colaz Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Αναφορά σε κείμενο Ποσό που διαθέτουμε : 25k Χρήση υπολογιστή :4 workstations για 4 άτομα 8ωρο(φωτογραμμετρια, 3d, serious game development) + rendering 3D τις υπόλοιπες ωρες του 24ώρου 1 Master, 3 slaves Ειδικά προγράμματα που θα χρησιμοποιήσουμε: 3dsmax, maya, Marvelous designer 7, Unity3D, Agisoft photoscan, Substance painter, substance designer, Mari, MotionBuilder, AutoCAD, Houdini, After Effect, Prmiere, Zbrush 2018, v-ray 3.40 Αν στη σύνθεση χρειαζόμαστε οθόνη? Αν όχι ποια οθόνη έχουμε και αν σκεφτόμαστε να αγοράσουμε μελλοντικά μια άλλη. Θελουμε 2 27'άρες ανα workstation gia ta 3 workstations FHD, για το 4ο workstation 2 65'άρες UHD με βραχίωνα για βίδωμα στον τοιχο έκαστη Αν στη σύνθεση χρειαζόμαστε και πληκτρολόγιο,ηχεία,ποντίκι? Αδιάφορο Τοποθεσία στην οποία βρισκόμαστε ( για την επιλογή κατάλληλου καταστήματος). ΠΑΤΡΑ Αν τα κομμάτια που θέλουμε να αγοράσουμε θέλουμε να είναι απο ένα κατάστημα ή επιθυμούμε την αγορά απο διαφορετικά καταστήματα? Απο διαφορετικά Αν επιθυμούμε να συναρμολογηθεί το σύστημα στο κατάστημα(στην περίπτωση που δεν γνωρίζουμε πως να το συναρμολογήσουμε) ή το σύστημα θα στηθεί απο τον ενδιαφερόμενο? Να συναρμολογηθει σε κατάστημα, δεν εμπιστευόμαστε τους εαυτούς μας για τoso ακριβά μηχανήματα. Αν επιθυμούμε λειτουργικό σύστημα και πιο . w10 θα βάλουμε, έχουμε άδειες από το Πανεπιστήμιο Παραθέτω κάποιες επιλογές που κάναμε σε excell. Δεν θέλουμε bottlenecks, δεν θέλουμε προχειροδουλειά. Τα μηχανηματα θα δουλεύουν 8ωρο, και 16ωρο σε full. Κάντε και καμιά πρόταση για κατάλληλα UPS. Draft.xlsx
adtakhs Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Προσεχώς η νέα σειρά με X2 cores . https://www.anandtech.com/show/12906/amd-reveals-threadripper-2-up-to-32-cores-250w-x399-refresh Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2018 από adtakhs 3
colaz Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Ενδιαφέρον. Είπε q3 2018 που μας βολεύει και αμα κάνει 1 χιλιάρικο παραπάνω από τον 1950χ το αντέχουμε. Παρεμπιπτόντως, έκλαψα με το cycles render. Κάτι ράγισε στην καρδούλα μου.😍 1
adtakhs Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, colaz είπε Ενδιαφέρον. Είπε q3 2018 που μας βολεύει και αμα κάνει 1 χιλιάρικο παραπάνω από τον 1950χ το αντέχουμε. Παρεμπιπτόντως, έκλαψα με το cycles render. Κάτι ράγισε στην καρδούλα μου.😍 Αυτός θα είναι ο κορυφαίος. Σίγουρα θα υπάρχουν και μικρότερα μοντέλα που στην τιμή του σημερινού 1950X θα δίνουν και περισσότερα cores και τις βελτιώσεις των RYZEN+ των 12nm. Αν δεν βιάζεστε προτείνω να περιμένετε λιγάκι, την παρουσίασή τους . 2
pnick Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 10/6/2018 στις 6:11 ΠΜ, colaz είπε Παραθέτω κάποιες επιλογές που κάναμε σε excell. Δεν θέλουμε bottlenecks, δεν θέλουμε προχειροδουλειά. Τα μηχανηματα θα δουλεύουν 8ωρο, και 16ωρο σε full. Κάντε και καμιά πρόταση για κατάλληλα UPS. Draft.xlsx Μπορείς να μας αναλύσεις, αν γίνεται, το workflow που θα έχετε; Πόσο χρόνο θα τρώτε σε κάθε πρόγραμμα και πόσο μεγάλα αρχεία θα διαχειρίζεστε; Τελικό rendering με Vray 3.4; Για το δεδομένο budget εγώ προσωπικά θα έφτιαχνα 4 WS με βάση καλή STP (την στιγμή που μιλάμε με τον 8700Κ), 64gb RAM και μια κάρτα 1080 ή 1080Ti (ανάλογα πόση Vram χρειάζεστε) και κόστος ανά μονάδα 2.5-3Κ€, και με ό,τι έμενε (γύρω στα 10Κ) θα έστηνα render slaves για να δουλεύουν παράλληλα και όχι μόνο την νύχτα. Με τα χρήματα που διαθέτετε δεν έχει νόημα το κάθε WS να φτιαχτεί για rendering ταυτόχρονα, να είναι δηλαδή ΑΙΟ. Τα ΑΙΟ έχουν νόημα για περιορισμένο budget και δυνατότητα για ένα μηχάνημα μόνο. 4xWS με 32πύρηνους (TR gen 2) στην περίπτωσή σας για μένα δεν έχει κανένα νόημα. Οι καινούργιοι threadripper πιθανότατα να είναι το απόλυτο vfm για render nodes, αλλά πρέπει να δούμε και τιμές πρώτα για να κρίνουμε (πιστεύω ότι θα είναι πάντως). Κατά την γνώμη μου, δεν θα είναι καλές επιλογές σαν μηχάνημα του κύριου όγκου δουλειάς, όμως, γιατί θα έχει λόγω θερμικών περιορισμών, χαμηλά turbo clocks. Πάντα μιλάω για το δεδομένο budget. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2018 από pnick 1
