Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Γενικά έχει ένα πιο ωραίο flow από το Nioh (ξέρω, δεν είναι της FS, αλλά είναι παρόμοιο setting). Μόνο DS2 έχω παίξει άλλωστε από τα δικά της. Το όλο ninja style και hit n' run when thing go southways έχει φάση, τόσο που ενώ στο Nioh σιχτίριζα αν έπρεπε να περάσω από περιοχή με 6 άτομα, εδώ θέλω να πάω να τους ξαναφάω, μιας και μερικούς βολεύει να τους τρως stealth ή άλλους ντου στην μούρη γιατί σπάει το posture μόνο με χτυπήματα, οπότε διαλέγεις και παίρνεις. Μεγάλο θέμα με miniboss και boss δεν είχα ακόμα, εκτός του Shinobi Hunter Enshin (κ__ιόλης...) γιατί έκανα πολύ οff το timing και από boss δεν έχω περάσει (πού θα πάει όμως) την Lady Butterfly που θα γυρίσω όταν είμαι πιο φτιαγμένος. Πάντως έχω δει ότι το prosthetic arm φέρνει σε Mega Man όταν συγκεκριμένα abilities κάνουν πρόβλημα σε συγκεκριμένα bosses, όχι αρκετά να τα σκοτώσεις, αλλά να ρίξεις κάμποσα χτυπήματα. Για τον Skull κι ας μην έχει dismemberment, πιστεύω ότι τα deathblows θα του αρέσουν, lots of blood. Εγώ γουστάρω. Έχει πάντως και "περίεργα" που δεν είχαν άλλα της FromSoft νομίζω, με το UI (που μπορείς να το κλείσεις) που σου δείχνει ποιοι σε βλέπουν ή είναι σε search mode, σε μερικά σημεία δεν μπορείς να πέσεις αν δεν πηδήξεις, αν πέσεις από γκρεμό χάνεις ενέργεια αλλά δεν πεθαίνεις με την πρώτη και σε ξαναβγάζει πάλι πάνω (ninja!). Επίσης έχει φάση το να κάνεις (περίπου) τον Spider-Man με hook και ξανά hook στον αέρα και να πηγαίνεις περιοχή έτσι. Εκτός από τα καντήλια στον Enshin και ένα είδος εχθρού που άλλες φορές είναι πλέμπα και άλλες με έχει δείρει γιατί με έπιασε να είμαι cocky, το χαίρομαι το game. 2 1
giorgosmcmc Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, ROG-X είπε Μια χαρα τρεχει σε single gpu. Εχει αυτοματα το vsync on...full smooth τρεχει. Προβληματα στο frame pacing δεν ειδα ακομα και σε μαχες! O φιλος απο πανω δεν ξερω τι προβλημα αντιμετωπιζει με το frame pacing...το παιχνιδι τρεχει νερακι! GFX ολα στο MAX + 4K + Reshade Λογικο με 1080Ti να μην εχεις frame pacing, αν μη τι αλλο αν επρεπε ολοι να διαθεσουμε 800 ευρω για gpu για να τρεξουμε σταθερα 60 fps παιχνιδια με τη μηχανη γραφικων του sekiro καλυτερα να αφησουμε το gaming και να ασχοληθουμε με τιποτα αλλο. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2019 από giorgosmcmc 1 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Frame pacing είναι η ροή των frames. Την χρησιμοποιείς λάθος την φράση, μπορείς να πεις ότι έχει κακό frame pacing(Κακή ροή δηλαδή, δεν είναι ομαλό).
