Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v2 [Xbox One][Xbox One S][Xbox One X]


Praetorian
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

 

20 hours ago, ikorolis said:

σε χειριστήριο ή σε ακουστικά ξέχασε τα (2) δύο χρόνια εγγύηση

Να ξεχάσω αυτό που διαφημίζει στη σελίδα του προϊόντος το κατάστημα και αυτό που γράφει επάνω το τιμολόγιο αγοράς; Για ποιό λόγο; Γιατί έτσι;

Το αν έχεις εμπάθεια ή όχι προς το κατάστημα είναι δικό σου θέμα, αλλά προσωπικά κοιτάζω την τσέπη μου και μόνο, οπότε δεν κάνω τέτοια τσαλιμάκια. Στην προκειμένη περίπτωση αγόρασα από το κατάστημα που προσφέρει απλά και ξάστερα δύο χρόνια εγγύηση για να μην έχω τρεξίματα μετά.

20 hours ago, ikorolis said:

επειδή μου έτυχε και σε MS και σε RAZER στο λέω καθώς τα χειριστήρια στα οποία αναφέρθηκα όταν παρουσίασαν είτε το αισθητικό θέμα (δηλαδή που ξεκόλλησε το πλαστικό από το κάτω μέρος που το πιάνει το χέρι) ξέρεις ποια λύση πρότειναν? επισκευή (δηλαδή θα το έπαιρναν θα έβαζαν μια κόλλα και άλλο πλαστικό το οποίο πάλι θα ξεκολλούσε φυσικά με τον καιρό και την χρήση)

Δεν κατάλαβα, σου πρότειναν να σου επισκευάσουν το ελαττωματικό προϊόν εντός εγγύησης και εσύ αρνήθηκες επειδή ήθελες αντικατάσταση;

Είναι λίγο ιδιόρρυθμη σκέψη, αλλά οκ, δεν κρίνω.

17 hours ago, otello_gr said:

1 χρόνο έχουν τα αξεσουάρ και 2 έχει η κονσόλα παιδιά. Μπορείτε να μιλήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της MS να σας το επιβεβαιώσουν

Αδιάφορο τι υποστηρίζει η MS, ο νόμος δεν υποχρεώνει κανέναν κατασκευαστή να προσφέρει εγγύηση, η νόμιμη εγγύηση αφορά στον πωλητή και εντός ΕΕ είναι δύο χρόνια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off-topic αλλά το δίπλα νήμα είναι κλειδωμένο :

Έριχνα μια ματιά χθές για XSX και οι προπαραγγελίες είναι ακομα ανοιχτές στον Κωτσόβολο (σε αντίθεση με Πλαίσιο κτλπ).

Σκέφτηκα πως δεν έχω να χάσω και τπτ οπότε και την έριξα, το θέμα είναι πως δεν υπήρξε καμία ενημέρωση σχετικά με τη σειρά που θα τηρηθεί/το αν θα παραλάβω όντως την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας ή αν...θα γίνει αυτό που γίνεται συνήθως με τον Κώτσο (βλέπε: αναμονή και όποτε τους καπνίσει/οοοοταν παραλαμβάνουν στο στέλνουν χωρίς ενημέρωση για την όποια καθυστέρηση).

Επίσης, κατα την πληρωμή, παρατήρησα πως έχει και αντικαταβολή (?) Πως γίνεται αυτό απο τη στιγμή που το όριο αγορών με μετρητά είναι μέχρι 500€ ? Ολα τα άλλα μαγαζιά (Public/Plaisio/Medimarkt) ξεκαθαρίζουν πως η αγορές με αντικαταβολή δεν μπορούν να ξεπερνάνε τα 500€.Αβυσος η ψυχή του Κωτσόβολου :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, red1 είπε

Off-topic αλλά το δίπλα νήμα είναι κλειδωμένο :

Έριχνα μια ματιά χθές για XSX και οι προπαραγγελίες είναι ακομα ανοιχτές στον Κωτσόβολο (σε αντίθεση με Πλαίσιο κτλπ).

Σκέφτηκα πως δεν έχω να χάσω και τπτ οπότε και την έριξα, το θέμα είναι πως δεν υπήρξε καμία ενημέρωση σχετικά με τη σειρά που θα τηρηθεί/το αν θα παραλάβω όντως την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας ή αν...θα γίνει αυτό που γίνεται συνήθως με τον Κώτσο (βλέπε: αναμονή και όποτε τους καπνίσει/οοοοταν παραλαμβάνουν στο στέλνουν χωρίς ενημέρωση για την όποια καθυστέρηση).

Επίσης, κατα την πληρωμή, παρατήρησα πως έχει και αντικαταβολή (?) Πως γίνεται αυτό απο τη στιγμή που το όριο αγορών με μετρητά είναι μέχρι 500€ ? Ολα τα άλλα μαγαζιά (Public/Plaisio/Medimarkt) ξεκαθαρίζουν πως η αγορές με αντικαταβολή δεν μπορούν να ξεπερνάνε τα 500€.Αβυσος η ψυχή του Κωτσόβολου :D 

Σε Κωτσόβολο κάτι κάνουν σίγουρα γιατί πήρα ένα Honor Magicbook 500+ και μου είπαν αν θέλω να πληρώσω μετρητά η κάρτα; Τους λέω μετρητά δεν απαγορεύεται; Και μου απαντούν έχουμε έναν τρόπο που παρακάμπτουμε το όριο των 500. Τι ήταν αυτό ο θεός και η ψυχή τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Choutas είπε

Σε Κωτσόβολο κάτι κάνουν σίγουρα γιατί πήρα ένα Honor Magicbook 500+ και μου είπαν αν θέλω να πληρώσω μετρητά η κάρτα; Τους λέω μετρητά δεν απαγορεύεται; Και μου απαντούν έχουμε έναν τρόπο που παρακάμπτουμε το όριο των 500. Τι ήταν αυτό ο θεός και η ψυχή τους.

Ένας τρόπος είναι να καταθέτουν την επόμενη μέρα τα αντίστοιχα ποσά στο λογαριασμό τους με όνομα καταθέτη τον πελάτη. Δεύτερον ποιος θα τους ελέγξει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Malthador είπε

Αδιάφορο τι υποστηρίζει η MS, ο νόμος δεν υποχρεώνει κανέναν κατασκευαστή να προσφέρει εγγύηση, η νόμιμη εγγύηση αφορά στον πωλητή και εντός ΕΕ είναι δύο χρόνια.

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ! 

οτι και να σας λεει ο πωλητης (το καταστημα δηλαδη) ο νομος ειναι ξεκαθαρος ... 
2 χρονια εγγυηση ! 

το οτι μερικες φορες και ο κατασκευαστης δινει εγγυηση ... ειναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην παρέα, τον τελευταίο καιρό έψαχνα για ακουστικά και τελικά μετά από ψάξιμο πήρα τα razer nari ultimate. Τα μόνα ακουστικά που είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα ήταν τα turtle beach stealth 700.

Γενικά να πω πως συχαίνομαι τα καλώδια οπότε και τα 2 ακουστικά που πήρα είναι Wireless και συνδέονται με το xbox όπως το joystick. 

Λοιπόν αν και δεν έχω δοκιμάσει πολλά ακουστικά αυτό που έχω να πω για τα razer είναι πως έχω πάθει σοκ από την εμπειρία. Καταρχάς έχει πάρα πολύ μαλακά μαξιλαράκια που ακόμα και σε πολύωρο gaming δεν ενοχλούν καθόλου. Με το που τα φοράς προσαρμόζει αμέσως το ύψος για πάνω μέρος του κεφαλιού. 

Και το καλύτερο από όλα η δόνηση που έχει που για μένα πηγαίνει την εμπειρία gaming σε άλλο level. 

Διάβασα σε προηγούμενα ποστ από κάποιον πως τα razer δεν αξίζουν και ήθελα να τα γράψω για να πω και τη δική μου εμπειρία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Malthador είπε

Να ξεχάσω αυτό που διαφημίζει στη σελίδα του προϊόντος το κατάστημα και αυτό που γράφει επάνω το τιμολόγιο αγοράς; Για ποιό λόγο; Γιατί έτσι;

Το αν έχεις εμπάθεια ή όχι προς το κατάστημα είναι δικό σου θέμα, αλλά προσωπικά κοιτάζω την τσέπη μου και μόνο, οπότε δεν κάνω τέτοια τσαλιμάκια. Στην προκειμένη περίπτωση αγόρασα από το κατάστημα που προσφέρει απλά και ξάστερα δύο χρόνια εγγύηση για να μην έχω τρεξίματα μετά.

Δεν κατάλαβα, σου πρότειναν να σου επισκευάσουν το ελαττωματικό προϊόν εντός εγγύησης και εσύ αρνήθηκες επειδή ήθελες αντικατάσταση;

Είναι λίγο ιδιόρρυθμη σκέψη, αλλά οκ, δεν κρίνω.