colaz Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Συγνώμη που δεν απαντησα αλλά είχα πολυ δουλειά μεσα στη βδομαδα. Το workflow έχει ως εξής: Συγνώμη που θα το γράψω greeklish αλλά βαριέμαι να αλλαζω γλώσσα καθε τρεις και λίγο. =============================================== Cinematic of the game: 1)Modeling/sculpting mesa sto 8wro hard surface kai organic sto ZBrush 2018 (CPU Dynamesh k.t.l.), 3dsMax(GPU), 3dcoat, establishing scene and props apo to AutoCAD to opoio tha to xrisimopoihsoume ligo san guide line, facets, katopseis tomes. DEN tha einai to autoCAD to programma pou tha asxolithoume poly. Agisoft gia ta fwtogrammetrika kai kei theloume poly RAM kai cores per seat 8wro. Katharisma Mesh apo to point Cloud. 2)8wro retopo ή se topogun, Maya, max, retopo brushes sto zbrush. 3)Simple Meshes gia akoma kalytero retopo 8wro. 4)8wro Houdini gia visual effects. 5)8wro material+textures, Substance painter Illustrator, Photoshop. 6) rigging/skinning Animation twn organic sto Maya. 7)Molis oloklirwthoun 2 vdomades kai exoume yliko etoimo gia render sta xeria mas, douleuoun ta mixanimata 16 wres se ekswfrenika settings sto v-ray Adv. 3.40 render UHD .tiff's 16/7 wres/meres. 8)apo dw kai pera 8wro 3 theseis kanoun ta (1-7) kai mia thesi post-production (ekei theloume tin 65ara UHD othoni me vraxiwna sto toixo), desimo to .tiff sequence sto Premiere kai After Effects gia color correction kai genika koptoraptiki kai animation mazi me vectors apo Adobe Animate kai Illustrator. To 16wro synexizoume to rendering gia ta kainouria tis imeras sto v-ray. ============================================== Serious Game Development: Oti kai sto Cinematic pipeline, alla edw exoume bake lightmaps mesa sti Unity mesa sto 8wro pou tha ginei se teliki fasi. Den exoume v-ray, kai to map extraction gia ta LODs twn Meshes den einai poly xronovoro. Egw grafw kai C# gia to Interactivity sto Visual Studio 2017 Community. ============================================== Να επισημάνω ό,τι μεσα στον προυπολογισμο θελουμε και UPS καταλληλο, και mocap $1500 Neural Perception και μια Cintiq22HQ. Τον προυπολογισμο υπάρχει δυνατοτητα να τον τεντώσουμε λιγάκι 2κ-3κ. Και είμαστε κομπλε. Αν μπορείτε, γραψτε και μια εκτιμηση ποσο ρευμα θα καίει η πρότασή σας 24/7 μηνιάτικο, δεν έχω ιδέα στον τομέα αυτο. Τέλος από εταιρία ρεύματος, λέμε να βάλουμε Volton. Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2018 από colaz
pnick Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Μια ερώτηση για την φωτογραμμετρία. Πόσες λήψεις θα κάνετε για το κάθε 3d object; Και πόσα μηχανήματα θα χρησιμοποιείτε για αυτή την δουλειά; Το ρωτάω γιατί αυτό το σημείο της δουλειάς σας θα είναι το απαιτητικότερο σε RAM, άρα θα πρέπει να δούμε αν χρειάζεται ένα WS με δυνατότητες για 128gb RAM. Μπορείς να κάνεις μια εκτίμηση με βάση αυτή την λίστα που δίνει η Agisoft: http://www.agisoft.com/pdf/tips_and_tricks/PhotoScan_Memory_Requirements.pdf
colaz Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 200 με 300 φωτογραφιες. Τα μεγαλα mesh εχουν σκαναριστει με το P40 της Leica εχουν γινει aligned->point cloud ->Mesh->texture extract. Τωρα αυτά που θα κανουμε ειναι props απλα αντικειμενα, που σιγουρα δεν ξεπερνανε το όριο των 300 λήψεων.
Dinoel Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 δεν μπορώ να βοηθήσω και πολύ δεν έχω τις γνώσης για αυτό που χρειάζεσαι., απλώς αν θέλεις κοίταξε και τον 970 evo σαν σκληρό. Είναι ταχύτερος και η διαφορά της τιμής δεν είναι τόσο μεγάλη. Αν σε ενδιαφέρει. 1
pnick Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, colaz είπε 200 με 300 φωτογραφιες. Τα μεγαλα mesh εχουν σκαναριστει με το P40 της Leica εχουν γινει aligned->point cloud ->Mesh->texture extract. Τωρα αυτά που θα κανουμε ειναι props απλα αντικειμενα, που σιγουρα δεν ξεπερνανε το όριο των 300 λήψεων. Άρα νομίζω ότι δεν θα χρειαστείτε παραπάνω από 64gb, αν και καλό είναι να υπάρχει η δυνατότητα κάποιο ή κάποια από τα μηχανήματα να πάρει 128gb. Το μεγάλο ερώτημα για μένα είναι από πού θα πάρετε τα μηχανήματα για να έχετε κατάλληλο support και σωστό στήσιμο. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα εταιρείες που να αναλαμβάνουν με γνώση και εμπειρία τέτοιες περιπτώσεις σαν την δική σας, διότι πολύ απλά δεν υπάρχει κοινό. Δεν υπάρχει ζήτηση στην αγορά. Το λοιπόν, οι περισσότεροι, και σωστά, καταφεύγουν σε έτοιμες λύσεις από μεγάλες εταιρείες όπως ΗΡ ή Dell που έχουν καλή υποστήριξη στην Ελλάδα. Το μεγάλο μείον σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι οι εταιρείες αυτές αργούν να αφομοιώσουν την νεώτερη τεχνολογία κάπως, οπότε θα πάρεις μηχάνημα με specs 1-1.5 χρόνο παλιά και θα το πληρώσεις πολύ ακριβότερα από το αν το έφτιαχνες μόνος σου (συνήθως 30-40% επάνω). Υπάρχει η περίπτωση βέβαια να εμπιστευθείς εταιρεία τύπου Πλαίσιο ή e-shop για να παραγγείλεις κομμάτια και για το στήσιμο (θα σου έρθει σίγουρα φθηνότερα από HP ή Dell), κάτι που όμως δεν θα το έκανα γιατί απλά δεν έχω εμπιστοσύνη σε αυτές τις εταιρείες για τόσο σοβαρές υποθέσεις... ☺️ (και ο νοών, νοείτω) Άρα έχεις δύο επιλογές. Ή πηγαίνεις σε έτοιμες λύσεις στις εταιρείες που σου ανέφερα, αγοράζοντας ό,τι σου προσφέρουν και όχι ό,τι θέλεις, και μάλιστα ακριβότερα, και άρα τρώγοντας μεγαλύτερο μέρος του budget σου και περιορίζοντας τις υπόλοιπες επιλογές σου, ή αποφασίζεις να ασχοληθείς σοβαρά με το στήσιμο των μηχανημάτων αγοράζοντας κομμάτι-κομμάτι αυτό που θέλεις και εμπιστευόμενος ίσως έναν βαθύ γνώστη του αντικειμένου για το στήσιμο του studio που θα φτιάξεις. Υπάρχουν άτομα με μεγάλη εμπειρία εδώ στην Ελλάδα (σίγουρα θα υπάρχουν και στην Πάτρα) για αυτή την δουλειά, και θα σου έρθει και φθηνότερα από το να πάρεις έτοιμα branded WS. Θα μου πείς υπάρχει ρίσκο κάτι να χαλάσει. Σίγουρα, αλλά φτιάχνεις πολλά μηχανήματα και μπορείς να έχεις και εναλλακτικές αν οργανωθείς σωστά και το σημαντικότερο, μπορείς να πάρεις το μέγιστο από τα μηχανήματά σου με βάση τα χρήματα που δίνεις. Εμένα αυτό θα με έκαιγε περισσότερο. Έχω ένα πλάνο για το πώς θα μπορούσε να οργανωθεί η δουλειά σας μέσα σε άκρες βέβαια, αλλά το συζητάμε αν θέλεις αφού αποφασίσεις το σημαντικότερο: ποιός θα αναλάβει τα μηχανήματα και το στήσιμο γενικά. Από κει και πέρα μιλάμε πιό συγκεκριμένα. Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2018 από pnick 2