giorgosmcmc Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Frame pacing είναι η ροή των frames. Την χρησιμοποιείς λάθος την φράση, μπορείς να πεις ότι έχει κακό frame pacing(Κακή ροή δηλαδή, δεν είναι ομαλό). Ναι.. αυτο τελως παντων Ειπα να δοκιμασω μια τελευταια λυση, ενεργοποιησα το freesync στην οθονη μου και το G-sync στο nvidia control panel γνωριζοντας πως οι πιθανοτητες να δουλεψει ειναι λιγες μιας και ειναι περιορισμενος ο αριθμος των freesync monitor που υποστηριζουν G-sync και προ εκπληξεως δουλεψε! Καμια σχεση με πριν και πολυ πιο smooth 60αρι, τερμα για τερμα αισθητη η διαφορα. Το περιεργο ειναι οτι στο shadow of the tomb raider δεν δουλευει το freesync, μαλλον οπου θελει αυτο δουλευει τι να πω Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2019 από giorgosmcmc 1
ilos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Και εγώ για να μην παρεξηγούμε δε βλέπω σοβαρά προβλήματα με το framepacing (άντε 1-2 mini spike λίγο πριν φορτώσει καμιά cutscene) αλλά κάποιοι με αρχαίες κάρτες ίσως έχουν θέμα. Πρώτες 1-2 ώρες κολλημένο 60ρι 1440p max settings με την 1080. Cpu usage της πλάκας 15-20% (3-4 threads max χρησιμοποιεί και η κάρτα καθόταν κάπου στο 75-80%). Γενικά πολύ ελαφρύ, όχι ότι περίμενα κάτι άλλο δηλαδή. Τώρα στο combat χρειάζεται εξοικείωση, στην αρχή σε ξεγελά όλοι είναι προβλεπέ και την βλέπεις parry the world ez mode και ξενερώνεις αλλά μετά τα mini boss σου αρχίζουν τα swipes τα stabs κλπ και πρέπει να αρχίσεις να κάνεις σωστά read ειδικά όταν πρέπει να κάνεις απανωτά deflects ή σωστό jump kick/side dodge. Αν παίζεις hit n run και ανταρτοπόλεμο το game δεν είναι δύσκολο πάντως (σκοτώνεις έναν-δυο και όταν μαζεύονται όλοι κάνεις grapple out από την area reset aggro/positions + repeat). 2 1
najinblue3 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 22 λεπτά πριν, ilos είπε Τώρα στο combat χρειάζεται εξοικείωση, στην αρχή σε ξεγελά όλοι είναι προβλεπέ και την βλέπεις parry the world ez mode και ξενερώνεις αλλά μετά τα mini boss σου αρχίζουν τα swipes τα stabs κλπ και πρέπει να αρχίσεις να κάνεις σωστά read ειδικά όταν πρέπει να κάνεις απανωτά deflects ή σωστό jump kick/side dodge. Αν παίζεις hit n run και ανταρτοπόλεμο το game δεν είναι δύσκολο πάντως (σκοτώνεις έναν-δυο και όταν μαζεύονται όλοι κάνεις grapple out από την area reset aggro/positions + repeat). Ειναι ευκολοτερο να φανταστω απο bb/ds1?
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ναι Ghost thank god για τα finishers, καιρός ήταν βασικά το Tenchu είχε...φυσικά από τα λίτρα αίμα που πετάγονται ελάχιστο μένει κάτω, τουλάχιστον μένει επάνω σου αλλα δεν είναι σαν του BB, είναι σαν του DS3 που ήταν κατώτερο, still από το τίποτα. Ωραία death animations και ευτυχώς δεν έχει τα χαζά physics τον προηγούμενον τίτλον. Βασικά είναι όπως το περίμενα, DS3 movement, BBish combat και Tenchu setting-stealth με λίγο παραπάνω fantasy. Τρέχει άψογα με high preset δεν πέφτει κάτω από 50fps και μέχρι στιγμής δεν είχα ίχνος stuttering. Ας πω εγώ μερικά αρνητικά ξεκινώντας από graphs για να τελειώνουμε όπως ο Fulgore, το Vignette λειτουργεί ανάποδα και δεν κλείνει κάνοντας το AO στα edges να φαίνεται περίεργο, το ίδιο και η φωτεινότητα του χαρακτήρα και στα χόρτα όταν κίνησε έχει αρκετό shimmering, κρίμα που δεν υπάρχει HBAO. Το scaling επίσης είναι σχεδόν ανύπαρκτο, μονο δυο-τρία settings κάνουν εμφανείς διαφορα σε fps και visuals. Anyways δεν με νοιάζει αφού έτσι κι αλλιώς σε PS θα το τελειώσω. Τώρα για το gameplay μέχρι στιγμής δεν έχω κάτι αρνητικό να πω γιατί λειτουργεί άψογα. Το lip-synching πάντως είναι αστείο αλλα από το να είναι εγγαστρίμυθοι