Αδιάφορο τι υποστηρίζει η MS, ο νόμος δεν υποχρεώνει κανέναν κατασκευαστή να προσφέρει εγγύηση, η νόμιμη εγγύηση αφορά στον πωλητή και εντός ΕΕ είναι δύο χρόνια.

Καλά μην το δένεις κιόλας γιατί έχει αναφερθεί άπειρες φορές απλά το αναφέρω ακόμα μια και ανοίξατε πάλι αυτή τη συζήτηση.

Γιατί η Sony τότε σε όλα της τα προϊόντα προσφέρει 1 χρόνο και όχι 2 και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι' αυτό?

Και αυτό γιατί αν πάρεις την ίδια τη Sony και την ρωτήσεις θα σου πουν ότι η Ευρώπη όσο αφορά τα 2 χρόνια εγγύηση είναι οδηγία όχι υποχρέωση.

Υποχρέωση είναι ο 1 χρόνος παγκοσμίως γι' αυτό και προσφέρει 1 χρόνο και όχι 2 στα προϊόντα της.

Καλό θα ήταν πάντως να υπάρχει ένα τοπικ για θέματα που αφορά εγγυήσεις εταιριών και πως πολλές τη "γλιτώνουν" προσφέροντας 1 και όχι 2 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Καλά μην το δένεις κιόλας γιατί έχει αναφερθεί άπειρες φορές απλά το αναφέρω ακόμα μια και ανοίξατε πάλι αυτή τη συζήτηση.

Γιατί η Sony τότε σε όλα της τα προϊόντα προσφέρει 1 χρόνο και όχι 2 και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι' αυτό?

Και αυτό γιατί αν πάρεις την ίδια τη Sony και την ρωτήσεις θα σου πουν ότι η Ευρώπη όσο αφορά τα 2 χρόνια εγγύηση είναι οδηγία όχι υποχρέωση.

Υποχρέωση είναι ο 1 χρόνος παγκοσμίως γι' αυτό και προσφέρει 1 χρόνο και όχι 2 στα προϊόντα της.

Καλό θα ήταν πάντως να υπάρχει ένα τοπικ για θέματα που αφορά εγγυήσεις εταιριών και πως πολλές τη "γλιτώνουν" προσφέροντας 1 και όχι 2 χρόνια.

αδελφε ... η σονυ ειναι κατασκευαστης .. δεν εχει υποχρεωση να δωσει εγγυηση ... 
το καταστημα ομως που αγοραζεις θα σου δωσει 2 χρονια εγγυηση βαση νομου! 

αν η σονυ ειναι ταυτοχρονα και πωλητης (απο eshop) κτλ τοτε και εκει εχεις δυο χρονια εγγυηση 

υπαρχει και θεμα στο isomnia 
εδω 

Ας κανουμε ενα κοπο να τον διαβασουμε ολοι ... 
και δεν μιλαμε για προσωπικες αποψεις ... 
αλλα για νομοθεσια ! 
Ευρωπαικη Νομοθεσια ! 

οσο ειμαστε ακομα στην ΕΕ η ευρωπαικη νομοθεσια ειναι πανω απο ολα ... και απο τις μπουρδες που μας λενε στο καταστημα και απο οτι μπορει να αναγραφεται στις ιστοσελιδες ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
17 minutes ago, Paragontas-x said:

Γιατί η Sony τότε σε όλα της τα προϊόντα προσφέρει 1 χρόνο και όχι 2 και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι' αυτό?

Δεν έχει καμία υποχρέωση η Sony -ως κατασκευαστής- απέναντί μου. Υποχρέωση απέναντί μου έχει αποκλειστικά και μόνο το κατάστημα από το οποίο αγόρασα το πράγμα. Σε αυτό έδωσα τα χρήματά μου και με αυτό σύναψα την σύμβαση αγοραπωλησίας του πράγματος και το κάθε πράγμα με διαρκή ζωή ακολουθείται από νόμιμη εγγύηση, η οποία είναι διετούς διάρκειας.

17 minutes ago, Paragontas-x said:

Και αυτό γιατί αν πάρεις την ίδια τη Sony και την ρωτήσεις θα σου πουν ότι η Ευρώπη όσο αφορά τα 2 χρόνια εγγύηση είναι οδηγία όχι υποχρέωση.

Δεν ξέρω γιατί της πέφτει λόγος της Sony για να την ρωτήσω για τα δικαιώματά μου, μιας και δεν συνηθίζω να παίρνω τηλέφωνο ιδιώτες για να ρωτάω τέτοια πράγματα, συνήθως διαβάζω το νόμο μόνος μου. Και εκτός από οδηγία της ΕΕ είναι και νόμος του κράτους. Είναι ο 2251 του 1994 (άρθρο 5), μαζί με τις αλλαγές που προστέθηκαν από τον 4512 του 2018 (άρθρο 103).

17 minutes ago, Paragontas-x said:

Υποχρέωση είναι ο 1 χρόνος παγκοσμίως γι' αυτό και προσφέρει 1 χρόνο και όχι 2 στα προϊόντα της.

Δεν υπάρχει παγκόσμιος νόμος που να την υποχρεώνει να παράσχει 1 χρόνο εγγύηση. Δεν υπάρχει παγκόσμιο Σύνταγμα or smth.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν έχει καμία υποχρέωση η Sony -ως κατασκευαστής- απέναντί μου. Υποχρέωση απέναντί μου έχει αποκλειστικά και μόνο το κατάστημα από το οποίο αγόρασα το πράγμα. Σε αυτό έδωσα τα χρήματά μου και με αυτό σύναψα την σύμβαση αγοραπωλησίας του πράγματος

Δεν ξέρω γιατί της πέφτει λόγος της Sony για να την ρωτήσω για τα δικαιώματά μου, μιας και δεν συνηθίζω να παίρνω τηλέφωνο ιδιώτες για να ρωτάω τέτοια πράγματα, συνήθως διαβάζω το νόμο μόνος μου. Και εκτός από οδηγία της ΕΕ είναι και νόμος του κράτους. Είναι ο 2251 του 1994 (άρθρο 5), μαζί με τις αλλαγές που προστέθηκαν από τον 4512 του 2018 (άρθρο 103).

Δεν υπάρχει παγκόσμιος νόμος που να την υποχρεώνει να παράσχει 1 χρόνο εγγύηση. Δεν υπάρχει παγκόσμιο Σύνταγμα or smth.

οπως το γραφεις ... 
αυτο που παραθετεις τα αρθρα βεβαια με ξεπερνα 🤣😅

Επεξ/σία από dskoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dskoul είπε

αδελφε ... η σονυ ειναι κατασκευαστης .. δεν εχει υποχρεωση να δωσει εγγυηση ... 
το καταστημα ομως που αγοραζεις θα σου δωσει 2 χρονια εγγυηση βαση νομου! 

αν η σονυ ειναι ταυτοχρονα και πωλητης (απο eshop) κτλ τοτε και εκει εχεις δυο χρονια εγγυηση 

υπαρχει και θεμα στο isomnia 
εδω 

Ας κανουμε ενα κοπο να τον διαβασουμε ολοι ... 
και δεν μιλαμε για προσωπικες αποψεις ... 
αλλα για νομοθεσια ! 
Ευρωπαικη Νομοθεσια ! 

οσο ειμαστε ακομα στην ΕΕ η ευρωπαικη νομοθεσια ειναι πανω απο ολα ... και απο τις μπουρδες που μας λενε στο καταστημα και απο οτι μπορει να αναγραφεται στις ιστοσελιδες ... 

Θα με τρελάνετε εσείς με αυτά που λέτε. :shock:

Κι όμως ακόμα και από την ίδια τη Sony να αγοράσεις το ps4 ή το ps5 1 χρόνο εγγύηση δίνει όχι 2.

Δεν έχει υποχρέωση ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής να δώσει εγγύηση για το προϊόν που φτιάχνει και πουλάει στον τελικό αγοραστή?

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες είναι πανκουλο έτσι.

 

Με αυτή τη λογική τότε να μην δίνει καμία κατασκευάστρια εταιρία ποτέ εγγύηση για το οποιοδήποτε προϊόν φτιάχνει και πουλάει.

Π.χ. πήγαινε αγόρασε ένα αμάξι ή οποιοδήποτε προϊόν αλλά μην περιμένεις να έχει εγγύηση από την κατασκευάστρια εταιρία έτσι.

 

Και για να σας δείξω πόσο λάθος είναι η λογική που λέτε ότι ο κατασκευαστής δεν δίνει εγγύηση.

Για πιο λόγο λοιπόν οποιοδήποτε κατάστημα σε οποιοδήποτε, μα οποιοδήποτε προϊόν πουλάει αν πάθει κάτι το προϊόν σε παραθέτει στον κατασκευαστή του για την εγγύηση και δεν σε καλύπτει το ίδιο?

Ή με βάση πάλι την λογική σας γιατί δεν φτιάχνει το οποιοδήποτε κατάστημα το οποιοδήποτε ελαττωματικού προϊόν που πουλάει αφού με βάση τα δικά σας λεγόμενα η κατασκευάστρια εταιρία δεν προσφέρει και ούτε είναι υποχρεωμένη να προσφέρει καμία απολύτως εγγύηση. για το προϊόν που η ίδια κατασκευάζει.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Paragontas-x said:

Γιατί η Sony τότε σε όλα της τα προϊόντα προσφέρει 1 χρόνο και όχι 2 και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι' αυτό?

Μια χαρά έχω πετύχει αλλαγή μητρικής σε Sony laptop μετά από 1.5 χρόνο. 

Απλά χρειάστηκαν λίγο σπρώξιμο από το συνήγορο του καταναλωτή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς. 🖕

Είδες στα λόγια μου έρχεσαι.

Αν σου προσέφερε από μόνη της 2 χρόνια δεν θα χρειαζόταν κανένας συνήγορος του καταναλωτή, ούτε κανένα "σπρώξιμο" για να σου δώσουν αυτό που δικαιούσαι.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Θα με τρελάνετε εσείς με αυτά που λέτε. :shock:

Κι όμως ακόμα και από την ίδια τη Sony να αγοράσεις το ps4 ή το ps5 1 χρόνο εγγύηση δίνει όχι 2.

Δεν έχει υποχρέωση ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής να δώσει εγγύηση για το προϊόν που φτιάχνει και πουλάει στον τελικό αγοραστή?

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες είναι πανκουλο έτσι.

Με αυτή τη λογική τότε να μην δίνει καμία κατασκευάστρια εταιρία ποτέ εγγύηση για το οποιοδήποτε προϊόν φτιάχνει και πουλάει.

Π.χ. πήγαινε αγόρασε ένα αμάξι ή οποιοδήποτε προϊόν αλλά μην περιμένεις να έχει εγγύηση από την κατασκευάστρια εταιρία έτσι.

Και για να σας δείξω πόσο λάθος είναι η λογική που λέτε ότι ο κατασκευαστής δεν δίνει εγγύηση.

Για πιο λόγο λοιπόν οποιοδήποτε κατάστημα σε οποιοδήποτε, μα οποιοδήποτε προϊόν πουλάει αν πάθει κάτι το προϊόν σε παραθέτει στον κατασκευαστή του για την εγγύηση και δεν σε καλύπτει το ίδιο?

Ή με βάση πάλι την λογική σας γιατί δεν φτιάχνει το οποιοδήποτε κατάστημα το οποιοδήποτε ελαττωματικού προϊόν που πουλάει αφού με βάση τα δικά σας λεγόμενα η κατασκευάστρια εταιρία δεν προσφέρει και ούτε είναι υποχρεωμένη να προσφέρει καμία απολύτως εγγύηση. για το προϊόν που η ίδια κατασκευάζει.

τα εχεις μπερδεψει στο μυαλο σου 
και το κακο στην περιπτωση σου ειναι οτι δεν διαβαζεις καν τι γραφουμε ! 

παμε αλλη μια φορα (τελευταια ομως γιατι κουρασαμε) 
Ο κατασκευαστης (σονυ) ΔΕΝ εχει υποχρεωση να δωσει εγγυηση ... το οτι ο κατασκευαστης δινει εγγυηση το κανει απο την καλη του την καρδια ! 
υποχρεωση για εγγυηση εχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ ! 
αν αγορασεις το PS4 απο τα mediamark (τυχαιο το ονομα) τοτε τα mediamarkt εχουν υποχρεωση βαση νομοθεσιας για 2 ετη εγγυησης. 

Αυτο ...
το οτι καποιοι κατασκευαστες δινουν εγγυηση το κανουν για δικους τους λογους ... και κυριως για λογους marketing ...

το οτι τα καταστηματα σε παραπεμπουν στον κατασκευαστη (οταν και ο κατασκευαστης δινει εγγυηση) το κανουν για λογους κοστους. 
μετα το περας της εγγυησης του κατασκευαστη, το κοστος το αναλαμβανει το ιδιο το καταστημα 

"αφού με βάση τα δικά σας λεγόμενα η κατασκευάστρια εταιρία δεν προσφέρει και ούτε είναι υποχρεωμένη να προσφέρει καμία απολύτως εγγύηση. για το προϊόν που η ίδια κατασκευάζει." 

δεν ειναι βαση των δικων μας λεγομενων ... αλλα βαση ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ... αυτο ειτε το καταλαβαινεις ... ειτε οχι ... 


δεν το συνεχιζω ... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...