντρώνομαι, γιατί εκεί επικεντρώθηκε και ο φιλος πιό πάνω.

Αλλά σίγουρα τα προηγούμενα Monster Hunter προσφέρουν πιό hardcore εμπειρία. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JTRGamer είπε

Μουφα παιχνίδι.Δεν σου δίνει κανένα hint για το που πρέπει να πας-τι πρέπει να κάνεις ,κόλλησα σε ένα σημείο και ουτε βοηθεια ,ούτε τίποτα.Uninstall κατευθεία ,υπάρχνουν πολύ καλύτερα games

Ανα πάσα στιγμή μπορείς να βάλεις το AC για να κυνηγάς βελακια

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, JTRGamer είπε

Μουφα παιχνίδι.Δεν σου δίνει κανένα hint για το που πρέπει να πας-τι πρέπει να κάνεις ,κόλλησα σε ένα σημείο και ουτε βοηθεια ,ούτε τίποτα.Uninstall κατευθεία ,υπάρχνουν πολύ καλύτερα games

Το να διαβαζεις τους ελαχιστους διαλογους και να πηγαινεις μπροστα ειναι πολυ δυσκολο ,ε?

Ξεκίνησα δευτερο playthrough και μολις εφαγα genichiro στο αρχικο fight, ποσο satisfying ?

Επεξ/σία από k4ts0u
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, panther_512 είπε

Με τα Monster Hunters έχεις ασχοληθεί? Αν όχι τότε πρέπει.

Δεν ήταν άσχημο το MHW που έπαιξα για κάποιες ώρες αλλά ενώ έχουν ομοιότητες δε βρήκα τα συστήματα μάχης να είναι κοντά. Δε παθαίνει stagger σε κάθε hit και interrupt του attack του ο Τυρανόσαυρος κάτι που είναι και λογικό υποθέτω αλλά αυτό είναι που αγάπησα στο Sekiro.

Δεν ένιωθα την ίδια βαρύτητα στο hit μου. Βαρούσα βαρούσα ένα ντουβάρι μέχρι να γονατίσει. Δεν είναι κακό παιχνίδι απλά δε με κράτησε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, k4ts0u είπε

Ξεκίνησα δευτερο playthrough και μολις εφαγα genichiro στο αρχικο fight, ποσο satisfying ?

Ολα τα boss τα εκανα first try στο ng+ (λογικο αφου εχεις max healing) μεχρι στιγμης εκτος απο

 

 τα 2 πιθηκια, δεν θυμομουν να ειναι τοσο broken το fight, το δευτερο πιθηκο ενω τον ειχα ξεφορτωθει πανευκολα στο πρωτο playthrough σε ng+ δεν πεθαινει ευκολα και ο αλλος απλα με κυνηγαει ασταματητα, πρεπει να πεθανα και 20-30 φορες μεχρι να σταθω τυχερος και να τον φαω γρηγορα με firecrackers stun+flame living weapon. Kαι παλι οριακα ηταν γιατι ημουν 2 shot απο ολους και για καποιο λογο ηταν ολοι aggro ενω στο πρωτο playthrough ο ενας καθοταν σχετικα μακρια και μπορουσες ευκολα να κανεις kite.

Ενω γενικα δεν ειχα κανενα θεμα σε NG+ το συγκεκριμένο fight ηταν retarded εντελως, πολεμας με την καμερα και τα stunlocks περισσότερο.

Επεξ/σία από ADHD

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...