colaz Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Εχω γνωστό τον τεχνικό στη Singular solutions ΠΑΤΡΑ, που είναι και λίγο βαρεμένος (φτιάχνει υδροψύξεις και ξερει και απο AMD) γενικά πορωμένος και κάπου 4 χρόνια τώρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και σε δικά μου συστήματα, και στου κεντρικού γραφείου και στην συντήρηση. Γενικα μπορώ να πω ότι τον εμπιστευομαι. Του σκάω ένα κατοστάρι-διακοσάρι και μου τα κάνει τζι-τζι. Τα κομμάτια θα τα αγοράσουμε μέσω skroutz (τουλάχιστον αυτα που έχω στο excel στο πρώτο ποστ, υπάρχουν Ελλάδα, από καταστήματα με θετικές αξιολογήσεις). Τώρα επειδή εμείς ξεκινάμε να αγοράζουμε Σεπτέμβριο δεν ξέρω τί γινεται με τον TR2. Πότε θα είναι διαθέσιμος Ελλάδα και ΑΝ θα είναι διαθέσιμος, και τι καπέλο θα φάει στην αρχή της κυκλοφορίας του. 1
pnick Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Πολύ ωραία. Αυτό ακριβώς θα έπρεπε να ψάξετε και το έχετε ήδη. Έναν άνθρωπο να κατέχει από στήσιμο μηχανημάτων, αλλά θα πρέπει να γνωρίζει επιπλέον πώς να στήσει ένα τοπικό δίκτυο στο στούντιο που θα φτιάξεις. Κοίτα, θα σου πώ ένα πλάνο όπως το σκέφτομαι εγώ, και ας υπάρχει σαν βάση συζήτησης για τα περαιτέρω. Εγώ προσωπικά θα έφτιαχνα 3 βασικά WS με τα εξής κομμάτια: 8700Κ, 64gb RAM (3200 C14 - 16), gtx 1080 (μια ήσυχη υλοποίηση), Samsung 970 Pro 512gb για OS και έναν Crucial MX300 2TB για άμεσα προσβάσιμα αρχεία, μια καλή αερόψυκτρα τύπο Be Quiet! Dark Rock 4, και ένα Platinum 650-750W τροφοδοτικό. Με πρόχειρο υπολογισμό βγαίνει περίπου στα 2900-3000€. Με αυτά θα έκανες πολύ γρήγορο modeling/editing και post production. Θα έβαζα επιπλέον άλλο ένα WS σε HEDT πλατφόρμα, π.χ. με 7900Χ, 128gb RAM και μια 1080ti και παρόμοια τα υπόλοιπα. Κόστος περίπου 4000€. Με αυτό θα μπορούσαν να γίνουν πολύ γρήγορα τα της φωτογραμμετρίας, τα After Effects και ό,τι άλλο χρειάζεται πολλή μνήμη ή πιό δυνατή gpu (όπως ας πούμε το Mari, Unity κ.λπ.). Μέχρι εδώ είμαστε περίπου στις 13000€. Οθόνες παίρνεις 3 ζεύγη από αυτές https://www.skroutz.gr/s/8714167/Dell-U2717D.html ή και κάποιες φθηνότερες επιλογές π.χ. https://www.skroutz.gr/s/10630680/Iiyama-ProLite-XUB2792QSU.html . Άρα, επιπλέον 2000 με 2500€. Πάμε χοντρικά στα 15000€. Σου μένουν περίπου 10000€ για τα υπόλοιπα. Με αυτά θα έφτιαχνα προσωπικά 2 render nodes με βάση τους καινούργιους TR 2 που πρόκειται να κυκλοφορήσουν. Πιστεύω ότι από πλευράς τιμής η AMD θα μας εκπλήξει πάλι ευχάριστα και θα κοστίζει το μεγάλο τσιπάκι με 32c/64t γύρω στα 2Κ €. Άρα χοντρικά, μπορείς να φτιάξεις ένα κόμβο για render με περίπου 3.5Κ, αν μιλάμε για 64gb. Δεν θα χρειαστούν παραπάνω, ειδικά για δύο render