καλύτερα. Ο main char έχει φωνή!!! Yei! 17 λεπτά πριν, najinblue3 είπε Ειναι ευκολοτερο να φανταστω απο bb/ds1? Όχι imho, πιο δύσκολο αλλα υπάρχει το stealth/mobility/pause τα οποια βοηθάνε πολύ στο να disengage και live το fight another day Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2019 από {TDi}Dj2k..infc 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 9 λεπτά πριν, najinblue3 είπε Ειναι ευκολοτερο να φανταστω απο bb/ds1? Το ότι είσαι πιο mobile (ειδικά με τον γάντζο) από DS/BB και ότι μπορείς να κάνεις stealth kills, κάνει διαφορά. Φυσικά αν στην πέσουν 2+, δεν είναι ό,τι καλύτερο. Γίνεται με γρήγορα counters να παλέψεις (άλλωστε ενώ κάνεις deathblow, δεν σε χτυπάνε / είσαι άτρωτος), αλλά δεν είναι για τέτοια γενικά. Όπως λέει ο ilos, μπορείς να φας 1-2 και όταν μαζευτεί η παρέα, φεύγεις μακριά και μόλις βγάλουν το "searching" εικονίδιο ή γυρίσουν σε "κλάιν", ξαναπάς και κόβεις, αρκεί όχι στην μούρη τους προφανώς. Και 6 άτομα (τουλάχιστον μέχρι το κάστρο που έχω πάει) να σε κυνηγάνε, αν έχεις hook point, "see ya later". Μόνο ranged όπλα σε προλαβαίνουν. Και στο Reddit που έλεγε ένας για τον Enshin: "Του πέταγα στάχτη στα μάτια συνέχεια, οπότε ήταν εύκολος, αλλά ένιωθα ότι έκλεβα". Είσαι shinobi (ninja). Δεν παίζεις με κανόνες, αν πρέπει να κάνεις μπαμπεσιά για να κερδίσεις, θα την κάνεις. Roleplaying. Death from above και backstabs γενικά είναι <3. 3 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Ναι Ghost thank god για τα finishers, καιρός ήταν βασικά το Tenchu είχε...φυσικά από τα λίτρα αίμα που πετάγονται ελάχιστο μένει κάτω, τουλάχιστον μένει επάνω σου αλλα δεν είναι σαν του BB, είναι σαν του DS3 που ήταν κατώτερο, still από το τίποτα. Eίναι η φάση που ό,τι δεις, το καρφώνεις. (no pun intended ) 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, GhostRiderLSOV είπε Eίναι η φάση που ό,τι δεις, το καρφώνεις. (no pun intended E ναι, τώρα υπάρχει το god damn satisfactory finisher μετά το κάθε encounter, είχα βαρεθεί να κόβω φτέρνες μέχρι απλά να τελειώσει το hp και να εξατμιστει ο εχθρός. Επίσης wtf τα πτώματα μένουν χωρίς blood puddle και τα όπλα τους εξαφανίζονται?!
Mhlogiatros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Λες και θα κοντοσταθεις να δεις τα puddles μέσα στο χαμό ...
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 1 λεπτό πριν, Mhlogiatros είπε Λες και θα κοντοσταθεις να δεις τα puddles μέσα στο χαμό ... Stealth=slower paced gameplay. Όπως ο Psycho κάθεται και κοιτάει τα graphs εγώ κοιτάω το gore, όλοι έχουμε τις ιδιαιτερότητες μας και στην τελική δεν είναι κάτι ασυνήθιστο.. Πάντως ο Karak αναφέρει διαφορα bugs στο game και ένα μάλιστα είναι ψιλό game-breaking. Πάντως η Activision έστειλε απίστευτα επιλεκτικά review codes, λίγοι ανεξάρτητοι φαίνεται να πήρανε, απορώ.
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Να δούμε και AI/Physics, έχουμε φτάσει να έχουμε CPUs με ένα σωρό cores/threads και τα AI/Physics είναι για γέλια τις περισσότερες φορές. Το gore και 'γω το γουστάρω, ειδικά αν το βάλουν σε ένα γκέιμ και στο sequel δεν υπάρχει επειδή το ανέλαβε άλλη εταιρεία(CoD π.χ.).
naruto14 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Ενώ το παιχνίδι με ψήνει πολύ και το performance φαίνεται τίμιο (πλην εξαιρέσεων), τα κλειδωμένα 60fps χτυπάνε άσχημα. Υπάρχει καμία πιθανότητα η FS να το κοιτάξει και να τα ξεκλείδωσει ή καμιά ελπίδα;
Mhlogiatros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Σωστό και αυτό αλλά φαίνεται ότι μας λείπει του Bloodborne το κόκκινο .Πάλι καλά που δεν είναι και στα χρώματα ουράνιου τόξου . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα