Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, zeke είπε

Αν ισχυουν αυτα που λεει για το gameplay,,,,,πραγματικα κριμα απο την μια, και απο την αλλη καλυτερα γιατι θα με εβλεπα να καιγομουν ξανα οπως παλια. 😂

https://www.reddit.com/r/Sekiro/comments/8q9w38/sekiro_shadows_die_twice_faq/

Προσωπικά μου αρέσει πολύ η αλλαγή. Θα δώσει έναν αέρα που θα μπορέσει ο δημιουργός να αποδώσει ακριβώς πόσο δυσκολία θέλει να επιτύχει και τι είδους εμπειρία θέλει να νιώσει ο παίκτης. Αρα έτσι όπως το βλέπω είναι περισσότερο μια μίξη από Tencu + Onimusha + Ninja Gaiden. Είναι μια "φιξ" εμπειρία με διαφορετικό σχέδιο χάρτη και gameplay μηχανισμών. 

Δεν έχω αμφιβολία ότι θα πρόκειται για πάρα πολύ δυνατή προσθήκη στο δυναμικό της From και μ'αρέσει που κάνει ένα βήμα πίσω σε ορισμένα πράγματα που υπό άλλες συνθήκες θα τα είχαμε δεδομένα.

  • Like 4
Δημοσ.
10 ώρες πριν, zeke είπε

Αν ισχυουν αυτα που λεει για το gameplay,,,,,πραγματικα κριμα απο την μια, και απο την αλλη καλυτερα γιατι θα με εβλεπα να καιγομουν ξανα οπως παλια. 😂

https://www.reddit.com/r/Sekiro/comments/8q9w38/sekiro_shadows_die_twice_faq/

καλα εσυ ειχες κλεισει 500ωρο στο Dark Souls 3 που δεν σε ειχε αρεσει,ενα 200ωρακι στο Sekiro που θα ναι μαπα νομιζω θα το ξοδεψεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Gore μπορεί να μην έχει αλλά έχει blood, brutality and guts και είναι αρκετό. Δεν θεωρώ ότι το gore θα έδινε κάτι παραπάνω στο παιχνίδι. Δείχνει εκπληκτικό πάντως. Πραγματικά αυτό που ήθελα να δω. Ενα μιξ από onimusha, tenchu, ninja gaiden και εισαγωγή δικών του στοιχείων. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι ΕΥΤΥΧΩΣ το combat system έχει πάρει ΦΡΕΣΚΑΔΑ και πολλά πραγματάκια από μεταγενέστερους τίτλους όπως το nioh και το god of war και ξεφεύγει από την φόρμουλα των souls. To stamina system όπως και να το κάνουμε αποτελεί από ένα σημείο και μετά τροχοπαίδι στο combat flow. Αυτό ήταν και το πρώτο πράγμα που μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν πρωτόπαιξα το god of war, ναι μεν έπρεπε να είσαι προσεκτικός στις κινήσεις σου άλλα μπορούσες να κάνεις πολύ περισσότερα πράγματα στο ίδιο χρονικό διάστημα σε αντίθεση με τα souls που πρέπει κάθε τρεις και λίγο να κάνεις back dash/disengage για stamina regen. Δεν υπήρχε downtime σε κάθε μάχη δηλαδή. Από την άλλη διατηρεί την ισορροπία του απέναντι στους spammers γιατί τα μεγάλα mobs έχουν hyper armour/unblockable attacks και απαιτούν σωστό evade ή jump! Τα normal attack τους αν μπλοκαριστούν την κατάλληλη στιγμή (όπως πχ στο god of war) τους προκαλεί poise damage και γέρνει σιγά σιγά τη ζυγαρια προς τον παίκτη για visceral attack στο τέλος. Παράλληλα ο miyazaki φαίνεται να σιχαίνεται τις χελώνες (αφού τρόλαρε με το plank shield στο bloodborne), και πλέον αν παίζεις αργά και παθητικά το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μην κάνεις progress στο poise damage που θα το κάνουν recover συνέχεια. To flame tool weapon art επίσης φαίνεται op af, αλλά ίσως φταίει που το troll ήταν ευάλωτο στη φωτιά και έτρωγε σχεδόν perma stagger.

Υ.Γ. Ο vaativydia αναφέρει πως δουλεύει και το resurrection mechanic. Είναι τα tockens πάνω από το life bar, τα οποία τα κάνεις και replenish (!) όσο πιο πολύ κάνεις damage στους εχθρούς. Δε ξέρω αν έχουν κάποιο cap στον maximum αριθμό τους, αλλά είναι ο ορισμός του git gud mechanic. Συνήθως το resurrection οδηγεί στο καπάκι σε κάποιο stealth attack οπότε έχεις instant karma αν κάποιος κ@ριόλης σε έκανε trade με 1 hp 😌.

Επεξ/σία από ilos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...