nodes, εφόσον τα render buckets θα μοιράζονται σε δύο μηχανήματα. Από πλευράς licences δεν νομίζω ότι χρειάζεται έξτρα για τους κόμβους, αλλά απλή εγκατάσταση, αφού μιλάμε για Vray. Για 65άρα TV UHD θα χρειαστείτε επιπλέον 1Κ € περίπου. Είμαστε μέχρι εδώ στα 22-23Κ€ χοντρικά. Για τα υπόλοιπα, πιστεύω ότι συνολικά θα χρειαστείτε άλλα 4-5Κ€ για UPS, Wacom, motion capture, αλλά και έναν στοιχειώδη FIleServer. Άρα πάμε περίπου στα 27-28Κ€ συνολικά. Όλα αυτά βέβαια μπορεί να βγούν και αρκετά λιγότερα σε χρήματα αν γίνουν πιο προσεκτικές επιλογές. Απλά τα βάζω σαν βάση για συζήτηση και σκέψη. 2
colaz Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Ένα σημειο που με απασχολεί είναι τα test renders στο 8ωρο. Τα οποία φυσικά πρέπει να γινονται. Αλλο να τα κάνεις με TR2 και άλλο με τον 6-πύρηνο ή 10-πυρηνο. Να σημειώσω ότι το animation όπως γράφει το στορυμπορντ που στήνουμε τώρα τουλαχιστον είναι 5λεπτο, 60 fps UHD με πολλά effects, synolo 18000 .tiff frames. Το βρίσκω λίγο hassle να μεταφέρουμε το .max αρχειο στα 2 nodes κάθε φορά που θέλουμε test render. Ακόμα και region render μόνο στο Frame Buffer με comparition A and B να κάνουμε (που θα γίνει πολλές φορές στο 8ωρο), ο 8700Κ και ο 7900Χ μας καλύπτει; 6 ώρες πριν, Dinoel είπε δεν μπορώ να βοηθήσω και πολύ δεν έχω τις γνώσης για αυτό που χρειάζεσαι., απλώς αν θέλεις κοίταξε και τον 970 evo σαν σκληρό. Είναι ταχύτερος και η διαφορά της τιμής δεν είναι τόσο μεγάλη. Αν σε ενδιαφέρει. 970 evo it is. Δεν τον είχα προσέξει. Thanks. Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2018 από colaz
pnick Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 21 λεπτά πριν, colaz είπε Ένα σημειο που με απασχολεί είναι τα test renders στο 8ωρο. Τα οποία φυσικά πρέπει να γινονται. Ωραία. Για αυτό σε ρώτησα για το Workflow. Άρα τα τελικά render του animation θα γίνονται στο 3ds max με το Vray 3.4. Ως προς τα δοκιμαστικά render, θα πρέπει να γίνονται σε όλα τα μηχανήματα; Ή μπορεί να γίνονται σε ένα; Επίσης, το Vray 3.4 υποστηρίζει hybrid render. Θα μπορείτε να κάνετε δοκιμαστικά σε χαμηλότερη ανάλυση προφανώς με χρήση και της gpu για πολύ γρήγορα renders. To hybrid ρίχνει το μεγαλύτερο βάρος στην gpu και ο επεξεργαστής συμμετέχει κατά ένα ποσοστό 15-25%. Δεν νομίζω να είναι όλα τα features διαθέσιμα στο hybrid, αλλά το βασικό setup μπορεί να γίνει και μετά όταν θα είστε έτοιμοι, στέλνετε τα frames με φουλ ανάλυση και όλα τα εφέ στους render nodes. Έτσι συνηθίζουν οι περισσότεροι να κάνουν από όσο ξέρω (έτσι δουλεύω και εγώ στο Blender όταν δοκιμάζω animation). Το να πας σε πολυπύρηνα τσιπάκια σε κάθε μηχάνημα, όπως σου είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, θα έχει το αρνητικό ότι η Single Threaded απόδοση (STP) θα είναι σχετικά αργή για το βασικό κομμάτι της δουλειάς σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα